Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:138, Did:0, useCase: 3

Martins Dukurs - vicečempions, līdz zeltam pietrūkst 0.03 sekundes

Jānis Celmiņš

Martins Dukurs - vicečempions, līdz zeltam pietrūkst 0.03 sekundes
Martins Dukurs
Foto: AP/Scanpix

Šodien Šveices pilsētā Sanktmoricā tiek aizvadīti izšķirošie braucieni pasaules čempionātā skeletonā. Martins Dukurs veica teicamu ceturto braucienu, taču mazliet pietrūka, lai tiktu pie kārtējā titula - 0.03 sekundes tika zaudētas krievam Aleksandram Tretjakovam. Tomass Dukurs ieņēma astoto vietu.

Tretjakovs bija līderis jau pēc pirmās dienas, savukārt otro vietu ieņēma Martins Dukurs, atpaliekot par deviņām simtdaļām. Tomasam pēc pirmajiem diviem braucieniem bija ceturtā pozīcija.

Šodien vīri tādā pat secībā veica trešo braucienu. Sanktmoricā šodien snieg un tas varēja iespaidot rezultātus, taču neskatoties uz to Tretjakovs braucienu veica lieliski, finišā uzrādot absolūti labāko laiku braucienā. Otrais uz starta šodien stājās Martins, kuram šis nebija tas labākais brauciens un pēc trešā brauciena viņš līderim zaudē jau 0,46 sekundes. Ne tas labākais brauciens mirkli vēlāk Sergejam Čudinovam (bija tuvu kritienam), taču Tomass to izmantot nespēja. Arī viņam vairākas kļūdas trasē un priekšā nācās palaist arī Franku Rommelu (Vācija). Tomass līderim Tretjakovam šobrīd zaudē jau 2,18 sekundes, bet cīņā par medaļām viņš vēl var iesaistīties.

Martinam Dukuram pēdējais brauciens bija teicams – tika labi iestumts starts un arī distance tika veikta bez lielām kļūdām, tādejādi sasniegts labākais rezultāts starp visiem dalībniekiem divu dienu laikā – 1:07.80. Pēc tam uz starta devās sacensību līderis Aleksandrs Tretjakovs, kuram pirms pēdējā brauciena bija 0.46 sekunžu pārsvars pār Martinu. Taču Tretjakovs vairākkārt trasē kļūdījās un katrā kontrolpunktā viņa pārsvars palika arvien mazāks. Tomēr Krievijas sportistam par mata tiesu izdevās nosargāt uzvaru – Dukurs četru braucienu summā viņam zaudēja 0.03 sekundes.

Tādejādi pēc diviem pasaules čempiona tituliem pēc kārtas šoreiz Martinam Dukuram nākas samierināties ar sudrabu, bet čempiona godā pirmoreiz Tretjakovs. Bronzas medaļu izcīnīja vēl viens Krievijas pārstāvis Sergejs Čudinovs.

Tomass Dukurs pēdējā braucienā riskēja, mēģinot uzstumt pēc iespējas ātrāku startu, taču pārcentās un jau pirms pirmās virāžas vajadzēja krietni koriģēt skeletonu, lai neiebrauktu apmalē. Tur arī palika cerības uz pirmo piecinieku un Tomass četru braucienu summā ieņēma astoto vietu.

Pasaules čempionāts skeletonā. Sanktmorica

VietaSportistsValsts1.br.2.br.3. br.4.br.Summā
1.Aleksandrs TretjakovsRUS1:07.851:07.921:08.351:08.234:32.35
2.Martins DukursLAT1:07.871:07.991:08.721:07.804:32.38+0.03
3.Sergejs ČudinovsRUS1:08.121:08.301:09.541:08.664:34.62+2.27
4.Ēriks NelsonsCAN1:08.841:08.671:08.871:08.634:35.01+ 2.66
5.Franks RommelsGER1:08.611:08.631:09.051:08.904:35.19+2.84
5.Džons DeilijsASV1:08.641:08.681:09.061:08.814:35.19+2.84
7.Džons MontgomerijsCAN1:08.601:08.761:09.201:08.914:35.47+ 3.12
8.Tomass DukursLAT1:08.641:08.391:09.271:09.354:35.65+ 3.30
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-02-02 14:57, pirms 12 gadiem
Lai uzvar taisnība..

Un veiksmi Martinam uzvarēt trasē!!!!!

 +19 [+] [-]

, 2013-02-02 14:57, pirms 12 gadiem
Protests pamatots, bet iedos naudas sodu. Neviens neriskēs iedot DSQ Krieviem.. Un tas nozīmē, ka viņi var visu laiku maksāt naudas sodu, braukāt ar vip busiņu, un darīt ko grib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kļuška

  +5 [+] [-]

, 2013-02-02 14:59, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Vecais Dukurs 2 dienas vienā stresā
Mja sūdīgi tev tāda tv dabūt skaņu.. Detaļas ar dārgas!!
';

     [+] [-]

, 2013-02-02 15:00, pirms 12 gadiem
Jaatdzist,Trejakovs pagaidam dominee!!!

Bet par to otro dalju,kas tie par noteikumiem,kas rakstiti ne prieks visiem!!! Krievija visu laiku izceljas ar nestandarta gajieniem! kas tad bus socu olimpiādē,metis sniegu pirms konkurentu brauksanas,ir daudz par ko padomat bobsleja un skeletona federacijai!!! diskabeli jau nu nee,bet atnemt kkadas treniniespejas gan vajadzetu!!( tikai ka to var izdarit,nekaa)
Ceru,ka sekos sankcijas,naw smuki pret parejiem, atrumu tas trase neietekmeja,bet man jau liekas ka sitam visam apaksa ir kkadas mahinacijas nu Rus puses,ceru aplauzisies

Gaidam pedejo braucienu,jaiet abiem uz visu banku!!!

  +9 [+] [-]

, 2013-02-02 15:01, pirms 12 gadiem
kļuška rakstīja: ...visu cieņu Dukuriem, bet protests dotajā situācijā nav vīrišķīga rīcība: uzvarēt vajag trasē...
Ko tu te vispār sajēdz... eksperts atradies

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 15:03, pirms 12 gadiem
Pashu kljuudas, tur neko nevar dariit. Visu arii nevar uzvareet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2013-02-02 15:06, pirms 12 gadiem
kļuška rakstīja: ...visu cieņu Dukuriem, bet protests dotajā situācijā nav vīrišķīga rīcība: uzvarēt vajag trasē...
Un Tu vari garantēt, ka krievi uzvar trasē, nevis ārpus tās???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 15:14, pirms 12 gadiem
Baigais bazars Mekijam ar Zembergu tgd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-02 15:15, pirms 12 gadiem
Tad šeit pēc dažu domām sanāk, ka visiem būtu jāklusē un jāatļauj krieviem brīvi uzspļaut uz noteikumiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 15:16, pirms 12 gadiem
Eiropai ir jāturas kopā pret krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-02-02 15:17, pirms 12 gadiem
kļuška rakstīja: ...visu cieņu Dukuriem, bet protests dotajā situācijā nav vīrišķīga rīcība: uzvarēt vajag trasē...
Tu gribi teikt ka parkapt noteikumus ir viriskigi?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 15:17, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Nu ir Tretjakovs labāks , ir, jo īpaši startā.
Startā ar Tretjakovu konkurē retais, pat Martins ir vājāks!
Bet braukšana ar siltu busu, nopietni var ietekmēt slidas temperatūru (protams iekļaujoties normas robežās), pats saproti, ka pat pusgrāds slidai nozīmē krietni lielāku slīdamību!
Tāpat, kā jau Zembergs minēja, busā ir iespējams veikt manipulācijas ar tehniku!
Ja ir noteikumi, tad tādi ir visiem!
Jo šādā gadījumā Sočos redzēsim Vācijas izlasi braucam uz starta estakādi ar busu, kas uztur sliecei maksimālo temperatūru!

     [+] [-]

, 2013-02-02 15:17, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: ir, ko darīt.
varbūt pats nokavēšu.
uz mani nepaļaujies
Jāsit ķepā ?

  -1 [+] [-]

, 2013-02-02 15:18, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Eiropai ir jāturas kopā pret krieviem.
Nomaini plati vienreiz.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 15:19, pirms 12 gadiem
Dīvaini redzēt martinu 2. Vieta

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 15:19, pirms 12 gadiem
Martins pats sev zeltu atnjeema ar taadaam kljuudaam.....
tagad vieniigi jaacer ,ka Sočos abi Dukuri atspeeleesies krieviem un panjems dubultuzvaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-02 15:21, pirms 12 gadiem
kļuška rakstīja: ...visu cieņu Dukuriem, bet protests dotajā situācijā nav vīrišķīga rīcība: uzvarēt vajag trasē...
āmurs tu ne kļuška
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-02 15:28, pirms 12 gadiem
Nu krievi sava elementa!

  -1 [+] [-]

, 2013-02-02 15:29, pirms 12 gadiem
...njā...

  +4 [+] [-]

, 2013-02-02 15:29, pirms 12 gadiem
Dažreiz ir jākrīt, lai vēlāk pieceltos vēl augstāk

     [+] [-]

, 2013-02-02 15:30, pirms 12 gadiem
...hm...

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 15:30, pirms 12 gadiem
Ja Tretjakovam šitā slīd, tad domājams, ka Sočos arī būs vienos vārtos. Ja viņš paņem gan PČ gan Sočus, tad Dukuriem tas ir fiasko.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-02 15:30, pirms 12 gadiem
Neko dariit,vienmeer nevar buut pirmie muuseejie,naivi bij cereet ka vienmeer nu Dukurs mauks pa pirmajaam vietaam.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 15:31, pirms 12 gadiem
bēdīgi slavenais Mērglis rakstīja: Sliktam baletdejotājam arī pauteļi traucējot...
Nogriezi?

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 15:32, pirms 12 gadiem
bēdīgi slavenais Mērglis rakstīja: Sliktam baletdejotājam arī pauteļi traucējot...
kad tevi čakarē,tu parasti tikai smaidi,vai ne?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 15:35, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Rīma pilnīgi atvēries pēc Zinta nomaiņas : )
tas tapēc , ka nav jākušina visu laiku raudošais Zintis.Tagad vismaz pa ģēlu var parunāt un paimprovizēt

     [+] [-]

, 2013-02-02 15:35, pirms 12 gadiem
...khm...

  +4 [+] [-]

, 2013-02-02 15:38, pirms 12 gadiem
žēl, ka latvijā ir tik daudzi, kuri uzskata, ka tad, kad tev čurā acīs un saka, ka tas ir silts lietus, ir piekrītoši jāmāj ar galvu

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 15:39, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja Tretjakovam šitā slīd, tad domājams, ka Sočos arī būs vienos vārtos. Ja viņš paņem gan PČ gan Sočus, tad Dukuriem tas ir fiasko.
A ko es jau zināju, ka tā būs, viņam ir labs starts un sočus viņš var piebraukt līdz vēmienam.
Es pat teiktu sen jau Dukuriem būtu jāstrādā, lai dabūtu 2./3. vietu.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 15:41, pirms 12 gadiem
Nu ko...saspringstam un uz priekšu - par Uzvaru!......

     [+] [-]

, 2013-02-02 15:42, pirms 12 gadiem
2.vieta PČ ar ļoti labi, 4-6 labi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 15:45, pirms 12 gadiem
trakais_v18 rakstīja: Dukuri neprot zaudēt ar godu..
Drīzāk jau, krievi nemāk un nevar uzvarēt godīgi. Tu esi tāds nūģis, tik paredzams. Ja mēs būtu ar krieviem mainītās lomā un šie par mums rakstītu tādu pašu sūdzību, tad Tu teiktu, ka mēs bez šmaukšanās nevaram uzvarēt, vai ne, dzīvē nepieņemtais?

  -3 [+] [-]

, 2013-02-02 15:48, pirms 12 gadiem
ō jā, cerams, ka protestā tiks ierakstīta nepieciešamība arī krievu kamanas pārzāģēt uz pusēm, jo tajos ir ievietots aukstās sintēzes torija kodolreaktors, kurš ieslēdzas tikai sākot startu un jau ap 20 sekundi trasē, krievu slidu temperatūra sasnidz 25 oC.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 15:53, pirms 12 gadiem
Nu ja Martins būtu nobraucis ar mazāk kļūdām un beigās apsteidzis Tretjakovu, tad krievi paliktu uz d*rsas ar savu "šmaukšanos" un nestandarta noteikumiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 15:54, pirms 12 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja Tretjakovam šitā slīd, tad domājams, ka Sočos arī būs vienos vārtos. Ja viņš paņem gan PČ gan Sočus, tad Dukuriem tas ir fiasko.
Tāpēc pret to ir jācīnās ,stulbie vācieši un kanādieši palīdz krieviem,vai tad viņi nesaprot ,ka Sočos OS būs rietumu karš pret krieviem.

  -3 [+] [-]

, 2013-02-02 15:55, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Tāpēc pret to ir jācīnās ,stulbie vācieši un kanādieši palīdz krieviem,vai tad viņi nesaprot ,ka Sočos OS būs rietumu karš pret krieviem.
Ko tev krievi atkal izdarījuši?

     [+] [-]

, 2013-02-02 15:56, pirms 12 gadiem
coffijs rakstīja: Tāpēc pret to ir jācīnās ,stulbie vācieši un kanādieši palīdz krieviem,vai tad viņi nesaprot ,ka Sočos OS būs rietumu karš pret krieviem.
un vispār federācija varētu vienoties un aizliegt krievijai piedalīšanos skeletonā un ja krievi iestāsies pozā, ka tad nelaidīs sočos rīkot mačus, tad soču olimpiādes medaļas skeletonā izspēlēt siguldā.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-02 16:02, pirms 12 gadiem
Labāk "apdedzināties" ātrāk, kaut vai PČ, nevis Dukuriem karjeras svarīgākajā posmā - Sočos.

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:03, pirms 12 gadiem
idiots autors, raksta huj zin ko bet to ko vajag- cikos 4. brauciens, to nauzrkasta

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:03, pirms 12 gadiem
Te jau pusei fanu pēc vienas neveiksmes vajadzētu ņemt Žerāra Depardjē piemēru un tīties no Latvijas,pārvācoties uz Abreni......atāāā

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:05, pirms 12 gadiem
luncuks rakstīja: Te jau pusei fanu pēc vienas neveiksmes vajadzētu ņemt Žerāra Depardjē piemēru un tīties no Latvijas,pārvācoties uz Abreni......atāāā
Man veel joprojaam Abrene un Palanga ir Latvijas teritorijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:18, pirms 12 gadiem
supermena cienigs brauciens un krievs asaras.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:18, pirms 12 gadiem
Sochos autobuss buus veel siltaaks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 16:19, pirms 12 gadiem
M rakstīja: Sochos autobuss buus veel siltaaks!
tur jau tik krievus vedis, parejiem itka ar rokam bus janes

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:20, pirms 12 gadiem
Vai tad otrājā un vēl jo vairāk trešajā braucienā, tas siltums uzturās kamanās?

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:21, pirms 12 gadiem
Duucis rakstīja: Vai tad otrājā un vēl jo vairāk trešajā braucienā, tas siltums uzturās kamanās?
to jau var sildit visu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-02 16:24, pirms 12 gadiem
Tikai viens sīkums interesē: vai krievi pirmo reizi brauca ar šo VIP autobusu un, iespējams, tas šoreiz kādā mērā ir ietekmējis rezultātu, vai arī braukšana ar VIP autobusu ir krievu sportistu ikdiena un, kamēr Dukurs vinnēja, tas nevienam (LV delegācijai) netraucēja.
Pēdējā gadījumā šāds protests ir nožēlojamāks par nūjas izliekuma mērīšanu pretiniekam ledus hokeja spēles beigās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:25, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: nu pārāk liela starpība
nu viņš ir pieradijis jau dažos posmos ka var par pussekundi atrak par visiem un isaka trase.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:28, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: kā Sendfords visus saliek,Martinam cerības tādā ziņā, ka 46 simtdaļas skeletonā ir nekas.
gadijuma tas nebija tas, kur vel dukuri šim piepalidz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:29, pirms 12 gadiem
MARTIN, TOMASS AIZIET, LAI MEISTARĪBA CEĻ JŪS ABUS SPĀRNOS.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:30, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: bā nu tie ir 10+ čaļi
virs desmitnieki visādi brīnumi notiek.
bet cik posmus esmu skatijies, tretjakovs nekad nenobrauc vienadi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:31, pirms 12 gadiem
Martins ar Tomasu nobrauca izcilus pirmos divus braucienus, tāpēc redzot, ka ar to nepietiek riskēja, jo krieviem izcila tehnika un krievi krāpjās ar sliecēm.

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:32, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: nu nu
pēdējās gonkas tretjakovs brauc labā līmenī
pedejas bet sakum vispar viņjam bija neparaks labs, cerams tas atgriezisies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:37, pirms 12 gadiem
slikti slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:42, pirms 12 gadiem
martinam vajaga starta rekordu un trases ari.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:43, pirms 12 gadiem
Krievu trenerim(?) deguns gan tādā aizdomīgā krāsā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:44, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: sniegputenī?
pec viņja var but ari nereala vetra lai krievu pus atpakal.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:45, pirms 12 gadiem
ir izredzes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:45, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: labākais ātrums, škiet Dukurs šmaucās
ir ir, laikam krievi paņema šo busa ari.

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:46, pirms 12 gadiem
vī ār ze čempions of ze vōrld !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:47, pirms 12 gadiem
ei tu nost

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:47, pirms 12 gadiem
Bļinnnnnn!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:47, pirms 12 gadiem
gandrīz visu papisa krievs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:47, pirms 12 gadiem
aij ja jaij.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:48, pirms 12 gadiem
rakstam protestu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:48, pirms 12 gadiem
ka tavu... tagad galvenais uzvarēt sočos un paņemt lielo piķi

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:48, pirms 12 gadiem
Starta tiesu zaudēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 16:49, pirms 12 gadiem
Njā ja nebūtu kļūda trešajā, būtu stabils zelts, nekas dubulta motivācija uz Sočiem, cerams krievi arī kļūs nedaudz pašapmierinātāki.

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:49, pirms 12 gadiem
Jes....tagad zinam, kāds patiesībā bija reālais spēku samērs!
Buss krievam palīdzēja šīs 0.03 sekundes uzvilkt!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:49, pirms 12 gadiem
Utainajam paveicās!

  +4 [+] [-]

, 2013-02-02 16:49, pirms 12 gadiem
Bet Martins malacis, saņēmās uz pēdējo braucienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:50, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: par to, ka Martinam top ātrums??
pof par ko rakstam ! ka nav godīgi, ka mēs neuzvaram, jo to mums paredzēja totalizators ! sūdzam tiesā totalizatoru organizētājus ! Atlaižam siguldas trases direktoru ! Pieprasam, kaut vai Dombrovskim pensijas pacelt !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:50, pirms 12 gadiem
PēterisP rakstīja: pof par ko rakstam ! ka nav godīgi, ka mēs neuzvaram, jo to mums paredzēja totalizators ! sūdzam tiesā totalizatoru organizētājus ! Atlaižam siguldas trases direktoru ! Pieprasam, kaut vai Dombrovskim pensijas pacelt !
Dzert vajag mazāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-02-02 16:50, pirms 12 gadiem
Olimpiskās spēles būs vissaldākā atriebība no Martina un Tomasa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:51, pirms 12 gadiem
Ko Dukurs izdarija savam skeletonam, ka tik liels atrums?? Kaut kas nelegaals...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:51, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: nebūtu kļūda Tretjakovam ceturtajā būtu stabils zelts arī pārsvara ziņā
Kur Tretjakovam bija tā baismīgā kļūda, kas nodzēsa 0,4????

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:51, pirms 12 gadiem
Nu bl* tik maz...

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:51, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: nebūtu kļūda Tretjakovam ceturtajā būtu stabils zelts arī pārsvara ziņā
Nebūtu viņi braukuši siltā busā, tad nez kā vel beigtos..

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:52, pirms 12 gadiem
siruan rakstīja: Ko Dukurs izdarija savam skeletonam, ka tik liels atrums?? Kaut kas nelegaals...
droši vien ar VIP busu atbrauca uz 4. braucienu

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:52, pirms 12 gadiem
lai jau krievs papriecajas, tapat kauss ir martina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 16:52, pirms 12 gadiem
siruan rakstīja: Ko Dukurs izdarija savam skeletonam, ka tik liels atrums?? Kaut kas nelegaals...
To pašu , ko Tretjakovs visus 3 iepriekšējos braucienus!
Tik ar busu nebrauca, ka Tretjakovs!

     [+] [-]

, 2013-02-02 16:52, pirms 12 gadiem
Dobleens rakstīja: Ja mums būtu tāds skeletons kā krievam, mūs zem lupas skatītos vispār, jo tad mēs būtu vispār tādi, kurus neviens nespētu noķert..
mūsu skeletonu jau tāpat jauc ārā pēc katrām sacīkstēm

  +9 [+] [-]

, 2013-02-02 16:53, pirms 12 gadiem
Pašlaik Krievijā... ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 16:54, pirms 12 gadiem
siruan rakstīja: Ko Dukurs izdarija savam skeletonam, ka tik liels atrums?? Kaut kas nelegaals...
Jā zin sildīja slidas
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-02-02 16:54, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Pašlaik Krievijā...
kas ir ? vai tiešām bērnu demonstrācija jau noliek ziedus pie Latvijas vēstniecības ?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:54, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: pa priekšu sniegā 3 taisnē, tad pirms pakava smags borts
un pēc pakava bija vēl viens borts ar sniega strūklu
Beidz...starts tad kāds bija
Uz tā vien viņš krāmēja...
Vari meklēt Tretjakovam attaisnojumus kādus gribi, bet, kā jau teicu, ja FIBT nesodīs kaut kā Krievijas federāciju, tad nākamajā posmā gaidam Vāciešus ar ūberkrutu busu, jo, kas atļauts krievam, vēl vairāk atļauts vācietim!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 16:54, pirms 12 gadiem
Es sēžu un nevaru saprast kā ir labāk - kā krievi krieviski runā ar intervētāju vai kā Martins angliski? Augsta nacionālā pašapziņa krieviem vai smadzenēs angļu valoda nelien? Kā tad īsti ir labāk ?

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 16:55, pirms 12 gadiem
anjo rakstīja: Pašlaik Krievijā...
Hei tak tur visi mūsu Sc eksperti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 16:56, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: nebūtu kļūda Tretjakovam ceturtajā būtu stabils zelts arī pārsvara ziņā
Jau sākumā pārsvars sāka rukt arī pirms tās kļūdas neskatoties uz ātrāku startu

  +7 [+] [-]

, 2013-02-02 16:57, pirms 12 gadiem
meita rakstīja: Lūzeri vienmēr meklē attaisnojumus, un raksta protestus. Tāds jau viņu liktenis.
Tā regulāri dari ??

Intresanti cik Vācieši un Krievi ir uzrakstījuši papīrus lai pārbauda Dukuru kamanas ?

Padomā āzi !

  -2 [+] [-]

, 2013-02-02 16:59, pirms 12 gadiem
Vankūveras Olimpiskajās spēlēs 4 braucienu summa pietrūka nieka 0.07 sekundes un tagad PČ nieka 0.03 sekundes kāpēc veiksme un laime tā nemīl Martinu Dukuru, kāpēc?
Un vēl sāpīgi, ka Tretjakovs uzvarēja krāpjoties ar sliecēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-02 17:01, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Martins krāpās ar sliecēm, pirmajā braucienā šodien 133km/h, otrajā braucienā 136,9km/h, bet Tretjakovs abos vienādi 136km/h
d@uni, viņš nobrauca perfekti.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 17:02, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Martins krāpās ar sliecēm, pirmajā braucienā šodien 133km/h, otrajā braucienā 136,9km/h, bet Tretjakovs abos vienādi 136km/h
tur jau skaidrs viss, martins gaja ar kajam augša un krievi paķera viņju. Kopa sasildija slidas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 17:03, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: atsišanās pret bortiem pirms horse shoe, kas nodzēsa ātrumu/
Citiem tās nebija 0,4 sekundes kā Tretjakovam!

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:03, pirms 12 gadiem
hipijs rakstīja: tur jau skaidrs viss, martins gaja ar kajam augša un krievi paķera viņju. Kopa sasildija slidas.
Pareizi, loģisks izskaidrojums.

  +8 [+] [-]

, 2013-02-02 17:04, pirms 12 gadiem
meita rakstīja: Lūzeri vienmēr meklē attaisnojumus, un raksta protestus. Tāds jau viņu liktenis.
Tu Dukurus sauc par lūzeriem, nu zini, tev pilnīgi noteikti nav viss mājās

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:05, pirms 12 gadiem
gggg rakstīja: Tā regulāri dari ??


Intresanti cik Vācieši un Krievi ir uzrakstījuši papīrus lai pārbauda Dukuru kamanas ?

Padomā āzi !
Ja nemaldos, tad pagājušā sezonā vien vācieši 3 reizes krāmēja uz galda papīrus, lai pārbauda kamanas!
Vienīgi nepatika Dukura tēva teiktais, ka FIBT prezidents Ivo FERRIANI, gandriz vai rociņās sadevies, esot staigājias ar Krievijas federācijas vadītāju!

  +5 [+] [-]

, 2013-02-02 17:05, pirms 12 gadiem
jurkoo rakstīja: Tu Dukurus sauc par lūzeriem, nu zini, tev pilnīgi noteikti nav viss mājās
Saproti ja cilvēks pats tāds ir,tad cenšas pataisīt citus arī

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:06, pirms 12 gadiem
Kā tā var būt ka uz Krieviem neattiecas nekādi federācijas noteikumi,jo godīgi vinēt Slāvu tauta laikam nemāk.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-02 17:08, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Martins krāpās ar sliecēm, pirmajā braucienā šodien 133km/h, otrajā braucienā 136,9km/h, bet Tretjakovs abos vienādi 136km/h
Tu tiešām esi nožēlojams cilvēks. Ar tādu attieksmi dzīvē vienmēr paliksi nulle.

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:10, pirms 12 gadiem
endrju28 rakstīja: Kā tā var būt ka uz Krieviem neattiecas nekādi federācijas noteikumi,jo godīgi vinēt Slāvu tauta laikam nemāk.
Pirms Sočiem it sevišķi dīvaini....laikam Tētis devis komandu- ja nav 100000 EUR mūsējam ( Zubkovam), tad...ne tik LAtvietim! Tā mēs iznīcināsim Latvijas ekonomiku
Tas tā ironijai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:11, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Pirms Sočiem it sevišķi dīvaini....laikam Tētis devis komandu- ja nav 100000 EUR mūsējam ( Zubkovam), tad...ne tik LAtvietim! Tā mēs iznīcināsim Latvijas ekonomiku
Tas tā ironijai!
par to viniem bus sočos japarupejas.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:13, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: es ierēcu vienkārši par dažiem grūtgalvīšiem, kas vaino krievus krāpšanā jo Latvija(Dukuri) nevajadzētu būt tiem, kas kādu apvaino, ja pašiem tik klajas atšķirības starp diviem braucieniem.
Tu vispār skatījies braucienus? 3. braucienā Martinam bija ļoti nopietnas kļūdas, 4. braucienu viņš veica gandrīz perfekti (savā līmenī). Kas tur dīvains?

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 17:13, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: es ierēcu vienkārši par dažiem grūtgalvīšiem, kas vaino krievus krāpšanā jo Latvija(Dukuri) nevajadzētu būt tiem, kas kādu apvaino, ja pašiem tik klajas atšķirības starp diviem braucieniem.
protams, krievi un friči šajos sporta veidos nekad nekrāpjas, viņi vienmēr ir skaidri (lasi- godīgi) kā bērna asara... grūtgalvīt...
sočos ar būs "cipari", tas ir kā āmen baznīcā

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 17:14, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: es ierēcu vienkārši par dažiem grūtgalvīšiem, kas vaino krievus krāpšanā jo Latvija(Dukuri) nevajadzētu būt tiem, kas kādu apvaino, ja pašiem tik klajas atšķirības starp diviem braucieniem.
Lašara,ko tu teiksi Par Krieviem un Vāciešiem Bobslejā ??? Svētie eņģēļi ne ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:14, pirms 12 gadiem
tretjakovs kaut tur sočos trase butu dzivojis, bet martins bez ciņas uzvaru neatdos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:16, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: iepriekš zeltam durvis aizcirta montgomerijs.
vai šoreiz tas būs tretjakovs?
Nu tāds iznākums nebūtu nekas pārsteidzošs. Šajā sportā treniņi un trases "iebraukšana" spēlē ļoti lielu lomu (kā jau iepriekš Montgomerijs pierādīja).

Turklāt atšķirībā no Montgomerija, kurš vienkārši bija perfekti apguvis trasi, Tretjakovam ir vēl priekšrocība ar ļoti ātru startu, protams, arī tehnikai.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-02 17:19, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: es ierēcu vienkārši par dažiem grūtgalvīšiem, kas vaino krievus krāpšanā jo Latvija(Dukuri) nevajadzētu būt tiem, kas kādu apvaino, ja pašiem tik klajas atšķirības starp diviem braucieniem.
A man atliek tikai skumt par cilvēku, kas pieņem slovāku niku un rej latviski!

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 17:19, pirms 12 gadiem
Lai nu kā, bet paldies Martinam!!!
Kādu laiku nebija tādas emocijas, ka pēc parādīšanās ekrāna labajā apakšējā stūrī parādījās +0.03
Būs jāpērk jauns galds...

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:19, pirms 12 gadiem
hipijs rakstīja: par to viniem bus sočos japarupejas.
Trenniņi jau šodien notika- Tētim atbilde- viss oki- doki!

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 17:19, pirms 12 gadiem
Līdz pedējam brīdim cerēju, ka krievam paradisies sarkans beigās, bet ahh, tik maz , izcils brauciens Martinam! Būs lielāka motivācija Sočos, bet ,patiešām , liels prieks par mūsu latviešu puišiem!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 17:20, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: A man atliek tikai skumt par cilvēku, kas pieņem slovāku niku un rej latviski!
Sen jau ir pierādījies, ka Latvija šim indivīdam "Peter Bondra" nenozīmē pilnīgi neko. Tā vien liekas cer tikai uz visām iespējamajām Latvijas neveiksmēm. Grūti saprast, kā iespējams dzīvot valstī, kura tik ļoti nepatīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:22, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: ko tavuprāt domā itāļi, serbi vai panamieši? viņi vienkārši ir sūdīgāki par minētajiem un arī latvieši ir sūdīgāki par vāciešiem vai krieviem, tā ir realitāte ar kuru jāsamaierinās
Nesalīdzini nesalīdzināmo- itāļi, serbi, panamieši, nav noteicēji skeletonā, latvieši, vācieši un krievi ir!
tev neliekas divāini, ka vācieši ar šim pašām kamanām, ko pārdeva krieviem, neko sezonā nesasniedz, un tagad pēķšņi Čudinovs (nerunāju par Tretjkakovu- tas ir spices vecis) ielaužas pārliecinoši 3niekā, sniedz intervijas ar baisu pārlieciniātību (pat vācieši un Tretjakovs to nedara!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:24, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: man nepatīk tādi kā tu, kas neko nesaprot, tik prot apvainot visus pēc kārtas
Protams, var redzēt cik tu daudz saproti no sporta. Pirmo piemēru varēsim redzēt jau pēc nedēļas, kad Latvija uzvarēs Olimpiskajā kvalifikācijas turnīrā, pretēji tavam apgalvojumam, ka vienīgie favorīti ir Kazahstāna vai Francija

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 17:24, pirms 12 gadiem
KillerLoop rakstīja: Sen jau ir pierādījies, ka Latvija šim indivīdam "Peter Bondra" nenozīmē pilnīgi neko. Tā vien liekas cer tikai uz visām iespējamajām Latvijas neveiksmēm. Grūti saprast, kā iespējams dzīvot valstī, kura tik ļoti nepatīk.
Taksh vish ir Peter Bondra - zini kā galviņā kaādam aiziet pa pieskari....Žēl, esmu redzējis tādus slimnīcā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:26, pirms 12 gadiem
pikolo rakstīja: protams, krievi un friči šajos sporta veidos nekad nekrāpjas, viņi vienmēr ir skaidri (lasi- godīgi) kā bērna asara... grūtgalvīt...
sočos ar būs "cipari", tas ir kā āmen baznīcā
Sočos pirmās trīs būs krieviem! Gan uz tā rēķina, ka trase zināma, gan uz busiem!
Lai nebūtu diskriminācija- krievi brauks ar 2013. gada Mersi, bet parējie, vāciešiem par godu, ar 2003 gada WW!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 17:26, pirms 12 gadiem
Martins ir dzīva skeletona leģenda neskatoties uz krievu krāpšanos un uzvaru par izsmiekla 0.03 sekundēm.
Slēpts komentārs: 9999999999

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 17:30, pirms 12 gadiem
Tie kas aprunā Dukurus ir morāli nelieši un kr.opļ.i kā jums nav kauna kaut ko tādu runāt/rakstīt par dzīvu skeletona leģendu - Martinu Dukuru.

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:30, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Sočos pirmās trīs būs krieviem! Gan uz tā rēķina, ka trase zināma, gan uz busiem!
Lai nebūtu diskriminācija- krievi brauks ar 2013. gada Mersi, bet parējie, vāciešiem par godu, ar 2003 gada WW!
jau bikiņ parspileji ar opeli brauks parejie, lai nebutu siltums mašina.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 17:30, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: nē man tas neliekas dīvaini, dīvaini bija pirms gada, kad Sandfords dabūja 3.vietu ar drausmīgu startu.
Čudinovs arī pirms gada PČ bija 4.vieta, un Čudinovam ir labs starts. ej dīvainīt uz kādu citu adresi, ja neko nesaproti.
Es esmu dīvainīts???
Nu tā jau ir, ja saka patiesību , tad Peteriem Bondām nepatīk!
Tātad uz starta rēķina viš visem kabināja????
Hmm...nez...spečuki gan saka pēc Pakava var atgūt ātrumu!
Skaties vien daiļslidošanu, argumentu, pat busam tev nav!
Tik pļeperē, pļeperē un pats sev liecies gudrs!

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:31, pirms 12 gadiem
hipijs rakstīja: jau bikiņ parspileji ar opeli brauks parejie, lai nebutu siltums mašina.
Eh...ko zin, Sočos mož Opeļu nav!

  +4 [+] [-]

, 2013-02-02 17:31, pirms 12 gadiem
Tie kas aprunā Dukurus ir nožēlojami nelieši kā Jums nav kauna kaut ko tādu rakstīt, Martins vispār ir dzīva skeletona leģenda neskatoties uz šo traģēdiju un to, kādā veidā(krāpjoties) Tretjakovs uzvarēja.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:33, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Es esmu dīvainīts???
Nu tā jau ir, ja saka patiesību , tad Peteriem Bondām nepatīk!
Tātad uz starta rēķina viš visem kabināja????
Hmm...nez...spečuki gan saka pēc Pakava var atgūt ātrumu!
Skaties vien daiļslidošanu, argumentu, pat busam tev nav!
Tik pļeperē, pļeperē un pats sev liecies gudrs!
Nav jēgas ar viņu diskutēt. Viens no tiem personāžiem, kuram pašam liekas, ka saprot un zina visu labāk par citiem, bet kad pārsvarā kļūdās, nespēj to atzīt, bet meklē kārtējo attaisnojumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-02-02 17:38, pirms 12 gadiem
Krievi no mums ar visu krāpšanos spēj tikt tikai 0.03 sekundes priekšā Mēs esam un būsim skeletona LIELVALSTS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2013-02-02 17:39, pirms 12 gadiem
Bet jūs tač redzējāt, cik drausmīgi Tretjakovs izbrauca pēdējo braucienu? Caur visiem sniegiem un ne mazums buktēm bortos! Manuprāt pēc izpildījuma Tretjakova sliktākais brauciens bija draņķīgāks nekā Martina sliktākais (3.), bet Martina labākais labāks par Tretjakova ātrāko! Un vēl tie netīrie gājieni ar busu un ko vēl ne, pasakiet, kāda vispār iespēja, ka šis bija godīgi? Un tā prezidentu biedrošanās, ja ir taisnība, tad vispār slikti paliek.

Nu tā, tas viens, otrs, protams, pirmie braucieni Martinam nebija nebūt labākie un paša kļūdas, tas skaidrs, ka izteica daudz. Vismaz 4. brauciens godam un savā ādā, par to prieks. Nu tās 0,03 sekundes... Bet zin, tagad vismaz sajūt to, kāda varētu uz Sočiem būt atmosfēra un tā sāk nelabi ost.

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:42, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Eh...ko zin, Sočos mož Opeļu nav!
ar ladu mauks tad.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-02 17:47, pirms 12 gadiem
Visi kas te gudri mauc, ka Tretjakovs esot pārāk kļūdījies, tad varu pateikt vienu - Martins savā stilā nobrauca tikai pēdējo braucienu, pārējajos viņš kļūdījās, kamēr Tretjakovs brauca virs savām spējām.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:47, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: nesprēgā tev nav un nebūs argumenti nekad, nosaukt Čudinova(kurš ir stabils desmitnieka braucējs) 3.vietu par krāpšanos, šķiet, ka tev ir mentālas problēmas, nebrīnīšos, ja Tomasa astotajā vietā vainosi britu un šveiciešu sazvērestību, kas, izbobjāja starta gropi
Tu jau sprēgā, mazuli- otrais gads, alikam kopš zini vārdu skeletons!
Stabils 10mitnieka braucējs Čudinovs ir, bet ne tik stabils n ar tādu pārsvaru!
Ja būtu lasījis manus iepriekšējos tekstus, tad redzētu, ka pēc trešā brauciena es Martinam veltīju skarbus vārdus, un Tomasam tas pats pats pēc ceturtā!
Visi saka, ka krievi ir melni, bet tev....balti, vai tik tev ar Nils nav iepūtis savu bremzi ausīs!

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:48, pirms 12 gadiem
hipijs rakstīja: ar ladu mauks tad.
Hmmm...nevar...Lada pusceļā apstājās...tu...iedomājies ar bobu, ja tā notiks!

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:50, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Hmmm...nevar...Lada pusceļā apstājās...tu...iedomājies ar bobu, ja tā notiks!
četrinieka jau nekas traks nebus stumeji iesildisies pie reizes

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 17:51, pirms 12 gadiem
blackx rakstīja: Visi kas te gudri mauc, ka Tretjakovs esot pārāk kļūdījies, tad varu pateikt vienu - Martins savā stilā nobrauca tikai pēdējo braucienu, pārējajos viņš kļūdījās, kamēr Tretjakovs brauca virs savām spējām.
jaaprasa vai tu vispaar skatiijies??

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:52, pirms 12 gadiem
Martinam nozaga titulu nesportiski...

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:53, pirms 12 gadiem
hipijs rakstīja: četrinieka jau nekas traks nebus stumeji iesildisies pie reizes
Nu tā jau būs Krievijas pašdarbība, ja skeletonā taisīs četrinieku
Bet bobā...gan jau starteri no apkārtējiem palūgs!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:54, pirms 12 gadiem
DukeJ rakstīja: Martinam nozaga titulu nesportiski...
Nu tas vēl nav skaidrs, bet FERRIANI mīla pret Krieviju, kas bijusi acīmredzama visiem, liecina, ka nekas nemainīsies!

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:56, pirms 12 gadiem
Peleeciits rakstīja: Nu tā jau būs Krievijas pašdarbība, ja skeletonā taisīs četrinieku
Bet bobā...gan jau starteri no apkārtējiem palūgs!
par skeletona četrinieku es pilniba nebrinitos. Krievi var visu.

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:56, pirms 12 gadiem
hossa2009 rakstīja: jaaprasa vai tu vispaar skatiijies??
Jā, un izskatās, ka rūpīgāk kā Tu !

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 17:56, pirms 12 gadiem
DukeJ rakstīja: Martinam nozaga titulu nesportiski...
Paskaidro,kapec ta??? soreiz domajams Trjeķakovs vineeja pelniti,bikit pietruka, 3 labi braucieni pret martina vienu izcilu,bija par maz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 17:59, pirms 12 gadiem
tas jau ir Martinam tik pluss ka otro vietu vineja, bus atkal neželigi treniņi pa vasaru.

     [+] [-]

, 2013-02-02 18:00, pirms 12 gadiem
Peter Bondra rakstīja: Martins pats sev atņēma titulu nevis krievu nopirktās vācu slidas.
Piekrītu, bet gājiens ar busu, bija nesmuks! Tad tam tu piekrīti???

  -2 [+] [-]

, 2013-02-02 18:02, pirms 12 gadiem
blackx rakstīja: Krievi no mums ar visu krāpšanos spēj tikt tikai 0.03 sekundes priekšā Mēs esam un būsim skeletona LIELVALSTS!
wow, skeletona lelvalsts...

     [+] [-]

, 2013-02-02 18:02, pirms 12 gadiem
hipijs rakstīja: par skeletona četrinieku es pilniba nebrinitos. Krievi var visu.
Labs skats...
Apakšējasi negribētu būt

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 18:04, pirms 12 gadiem
Onslovs rakstīja: wow, skeletona lelvalsts...
Hmmm....lai cik dīvaini nebūtu, bet esam!
Labi, Krievija tagad ir PČ lielvalsts, bet Pasaules kausā...
Un ja vēl te matemātiķi pieslietos, pierādītu pēc visām statsistikām (cilvēku skaits, sportistu skaits u.t.t.)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-02 18:30, pirms 12 gadiem
Šeit nostrādāja psiholoģiskais moments, bet prieks par mūsējiem! Dukuri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 18:45, pirms 12 gadiem
blackx rakstīja: Visi kas te gudri mauc, ka Tretjakovs esot pārāk kļūdījies, tad varu pateikt vienu - Martins savā stilā nobrauca tikai pēdējo braucienu, pārējajos viņš kļūdījās, kamēr Tretjakovs brauca virs savām spējām.
Par Martinu piekrītu,pirms 3 brauciena āžu bars sāka bļaut Latvija ... Latvija,domāju tas ietekmeja to braucienu,tad kad čalim jākoncentrējas,paši vien visu sabojā.....Tretjakovs neko dižu neparādīja bet par tādu gājienu savā busā, Diskvalifikācija-ne mazāk!Tā vien šķiet krievi tur jūtas kā savējie,ja reiz noteikumus pārkāpj visiem redzot!Čudinova kļūda 3 braucienā un viņa nezaudētā 3 vieta dēļ tās arī liek aizdomāties!

  +3 [+] [-]

, 2013-02-02 18:54, pirms 12 gadiem
milzīgs paldies Tev Martin par cīņu līdz galam, sudraba medaļa arī ir jānovērtē, pārāk jau mēs izlutināti ar tām uzvarām bijām, domāju, ka Sočos būs vēl lielāks stimuls uzvarēt

  -4 [+] [-]

, 2013-02-02 18:57, pirms 12 gadiem
Kāds var paskaidrot, kā ar 0,03 var pazaudēt PČ titulu?
Es saprotu, ka Santmoricā palika otrais, bet vai tad kopvērtējuma tabulā vienīgas, kas varēja apsteigt M.Dukuru nebija T.Dukurs?
P.S vēlos redzēt kopvērtējuma tabulu!

  +4 [+] [-]

, 2013-02-02 19:04, pirms 12 gadiem
klibaisklifs rakstīja: Kāds var paskaidrot, kā ar 0,03 var pazaudēt PČ titulu?
Es saprotu, ka Santmoricā palika otrais, bet vai tad kopvērtējuma tabulā vienīgas, kas varēja apsteigt M.Dukuru nebija T.Dukurs?
P.S vēlos redzēt kopvērtējuma tabulu!
Vins ir pasaules kausa lideris ! Un sis bij pasaules cempionats ! daaaa!?

  -3 [+] [-]

, 2013-02-02 19:10, pirms 12 gadiem
aureelijs rakstīja: Vins ir pasaules kausa lideris ! Un sis bij pasaules cempionats ! daaaa!?
Bija vai ir?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 19:25, pirms 12 gadiem
klibaisklifs rakstīja: Bija vai ir?
Pasaules kauss ir posmu kopums, pasaules čempionāts - šīs divas dienas, četri braucieni.

  +5 [+] [-]

, 2013-02-02 19:48, pirms 12 gadiem
nedaudz jau skrobe ir..bet varbūt tā ir pat labāk, lai neatslābst uz olimpisko sezonu..un pēdējais brauciens parādija kurš ir vecis..a visādiem tirliņiem kas te komentē ( Bondra u.c.) vajadzētu iznest laukā izvēdināties savu piep..rsto dīvānu..thats all ko gribēju teikt

     [+] [-]

, 2013-02-02 19:54, pirms 12 gadiem
žēl, ka krievs nosargāja uzvaru ar tik briecmīgu braucienu. tā viņam laba būs mācība, otro reizi tā diezvai notrīcēs. ja nebūtu nosargājis, tas viņam līdzi vilktos ļoti ilgi.

brāļi cīnijās, apsveicu, nekas traģisks nav noticies! martinam jāņem pēdējā posmā uzvara, lai parāda - kas ir kas!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 20:10, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Pasaules kauss ir posmu kopums, pasaules čempionāts - šīs divas dienas, četri braucieni.
A šis bija pēdējas pasms?

     [+] [-]

, 2013-02-02 20:13, pirms 12 gadiem
ozolinshthebest rakstīja: Vīri, līdz Sočiem visādus podus redzēsim. Runāt par medaļām Sočos šobrīd ir diezgan naivi. Pirmās iezīmes jau redzējām šodien.
Domā ,ka Sočos pirms brāļu Dukuru starta krievi smiltis trasē pabērs,jeb ko ļaunāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 22:17, pirms 12 gadiem
saapigi.. 4 braucienu summa 3 simtdaljas, gluzhi kaa vankuvera, kur ja nemaldos zeltu izskjira 2 simtdalj sekundes. Tretjakovam taa dila parsvars, ka beigas vajadzeja zaudet, bet kamanas laikam dara savu un beigas nezkaa tomer pietika. iekaucos aiz saapeem! Martins malacis ari uz pjedestala teica- tads jau ir sports! Nekas sochos paraadis, kur lachi ziemo! Zhel ari par Tomasu... ka risks dargi maksaaja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-02 22:41, pirms 12 gadiem
jā....0.03 sek
Martins tomēr labĀKAIS

     [+] [-]

, 2013-02-02 22:42, pirms 12 gadiem
Žēl martina ,bet tik un tā labākais........

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 22:43, pirms 12 gadiem
.....PUS SEKUNDI atvinnet.....nereāli...bet Martins var!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 22:59, pirms 12 gadiem
...Kas par skandāliem būs Sočos!!!!!?????
Medvedevs+Putins pret Sportu un par Krievijas Sportu!!!!.........
...AHOIJOOOO...būs jautri sakatītājiem.....

  +2 [+] [-]

, 2013-02-02 23:24, pirms 12 gadiem
Labaak sudrabs PC, bet zelts - Sochos ...

  +1 [+] [-]

, 2013-02-02 23:28, pirms 12 gadiem
Ar visiem siltinātajiem busiem....
...ej nost ....
...nu kā var vienā braucienā , teju, pussekundi atvinnēt?

Protams, Martins un tikai viņš ir vainīgs par 3 sliktajiem braucieniem...un nevar vienā braucienā atvinnēt trijos braucienos izsēto .....

Pretēji loģikai - Martins TO centās izdarīt...centās....centās....
Eh....dod mums hockeja izlasītajiem purniem nezaudēt vismaz britiem!

     [+] [-]

, 2013-02-02 23:39, pirms 12 gadiem
Čalim jau nu gan nav sāpīgi Man ir!!

  -1 [+] [-]

, 2013-02-03 00:00, pirms 12 gadiem
erred, 15:41, pirms 8 stundām
Nu ko...saspringstam un uz priekšu - par Uzvaru!......
Eh....sniega pārsla patraucēja.....")

  -1 [+] [-]

, 2013-02-03 00:33, pirms 12 gadiem
Visā šajā jezgā, kur Martins nekluva par pirmo kurš 3x pēc kārtas kļuva par Pasaules Čempionu ir tomer daudzāk plusu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-03 12:14, pirms 12 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: jāāā krievu iepriktā vācu tehnika dara savu!!
A pats Tretjakovs protams braukt nemāk!!!!......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja