Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Gildžesam-Aleksandram 29+9+9, "Thunder" sēriju startē ar uzvaru pār Dončiču un "Mavs"

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Gildžesam-Aleksandram 29+9+9, "Thunder" sēriju startē ar uzvaru pār Dončiču un "Mavs"
Šejs Gildžess-Aleksandrs un Kairijs Ērvings. Foto. AFP. Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) aizvadīts pirmais Rietumu konferences pusfināla mačs starp Oklahomsitijas "Thunder" un Dalasas "Mavericks". Pateicoties Šeja Gildžesa-Aleksandra sniegumam, Rietumu konferences regulārā turnīra čempione sēriju iesāka ar pārliecinošu panākumu.

• Rietumu konferences pusfinālā divas spēles jau aizvadījušas Denveras "Nuggets" un Minesotas "Timberwolves" komandas (0-2),savukārt šajā pārī šī bija pirmā kauja izslēgšanas turnīrā. Pateicoties pārliecinošam otrajam puslaikam, "Thunder" uzvarēja "Mavericks" ar 117:95. "Thunder" kļuvusi par jaunāko komandu NBA vēsturē, kurai izdevies tikt pie uzvaras izslēgšanas turnīra otrajā kārtā.

• Šejs Gildžess-Aleksandrs uz parketa pavadīja 37 minūtes, kuru laikā guva 29 punktus (1p. 11/13, 2p. 6/15, 3p. 2/4). Viņš kļuva par spēles rezultatīvāko spēlētāju. Viņam arī deviņas atlēkušās bumbas, tikpat rezultatīvas piespēles un divi bloķētie metieni.

• Čets Holmgrens uzvarā pievienoja 19 punktus, septiņas bumbas zem groziem, divas pārtvertās bumbas un trīs bloķētos metienus, bet 18+5+5 Džeilena Viljamsa kontā. No rezervistiem Ārons Viginss ar 16 punktiem bija rezultatīvākais.

• Luka Dončičs šajā spēlē guva "tikai" 19 punktus (1p. 6/10, 2p. 5/11, 3p. 1/8). Slovēnim arī deviņas rezultatīvas piespēles, sešas bumbas zem groziem un piecas pieļautās kļūdas. Kairijs Ērvings bija rezultatīvākais "Mavericks" komandā. Viņam 20 punkti. Daniels Gefords bija vienīgais Dalasas spēlētājs, kurš spēja tikt pie double-double. Centra spēlētājam 16 punkti, 11 bumbas zem groziem un pieci bloķēti metieni.

NBA izslēgšanas spēļu otrā kārta

Austrumi1. sp.2. sp.3. sp.4. sp.5. sp.6. sp.7. sp.Sērija
Celtics – Cavaliers120:9510.05.12.05.14.05.1:0
Knicks – Pacers121:1171:0
Rietumi1. sp.2. sp.3. sp.4. sp.5. sp.6. sp.7. sp.Sērija
Thunder – Mavericks117:9510.05.11.05.14.05.1:0
Nuggets – Timberwolves99:10680:1060:2
1 2 40 komentāri

  +3 [+] [-]

, 2024-05-08 07:57, pirms 8 mēnešiem
ar Bratānu sastāvā vispār varētu uz diviem pirkstiem uztīt to resno un švakcināru.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-08 08:12, pirms 8 mēnešiem
Luka ir traumēts un to var redzēt.
Cik ilgi viņš izturēs spēlējot ar to izmežģīto celi es nezinu.
Lieliski var redzēt problēmu kur viņš iet uz step back 3.

  +6 [+] [-]

, 2024-05-08 08:12, pirms 8 mēnešiem
Pelmenim būs atdūriens pret OKC.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-08 08:58, pirms 8 mēnešiem
GreenBoston#7 rakstīja: Luka ir traumēts un to var redzēt.
Cik ilgi viņš izturēs spēlējot ar to izmežģīto celi es nezinu.
Lieliski var redzēt problēmu kur viņš iet uz step back 3.
Lūdzu nelieto jēdzienus, par kuriem Tev nav sajēga!
Izmežģīta ceļa gadījumā būtu kā minimums vienas saites plīsums, parasti gan ir vairākas saites +meniski

  +5 [+] [-]

, 2024-05-08 09:04, pirms 8 mēnešiem
sporta komentētājs rakstīja: Lūdzu nelieto jēdzienus, par kuriem Tev nav sajēga!
Izmežģīta ceļa gadījumā būtu kā minimums vienas saites plīsums, parasti gan ir vairākas saites +meniski
LOL?
Tas ir paša Lukas un komandas sacītais
Superstar Luka Doncic is already dealing with a knee sprain that doesn't appear to be getting better. Doncic himself has mentioned that this injury will linger, being something he has to fight through

Ja ir grade 1 sprain nav nekādu saišu plīsumu.Plīsums ir ar grade 2

     [+] [-]

, 2024-05-08 09:11, pirms 8 mēnešiem
bralis tonijs nozelojams, dalasa ka vienmer atdod pirmo speli

  +7 [+] [-]

, 2024-05-08 09:46, pirms 8 mēnešiem
Luka Magic ar -21. Šādi turpinoties Brunsons, KP būs tālāk, bet činčiks ap kuru turpināja Mavericks būvēt lidos ārā.

  +4 [+] [-]

, 2024-05-08 09:47, pirms 8 mēnešiem
Šejs bija lielisks, Luka Dončiks nav Luka Brazi. Vienos vārtos vinnēta spēle, Dalasai no sirds spēlēja vien Īrvings un Gafords. Tieši Gafords izskatās Mavericks lielākais ieguvums, jo, spēlējot Vašingtonas bēdu lejā, pat labs špīleris pazūd kā biezā miglā kurmja dibens. Ja Luka kāju neapārstēs, četras vai piecās spēlēs OKC vinnēs.

     [+] [-]

, 2024-05-08 10:04, pirms 8 mēnešiem
Clippers paši kaut kur aizpeldēja atvaļinājumā pēc pirmās spēles.
OKC nav veterānu komanda ar nestabilu iekšējo pasauli (nav sačakarētas smadzenes spēlētājiem). Līdz ar to MAVS pašiem būs jāsāk labāk spēlēt, lai uzvarētu mobilu un gatavu komandu ar lielu kopējo talantu. Cita sērija un cits stāsts.
Kas attiecas uz Lukas traumu, tad arī bez tās viņš nav labs aizsardzības spēlētājs. Vienīgā ietekme ir uz uzbrukumu un tie pluss 10 punkti šajā spēlē mainītu gala rezultātu, bet nemainītu uzvarētāju.

     [+] [-]

, 2024-05-08 10:59, pirms 8 mēnešiem
erty rakstīja: Clippers paši kaut kur aizpeldēja atvaļinājumā pēc pirmās spēles.
OKC nav veterānu komanda ar nestabilu iekšējo pasauli (nav sačakarētas smadzenes spēlētājiem). Līdz ar to MAVS pašiem būs jāsāk labāk spēlēt, lai uzvarētu mobilu un gatavu komandu ar lielu kopējo talantu. Cita sērija un cits stāsts.
Kas attiecas uz Lukas traumu, tad arī bez tās viņš nav labs aizsardzības spēlētājs. Vienīgā ietekme ir uz uzbrukumu un tie pluss 10 punkti šajā spēlē mainītu gala rezultātu, bet nemainītu uzvarētāju.
Luka ir sācis normāli spēlēt aizsardzībā šosezon. 🤦🤦

  +3 [+] [-]

, 2024-05-08 11:22, pirms 8 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Luka ir sācis normāli spēlēt aizsardzībā šosezon. 🤦🤦
Kurā vietā? Skatoties pirmo kārtu pret Clippers izskatījās brīžam smieklīgi kā Luka "sedza" Hārdenu. Tādam cirkam attaisnojums vienīgi varētu būt, ja viņš spēlē ar to traumu no play-off sākuma jau.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-08 11:29, pirms 8 mēnešiem
Nekas nevar būt labāks par šo!!!

     [+] [-]

, 2024-05-08 11:35, pirms 8 mēnešiem
Ulrihs rakstīja: Kurā vietā? Skatoties pirmo kārtu pret Clippers izskatījās brīžam smieklīgi kā Luka "sedza" Hārdenu. Tādam cirkam attaisnojums vienīgi varētu būt, ja viņš spēlē ar to traumu no play-off sākuma jau.
Ne visi tā domā:
https://www.youtube.com/watch?v=7TD... (apmēram no 1:00)

Tāpat šis
https://www.youtube.com/watch?v=MUn...

     [+] [-]

, 2024-05-08 11:44, pirms 8 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Nekas nevar būt labāks par šo!!!
Tādi žēlīgi kaķa lāsti. Varētu šo saprast, ja KP un Luka būtu viena kalibra zvaigznes, tad tur savstarpējā konkurence, latviešu fani pret Luku un tādā garā, bet nav taču tā. Pa lielam, ja līdzvērtīgā komandā Lukas vietā būtu KP, tad tā komanda pat tuvumā play off netiktu.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-08 11:59, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Tādi žēlīgi kaķa lāsti. Varētu šo saprast, ja KP un Luka būtu viena kalibra zvaigznes, tad tur savstarpējā konkurence, latviešu fani pret Luku un tādā garā, bet nav taču tā. Pa lielam, ja līdzvērtīgā komandā Lukas vietā būtu KP, tad tā komanda pat tuvumā play off netiktu.
Kopš tā brīža,kad dēļ tā savtīgā egoista no Slovēnijas un bez mugurkaula Kārlaila cūcistiskajiem lēmumiem(kas visticamāk nāca no augšas $) nožēlojami turēt manu tautieti stūrī un 3pts līnijas,tādā veidā apzināti bojājot viņa karjeru,lai kaut kāds PLukata netraucēti varētu veidot savējo,bija zemiski,lai neteiktu vairāk! Nekad nepiedošu,un man vienalga,ko jūs biksēs slapinātāji tur šļupstat par to viltoto ''Magic''... es atbalstu savējos!

     [+] [-]

, 2024-05-08 12:12, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Ne visi tā domā:
https://www.youtube.com/watch?v=7TD... (apmēram no 1:00)

Tāpat šis
https://www.youtube.com/watch?v=MUnZ3cLJyxQ
Tika uzsvērts par 3.spēli un atsevišķas epizodes no citām spēlēm tikai PO ietvaros. Nav šaubu, ka viņam Eirolīgā iemācīja kvalitatīvi spēlēt aizsardzībā un viņš arī māk nospēlēt tagad. Tikai tagad viņam nav tā laika ātruma, izturības un atlētisma, lai spētu spēlēt katru spēli labi aizsardzībā. Ja viņš atgūtu atlētismu un ātrumu, tad varētu redzēt daudz kvalitatīvāku sniegumu no viņa visas spēles garumā (arī uzbrukumā ir kritumi uz fiziskās formas rēķina).
Pluss šis tagadējais svars saīsinās viņa kvalitatīvās karjeras gadus, ja jau tagad sākas problēmas ar ceļiem (saprotu, ka izlec problēmas pēdējās divas sezonas un nav runa tikai par mežģījumiem). Lai jau Luka un komanda dara kā grib, bet novērojumi nerada īpašu prieku, jo viņš vēl ir jauns čalis un viss vēl priekšā!

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 12:24, pirms 8 mēnešiem
GreenBoston#7 rakstīja: LOL?
Tas ir paša Lukas un komandas sacītais
Superstar Luka Doncic is already dealing with a knee sprain that doesn't appear to be getting better. Doncic himself has mentioned that this injury will linger, being something he has to fight through

Ja ir grade 1 sprain nav nekādu saišu plīsumu.Plīsums ir ar grade 2
Un vēlreiz- NELIETO JĒDZIENUS, PAR KURIEM TEV NAV SAJĒGAS!
Sprain ir sastiepums, izmeģīts ir dislocated. Un izmežģīta locitava vienmēr kombinēsies ar saišu bojājumu, bet Tavā pievienotajā tekstā nav minēts nekas par mežģījumu! Tur ir tikai sprain,kas nozīmē saišu bojājumu. Un 1 grade no 2 grade atšķiras nevis ar to vai ir/nav plēsts, bet gan ar to,cik daudz šķiedru no kopējā daudzuma ir saplēstas.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 12:25, pirms 8 mēnešiem
dzabarbols rakstīja: Šejs bija lielisks, Luka Dončiks nav Luka Brazi. Vienos vārtos vinnēta spēle, Dalasai no sirds spēlēja vien Īrvings un Gafords. Tieši Gafords izskatās Mavericks lielākais ieguvums, jo, spēlējot Vašingtonas bēdu lejā, pat labs špīleris pazūd kā biezā miglā kurmja dibens. Ja Luka kāju neapārstēs, četras vai piecās spēlēs OKC vinnēs.
Gafords labs, tik Kids reāli viņam neļauj spēlēt, bet nu tāpat viņi dabūs pa dupsi no OKC, tur ir komandas basis + SGA

     [+] [-]

, 2024-05-08 13:50, pirms 8 mēnešiem
H3lp^ rakstīja: Gafords labs, tik Kids reāli viņam neļauj spēlēt, bet nu tāpat viņi dabūs pa dupsi no OKC, tur ir komandas basis + SGA
Piekrītu. Dalasa pagaidām turpina spītiīgi attīstīt viena aktiera cirku. Gafords šobrīd spēlē tieši to pašu lomu, kā kādreiz Porziņģis Kārlaila un Kida vadībā. Ar tādu viena LD aktiera teijāteri var izklaidēt publiku, bet vinnēt izslēgšanas spēlēs tas nav reāli.

  -1 [+] [-]

, 2024-05-08 14:16, pirms 8 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Kopš tā brīža,kad dēļ tā savtīgā egoista no Slovēnijas un bez mugurkaula Kārlaila cūcistiskajiem lēmumiem(kas visticamāk nāca no augšas $) nožēlojami turēt manu tautieti stūrī un 3pts līnijas,tādā veidā apzināti bojājot viņa karjeru,lai kaut kāds PLukata netraucēti varētu veidot savējo,bija zemiski,lai neteiktu vairāk! Nekad nepiedošu,un man vienalga,ko jūs biksēs slapinātāji tur šļupstat par to viltoto ''Magic''... es atbalstu savējos!
Kāds tu Bimbja laikos biji Ingars, tāds arī palicis, pa lielam maz, kas mainījies Izdomājuši kaut kādu mītu par superstāra ielikšanu stūrī, piepušķojuši un tad maļ šito gadiem.
Es tolaik KP spēles skatījos regulāri , Kristaps, diemžēl, bija ļoti nestabils. Nu galīgi nebija tā, ka iedod viņam bumbu un viņš nokārtos. Bieži bumba iestrēga (ne par velti viņam joprojām nav neviens tripple double karjerā), ja iedod viņam, postā iespiest nevarēja, ja mēģina iet cauri, tad vispār katastrofa, turnovers bez maz garantēts. Principā jāgaida, kad viņam aizies trīņi (ļoti neregulāra parādība) vai arī jāiespēlē metru no groza. Skaidrs, ka latviešu fans grib, lai katrā uzbrukumā iespēlē Kristapam, bet komandai no tā kāda jēga?
Bez tam, īstu zvaigzni nekad tā "stūrī" neieliks, īsta zvaigzne pats sev nokārto metienus (veiksmīgus), kad tiek pie bumbas.

Sanāk, ka tu tiešām pats tam tici, ka KP bija tik augstā līmenī uzbrukumā, ka aizēnotu Luku un tik ļoti, ka speciāli jāvāc no ceļa nost. Smieklīgi.

     [+] [-]

, 2024-05-08 14:26, pirms 8 mēnešiem
Lexxx rakstīja: Piekrītu. Dalasa pagaidām turpina spītiīgi attīstīt viena aktiera cirku. Gafords šobrīd spēlē tieši to pašu lomu, kā kādreiz Porziņģis Kārlaila un Kida vadībā. Ar tādu viena LD aktiera teijāteri var izklaidēt publiku, bet vinnēt izslēgšanas spēlēs tas nav reāli.
Runa ir par to pašu Gafordu, kam šajā spēlē 16+11+5 bloki, viņam neļauj spēlēt?

     [+] [-]

, 2024-05-08 14:32, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Runa ir par to pašu Gafordu, kam šajā spēlē 16+11+5 bloki, viņam neļauj spēlēt?
Porziņģis tur arī 16+11 vāca

     [+] [-]

, 2024-05-08 14:33, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Kāds tu Bimbja laikos biji Ingars, tāds arī palicis, pa lielam maz, kas mainījies Izdomājuši kaut kādu mītu par superstāra ielikšanu stūrī, piepušķojuši un tad maļ šito gadiem.
Es tolaik KP spēles skatījos regulāri , Kristaps, diemžēl, bija ļoti nestabils. Nu galīgi nebija tā, ka iedod viņam bumbu un viņš nokārtos. Bieži bumba iestrēga (ne par velti viņam joprojām nav neviens tripple double karjerā), ja iedod viņam, postā iespiest nevarēja, ja mēģina iet cauri, tad vispār katastrofa, turnovers bez maz garantēts. Principā jāgaida, kad viņam aizies trīņi (ļoti neregulāra parādība) vai arī jāiespēlē metru no groza. Skaidrs, ka latviešu fans grib, lai katrā uzbrukumā iespēlē Kristapam, bet komandai no tā kāda jēga?
Bez tam, īstu zvaigzni nekad tā "stūrī" neieliks, īsta zvaigzne pats sev nokārto metienus (veiksmīgus), kad tiek pie bumbas.

Sanāk, ka tu tiešām pats tam tici, ka KP bija tik augstā līmenī uzbrukumā, ka aizēnotu Luku un tik ļoti, ka speciāli jāvāc no ceļa nost. Smieklīgi.
Blin neviens nerunā par kaut kādu superzvaigznes statusu,bet gan par to,ka tajā laikā pārāk nepelnīti,un tik radikāli Kristaps,kā bērns tika ielikts stūrī,tādā veidā spēlētāju vēl vairāk iegrūžot bedrē! Neskaitāmi gadījumi NBA par tādiem mobingiem ir zināmi iekš komandām!Bet Ok,KP no tādas attieksmes nevarēja ciest mentāli,pats pie visa vainīga,lupata ne basketbolists,uz LBL,Maximu par krāvēju,pLukatu par prezidentu...tagad vari iet paraustīt ādu uz Donutcic ''magic''. p.s. bez obidas,bet tevi gan ne bimbja laikā,ne arī tagad neesmu ievērojis!

     [+] [-]

, 2024-05-08 14:57, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Kāds tu Bimbja laikos biji Ingars, tāds arī palicis, pa lielam maz, kas mainījies Izdomājuši kaut kādu mītu par superstāra ielikšanu stūrī, piepušķojuši un tad maļ šito gadiem.
Es tolaik KP spēles skatījos regulāri , Kristaps, diemžēl, bija ļoti nestabils. Nu galīgi nebija tā, ka iedod viņam bumbu un viņš nokārtos. Bieži bumba iestrēga (ne par velti viņam joprojām nav neviens tripple double karjerā), ja iedod viņam, postā iespiest nevarēja, ja mēģina iet cauri, tad vispār katastrofa, turnovers bez maz garantēts. Principā jāgaida, kad viņam aizies trīņi (ļoti neregulāra parādība) vai arī jāiespēlē metru no groza. Skaidrs, ka latviešu fans grib, lai katrā uzbrukumā iespēlē Kristapam, bet komandai no tā kāda jēga?
Bez tam, īstu zvaigzni nekad tā "stūrī" neieliks, īsta zvaigzne pats sev nokārto metienus (veiksmīgus), kad tiek pie bumbas.

Sanāk, ka tu tiešām pats tam tici, ka KP bija tik augstā līmenī uzbrukumā, ka aizēnotu Luku un tik ļoti, ka speciāli jāvāc no ceļa nost. Smieklīgi.
KP regulārajā sezonā treneris (KP klausa trenerus) lika stūrī ļoti bieži. No stūra arī ir maz izejas pozīciju, lai iegūtu labu metienu pat zvaigznes kvalitātes spēlētājam. Pie tam vēl 4./5.numura pozīcijas spēlētājam.
Par KP nestabilitāti taisnība, bet Bostonā viņam ir ļoti laba sezona pēc efektivitātes rādītājiem, jo viņu aktīvi iesaista spēlē. Ja spēlētāju rausta, tad jebkuram ir problēmas dabūt spēles ritmu. Luka pie viņa raustīšanas tikai nosacīti bija "vainīgs", jo spēlētājam stūrī dot piespēli ir diezgan bezjēdzīgi, ja tur nav paredzēta metiena fāze vai netiks veidots uzbrukums, stūrī esošo spēlētāju izvirzot ārā no turienes. Tādēļ Lukas vaina tāpat būs tikai trenera vaina. Ja interesē , kas notiek ar KP Mavs laika spēlētājiem, kad tie netiek raustīti, tad var vienkārši paskatīties uz Brunsona panākumiem Knicks.
Mavs nebija derīgi ne KP, ne Brunsons, pie viņu spēles koncepcijas. Tur bija abpusēji toksiskas attiecības. Viņiem der spotšūteri ar labām spējām aizsardzībā.

Ingaram ir taisnība par likšanu stūrī, bet ne par darbības iemesliem. Iemesls bija komandas spēles veidošana uz trīspunktu metieniem un caurgājieniem. Viņiem KP tipa centrs bija vajadzīgs tikai aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2024-05-08 15:03, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Kāds tu Bimbja laikos biji Ingars, tāds arī palicis, pa lielam maz, kas mainījies Izdomājuši kaut kādu mītu par superstāra ielikšanu stūrī, piepušķojuši un tad maļ šito gadiem.
Es tolaik KP spēles skatījos regulāri , Kristaps, diemžēl, bija ļoti nestabils. Nu galīgi nebija tā, ka iedod viņam bumbu un viņš nokārtos. Bieži bumba iestrēga (ne par velti viņam joprojām nav neviens tripple double karjerā), ja iedod viņam, postā iespiest nevarēja, ja mēģina iet cauri, tad vispār katastrofa, turnovers bez maz garantēts. Principā jāgaida, kad viņam aizies trīņi (ļoti neregulāra parādība) vai arī jāiespēlē metru no groza. Skaidrs, ka latviešu fans grib, lai katrā uzbrukumā iespēlē Kristapam, bet komandai no tā kāda jēga?
Bez tam, īstu zvaigzni nekad tā "stūrī" neieliks, īsta zvaigzne pats sev nokārto metienus (veiksmīgus), kad tiek pie bumbas.

Sanāk, ka tu tiešām pats tam tici, ka KP bija tik augstā līmenī uzbrukumā, ka aizēnotu Luku un tik ļoti, ka speciāli jāvāc no ceļa nost. Smieklīgi.
Luku pēc šīs sērijas noliks pie vietas beidzot, toreiz visi fani domāja, ka viņš būs Džordana līmeņa superzvaigzne, bet čiks vien sanāca un ar KP tur maz sakara vispār, izņemot biežās traumas.

     [+] [-]

, 2024-05-08 15:15, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Tādi žēlīgi kaķa lāsti. Varētu šo saprast, ja KP un Luka būtu viena kalibra zvaigznes, tad tur savstarpējā konkurence, latviešu fani pret Luku un tādā garā, bet nav taču tā. Pa lielam, ja līdzvērtīgā komandā Lukas vietā būtu KP, tad tā komanda pat tuvumā play off netiktu.
KP un Luku vispār nevajadzētu salīdzināt. 2 pilnīgi dažāda stila spēlētāji. Līdz ar to loģiski - ja KP pēkšņi būtu kādas komandas centrālais saspēles vadītājs - O, jā, tur būtu līgas dibengals. No centra gan to parasti neprasa. Centrs, kas var novadīt ilgtermiņā saspēli - Jokičs, kas vēl?
Kāpēc vienai daļai tik ļoti nepatīk Luka - joprojām, sūdzās par zaudējumu slovēņiem +te jau pieminētais KP laiks Mavs.

Man tas fons netraucē, taču Luka arī nepatīk. Pirmkārt - princeses attieksme laukumā, nepārtrauktā runāšana ar tiesnešiem. Arī ārpus laukuma nav "paraugs." Luka manā izpratnē ir baltais Vestbruks. - tripple double mašīna, kuru labāku padara pārējā komanda nevis otrādi. Un ja līdzīgi kā Vestbruks skries pakaļ rekordiem un lielajiem līgumiem, tad par titulu Luka var aizmirst.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 15:37, pirms 8 mēnešiem
VISI ZINĀJA KA LUKA BIJA GREIZSIRDĪGS UZ KP POPULARITĀTES DĒĻ-ne velti covid laikā bez Lukas pēkšņi ar KP bija labi rezultāti/liekas play in fāzē/ Jābūt ķīmijai starp spēlētājiem ---tāpat Durents teica ka nespēlēs ar Lebronu jo nejutīsies savā ādā..VISI ZINA KA LUKA ĀRPUS LAUKUMA IR BĒRNS

     [+] [-]

, 2024-05-08 15:39, pirms 8 mēnešiem
ingars31 rakstīja: Blin neviens nerunā par kaut kādu superzvaigznes statusu,bet gan par to,ka tajā laikā pārāk nepelnīti,un tik radikāli Kristaps,kā bērns tika ielikts stūrī,tādā veidā spēlētāju vēl vairāk iegrūžot bedrē! Neskaitāmi gadījumi NBA par tādiem mobingiem ir zināmi iekš komandām!Bet Ok,KP no tādas attieksmes nevarēja ciest mentāli,pats pie visa vainīga,lupata ne basketbolists,uz LBL,Maximu par krāvēju,pLukatu par prezidentu...tagad vari iet paraustīt ādu uz Donutcic ''magic''. p.s. bez obidas,bet tevi gan ne bimbja laikā,ne arī tagad neesmu ievērojis!
Tu bez visām tām ādas raustīšanām un biksēs slapināšanām nekādi nevari savu domu pateikt? Izklausies nenormāli apvainojies, tikai nevar saprast, par ko. Mēs taču te nesacenšamies, es pat neesmu nekāds Lukas fans, man tikai smieklīgi lasīt tās pasaciņas no pieaugušiem cilvēkiem.

Tad ko īsti gribi pateikt? Es redzu pretrunīgus mesidžus no tavas puses.
Tavuprāt, KP ielika stūrī tāpēc, ka

a) viņš bija pārāk labs (tāpēc vajadzēja no viņa tikt vaļā kā no Lukas konkurenta)
b) viņu, citējot tevi, vēl vairāk iegrūda bedrē, tātad viņš jau BIJA bedrē. Bet ja tā, tad kāds gan tur ar Lukas ambīcijām sakars vispār?

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 15:50, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Kāds tu Bimbja laikos biji Ingars, tāds arī palicis, pa lielam maz, kas mainījies Izdomājuši kaut kādu mītu par superstāra ielikšanu stūrī, piepušķojuši un tad maļ šito gadiem.
Es tolaik KP spēles skatījos regulāri , Kristaps, diemžēl, bija ļoti nestabils. Nu galīgi nebija tā, ka iedod viņam bumbu un viņš nokārtos. Bieži bumba iestrēga (ne par velti viņam joprojām nav neviens tripple double karjerā), ja iedod viņam, postā iespiest nevarēja, ja mēģina iet cauri, tad vispār katastrofa, turnovers bez maz garantēts. Principā jāgaida, kad viņam aizies trīņi (ļoti neregulāra parādība) vai arī jāiespēlē metru no groza. Skaidrs, ka latviešu fans grib, lai katrā uzbrukumā iespēlē Kristapam, bet komandai no tā kāda jēga?
Bez tam, īstu zvaigzni nekad tā "stūrī" neieliks, īsta zvaigzne pats sev nokārto metienus (veiksmīgus), kad tiek pie bumbas.

Sanāk, ka tu tiešām pats tam tici, ka KP bija tik augstā līmenī uzbrukumā, ka aizēnotu Luku un tik ļoti, ka speciāli jāvāc no ceļa nost. Smieklīgi.
Tu tak esi pilnīgs klauns - māci citiem dzīvot un domāt, bet pašam ar to domāšanu un informācijas uztveri tā pašvaki. Sākot ar to, ka tā ielikšana stūrī nav nekāds fanu izdomājums - KP nesen intervijā par šo posmu visu izstāstīja. Tā arī pateica, ka burtiski ielika stūrī, lai atbrīvotu soda laukumu un nemaisītos pa kājām "zvaigznei". Piedevām šim, viņš atzina, ka vēl nebija pietiekami nobriedis, lai šito murgu sagremotu un dažbrīd pat speciāli necentās kaut kā iesaistīties uzbrukumā - "ja ielikāt stūrī, tad te par spīti arī palikšu".
Baigais skatītājs atradies. Zini, ar skatīšanos vēl ir par maz, ir kaut kas arī jāsaprot, un skaidrs, ka tev ar to ir problēmas.
Un par kādu bedri tu runā? Ja spēlēja sūdīgāk, tad tam bija kāds iemesls Dallasā. Kāpēc tad viņš labi spēlēja gan WAS, gan tgd BOS?
Kopsvilkums - es balstos uz KP teikto un paša redzēto. Uz ko tu blasties?

     [+] [-]

, 2024-05-08 15:51, pirms 8 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: KP un Luku vispār nevajadzētu salīdzināt. 2 pilnīgi dažāda stila spēlētāji. Līdz ar to loģiski - ja KP pēkšņi būtu kādas komandas centrālais saspēles vadītājs - O, jā, tur būtu līgas dibengals. No centra gan to parasti neprasa. Centrs, kas var novadīt ilgtermiņā saspēli - Jokičs, kas vēl?
Es speciāli tādēļ lietoju vārdu "līdzvērtīgā", nevis piedāvāju 1:1 vnk samainīt Luku ar KP, piedevām pat tajā pozīcijā, kāds sakars.
Es saku, ka ar KP kā pirmo opciju nekad plejofā netiks, viņš nav tas kalibrs. Ir īstermiņa uzplaiksnījumi, bet ilgākā posmā pārāk nestabils, pat par traumām nerunājot.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-08 16:09, pirms 8 mēnešiem
Nesaprotu šo haipu ap LD . NBA ir daudz citu lielāku zvaigžņu.Diez slovēņu "sporta centrs" arī tik daudz raksta par KP,Bransonu,Marjanoviču u.c.,kas bijuši komandā?Ok... playofi,bet Ērvingam 20 punkti(bez analīzes) Lukam 19(sīki uzskaitīts). Man škiet,ka komandas līderis ir Ērvings!

     [+] [-]

, 2024-05-08 16:09, pirms 8 mēnešiem
F1ksais rakstīja: Tu tak esi pilnīgs klauns - māci citiem dzīvot un domāt, bet pašam ar to domāšanu un informācijas uztveri tā pašvaki. Sākot ar to, ka tā ielikšana stūrī nav nekāds fanu izdomājums - KP nesen intervijā par šo posmu visu izstāstīja. Tā arī pateica, ka burtiski ielika stūrī, lai atbrīvotu soda laukumu un nemaisītos pa kājām "zvaigznei". Piedevām šim, viņš atzina, ka vēl nebija pietiekami nobriedis, lai šito murgu sagremotu un dažbrīd pat speciāli necentās kaut kā iesaistīties uzbrukumā - "ja ielikāt stūrī, tad te par spīti arī palikšu".
Baigais skatītājs atradies. Zini, ar skatīšanos vēl ir par maz, ir kaut kas arī jāsaprot, un skaidrs, ka tev ar to ir problēmas.
Un par kādu bedri tu runā? Ja spēlēja sūdīgāk, tad tam bija kāds iemesls Dallasā. Kāpēc tad viņš labi spēlēja gan WAS, gan tgd BOS?
Kopsvilkums - es balstos uz KP teikto un paša redzēto. Uz ko tu blasties?
Un kā tev pašam ar info uztveri?

Es nekur neteicu, ka viņu NEIELIKA stūrī, mēs te runājam tikai par iemesliem. Viņš jau pirms ielikšanas bija baigi viduvējs, kā bumba pie viņa, tā ieslēdz uzreiz apziņu, ka viņš līderis un viņam jānokārto. Bet bija vāja metienu precizitāte un kā driblē, tā turnovers. Tā, ka komandai no tā nekādi mīnusi neradās, ja tā vietā Luka pats met, tieši otrādi.

Un diezgan jocīgi, ka piemini WAS un BOS, ko tieši tu gribēji ar to apstrīdēt? WAS kur ar Kristapu tika? Tu piedāvāj Dalasai to pašu? Lai maļas pa lejasgalu, ka tikai Kristapam liela loma?

Un BOS viņam nav tā loma, kādu viņš gribēja Dalasā. Viņš ir palīgs, nevis velk komandu.

     [+] [-]

, 2024-05-08 16:12, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Un kā tev pašam ar info uztveri?

Es nekur neteicu, ka viņu NEIELIKA stūrī, mēs te runājam tikai par iemesliem. Viņš jau pirms ielikšanas bija baigi viduvējs, kā bumba pie viņa, tā ieslēdz uzreiz apziņu, ka viņš līderis un viņam jānokārto. Bet bija vāja metienu precizitāte un kā driblē, tā turnovers. Tā, ka komandai no tā nekādi mīnusi neradās, ja tā vietā Luka pats met, tieši otrādi.


Un diezgan jocīgi, ka piemini WAS un BOS, ko tieši tu gribēji ar to apstrīdēt? WAS kur ar Kristapu tika? Tu piedāvāj Dalasai to pašu? Lai maļas pa lejasgalu, ka tikai Kristapam liela loma?

Un BOS viņam nav tā loma, kādu viņš gribēja Dalasā. Viņš ir palīgs, nevis velk komandu.
Nebija nemaz tik viduvējs tobŗīd, KP laba sezona bija tajā gadā.

     [+] [-]

, 2024-05-08 16:12, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Es speciāli tādēļ lietoju vārdu "līdzvērtīgā", nevis piedāvāju 1:1 vnk samainīt Luku ar KP, piedevām pat tajā pozīcijā, kāds sakars.
Es saku, ka ar KP kā pirmo opciju nekad plejofā netiks, viņš nav tas kalibrs. Ir īstermiņa uzplaiksnījumi, bet ilgākā posmā pārāk nestabils, pat par traumām nerunājot.
Kalibrs, lai samestu ir. Problēma ir tajā, ka KPnevar izveidot sev tos momentus. Līdz ar to loģiski - viņš nevar būt pirmā opcija play off komandā. Kas atkal apgāž jebkādu vajadzību pēc salīdzinājuma. Taisnības labad - cik daudz ir centru, kas varētu būt PO komandas 1. opcija? Jokičs, Embīds?

     [+] [-]

, 2024-05-08 16:35, pirms 8 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Un kā tev pašam ar info uztveri?

Es nekur neteicu, ka viņu NEIELIKA stūrī, mēs te runājam tikai par iemesliem. Viņš jau pirms ielikšanas bija baigi viduvējs, kā bumba pie viņa, tā ieslēdz uzreiz apziņu, ka viņš līderis un viņam jānokārto. Bet bija vāja metienu precizitāte un kā driblē, tā turnovers. Tā, ka komandai no tā nekādi mīnusi neradās, ja tā vietā Luka pats met, tieši otrādi.


Un diezgan jocīgi, ka piemini WAS un BOS, ko tieši tu gribēji ar to apstrīdēt? WAS kur ar Kristapu tika? Tu piedāvāj Dalasai to pašu? Lai maļas pa lejasgalu, ka tikai Kristapam liela loma?

Un BOS viņam nav tā loma, kādu viņš gribēja Dalasā. Viņš ir palīgs, nevis velk komandu.
"Izdomājuši kaut kādu mītu par superstāra ielikšanu stūrī, piepušķojuši un tad maļ šito gadiem."
Puis, kā raksti, tā uztveru. Nekas nav izrauts no konteksta. Nevajag tagad mēģināt sagrozīt teikto un locīties..
Kas tieši jocīgs tur bija? Tu raksti, ka viņš nestabils, neko nevar izdarīt..nu tad atbildēju, ka baigā sagadīšanās, ka tas notika tieši Dallasā, bet citur iet labi - gan sūdīgā komandā, gan čempiona pretendentē.
1 2 40 komentāri