Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:11, Did:0, useCase: 3
Autors: Edmunds Novickis

Triumfē Austrija, mūsējie ar lielisku šaušanu - 16.

Triumfē Austrija, mūsējie ar lielisku šaušanu - 16.
Austrijas izlases uzvarētāju četrinieks
Foto: AP

Šodien Hohfilcenē Pasaules kausa izcīņā biatlonā 3. posmā norisinājās 4x7.5 kilometru stafete vīriešiem. Negaidīti pārliecinošu uzvaru izcīnīja mājiniece Austrija, kurai tas bija pirmais triumfs stafetē pēdējo septiņu gadu laikā. Latvijas izlase apbrīnojami precīzi šāva un beigās ieņēma 16. vietu.

Atgādinām, ka sezonas pirmajā stafetē Latvijas izlase ieņēma 20. vietu 23 komandu konkurencē. Šodien kopumā piedalījās 24 izlases - klāt nāca Japāna un Dienvidkoreja, bet uz starta neizgāja pirms tam protokolā ierakstītā Polija.

1. posms: vadībā Čehija, Uss iegāž Norvēģiju, Latvija turās

Pirmo šaušanu praktiski visi sportisti veica salīdzinoši veiksmīgi, un atstatumi izveidojās tīri uz slēpošanas ātruma atšķirībām. Ilmārs Bricis aizklāja visus mērķus ar pieciem šāvieniem un bija otrā desmita vidū, no līdera zviedra Nilsona atpaliekot pusminūti. Otrajā šaušanā no favorītiem problēmas radās krievam Ivanam Čerezovam (trīs rezerves patronas, palēna šaušana) un norvēģim Aleksanderam Usam (jau pirmajā šaušanā aizkavējās, bet šoreiz tika arī pie soda apļa - atpalicība sasniedza jau pusotru minūti). Tikmēr vadībā izvirzījās vācietis Mihaels Rešs, bet aiz viņa 12 sekunžu intervālā arī čehs, slovēnis, ukrainis un austrietis. Bricis izmantoja vienu rezerves patronu un no Reša pēc otrās šaušanas atpalika gandrīz minūti. Veicot stafetes maiņu, pirmie bija čehi - Mihals Šlesingrs bija ticis garām Rešam. Čerezovs pievilka līdz 23 sekunžu atstatumam, bet Uss zaudēja līderim zaudēja tieši minūti vairāk nekā krievs. Bricis no Šlesingra atpalika minūti un 10 sekundes. Tikmēr sacensībās palika par vienu izlasi mazāk - pirmo posmu igauņi veica, bet stafetes otrais dalībnieks Rolands Lesings stafeti nepārņēma, un Igaunija izstājās. Palika 23 komandas.

2. posms: izveidojas vadošo sešinieks, Latvija otrā desmita beigās

Pirmo šaušanu no līderu grupas ātri un nevainojami veica austrietis Frīdrihs Pinters, izvirzoties vadībā. No Pintera 14-31 sekunžu attālumā bija seši konkurenti - vācietis Kristofs Stefans, čehs Romans Dostals, ukrainis Andrijs Derizemļa, francūzis Vinsents Defrāns, krievs Nikolajs Kruglovs un baltkrievs Jevgeņijs Abramenko. Mūsu Edgars Piksons izmantoja divas rezerves patronas un atkāpās uz 20. vietu 23 komandu konkurencē. Tiesa, 15. pozīcijā esošā Šveice bija tikai pusminūtes attālumā.

Otro šaušanu lieliski veica Defrāns, izvirzoties vadībā. Baltkrievija, Austrija, Vācija, Ukraina un Krievija nezaudēja vairāk par 34 sekundēm, bet čehus pievīla Dostals, kurš bija spiests veikt soda apli. Pie stafetes nomaiņas bija noformējies labāko sešinieks - simboliskā vadībā Vācija, bet aiz tās pusminūtes intervālā Francija, Austrija, Baltkrievija, Krievija un Ukraina. Mūsu Piksons otrajā šaušanā bija absolūti precīzs un pakāpās uz 19. pozīciju. Līdz stafetes nomaiņai Piksons palaida garām bulgāru (pie tam patālu) un stafeti Jānim Pleikšnim nodeva kā 20., apsteidzot Lielbritāniju, Dienvidkoreju un Serbiju.

3. posms: Austrija lielā atrāvienā!

Uz trešo šaušanu kā otrais ieradās austrietis Tobiass Eberhards - viņš labā ātrumā visu precīzi sašāva un devās trasē kā līderis. Līdz tam vadībā bija Vācija, tomēr Aleksanders Volfs divu rezerves patronu izmantošanas dēļ nedaudz palaida priekšā gan austrieti, gan arī francūzi Žanu Beatriksu. Šautuvē aizkavējās Baltkrievija, Ukraina un Krievija, no austrieša Ebrharda atpaliekot jau 33-40 sekundes. Pleikšnis pirmo šaušanu veica nevainojami, pievelkot klāt 19. vietā esošajai Bulgārijai.

Ātrais Eberhards līdz šaušanai pamatīgi palielināja savu pārsvaru un vēl jo vairāk - bija absolūti precīzs stāvus šaušanā. Tai pat laikā lēnākajiem konkurentiem šaušanā radās problēmas. Francūzis Beatrikss, ukrainis Romāns Prima un baltkrievs Aleksandrs Simans vēl kaut cik sekmīgi ar to tika galā (Eberhardam gan jau zaudēja 47 sekundes un vairāk), bet lielvalstu pārstāvji pavisam izgāzās - vācietim Volfam divi soda apļi, krievam Dmitrijam Jarošenko viens. Veicot pēdējo stafetes maiņu, Eberhards Austrijai pār tuvāko sekotāju Ukrainu bija radījis vairāk nekā minūtes pārsvaru! Trešā Francija, ceturtā Norvēģija (pēc Usa izgāšanās pievilka Halvards Hanevolds un Larss Bergers, kuram bija viens soda aplis, taču arī lielisks ātrums), piektā Baltkrievija, sestā Čehija (plus pusotra minūte). Krievija un Vācija vairs tikai 8. un 9. vietā, zaudējot Austrijai minūti un 43 sekundes.

Patiešām labu posmu līdz pat otrajai šaušanai veica Pleikšnis. Arī stāvus šaušanā viņš neizmantoja nevienu rezerves patronu. Lai gan pēc izslēpošanas no šautuves Latvija joprojām bija tikai 19. vietā (Bulgārija tika apsteigta), pavisam tuvu bija 17. un 18. pozīciju īpašnieces Somija un Kazahstāna. Diemžēl ceļš uz finišu Pleikšnim bija ļoti lēns - zaudēja 20 sekundes bulgāram, 15 sekundes kazaham un 45 sekundes somam. Stafete nodota 20. vietā. Trīs atpalicējas zaudēja Latvijai ļoti daudz, bet kaut kādas iespējas apsteigt Kazahstānu (25 sekundes) un Bulgāriju (20 sekundes) pēdējam mūsu dalībniekam Kristapam Lībietim bija.

4. posms: Zumans nosargā uzvaru Austrijai, Lībietis apsteidz četrus

Austrijai pēdējo posmu veica tās līderis Kristofs Zumans, līdz ar to bija pamatots domāt, ka austrieši savu būtisko pārsvaru nosargās. Zumans slēpoja pietiekami ātri un arī pirmo šaušanu veica perfekti. Aizsteidzoties notikumiem priekšā, arī stāvus šaušanu Zumans veica tikpat labi un, vēl atrodoties šautuvē, priekā māja ar roku līdzjutējiem, svinot uzvaru. Atlika vēl tikai aizslēpot līdz finišam. Par pārējām divām vietām uz goda pjedestāla pirms otrās šaušanas cīnījās vesels lērums komandu (Zviedrija, Francija, Ukraina, Vācija, Baltkrievija un Norvēģija). Sekmīgākie šāvēji bija Francijai (Simons Fursē), Vācijai (Mihaels Graiss) un Zviedrijai (Karls Johans Bergmans) - visu izšķīra ceļš uz finišu. Ātrais Bergmans atnesa otro vietu Zviedrijai, Fursē Francijai noturēja trešo vietu, bet Graiss un Vācija bija spiesti samierināties ar ceturto vietu.

Latvieši turpināja neticami labi šaut. Lībietis guļus šaušanā neizmantoja rezerves patronas un apsteidza bulgāru, kā arī līdz 10 sekunžu attālumam pietuvojās Somijai un Kazahstānai (arī Japāna un Slovēnija vairs nebija tālu). Arī stāvus šaušanā Lībietis bija absolūti precīzs, tas ļāva no 19. vietas pakāpties uzreiz uz 16. pozīciju, apsteidzot gan Japānu, gan Somiju, gan Kazahstānu. Lībietis ceļā uz finišu šo pozīciju droši nosargāja.

Topā bez lielvalstīm

Goda pjedestāls šodien pavisam neparasts - tajā nebija nevienas no trim biatlona lielvalstīm Vācijas, Krievijas un Norvēģijas. Austrija uzvarēja ar varenu pārsvaru (pēdējais triumfs - 2001. gadā), otrā Zviedrija, trešā Francija. Atkal bez medaļām palika Vācija (pirmajā stafetē devītā vieta, tagad ceturtā), bet pirmās stafetes uzvarētāja Krievija šoreiz piektā. Tāpat uz goda pjedestāla atkal nekāpa Norvēģija (septītie un ceturtie). Šķiet, stafetē spēku samēri mainījušies. Austrijai stafetēs otrā un pirmā vieta.

Latvijas izlase šodien vislabāk no visām dalībniecēm šāva - astoņās šaušanās izmantotas tikai trīs rezerves patronas. Lielākā daļa komandu (14 no 23) slēpoja vismaz vienu soda apli, bet tuvākā sekotāja Latvijai šaušanas ziņā bija uzvarētāja Austrija un trešās vietas ieguvēja Francija, kurām izmantotas pa piecām rezerves patronām. Diemžēl ātruma ziņā mūsējie joprojām ir nekonkurētspējīgi - lai arī par četrām vietām uzlabots pirmās stafetes rezultāts, ar tik lielisku šaušanu gribējās cerēt uz ko vairāk par 16. pozīciju.

Pasaules kausa izcīņa biatlonā, 3. posms (Hohfilcene, Austrija)

4x7.5km stafete vīriešiem

VietaIzlaseLaiks (s.a.+r.p.)
1.Austrija1:21:23.1 (0+5)
2.Zviedrija+1:11.2 (1+12)
3.Francija+1:16.3 (0+5)
4.Vācija+1:18.3 (2+9)
5.Krievija+1:35.7 (1+15)
6.Ukraina+1:35.7 (0+12)
7.Norvēģija+1:54.7 (2+14)
8.Baltkrievija+2:07.0 (0+8)
9.Čehija+2:46.3 (3+9)
10.Itālija+3:05.1 (0+12)
11.Slovākija+3:16.9 (0+10)
12.Šveice+3:18.3 (1+15)
13.Kanāda+3:22.2 (0+15)
14.ASV+4:44.7 (2+17)
15.Slovēnija+5:35.8 (5+15)
16.Latvija+5:56.7 (0+3)
17.Japāna+6:09.3 (1+11)
18.Somija+6:09.4 (2+13)
19.Kazahstāna+6:37.8 (1+13)
20.Bulgārija+8:19.5 (0+14)
21.Lielbritānija+12:42.7 (2+12)
22.Dienvidkoreja+19:24.6 (3+16)
23.Serbija+25:05.3 (10+20)

Igaunija nefinišēja (DNF), Polija neizgāja uz starta (DNS)

Latvijas sportistu laiki

SportistsLaiks (s.a.+r.p.)
Bricis21:55.3 (0+1)
Piksons22:11.2 (0+2)
Pleikšnis22:02.0 (0+0)
Lībietis21:10.7 (0+0)

, 2008-12-21 13:17, pirms 17 gadiem
Izcilie šaveji !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-21 13:18, pirms 17 gadiem
es nesaprotu ka var ar tik lielisku sausanu tik sudigi nostartet musejiem slepes laikam ar kadam brauca pirms 10 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-21 13:19, pirms 17 gadiem
Latvija - snaiperu zeme
, 2008-12-21 13:20, pirms 17 gadiem
labak lai piedalas sausana neka biatlona iznemot lidumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-21 13:20, pirms 17 gadiem
agrāk treners čīkstēja,ka galvenais ir šaušana,ko ta tagad murgos!
, 2008-12-21 13:20, pirms 17 gadiem
ziemassvetku brinums!!!! ari slotas kats vienreiz muza izsauj. dievs dotu ,ka ta nebutu. ja vel kustetos pa trasi.... bet tas jau laikam sapnis man.
, 2008-12-21 13:21, pirms 17 gadiem
libietis labi beigas apsteidza 3 valstis
, 2008-12-21 13:21, pirms 17 gadiem
Lēni slēpo
, 2008-12-21 13:22, pirms 17 gadiem
Pirmajā stafetē šāva un slēpoja slikti, šodien jau labi šāva, jācer, ka nākamajā reizē gan labi šaus, gan slēpos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-21 13:23, pirms 17 gadiem
Mūsējie starp šautuvēm noteikti salasījuši pilnu grozu ar sēnēm ātrums pakaļā!
, 2008-12-21 13:24, pirms 17 gadiem
Autors jau visu pasaka! Labi šāvām, bet ierasti lēni slēpojām. Starp citu, mūsu labākais - Lībietis savā posmā bija 11. un tas, manuprāt, nav ne labi, ne slikti, ja ņem vērā, ka viņš šāva bez kļūdām.
, 2008-12-21 13:25, pirms 17 gadiem
kadel sita nesauj inviduālajās sacensibas jo parasti ir 2 vai 3 kludas
, 2008-12-21 13:26, pirms 17 gadiem
Kristaps Limanis rakstīja: Bricis labi iesāka, bet pārējie
Agrāk ar šādu šaušanu būtu sešiniekā ja ne trijniekā
Tu ko, neskatījies? Bricis savā pirmajā posmā bija 16, bet Lībietis 11, kopumā paceļot izlasi no 20 uz 16 vietu. Painteresējies, pirms kritizē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-21 13:30, pirms 17 gadiem
Uz sausanas sacensibam, nevis biatlons !!!
, 2008-12-21 13:30, pirms 17 gadiem
murgs.. tak aizejat uz veikalu un nopērciet slēpes..
, 2008-12-21 13:31, pirms 17 gadiem
Slovēnija ar 5+15 par pus minūti priekšā...
, 2008-12-21 13:36, pirms 17 gadiem
esam tur kur varam but,un augstak netiksim,tikai zemak,ja berzins ur urbanovicu bus pie teiksanas.brauc vinu radi un to draugi.
, 2008-12-21 13:37, pirms 17 gadiem
Butu jau labi, ja biatlona butu tikai jasauj
, 2008-12-21 13:39, pirms 17 gadiem
Vienkārši šogad ar Latvijas krīzi, LOVā beigušies ātruma un izturības "vitamīni",tāpēc arī nekāds ātruma uzlabojums distancē nebūs.
, 2008-12-21 13:40, pirms 17 gadiem
izspiedaam maksimumu no vechiem, augstaak buus gruuti pakaapties
, 2008-12-21 13:43, pirms 17 gadiem
ar taadu sausanu bija jaabuut 10nieka.
musu izlases sleeposasna zem katras kritikas..
, 2008-12-21 13:48, pirms 17 gadiem
Paga, nesapratu, mūsējie atkal šaušanas čempionātam gatavojās?
, 2008-12-21 13:49, pirms 17 gadiem
serbi shava ar aciim ciet... 10 soda aplji.
, 2008-12-21 13:54, pirms 17 gadiem
Pareizie etapu laiki Bricis21.55,4 Piksons22.11,2 Pleikšnis22.02,0 Lībietis21.10,7 nevajag mānīt tautu,tā uzkurina kaislības.
, 2008-12-21 13:56, pirms 17 gadiem
Otrajā šaušanā no favorītiem radās [te gadījumā netrūkst vārds "problēmas?"] krievam Ivanam Čerezovam (trīs rezerves patronas, palēna šaušana) un norvēģim Aleksanderam Usam (jau pirmajā šaušanā aizkavējās, bet šoreiz tika arī pie soda apļa - atpalicība sasniedza jau pusotru minūti)
, 2008-12-21 13:58, pirms 17 gadiem
janiss48 rakstīja: Pareizie etapu laiki Bricis21.55,4 Piksons22.11,2 Pleikšnis22.02,0 Lībietis21.10,7 nevajag mānīt tautu,tā uzkurina kaislības.
paldies, acīmredzot biju paķēris slēpošanas laikus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-21 14:04, pirms 17 gadiem
cesinieks7 rakstīja: esam tur kur varam but,un augstak netiksim,tikai zemak,ja berzins ur urbanovicu bus pie teiksanas.brauc vinu radi un to draugi.
Man jau liekas, ka problēma ir tajā, kā trenē vai medicīnā, nevis kas brauc. Tas pats daudz noliktais Bērziņš jaunākais savā laikā ir ticis pasaules trīsdesmitniekā, to tomēr nevar netrenējoties vai galīgi bez talanta. Bet kopumā grūti nepiekrist, kopš 2001. gada viss iet tikai uz leju, ar retiem uzplaiksnījumiem.
, 2008-12-21 14:07, pirms 17 gadiem
Berziņa etapa laiks butu 24:30 !! Tas tas optimiskais variants !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-21 14:13, pirms 17 gadiem
kad bricis un parejie sasniegs (ja sasniegs) libiesha atrumu, tad vieta 10 pie shaadas shaushanas garenteeta
, 2008-12-21 14:16, pirms 17 gadiem
1 vārds - ātrums ...
, 2008-12-21 14:18, pirms 17 gadiem
Ar tādu šaušanu bija jābūt starp labākiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-21 14:22, pirms 17 gadiem
šaušana laba, jo praktiski pilnīgs bezvējš, austrieši jau arī no pēdējiem 20 mērķiem šāva 100%... slēpju smēres no zviedriem tik aizņemties... malači, ka vismaz eurosport pārraidē paspēja finišēt
, 2008-12-21 14:34, pirms 17 gadiem
Visi gudrinieki te salasijusies,paskatijos te arhivos rakstus par un ap biatlonu,un varu uzdot Jums gudriniekiem tadu jautajumu,vai V.Urbanovics ir uztrenejis kadu no ta laika musu labakajiem biatlonistiem?Varu pateikt jau atbildi,pareiza bus NE!!!!Un kamer bus pie vadibas sie pasi cilveki,nekas nemainisies!!!!
, 2008-12-21 14:39, pirms 17 gadiem
Psc kā ar šādu šaušanu var tik zemā vietā būt. Akdievs.
, 2008-12-21 14:47, pirms 17 gadiem
Varbūt sametamies katru mēnesi, lai federācija varētu noalgot vismaz profesionāli smēru jautājumos- vismaz nebūs jāsūdzas par to, ka slēpes neslīd. Tad tas būtu tikai sagatavotības jautājums.
, 2008-12-21 14:49, pirms 17 gadiem
man liekas ka taas sleepes vinjiem traucē!!! ātrāk būtu skrienot ar slēpēm rokā
, 2008-12-21 14:49, pirms 17 gadiem
Laikam jau pārstāvēšu nevisai populāru viedokli, bet vajadzētu tam biatlonā visus Piksonus, Pleikšnus, Lībiešus, Bērziņus pasūtīt ... mācīties. Iedalīt līdzekļus vienam pašam Bricim (par senākiem nopelniem), iespējams Maļuhinam (ja spēj parādīt normālu rezlutātu) un viss. Kāda x pēc jātērē līdzekļi sportistam , kas labākajā gadījumā iekļūst top 20 vienu reizi karjerā?????? Šitos mūžīgi potenciālos - kādreiz neviens pat iedomāties nevarēja ka mūsējie cīnīsies ar kanādiešiem un japāņiem , un nevajag te teikt ka pārējās valstis iet milzu soļiem uz priekšu - vienkārši mūsējie ar katru gadu krīt uz leju. Beigsies kā kalnu slēpošanā, kad par labu rezultātu tik uzskatīts, ka milzu slalomā nobrauc līdz finišam.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-21 15:06, pirms 17 gadiem
uzreiz varu pateikt kad te salasijusies isti iesaceji,kuri vien mak ka savas mutes virinat,kadi seni nopelni!!!Tie pasi vecie musu izcilnieki ir sakuma skrejusi tapat ka musejiem tagad,vinu sniegums nemaz nepasliktinas,bet gan rezultati ir kluvusi blivi,pieliks atruma un te viena diena esi jau 20,vai pat augstak,un specialistu trukums,to vnk kave,un mums tadu nebus tuvakaja laika,jo visur naudina tiek valsti apgriezta,tagad cilvekiem jadoma ka iztikt,un ka ar minimalo var sasniegt kaut ko.Pirms kaut ko liekat te,apdomajiet ko rakstat,gudrinieki un pie vainas nav jau sportisti,rezultatu celonis jamekle manuprat ir krietni vien dzilakas saknes!!!!
, 2008-12-21 15:09, pirms 17 gadiem
Kuru likt Bērziņa un Urbanovičs vietā? Vai kāds gudrinieks to var pateikt?
ŠIS SPORTA VEIDS NAV TAS KUR AR GRIBĒŠANU PIETIEK VAJAG ARĪ VARĒŠANU.
, 2008-12-21 15:17, pirms 17 gadiem
kas viņi pīpējot slēpo, vai ik pa brīdim apstājas, lai paņemtu kādu graķīti
, 2008-12-21 15:18, pirms 17 gadiem
neta var redzet
, 2008-12-21 15:21, pirms 17 gadiem
žēl ... bet izskatās ka tas bija labākais ko viņi varēja izspiest... vismaz Bērziņš nebij...
, 2008-12-21 15:42, pirms 17 gadiem
Njā, Norvēģija, kā jau paredzēju, nostartēja vāji. Pārsteigums ir Vācijas un Krievijas neveiksme, kaut gan no Volfa kļūdas bija sagaidāmas, tāpat Krieviju iegāza ne visai pieredzējis sportists. Prieks, ka uz pjedestāla beidzot "otrā ešalona" komandas! Austrijai un Francijai sen jau vajadzēja, frnači pēc Puarē neko dižu nebija dabūjuši. Ukraina var būt apmierināta Zviedriem neticams starts, iekšā viņiem ir, bet diez vai tik drīz kaut ko līdzīgu atkārtos.

Par Latviju- lēni slēpot un precīzi šaut nav talants. Bet nu skaidrs, ka ar slēpošanu kaut kas nav riktīgi, varētu domāt, ka šaušana vismaz ir ok, bet lēnāk slēpojot arī šaut ir vieglāk, tāpēc neko labu par 'mūsējiem pateikt nevar. Prieks vienīgi par Lībieti!
, 2008-12-21 15:53, pirms 17 gadiem
jankais rakstīja: kad bricis un parejie sasniegs (ja sasniegs) libiesha atrumu, tad vieta 10 pie shaadas shaushanas garenteeta
Tā nebūs, jo Lībietis šodien savā posmā uzrādīja tikai 11 rezultātu. Tā kā jātrenējas visiem
, 2008-12-21 15:54, pirms 17 gadiem
bombo rakstīja: Kuru likt Bērziņa un Urbanovičs vietā? Vai kāds gudrinieks to var pateikt?
ŠIS SPORTA VEIDS NAV TAS KUR AR GRIBĒŠANU PIETIEK VAJAG ARĪ VARĒŠANU.
Čepikovu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-21 16:39, pirms 17 gadiem
Biatlonā ir arī ātri jāslēpo!!!!!!!!!
, 2008-12-21 16:52, pirms 17 gadiem
Labā šaušana ir tapēc ka lēni slēpojot zems pulss, āttiecīgi roka netrīc, nav jāelso, var trāpīt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-21 18:10, pirms 17 gadiem
Kuru likt Bērziņa un Urbanovičs vietā? Vai kāds gudrinieks to var pateikt?
ŠIS SPORTA VEIDS NAV TAS KUR AR GRIBĒŠANU PIETIEK VAJAG ARĪ VARĒŠANU.
neviens nav jaaaliek vietaaa,biatlons ir jaataisa ciet.....ha ha ha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2008-12-21 19:28, pirms 17 gadiem
[quote grey]
Vo malacis! Skarbi, bet varbūt kāds pēc šī izlasīšanas padomās, pirms nākamreiz kaut ko ied...st esportā vienkārši iedirš..nas pēc
, 2008-12-21 19:33, pirms 17 gadiem
P.S. Atzīšos - sportiņu pa TV bieži skatos sēžot mīkstā benķī, ar alu un čipšiem, kamēr puiki ar pēdējiem spēkiem skrien pakaļ ripai vai nesas pa trasi ar kamanās ar 120 km/h... Bet žultainus, neargumentētus komentārus cenšos šeit nelikt!
, 2008-12-21 20:24, pirms 17 gadiem
...paldies greyam!
...vini ieslepojot shautuve shauj pie pulsa 160-170 sit.min...lielakai dalai no shiem komentetajiem tas jau butu navejoshi,kur nu vel par shaushanu runat...
...kas attiecas uz biatlona saimniecibu,tad tas jau sakas pec Solkleiksitijas spelem...ka Tikmera kungs aizgaja no federacijas,ta visi speki tiek veltiti,lai likvidetu, jeb kuru konkurenci starp treneriem un ari starp sportistiem...apzinati tika un tiek izplatits apgalvojums,ka ir tikai viens treners,kas strada un kaut ko saprot,bet parejie ir absoluti idioti un diletanti biatlona...tad uz shodienu tas rezultats ir redzams un talak ari nekas netiks mainits,ta ir tikai tuksha muldeshana,treneris ir apstiprinats lidz 2010.g. pavasarim,jo tas jau ir sen nolemts...varam uzskatit,ka vini ir savu darbu padarijushi godam,biatlons bus iznicinats...
, 2008-12-21 20:37, pirms 17 gadiem
Kristaps Limanis rakstīja: Bricis labi iesāka, bet pārējie
Agrāk ar šādu šaušanu būtu sešiniekā ja ne trijniekā
Liibietis visaas jomaas shon bij labaaks par Brici
, 2008-12-21 20:40, pirms 17 gadiem
labakie saaaveji!!
, 2008-12-21 21:51, pirms 17 gadiem
Kristaps Limanis rakstīja: Bricis labi iesāka, bet pārējie
Agrāk ar šādu šaušanu būtu sešiniekā ja ne trijniekā
nemurgo... aplūko Lībieša laiku....
, 2008-12-21 21:55, pirms 17 gadiem
[quote grey]
Principā piekrītu un mani arī tracina daudzi komentāri, taču Tev ir jāpiekrīt, ka līdzjutēji negaida, lai tie džeki ietu uz ballītēm kā Hosa no Rīgas Dinamo un pēc tam spēlētu (pakāstu) maču, jo nav spēka. Līdzjutēji vienmēr grib visu vai neko. Ja komanda/sportisti uzvar - viss kārtībā, ja zaudē - meklē vainīgo. Piemēru pilna pasaule - kaut vai visas profesionālās hokeja, futbola, basketbola utt. līgas. Ja komanda zaudē - vainīgs treneris un basta to vienkārši nomaina. Līdzjutējiem pie lampiņas kādus uztura bagātinātājus kurš nav dabūjis vai ir pārēdies. Līdzjutēji grib uzvaras vai vismaz cīņu par uzvarām, nu vismaz līdzīgu spēkošanos. Skaidrs, ka biatlons ir smags sporta veids, bet tas ir smags visiem. Gan vāciešiem, gan arī krieviem un tām biatlona jaunattīstības valstiņām, ar kurām mēs patlaban cīnāmies kā līdzīgs ar līdzīgu. Šie jaunieši ir izvēlējušies smagu sporta veidu, nokļuvuši Latvijas izlasē un tātad atkāpšanās nav. Tāpēc nebūtu korekti norādīt uz šī smagā sporta veida treniņu niansēm - tādām, kā - 17 grādu temperatūra, augsta pulsa amplitūda. (Manuprāt riteņbraukšanā ir vēl augstāka). Ja to nevar turēt, tad vajadzēja spēlēt galda tenisu. Lai nu kā, bet džeki ir sasnieguši zināmu pieredzi un galvenos virzienos vienīgais, kas tiem pietrūkst ir slēpošanas ātrums. Un kaut vai ar čipsu paku un alus glāzi rokā, līdzjutējiem ir tiesības pieprasīt no saviem elkiem rezultātu. Kādiem līdzekļiem tas tiek panākts - tas lai paliek funkcionāru ziņā.
, 2008-12-21 21:57, pirms 17 gadiem
gribeju jau tev grew atbildet bet ticers jau pateica.
, 2008-12-21 22:01, pirms 17 gadiem
Akmens Caunu Tēviņš rakstīja: Labā šaušana ir tapēc ka lēni slēpojot zems pulss, āttiecīgi roka netrīc, nav jāelso, var trāpīt!
Ir arī cita versija, ko pauda Eurosport krievu komentētājs - ja ar fizisko ir viss kārtībā, tad arī šaut vieglāk. Cik tur tās taisnības...?
, 2008-12-21 22:02, pirms 17 gadiem
grey rakstīja: 1. Pirms kritizēt kādu sportistu vai treneri, vajag pajautāt sev: "vai es varētu izdarīt labāk?"

2. Pirms kritizēt biatlonu, nepieciešams saprast, ka tas pirmām kārtām ir izturības sporta veids. Lai kaut ko sasniegtu šajā sporta veidā, nepieciešams trenēties jau no mazotnes, pakāpeniski radinot organismu pie milzīgām slodzēm, kādas ir biatlonā. Tas nozīmē garus treniņus āra apstākļos jebkurā gadalaikā, stingru režīmu un disciplīnu. Biatlons ir īstu vīru sporta veids. Biatlonistu pulss miera stāvoklī ir zem 50 un dažiem pat zem 40, pie tam viņi spēj strādāt ar/virs 200 sitieniem minūtē un pēc desmit sekundēm jau atgriezties pie normāla pulsa. Nedrīkst izlaist pat nedēļu, visu laiku jādzīvo režīmā, lai uzturētu tādu fizisko kondīciju, brīvdienas vai svētki neeksistē. Tikai retais uz to ir spējīgs. To nevar salīdzināt ar basketbolu, hokeju vai tenisu. To lielo darbu neredz pa TV, tas izskatās viegli, jo treniņos ir ielikts milzīgs darbs. TV arī nespēj parādīt cik grūtas ir Word Cup trases, Latvijā tādu kāpumu un nobraucienu nav.

3. Latvijas biatlonisti nepelna lielas naudas un nedzīvo pārticībā. Varbūt Bricis kaut ko pelna, bet viņam ir privāti sponsori. Salīdzinot ar basketbolu vai futbolu, biatlonistu algas ir vienkārši smieklīgas, neviens tur nebrauc ar lepniem auto un neizklaidējas naktsklubos. Biatlonā nav iespējams normāli nostartēt pēc negulētas nakts. Biatlonā neviens netrenējas prieka vai izklaides pēc. Tas ir smags darbs. Pēc dažu indivīdu aicinājumumiem "atņemt finansējumu", varētu padomāt, ka tur kādam ir milzīgas algas, bet šie aicinātāji vienkārši paši nesaprot, ko runā.

Un tāpēc mani grauž, ka tāds nopuņķojies cesinieks7 un viņam līdzīgie, svētdienas dienā paņem alu, čipšu paku, apsēžas mīkstā dīvānā un uzslēdz Eirosportā biatlonu. Ja latviešiem iet labi, cesinieks7 sajūsmā auro un sit plaukstiņas - viņš ir lepns, ka ir latvietis. Ja latviešiem neiet labi, cesinieks7 sadusmojas, viņam nu ir sapists garīgais, viņš nāk te eSportā un ņirgājas par sportistiem, treneriem un dod viņiem "vērtīgus" padomus.

Tādus kā Cesinieks7 neuztrauc, ka viņš pats nekad nav nopietni sportojis vai tas, ka viņš neko nesaprot no biatlona. Lieki teikt, ka viņš pat nespēj iztēloties kā tas ir braukt vairākas stundas garus treniņus pa trasi -17C aukstumā, zinot, ka rīt un parīt būs tas pats. Cik grūti ir slēpot pa pielijušu vai ar slapju sniegu piesnigušu trasi. Un kādas ir sajūtas iebraucot šautuvē ar 180bpm.

Bet nē, Cesinieks7 un viņa viedoklis ir svarīgāks par paša kompetenci un paša sasniegto. Un pats bēdīgākais, ka tādu kā viņš ir daudz un viņi atkārto citu sarakstītos murgus. Es pat neprasu, lai viņi pamēģinātu uzkāpt uz slēpēm (nez kā tas izskatītos , bet vismaz aizbraukt paskatīties vietējo čempionātu, saprast, cik smags ir šis sporta veids, paskatīties kādos kalnos viņi kāpj augšā un atbalstīt savējos. Atbalstīt!
Tikai piemirsi kādu sīkumu... esi nejēga medicīnā! Pastāsti, man analfabētam... cik ir maximālā sirds frekvence??? Āksts... 200sit/min, kam kādai vāverei vai kam??? tas pat teoreetiski ir neiespējami...
turpinot par vīru sportiem...
Īsti vīri viņi varbūt ir LV... arpus LV robežām, apaļa nulle...
nenoliec te mazāk gudros, ja pats neko nesaproti... tā lūk...
ja mētājies ar pērlēm, drusku izglītojies jomā, kuru centies komentēt...

sākumā varbūt vajag paskatīties vai maz ir konkrēta atbilstība, konkrētajam sporta veidam un tad sākt tajā trenēties???
Īsāk sakot...
Mēs arī biatlonā esam kko sanieguši pamatā uz to, ka citiem neveicas (mums paveicas)...
p.s. Mēs neesam un nekad nebūsim SPORTA lielvalsts... mums vnk trūkst cilvēku resursi...
, 2008-12-21 22:06, pirms 17 gadiem
viedoklis rakstīja: Mēs arī biatlonā esam kko sanieguši pamatā uz to, ka citiem neveicas (mums paveicas)...
p.s. Mēs neesam un nekad nebūsim SPORTA lielvalsts... mums vnk trūkst cilvēku resursi...
Bet kā tad mūsu olimpiskā trijotne? Tā taču nebija uz neveiksmju pamata...?
, 2008-12-21 22:09, pirms 17 gadiem
Teacher's rakstīja: Bet kā tad mūsu olimpiskā trijotne? Tā taču nebija uz neveiksmju pamata...?
Tie ir sporta veidi, kuros mums ir tradīcijas+ilgs darbs+talants+veiksme...
manuprāt... mūsu olimpieši/medaļnieki... izņemot šķēpmetējus un Viktoru neko daudz bez veiksmes faktora nevar...
Vihrovs, Zeļonijs, pieccīņnieki...
, 2008-12-21 22:33, pirms 17 gadiem
grew gribeju tev rakstit bet pasteidzas teacher.
1.es nodarbojos ar to kas man izdodas un nedaru to ko nemaku.
2.smagi trenini? pastasti man dzejniek kura sporta veida ir viegli? ari dailslidosana un t.t. pareizi saki ,latvija nav pasaules limena trases,tapec,ka vinu nav. bet kapumi un kalni ir daudz.ari priekulos,madona... vajag TRENETIES AR VISU ATDEVI UN NOMEST TO AKSTU TRENERI. apala nulle. bricis,nakums,maluhins,upenieks rezultatus taisija ne jau pateicoties tai marionetei. ta akst saki ka nevar salidzinat ar hokeju? tad palaid vinus uz laukuma, tie jaunie biatlonisti izturetu 5 SEKUNDES!!!! SVIESTS. tu izlasi gramatu par sergi,kurs tur stasta,ka brivdienas un disko praktiski neredzeja. un ko vins sasniedza nopunkojusais grew? te skraida vasara pa klubiniem cesis katru sestdienu tavi ''ergli''. es tajas biatlona trases esmu bijis,irman pazinas,kastrene un ari brauc. so to es zinu. tiesi tu dzejniek sedi pie tv un dzejoar bulcinu un kolas pudeli rokas.esi bridis pa priekulu trasi,motokrosa dubliem? NĒ!!! tikai gudri d...s. ja tie mus ''perspektivie'' brauktu vairakas stundas sala un atkusni regulari,tad vini nebutu no 80.-100-tajam vietam. tičers pareizi saka ,ka faniem ir tiesibas prasit rezultatu. es saprotu vienreiz,divreiz var nepaveikties,bet mums sie rezultarti ir stabili ap simtu ,jau regulari ,tad naudu paliec majas un trenejies kaut -30 grados,bet lai butu rezultats. biatlonam latvija ir tomer vesture un sitie aksti ir tradiciju turpinataji? tas luk ir emocijasvismaz man. un ja bus rezultati tad es blausu un busu apmierinats. un tas ir labi ka tadi esam daudz kas izrada emocijas gan seit saita,gan trases un stadionos. ta luk dzejniek. sedi un filosofe talak. kaut kur varbut tev ir taisniba,bet mans vidoklis ir sads. tu varbut ieteiksi zelot vinus un mierinat gan jau bus puisisi rezultati? dari to,tev visas iespejas. lai tev veicas ākst!!!
, 2008-12-21 22:54, pirms 17 gadiem
es nevaru notureties par to mulki. es skatos raidijumu sargengelis un tur runa olegs sorokins(hokejists,jatu esi mulki to dzirdejis). seja retas.TAS IR SPORTISTSKAS TRENEJAS,ARI CITI HOKEJISTI. UN TU STULBENI SAKI ,KA NEVAROT SALIDZINAT AR BIATLONU. TEV SMADZENES IR? tie turisti viniem dvielus varetu pasniegt.grew man tevis zel,ja tu neesi neko sapratis. turies puika
, 2008-12-21 23:21, pirms 17 gadiem
Teacher's rakstīja: Autors jau visu pasaka! Labi šāvām, bet ierasti lēni slēpojām. Starp citu, mūsu labākais - Lībietis savā posmā bija 11. un tas, manuprāt, nav ne labi, ne slikti, ja ņem vērā, ka viņš šāva bez kļūdām.
kas tu aaksts esi? 4. posmaa iet katrai valstij labaakie!! paskaties labaak kursh vinjsh bija no pilniigi visiem !! :p
, 2008-12-21 23:48, pirms 17 gadiem
Piekrītu grew. Vienīgi puls zem 40 sitieniem minūtē diez vai.(varbūt kļūdos).
Tam izcilajam mediķim (viedoklis),varu pateikt ka 200 sitieni minūtē (34 sitieni/10 sek) nav nekas pārdabisks pie milzīgas slodzes (180 ir ļoti normāls puls pie slodzes sporta skolā, pats tādu bieži esmu saskaitījis) un šeit nav jābūt vāverei.
Pa tēmu Lībietis šodien bija daudz maz o.k.
Pārējiem kautkas galīgi nav. Gaidīsim ātrumu. un jācenšans tādas kļūdas sagatavošanās procesā nepieļaut.

Par treneriem. Kompetentāku par Urbanoviču mum šodien nav. Varam protams nopirkt ārzemnieku, bet diez vai būs labāk. Daudz maz līdzīgi Urbanovičam pieredzes ziņā varētu būt Bricis un Maļuhins, bet par to varbūt ir vērts domāt nākamajā olimpiskajā ciklā. Ja ir vēl kāds spējīgs treneris ar starptautisku pieredzi tad lai parāda kādus rezultātus.

Urbanovičs tomēr laikam ir Briča treneris ļoti ilgu laiku. (tie tomēr ir labākie rezultāti LV vēsturē)
, 2008-12-22 00:02, pirms 17 gadiem
[quote 2xbbl]

Par treneriem. Kompetentāku par Urbanoviču mum šodien nav. Varam protams nopirkt ārzemnieku, bet diez vai būs labāk.

Domāju, ka vajag mēģināt kādu krievu. Viņiem treneru daudz, visiem izlasē vietas nepietiek. Visi bijušie biatlonistui vienkārši super - ņem, kuru gribi.
, 2008-12-22 00:11, pirms 17 gadiem
par medicinu nestridos. tad atstat vajag libieti un brici. parejiem kaut kas nav... un galvenais ,ka nebus!!! ir tikai regress,vjag tad labak kaut vai jauninos laist,tiem es piedosu kadu laiku. skaidrs ka japerk arzemnieku,par to naudu ko varetu ieekonomet uz turistu rekina.urbanovics ir izsmelis sevi un ...uz redzesanos. krievija,vacija,norvegija tik kompetenti ir ,nu nezinu...vismaz200 reizes vairak un ari ar madernakam metodem ,noteikti. kapec citos sporta veidos ir arzemju treneri? basketbols,hokejs...varbut trukst musu specialistu? pedejos gadus bricis loti daudz trenejas individuali,agrak vinu treneja sojuza laika vins braukaja uz zboriem krievija,un treneja krievi.tapec ari rezultati. brivaja latvija vnk nebija treneru,un urbanovics beidza sportot un luk treneris gatavs.talak jau tu zini 2xbbl. ak ta, tu saki gaidisim atrumu. atrums jau ir krieviem,norvegiem,vaciesiem,zviedriem un t.t. mums ir tikai lēnums un reizem paveicas sausana. no stabilitates ne vests. protams tas ir mans viedoklis,kuru varat nepienemt.
, 2008-12-22 00:23, pirms 17 gadiem
2xbbl rakstīja: Piekrītu grew. Vienīgi puls zem 40 sitieniem minūtē diez vai.(varbūt kļūdos).
Tam izcilajam mediķim (viedoklis),varu pateikt ka 200 sitieni minūtē (34 sitieni/10 sek) nav nekas pārdabisks pie milzīgas slodzes (180 ir ļoti normāls puls pie slodzes sporta skolā, pats tādu bieži esmu saskaitījis) un šeit nav jābūt vāverei.
Pa tēmu Lībietis šodien bija daudz maz o.k.
Pārējiem kautkas galīgi nav. Gaidīsim ātrumu. un jācenšans tādas kļūdas sagatavošanās procesā nepieļaut.

Par treneriem. Kompetentāku par Urbanoviču mum šodien nav. Varam protams nopirkt ārzemnieku, bet diez vai būs labāk. Daudz maz līdzīgi Urbanovičam pieredzes ziņā varētu būt Bricis un Maļuhins, bet par to varbūt ir vērts domāt nākamajā olimpiskajā ciklā. Ja ir vēl kāds spējīgs treneris ar starptautisku pieredzi tad lai parāda kādus rezultātus.

Urbanovičs tomēr laikam ir Briča treneris ļoti ilgu laiku. (tie tomēr ir labākie rezultāti LV vēsturē)
Ja Tev ir 16... tad 200 varbuut vari izspiest... un vienalga tam neticu... palasi literatuuru, nevis spried peec saviem aptuvenajiem apreekjiniem... tu speej saskaitiit vairaak kaa triis sitienus sekundee??? Nu, tad jau buusi mums kaads ģēnijs vai kas, tāda pulsa laikaa Tu elpo kā negudrs un pat padomaat normaali nespeej, kur nu veel ko saskaitiit...
un 180 vai 200 ir LIELA atšķirība...
, 2008-12-22 00:28, pirms 17 gadiem
grey rakstīja: Nezinu kāpēc man tev tas būtu jāstāsta, bet maksimālais pulss katram individuālam sportistam konkrētā vecuma grupā ir dažāds. Kad sportists ir jauns (16-18g) tas ir tik augsts kā 210-230bpm un tad ar gadiem pamazām slīd uz leju. Maksimālo pulsu definē kā robežu, kuru sportists var sasniegt pie maksimālas intensitātes vai robežu, kuru sasniedzot sirds darbība vairs nav prognozējama. Ja sportistam ir regulāras slodzes 90%-100% max pulsa robežās (piemēram, sacensību grafiks), tad faktiski arī šī maksimālā robeža tiek trenēta (nekrīt tik strauji) un tāpēc arī 40 gadīgam sportistam var būt max pulss virs 190bpm. Tas, protams, ir zināmā mērā atkarīgs no disciplīnas, teiksim, sprinteriem vidēji max pulss būs augstāks nekā disciplīnās, kur intensitāte nav noteicošā. Biatlons un slēpošana ir īpaši ar to, ka reizē tiek nodarbinātas ļoti daudzas muskuļu grupas, pie kam intensitāte strauji mainās (kāpumi, nobraucieni, šautuves).

Bet tev jau laikam vieglāk otru nosaukt par "nejēgu", nekā kritiski paskatīties uz sevi un pameklēt pašam info?
pirmkaart... Muusu biatlonistiem nav ne 16, ne 18...
otrkaart... nezinu kur Tu rauj shaadus apsurdus skaitljus, kaa 230...?!
treshkaart... 100% noziimee naavi...
, 2008-12-22 01:37, pirms 17 gadiem
grey rakstīja: Ja skaties biatlonu, gan jau būsi pamanījis, ka visi tur ar tādiem interesantiem pulksteņiem brauc . Un ko domājies, - tie nevis rāda laiku līdz Panorāmai, bet rāda (un pieraksta) sportista pašreizējo pulsu, pie kam itin precīzi. Un ir vēl sporta laboratorijas, protams. Tā, ka ar pašam vairs nav jāskaita

100% nenozīmē nāvi, lai tev vienkāršāk to saprast, tas ir pulss, ko tu esi kādreiz sasniedzis pie maksimālas intensitātes.
Tu dikti gudri raksti no grāmatas, bet dzīvē ir drusku savādāk...
Maximumu cilvēkam nevar izmērīt... jeb pastāsti, kā to var izdarīt??? iedoshu piemēru... 100m... un pasaules rekordi šajā disciplīnā...
, 2008-12-22 02:17, pirms 17 gadiem
grey- saprotu Tavu sašutumu par tautas komentāriem, bet tāda ir dzīve un tavam pirmajam garajam vārstījumam nav pilnīgi nekāda objektīva pamata.
Katrs pats bērnībā izvēlas, ko viņš grib darīt dzīvē, tapēc tagad aizstāvēt sportistus, jo redz viņiem jāslēpo 15 grādu salā? Lattelekom meistari piemēram kabeļus labo sniegavētru laikā- vai tas ir vieglāk?
PS. Es piemēram esmu arhitekts un par savu darbu atbildu- ja kādam mājai izkritīs logs, tad uz manis ries 10x stiprāk nekā esporta komentētāji par biatlona situāciju. Ja es nenodarbojos ar biatlonu, tas nenozīmē, ka es nevaru paust sašutumu par situāciju, jo galu galā viņi tiek finansēti arī no manas nodokļos samaksātās naudas.
PPS. Katram par savu darbu jāatbild. Biatlonisti un apkārtesošais personāls to nespēj. Punkts.
PPPS. Vai man nav taisnība?
, 2008-12-22 02:46, pirms 17 gadiem
grey rakstīja: Jebkurš nopietns sportists zina savu maksimālo pulsu, pie tam diezgan precīzi. Un ne jau tikai maksimālo, bet zina arī savus anaerobos un aerobos sliekšņus ļoti precīzi. Izejot no maksimālā pulsa parasti tiek dozētas slodzes treniņiem konkrētās intensitātes zonās. Paskaties, es tev aizsūtīju vēstulē linkus, kurus pats, acīmredzot, esi par slinku meklēt.

Redziet kā (bēdīgi) sanāk. Cilvēks nekad mūžā nav redzējis pulsometru, bet tas netraucē viņam strīdēties, mētāties ar apgalvojumiem un asi kritizēt sportistus. Ko tādi vispār zina par izlasi, treneru darbu, metodiku?

To, ka rezultāti nav spoži, redzam mēs visi, bet neaizmirsīsim, ka īsts sporta līdzjutējs nepieprasa medaļas vai rezultātus, bet jūt līdzi!
Jā...
Ziņa nr viens... LV biatlonisti nespēj kvalificēties iedzīšanas sacensībām...
LV biatlonisti izvēlas nepareizās slēpes...
Viss sagriezās pret LV biatlonistiem...
utt...
mazaak runa par pulsu, bet par rezultātu, jo cilvēks ir un paliek cilvēks... Latvietis, krievs vai korejietis...
un, ja LV sportistus sāk apsteigt sportisti, kas sniegu savā dzimtenē nekad neredz un viņa ādas krāsa nav balta... tad noteikti skats pulsometrā līdzēs... kur lai tos dabūn??? un skatīsimies cik mūsu pulsinjsh buus redzot finisheejot muusu labaako sportistu 79vietaa...
, 2008-12-22 02:50, pirms 17 gadiem
Paldies par info, bet es to visu jau zinu...
kur Tu rauj tos pulsus sportistiem pāri 200 tā arī nesaprotu...
jeb matemātika klibo... ???
, 2008-12-22 03:09, pirms 17 gadiem
grey rakstīja: http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll
Saucās- ''lasīt starp rindām''?
Ko Jūs par tiem pulsiem tā cepjaties?
, 2008-12-22 03:12, pirms 17 gadiem
yuka rakstīja: Saucās- ''lasīt starp rindām''?
Ko Jūs par tiem pulsiem tā cepjaties?
izlasi grey pirmo raxtu, kurā ir 23,54% taisnības...
, 2008-12-22 03:16, pirms 17 gadiem
viedoklis rakstīja: izlasi grey pirmo raxtu, kurā ir 23,54% taisnības...
Sen jau esmu izlasījis! Es dotu 12,83%
, 2008-12-22 03:19, pirms 17 gadiem
yuka rakstīja: Sen jau esmu izlasījis! Es dotu 12,83%
par to arī cepam...
bet nu jau pietiks...
te ir sportu skolu audzēkņi, kas sev 10sek laikā ar roku spēj saskaitīt pulsu 34x... es teiktu, iespaidīgi... bet ar to arī sportiskie sasniegumi izbeidzas...
, 2008-12-22 04:15, pirms 17 gadiem
Viss jau būtu pareizi, ja Tu būtu pareizi nodefinējis patērētāju/''cietēju''.
VISA sporta VIENĪGAIS patērētājs ir tieši līdzjutējs, jo tieši viņu dēļ ar sportu iespējams pelnīt, nodrošināt translācijas utt. Ja nebūtu līdzjutēju, tad tāds sports vispār pastāvētu tikai kā sētas vaļasprieks, tapēc tieši līdzjutējs ir tiesīgs prasīt rezultātu. Tevis minētajā piemērā par mājām šie Tevis minētie bērni sporta gadījumā vispār nepastāv, darba devēji ir sporta organizācijas un ''cietušie'' ir tieši līdzjutēji.
, 2008-12-22 05:00, pirms 17 gadiem
Varbūt kāds pateiks ka nostartēja mūsu sieviešu izlase?
, 2008-12-22 08:36, pirms 17 gadiem
labrit grey-sanitār.ta tu ari neko neesi sapratis. žēl. to arhitektu kas slikti ieprojektejis logu vienreiz,otreiz...treso reizi neviens neaicinas projektet, un algu apgriezis un vares iet gravi rakt. tiesi ka biatlona- regulari nav rezultatu,tatad brauc rajonu cempionatos un bus veseliba un zelta medalas. GALVENAIS PULSS BUS OK!!! TEV SANITAR PIESTAVETU PILES IZNESAT SLIMNICA. vispar vai tik tu neesi papiņš kadam no musu ''ergļiem''? ka ta cepies? man patik tavs salidzinajums ka hokejs nestav blakus treninu zina ar biatlonu. iedomajaties karlis skrastins un musu jaunie IZLASES biatlonisti... izguli dzerumu sanitār. tiesi valsts iegulda un investe naudu no budzeta sporta bazes un sporta attistiba,cik var atlauties,ta teikt ari lidz ar to veseliba. bet sie pasi biatlonisti sanem no valsts ALGU. un tur ir tavi un mani nodokli,un rezultatu es neprasu par nodokliem,bet gan no sportiska principa. nav rezultata (ja tas notik regulari),tad skatitajs ,lai kads fans butu,tomer grib parmainas. ta notiek sporta visa pasaule. ta luk sanitar. lai tev veicas.
, 2008-12-22 22:42, pirms 17 gadiem
* grei ir labs komentārs un viņš nenoliedz, ka ir viens no tiem miljoniem kas redz, ka balts ir balts un nav melns un tās ir viņa tiesības - ēst čipšus, piedzert alu un nolamāt kādu, kas nepatīk un slavēt, kas patīk
* varētu būt, ka Latvijā ir pāris cilvēki kas redz kāpēc biatlonā ir slikti vai labi
* labi, ja ir viens, kas zina kā panākt, ka atkal būsim spicē
* fantastika, ka atrastos kāds, kas to spētu izdarīt
Vai nepiekrītiet?
, 2008-12-22 23:06, pirms 17 gadiem
Es piekrītu, ka Grejam ir taisnība, taču tā ir slikta taisnība. Es gribu citu, labāku. Tādu, kur mūsējie uzvar!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
, 2009-01-01 11:56, pirms 17 gadiem
ja sleposana nu gan lena paskataties uz visam citam komandam
, 2009-01-01 11:57, pirms 17 gadiem
15. Slovēnija +5:35.8 (5+15)
16. Latvija +5:56.7 (0+3)
paskataties uz sloveniju soda punktos un mus
, 2009-01-06 21:03, pirms 17 gadiem
Varēja tikt vizmaz pieciniekā bet nee
, 2009-01-07 17:36, pirms 17 gadiem
Igaunija nefinišēja (DNF), Polija neizgāja uz starta (DNS)mums nepaveicas