Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:875, Did:0, useCase: 3

Jaks nākamsezon spēlēs USHL klubā "Force"

Jaks nākamsezon spēlēs USHL klubā "Force"
Jānis Jaks
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

Latvijas hokeja aizsargs Jānis Jaks nākamsezon spēlēs Savienoto Valstu hokeja līgas (USHL) klubā Fārgo "Force". Iepriekšējās divas sezonas Jaks pārstāvēja Krievijas Jaunatnes hokeja līgas (MHL) komandu "Rīga".

18 gadus vecais hokejists Jānis Jaks aizvadītajā sezonā debitēja Latvijas lielajā izlasē, piedaloties arī trijās pasaules čempionāta spēlēs. Pirms tam Jaks bija arī U20 un U18 izlašu dalībnieks.

Pēdējos divus gadus Jaks pārsvarā pavadīja MHL vienības "Rīga" sastāvā, bet nākamgad izmēģinās spēkus Atlantijas okeāna otrā pusē. 2014./15.gada sezonu Jaks sāks USHL vienībā Fārgo "Force", pats sportists atklāja intervijā "Rīga TV24".

Aizvadītajā sezonā USHL spēlēja uzbrucēji Sandis Zolmanis ("Des Moines Buccaneers") un Haralds Egle ("Muskegon Lumberjacks"), bet savulaik ASV spēcīgākās junioru līgas komandā Dubjūkas "Fighting Saints" ir spēlējis Nacionālās hokeja līgas (NHL) kluba Bufalo "Sabres" uzbrucējs Zemgus Girgensons.

Izmantotie resursi:
Rīga TV24

  +4 [+] [-]

, 2014-07-09 15:13, pirms 10 gadiem
mammal rakstīja: nepavisam nav slikts variants. Pēdējo gadu NHL trends ir tieši USHL, protams, viņa drafts gads jau aiz muguras.
Nākamais loģiskais solis būtu NCAA, diemžēl tas atkrīt dēļ MHL bagāžas.
MHL neskaitās Eiropas PRO līga, vienīgais šķērslis varētu būt dažas spēles Latvijas čempī, kuru var dzēst izciešot tik pat spēļu banu NCAA, kā savulaik R.Freibergs!

     [+] [-]

, 2014-07-09 15:15, pirms 10 gadiem
Progresīvi.

     [+] [-]

, 2014-07-09 15:30, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: MHL neskaitās Eiropas PRO līga, vienīgais šķērslis varētu būt dažas spēles Latvijas čempī, kuru var dzēst izciešot tik pat spēļu banu NCAA, kā savulaik R.Freibergs!
Tev taisnība, nezinu kāpēc biju iedomājies, ka Freibergs saņēma 33 spēļu dsq dēļ MHL, lai gan nemaz nebija tur spēlējis.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 15:35, pirms 10 gadiem
USHL ir spēlējuši ĻOTI daudzi Latvijas hokejisti, bet tādi, kas no tā vēlāk spēja izveidot sev arī karjeru ir vien daži.

Tā pa pilno USHL iespēju ir izmantojuši tik Girgensons un Freibergs, kuram tas bija starpposms uz NCAA, t.i., viņš to gribēja un arī sasniedza ar 2 labām sezonām NAHL un USHL.

Pārējiem... nesaku, ka Reķim vai Saulietim karjera ir slikta, bet USHL viņi neiedzīvojās, lai gan vēlāk tika CHL... iemesls, laikam, visparastākais - USHL ir arī jāmācās, pie tam sekmēm seko daudz stingrāk.

Un tad ir arī Daņiļiča un Co variants...

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 15:38, pirms 10 gadiem
mammal rakstīja: Tev taisnība, nezinu kāpēc biju iedomājies, ka Freibergs saņēma 33 spēļu dsq dēļ MHL, lai gan nemaz nebija tur spēlējis.
Freibergam DSQ bija ne par MHL un ne LAČ, bet par dalību BAČ spēlēs, kas, tomēr, ir PRO līmenis (MHL un LAČ vēl varētu mēģināt pierādīt, ka spēlē amatieri).

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 15:44, pirms 10 gadiem
tomēr kāds pacentās ieiet eliteprospects mājas lapā. kad redzēju eliteprospects lapā, tad nodomāju vai kāds ieliks to sportacentrs.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 15:50, pirms 10 gadiem
LatgolysPatriotsArmands rakstīja: Aizmiersi pīniņeit Teodoru Bluģeru
viņš tur nav nekad spēlējis un nespēlēs...

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 15:56, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: MHL neskaitās Eiropas PRO līga, vienīgais šķērslis varētu būt dažas spēles Latvijas čempī, kuru var dzēst izciešot tik pat spēļu banu NCAA, kā savulaik R.Freibergs!
Skatījos to interviju un Jaks minēja, ka NCAA viņš nevarēs spēlēt, jo viņam esot bijis līgums ar RD.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 16:02, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: MHL neskaitās Eiropas PRO līga, vienīgais šķērslis varētu būt dažas spēles Latvijas čempī, kuru var dzēst izciešot tik pat spēļu banu NCAA, kā savulaik R.Freibergs!
LČ viņi neņem galvā (vismaz līdz šim), R.Freibergam bija DSQ dēļ spēlēšanas BAČ.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 16:04, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Skatījos to interviju un Jaks minēja, ka NCAA viņš nevarēs spēlēt, jo viņam esot bijis līgums ar RD.
jebkuru strīdu tāpat izskatīs NCAA komiteja, ja būs vēlme tur iet...tagad kaut ko teikt ir stulbi, jo viņam bija pie tam juniora līgums nevis PRO ar Dinamo! Tas , ka daudzi hokejisti īpaši fišku nerubī paši par saviem līgumiem spilgti izpaudās K.Daugaviņa gadījuma ar viņa pirmo(entry) līgumu ar Senators! Gan jau aģenti pateiks priekšā, kas un kā! Galvenais lai pašam vēlme ir tur tikt, kaut gan no USHL var veidot arī PRO karjeru nesliktu, līdz pat NHL, tur tagad šiem cieņā!

  -2 [+] [-]

, 2014-07-09 16:05, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Skatījos to interviju un Jaks minēja, ka NCAA viņš nevarēs spēlēt, jo viņam esot bijis līgums ar RD.
Ja tā ir taisnība, tad spēlēšana USHL ir diezgan liels bezsakars, jo pēc tam tāpat būs vien jākratās atpakaļ uz Eiropu.

     [+] [-]

, 2014-07-09 16:06, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: LČ viņi neņem galvā (vismaz līdz šim), R.Freibergam bija DSQ dēļ spēlēšanas BAČ.
Es zinu, tāpēc saku, ka viņam tik teorētiski varētu rasties problēmas ar Latvijas čempi, tā nav nekādu šķēršlu, ne kaut kāds mistiskais Dinamo juniora līgums ar MHL vai kas cits...

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 16:07, pirms 10 gadiem
Le Saint rakstīja: Ja tā ir taisnība, tad spēlēšana USHL ir diezgan liels bezsakars, jo pēc tam tāpat būs vien jākratās atpakaļ uz Eiropu.
USHL tagad ne sliktāka par CHL(Kanādas junioru līgām), par QMHJL pat labāka skatoties uz NHL draftiem...

  -2 [+] [-]

, 2014-07-09 16:19, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: USHL tagad ne sliktāka par CHL(Kanādas junioru līgām), par QMHJL pat labāka skatoties uz NHL draftiem...
Nav starpības. Overagerus kā Jaks no USHL tāpat nedraftē, lai ko viņš tur nākamgad sadarītu. Ja NCAA tiešām nav opcija, vispār nesaprotu, ko Jaks ilgtermiņā plāno darīt. Padzīvot gadiņu ZA prikola pēc?

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 16:32, pirms 10 gadiem
Le Saint rakstīja: Nav starpības. Overagerus kā Jaks no USHL tāpat nedraftē, lai ko viņš tur nākamgad sadarītu. Ja NCAA tiešām nav opcija, vispār nesaprotu, ko Jaks ilgtermiņā plāno darīt. Padzīvot gadiņu ZA prikola pēc?
pilnīga herņa no tavas puses...
šogad tika draftēti arī diezgan daudz 1995.gadā dzimušie un viens 1994.gadā!
pirms kaut kādus savus striktos secinājumus izdari, paskaties kas un kā!

     [+] [-]

, 2014-07-09 16:49, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: MHL neskaitās Eiropas PRO līga, vienīgais šķērslis varētu būt dažas spēles Latvijas čempī, kuru var dzēst izciešot tik pat spēļu banu NCAA, kā savulaik R.Freibergs!
Tajā pašā intervijā Jaks teica, ka nevar spēlēt NCAA, jo HK Rīgas laikā viņam bija līgums ar Dinamo.

     [+] [-]

, 2014-07-09 16:51, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: pilnīga herņa no tavas puses...
šogad tika draftēti arī diezgan daudz 1995.gadā dzimušie un viens 1994.gadā!
pirms kaut kādus savus striktos secinājumus izdari, paskaties kas un kā!
Herņa ir tava nedomāšana līdz tam, ko pats raksti. Jaks ir 95. gads un šogad draftēja jau 96. gadu. Tātad reāli nākamgad Jaks jau ir double overagers kā tas viens 94. gada feiss, ko šogad draftēja. Turklāt Jaks vēl ir eiropietis, kas diemžēl arī ir mīnuss, pats redzēji kā Kuldam jaunākajam gāja pat kļūstot par playoffu MVP.

Realitātē šitam visam nav nozīmes. Jaks nav ne par kapeiku labāks kā, piemēram, tas pats Rosinskis vai Kolesņikovs pirms tam - ļoti, ļoti pieticīgs hokejists, turklāt bez jebkāda auguma vai metiena no zilās līnijas.

     [+] [-]

, 2014-07-09 16:56, pirms 10 gadiem
Le Saint rakstīja: Ja NCAA tiešām nav opcija, vispār nesaprotu, ko Jaks ilgtermiņā plāno darīt. Padzīvot gadiņu ZA prikola pēc?
Bet kāpēc gan ne? Pujacam tā sanāca.

     [+] [-]

, 2014-07-09 17:07, pirms 10 gadiem
archy0 rakstīja: Bet kāpēc gan ne? Pujacam tā sanāca.
Drīkst vaicāt, kas tieši Pujacam sanāca?

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 17:12, pirms 10 gadiem
Le Saint rakstīja: Herņa ir tava nedomāšana līdz tam, ko pats raksti. Jaks ir 95. gads un šogad draftēja jau 96. gadu. Tātad reāli nākamgad Jaks jau ir double overagers kā tas viens 94. gada feiss, ko šogad draftēja. Turklāt Jaks vēl ir eiropietis, kas diemžēl arī ir mīnuss, pats redzēji kā Kuldam jaunākajam gāja pat kļūstot par playoffu MVP.
Tu tagad nodarbojies ar statistikas manipulāciju, lai izmisīgi izvairītos no savas kļūdas atzīšanas.

Ap 10 spēlētājiem parasti ņem, kas ir pārauguši draftu 2 gadus. +/-. Kādu paņem no QMJHL, WHL, OHL, kādu no USHL, kādu no NCAA, utt. Jakam ir visas iespējas tikt draftētam.

Loģiski, ka būs pamatīgi jānospīd, lai cerētu uz NHL draftu, taču tas attiektos arī uz jebkuru citu major junior līgu.

  +3 [+] [-]

, 2014-07-09 17:15, pirms 10 gadiem
Le Saint rakstīja: Herņa ir tava nedomāšana līdz tam, ko pats raksti. Jaks ir 95. gads un šogad draftēja jau 96. gadu. Tātad reāli nākamgad Jaks jau ir double overagers kā tas viens 94. gada feiss, ko šogad draftēja. Turklāt Jaks vēl ir eiropietis, kas diemžēl arī ir mīnuss, pats redzēji kā Kuldam jaunākajam gāja pat kļūstot par playoffu MVP.

Realitātē šitam visam nav nozīmes. Jaks nav ne par kapeiku labāks kā, piemēram, tas pats Rosinskis vai Kolesņikovs pirms tam - ļoti, ļoti pieticīgs hokejists, turklāt bez jebkāda auguma vai metiena no zilās līnijas.
realitātē tas nav , ka es saku, ka viņu nodraftēs...
tikai iebilde tavai kategoriskai replikai, ka no USHL pāraugušos nedraftē!
kā tur būs un kāda viņam karjera izvērtīsies, laiks tik rādīs!
pagaidām tu centies visiem ieskaidrot, ka tas viss ir herņa viņam ar USHL, varbūt atļauj viņam pašam veidot karjeru...

  -2 [+] [-]

, 2014-07-09 17:20, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tu tagad nodarbojies ar statistikas manipulāciju, lai izmisīgi izvairītos no savas kļūdas atzīšanas.

Ap 10 spēlētājiem parasti ņem, kas ir pārauguši draftu 2 gadus. +/-. Kādu paņem no QMJHL, WHL, OHL, kādu no USHL, kādu no NCAA, utt. Jakam ir visas iespējas tikt draftētam.

Loģiski, ka būs pamatīgi jānospīd, lai cerētu uz NHL draftu, taču tas attiektos arī uz jebkuru citu major junior līgu.
Pirmkārt, Jakam ir nulle iespēju tikt draftētam, ja vien nākamjā draftā nebūs 20 kārtas, jo vinš nav NHL prospekts un viss. Bet, jā piekrītu, ka varbūt nenovērtēju overagerus, bet droši zini, ka double overageru vairākums ir Eiropā spēlējoši vārtsargi (piemēri tālu mums nav jāmeklē), un tiešām dominējoši spēlētāji kā tas pats Kulda, vai spēlētāji, kas līdz tam ir spēlējuši BCHL vai vidusskolu hokeju, kas tiek maz skautots un augsti nekotējas.

NCAA spēlētājus gan nepiemini, tas ir iemesls, kāpēc rakstīju, ka USHL solis nav loģisks, ja tur eventuāli viņs nevarēs spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 17:23, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: realitātē tas nav , ka es saku, ka viņu nodraftēs...
tikai iebilde tavai kategoriskai replikai, ka no USHL pāraugušos nedraftē!
kā tur būs un kāda viņam karjera izvērtīsies, laiks tik rādīs!
pagaidām tu centies visiem ieskaidrot, ka tas viss ir herņa viņam ar USHL, varbūt atļauj viņam pašam veidot karjeru...
Mana vaina, ka aizvilku visu topiku neceļos, bet man nepatika, ka pieminēji draftu, lai norādītu, cik augstu USHL pēdējā laikā kotējas un parādītu, ka Jakam ir nezkādas potences uz karjeru ZA, Ja nevar viņs par hokejistu nobriest NCAA kā Freibergs. Tas arī viss.

Es ceru, ka es kļūdos, bet reāli, ja NCAA nav opcija, nākamgad Jaks būs Eiropā.

  +1 [+] [-]

, 2014-07-09 17:29, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Tu tagad nodarbojies ar statistikas manipulāciju, lai izmisīgi izvairītos no savas kļūdas atzīšanas.

Ap 10 spēlētājiem parasti ņem, kas ir pārauguši draftu 2 gadus. +/-. Kādu paņem no QMJHL, WHL, OHL, kādu no USHL, kādu no NCAA, utt. Jakam ir visas iespējas tikt draftētam.

Loģiski, ka būs pamatīgi jānospīd, lai cerētu uz NHL draftu, taču tas attiektos arī uz jebkuru citu major junior līgu.
Tādam pundurzaķim kā Jaks, esot divus gadus nokavējušam draftu, USHL ir jāparāda kosmisks sniegums lai kāds gribētu viņu draftēt.
Bet principā jā, arī divus gadus pāraugušajiem ir cerību.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 17:59, pirms 10 gadiem
Le Saint rakstīja: Mana vaina, ka aizvilku visu topiku neceļos, bet man nepatika, ka pieminēji draftu, lai norādītu, cik augstu USHL pēdējā laikā kotējas un parādītu, ka Jakam ir nezkādas potences uz karjeru ZA, Ja nevar viņs par hokejistu nobriest NCAA kā Freibergs. Tas arī viss.

Es ceru, ka es kļūdos, bet reāli, ja NCAA nav opcija, nākamgad Jaks būs Eiropā.
teikšu tā - Amerika ir lielo iespēju zeme, tikai iespējas ir daudziem, bet izdodas reti kam. Katrā ziņā ir vērts mēģināt - kā reiz teica Laviņš, viņš visiem rekomendē braukt pāri dīķim - tas ir kā tests, lai saprastu vai vērts dzīvē tālāk ar hokeju nodarboties PRO līmenī.

Katrā ziņā - diez vai Jaks kaut ko savā karjerā zaudēs, ja gadu aizvadīs ZAmerikā - nedomāju, ka šeit uz vietas viņa izredzes būtu lielākas...

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 18:09, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Tādam pundurzaķim kā Jaks, esot divus gadus nokavējušam draftu, USHL ir jāparāda kosmisks sniegums lai kāds gribētu viņu draftēt.
Bet principā jā, arī divus gadus pāraugušajiem ir cerību.
ja Jaks ar saviem 180 cm ir pundurzaķis, tad kas ir, piemēram, Laviņš?
protams, 180 cm nav tas perspektīvākais augums aizsargam, bet nu ne jau pundurzaķis... Pujacam, piemēram, ir tikai 5 cm vairāk. Kur tad ir, Tavuprāt, tā pundurzaķu robežšķirtne?

     [+] [-]

, 2014-07-09 18:13, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: teikšu tā - Amerika ir lielo iespēju zeme, tikai iespējas ir daudziem, bet izdodas reti kam. Katrā ziņā ir vērts mēģināt - kā reiz teica Laviņš, viņš visiem rekomendē braukt pāri dīķim - tas ir kā tests, lai saprastu vai vērts dzīvē tālāk ar hokeju nodarboties PRO līmenī.

Katrā ziņā - diez vai Jaks kaut ko savā karjerā zaudēs, ja gadu aizvadīs ZAmerikā - nedomāju, ka šeit uz vietas viņa izredzes būtu lielākas...
Pilnīgi piekrītu katram vārdam RD viņam varianti mazi, savukārt USHL līmenis nav sliktāks par MHL es pat teiktu labāks, jo mazāk jāblandās apkārt pa pasauli vairāk var trenēties.

Savukārt, kāpēc jābrauc uz USHL ja negrib spēlēt NCAA atbilde ir vienkārša, ar RD viss nemaz tik rožaini nebija, gan jau puisis nolēma labāk stabilitāte USHL izskatā, nekā līdz pēdējam gaidīt iedos krievi naudu Savickim vai nē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-07-09 18:46, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: ja Jaks ar saviem 180 cm ir pundurzaķis, tad kas ir, piemēram, Laviņš?
protams, 180 cm nav tas perspektīvākais augums aizsargam, bet nu ne jau pundurzaķis... Pujacam, piemēram, ir tikai 5 cm vairāk. Kur tad ir, Tavuprāt, tā pundurzaķu robežšķirtne?
Es pieņemu, ka Jaks brauc uz USHL ar sapni par NHL (tā pat kā jebkurš cits), neba jau nu tā ir tāda viltiga stratēģija - aizbraukšana uz USHL man pavērs lielākas iespējas dabūt labu līgumu Eiropā.
Priekš Eiropas jā, pietiekoši labs augums, tomēr ja viņš grib spēlēt Eiropā, daudz prātīgāk būtu bijis palikt RD.

  -1 [+] [-]

, 2014-07-09 18:50, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: teikšu tā - Amerika ir lielo iespēju zeme, tikai iespējas ir daudziem, bet izdodas reti kam. Katrā ziņā ir vērts mēģināt - kā reiz teica Laviņš, viņš visiem rekomendē braukt pāri dīķim - tas ir kā tests, lai saprastu vai vērts dzīvē tālāk ar hokeju nodarboties PRO līmenī.

Katrā ziņā - diez vai Jaks kaut ko savā karjerā zaudēs, ja gadu aizvadīs ZAmerikā - nedomāju, ka šeit uz vietas viņa izredzes būtu lielākas...
Protams, ja tu tiec USHL vai kādā CHL līgā, un šeit Eiropā vēl nespēlē kā profesionālis, tad tur nav daudz ko domāt. Bet tā gluži skriet laimi meklēt kādā trešajā junioru līgā, gan man šķiet prāta darbs nav. Paskat kur ir senais LM u18 komanda trio, Golovkovs - Maslovskis - Homjakovs. Rezultatīvākais no viņiem pazuda kaut kur ASV mēslainē. Kamēr otrs ir HKR līderis, bet trešais gana labi spēlē QMJHL.

     [+] [-]

, 2014-07-09 19:13, pirms 10 gadiem
playthegame rakstīja: Protams, ja tu tiec USHL vai kādā CHL līgā, un šeit Eiropā vēl nespēlē kā profesionālis, tad tur nav daudz ko domāt. Bet tā gluži skriet laimi meklēt kādā trešajā junioru līgā, gan man šķiet prāta darbs nav. Paskat kur ir senais LM u18 komanda trio, Golovkovs - Maslovskis - Homjakovs. Rezultatīvākais no viņiem pazuda kaut kur ASV mēslainē. Kamēr otrs ir HKR līderis, bet trešais gana labi spēlē QMJHL.
vispār Tu savos 2 pēdējos komentos reāli nonāci pretrunās pats ar sevi

Ja runā par Tevis pieminēto trio - tad atgādināšu Tev vienu patiesību: padomā, kāpēc NHL draftē nevis tā brīža labākos, bet gan PERSPEKTĪVĀKOS? Tāpēc, ka katram spēlētājam ir savi "griesti" - nepieļauj, ka Homjakovs savus griestus jau ir sasniedzis? (es nekā par viņu daudz nezinu - tikai piedāvāju Tev par to aizdomāties). Varbūt arī Maslovska griesti ir HKR...

  +2 [+] [-]

, 2014-07-09 19:47, pirms 10 gadiem
Le Saint rakstīja: Pirmkārt, Jakam ir nulle iespēju tikt draftētam, ja vien nākamjā draftā nebūs 20 kārtas, jo vinš nav NHL prospekts un viss. Bet, jā piekrītu, ka varbūt nenovērtēju overagerus, bet droši zini, ka double overageru vairākums ir Eiropā spēlējoši vārtsargi (piemēri tālu mums nav jāmeklē), un tiešām dominējoši spēlētāji kā tas pats Kulda, vai spēlētāji, kas līdz tam ir spēlējuši BCHL vai vidusskolu hokeju, kas tiek maz skautots un augsti nekotējas.

NCAA spēlētājus gan nepiemini, tas ir iemesls, kāpēc rakstīju, ka USHL solis nav loģisks, ja tur eventuāli viņs nevarēs spēlēt.
0 iespēju tikt draftētam ir Jānim Matulim, nevis augsta līmeņa 19-20 gadīgam hokejistam, kas spēlē ASV labākajā junioru līgā.

Kulda nebija baigi dominējošs, viņš nospīdēja tad, kad vajag.

Pareiza izvēle, labs ieraksts CV, iespēja parādīt sevi skautiem.

Neredzu nevienu labāku alternatīvu.

     [+] [-]

, 2014-07-09 23:05, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: 0 iespēju tikt draftētam ir Jānim Matulim, nevis augsta līmeņa 19-20 gadīgam hokejistam, kas spēlē ASV labākajā junioru līgā.

Kulda nebija baigi dominējošs, viņš nospīdēja tad, kad vajag.

Pareiza izvēle, labs ieraksts CV, iespēja parādīt sevi skautiem.

Neredzu nevienu labāku alternatīvu.
Zini tādu Taro Tsudžimoto? Viņa piemērs parādā, ka NHL var draftēt JEBKURU! Arī Jāni Matuli.

     [+] [-]

, 2014-07-09 23:14, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Zini tādu Taro Tsudžimoto? Viņa piemērs parādā, ka NHL var draftēt JEBKURU! Arī Jāni Matuli.
laiki ir mainījušies... nu vairs šitam Matulim nekas tāds nespīd...