Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Krejči hat-trick, "Bruins" soļa attālumā no otrās kārtas

Rolands Eliņš

Krejči hat-trick, "Bruins" soļa attālumā no otrās kārtas
Dāvids Krejči dodas uzbrukumā "Maple Leafs" vārtiem
Foto:AP/Scanpix

Bostonas „Bruins” sastāvā veselus trīs vārtus (ieskaitot izšķirošos) guva Čehijas uzbrucējs Dāvids Krejči, palīdzot savai komandai ar 4:3 pagarinājumā pieveikt Toronto „Maple Leafs” un izvirzīties vadībā sērijā ar 3:1. Arī citās NHL play-off spēlēs šonakt bija vērojamas sīvas cīņas, un visas noslēdzās ar minimālu vārtu starpību.

Bostonas „Bruins” šonakt viesos aizvadīja ceturto pirmās kārtas sērijas spēli pret Toronto „Maple Leafs”, cenšoties gūt savu trešo uzvaru. „Bruins” rezervē palika latviešu uzbrucējs Kaspars Daugaviņš, un par spīti tam, ka viesi spēles sākumā izdarīja gandrīz uz pusi vairāk metienu nekā Toronto (15:8), „Bruins” jau pirmajā periodā nokļuva iedzinējos ar 0:2.

Tiesa, otrajā periodā Patrīsam Beržeronam vajadzēja tikai pusminūti, lai vairākumā vienus vārtus atgūtu (1:2). Savukārt 33. minūtē „Maple Leafs” hokejisti un līdzjutēji varēja sākt savos piezīmju blociņos atzīmēt Dāvida Krejči vārdu, jo „Bruins” uzbrucējs deva visus iemeslus, lai tik ātri aizmirsts netiktu. Vispirms viņš bija pirmais pie atlēkušās ripas pēc Breda Maršāna metiena (2:2), bet pāris minūtes vēlāk Neitans Hortons vairākumā ar piespēli šķērsām uzbrukuma zonai izkārtoja Krejči labu metiena pozīciju, un čehu uzbrucējs vadībā izvirzīja jau „Bruins” (3:2).

38. minūtē „Bruins” aizsargi gan vārtu priekšā nenoturēja Klārku Makarturu, atļaujot viņam izdarīt spēcīgu metienu tikai no pāris metriem, un „Maple Leafs” bija panākuši neizšķirtu (3:3). Pēc tam, kad trešajā periodā ripa neveiksmīgi trāpīja pa Toronto aizsarga Marka Frezera pieri (spēlētājs pat tika nogādāts tuvējā slimnīcā), pienāca laiks papildlaikam, un izrādījās, ka Krejči Toronto līdzjutēju sarūgtināšanu vēl nebija beidzis – izgājienā divi pret viens viņš iepauzēja, pieslidoja tuvāk vārtiem un izvēlējās neatdot piespēli, tā vietā gūstot uzvaras vārtus (4:3), kā arī pie reizes savu hat-trick. Četrās play-off spēlēs viņš guvis jau 10 punktus (5+5) un ir šobrīd rezultatīvākais izslēgšanas turnīra spēlētājs.

Papildlaikā „Maple Leafs” divas reizes bija trāpījuši pa Tuka Raska sargāto vārtu stabiņu, taču tas nepalīdzēja viņiem izvairīties no nonākšanas iedzinējos sērijā ar 1:3. Papildus Krejči pārāk siltas jūtas Toronto pilsēta nelolo arī pret aizsargu Zdeno Hāru, kurš izdarīja rezultatīvu piespēli visos četros „Bruins” vārtu guvumos.

Citās spēlēs

Tikmēr Ņujorkā vietējā „Rangers” ar 4:3 pieveikusi „Capitals” vienību, sērijā panākot neizšķirtu 2:2. Par „Rangers” uzvaras vārtu guvēju līdzīgi kā trešajā spēlē kļuva Dereks Stepans, savukārt trīs punkti (1+2) zviedra Karla Hagelina kontā. „Rangers” sērijas pirmajās divās spēlēs Vašingtonā bija guvuši tikai vienus vārtus, bet mājas spēlēs- veselus astoņus.

Līdzīgi kā „Rangers”, sērijā ar 0:2 iepriekš iedzinējos bija nokļuvusi arī pagājušā gada Stenlija kausa ieguvēja Losandželosas „Kings”, taču viņi nu spēruši soli tālāk nekā „Rangers”, jau pārņemot vadību. Pēc tam, kad Sentluisas „Blues” aizsargs Alekss Pietrandželo ar vieglu plaukstas metienu no zilās līnijas 45 sekundes pirms pamatlaika beigām panāca neizšķirtu 2:2, papildlaika astotajā minūtē Slava Vojnovs ātrajā uzbrukumā izrāva uzvaru „Kings” vienībai (3:2). Vojnovs ar partneriem aizskrēja pretuzbrukumā trīs pret diviem un šo uzbrukumu noslēdza ar samērā vienkāršu un vāju metienu, taču „Blues” vārtsargs Braiens Eliots ripu nespēja tvert un mirkli pēc tam arī izrādīja ļoti saprotamas dusmas uz sevi, jo viņa komanda nu sērijā zaudē ar 2:3.

Pamatīga izbīļa priekšā nokļuva arī Klusā okeāna divīzijas uzvarētāja Anaheimas „Ducks”, kura pie rezultāta sērijā 2:2 nespēja savus pretiniekus no Detroitas pieveikt pamatlaikā (arī šeit rezultāts 2:2), un piektās spēles uzvarētāju nācās noskaidrot pagarinājumā. Tomēr, pateicoties amerikāņu centra uzbrucēja Niko Bonino vārtu guvumam 62. minūtē, „Ducks” ar 3:2 pārspēja „Red Wings”, gūstot trešo uzvaru sērijā. Bonino savā četras sezonas ilgajā NHL karjerā play-off guvis tikai trīs vārtus, bet divi no tiem ir nesuši uzvaru šajā sērijā pret „Red Wings”.

NHL spēļu rezultāti

KomandasRezultāts
Bruins-Maple Leafs4:3 P
Capitals-Rangers3:4
Kings-Blues3:2 P
Red Wings-Ducks2:3 P

NHL play-off turnīrs

1. kārta2. kārta3. kārtaFināls3. kārta2. kārta1. kārta
3:12:2
2.kārta2.kārta
3:21:3
Rietumu fināls Stenlija kauss Austrumu fināls
3:23:1
2.kārta2.kārta
4:02:2

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League

1 2 51 komentārs

  -3 [+] [-]

, 2013-05-09 08:13, pirms 12 gadiem
Prieks par pilem un karaliem

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 08:15, pirms 12 gadiem
Jā, nu izskatās, ka palikšu bez brīvpusdienām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-05-09 08:52, pirms 12 gadiem
Eh un Karsums taču reiz bija pat perspektīvāks par Krejči

     [+] [-]

, 2013-05-09 08:52, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Slava Voinovs sāk pogāt ārā Dautiju klubā.
Čalis ahūni progresē.
Caps bez pārsteigumiem,sāk buksēt.
Tieši tā-BEZ pārsteigumiem.

     [+] [-]

, 2013-05-09 08:58, pirms 12 gadiem
Kur tad tas super talants Tarasenko, kas vinu nosedinaja mala?

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 09:02, pirms 12 gadiem
Rengers izdevies nospiest Ovi maiņu, lūk arī rezūltāts. Cerams Rengeri izvilks šo sēriju! Par Hawks un NYR!!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-09 09:03, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Slava Voinovs sāk pogāt ārā Dautiju klubā.
Čalis ahūni progresē.
Caps bez pārsteigumiem,sāk buksēt.
Nu ta jau ir dzeks savu karjeru ir izsities caur AHL un ir tagat stabils NHL kaplis Pie kartigas disciplinas labiem treneriem ir iespeja sasniegt lielus merkus,

  +2 [+] [-]

, 2013-05-09 09:12, pirms 12 gadiem
Lieliska spēļu nakts! visās 4 spēlēs uzvaras tika gūtas tikai ar 1 vārtu pārsvaru, un 3 no 4 uzvarām tika izcīnītas papildlaikā!
Lūk tā ir īsta cīņa!

NHL pleiofiem neviens pasaules top hokeja turnīrs vai līga nestāv balkus (vienīgais izņēmums varētu būt WOG hokeja turnīrs).
Stenlija kausa izcīņa pārliecinoši dominē spriedzes, dinamikas un sīkstas cīņas ziņā.

  -2 [+] [-]

, 2013-05-09 09:41, pirms 12 gadiem
Prieks par rangers uzvaru, ceru, ka uzvarēs arī sērijā.
Pārējās spēles bez pārsteigumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 10:02, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tu tagad ar savu teikto izsaki savu viedokli,vai centies visu vietā gudri spriest ?
Tas arī ir tavs provokatoriskais stiliņš. Ne jau tu noteiksi,kas ir skatāms un kas nav. Runā savā vārdā,nevis mētā vispārīgus apgalvojumus.

Šajā PO centos colvēciskā laikā noskatīties 2 spēles. Manas uzmanības abos gadījumos pietika 5 min,tad izslēdzu ārā.
Necenšos te aizskart NHL - ru jūtas,bet tas hokejs ir uz ļubiķeļu.
Kā arī paša hokeja spēle. Karstā kartupeļa triekšana pa laukumu.
Protams, ka tas ir mans personīgais viedoklis, un citu vietā es neizdaru secinājumus.
Un Tu, Kharlik, neesi ne matu sliktāks (manuprāt, ievērojami labāks) provokators par mani!

     [+] [-]

, 2013-05-09 10:05, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: Jā, nu izskatās, ka palikšu bez brīvpusdienām
Neraizējies, gan jau citreiz tiksi pie savām brīvpusdienām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 10:14, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Neraizējies, gan jau citreiz tiksi pie savām brīvpusdienām
brīvas vai ne brīvas, bet, lai padarītu lietas interesantākas, es tev uzsaucu, ja pingvīni tiks finālā neliekas diez ko iespējami, bet ja tā tas notiks, tad būs vismaz iemesls atkal saskrieties

     [+] [-]

, 2013-05-09 10:18, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Te tiešām ir tas retais gadījums,kad AHL nenogalināja talantu.
Nav izslēgts,ka citā līgā viņš jau būtu atpazīstams daudz agrāk.
Pie kam pat IIHF arēnā.
Tā kā,var strīdēties.

Bet Voinovs noteikti tagad ir top aizsargs savā komandā,izstumjot par Dautiju no tās nišas.
Nu nevajag te tagat stastit kad AHL ir briesmiga noraceju liga, kuri spele labi ieks AHL ir vnm bijusi iespeja tikt NHL, tas kad nevelk to limeni tas jau ir cits stasts. Paskaties kautvai KHL paris kadrus, AHL bija zveri, NHL nekas nesanaca, KHL ir lideri savas komandas.

     [+] [-]

, 2013-05-09 10:19, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: brīvas vai ne brīvas, bet, lai padarītu lietas interesantākas, es tev uzsaucu, ja pingvīni tiks finālā neliekas diez ko iespējami, bet ja tā tas notiks, tad būs vismaz iemesls atkal saskrieties
O hāhā Nu man jau gribās ticēt, ka tiks, bet tikai tad, ja sāks spēlēt vairāk aizsardzības hokeju, varbūt pēc šīs sērijas viņi izdarīs pareizos secinājumus.

Bet vispār saskrieties jau varam arī tāpat vien, Tu jau bieži esi Rīgā, cik man noprotams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 10:37, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Bija Rus statistika. Neatceros,ja atmiņa neviļ,tad par pēdējiem 10 gadiem.
Pa tiem uz AHL/CHL laikam arī, bija devušies + - 600 spēlētāji.
No kuriem tikai daži tika NHL,pārējie vēlāk dodoties atpakaļ pat RSL vairs nespēja noturēties. Protams tur tas procents daudz lielāks bija,bet lai vai kā. Daudzi pat 1 kārtas prospekti beidza karjeras,vai spēlēja gandrīz vai amatieros.

Kas pats tagad notiek ar Zviedru zelta paaudzi ? NHL nav no gumijas un tas ir jāsaprot visiem. AHL sež + - 40 purni,kas savā laikā JPČ visus pogāja ārā.
+ Eiropietim jābūt labākam par vietējo.
Nav jau tās RUS līga bezizmēru, lai visi NHL netikušie simti uzreiz spēlētu RSL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 10:43, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: O hāhā Nu man jau gribās ticēt, ka tiks, bet tikai tad, ja sāks spēlēt vairāk aizsardzības hokeju, varbūt pēc šīs sērijas viņi izdarīs pareizos secinājumus.

Bet vispār saskrieties jau varam arī tāpat vien, Tu jau bieži esi Rīgā, cik man noprotams
tā ir, tā ir, pa vasaru gan jau būšu retāk, bet tāpat.

es vēl lieku cerības uz habiem, nebūs pirmā reize, kad no 1-3 sērijā atspēlējušies, bet, lai arī kāda optimiste es nebūtu un lai arī Toronto nospēlēja šonakt lieliski, neticu, ka viņi tagad spēs trīs spēles pēc kārtas uzvarēt BBB- Big Bad Bruins

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 11:00, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tā arī ir. Arī NHL nav bezizmēra. Te tagad vairāk tiek runāts par AHL un progresēšanu tajā. Un 100% labāk Eiropietim apiet to starpnieku AHL,cenšoties braukt uz NHL jau gatavam.
Tālāk jau kā fiška ļažit
Kas tad ir tie gatavie braucēji?
Gatavam kā Širokovam, Sušinskim un vēl virknei citu? Vidējais aritmētiskais krievs uz ZA aizbrauc krietni zaudējot vietējiem visos spēles faktoros izņemot uzbrukumu un tādiem ir divi varianti:
1) Vieta pirmajās divās maiņās un vairākumā, ja uzbrukums tiešām ir ļoti labs (retāk)
2) Fārmklubs (biežāk)

Ja krievu hokejistam mērķis ir spēlēt NHL, tad viņa izredzes tur nostiprināties noteikti būs lielākas, ja KHL vietā viņš spēlēs AHL. KHL pirmgadnieku līgumi vairākos klubos tāpat nav daudz šerpāki par AHL algām, bet pie ZA hokeja AHL pierast ir vieglāk.

Ja tagad paskatās uz padilušo krievu NHL spēlētāju sarakstu, tad var redzēt, ka gandrīz visi baltrocīši ir KHL. Nav ne Frolova, ne Žerģeva, ne Afinogenova, bet spēlētāji ar AHL pieredzi un vispusīgu spēli turpina spēlēt savā pirmās izvēles līgā.

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:08, pirms 12 gadiem
Njā, Pagaidām izskatās, ka es būšu piesaucis precīzu rezultātu ar kādu TML zaudēs BOS. Žēl, ka neizdevās uzvarēt vienu spēli uz ACC ledus, vietējie fani to bija pelnījuši maksājot tik kolosālu naudu par biļetēm. Viens paziņa, kurš bija uz pirmdienas spēli teica, ka par 400$ esot sēdējis 8 rindas no jumta 18 000 ietilpīgajā arēnā. Pirmajā līmenī biļešu cenas esot tūkstošos.

Līdz šim lielākais pārsteigums noteikti ir Pitsburgas nu jau ikgadējā impotence pret komandām, kuras ir spējīgas spēlēt aizsardzību. Ja neskaita pitsburgu, un, ja LAK un DET tiek ārā no pirmās kārtas, tad būšu ļoti precīzi uzminējis rezultātus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:27, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Par to kur labāk spēlēt jaunajam,tu izteici savu,es savu,draugs draugu sapratām. Netaisos te ilgi strīdēties un pierādīt savu taisnību.
Tu domā tā,es savādāk.
Varu piebilst,tad jau labāk CHL -> NHL.
Zviedri laikam arī baltrocīši ? Tu atkal te sāc malt par Krieviem,kaut es runāju par Eiropiešiem.


Runājot par KHL un Rus
Baltrocīši ? Kādreiz padomā reāli.
Tevis visiem ir solīda spēle NHL. Smieklīgi pat lasīt.
Krievi vienmēr būs 1-2 maiņas spēlētāji,vai nebūs nekā. Nav jau lepnie LV,kas gatavi par čekeriem palikt un būt rezervistam vienmēr gatavam,cerības pilnam,ka tik uz NHL laukuma. Tādu pazemojumu kā Kuldam ? Kad Pro spēlētājs pat laukumā netiek izlaists. Un treneris tik bārsta savas salkanās standartfrāzes,viņš laikam vēl nepietiekami AHL paspēlējis ? Derētu vēl gadus 10 nolauzt. Redzēs cik Girgensons nolauzīs.
NHL ir palikušas tikai Superzvaigznes un jaunie prospekti.

Visi pārējie spēlē savās mājās par solīdu atalgojumu. Kāpēc lai nespēlēt ? Tikai tāpēc ka tev NHL patīk ?
Nē nu kas kuram ir pazemojoši... Nopelnīt savus 50 stabus pēc jau nospēlētas sezonas sēžot rezervē manuprāt nav tā. Analoģiskā situācijā nopelnīt apmēram tik pat (arī rokija līgums), uzmest klubu un līgu ar pompu un tikt nosēdinātam rezervē par bujānīšanu gan ir.

Vai zviedri ir baltrocīši? Viņiem NHL ir vairāki labi spēka uzbrucēji un pāris aizsargi ar ļoti labu spēka paņēmienu tehniku, bet noteikti nevarētu teikt, ka viņiem ZA būtu baigi sūro džeku slava, vai tad nē? Pēdējos gados dēļ Samuelsona, Franzena, Kronvala un vēl dažiem situācija ir uzlabojusies, bet 90tajos un pagāšējās desmitgades sākumā viņi bija izslavēti baltrocīši.

Tāpat ir taču skaidrs, ka nav tā, ka manis pieminētie krievu skoreri vienu dienu izlēma braukt spēlēt mājās un pelnīt. Šai trijotnei neviens netaisījās maksāt vairāk par 2M sezonā.

Un noteikti nav tā, ka krievi būs tikai 1-2 maiņas spēlētāji. Ir taču Kuļjomins, Aņisimovs, Loktjonovs, Vojnovs, Burmistrovs. Visi no šiem ZA spēlē jau vairāk kā 4 gadus, visi ir daudzpusīgi hokejisti un visi, izņemot pēdējo, ir guvuši pieklājīgu spēļu praksi NHL un nezaudēs savu vietu līgā, ja aizvadīs 1-2 nepārāk rezultatīvas sezonas.

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:34, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Tu tagad ar savu teikto izsaki savu viedokli,vai centies visu vietā gudri spriest ?
Tas arī ir tavs provokatoriskais stiliņš. Ne jau tu noteiksi,kas ir skatāms un kas nav. Runā savā vārdā,nevis mētā vispārīgus apgalvojumus.

Šajā PO centos colvēciskā laikā noskatīties 2 spēles. Manas uzmanības abos gadījumos pietika 5 min,tad izslēdzu ārā.
Necenšos te aizskart NHL - ru jūtas,bet tas hokejs ir uz ļubiķeļu.
Kā arī paša hokeja spēle. Karstā kartupeļa triekšana pa laukumu.
Par šo gan es Tev piekrītu, nu labi, ja ne piekrītu, tad saprotu Tavu domu gājienu. Man pašam nav nekādas problēmas noturēt interesi skatoties NHL play off spēles, bet es atzīstu, ka KHL play off hokejs man simpatizē vairāk.

Ja KHL regulārās sezonas spēles (grandu spēles ieskaitot) parasti ir visai garlaicīgas, tad play off ir pavisam cits hokejs un arī krievu superzvaigznes (Tu apmēram zini kā es viņus raksturoju) spēlē fiziski. Labu piešprici iedod arī daudzie somu leģionāri, kuri ir daudzos vadošajos klubos un jūtās kā zivs ūdenī tieši tādā hokejā. Rezultātā tiek iegūts tiešām interesants produkts - fizisks kombinacionāls hokejs. RSL laikos krievu čempi faktiski vispār neskatījos, taču liekas, ka pēdējos gados (salīdzinot ar pirmajām KHL sezonām), tieši spēka spēle kļūst vairāk izteikta KHL play off.

  -1 [+] [-]

, 2013-05-09 11:38, pirms 12 gadiem
Wings bij labaaki,diemzeel pietruuka nedaudz,otrajaa periodaa vareeja ielikt pamatus uzvarai,ehh tik daudz iespeeju vaaks!!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:43, pirms 12 gadiem
Argo1 rakstīja: Ovečkinam nav punktu, nevedās spēle un likumsakarīgs rezultāts.
tas nav nopēlums Ovečkinam, viņš tāpat ir otrs labākais NHL aiz Malkina, bet drīzāk WSH komandai, kura nespēj atrast līdzvērtīgu otru līderi
Ko tu tur murmulee,otrs labaakais,veel ir vesela virkne tik pat labu kaa vins un Malkins nebuut nav labaakais sosezon,tas pats Datsjuks nav sliktaaks par abiem tevis piemineetajiem!!!

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:45, pirms 12 gadiem
Kharlamovs 17 rakstīja: Un vēl viena lieta,ja pajuktu KHL,tad tu redzētu slinkos Krievus,kas atkal pārpludinātu NHL. Tikai tiem kam nav sava Čempionāta svešs turnīrs ir mūža sapnis un prestižs. Krieviem par laimi tāds tagad ir un nevajag hamburgerēdājus priecēt..
Jā, ja teorētiski KHL beigtu pastāvēt, tād tā arī notiktu, to es nenoliedzu.

Neesmu teicis, ka no ZA aizgājušie krievi NHL nevienam nebija vajadzīgi, bet nu neizliksimies, ka viņi lepni pacēla platmali atvadoties un devās pretīm saulrietam. Vairums no viņiem NHL nebija iespējas dabūt normālu līgumu. Ar normālu es saprotu vismaz tādu, kā iepriekšējais. NHL viņiem piedāvāja līgumus 2M robežās pirms nodokļiem un ne no tiem stiprākajiem klubiem, bet KHL atradās pāris oligarhi, kuri par Krievijas dabas bagātību naudu viņiem iešņāpa 3-4M bez nodokļiem.

Kad Tu runājot par hokejistiem piesauc tādus jēdzienus kā nacionālā izlase pāri miljoniem, vai nacionālais čempiona tituls pāri Stenlija kausam, man atliek tikai pasmaidīt. Tādās reizēs liekas, ka tik naiva ticība cita cilvēka patriotismam vairāk piestāvētu mana vecuma cilvēkam nevis Tev. Lielais vairākums krievu (un citu eiropiešu) pie NHL pieturējās līdz pēdējam, slēdza minimālos līgumus, SC pretendentes mainīja pret pastarīšu klubiem utt. Acīmredzams kura līga bija viņu pirmā izvēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-09 11:54, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: tā ir, tā ir, pa vasaru gan jau būšu retāk, bet tāpat.

es vēl lieku cerības uz habiem, nebūs pirmā reize, kad no 1-3 sērijā atspēlējušies, bet, lai arī kāda optimiste es nebūtu un lai arī Toronto nospēlēja šonakt lieliski, neticu, ka viņi tagad spēs trīs spēles pēc kārtas uzvarēt BBB- Big Bad Bruins
Par ko fanosi pēc tam, kad tavi favorīti būs ārā?
1 2 51 komentārs