Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:844, Did:0, useCase: 3

Rautakallio: "Spēlēs pret "Metallurg" līmeņa komandām pietrūkst talanta"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Rautakallio: "Spēlēs pret "Metallurg" līmeņa komandām pietrūkst talanta"
Peka Rautakallio
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" galvenais treneris Peka Rautakallio, komentējot savu padoto zaudējumu Magņitogorskā (2:3), atzina, ka mačos pret šāda līmeņa komandām daudz ko izšķir talants, kura mums nav.

"Lepojos ar saviem spēlētājiem, jo viņi atdeva visu, kas viņiem bija, labi aizvadīja otro un trešo periodu. Mēs cīnījāmies un parādījām labu hokeju. Spēlē pret tādu pretinieku kā "Metallurg" brīžos, kad vari mainīt rezultātu, jābūt talantam, jāizmanto savas iespējas. Mums tas ne vienmēr izdevās. Puiši šodien nodemonstrēja savu šī brīža labāko hokeju," Magņitogorskā aizvadīto maču komentēja Rīgas "Dinamo" galvenaist treneris Peka Rautakallio.

Vaicāts, vai komandai dots uzdevums par katru cenu ieņemt 7. vietu, lai izslēgšanas spēlēs izvairītos no SKA, somu treneris atzina, ka ar punktu skaitīšanu nenodarbojas: "Spēlējam katru periodu, katru maiņu. Jācīnās ar katru pretinieku, zaudējumus nepieņemu. Ja būs jāspēlē ar SKA, lai tā būtu. Tikšana "play off" jau būs lielisks sasniegums."

"Magņitkas" galvenais treneris Fjodors Kanareikins: "Rīga šajā izbraukumā un kopumā pēdējā laikā demonstrē ļoti labu spēli. Mēs bijām labi pirmajā periodā, izdevās kontrolēt spēli. Otrajā periodā bija posms, kad pretinieks radīja daudz nepatīkamu mirkļu. Trešajā periodā atkal kontrolējām spēli, darbojāmies ar uzsvaru uz aizsardzību. "Dinamo" pēdējā trešdaļā daudz iespēju nedevām."

Izmantotie resursi:
metallurg.ru

1 2 43 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: huy

 +16 [+] [-]

, 2012-02-05 16:46, pirms 13 gadiem
Nekas ar 3 reizi sanaks atspeleties. Veiksmi turpmaak!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2012-02-05 17:02, pirms 13 gadiem
kraningalva rakstīja: BKV , BKV , BKV!
tavs niks precīzi raksturo tavu komentāru
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +13 [+] [-]

, 2012-02-05 17:06, pirms 13 gadiem
Bāc, izklausās, ka Pekka jau reāli sarūgtināts par savu darbu rīgā ar šiem netalantīgajiem puišiem strādāt.. :/ slikti, ka galvenais treneris to tik bieži atkārto un saka. Lai gan, ja paskatās uz mūsu spēlētāju sniegumu, tā arī ir.. ir ar ko salīdzināt - cik daudz labus momentus esam norakuši nemaz nerunājot par izgājieniem 1 pret 1 (arī bullīšus) un tādā garā. Un kā meistarīgi spēlētāji "liek" vārtus izgājienos.. Nu, nav tas talata līmenis tik liels... nevaram bieži vien apslēlēt pretinieku... bet nu neko, turaties vīri, galvenais, lai gribasspēks un cīņas spars būtu, tad jau viss ok.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-05 17:13, pirms 13 gadiem
Viennozīmīgi-Pekka ir labāks par šūpleru jūli,jo cīnās katrā spēlē par uzvaru,nešķirojot pretiniekus.Diemžēl jūlis ir varbūt labs psihologs,bet no hokeja tehnikas,taktikas neko daudz nezina un nesaprot.Viennozīmīgi piekrītu Harijam Vītoliņam-paies pussezona un Pekkas Dinamo sāks rādīt izcilu spēli.Atbalstu arī Puči,kurš jau sezonas sākumā teica,ka mēs beidzot arī kautko iemācīsimies no somu speciālista.Jūlis der varbūt Čehijas ekstralīgai,bet ne KHL.

 +22 [+] [-]

, 2012-02-05 17:16, pirms 13 gadiem
startsome rakstīja: Bāc, izklausās, ka Pekka jau reāli sarūgtināts par savu darbu rīgā ar šiem netalantīgajiem puišiem strādāt.. :/ slikti, ka galvenais treneris to tik bieži atkārto un saka. Lai gan, ja paskatās uz mūsu spēlētāju sniegumu, tā arī ir.. ir ar ko salīdzināt - cik daudz labus momentus esam norakuši nemaz nerunājot par izgājieniem 1 pret 1 (arī bullīšus) un tādā garā. Un kā meistarīgi spēlētāji "liek" vārtus izgājienos.. Nu, nav tas talata līmenis tik liels... nevaram bieži vien apslēlēt pretinieku... bet nu neko, turaties vīri, galvenais, lai gribasspēks un cīņas spars būtu, tad jau viss ok.
Daudz kas atkarīgs kurus vārdus izrauj no konteksta un liek kā virsrakstu. Apollo-Es lepojos ar komandu, bet SC - Pietrūkst talanta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-02-05 17:20, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Pietrūka treneru talanta
Iepriekšējos sezonās RD play-off vienmēr ienāca ar 80+ ( 86, 84, 81) punktiem. Regulārā sezona šogad pašķidra (65 pts uz šo brīdi)un nav ko "lepoties" ar rezultātiem, kuri agrākajos gados bija norma un pat vēl vairāk. Redzēsim, ko parādīs plovi, tad arī varēs spriest par Pekas pienesumu. Pašlaik lielā mērā darbojas pagājušo gadu inerce.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-02-05 17:32, pirms 13 gadiem
Sodien bija garlaiciigs hokejs divu komandu izpildijumaa kuras apzinas, ka paslaik taa isti neko nevajag. Peka pie sevis loti labi zin, ka sis nebija labakais hokejs ko var paradit paslaik, bet pateica standarta fraazes

Par Lielu Dinamo

  +6 [+] [-]

, 2012-02-05 17:33, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Iepriekšējos sezonās RD play-off vienmēr ienāca ar 80+ ( 86, 84, 81) punktiem. Regulārā sezona šogad pašķidra (65 pts uz šo brīdi)un nav ko "lepoties" ar rezultātiem, kuri agrākajos gados bija norma un pat vēl vairāk. Redzēsim, ko parādīs plovi, tad arī varēs spriest par Pekas pienesumu. Pašlaik lielā mērā darbojas pagājušo gadu inerce.
Pekam ir jaadod 2-3 sezonas, ko Tu gaidi 1. sezonaa? Beidzot liek musejiem slinkjiem straadat, japaiet laikam kameer pieradis Peka loti labi saprot hokeju, vajag labakus izpilditajus nakamgad, labakai selekcijai jabut, ipasi legjionaru viduu

  -1 [+] [-]

, 2012-02-05 17:50, pirms 13 gadiem
Pareizi teikts.
huy rakstīja: Pietrūka treneru talanta

  +1 [+] [-]

, 2012-02-05 17:57, pirms 13 gadiem
Arī pareizi teikts, tikai jāpiebilst, ka Peka arī der tikai Somijas līgai un varbūt Šveices, bet ne KHL. Peka jau sākumā teica ka neizprot KHL spēlēto hokeju.
pinokio rakstīja: Viennozīmīgi-Pekka ir labāks par šūpleru jūli,jo cīnās katrā spēlē par uzvaru,nešķirojot pretiniekus.Diemžēl jūlis ir varbūt labs psihologs,bet no hokeja tehnikas,taktikas neko daudz nezina un nesaprot.Viennozīmīgi piekrītu Harijam Vītoliņam-paies pussezona un Pekkas Dinamo sāks rādīt izcilu spēli.Atbalstu arī Puči,kurš jau sezonas sākumā teica,ka mēs beidzot arī kautko iemācīsimies no somu speciālista.Jūlis der varbūt Čehijas ekstralīgai,bet ne KHL.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-05 18:00, pirms 13 gadiem
purva_velns rakstīja: Iepriekšējos sezonās RD play-off vienmēr ienāca ar 80+ ( 86, 84, 81) punktiem. Regulārā sezona šogad pašķidra (65 pts uz šo brīdi)un nav ko "lepoties" ar rezultātiem, kuri agrākajos gados bija norma un pat vēl vairāk. Redzēsim, ko parādīs plovi, tad arī varēs spriest par Pekas pienesumu. Pašlaik lielā mērā darbojas pagājušo gadu inerce.
Nevis 65, bet 68 punkti. 65 ir Jūlim un CSKA.

  -4 [+] [-]

, 2012-02-05 18:02, pirms 13 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Pekam ir jaadod 2-3 sezonas, ko Tu gaidi 1. sezonaa? Beidzot liek musejiem slinkjiem straadat, japaiet laikam kameer pieradis Peka loti labi saprot hokeju, vajag labakus izpilditajus nakamgad, labakai selekcijai jabut, ipasi legjionaru viduu
Ko tik pieticigi?
Labak dod 5 gadus. Varbut tikai tad kads sapratis,ka Pekka nav tas treneris, kas kaut ko saprot.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-05 18:04, pirms 13 gadiem
Nedomāju, ka netalantīga komanda uzvarētu Avangardu, SKA un vēl augstas klases komandas, domāju, ka mums ir daudz talantīgu puišu, šī spēle, ko rāda Dinamo ir vienkārši acīm baudāma, domāju, ka mūsējie spēlē lieliski, ir dienas, kad vienkārši neiet, gluži kā šodien.

     [+] [-]

, 2012-02-05 18:09, pirms 13 gadiem
Pret talantigam komandam var redzet ari Holta prasmes, vins ar savu augumu var atsit tikai tadus ko bliez virsu, bet ja prieksa pagadas kads meistarigaks hokejists ka Altonens vai Mozakins tad apved ka stabu.

     [+] [-]

, 2012-02-05 18:10, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tik pieticigi?
Labak dod 5 gadus. Varbut tikai tad kads sapratis,ka Pekka nav tas treneris, kas kaut ko saprot.
pff

  -2 [+] [-]

, 2012-02-05 18:24, pirms 13 gadiem
Sniperis rakstīja: Nedomāju, ka netalantīga komanda uzvarētu Avangardu, SKA un vēl augstas klases komandas, domāju, ka mums ir daudz talantīgu puišu, šī spēle, ko rāda Dinamo ir vienkārši acīm baudāma, domāju, ka mūsējie spēlē lieliski, ir dienas, kad vienkārši neiet, gluži kā šodien.
Ta ka tagad spele RD kadreiz speleja ari Lada un Znaroka MVD, tas hokejs bija tik pat "baudams" ka tagad RD un ari parasti beidzas ar 1 - 2 vartiem.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-05 18:31, pirms 13 gadiem
Ak jā-tiem kas joprojām fano par jūli-viņa numerologs nomira,līdz ar to acsk vairs galīgi neiet.jo nav kas pasaka ko un kā darīt,kādus trijniekus veidot,ko likt aizsardzībā.Un te vēl daži domā,ka jūlis ir labāks par Pekku?Pilnīgas muļķības.Tik,cik tagad Pekka ir iemācījis pa 1 sezonu-jūlis pa 3 gadiem neko neizdarīja.

     [+] [-]

, 2012-02-05 18:46, pirms 13 gadiem
Ko lai dara,tādus talantus kā Tarasenko,Kuzņecovs Rīgas Dinamo nopirkt atļauties nevar,somu talants Luceniuss pagaidām vēl nevelk un latviešu talants vēl nav piedzimis.Jāiztiek ar to kas ir teica Sējēja kungs.Strādā Peka un nevaidi.Vairāk ar pātagu un tā šepte aizies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-02-05 19:05, pirms 13 gadiem
alguns rakstīja: Ko lai dara,tādus talantus kā Tarasenko,Kuzņecovs Rīgas Dinamo nopirkt atļauties nevar,somu talants Luceniuss pagaidām vēl nevelk un latviešu talants vēl nav piedzimis.Jāiztiek ar to kas ir teica Sējēja kungs.Strādā Peka un nevaidi.Vairāk ar pātagu un tā šepte aizies
nebūtu mazā kaprača,tad būtu 3 punkti arī bez talantiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-02-05 19:17, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Par kadu kapraci tu murgo?
par nr 6

     [+] [-]

, 2012-02-05 19:18, pirms 13 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Paldies Dievam mums ir namejs ,hokeja eksperts un analitikjis kas ar savu pieredzejusho aci un izcilo hokeja trenera karjeru maces noteikt kas ir nepieciesams RD
nebūtu viņa,tad dzīve būtu stingri neinteresantāka

     [+] [-]

, 2012-02-05 19:28, pirms 13 gadiem
Jao Mins rakstīja: Ta ka tagad spele RD kadreiz speleja ari Lada un Znaroka MVD, tas hokejs bija tik pat "baudams" ka tagad RD un ari parasti beidzas ar 1 - 2 vartiem.
MVD un īpaši Lada neizdarīja tik daudz metienu pa vārtiem-mēs pēc izdarīto metienu skaita esam apmēram 7-8 vietā no 23-tomēr uzbrūkam mēs daudz un pēc iemestajiem laikam esam ap 16 vietu-Lada bija gandrīz pēdējā

     [+] [-]

, 2012-02-05 19:40, pirms 13 gadiem
alternativve rakstīja: Nekas ar 3 reizi sanaks atspeleties. Veiksmi turpmaak!!!
aizver acis kad sapnjo

     [+] [-]

, 2012-02-05 19:44, pirms 13 gadiem
Peka kārtējo reizi kaut ko pasaka par spēlētājiem, īpaši uzsvaru liekot uz LV spēlētājiem. Kādā no iepriekšējām pēcspēles intervijām, atceros, Pekam prasīja, kāpēc tik maz tiek gūti vārti? Viņš atbildēja intervētājam, ka viņš pats esot latvietis, tāpēc zinot labāk. Es šajā sarunā saskatīju uzbraucienu netikai komandas spēlētājiem, bet visai LV tautai. Varbūt es kaut ko pārpratu?
Lai vai kā, sāk jau kaitināt šitā čīkstēšana par talantu trūkumu, mentalitātes vainu u.c. Kā trenē, tā spēlē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 43 komentāri