Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensonam trešie vārti sezonā, "Sabres" sakāve ar 1:6

Girgensonam trešie vārti sezonā, "Sabres" sakāve ar 1:6
Zemgus Girgensons cīņā pie vārtiem
Foto: Bill Wippert/NHLI via Getty Images

Nacionālās hokeja līgas (NHL) spēlē šonakt ar vārtu guvumu izcēlās Latvijas izlases uzbrucējs Zemgus Girgensons, bet viņa pārstāvētais Bufalo "Sabres" ar 1:6 kapitulēja Pitsburgas "Penguins". Piecas rezultatīvas piespēles uzvarētāju labā atdeva Sidnijs Krosbijs.

Trīs no sešām ripām Pitsburgas hokejisti iemeta jau pirmajā periodā, bet Latvijas izlases uzbrucējs Zemgus Girgensons guva vārtus otrā perioda izskaņā, kad Bufalo "Sabres" jau ielaida piecas ripas. Visā spēlē "Sabres" atzina "Penguins" pārākumu ar 1:6.

Girgensons laukumā pavadīja 17 minūtes un 17 sekundes (1:59 vairākumā un 2:05 mazākumā). Latviešu uzbrucējs izcēlās ne tikai ar vārtu guvumu, bet arī ar trijiem metieniem pa vārtiem, vienu spēka paņēmienu un 10 uzvarētiem iemetieniem (no 13).

Girgensonam tā bija jau trešā ripa šajā sezonā. Ar sešiem (3+3) punktiem latviešu uzbrucējs ieņem trešo vietu "Sabres" rezultatīvāko spēlētāju sarakstā.

"Penguins" līderis Sidnijs Krosbijs šonakt ar rezultatīvām piespēlēm piedalījās piecos vārtu guvumos. Tā bija ceturtā reize viņa karjerā, kad Krosbijs spēja tikt pie pieciem punktiem vienā mačā. Krosbijam 13 spēlēs ir 24 (7+17) punkti, kas ļauj ieņemt visas līgas rezultatīvākā spēlētāja līdera vietu.

NHL regulārā sezona, 8. novembris

SpēleRezultāts
Panthers – Flames4:6
Sabres – Penguins1:6
Maple Leafs – Rangers5:4
Canadiens – Wild4:1
Senators – Jets1:2 PM
Flyers – Avalanche4:3
Blue Jackets – Lightning4:7
Capitals – Hurricanes4:3 P
Blues – Predators1:2
Stars – Sharks3:5
Coyotes – Islanders0:1
Kings – Canucks5:1

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

     [+] [-]

, 2014-11-09 11:34, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai mazums pasaules hokejā piemēru, ka komandai nomainoties treneru sastāvam tā sāk spēlēt labāk?
Tāda akla paļaušanās uz iespēju iegūt drafta augstākos prospektus, arī ir tāda laimes spēle. Tad jau labāk iemainīt šis drafta tiesības uz kādu jau pārbaudītu vērtību tā labākajos gados.
Atkal pilnīgas muļķības gvelz, caur draftpikiem būvē komandas uz ilgu laiku, caur tādiem spēlētājiem īslaicīgi + viņus ir grūti iemainīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-09 11:51, pirms 10 gadiem
Piqué rakstīja: kino, 11:28,

Ari Makdeivisa specigakais ierocis viennozimigi ir otras piespeles. Saiperis no vina svaks ta pat ka Krosbijs, bet piespelu NHL gan vins varetu salasit monstrali daudz, vizmas regularaja sezona.
Kas citiem liedz piespēlēt? Katrs izmanto savas stiprās puses. Tie kam labs metiens lai met, kas labi tamborē lai dod pasus, kas tur slikts?

  -1 [+] [-]

, 2014-11-09 11:52, pirms 10 gadiem
LEET'SS GO PENGUINS

     [+] [-]

, 2014-11-09 12:04, pirms 10 gadiem
Nu nav šobrīd Sabres spējīgi cīnītīties pret tāda kalibra komandu kā Penguins.

     [+] [-]

, 2014-11-09 12:14, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: Man gan šķiet, ka tā ir nūja ar diviem galiem- ar šādu stratēğiju ir iespējams arī sačakarēt jaunos spēlētājus- visu laiku zaudes, zaudes. ..- ar laiku var iestrādāties t.s. -lūzeru psiholoģija. Protams,vēlāk - brieduma gados, spēlētājs var atvērties, taču - ir milzīga atšķirība, - vai nu spēlētājs dodas laukumā, gūst rezultātu ar pozitīvu attieksmi un normālu sportisko agresivitāti (u.t.t.), vai arī- iziet laukumā, lūrot uz visiem caur pieri, vēloties visai pasaulei kaut ko pierādīt, tikai tādēļ, ka jaunībā ticis dročīts un pārāk daudz izjutis emocijas, kuras pavada zaudējumus ( neapmierinātība ar sevi, vainas apziņa, attaisnošanās, papildus atbildības slogs.
.). +Ja komandā nav kvalitatīvu pieredzējušo spēlētāju- no kā gan lai jaunais ņem piemēru un mācās tehniku u.c. spēles knifus, kurš iedos labu piespēli, ieies zonā, pieturēs ripu kad to patiešām vajag, ja vecie nevelk, bet jaunie gluži vienkārši uz to vēl nav spējīgi? - Skriet visu laiku ar galvu sienā, kā to dara Zemgus? Kādā brīdī tā var salūzt, vai - gluži vienkārši- var iestāties 'po*uj' uz visu.
Pirmkārt, šajā Sabres modelī spēlē tikai daži spēlētāji, kas komandā būs pēc 4-5 gadiem, kad Sabres teorētiski jau vajadzētu būt tuvu savam pīķim.

Paskaties uz to, kā tika pārbūvēta Penguins komanda. Paskaties uz izmaiņām, kas notika pirms un pēc Krosbija draftēšanas. Paskaties uz komandas sastāvu un rezultātiem 4./5. gada sezonā. Viss komandas kodols tika iegūts draftā. Krosbijs, Malkins, Flerī, Stāls, Letangs, utt.

Nesaku, ka tiek iets pēc kaut kāda specifiska Penguins modeļa, bet pēc būtības ir jāsaprot, ka pašreizējais sastāvs nav galīgi nekāds rādītājs. Tie nākotnes komandas rezultāta veidotāji un atslēgas spēlētāji šobrīd komandā NESPĒLĒ.

Sabres nākotne balstās uz to, cik veiksmīgi tiks aizvadīts šis un nākamais drafts un cik daudzi no pašreizējiem talantiem (no kuriem vairums nespēlē Bufalo Sabres) sasniegs savu spēju griestus.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-09 12:26, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Ja Sabres veiks pārbūvi, tad pēc gadiem pieciem, no šī sastāva palikusi būs labākajā neliela daļa spēlētāju.
Kada parbuve, klubam vienkarsi nav naudas, lai ko labaku panemt. Ja vel dazus gadus klubs nemsies pa pedejo vietu viss marketings tiks sagraut, paliks tuksas tribines, atributika nevienu neintereses un viss no ka klubs pelna kluss nevajadzigs, rezultata bankrots vai ipasnieku maina, kaut gan tas var notikt jau pec sezonas beigam.

     [+] [-]

, 2014-11-09 12:31, pirms 10 gadiem
Zombijs rakstīja: Kada parbuve, klubam vienkarsi nav naudas, lai ko labaku panemt. Ja vel dazus gadus klubs nemsies pa pedejo vietu viss marketings tiks sagraut, paliks tuksas tribines, atributika nevienu neintereses un viss no ka klubs pelna kluss nevajadzigs, rezultata bankrots vai ipasnieku maina, kaut gan tas var notikt jau pec sezonas beigam.

     [+] [-]

, 2014-11-09 12:33, pirms 10 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai mazums pasaules hokejā piemēru, ka komandai nomainoties treneru sastāvam tā sāk spēlēt labāk?
Tāda akla paļaušanās uz iespēju iegūt drafta augstākos prospektus, arī ir tāda laimes spēle. Tad jau labāk iemainīt šis drafta tiesības uz kādu jau pārbaudītu vērtību tā labākajos gados.
Starp citu, kā rāda prakse NHL, ja treneri atlaiž jau sezonas pirmajā pusē, tb komanda spēlē izteikti "nekā", tad jaunie treneri, kas nāk vietā neko būtiski uzlabot nevar (tās pašas sezonas ietvaros).

  +3 [+] [-]

, 2014-11-09 12:34, pirms 10 gadiem
Zombijs rakstīja: Kada parbuve, klubam vienkarsi nav naudas, lai ko labaku panemt. Ja vel dazus gadus klubs nemsies pa pedejo vietu viss marketings tiks sagraut, paliks tuksas tribines, atributika nevienu neintereses un viss no ka klubs pelna kluss nevajadzigs, rezultata bankrots vai ipasnieku maina, kaut gan tas var notikt jau pec sezonas beigam.
Jas "Sabres" nebūtu naudas, tad viņu īpašnieks nepirktu NFL komandu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-09 12:36, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: Oilers gāja to pašu ceļu daudzus pickus dabūja, bet joprojām ir s*di
Oilers bija daudz TOP piku, kas viņiem arī iegrieza, jo, lai arī ir labi, ja komandā ir TOP spēlētāji, visu komandu no tādiem netaisīsi, taču, no otras puses, ja tev ir TOP piks, tad tu tač neņemsi kādu pirmās kārtas beigu spēlētāju, lai arī viņš būtu noderīgāks komandas veidošanā, jo ir tač iespēja paņemt PAŠU labāko. EDM tā mīņājās, mīņājās un tagad nezina ko ar to visu prieku darīt.

     [+] [-]

, 2014-11-09 13:17, pirms 10 gadiem
Zombijs rakstīja: Kada parbuve, klubam vienkarsi nav naudas, lai ko labaku panemt. Ja vel dazus gadus klubs nemsies pa pedejo vietu viss marketings tiks sagraut, paliks tuksas tribines, atributika nevienu neintereses un viss no ka klubs pelna kluss nevajadzigs, rezultata bankrots vai ipasnieku maina, kaut gan tas var notikt jau pec sezonas beigam.
Velk uz "dienas komentāru"

     [+] [-]

, 2014-11-09 13:18, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Pirmkārt, šajā Sabres modelī spēlē tikai daži spēlētāji, kas komandā būs pēc 4-5 gadiem, kad Sabres teorētiski jau vajadzētu būt tuvu savam pīķim.

Paskaties uz to, kā tika pārbūvēta Penguins komanda. Paskaties uz izmaiņām, kas notika pirms un pēc Krosbija draftēšanas. Paskaties uz komandas sastāvu un rezultātiem 4./5. gada sezonā. Viss komandas kodols tika iegūts draftā. Krosbijs, Malkins, Flerī, Stāls, Letangs, utt.

Nesaku, ka tiek iets pēc kaut kāda specifiska Penguins modeļa, bet pēc būtības ir jāsaprot, ka pašreizējais sastāvs nav galīgi nekāds rādītājs. Tie nākotnes komandas rezultāta veidotāji un atslēgas spēlētāji šobrīd komandā NESPĒLĒ.

Sabres nākotne balstās uz to, cik veiksmīgi tiks aizvadīts šis un nākamais drafts un cik daudzi no pašreizējiem talantiem (no kuriem vairums nespēlē Bufalo Sabres) sasniegs savu spēju griestus.
Pilnībā piekrītu, tikai gribēju norādīt uz to, ka šādā 'gaļas mašīnā' daži jaunie talanti var arī pazust, kas nenotiktu gadījumā, ja šim talantam ļautu atvērties citā komandā, spēlējot kopā ar meistarīgākiem pieredzējušiem maiņas partneriem.

     [+] [-]

, 2014-11-09 13:20, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Oilers bija daudz TOP piku, kas viņiem arī iegrieza, jo, lai arī ir labi, ja komandā ir TOP spēlētāji, visu komandu no tādiem netaisīsi, taču, no otras puses, ja tev ir TOP piks, tad tu tač neņemsi kādu pirmās kārtas beigu spēlētāju, lai arī viņš būtu noderīgāks komandas veidošanā, jo ir tač iespēja paņemt PAŠU labāko. EDM tā mīņājās, mīņājās un tagad nezina ko ar to visu prieku darīt.
Tur jau viss atkarīgs no komandas stafa. Reāli , kā man liekas, tad EDM varētu būt viens no švakākajiem līgā. Paskatamies uz Kings. Viņi var izrakt spēlētājus no pirmās kārtas beigām, un zemāk, spēlētājus, kuri šobrīd ir komandas līderi.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-09 13:33, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Tur jau viss atkarīgs no komandas stafa. Reāli , kā man liekas, tad EDM varētu būt viens no švakākajiem līgā. Paskatamies uz Kings. Viņi var izrakt spēlētājus no pirmās kārtas beigām, un zemāk, spēlētājus, kuri šobrīd ir komandas līderi.
Kings jautājums ir bišķīt cits, jo nu nevar jau neviens pateikt kurš būs spēlētājs un kurš nē. Dažus gadus atpakaļ par DET visi sajūsmā bija, jo līderi vispār hvz kādās kārtās ir draftēti un td tip viņi esot baigie skauti... patiesībā jau tā ir veiksme. Protams, ka ir pamatlietas, kas jābūt hokejistam, jo, teiksim, bez slidošanas neviens nekur netiks vai adekvātas nūjas tehnikas, taču... kā kurs konkrēti attīstītises, tās ir prognozes. Ne vienmēr tie, kuri ir labi 18 gados, spēj progresēt līdz gadiem 22...

     [+] [-]

, 2014-11-09 13:37, pirms 10 gadiem
pamuļķis rakstīja: Pilnībā piekrītu, tikai gribēju norādīt uz to, ka šādā 'gaļas mašīnā' daži jaunie talanti var arī pazust, kas nenotiktu gadījumā, ja šim talantam ļautu atvērties citā komandā, spēlējot kopā ar meistarīgākiem pieredzējušiem maiņas partneriem.
Aha .. Daugaviņš tika Sens ceturtajā maiņā ar "pieredzējušīem" spēlētājiem ar 5-8 min. spēles laiku, bija aizmirsis ko nozīmē mest pa vārtiem.

     [+] [-]

, 2014-11-09 13:38, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kings jautājums ir bišķīt cits, jo nu nevar jau neviens pateikt kurš būs spēlētājs un kurš nē. Dažus gadus atpakaļ par DET visi sajūsmā bija, jo līderi vispār hvz kādās kārtās ir draftēti un td tip viņi esot baigie skauti... patiesībā jau tā ir veiksme. Protams, ka ir pamatlietas, kas jābūt hokejistam, jo, teiksim, bez slidošanas neviens nekur netiks vai adekvātas nūjas tehnikas, taču... kā kurs konkrēti attīstītises, tās ir prognozes. Ne vienmēr tie, kuri ir labi 18 gados, spēj progresēt līdz gadiem 22...
Nu tad viņi par to veiksmi būs baigi samaksājuši! Principā Kings šogad atkal vajadzētu tikt pie bļodas, jo sastāvs ir tik ļoti labs, ka man pat nav vārdu. Vienīgi no tā sievas sitēja kaut kā vajadzētu atkratīties.

     [+] [-]

, 2014-11-09 13:59, pirms 10 gadiem
Krokodils rakstīja: Nu tad viņi par to veiksmi būs baigi samaksājuši! Principā Kings šogad atkal vajadzētu tikt pie bļodas, jo sastāvs ir tik ļoti labs, ka man pat nav vārdu. Vienīgi no tā sievas sitēja kaut kā vajadzētu atkratīties.
Tā kā Kings komandai savulaik sanāca pasekot līdzi (un arī tagad nevar teikt, ka šī komanda man būtu neinteresanta) un tā kā toreiz sanāca viņiem atrasties viszemākajā punktā, tad neteikšu, ka viņiem tur tā viss gludi gāja. Īstā vārtsarga atrašana vien bija tādas galvassāpes, ka reti kurai komandai tā gadās (11 vārtsargi 2 sezonu laikā nomainījās).

Protams, jau tad viņi strādāja ar draftiem, ko vēlāk veiksmīgi izmantoja iemainot vajadzīgos spēlētājus, Ričardsu, Kārteru... utt.

     [+] [-]

, 2014-11-09 14:06, pirms 10 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tā kā Kings komandai savulaik sanāca pasekot līdzi (un arī tagad nevar teikt, ka šī komanda man būtu neinteresanta) un tā kā toreiz sanāca viņiem atrasties viszemākajā punktā, tad neteikšu, ka viņiem tur tā viss gludi gāja. Īstā vārtsarga atrašana vien bija tādas galvassāpes, ka reti kurai komandai tā gadās (11 vārtsargi 2 sezonu laikā nomainījās).

Protams, jau tad viņi strādāja ar draftiem, ko vēlāk veiksmīgi izmantoja iemainot vajadzīgos spēlētājus, Ričardsu, Kārteru... utt.
Toties tagad viņiem ir labākais vārtsargs līgā.

     [+] [-]

, 2014-11-09 14:12, pirms 10 gadiem
Bufallo tankosies līdz šis puika sasniegs 18 gadu vecumu
TVNET :: Hokejs - Noskaties: 11 gadus vecs...

     [+] [-]

, 2014-11-09 14:12, pirms 10 gadiem
xvalchax rakstīja: Aha .. Daugaviņš tika Sens ceturtajā maiņā ar "pieredzējušīem" spēlētājiem ar 5-8 min. spēles laiku, bija aizmirsis ko nozīmē mest pa vārtiem.
Visu cieņu Daugaviņam, bet par baigo talantu pasaules mērogā viņu nenosauksi. Spēlētājs, kurš turpina progresēt no gada uz gadu. Bostonas latiņa bija par augstu, Otavā vēl nebija gatavs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-09 14:27, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Ja tu būtu Sabres īpašnieku un vēl jo vairāk GM vietā, vai tu darītu visu lai pie esošās situācijas censtos izlausties no pēdējās vietas uz piemēram trešo no beigām?
es būtu jau pirms sezonas par to domājis,nevis akli sapņojis par Makdeividiem un Eiheliem..

  -1 [+] [-]

, 2014-11-09 14:29, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: nākamais Mozjakins
Kāpēc tieši Mozjakins? Tikpat labi Lemjē, Krosbijs, Zeterbergs, Datsjuks, Žoltoks ,Karija, Selanē, Jāgrs utt. Kas tajā Mozjakinā tik īpašs? VIņs ir Krievijas līmeņa super zvaigzne,bet ne pasaules,viena vienkārša iemesla dēļ - viņs ir labs uz lielā laukuma un pie kombicionālā hokeja. Uz mazā laukuma,pie spēka hokeja viņš pazūd..

     [+] [-]

, 2014-11-09 14:29, pirms 10 gadiem
Aguero#16 rakstīja: nākamais Mozjakins
Izskatījās patiešām monstrozi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-09 15:42, pirms 10 gadiem
Šajā komandā spēlē tikai viens spēlētājs - MŪSĒJAIS!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-11-09 19:32, pirms 10 gadiem
Tā kā man ir piegriezies RD sniegums dižajā KHL līgā,tad atļaušos salīdzināt abus lūzerus Sabres un DR
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja