Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

Fantastiskā trillerī Martins izrauj Junam no rokām zeltu, Tomass izcīna bronzu

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Fantastiskā trillerī Martins izrauj Junam no rokām zeltu, Tomass izcīna bronzu
Martins Dukurs
Foto: AP/Scanpix

Olimpiskajā trasē Phjončhanā risinās sezonas noslēdzošais Pasaules kausa posms skeletonā un bobslejā. Lieliskā cīņā par 0,01 sekundi mājnieku Sunbinu Junu pārspēja Martins Dukurs, izcīnot zeltu, savukārt Tomass Dukurs ieguva trešo vietu.

Pirmais brauciens

Sacensības atklāja spānis Anders Mirambels, kura rezultāts (52,22) tad arī kļuva par trases rekordu. Tomēr pats brauciens spānim padevās ļoti neprecīzs, kā rezultātā Mirambels uzreiz tika pārspēts - par 0,49 sekundēm ātrāks bija austrietis Florians Auers.

Tomēr ne jau spāņa un austrieša cīņa bija aktuālākā skeletona līdzjutējiem - ar sesto numuru uz starta stājās mājnieks, PK kopvērtējuma vicelīderis Sunbins Juns. Korejietis startā bija ļoti ātrs (4,61), taču vienā no trases atslēgas vietām, devītās virāžas izejā, pieļāva nelielu kļūdu, beigās ātrumā pat zaudējot kanādietim Martino. Tomēr Phjončhanas trasi vairāk piebraukušais Juns ar rezultātu 50,69 pārņēma vadību.

Uzreiz pēc Juna trasē devās Aleksandrs Gasners, kurš bija lēnāks startā (4,80), taču veica tiešām atzīstamu braucienu, no Juna finišā atpaliekot par 0,48 sekundēm. Turpretī krievs Aleksandrs Tretjakovs pavisam nedaudz atpalika no Juna startā (4,63), bet veica ļoti netīru braucienu, tobrīd ierindojoties vien ceturtajā pozīcijā, palaižot sev priekšā arī kanādieti Baretu Martino.

PK kopvērtējuma trešās pozīcijas īpašnieks Aksels Jungs no pirmo braucienu veikušajiem skeletonistiem tika vistuvāk līderim, trases finiša taisnē pieļautās kļūdas dēļ atpaliekot no Juna par 0,37 sekundēm. Pasaules čempionāta bronzas godalgas ieguvējs Ņikita Tregubovs startēja vienpadsmitais, trases augšā ieguva lielu ātrumu, vidū pieļāva dažas kļūdiņas, taču tas krievam netraucēja uzrādīt pašu lielāko ātrumu starp visiem un ieņemt otro pozīciju uzreiz aiz Juna.

Tomass Dukurs startu uzskrēja 4,77 sekundēs, veica precīzu braucienu un finišā Tomasa rezultāts 51,20 sekundes deva piekto rezultātu tobrīd. Uzreiz pēc vecākā brāļa uz starta stājās Martins Dukurs. Latvietis startā nedaudz atpalika no Juna (4,65), taču uzņēma lielu ātrumu. Trases vidusdaļā Martinu no konkurenta šķīra viena vienīga sekundes simtdaļa, taču devīto virāžu neizdevās izbraukt tik precīzi, kā gribētos. Finišā Martinu no Juna šķīra 0,18 sekundes.

Otrais brauciens

Pēc pirmā brauciena vien dalītu desmito vietu ieņēma divi olimpiskie medaļnieki - bronzas laureāts Antuāns, kā arī zeltu ieguvušais Tretjakovs. Turklāt amerikānim Antuānam arī neizdevās apsteigt tobrīd vadībā esošo jaunzēlandieti Rīsu Tornburiju, uzrādot vienādu rezultātu. Tretjakovs savukārt uzrādīja ļoti lielu ātrumu, kas ļāva krievam pārņemt līderpozīcijas. Krievs apsteidza arī devīto vietu ieņēmušo Itālijas sportistu Matiu Gaspari.

Arī vācietim Grotēram trase izrādījās par īsu, lai apsteigtu Tretjakovu. Martino trases augšdaļā pieļāva rupju kļūdu, šī ķēde turpinājās visa brauciena laikā, un kanādietim pagalam neveiksmīgas pēdējās sacīkstes šosezon. Tomasu no Tretjakova pēc pirmā brauciena šķīra 0,12 sekundes. Dukuram neizdevās uzstumt ātrāku startu (4,79), taču brauciens atkal padevās teicams, un latvietim izdevās trasē atspēlēt startā iekrāto deficītu, pārspējot krievu par vienu sekundes simtdaļu!

Gasners uzrādīja līdzīgu laiku ar Tomasu startā (4,78), taču trases beigās kļūdījās un pazaudēja nelielo pārsvaru. Vācietis zaudēja arī Tretjakovam un bija ļoti nikns, dusmās metot pa gaisu savu cepurīti. Aksels Jungs bija ātrs startā (4,71), taču trases vidusdaļā pieļāva ļoti rupjas kļūdas, par mata tiesu izvairoties no kritiena. Tomass sev jau garantējis vietu četriniekā.

Bronzas pozīcijā esošais Tregubovs pēc pirmā brauciena vecākajam no brāļiem Dukuriem bija priekšā 0,17 sekundes. Jaunais krievu sportists neizturēja spriedzi, aizvaīja kļūdainu braucienu - Tomasam jau bronza! Martins savu pēdējo braucienu šosezon uzsāka ar startu 4,64 sekundes. Martins izcili izbrauca trases atslēgas vietas, attīstīja lielu ātrumu. Finišā trases rekords - 50,64 sekundes! Triumfs PK kopvērtējumā garantēts.

Sunbins Juns, vietējo skatītāju ovāciju pavadīts, uzstūma startu 4,63 sekundes. Korejieša ātrums bija mazāks, ar katru trases metru tas dzisa, un finišā Martins par 0,01 sekundi priekšā!

PK skeletonā vīriešiem, 8. posms, Phjončhana, rezultāti

V.SportistsValsts1.br.2.br.Summa
1.Martins DukursLatvija50.8750.64(TR)1:41.51
2.Sunbins JunsDienvidkoreja50.6950.83+0.01
3.Tomass DukursLatvija51.2050.96+0.65
4.Aleksandrs TretjakovsKrievija51.3250.85+0.66
5.Ņikita TregubovsKrievija51.0351.17+0.69
6.Aleksandrs GasnersVācija51.1751.09+0.75
7.Aksels JungsVācija51.0651.34+0.89
8.Kristofers GrotērsVācija51.2751.16+0.92

Sezonas pēdējā posmā izcīnītā uzvara ļāva Martinam Dukuram kļūt par Pasaules kausa kopvērtējuma uzvarētāju jau astoto(!) sezonu pēc kārtas. Martins šosezon piedalījās visos astoņos posmos, četros no tiem - Vinterbergā, Sanktmoricā, Īglsā un Phjončhanā - kļūstot par uzvarētāju. Zemāko vietu šosezon, proti, sesto jaunākais no brāļiem Dukuriem ieguva Kēnigzsē posmā. Tomēr tieši Kēnigzsē trasē nedaudz vēlāk Martins piekto reizi karjerā kļuva par pasaules čempionu.

Tomass Dukurs, pateicoties šodien izcīnītajai bronzas godalgai, kopvērtējumā nodrošināja sev devīto vietu. Vecākais brālis šosezon piedalījies visos PK posmos, uz goda pjedestāla kāpdams divos no tiem - Vinterbergā Tomass izcīnīja otro vietu, savukārt šodien Phjončhanā trešo. Pasaules čempionātā Tomasam 12. vieta. Kopumā tomēr sezona bijusi neveiksmīgāka par iepriekšējo, kad kopvērtējumā latvietis ierindojās trešajā pozīcijā. Lieliski, ka Tomasam sezonu izdevies noslēgt uz pozitīvas nots.

PK skeletonā vīriešiem, 2016./17. gada sezonas kopvērtējums

V.SportistsValstsPunkti
1.Martins DukursLatvija1662
2.Sunbins JunsDienvidkoreja1623
3.Aleksandrs TretjakovsKrievija1454
4.Aksels JungsVācija1448
5.Kristofers GrotērsVācija1425
6.Aleksandrs GasnersVācija1392
7.Metjū AntuānsASV1322
8.Ņikita TregubovsKrievija1256
9.Tomass DukursLatvija1218
10.Dominiks PārsonssLielbritānija1144
Slēpts komentārs: rezgalis007
Slēpts komentārs: Vitok

 +19 [+] [-]

, 2017-03-17 12:02, pirms 8 gadiem
Vitok rakstīja: Cerības uz OS zeltu Martinam sarūk ar katru dienu...diemžēl...
Tu to pēc viena brauciena spried ?

 +11 [+] [-]

, 2017-03-17 12:06, pirms 8 gadiem
Vitok rakstīja: Cerības uz OS zeltu Martinam sarūk ar katru dienu...diemžēl...
Ta starpiba prieksh majinieka ir nekada!
Slēpts komentārs: Mr.Eksperts1

  +4 [+] [-]

, 2017-03-17 12:13, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Vīriešu skeletons ir viens no retajiem OS sporta veids, kur praktiski no 0 var ātri kļūt par OS čempionu! Ir nauda, tad ir arī OS čempions!
viņš no dīvāna piecēlās?

  +4 [+] [-]

, 2017-03-17 12:14, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Vīriešu skeletons ir viens no retajiem OS sporta veidiem, kur praktiski no 0- var ātri kļūt par OS čempionu! Ir nauda, tad ir arī OS čempions!

Sieviešu skeletonā, bobslejā, kamaniņās ir grūtāk! Par slēpošanu, biatlonu nemaz nerunāsim!
Ekmanis takš arī 4 gados OS bronzas medaļnieks

  -3 [+] [-]

, 2017-03-17 12:14, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: viņš no dīvāna piecēlās?
No stūra dīvāna!

  +2 [+] [-]

, 2017-03-17 12:15, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: No stūra dīvāna!
avots?

  -4 [+] [-]

, 2017-03-17 12:15, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Ekmanis takš arī 4 gados OS bronzas medaļnieks
Tieši tā! Arī bobslejā tādi gadījumi ir bijuši, bet tagad ir grūtāk!

  +2 [+] [-]

, 2017-03-17 12:16, pirms 8 gadiem
rezgalis007 rakstīja: OS visu izšķirs nervi. Nešaubos, ka Martins piebrauks trasi un izanalizēs kļūdas.
Tomasam gan izskatās, ka jābeidz māžoties. Ja nevar sakombinēt sportista svaru, augumu un skeletonu, tad aršanas nebūs nekad!
Jābeidz māžoties? Sportistam, kuram 37 gadu vecumā būs labas izredzes uz TOP 6 olimpiādē? Piekrītu, ka tās runas, ka nevar uzbūvēt Tomasa augumam piemērotas kamanas pēc 19 skeletonā pavadītiem gadiem, izklausās dīvainas, bet olimpiāde notiek vienā trasē un ir liela varbūtība, ka Dukuriem tomēr izdosies uztaisīt kamanas, ar kurām Tomasam slīdēs. Atšķirībā no citiem, Dukuri visu nākamo sezonu var veltīt tikai priekš gatavošanās olimpiādei, jo pēc olimpiādes beigs karjeru. Protams, arī citi koncentrēsies olimpiādei, bet man liekas, ka Dukuru rokās ir vairāk trumpju. Protams, korejietis ir atsevišķs stāsts. Jāpagaida otro braucienu, kādas būs tendences.

  -4 [+] [-]

, 2017-03-17 12:17, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Jābeidz māžoties? Sportistam, kuram 37 gadu vecumā būs labas izredzes uz TOP 6 olimpiādē? Piekrītu, ka tās runas, ka nevar uzbūvēt Tomasa augumam piemērotas kamanas pēc 19 skeletonā pavadīties gadiem, izklausās dīvainas, bet olimpiāde notiek vienā trasē un ir liela varbūtība, ka Dukuriem tomēr izdosies uztaisīt kamanas, ar kurām Tomasam slīdēs. Atšķirībā no citiem, Dukuri visu nākamo sezonu var veltīt tikai priekš gatavošanās olimpiādei, jo pēc olimpiādes beigs karjeru. Protams, arī citi koncentrēsies olimpiādei, bet man liekas, ka Dukuru rokās ir vairāk trumpju.
Kādi trumpji, ja visu izšķir trase?

  -2 [+] [-]

, 2017-03-17 12:19, pirms 8 gadiem
Kwame Brown rakstīja: Tu to pēc viena brauciena spried ?
Redzēsim ko tu dziedāsi pēc otrā brauciena...Juns tiek gatavots kā tāds zaldātiņš tieši OS,un viņu pārspēt paša trasē būs praktiski neiespējami!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 12:20, pirms 8 gadiem
1. Sungbin 4.61; 14.03; 22.86; 33.10; 39.58; 50.69
2. Martins 4.65; 14.05; 22.87; 33.15; 39.70; 50.87
3. Tregubo 4.74; 14.23; 23.08; 33.42; 39.93; 51.03
4. Axel Jun 4.73; 14.21; 23.06; 33.32; 39.85; 51.06
5. Gassner 4.80; 14.29; 23.15; 33.45; 39.97; 51.17
6. Tomass 4.77; 14.29; 23.16; 33.50; 40.05; 51.20
Visu uzmanību otrajam braucienam!

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 12:21, pirms 8 gadiem
Es jau pirms gadiem teicu, ka 3-nieks jau Korejā skaidrs- korejietis, latvietis, kāds no krieviem!

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 12:23, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Es jau pirms gadiem teicu, ka 3-nieks jau Korejā skaidrs- korejietis, latvietis, kāds no krieviem!
paga paga...neaizmirsti otru korejieti un ķīnieti

  -2 [+] [-]

, 2017-03-17 12:25, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: paga paga...neaizmirsti otru korejieti un ķīnieti
Ķīnietis tiks 3-niekā OS(2022) un uz to jau gatavojas!

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 12:26, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Kādi trumpji, ja visu izšķir trase?
To biju domājis vairāk pret citiem, nevis korejieti.

  -2 [+] [-]

, 2017-03-17 12:26, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: To biju domājis vairāk pret citiem, nevis korejieti.
Pārējie jau nav konkurenti!

     [+] [-]

, 2017-03-17 12:30, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Ķīnietis tiks 3-niekā OS(2022) un uz to jau gatavojas!
paredzu,ka viņš būs baigi BĪSTAMS jau Korejā..

Šnaidera,Placera banda kā nekā...

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 12:31, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Pārējie jau nav konkurenti!
Šobrīd tā izskatās, attiecībā pret Martinu. Bet tas paver iespējas Tomasam pacīnīties par bronzu. Pirmais brauciens viņam bija ne pārāk precīzs.

Tretjakovam galīgi švaks brauciens. Ir sajūta, ka viņš saplīsīs un nebūs olimpiādē nopietns konkurents. Tregubovs, vācieši, ķīnietis un, cerams, Tomass - pretendenti uz olimpisko bronzu.

  -3 [+] [-]

, 2017-03-17 12:35, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Šobrīd tā izskatās, attiecībā pret Martinu. Bet tas paver iespējas Tomasam pacīnīties par bronzu. Pirmais brauciens viņam bija ne pārāk precīzs.

Tretjakovam galīgi švaks brauciens. Ir sajūta, ka viņš saplīsīs un nebūs olimpiādē nopietns konkurents. Tregubovs, vācieši, ķīnietis un, cerams, Tomass - pretendenti uz olimpisko bronzu.
Krieviem katra medaļa ir no svara! Nevajag novērtēt par zemu pieredzi!

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 12:38, pirms 8 gadiem
Runājot par vāciešu skeletonu, tad visu izsaka šis:
Biathlon-Weltcup 168,785
Rennrodel-Weltcup 13,571
Bob-Weltcup 5,891
Liste der Gesamtweltcupsieger im Skeleton 2,684

Gatavojas OS, bet finansēs ir apdalīti, ja skatās uz citiem ZOS!

Nav tik liela interese no skatītājiem un nav tik liels finansējums, lai uz ko pretendētu!

  +2 [+] [-]

, 2017-03-17 12:39, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Krieviem katra medaļa ir no svara! Nevajag novērtēt par zemu pieredzi!
Pieredze jā, bet Tretjakovs jau ir parādījis, ka dažās trasēs nespēj pabraukt un izskatās galīgi sašļucis. Psiholoģija vai sportiskā niknuma trūkums?

  +4 [+] [-]

, 2017-03-17 12:39, pirms 8 gadiem
Vitok rakstīja: Redzēsim ko tu dziedāsi pēc otrā brauciena...Juns tiek gatavots kā tāds zaldātiņš tieši OS,un viņu pārspēt paša trasē būs praktiski neiespējami!
Pēc otrā brauciena dala OS medaļas ?

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 12:48, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Pieredze jā, bet Tretjakovs jau ir parādījis, ka dažās trasēs nespēj pabraukt un izskatās galīgi sašļucis. Psiholoģija vai sportiskā niknuma trūkums?
tāds viņš ir visu laiku

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 12:48, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Krieviem katra medaļa ir no svara! Nevajag novērtēt par zemu pieredzi!
Krieviem par labu nāks tas ,ka viņi tiks vairāk piebraukt šo trasi jo viņi to pirms Sočiem atļāva korejiešiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 12:51, pirms 8 gadiem
Par citiem sporta veidiem un Vāciju:
Skilanglauf-Weltcup 22,735(distanču slēpošana).
Alpiner Skiweltcup 363,389(Kalnu slēpošana)
Skisprung-Weltcup 117,903(Lēkšana ar slēpēm).
Weltcup der Nordischen Kombination 36,304

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 12:54, pirms 8 gadiem
Jocīgi, ka ar tādu interesi un naudas ieguldīšanu: Vācieši var aizņemt pat visu pjedestālu sieviešu skeletonā!

  -2 [+] [-]

, 2017-03-17 12:55, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Krieviem par labu nāks tas ,ka viņi tiks vairāk piebraukt šo trasi jo viņi to pirms Sočiem atļāva korejiešiem.
Tieši tā!

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 12:56, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Runājot par vāciešu skeletonu, tad visu izsaka šis:
Biathlon-Weltcup 168,785
Rennrodel-Weltcup 13,571
Bob-Weltcup 5,891
Liste der Gesamtweltcupsieger im Skeleton 2,684

Gatavojas OS, bet finansēs ir apdalīti, ja skatās uz citiem ZOS!

Nav tik liela interese no skatītājiem un nav tik liels finansējums, lai uz ko pretendētu!
Kas tie tev par skaitļiem?

  -2 [+] [-]

, 2017-03-17 12:56, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Pieredze jā, bet Tretjakovs jau ir parādījis, ka dažās trasēs nespēj pabraukt un izskatās galīgi sašļucis. Psiholoģija vai sportiskā niknuma trūkums?
Apkārt notiekošais arī iespaido! Iespējams vēl nezin ko nākotnē darīs un tā!

  -2 [+] [-]

, 2017-03-17 12:57, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: Kas tie tev par skaitļiem?
Vāciešu interese par Ziemas sporta veidiem! Ja interesē vairāk, tad ir bijusi lielākā reklāma un lielāks finansējums!

     [+] [-]

, 2017-03-17 13:00, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Vāciešu interese par Ziemas sporta veidiem! Ja interesē vairāk, tad ir bijusi lielākā reklāma un lielāks finansējums!
tu beidz

renei tiek daudz līdzekļi...pāris ļimaki vien tehnikas attīstībā

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 13:02, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: tu beidz

renei tiek daudz līdzekļi...pāris ļimaki vien tehnikas attīstībā
Rene ir savā kategorijā: Salīdzini renes sporta veidus! 1. Kamaniņas 2. Bobslejs 3. Skeletons

Pieļauju, ka skeletonā nauda tiks dāmām, jo viņas var uzvarēt, bet vāciešu skeletonisti uz to nav spējīgi!
Ļoti tālu no top2!

     [+] [-]

, 2017-03-17 13:08, pirms 8 gadiem
nu moins, cik interesanta šķiet cīņa...

  +2 [+] [-]

, 2017-03-17 13:15, pirms 8 gadiem
rezgalis007 rakstīja: OS visu izšķirs nervi. Nešaubos, ka Martins piebrauks trasi un izanalizēs kļūdas.
Tomasam gan izskatās, ka jābeidz māžoties. Ja nevar sakombinēt sportista svaru, augumu un skeletonu, tad aršanas nebūs nekad!
Norakies p*mpi ne, pļūtītājs

  +9 [+] [-]

, 2017-03-17 13:21, pirms 8 gadiem
Vitok rakstīja: Redzēsim ko tu dziedāsi pēc otrā brauciena...Juns tiek gatavots kā tāds zaldātiņš tieši OS,un viņu pārspēt paša trasē būs praktiski neiespējami!
Ierij

  +5 [+] [-]

, 2017-03-17 13:22, pirms 8 gadiem
Vienkārši trūkst vārdu

  -4 [+] [-]

, 2017-03-17 13:23, pirms 8 gadiem
Interesanti mači! Atgādināja to PČ, kur bobslejs izvilka zeltu!
Vāciešiem atkal nekā nebūs! Sievietes sadalīs naudu un medaļas!
Par bronzu cīnīsies krievi un vecākais brālis, bet korejieši dabūs grozīt temperatūras, ja otram brālim ies tik labi.

  +3 [+] [-]

, 2017-03-17 13:25, pirms 8 gadiem
Super! Martinam bija vnk fantastisks 2. brauciens. Cerams, ka šo izdosies atkārtot arī pēc gada.

  +7 [+] [-]

, 2017-03-17 13:25, pirms 8 gadiem
Vitok rakstīja: Redzēsim ko tu dziedāsi pēc otrā brauciena...Juns tiek gatavots kā tāds zaldātiņš tieši OS,un viņu pārspēt paša trasē būs praktiski neiespējami!
Nop, otrajā braucienā pa 0,18 priekšā korejietiem. Un kā vēl ir apbraucams.

  +3 [+] [-]

, 2017-03-17 13:26, pirms 8 gadiem
Tomasam lielākais beigu ātrums

  +2 [+] [-]

, 2017-03-17 13:26, pirms 8 gadiem
Skaisti! Ideāls sezonas noslēgums. Martins simtdaļu priekšā korejietim, bet Tomass Tretjakovam. Gatavošanās olimpiādei varēs notikt ar pozitīvām emocijām, bet mūsējo sāncenšiem gan būs, par ko palauzīt galvu.

Īsti nesapratu, kur Tomass dabūja tādu ātrumu, jo brauciens neizskatījās ideāls.

Atzīšos, ka par agru norakstīju Tretjakovu. Vienkārši viņš pēc pirmā brauciena izskatījās kā apkakājies un likās, ka ir padevies.

  +5 [+] [-]

, 2017-03-17 13:28, pirms 8 gadiem
IZCILI

  +3 [+] [-]

, 2017-03-17 13:28, pirms 8 gadiem
rezgalis007 rakstīja: OS visu izšķirs nervi. Nešaubos, ka Martins piebrauks trasi un izanalizēs kļūdas.
Tomasam gan izskatās, ka jābeidz māžoties. Ja nevar sakombinēt sportista svaru, augumu un skeletonu, tad aršanas nebūs nekad!
Ko nu teiksi,gudrīti?

 +20 [+] [-]

, 2017-03-17 13:29, pirms 8 gadiem
Tas ir klasiskais DUKURU BURGERS! Pa vidu, kā desas šķēle, korejietis Sunbins!!!

  +3 [+] [-]

, 2017-03-17 13:30, pirms 8 gadiem
Apsveicam ,malacis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 13:31, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Interesanti mači! Atgādināja to PČ, kur bobslejs izvilka zeltu!
Vāciešiem atkal nekā nebūs! Sievietes sadalīs naudu un medaļas!
Par bronzu cīnīsies krievi un vecākais brālis, bet korejieši dabūs grozīt temperatūras, ja otram brālim ies tik labi.
vēl nav jēgas neko prognozēt..

pirms Soču OS sezonas taču arī neviens neiedomājās,ka 2 jeņķu gabali reāli cīnīsies par bleķi...

  +6 [+] [-]

, 2017-03-17 13:33, pirms 8 gadiem
Kā man patīk tie komentētāji, kuriem izredzes uz zeltu parādās vai pazūd jau gadu pirms olimpiādes. Tāpat tie, kuri uzskata, ka jābeidz māžoties jo pirmajā braucienā nav pirmā vieta Martinam, vai otrā Tomasam. Cilvēki mīļie, gada laikā var būt traumas, var notikt milzīgs skaits notikumu un lietu, kuras var ietekmēt rezultātu kā vieniem tā otriem. Ja būs lemts, tad es nešaubos, ka Dukuri izdarīs visu iespējamo, lai rezultāts būtu visaugstākais. Un esmu pārliecināts, ka viņi zin kas ir jādara. Ir lietas, kuras viņi nevar ietekmēt un tas, ka jau trešo reizi būs jācīnās ar mājiniekiem... diemžēl tāds ir tas viņu izvēlētais sporta veids un ar to ir jāsamierinās.

     [+] [-]

, 2017-03-17 13:34, pirms 8 gadiem
Nu šajā trasē neko nevar paredzēt. Kaut nepatīk, bet tas pats Tretjakovs kā pacelās, viena no aizraujošakajām trasēm, kur viss rit tiešām līdz pašām beigām

  +4 [+] [-]

, 2017-03-17 13:36, pirms 8 gadiem
KARALIS!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 13:37, pirms 8 gadiem
Vitok rakstīja: Cerības uz OS zeltu Martinam sarūk ar katru dienu...diemžēl...
SPECS!

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 13:38, pirms 8 gadiem
AloizsZeps rakstīja: Kā man patīk tie komentētāji, kuriem izredzes uz zeltu parādās vai pazūd jau gadu pirms olimpiādes. Tāpat tie, kuri uzskata, ka jābeidz māžoties jo pirmajā braucienā nav pirmā vieta Martinam, vai otrā Tomasam. Cilvēki mīļie, gada laikā var būt traumas, var notikt milzīgs skaits notikumu un lietu, kuras var ietekmēt rezultātu kā vieniem tā otriem. Ja būs lemts, tad es nešaubos, ka Dukuri izdarīs visu iespējamo, lai rezultāts būtu visaugstākais. Un esmu pārliecināts, ka viņi zin kas ir jādara. Ir lietas, kuras viņi nevar ietekmēt un tas, ka jau trešo reizi būs jācīnās ar mājiniekiem... diemžēl tāds ir tas viņu izvēlētais sporta veids un ar to ir jāsamierinās.
Izredzes uz zeltu ir tikai diviem sportistiem! Ja biatlonā, slēpošanā zeltu var iegūt 20, tad šeit ir tikai 2 pretendenti! Neiegūs viens, tad iegūs otrs.
Vari rakstīt 100x šito pašu, bet mans viedoklis nemainīsies.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 13:40, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Izredzes uz zeltu ir tikai diviem sportistiem! Ja biatlonā, slēpošanā zeltu var iegūt 20, tad šeit ir tikai 2 pretendenti! Neiegūs viens, tad iegūs otrs.
Vari rakstīt 100x šito pašu, bet mans viedoklis nemainīsies.
nu tenišā nav diži vairāk-4

  +4 [+] [-]

, 2017-03-17 13:40, pirms 8 gadiem
Fantastiski abi nobrauca.. Šītā arī pēc gada Olimpiādē šādu trijnieku lūdzu!! Latvija, Koreja, Latvija

     [+] [-]

, 2017-03-17 13:43, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: nu tenišā nav diži vairāk-4
Marejs, Del Potro, Nišikori - kurš tad ir 4?.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-17 13:46, pirms 8 gadiem
opā! Riktīgs prieks par Martinu.

  +4 [+] [-]

, 2017-03-17 13:52, pirms 8 gadiem
Mārtiņš ir Latvijas sporta leģenda!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 13:53, pirms 8 gadiem
D-Mob rakstīja: Norakies p*mpi ne, pļūtītājs
Neesmu neviens ne otrs. Prieks, ka kļūdījos. No Tomasa sen nebij tādas emocijas redzētas. Tev gan labāk muti ar ziepēm jāizmazgā - tas gan

  -2 [+] [-]

, 2017-03-17 13:58, pirms 8 gadiem
Malači! Korejiešiem tagad līdz olimpiādei laiks, lai iebūvētu kādu knifu.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 14:02, pirms 8 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Neesmu neviens ne otrs. Prieks, ka kļūdījos. No Tomasa sen nebij tādas emocijas redzētas. Tev gan labāk muti ar ziepēm jāizmazgā - tas gan
Par manu muti vari neuztraukties, vienkārši nevajag teikt, to ko pēc tam jānožēlo vai jāatiasnojas... bet tāi jau ir tie pļūtītāji

     [+] [-]

, 2017-03-17 14:07, pirms 8 gadiem
Vitok rakstīja: Cerības uz OS zeltu Martinam sarūk ar katru dienu...diemžēl...
Atskatoties uz viņa dosjē un notikumiem OS trasēs- Tu domā, ka tas ir Martina mūža sapnis- apzeltīts bleķis iekš OS?
tas, vrbt, te- faniem ir nereāli vajadzīgs kā gaiss.

     [+] [-]

, 2017-03-17 14:10, pirms 8 gadiem
Malači brāļi, bet rodas bažas par kārtējo olimpisko deja vu nākamgad Martinam

     [+] [-]

, 2017-03-17 14:10, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Izredzes uz zeltu ir tikai diviem sportistiem! Ja biatlonā, slēpošanā zeltu var iegūt 20, tad šeit ir tikai 2 pretendenti! Neiegūs viens, tad iegūs otrs.
Vari rakstīt 100x šito pašu, bet mans viedoklis nemainīsies.
Tiešām?
Un krievi, kuri ielaida korejiešus Sočos pirms spēlēm, lai tiktu patrenēties pirms Korejas spēlēm ārpus kārtas, nebūs konkurenti? Un citiem nav cerību, jo tie pirmie divi ir pasargāti no jebkādām traumām?

     [+] [-]

, 2017-03-17 14:17, pirms 8 gadiem
Tikai viena lieta: tagad Martins visiem, arī korejiešiem parādīja kā ir jābrauc pareizi. Junam likās, ka viņš pazīst trasi vislabāk, bet tagad redzēja, ka Martins to ir atkodis pilnībā, un mēģinās sasniegt to pašu.

  +5 [+] [-]

, 2017-03-17 14:19, pirms 8 gadiem
Vēl aizraujošākas skeletona sacensības par to, kas šodien notika Korejā ir grūti iedomāties! Trases pārzināšana, talants, pieredze, starta ieskrējiens utt. Visam bija milzīga nozīme un finišā vien 0.01 sekunde ir starpība starp zeltu un sudrabu, kā arī bronzu un 4.vietu. Uhhhh!
Apsveikumi Martinam ar astotā PK titula iegūšanu, bet šoreiz tikpat lielas uzslavas arī Tomasam! Otrais brauciens bija lielmeistara cienīgs. Tā turpināt!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 14:21, pirms 8 gadiem
Šī trase Martinam ir vienkārši ideālas no konkurences puses, jo te visniecīgākā kļūda nozīmē totālu izgāšanos beigās - un praktiski nav neviena, kas spēj šo trasi izbraukt perfekti kā vien korejietis un Martins!!!
Un kā pierādījums tam ir - cik tālu atrodas 3. vieta un visas pārējās no pirmajiem diviem braucējiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 14:22, pirms 8 gadiem
AloizsZeps rakstīja: Tiešām?
Un krievi, kuri ielaida korejiešus Sočos pirms spēlēm, lai tiktu patrenēties pirms Korejas spēlēm ārpus kārtas, nebūs konkurenti? Un citiem nav cerību, jo tie pirmie divi ir pasargāti no jebkādām traumām?
Krievija nebūs konkurenti, jo pat ar dopingu šajā trasē nedrīkst pieļaut pat mazāko kļūdu, lai vispār cerētu uz normālu rezultātu - un Krievijas sportisti nespēj nobraukt tik ideāli kā Martins + mājinieks korejietis.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 14:23, pirms 8 gadiem
Tieši 11 mēneši līdz lielajai cāļu skaitīšanai. Šodienas otrais brauciens nedaudz uzlaboja cerības.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-17 14:24, pirms 8 gadiem
Arrrca rakstīja: Tikai viena lieta: tagad Martins visiem, arī korejiešiem parādīja kā ir jābrauc pareizi. Junam likās, ka viņš pazīst trasi vislabāk, bet tagad redzēja, ka Martins to ir atkodis pilnībā, un mēģinās sasniegt to pašu.
Martina pirmais brauciens trases lejasdaļā nebija ideāls, bet korejietis otrajā braucienā trases augšdaļā "salasīja" liekas simtdaļas, tāpēc atkost ir viena lieta, bet spēt to 100% realizēt trasē ir pavisam cita lieta. Protams, ka ļoti nopietni jāgatavojas Olimpiādei, bet tas ir jebkurā sporta veidā, ja vēlies medaļu Olimpiādē.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-17 14:25, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Šī trase Martinam ir vienkārši ideālas no konkurences puses, jo te visniecīgākā kļūda nozīmē totālu izgāšanos beigās - un praktiski nav neviena, kas spēj šo trasi izbraukt perfekti kā vien korejietis un Martins!!!
Un kā pierādījums tam ir - cik tālu atrodas 3. vieta un visas pārējās no pirmajiem diviem braucējiem.
Sočos bija vēl trakāk
IBSF - International Bobsleigh and Skeleton...

  +5 [+] [-]

, 2017-03-17 14:29, pirms 8 gadiem
Arrrca rakstīja: Tikai viena lieta: tagad Martins visiem, arī korejiešiem parādīja kā ir jābrauc pareizi. Junam likās, ka viņš pazīst trasi vislabāk, bet tagad redzēja, ka Martins to ir atkodis pilnībā, un mēģinās sasniegt to pašu.
Nerunā lūdzu muļķības. Martins uzvarēja nevis tāpēc, ka pats korejietis nav ''atkodis'' trasi, bet tāpēc, ka Korejietis nevelk psiholoģiski. Apskaties uz Korejieša laiku pirmajā braucienā.. Ne pirmā reizi šosezon, kad viņš otro braucienu neizvelk. Netur spriedzi Juns. Šaubos, vai var iegūt psiholoģisko noturību mazāk kā gada laikā, tādā vecumā, un savās mājās, brīdī, kad notiek OS.
Trase tāpat vēl mainīsies, un šāda, tā nebūs vairs..

  +3 [+] [-]

, 2017-03-17 14:33, pirms 8 gadiem
Noņemu cepuri. Nereāls sasniegums. Malači.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 14:36, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Nerunā lūdzu muļķības. Martins uzvarēja nevis tāpēc, ka pats korejietis nav ''atkodis'' trasi, bet tāpēc, ka Korejietis nevelk psiholoģiski. Apskaties uz Korejieša laiku pirmajā braucienā.. Ne pirmā reizi šosezon, kad viņš otro braucienu neizvelk. Netur spriedzi Juns. Šaubos, vai var iegūt psiholoģisko noturību mazāk kā gada laikā, tādā vecumā, un savās mājās, brīdī, kad notiek OS.
Trase tāpat vēl mainīsies, un šāda, tā nebūs vairs..
Jā, šobrīd izskatās, ka tieši trases stāvoklis pēc gada (FEBRUĀRĪ) ir vislielākais nezināmais. Tā tomēr būs īsta ziema, nevis +3 grādi kā šodien. Bet labā ziņa ir tā, ka mūsējiem pēc šāda sezonas noslēguma ir jābūt vēl lielākam azartam, iedvesmai un motivācijai pa vasaru gatavoties Olimpiskajai sezonai.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 14:39, pirms 8 gadiem
mareks2 rakstīja: Jā, šobrīd izskatās, ka tieši trases stāvoklis pēc gada (FEBRUĀRĪ) ir vislielākais nezināmais. Tā tomēr būs īsta ziema, nevis +3 grādi kā šodien. Bet labā ziņa ir tā, ka mūsējiem pēc šāda sezonas noslēguma ir jābūt vēl lielākam azartam, iedvesmai un motivācijai pa vasaru gatavoties Olimpiskajai sezonai.
kamanu PK vai ta krietni aukstāks bija pirms mēneša?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 14:41, pirms 8 gadiem
mareks2 rakstīja: Jā, šobrīd izskatās, ka tieši trases stāvoklis pēc gada (FEBRUĀRĪ) ir vislielākais nezināmais. Tā tomēr būs īsta ziema, nevis +3 grādi kā šodien. Bet labā ziņa ir tā, ka mūsējiem pēc šāda sezonas noslēguma ir jābūt vēl lielākam azartam, iedvesmai un motivācijai pa vasaru gatavoties Olimpiskajai sezonai.
Par tām temperatūrām..nevar zināt. Pyeongchang-gun February Weather 2017 -...

Mani vairāk pārsteidza Rīmenis šodien.. Marekam paprāsīja vai šis piekristu strādāt par treneri Korejā.. Vienkārši - kāpēec?

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 14:49, pirms 8 gadiem
sportists32 rakstīja: Galvenais jau ir kurš priecāsies olimpiādē, domāju ka tradīcijas turpināsies ....ļoti ceru
lielākais bārdainis,ja?
ta jau Martins

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 14:51, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: kamanu PK vai ta krietni aukstāks bija pirms mēneša?
Godīgi sakot, nezinu, jo neskatījos , bet tomēr iespējamība, ka 15.-17.02.2018. ārā būs mīnusi, nevis plusi nav maza un nesvarīga. Šķiet, ka slidu izvēlē un sagatavošanā arī kaut 3-4 grādi ir nozīmīgi. Būtu, jau labi, ja vismaz laika apstākļi pēc 11 mēnešiem būtu tie paši +3 grādi. Vismaz par 1 problēmu mūsējiem būtu mazāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 14:59, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Par tām temperatūrām..nevar zināt. Pyeongchang-gun February Weather 2017 -...

Mani vairāk pārsteidza Rīmenis šodien.. Marekam paprāsīja vai šis piekristu strādāt par treneri Korejā.. Vienkārši - kāpēec?
Es vēroju Youtube translāciju, tāpēc pagaidām nevaru komentēt to, ko nezinu. Bet par temperatūrām Korejas trases vietā tiešām ir neprognozējami - 10.februārī -1, bet 17.februārī jau +14. Wow!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 15:06, pirms 8 gadiem
Pabeidzot par laika apstākļiem pēc 11mēn. ir labi, ka bija tik ilgi treniņi šogad un mūsējie paši pārliecinājās cik strauji tur mainās laika apstākļi:
Pyeongchang-gun March Weather 2017 -...
12.03.2017. +15, bet 14.03.2017. tikai +6. Uz Olimpiādi būs jāņem līdzi kravas mašīna pilna ar inventāru.

     [+] [-]

, 2017-03-17 15:32, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Nerunā lūdzu muļķības. Martins uzvarēja nevis tāpēc, ka pats korejietis nav ''atkodis'' trasi, bet tāpēc, ka Korejietis nevelk psiholoģiski. Apskaties uz Korejieša laiku pirmajā braucienā.. Ne pirmā reizi šosezon, kad viņš otro braucienu neizvelk. Netur spriedzi Juns. Šaubos, vai var iegūt psiholoģisko noturību mazāk kā gada laikā, tādā vecumā, un savās mājās, brīdī, kad notiek OS.
Trase tāpat vēl mainīsies, un šāda, tā nebūs vairs..
Nuuuu, Vankūveras olimpiādē un arī nesen pasaules čempionāta arī Martins neizturēja spriedzi. Ja šogad vēl paveicās, tad Vankūverā tas maksāja zeltu. Protams, šodienas starts ir ar lielu plusu zīmi Martinam pret korejietim. Cerēsim uz līdzīgiem notikumiem arī pēc 11 mēnešiem!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 15:37, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nuuuu, Vankūveras olimpiādē un arī nesen pasaules čempionāta arī Martins neizturēja spriedzi. Ja šogad vēl paveicās, tad Vankūverā tas maksāja zeltu. Protams, šodienas starts ir ar lielu plusu zīmi Martinam pret korejietim. Cerēsim uz līdzīgiem notikumiem arī pēc 11 mēnešiem!
par Kēnigzi:ne jau neizturēja spriedzi,bet kamanas vnk bija grūtāk vadāmas zemākās tempās

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 15:38, pirms 8 gadiem
Labak, lai olimpiade uzvar vienreiz.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 15:50, pirms 8 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Atskatoties uz viņa dosjē un notikumiem OS trasēs- Tu domā, ka tas ir Martina mūža sapnis- apzeltīts bleķis iekš OS?
tas, vrbt, te- faniem ir nereāli vajadzīgs kā gaiss.
Olimpiskais zelts ir augstākais sasniegums sportā,un tu tiešām domā,ka Martinam tas nav vajadzīgs,domā viņš par to nesapņo un neiet uz to???Tas priekš tevis ir tikai apzeltīts bleķis,katram sportistam tas ir mērķis par kuru cīnīties!Tev kā dīvāna ekspertam to vajadzētu saprast!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 16:01, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: . Ne pirmā reizi šosezon, kad viņš otro braucienu neizvelk. Netur spriedzi Juns. Šaubos, vai var iegūt psiholoģisko noturību mazāk kā gada laikā, tādā vecumā, un savās mājās, brīdī, kad notiek OS.
tieši tā..izņemot 1. Vistleru,visos pārējos posmos 2. brauc. vienmēr nolohojies...

tāpēc jau Bromlijs ar katru posmu paliek sirmāks un sirmāks

  +1 [+] [-]

, 2017-03-17 16:11, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Nuuuu, Vankūveras olimpiādē un arī nesen pasaules čempionāta arī Martins neizturēja spriedzi. Ja šogad vēl paveicās, tad Vankūverā tas maksāja zeltu. Protams, šodienas starts ir ar lielu plusu zīmi Martinam pret korejietim. Cerēsim uz līdzīgiem notikumiem arī pēc 11 mēnešiem!
Vankūvera tomēr bija 7 gadus atpakaļ. Martins tad vēl nebija ieguvis nedz 7 Pasaules kausus pēc kārtas, uzvarējis 8 eiropas čempionātus pēc kārtas, un 5 PČ zeltus. Pieredze dod daudz.. Juns šobrīd ir vēl jaunāks, kā Martins bija Vankūvērā. Un neatceros, ka Martins šogad būtu zaudējis kādu vietu dēļ brauklšanas, nevis dēļ tā, ka neslīd. + Viņam vairs neko citu nevajag - vienīgais, kas viņam trūkst ir OS zelts. Nav jau vairs ko zaudēt - gan jau pat šobrīd tiek domāts par slidām, fizisko utt. Nebrīnīšos, ja Korejietis ne tikai pēdējo, bet pat pēdējos divus posmus upurēs tam, lai gatavotos OS. Tākā.. lielāku motivāciju atrast grūti. Katram gribas savu karjeru pabeigt godam..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-03-17 16:41, pirms 8 gadiem
Gada sportists jau zināms. Vienīgie, kas var patraucēt: fenomenāls
Brieža gads un KP, ja ievilks izlasi medaļās.

  +3 [+] [-]

, 2017-03-17 16:44, pirms 8 gadiem
Apsveicu Martinu ar lielisku uzvaru. Bračkas labākie.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 18:45, pirms 8 gadiem

     [+] [-]

, 2017-03-17 20:11, pirms 8 gadiem
Protams liels prieks par šādu uzvaru, bet pēdējais priecāsies olimpiādē...un ir starpība vai tu trasi esi izbraucis dažas 10x vai 1000x. Pie ļoti lielas sakritības spīdēs dukuram zelts. Man jau šķiet, ka jāmaina noteikumi, lai visiem būtu vienāda piekļuve trasei. Tādā biatlonā mājas trase neko daudz nedod, bet šādā sporta veidā kur kādam indivīdam ir lielākas iespējas par citiem jau nu izsaka ļoti daudz.

     [+] [-]

, 2017-03-17 20:28, pirms 8 gadiem
Nemiroff rakstīja: Protams liels prieks par šādu uzvaru, bet pēdējais priecāsies olimpiādē...un ir starpība vai tu trasi esi izbraucis dažas 10x vai 1000x. Pie ļoti lielas sakritības spīdēs dukuram zelts. Man jau šķiet, ka jāmaina noteikumi, lai visiem būtu vienāda piekļuve trasei. Tādā biatlonā mājas trase neko daudz nedod, bet šādā sporta veidā kur kādam indivīdam ir lielākas iespējas par citiem jau nu izsaka ļoti daudz.
un turklāt,ja tā ir pilnīgi JAUNA trase
ja OS būtu kādā no vecajām trasēm ta vēl nebūtu traki,bet ja notiek trasē,kur visi pārējie PIRMOREIZ iepazīstas ar trasi 11 mēnešus pirms OS..tas tiešam dod milzumlielu handikapu mājiniekiem....

  -1 [+] [-]

, 2017-03-17 20:34, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: un turklāt,ja tā ir pilnīgi JAUNA trase
ja OS būtu kādā no vecajām trasēm ta vēl nebūtu traki,bet ja notiek trasē,kur visi pārējie PIRMOREIZ iepazīstas ar trasi 11 mēnešus pirms OS..tas tiešam dod milzumlielu handikapu mājiniekiem....
Šī lieta bobslejā, skeletonā īsti nav pārdomāta. Tas pats ar PČ - ja ļoti grib, mājinieki var gatavoties cik vien vēlas. Nav īsti pareizi.. Varēja būt tā, ka, piemēram, mēnesi pirms sacensībām trase slēgta arī mājiniekiem un tiek atvērta tad, kad ir oficiālie treniņi. Būtu daudz godīgāk. Mājiniekiem pietiek jau ar to vien, ka viņi slidas jau var gatavot attiecīgajam temperatūrai..

     [+] [-]

, 2017-03-17 20:45, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Šī lieta bobslejā, skeletonā īsti nav pārdomāta. Tas pats ar PČ - ja ļoti grib, mājinieki var gatavoties cik vien vēlas. Nav īsti pareizi.. Varēja būt tā, ka, piemēram, mēnesi pirms sacensībām trase slēgta arī mājiniekiem un tiek atvērta tad, kad ir oficiālie treniņi. Būtu daudz godīgāk. Mājiniekiem pietiek jau ar to vien, ka viņi slidas jau var gatavot attiecīgajam temperatūrai..
Sporta veids ir pilnībā pakārtots OS. PK, PČ interese ir vienā līmenī ar vieniem OS mačiem!
Tā kā Koreja uzņemas saistības, tad viņi var darīt kā grib!

     [+] [-]

, 2017-03-19 21:43, pirms 8 gadiem
KOREJIETIS KĀ JAU VIENMĒR NOPUDELĒ OTRO BRAUCIENU
bet nu šī trase ir vismaz top3 , kurā arī parasts skatītājs redz kur laiks tiek daudz zaudēts