Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Rihardam Bukartam divi vārti, Jevpalovam 1+1 Ziemeļamerikas junioru līgās

Rihardam Bukartam divi vārti, Jevpalovam 1+1 Ziemeļamerikas junioru līgās
Ņikita Jevpalovs
Foto: QMI Agency

Šonakt ar rezultativitāti Ziemeļamerikas hokeja laukumos izcēlušies jaunie Latvijas hokejisti Rihards Bukarts, Ņikita Jevpalovs, Edgars Kulda un Sandis Zolmanis.

Kvebekas junioru hokeja līgā (QMJHL) ar vārtu guvumu un rezultatīvu piespēli izcēlies uzbrucējs Ņikita Jevpalovs, palīdzot Blenvilas-Buābriānas "Armada" (#3, 89 punkti 65 spēlēs) ar 4:1 pārspēt "Huskies" (#9, 73 punkti 65 spēlēs).

Pirmā perioda vidū Jevpalovs atklāja spēles rezultātu, bet trešā perioda ievadā Latvijas hokejists piespēlēja uzvaras vārtu guvumā. Jevpalovam (58 spēlēs 28+25) arī divi metieni pa vārtiem, pieci uzvarēti iemetieni (no astoņiem) un trīs spēka paņēmieni. Latvijas uzbrucēja sniegums tika novērtēts ar mača otrās zvaigznes titulu.

Rietumu hokeja līgā (WHL) spēles šonakt aizvadīja visi trīs Latvijas hokejisti, diviem tiekot arī pie rezultativitātes punktiem.

Rihards Bukarts šonakt guva divus vārtus, tomēr viņa pārstāvētais Brendonas "Wheat Kings" (#9 Austrumu konferencē, 71 punkts 69 spēlēs) ar 2:3 piekāpās "Raiders" (#7 Austrumu konferencē, 71 punkts 68 spēlēs). Latvijas hokejista kontā precīzi metieni spēles astotajā minūtē un 19 sekundes līdz mača pamatlaika beigām. 62 spēlēs Rihards Bukarts ir guvis jau 53 (27+26) punktus, kas WHL pirmgadnieku sarakstā ļauj ieņemt ceturto vietu.

Ar rezultatīvu piespēli izcēlās uzbrucējs Edgars Kulda, tomēr Edmontonas "Oil Kings" (#1 Austrumu konferencē, 97 punkti 68 spēlēs) ar latvieti sastāvā piekāpās "Moose Jaw Warriors" (#10 Austrumu konferencē, 49 punkti 69 spēlēs) ar 1:4. E.Kuldas (63 spēlēs 28+29) rēķinā arī neitrāls koeficients.

Tikmēr Sietlas "Thunderbirds" (#4 Rietumu konferencē, 84 punkti 67 spēlēs) ar uzbrucēju Robertu Lipsbergu ierindā ar 2:5 atzina Everetas "Silvertips" (#6 Rietumu konferencē, 81 punkts 68 spēlēs) pārākumu. Latvijas hokejistam (63 spēlēs 32+19) divas soda minūtes un negatīvs koeficients -2.

Ziemeļamerikas hokeja līgā (NAHL) pārliecinošu uzvaru izcīnīja Latvijas hokejistu trio pārstāvētais klubs Sū "Eagles" (#5 "North", 53 punkti 53 spēlēs), kas ar 6:2 uzveica Mičiganas "Warriors" (#2 "North", 61 punkts 51 spēlē). Sandim Zolmanim (35 spēlēs 9+17) rezultatīva piespēle, bet aizsargs Kristofers Bindulis (45 spēlēs 0+9) un uzbrucējs Bruno Birzītis (43 spēlēs 10+11) palika bez punktiem.

Citā spēlē "Wichita Falls Wildcats" (#4 "South", 58 punkti 51 spēlē) bez aizsarga Kristapa Bazeviča (35 spēlēs 1+4) pieteikumā ar 1:2 pēcspēles metienos piekāpās "Lone Star Brahmas" (#5 "South", 44 punkti 55 spēlēs).

Pie panākuma Savienoto Valstu hokeja līgā (USHL) tika uzbrucējs Haralds Egle un Muskegonas "Lumberjacks" (#6 Austrumu konferencē, 52 punkti 50 spēlēs), kas ar 4:3 uzvarēja Trisitī "Storm" (#7 Rietumu konferencē, 39 punkti 52 spēlēs). Egle (38 spēlēs 4+3) izdarīja trīs metienus pa vārtiem un tika pie pozitīva koeficienta +2.

ECHL spēlē zaudējumu piedzīvoja aizsargs Ēriks Ševčenko un Floridas "Everblades" (#9 Austrumu konferencē, 63 punkti 57 spēlēs), kas ar 2:4 piekāpās Gvinetas "Gladiators" (#12 Austrumu konferencē, 50 punkti 58 spēlēs). Latvijas hokejists pie punktiem netika, paliekot ar negatīvu koeficientu -1. Deviņās spēlēs "Everblades" sastāvā Ševčenko pie punktiem vēl nav ticis, bet pirms tam aizvadīja deviņus mačus Sanfrancisko "Bulls" rindās (1+4). "Bulls" sezonas vidū pārtrauca kluba darbību.

Šonakt noslēdzās NCAA pirmās divīzijas regulārais čempionāts. Latvijas izlases aizsargs Ralfs Freibergs un "Bowling Green Falcons" (#3 WCHA, 30 punkti 28 spēlēs) sezonu noslēdza ar uzvaru (5:2) pār "Bemidji State Beavers" (#8 WCHA, 24 punkti 28 spēlēs). Latvijas hokejistam (34 spēlēs 3+18) viens metiens pa vārtiem un negatīvs koeficients -1.

Tikmēr Minesotas štata universitātes komanda "Mavericks" (#2 WCHA, 41 punkts 28 spēlēs) cīnījās neizšķirti (1:1) Mičiganas Tehniskās universitātes vienību "Huskies" (#5 WCHA, 29 punkti 28 spēlēs). "Mavericks" uzbrucējam Teodoram Bļugeram (35 spēlēs 3+16) viens metiens pa vārtiem.

Izmantotie resursi:
collegehockeystats.com
| North American Hockey League | NAHL
USHL The United States Hockey League - the best...
WHL Network
QMJHL Network
The ECHL - Premier 'AA' Hockey League | Home Page

1 2 37 komentāri

  +7 [+] [-]

, 2014-03-09 10:37, pirms 11 gadiem
Bukarts labi ieskrējies - pēdējās 12 spēlēs 15 rez. punkti.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-09 10:52, pirms 11 gadiem
Bļugers gan diezgan blāvi spēlē. Tīri uz cipariem skatoties galīgi neatbilst savam numuram draftā. Nevelk līmeni? Pārvērtēts? Kāds, kurš tuvāks ar NCAA hokeju šosezon, varētu mani apgaismot, pēdējos gados no ZA koledžu sporta esmu nedaudz attālinājies.

  -1 [+] [-]

, 2014-03-09 11:30, pirms 11 gadiem
K-Rab rakstīja: Bļugers gan diezgan blāvi spēlē. Tīri uz cipariem skatoties galīgi neatbilst savam numuram draftā. Nevelk līmeni? Pārvērtēts? Kāds, kurš tuvāks ar NCAA hokeju šosezon, varētu mani apgaismot, pēdējos gados no ZA koledžu sporta esmu nedaudz attālinājies.
Spozhi neiet arī pārejiem no drafta 2-3 kārtas...
50-70 numuri...

  +3 [+] [-]

, 2014-03-09 11:38, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Spozhi neiet arī pārejiem no drafta 2-3 kārtas...
50-70 numuri...
kārtējais "gudrais" komentārs...

dažādi iet, cits spridzina, cits pieticīgāk.

  +1 [+] [-]

, 2014-03-09 11:42, pirms 11 gadiem
K-Rab rakstīja: Bļugers gan diezgan blāvi spēlē. Tīri uz cipariem skatoties galīgi neatbilst savam numuram draftā. Nevelk līmeni? Pārvērtēts? Kāds, kurš tuvāks ar NCAA hokeju šosezon, varētu mani apgaismot, pēdējos gados no ZA koledžu sporta esmu nedaudz attālinājies.
Ņem vērā, ka NCAA līmenis ir krietni augstāks par CHL līmeni, galvenokārt jau tāpēc, ka tā principā ir pieaugušo, nevis junioru līga.
Piemēram Bļugera ilggadējais kolēģis Stepans, ar kuru viņš spēlēja kopā USHS un kurus abus paņēma 2012. gada draftā, pērn nevis devās uz Minessotu, bet gan spēlēja USHL, kas pēc spēka ir apmēram vienā līmenī ar CHL līgām, tur kaut kādās 50 spēlēs izceļoties ar 70+ punktiem. Šogad abi viņi jau spēlē vienā komandā NCAA un statistikas ziņā Stepans ir aiz mūsu Bļugera.
Tas parāda, ka NCAA tomēr vairs nav ne USHL, ne CHL līmenis. Turklāt domāju, ka jaunajiem ir grūti izcelties visdrīzāk tieši fiziskā hokeja dēļ (Tedis tomēr nav nekāds milzis), jo ja CHL vidējais vecums ir ap 18 gadiem, tad NCAA tas ir ap 22 gadiem.
Gribētos domāt, ka ja Bļugers būtu izvēlējies iet OHL (kur viņu CHL ietvaros nodraftēja), vai USHL ceļu, tad viņš savus 70-80 punktus sezonā savāktu.
Turklāt Stepans šogad pārstāvēja ASV izlasi u20 PČ, kas parāda viņa kvalitāti. Ņemot vērā to, ka USHS Tedis bija labāks, ir augstāk draftēts un arī šobrīd rezultatīvāks par ASV u20 izlases spēlētāju Stepanu, gribētos domāt, ka viduvējā statistika tikai atspoguļo viņa vecumu un spēles stila neatbilstību NCAA standartam, nevis viņa perspektīvu krišanos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-09 13:16, pirms 11 gadiem
Bukarts jaunākais baigi spridzina. Vai varetu ari tikt nodrafteets?

     [+] [-]

, 2014-03-09 13:41, pirms 11 gadiem
marko_polo rakstīja: Bukarts jaunākais baigi spridzina. Vai varetu ari tikt nodrafteets?
var būt. Bet pagaidām nav pārāk lielas izredzes.

     [+] [-]

, 2014-03-09 14:00, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: var būt. Bet pagaidām nav pārāk lielas izredzes.
Būtu augumā centimetrus 5-10 raženāks, būtu pavisam cita runa.
Kaut gan Mārtiņš Karsums savulaik savā drafta sezonā arī nebija diži rezultatīvāks, bija zem punkta spēlē, arī ar auguma parametriem nevar lepoties, tomēr nodraftēja otrajā kārtā.
Ļoti daudz ko var noteikt tas kā Bukarts nospēlēs play offus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-09 14:09, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Nū, ja janvārī viņš vel kotējas otrajā raundā, tad draftēs 100%
KO Tu lej? kurā vietā??? skat. NHL Central Scouting Service 2014 Draft North... .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-09 15:40, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: var būt. Bet pagaidām nav pārāk lielas izredzes.
Ko nozīmē pagaidām? Kad tad ja ne tagad? MAn jau liekas,ka viņš sevi ļoti labi parādījis Z-amerikā. Laikam jau visu čakarē viņa suņa augums - 175cm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-09 17:45, pirms 11 gadiem
latgalestauretajs rakstīja: Vajag izlasee kaadu ziemellamerikas junioru.
gan jau U18 izlasē Egle būs

     [+] [-]

, 2014-03-09 17:46, pirms 11 gadiem
marko_polo rakstīja: Ko nozīmē pagaidām? Kad tad ja ne tagad? MAn jau liekas,ka viņš sevi ļoti labi parādījis Z-amerikā. Laikam jau visu čakarē viņa suņa augums - 175cm.
Pagaidām nozīmē pagaidām - t.i. šobrīd, tagad.

Viens ir augums, otrs - dzimšanas gads: 1995.g. Viņu tomēr salīdzina ar citiem 1995.g.dz. Un tas to ainu nebūt neuzlabo.

     [+] [-]

, 2014-03-09 17:50, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Jā, nav, kko sajaucis esmu.
Papetīju vairāk tos sarakstus - daudz zināmu vārdi, bet atceries es tev vienreiz par tādu Balodi un Magyaru ieminējos? Lūk, Kļīvlendas Baroni, kur spēle/-ja abi pag.g. bija ASV lielaja finālā un Mayars tagad kotējas 3.raunda, Balodis turpina topīt par Baroniem, bet ir sava komandā ar labāko +/- kofu TIER 1 Elite Hockey League: Cleveland Barons |...

Kā domā - Sejējs zin par šamo?
un ar ko tik īpašs ASV kaut kādas XVZ līgas spēlētājs???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-09 18:04, pirms 11 gadiem
Volx rakstīja: Es jau itka Tevi painformeju "ar ko īpašs"
nekā ievērības cienīga, izņemot latviešu uzvārdu nemanīju. XVZ līgās tādu kadru ir simtiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-09 18:17, pirms 11 gadiem
latgalestauretajs rakstīja: Kanaadiessiem izlasee kaads juniors vienmeer uzspeelee. Vajag mums ar izlasee lielajaa vienu Ziemellamerikas junioru. Viena vieta tacc vienmeer atrastos.
vajag tāpēc, ka vajag?

"izcils" arguments
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-03-09 18:28, pirms 11 gadiem
latgalestauretajs rakstīja: Kanaadiessiem vienmeer ir izlasee pa kaadam ziemellamerikas junioram. Ko Latvija nennem taadu piemeeru.
kad pēdējo reizi Kanāda PČ kaut ko ievērības cienīgu sasniedza?

     [+] [-]

, 2014-03-09 18:37, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Pagaidām nozīmē pagaidām - t.i. šobrīd, tagad.

Viens ir augums, otrs - dzimšanas gads: 1995.g. Viņu tomēr salīdzina ar citiem 1995.g.dz. Un tas to ainu nebūt neuzlabo.
Pag, pag, nu gan tu muļķības sarunāji. NHL drafta sakarā viņš tiek izskatīts kā 2014. gada prospekts nevis kā 95. gads.
Bukarts ir vēlais 95. gads, līdz ar to drafta sakarā tiek bāzts vienā maisā ar 96. gadiem.
Nekad neesmu dzirdējis, ka kāda vēlā gada izredzes draftā tiktu vērtētas zemāk tikai tāpēc, ka viņš ir dzimis ziemā nevis pavasarī.

     [+] [-]

, 2014-03-09 18:47, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Pag, pag, nu gan tu muļķības sarunāji. NHL drafta sakarā viņš tiek izskatīts kā 2014. gada prospekts nevis kā 95. gads.
Bukarts ir vēlais 95. gads, līdz ar to drafta sakarā tiek bāzts vienā maisā ar 96. gadiem.
Nekad neesmu dzirdējis, ka kāda vēlā gada izredzes draftā tiktu vērtētas zemāk tikai tāpēc, ka viņš ir dzimis ziemā nevis pavasarī.
Muļķības Tu tagad te pletē par tiem "vēlajiem" gadiem!
Bukarts ir 1995.g.dz. - tas nozīmē vienu, viņam šis ir pēdējais gads junioru līgās (jā vien neatstāj kā 'overage') - tieši tāpat kā jebkuram 1995.g. janvārī dzimušajam. Tāpat arī viņam nākamais būs pēdējais jauniešu/junioru izlasēs (tieši tāpat kā jebkuram citam 1995.g.dz.).

Jā, Bukarta NHL "pamata" drafta gads ir 2014. (tieši tāpat kā visiem citiem, kas dzimuši starp 1995.g. 16. septembri un 1996.g. 15. septembri), taču tieši rindkopu augstāk minēto faktoru dēļ viņa dotumus un sezonā paveikto daudz vairāk skauti salīdzina ar citiem 1995.g. dzimušajiem nekā ar 1996.g. dzimušajiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-09 19:24, pirms 11 gadiem
latgalestauretajs rakstīja: Ko Kanaadiessi daudz pasaules ccempii var sasniegt. Ja vienniem kaads 3. Sastaavs speelee. Vai nav vienalga.
tieši tāpēc jautājums: tad kāpēc jākopē kanādieši tādā jomā, kur viņiem nav panākumu??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-03-09 19:35, pirms 11 gadiem
Sermulītis rakstīja: Uzskaiti kaut 50 !
jēga tam kāda? Tev baigi interesē XVZ līgu spēlētāji? Un ko Tu iegūsi no tādas uzvārdu virknes?

     [+] [-]

, 2014-03-09 19:37, pirms 11 gadiem
latgalestauretajs rakstīja: Latvija speeleejot ar 1. Sastaavu, kad vinniem normaali panaakumi?
Jautājums, kas ir panākums priekš Latvijas izlases.
Mana versija - panākumi pilnīgi katru gadu sākot kopš 1996.g.
Tu nespēsi apgāzt manu pārliecību.

     [+] [-]

, 2014-03-09 23:32, pirms 11 gadiem
Abrags rakstīja: Muļķības Tu tagad te pletē par tiem "vēlajiem" gadiem!
Bukarts ir 1995.g.dz. - tas nozīmē vienu, viņam šis ir pēdējais gads junioru līgās (jā vien neatstāj kā 'overage') - tieši tāpat kā jebkuram 1995.g. janvārī dzimušajam. Tāpat arī viņam nākamais būs pēdējais jauniešu/junioru izlasēs (tieši tāpat kā jebkuram citam 1995.g.dz.).

Jā, Bukarta NHL "pamata" drafta gads ir 2014. (tieši tāpat kā visiem citiem, kas dzimuši starp 1995.g. 16. septembri un 1996.g. 15. septembri), taču tieši rindkopu augstāk minēto faktoru dēļ viņa dotumus un sezonā paveikto daudz vairāk skauti salīdzina ar citiem 1995.g. dzimušajiem nekā ar 1996.g. dzimušajiem.
Pilnīgi nepiekrītu. Tik tiešām, nav nācies dzirdēt, ka kāds drafta gada puika, kurš dzimis rudenī/ziemā, pēc 15 septembra tiktu vērtēts kaut kā savādāk kā tā paša drafta gada puika, kurš dzimis no 1 janvāra līdz 15 septembrim.
Nu saki, ko gribi, pilnīgi noteikti tā nav.
Jā, ja runa iet par izlasēm un junioru līgu iekšējām lietām, tad jā, bet tā ir cita runa.
Drafta sakarā nekad nekas tāds nav dzirdēts.
Drafta sakarā visi 16.09.-31.12. tiek bāzti vienā maisā ar visiem 01.01.-15.09. un arī to statistika tiek vērtēta drafta gada ietvaros nevis kalendārā gada ietvaros.

     [+] [-]

, 2014-03-10 10:35, pirms 11 gadiem
playthegame rakstīja: Pilnīgi nepiekrītu. Tik tiešām, nav nācies dzirdēt, ka kāds drafta gada puika, kurš dzimis rudenī/ziemā, pēc 15 septembra tiktu vērtēts kaut kā savādāk kā tā paša drafta gada puika, kurš dzimis no 1 janvāra līdz 15 septembrim.
Nu saki, ko gribi, pilnīgi noteikti tā nav.
Jā, ja runa iet par izlasēm un junioru līgu iekšējām lietām, tad jā, bet tā ir cita runa.
Drafta sakarā nekad nekas tāds nav dzirdēts.
Drafta sakarā visi 16.09.-31.12. tiek bāzti vienā maisā ar visiem 01.01.-15.09. un arī to statistika tiek vērtēta drafta gada ietvaros nevis kalendārā gada ietvaros.
tagad jau Tu dzejo pēc savas izdomas nevis pēc realitātes...
1 2 37 komentāri