Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

''Penguins'' nomētā Vašingtonu un izlīdzina rezultātu sērijā

Krišs Upenieks

''Penguins'' nomētā Vašingtonu un izlīdzina rezultātu sērijā
AP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas (NHL) izslēgšanas turnīrā aizvadītajā naktī notika viena spēle, kurā Austrumu konferences pusfinālā Pitsburgas ''Penguins'' viesos ar 2:1 pieveica regulārās sezonas spēcīgāko komandu Vašingtonas ''Capitals''.

Regulārās sezonas uzvarētāja Vašingtonas ''Capitals'' aizvadīja itin sarežģītu ''play-off'' pirmo kārtu, kurā ar 4-2 sērijā izdevās pieveikt Filadelfijas ''Flyers''. ''Penguins'' ceļā līdz Austrumu konferences pusfinālam bija Ņujorkas ''Rangers'', un Pitsburga svinēja panākumu piecu spēļu sērijā.

Sērijas pirmajā spēlē ''Capitals'' bija uzvarējuši ļoti sarežģītā spēlē papildlaikā ar 4:3. Šonakt pirmajās 20 minūtēs abas komandas demonstrēja visai disciplinētu hokeju, kā rezultātā tablo pēc pirmā perioda vēstīja bezvārtu neizšķirtu.

Otrajā periodā ''Capitals'' pamanījās nopelnīt četrus noraidījumus, bet vienīgie vārti tika gūti vienādos sastāvos. Niks Bonino 28. minūtē labi pacīnījās pie apmales, izcīnīja ripu, turpinājumā no aizvārtes vārtu priekšā ieraudzīja Karlu Hegelinu, kurš ar vienu pieskārienu ietrieca ripu vārtu augšējā stūrī.

45. minūtē Vašingtona izmantoja skaitlisko vairākumu - bija metiens vārtu virzienā, ripa nonāca vārtu priekšā un veiklākais šādā situācijā bija Markuss Johansons (1:1). Uzvaru ''Penguins'' 56. minūtē nodrošināja Ēriks Fērs, kurš asi pielika nūju vārtu priekšā pēc ātras Jevgēņija Malkina piespēles, un ''Penguins'' šobrīd izlīdzinājuši rezultātu sērijā (1-1). Viesi šonakt izdarīja 35 metienus pa vārtiem, uz ko ''Capitals'' atbildēja ar 24.

Izmantotie resursi:
Official Site of the National Hockey League |...

  +9 [+] [-]

, 2016-05-01 09:52, pirms 9 gadiem
35-24 kārtējā virsraksta pērle NOMĒTĀ, labi, ka 2:1 netika pasniegts, kā sagrauj.
Slēpts komentārs: TTOD
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-05-01 10:05, pirms 9 gadiem
Lieliski un Fers iemet pret savu bijušo komandu uzvaras vārtus

Reāli viss Pens rokās mājas spēļu priekšrocības tagad ir viņiem.
Uz priekšu PENS pēc stenlija

     [+] [-]

, 2016-05-01 10:27, pirms 9 gadiem
Starp citu,šonakt tika noteikta drafta secība, kur pirmā izvēlēsies Leafs

     [+] [-]

, 2016-05-01 10:27, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Interesanti, kas būtu izdevīgāk LV izlasei, Caps vai Pens uzvara? Manuprāt, vislabākais variants būtu septītā spēle, jo tad ne Malkins, ne Ovečkins ar Vašingtonas krievu brigādi uz 9. maiju netiek
Piekrītu tev par 100% mums čempjos ļoti bieži problēmas ir radijušas tieši pretinieku superzvaigznes. Savukārt uz krieviem 9. maijā parasti ir pārmērīgs spiediens līdz ar to ir pateicīgs fons, laipacīnītos kaut vai par pieklājīgu rezultātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-05-01 10:44, pirms 9 gadiem
Edgars rakstīja: Piekrītu tev par 100% mums čempjos ļoti bieži problēmas ir radijušas tieši pretinieku superzvaigznes. Savukārt uz krieviem 9. maijā parasti ir pārmērīgs spiediens līdz ar to ir pateicīgs fons, laipacīnītos kaut vai par pieklājīgu rezultātu.
tu SEVI SAUC PAR EKSPERTU?> MAN PATIEŠĀM KAUNS PAR TĀDIEM EKSPERTIEM

     [+] [-]

, 2016-05-01 10:46, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Tieši par to es arī domāju, pret individuāli meistarīgiem pretiniekiem mums parasti ir gājis švaki. Mozjakins ar Radulovu ar nebūs nekāds podaroks, taču bez Ovi un Malkina sastāvā ar krieviem mēs varētu pacīnīties, jo spiediens uz viņiem arī būs, tas varētu mums nākt par labu.
Saprotu, ka Krievi pagaidām nekādi, varbūt arī psiholoģija, bet nu, bet nu,tikai ja vārtusargam būs superspēle sausajā vairāk neviena varianta, ar to kas mums tagad uz laukuma.Jābūt tomēr reālistam kaut maz drusciņ.
Vieni jau te pirms 10 dienām mazos krievus u18 masēja

     [+] [-]

, 2016-05-01 11:22, pirms 9 gadiem
Protams, SC nevienas ziņas par naktī notikušo NHL drafta izlozi. :/

     [+] [-]

, 2016-05-01 11:46, pirms 9 gadiem
acmee23 rakstīja: Protams, SC nevienas ziņas par naktī notikušo NHL drafta izlozi. :/
nepieciešams vēl viens raksts no pirksta izzīsts pēc protokola jeb ar google transleiteru kopī-peiste sliktas kvalitātes raksts? Tie kuri interesējas, tie jau sen zina visus izlozes rezultātus no orģināliem rakstiem...

  +2 [+] [-]

, 2016-05-01 11:52, pirms 9 gadiem
Edgars rakstīja: Piekrītu tev par 100% mums čempjos ļoti bieži problēmas ir radijušas tieši pretinieku superzvaigznes. Savukārt uz krieviem 9. maijā parasti ir pārmērīgs spiediens līdz ar to ir pateicīgs fons, laipacīnītos kaut vai par pieklājīgu rezultātu.
Pareizi ir, pirms laikam četriem gadiem Malkins mūs salauza, citādi varbūt pat būtu vinnējuši. Vienīgi toreiz mums bija labāks sastāvs un šoreiz krieviem būs vairāk labu spēlētāju.

  -2 [+] [-]

, 2016-05-01 12:02, pirms 9 gadiem
Bufalo kā vienmēr nepaveicās izlozē, bet vismaz vēl viens talants nenokļūs Sibīrijā, toties tiks cepināts Toronto.

     [+] [-]

, 2016-05-01 12:12, pirms 9 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Bufalo kā vienmēr nepaveicās izlozē, bet vismaz vēl viens talants nenokļūs Sibīrijā, toties tiks cepināts Toronto.
daudzi skauti Metjūzu vērtē zemāk nekā Eikelu...un šā gada draftā Laine var apiet arī šo, sezonas beigas lieliskas klubā un PČ spēlēs kopā un varēs salīdzināt...un vēl nevar zināt par 100%, ka Toronto paņems Metjūzu, kurš vēl izteicies, ka nespēlēs tur, ja šo draftēs, bet paliks Eiropā.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 12:25, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: daudzi skauti Metjūzu vērtē zemāk nekā Eikelu...un šā gada draftā Laine var apiet arī šo, sezonas beigas lieliskas klubā un PČ spēlēs kopā un varēs salīdzināt...un vēl nevar zināt par 100%, ka Toronto paņems Metjūzu, kurš vēl izteicies, ka nespēlēs tur, ja šo draftēs, bet paliks Eiropā.
Tā jau ir, neviens negrib spēlēt Toronto, pat kanādieši ne, kur nu vēl citi.

     [+] [-]

, 2016-05-01 12:40, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Interesanti, kas būtu izdevīgāk LV izlasei, Caps vai Pens uzvara? Manuprāt, vislabākais variants būtu septītā spēle, jo tad ne Malkins, ne Ovečkins ar Vašingtonas krievu brigādi uz 9. maiju netiek
Caps uzvaras gadījumā Malkins par 80% nebrauktu, jo viņš spēlē ar traumu, kuru ārstēs tūlīt pēc sezonas beigām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-05-01 12:45, pirms 9 gadiem
P.s. Raksts par NHL drafta loteriju būs?

     [+] [-]

, 2016-05-01 12:49, pirms 9 gadiem
ekolia rakstīja: Interesanti, kas būtu izdevīgāk LV izlasei, Caps vai Pens uzvara? Manuprāt, vislabākais variants būtu septītā spēle, jo tad ne Malkins, ne Ovečkins ar Vašingtonas krievu brigādi uz 9. maiju netiek
Njaa, vismaz speelju kalendaaru buutu papeetiijis Jau pie 2-2 ne Malkins, ne aita netiek uz speeli pret muuseejiem. Pat pie 4-1 kaadam par labu, shaubos vai kaads no vinjiem pret muuseejiem speeles, jo atlidos labaakajaa gadiijumaa 8. maija vakaraa. Neies jau nakamaas dienas peecpusdienaa speelet, zinot, ka aklimatizaacija utt.

     [+] [-]

, 2016-05-01 12:56, pirms 9 gadiem
blu3 rakstīja: Caps uzvaras gadījumā Malkins par 80% nebrauktu, jo viņš spēlē ar traumu, kuru ārstēs tūlīt pēc sezonas beigām.
Ja būs Putina pavēle, brauks, nekur neliksies!

     [+] [-]

, 2016-05-01 13:02, pirms 9 gadiem
acmee23 rakstīja: Ja būs Putina pavēle, brauks, nekur neliksies!
Loģiski, ka brauks, Stenlijā spēlēt var, bet dzimtenē PČ ne. To neviens nesapratīs. Ja kāda komanda sāks nopietni zaudēt var sekot zvans no Kremļa, lai ātrāk izstājas un brauc palīgā izlasei. Vai arī zvanīs Malkinam, lai speciāli zaudē, lai uz PČ tiek Vašingtonas krievi.

     [+] [-]

, 2016-05-01 13:03, pirms 9 gadiem
blu3 rakstīja: P.s. Raksts par NHL drafta loteriju būs?
Laikam jau ne, jātroļļo te.

     [+] [-]

, 2016-05-01 13:17, pirms 9 gadiem
blu3 rakstīja: P.s. Raksts par NHL drafta loteriju būs?
Tieši kā tas ieinteresētu mazo SC lasītāju?
Tie, kam interesē paši acīmredzot jau noskaidrojuši.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-01 13:19, pirms 9 gadiem
Diez gan švaki Caps veicās uzbrukumā.
Šķiet, otrajā periodā bija brīdis, kad šie pusperiodu nespēja ne metienu veikt.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-01 14:07, pirms 9 gadiem
Vilis15 rakstīja: Diez gan švaki Caps veicās uzbrukumā.
Šķiet, otrajā periodā bija brīdis, kad šie pusperiodu nespēja ne metienu veikt.
Nespēja tāpēc, ka pretinieks neļāva, nevis tas, ka švaki veicas.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-01 14:34, pirms 9 gadiem
Vilis15 rakstīja: Diez gan švaki Caps veicās uzbrukumā.
Šķiet, otrajā periodā bija brīdis, kad šie pusperiodu nespēja ne metienu veikt.
Pirmaja spele otrais periods bija tads pats ka sonakt, dominance principa un metieni apmeram 20-5 Pittsburgas laba bija.

     [+] [-]

, 2016-05-01 14:34, pirms 9 gadiem
Kur tad izslavētais Kuzņecovs palicis? Dažs labs viņu sauca pat par Krievu Krozbiju. Kuzņecovam PO 8 spēlēs tik 1+1 un -4 koefs.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-01 14:57, pirms 9 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kur tad izslavētais Kuzņecovs palicis? Dažs labs viņu sauca pat par Krievu Krozbiju. Kuzņecovam PO 8 spēlēs tik 1+1 un -4 koefs.
Ar Bekstromu un Oveckinu Oshie spele.Kuznecovam citi partneri un cita rezultivitate uzreiz. Domaju tur visa sals. Vel neizskatas pec vilceja manas acis.ir labs, bet tikai ar labiem partneriem.vkr piemeram vispar neredzeju neko no vina.