Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:7, Did:0, useCase: 3

Ne bez problēmām otrajā kārtā

Jānis Celmiņš

Ne bez problēmām otrajā kārtā
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Latvijas vīriešu volejbola izlase šodien Olimpiskajā Sporta centrā ar 2:3 piekāpjoties Zviedrijas valstsvienībai, tomēr spēja nodrošināt vietu 2010. gada Pasaules čempionāta otrajā kvalifikācijas turnīra kārtā.

Jau ziņojām, ka sestdien 2010. gada Pasaules čempionāta kvalifikācijas turnīra pirmās kārtas B apakšgrupas spēlē Latvijas izlase pārliecinoši apspēlēja Norvēģijas valstsvienību – 3:0. Zviedrijas izlase ar, kuru šodien spēlēja Latvijas izlase iepriekš (piektdien) savukārt bija piedzīvojusi zaudējumu (0:3) pret jau pieminētajiem norvēģiem.

Šodien Olimpiskajā Sporta centrā notiekošajā pēdējā turnīra spēlē Latvijas volejbolisti tikās ar Zviedrijas izlasi un spēlējot ļoti negribīgi, piekāpās 2:3 (25:20, 25:20, 27:29, 21:25, 12:15). Neskatoties uz zaudējumu Latvijas izlase nodrošināja vietu 2010. gada Pasaules čempionāta otrajā kvalifikācijas turnīra kārtā.

Zviedrijas izlases labā 29 punktus guva komandas līderis Markuss Nilsons. Latvijas izlasē attiecīgi 15, 14 un 13 punkti Viktoram Koržeņevičam, Armandam un Gundaram Celitāniem.

Otrajā kvalifikācijas turnīra kārtā Latvijas izlasei būs jāspēlē vienā grupā ar Nīderlandes, Turcijas un Igaunijas izlasēm. Turnīrs risināsies Nīderlandē maija beigās.

B grupas noslēguma turnīra tabula:

1. Latvija 1-1 (5:3), 1,171
2. Zviedrija 1-1 (3:5), 0,952
3. Norvēģija 1-1 (3:3), 0,874

Latvijas izlase iekļuva otrajā kvalifikācijas turnīra kārtā pateicoties labākai "mazo" punktu attiecībai.

 +70 [+] [-]

, 2009-01-04 17:19, pirms 17 gadiem
Pēdējā formalitāte pret Zviedriju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: JackDaniel

 +73 [+] [-]

, 2009-01-04 17:19, pirms 17 gadiem
Komentētājs pie setu rezultāta 2:0 par labu Latvijai: "Ir jānotiek kaut kam ārkārtējam, lai zviedri izcīnītu uzvaras nākamajos 3 setos..." =D

Pašpārliecinātā LV tauta... :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +20 [+] [-]

, 2009-01-04 17:20, pirms 17 gadiem

novērtējaam par zemu pretinieku

 +34 [+] [-]

, 2009-01-04 17:20, pirms 17 gadiem
Nožēlojami

 +21 [+] [-]

, 2009-01-04 17:20, pirms 17 gadiem
5 seta galotna maigi izsakoties - ŠAUSMĪGA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-04 17:20, pirms 17 gadiem
Johaidī. No 2:0 atdeva uzvaru. Zviedri bija pārāki 2. spēles daļā un izšķirošajos momentos, tāpēc arī zaudējām.

 +26 [+] [-]

, 2009-01-04 17:20, pirms 17 gadiem
Zinātniskā fantastika:18 klases zemākie Zviedri uzvar mūsu Eiropas līmeņa zvaigznes!besi tie komentētāji!

 +25 [+] [-]

, 2009-01-04 17:20, pirms 17 gadiem
paši vien vainīgi,ka izlaidām uzvaru..
ar tādu spēli 2 kārtā būs grūti..

 +11 [+] [-]

, 2009-01-04 17:20, pirms 17 gadiem
zaudeeja koncentreshanos!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:20, pirms 17 gadiem
Uzvara turnīrā paliek uzvara, bet man tomēr šķita nepārliecinošs, nestabils sniegums (it īpaši šodien), domājot par nākošajiem mačiem, kur pretī nāks nopietnāki konkurenti, cerams to var novelt uz koncentrāšanās trūkumu (Koržeņēvičs), jo objektīvi vājākas komandas. Veiksmi un nopietnāku attieksmi nākošajos mačos!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-04 17:21, pirms 17 gadiem
Kpc Medenis nespelee?

 +21 [+] [-]

, 2009-01-04 17:21, pirms 17 gadiem
attieksme zem katras kritikas

  -3 [+] [-]

, 2009-01-04 17:21, pirms 17 gadiem
salagas

  -3 [+] [-]

, 2009-01-04 17:21, pirms 17 gadiem
es domāju tāpat jābut priecīgiem, jo es pat uzvaru pār Norvēģiem negaidīju!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-04 17:21, pirms 17 gadiem
Te nu bija baigie favorīti.

 +14 [+] [-]

, 2009-01-04 17:21, pirms 17 gadiem
besi tā slavināšana tas atgādina krievu komentētājus Euro 2008 slavini,bet cieni pretinieku

  +5 [+] [-]

, 2009-01-04 17:22, pirms 17 gadiem
ak tad formalitate

  +6 [+] [-]

, 2009-01-04 17:22, pirms 17 gadiem
Diezgan dīvaini bija pavērot Vildi minūtes pārtraukumos. Nekādu konkrētu norāžu, tikai apmēram "davai, veči"...

 +10 [+] [-]

, 2009-01-04 17:22, pirms 17 gadiem
vnk kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2009-01-04 17:22, pirms 17 gadiem
Impotenti ne komanda....

Savaas maajaas pakaast viena cilveeka komandai.

2:0 setos, 23:20 3.setaa un pakaast setu.
5.setaa 9:7 nonaakt liidz 11:14 IR jaamaak.

Nemaz nerunaajot par neskaitaamajaam iespeejaam pabeigt veiksmiigi uzbrukumus.

Nav briinums ka nevienam volejbols neinteresee un neinteresees. Uzsleedzu 7dienaa pa TV paskatiities, bet ieraugu viena cilveeka shovu (zviedriem Nilsons), kas apspeelee VISU LV komandu.

 +15 [+] [-]

, 2009-01-04 17:22, pirms 17 gadiem
eSportā aizliegt lietot vārdu "formalitāte"!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-04 17:23, pirms 17 gadiem
neskatāmākais voleibols kaadu gadījies redzēt!! LV izlases spēle nekāda !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:24, pirms 17 gadiem
vājprāts, visu laiku nevarēju saprast kas trūkst Latvijas vienmēr perspektīvajiem volejbolistiem, lai gūtu normālus panākumus. diemzēl izskatās, ka nav "izsalkuši" - minimumu izdara un izrādās, ka pietiek. ir apmierināti, ka Latvijā labākie uzvar leišus, saņem minimālo algu un vairāk neko nevajag ..

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:24, pirms 17 gadiem
sievietes....

  +7 [+] [-]

, 2009-01-04 17:24, pirms 17 gadiem
knipaks rakstīja: Kpc Medenis nespelee?
tāpēc,ka bardaks tajā izlasē!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:24, pirms 17 gadiem
ar tadu speli musu izlase pat nacionalas ligas labakajam komandam stabili zaudetu...KAUNS par tadu LV izlasi...fuj.....

  +3 [+] [-]

, 2009-01-04 17:24, pirms 17 gadiem
njaaa....Negaidiiju zaudeejumu, bet kaa ir, taa ir!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 17:24, pirms 17 gadiem
Vienkārši skumji, spēles otrajā pusē bez variantiem

  +8 [+] [-]

, 2009-01-04 17:25, pirms 17 gadiem
smieklīgi,Šmēdiņš iesit tīklā vienu izšķirošo bumbu 3 seta izskaņā un pats vēl smejas,jo tad rezs kluva no ničas uz -1..

  +4 [+] [-]

, 2009-01-04 17:25, pirms 17 gadiem
Komenteetaajs teica, kursh rit uzliks uz Zviedriem tie varees laiemet labu naudinju. Dazhi laikam arii labi vineeja!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-01-04 17:25, pirms 17 gadiem
Bez Ansi izlase nav nekas!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:25, pirms 17 gadiem
Protams, ka nepatīkami, lai gan nākamajā kārtā tikām. Nezinu, vai mums visas taktikas bija atrunātas ģērbtuvē, bet ko darīja spēles laikā LV treneris? Ja paskatās uz zviedru treneri, tad visu laiku meklēja labāko sastāvu, deva norādījumus (piemēram, servēt uz Pļaviņu, kas ļoti labi izdevās pretiniekam), ņēma laicīgus minūtes pārtraukumus, kuros skaidroja, ko un kā darīt, bet ko darīja Vilde minūtes pārtraukumā? "Davai, davai" - seko plaukstu sasitiens..

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 17:26, pirms 17 gadiem
kaut kas šodien ļoti pietrūka mūsu komandai. varbūt veiksmes, varbūt uguntiņas acīs un vēlmes uzvarēt par katru cenu, nezinu.
Tā, kā nesanāca skatīties spēli tiešraidē, paldies LTV par spēles translāciju, bet tādus komentētājus (laikam bija melderis un otru uzvārdu diemžēl nespēju atcerēties) ar koku izdzīt no televīzijas un volejbolam tuvu nelaist. pilns ar kļūdainiem komentāriem (elementāri jāskaita līdzi pieskārieni bumbai līdz 3, nevis jāpārmet, ka spēlētājs (armands celitāns) nevietā met pāri tīklam bumbu), nemaz nerunājot par faktu, ka 2 seta izskaņā uzzināju, ka zviedriem esot 3 mačbumbas.
par Vildes pusminūtes pārtraukumiem esmu nelielā nesaprašanā. kamēr zviedru treneris stāsta, koriģē, runā, vilde pus minūtes laikā pasaka - veči, saņemas! tā interesanti.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:26, pirms 17 gadiem
Alexij rakstīja: kooooooooooooooo?????? nifiga sebe, es jau peec otraa seta vairs neskatiijos jo likaas ka te jau viss skaidrs. Ej tu nost, nu ko es teicu - latviskais gars ir dziivs visos sporta veidos - velkam stipros un kaasham pokemoniem
ta jau otrajaa kartaa vajag vineet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-04 17:27, pirms 17 gadiem
un vajag normaalu treneri!!! nevar taa paartraukumos "Davai veči".

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:28, pirms 17 gadiem
Vilde izlases treneris for ever and ever?

  +3 [+] [-]

, 2009-01-04 17:29, pirms 17 gadiem
Pēdējā formalitāte un šī pirmā grupa Latvijas izlasei ir nejaušība!!! Smieklis nāk! Es pat neredzēju kontrargumentus zviedru spēlei, ja nu vienīgi samazināt nenormāli lielo kļūdu skaitu

  +6 [+] [-]

, 2009-01-04 17:30, pirms 17 gadiem
PALDIES, Latvijas izlases pārstāvjiem, par "izcilo, neatkārtojamo un citādi brīnišķīgo" sniegumu. Turpiniet tādā pašā garā un līdzjutēju atbalsts JUMS ir apgriezti proporcināli garantēts arī turpmāk. Attieksme apdirsoša, nievājoša. Tā jau popularitāte kritusies, bet pašiem arī nagla jāiedzen zārka vākā. Vienkārša maucība.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 17:30, pirms 17 gadiem
Katrā ziņā smiekli nāk par frāzi iepriekšējā rakstā, ka "Latvijai jāparāda, ka nokļūšana pirmajā kvalifikācijas kārtā ir pārpratums"... Skarbi...
Nav jau jābūt spečukam, lai pateiktu, ka esam spēcīgāki pret zviedriem un norvēģiem, taču šodien bijām tik pašpārliecināti kā īsti mudaki

     [+] [-]

, 2009-01-04 17:30, pirms 17 gadiem
Latvija jau izsenis zināma kā valsts, kura bieži pakāš visiem vājākajiem. Futbolā - Lihtenšteinai, basketbolā Portugālei, Izraēlai, hokejā Itālijai u.c

  -2 [+] [-]

, 2009-01-04 17:31, pirms 17 gadiem
Tanabe rakstīja: Diezgan dīvaini bija pavērot Vildi minūtes pārtraukumos. Nekādu konkrētu norāžu, tikai apmēram "davai, veči"...
Da sen jau vajag citu treneri. Boriss Kolčins.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-04 17:32, pirms 17 gadiem
Ko tas Vilde ir savācis izlasē???Nevar uztaisīt normālu maiņu,jo nav ko nomainīt.Ko tas Petrušēvics,Saušs un Zavarotnijs tur dara,izlasē ir jāņem labākie!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:34, pirms 17 gadiem
es gan uzkatu,ka Birjukovu vajag izlasē kā treneri!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:35, pirms 17 gadiem
Saveejos panjem!!!

     [+] [-]

, 2009-01-04 17:37, pirms 17 gadiem
pret zviedriem atslābinājās trešajā setā...

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:38, pirms 17 gadiem
Sveiki! Es tikko no arēnas! Virsraksts diivains, jo vispaar 2. kaartaa mees tikaam bez gruutiibaam vajadzeeja jau tikai 1 setu. Par shito machu daudz komentaaros neiesliighshu jo manupraat arii TV skatiitaajiem likaas shvaki

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:38, pirms 17 gadiem
kaut kādas līdzības var vilkt ar basketbola izlases EČ kvalifikācijas turnīru.. formāli izvirzītais mērķis ir sasniegts, bet... Ar ko tas beidzās trajkovičam visi zinām. Un šeit noteikti būtu nepieciešams vismaz trenera darba izvērtējums,
Vien atšķirība tā, ka, ja nemaldos, līgums ar vildi ir beztermiņa

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:39, pirms 17 gadiem
Kāpēc Pēdas vietā bija jāliek Iecelnieks?
Kāpēc neuzlika atpakaļ Petrovu? Taču acīmredzami pirmie tempi labāk strādāja ar Petrovu.
Kāpēc pat nepamēģināja Petrušēviču? Pēc pagājšgad redzētā, viņš ir labāks par Iecelnieku un, iespējams, arī par Šmēdiņu.
Kā gan pēc tam, kad pēc izdarītām maiņām ir pazaudēts sets, var atstāt laukumā tieši to uzmainīto sastāvu, kurš zaudēja, nevis atlikt atpakaļ to, kurš uzvarēja?
Kāda jēga pēkšņi laist Saušu uz servi Pēdas vietā? Saprotu, kad A. Celitāna vietā, bet kāpēc jauns džeks pēkšņi jāizmet 3. seta galotnē servēt Pēdas vietā...
Par minūtes pārtraukumiem jau te diezgan komentēts...

     [+] [-]

, 2009-01-04 17:39, pirms 17 gadiem
Domāju,ka komandas problēma ir trenera apjukumā, un nespējā mobilizēt spēlētājus. Pretēji zviedru "coach",Vilde neiejaucās ar spēlētāju maiņām,bet tikai ar pārtraukumu palīdzību(tajos tika paveikti pāris vārdi). Manuprāt izlasei vajag citu treneri..

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:39, pirms 17 gadiem
refresh rakstīja: es gan uzkatu,ka Birjukovu vajag izlasē kā treneri!
Ar ko viņš ir labāks par Vildi?

ps. Nesaku ka Vilde ir uuberkruts, bet labaaka Latvijaa nav. Nu moshka vieniigi Parshins, kursh starpcitu trenee muusu naakamaa aplja pretiniekus turkus

  -2 [+] [-]

, 2009-01-04 17:40, pirms 17 gadiem
wildo rakstīja: Sveiki! Es tikko no arēnas! Virsraksts diivains, jo vispaar 2. kaartaa mees tikaam bez gruutiibaam vajadzeeja jau tikai 1 setu. Par shito machu daudz komentaaros neiesliighshu jo manupraat arii TV skatiitaajiem likaas shvaki
nevajadzēja setu.. no sākuma skaitītu mazos punktus. ja 3. un 4. setā paliktu apmēram uz 10 un 5.setā uz 5.. pirmo vietu grupā neredzēt.

     [+] [-]

, 2009-01-04 17:40, pirms 17 gadiem
telco rakstīja: Kāpēc Pēdas vietā bija jāliek Iecelnieks?
Kāpēc neuzlika atpakaļ Petrovu? Taču acīmredzami pirmie tempi labāk strādāja ar Petrovu.
Kāpēc pat nepamēģināja Petrušēviču? Pēc pagājšgad redzētā, viņš ir labāks par Iecelnieku un, iespējams, arī par Šmēdiņu.
Kā gan pēc tam, kad pēc izdarītām maiņām ir pazaudēts sets, var atstāt laukumā tieši to uzmainīto sastāvu, kurš zaudēja, nevis atlikt atpakaļ to, kurš uzvarēja?
Kāda jēga pēkšņi laist Saušu uz servi Pēdas vietā? Saprotu, kad A. Celitāna vietā, bet kāpēc jauns džeks pēkšņi jāizmet 3. seta galotnē servēt Pēdas vietā...
Par minūtes pārtraukumiem jau te diezgan komentēts...
Par Saušu, Petrušēviču un Petrovu piekriitu, bet Pēda bija sliktaakaa formaa kaa Lauris

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:41, pirms 17 gadiem
Izlase sevi ir izmelusi, puikas bez nekadas motivacijas, savācas un uzpēle. Klubos kur maize jāpelna ir cita atdeve jo ja nespesi sevi pieradit no lielakas algas pāriesi uz mazāku, nauda tā ir motivācija, bet kas notiek izlase pilnīga bezatbildība. Otra lieta ir treneris, kurs manā skatījumā sitot plaukstas un sakot veči saņemas ir pilnīgi nespējīgs, nebūtu veco sasniegumu un sena pazīšanās sen būtu strādājis par sporta skolotaju.

  -3 [+] [-]

, 2009-01-04 17:41, pirms 17 gadiem
domis rakstīja: nevajadzēja setu.. no sākuma skaitītu mazos punktus. ja 3. un 4. setā paliktu apmēram uz 10 un 5.setā uz 5.. pirmo vietu grupā neredzēt.
Vispirms skataas uzvaras zaudes tas katyram 1-1, bet tad setus, un tur mums buutu 5-3, a zviedriem 3-5, taaka pietika ar 1. setu

  +3 [+] [-]

, 2009-01-04 17:41, pirms 17 gadiem
Tāds ir mūsu līmenis volejbolā. Un nav ko brīnīties! Ja ir viens pasaules līmeņa spēlētājs (un kuram tāpat mēdz neiet), bet visa sistēma buksē, tad nav jābrīnās par šādu rezultātu....Jāsaka milzīgs paldies NOR, kuri mūs ievilka nakamā kārtā uzvarot SWE.
1) Pasekojam, kurā vietā ir LAT jauniešu izlases....pasekojam līdzi sagatavošanas procesiem jauniešu izlasē (salīdzinām kaut vai ar igauņiem);
2)Pasekojam līdzi treneru kvalifikācijai (ne vienmēr lielisks spēlētājs būs arī lielisks treneris);
3)Pasekojam LVF darbam, lai attīstītu volejbolu Latvijā. Parādiet man tādu personību, kā Valters basketbolā, Indriksons futbolā, Lipmans (vai Koziols) hokejā! PR nekādas....

Ir jāmaina visa saimniecība un parasti tā krīzes laikos notiek...cerams, ka krīze sakārtos daudzas lietas iekš Latvijas volejbolu.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-04 17:42, pirms 17 gadiem
Puszabaks rakstīja: Izlase sevi ir izmelusi, puikas bez nekadas motivacijas, savācas un uzpēle. Klubos kur maize jāpelna ir cita atdeve jo ja nespesi sevi pieradit no lielakas algas pāriesi uz mazāku, nauda tā ir motivācija, bet kas notiek izlase pilnīga bezatbildība. Otra lieta ir treneris, kurs manā skatījumā sitot plaukstas un sakot veči saņemas ir pilnīgi nespējīgs, nebūtu veco sasniegumu un sena pazīšanās sen būtu strādājis par sporta skolotaju.
nu tad aizej un paraadi kursh ir boss

     [+] [-]

, 2009-01-04 17:43, pirms 17 gadiem
wildo rakstīja: Ar ko viņš ir labāks par Vildi?

ps. Nesaku ka Vilde ir uuberkruts, bet labaaka Latvijaa nav. Nu moshka vieniigi Parshins, kursh starpcitu trenee muusu naakamaa aplja pretiniekus turkus
Vispār jau Latvijas pilsonis ir Boriss Kolčins.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-04 17:45, pirms 17 gadiem
wildo rakstīja: Par Saušu, Petrušēviču un Petrovu piekriitu, bet Pēda bija sliktaakaa formaa kaa Lauris
neesmu pārliecināts, tad jāpēta statistika. Subjektīvi likās, ka Iecelniekam padaudz nesakarīgu kļūdu bija.

     [+] [-]

, 2009-01-04 17:46, pirms 17 gadiem
PuLVeris rakstīja: Vispār jau Latvijas pilsonis ir Boriss Kolčins.
nu varbuut, bet kas zin!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:47, pirms 17 gadiem
wildo rakstīja: Vispirms skataas uzvaras zaudes tas katyram 1-1, bet tad setus, un tur mums buutu 5-3, a zviedriem 3-5, taaka pietika ar 1. setu
Jā, tāda lielākoties ir kārtība, bet kā jau iepriekš minēju, Timermanis pa tv teica ka sākuma skaitītu mazos punktus. Un pieļauju, ka viņš ir viens no retajiem kas izlasījis sacensību nolikumu, tādēļ atļaušos vairāk ticēt viņam.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 17:47, pirms 17 gadiem
telco rakstīja: neesmu pārliecināts, tad jāpēta statistika. Subjektīvi likās, ka Iecelniekam padaudz nesakarīgu kļūdu bija.
ir 3 veidu meli: mazi, lieli, statistika.

Volejbolā jo īpaši. Diognaalajam piemeeram 15 punktu ir maz, bet ceelaajam 3 ir daudz, un ir skaidrs ka vinjsh dara to ko nevajag

     [+] [-]

, 2009-01-04 17:48, pirms 17 gadiem
wildo rakstīja: nu varbuut, bet kas zin!
Kas varbūt, ka kas zin

     [+] [-]

, 2009-01-04 17:48, pirms 17 gadiem
trenera teiciens: ''noņemamies ar pirmo''!! laikam nebija tik spēcīgs kā Zviedru trennere pareizo risinājumu meklēšana...

  -3 [+] [-]

, 2009-01-04 17:49, pirms 17 gadiem
domis rakstīja: Jā, tāda lielākoties ir kārtība, bet kā jau iepriekš minēju, Timermanis pa tv teica ka sākuma skaitītu mazos punktus. Un pieļauju, ka viņš ir viens no retajiem kas izlasījis sacensību nolikumu, tādēļ atļaušos vairāk ticēt viņam.
atradi iisto kam ticeet Man patikaas viņa citāts:
Viktors Koržeņēvics dodas servēt. Laba serve,... ja izdodas. [un tikai tad viņš izserveeja]

     [+] [-]

, 2009-01-04 17:49, pirms 17 gadiem
nu zeel. bet ka tik tikaaam talaak

     [+] [-]

, 2009-01-04 17:49, pirms 17 gadiem
PuLVeris rakstīja: Kas varbūt, ka kas zin
nu tad jau taa kaa itkaa laikam jaa

  -2 [+] [-]

, 2009-01-04 17:50, pirms 17 gadiem
alimoe87 rakstīja: trenera teiciens: ''noņemamies ar pirmo''!! laikam nebija tik spēcīgs kā Zviedru trennere pareizo risinājumu meklēšana...
Vilde vnk gribeeja njemties ar Saušu, jebkā uz krekla rakstiits Sausu

     [+] [-]

, 2009-01-04 17:50, pirms 17 gadiem
wildo rakstīja: ir 3 veidu meli: mazi, lieli, statistika.

Volejbolā jo īpaši. Diognaalajam piemeeram 15 punktu ir maz, bet ceelaajam 3 ir daudz, un ir skaidrs ka vinjsh dara to ko nevajag
Par statistiku kopumā piekrītu
Te gan vairāk vai mazāk varētu paļauties uz statistiku, jo salīdzinam taču vienas pozīcijas spēlētājus

  +3 [+] [-]

, 2009-01-04 17:52, pirms 17 gadiem
wildo rakstīja: atradi iisto kam ticeet Man patikaas viņa citāts:
Viktors Koržeņēvics dodas servēt. Laba serve,... ja izdodas. [un tikai tad viņš izserveeja]
nu tad palasies līdz galam rakstu (it īpaši pēdējo teikumu), un tad runā par ticamībām/neticamībām. Vēlu veiksmi turpmākajās savas taisnības aizstāvēšanās!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-04 17:53, pirms 17 gadiem
Forsi skatiities kaa Plavins vis laik par kko nirdz

     [+] [-]

, 2009-01-04 18:02, pirms 17 gadiem
telco rakstīja: Par statistiku kopumā piekrītu
Te gan vairāk vai mazāk varētu paļauties uz statistiku, jo salīdzinam taču vienas pozīcijas spēlētājus
protams, bet apskaties kas notika NBA, kad Biedriņa klubs peec statiem Mageti panjeema

     [+] [-]

, 2009-01-04 18:03, pirms 17 gadiem
domis rakstīja: nu tad palasies līdz galam rakstu (it īpaši pēdējo teikumu), un tad runā par ticamībām/neticamībām. Vēlu veiksmi turpmākajās savas taisnības aizstāvēšanās!
točno, paldies Bet nociteeji nepareizo

  +4 [+] [-]

, 2009-01-04 18:08, pirms 17 gadiem
Ko var gribēt, ja izlase sastāv no vienas komandas - Rīga/Lāse !!! Izskatās ka Vilde tikai grib ievilkt savu komandu izlasē !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 18:17, pirms 17 gadiem
skinhead. rakstīja: Ko var gribēt, ja izlase sastāv no vienas komandas - Rīga/Lāse !!! Izskatās ka Vilde tikai grib ievilkt savu komandu izlasē !!
Bet vismaz ir saspeeleejushies, jo tie kas nav no lāses (ja neskaita Celitaanu) bishk kriit aaraa no ziimeejuma.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 18:22, pirms 17 gadiem
skinhead. rakstīja: Ko var gribēt, ja izlase sastāv no vienas komandas - Rīga/Lāse !!! Izskatās ka Vilde tikai grib ievilkt savu komandu izlasē !!
Pilniigi piekriitu Kpc nenem no Elvi/Kuldigas kaadu. tur tach arii ir labi speletaaji. Grimailovs,Baiks,Vanags,Otrs Smedins,Pukitis, !!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 18:23, pirms 17 gadiem
Pilniigi piekriitu SKRUNDA. !

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 18:24, pirms 17 gadiem
Shii speele bija shmeediiga un iecelnieciska!!

     [+] [-]

, 2009-01-04 18:28, pirms 17 gadiem
Meklēju reitinga tabulā Zviedriju....
Neatradu....
Kārtējo reizi jāsaka ka izlases večiem ar attieksmi viss nav kārtībā, zaudēt savās mājās vienam cilvēkam, nu un kas ka tikām nakamajā kārtā, skatītāji grib redzēt graujošas uzvaras, nu taču ir pilnīgi skaidrs, ka ar šādu attieksmi mēs dabūsim 0:3 no Turkiem, Igauņiem un Nīderlandes stundas laikā...
Katrā ziņā līdz maijam jāatrisina šis nožēlojamais attieksmes jautājums, citādi piezīvosim kārtējo kauna mirkli LV volejbola vēsturē.
Iespējams, ka savu darīja svētki, iespējams, ka komandas līderi līdz galam nespēja atrast kopēju valodu ar saspēles vadītāju, bet skatītājus un līdzjutējus tas neinteresē. Nevar savās mājās spēlēt ar pusspēku pat ar zemāka līmeņa komandām, un šodiena pierādīja kas no šādas attieksmes iznāk.
Komandas potenciāls notekti ir lielāks, esam redzējuši izlases spēlētājus Shenker līgā, Celitāns demonstrē labu sniegumu Krievijas superlīgā, Pēda ir stabils Itālijā, pietrūkst Hotuļevs, žēl ka Cielavs netiek izmēģināts izlasē, bet varbūt negrib, Medenis cerams būs formā līdz maijam.
žēl ka jaunatnes volejbola saimniecība līdz šim ir tā nolaista, ka nav īsti spēlētāju, kas jau mītu izlases vīriem uz papēžiem, nav konkurences, tāpēc arī attieksme pieklibo. Ceru ka vīri paši tiks ar sevi galā līdz maijam un nākamā kārtā redzēsim krietni saturīgāku sniegumu.
Lai veicās.

  +4 [+] [-]

, 2009-01-04 18:35, pirms 17 gadiem
SKRUNDA rakstīja: Pilniigi piekriitu Kpc nenem no Elvi/Kuldigas kaadu. tur tach arii ir labi speletaaji. Grimailovs,Baiks,Vanags,Otrs Smedins,Pukitis, !!
Nav vinji veel tik labi! Un starp citu Toms bija tribiinees

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 18:35, pirms 17 gadiem
Šmēdiņu uz smēdi !

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 18:38, pirms 17 gadiem
Bezmugurkaulnieki!

  -3 [+] [-]

, 2009-01-04 18:42, pirms 17 gadiem
es saprotu ja cilveki izsakas,ka izlase nospeleja slikti vai kaa savadak,bet nu,ka ir tadi individi kas vel paspej nod****,tas ir nozelojami,vajadzetu iedomaties sevi speletaju vieta kuri lasa visus shitos nicinamos komentus:/

negaja tik labi ka vajadzeja,bet nu skatisies kaa talak bus

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 18:43, pirms 17 gadiem
lašaras
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 18:51, pirms 17 gadiem
psc...

  +3 [+] [-]

, 2009-01-04 18:51, pirms 17 gadiem
ja mērķis ir uzvarēt norvēģus, tad viss ir OK!
ja mērķis ir cīnīties ar holandiešiem un turkiem (vai pat igauņiem) tad komandas komplektācija un spēle nepārliecina.
neredzu nekādu jēgu izlasē iespēlēt 1,90 garu diognālo spēlētāju, kurš vasarā droši vien gribēs bīču spēlēt. īpaši - ja viņš izlasē ir lielākais podu gāzējs...
neredzu ne mazāko jēgu izlasē iespēlēt Plaviņu, jo lielo turnīru laikā viņš izlasei nebūs pieejams.
cik nopratu, 3 "somi" ikdienā spēlē augstākā līmenī kā Lāse un tie nav vienīgie laba līmeņa volejbolisti, kuri nav izlases apritē.

     [+] [-]

, 2009-01-04 18:56, pirms 17 gadiem
Kad latvieši beidzot sāks mācīties no savām kļūdām... Nekad nenovērtē pretinikeu par zemu!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 18:58, pirms 17 gadiem
zanjuks rakstīja: es saprotu ja cilveki izsakas,ka izlase nospeleja slikti vai kaa savadak,bet nu,ka ir tadi individi kas vel paspej nod****,tas ir nozelojami,vajadzetu iedomaties sevi speletaju vieta kuri lasa visus shitos nicinamos komentus:/

negaja tik labi ka vajadzeja,bet nu skatisies kaa talak bus
speeletajiem peec shaadas speeles te nemaz nebuutu jaanaak un jaameegina atrast kkaads attaisnojums.

Kaads sniegums - taada attieksme. Neviens neparmestu un neko neteiktu, ja zaudeetu speeciigai komandai...

peec skaistaam uzvaraam vinji var naakt un lasiit, ka liidzjuteeji ir sajuusma, bet peec shaadaam speeleem - pa taisno uz sporta zaali, kur kauneeties un treneeties.

     [+] [-]

, 2009-01-04 19:02, pirms 17 gadiem
--> Daukis
Viens soms bija izlasē - Koržeņēvičs
Veinbergu izlasē neņems vecuma dēļ = 37 gadi (droši ka pats ar nemaz negrib)
Cielavs vēl varētu pamēģināt lai gan ar jau pāri 30, bet tur ir kāds zemūdens akmens, izlasē nav tā īsti nostiprinājies.
No ārzemniekiem paliek Hotuļevs, Medenis, Ramma, Sorokins, Štāls, Leitis kas reāli varētu pretendēt uz vietu izlasē.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 19:08, pirms 17 gadiem
amatieri

  -2 [+] [-]

, 2009-01-04 19:13, pirms 17 gadiem
atlaist trenerus un nedod naudu volejbolam, labaak hokejam , nav ko aakstus barot

     [+] [-]

, 2009-01-04 19:21, pirms 17 gadiem
Goodman2576 rakstīja: --> Daukis
Viens soms bija izlasē - Koržeņēvičs
Veinbergu izlasē neņems vecuma dēļ = 37 gadi (droši ka pats ar nemaz negrib)
Cielavs vēl varētu pamēģināt lai gan ar jau pāri 30, bet tur ir kāds zemūdens akmens, izlasē nav tā īsti nostiprinājies.
No ārzemniekiem paliek Hotuļevs, Medenis, Ramma, Sorokins, Štāls, Leitis kas reāli varētu pretendēt uz vietu izlasē.
Iecelnieks ar 26 ir vecaakais taatad ar domu par naakotni

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 19:24, pirms 17 gadiem
... vēl jau ir viens no Baltijas līgas labākajiem spēlētājiem Vilmanis...

     [+] [-]

, 2009-01-04 19:28, pirms 17 gadiem
Paardots!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 19:32, pirms 17 gadiem
Cik tad reizes Zviedru 8 numuru nobloķēja? Sit tik pa diogonaali un viss. Šmēds kā vienmēr, izdara kļūdu- pasmejas- es vienalga kruts. Pēda bija labāks par Iecelnieku un Gunča savā līmenī. 5. setaa vajadzeeja likt saakumsastaavu.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-04 19:48, pirms 17 gadiem
Baig zel

  -2 [+] [-]

, 2009-01-04 19:51, pirms 17 gadiem
Nav ko teikt... Vnk nav iistais sastaavs un treneris.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 19:55, pirms 17 gadiem
Spēles un turnīra liktenis jau tika izšķirts, kad Lv vinnēja pirmo setu!!!

     [+] [-]

, 2009-01-04 20:12, pirms 17 gadiem
Kā tieca komentētājs;Ezerzemes,Rīgas zaldātiņu līmenis...Tādiem zaudēt kauns protams,bet tas parāda mūsu voleja līmeni.Pie tā jau nav vainīgs Vilde.Būtu leiši,tos arī vatbūt vinnētu.1 komanda viņiem ir,kuri šad tad var pārservēt....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 20:19, pirms 17 gadiem
Ja turpinās"lāse" but Latvijas izlase ar visu treneri. Neko labaku nevar gaidīt

  -1 [+] [-]

, 2009-01-04 20:38, pirms 17 gadiem
pirmos četrus setus nogulēju, jo bija garlaicīgi, bet piektā seta vidū vienkārši izgāju no mājām - volejbols ir nedaudz interesantāks par F1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:25, pirms 17 gadiem
4. un 5. setu manupraat buutu vinneejusi ar Pēdu laukumā. Viņš tomēr aizsardzībā ir baigi labs, un uzbrukumā arī nebij sūdīgs.

Cēlājiem daudz kļūdas. Un Vilde ir baigi sūdigs treneris.

     [+] [-]

, 2009-01-04 21:32, pirms 17 gadiem
Pēc 2:0 izlaist uzvaru ir jāmāk. Vilde šajā ziņā ir tipisks Latvijas treners.Līdzvērtīgs Muižniekam. Ar tekstiem: nu tagad davaj veči saņēmās.Pick and Roll.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 21:58, pirms 17 gadiem
Nu jau atkal ir sākusies spēlētāju nolikšana un sporta veida nicināšana! Lieciet mieru volejbolam! Par attieksmi piekrītu, bet galveno vaininieku izlases potenciāla neizmantošanā saskatu tieši treneru korpusa mazspējībā. Vilde vairāk nav tas Vilde no kura laukumā baidījās vai respektēja Gardīni, Zorzi, Fomins u.c. lieliski spēlētāji. Arī kā treneris kādus gadus 4-5 atpakaļ bija stingrāks un prasīgāks- tātad autoritāte sportistiem. Tagad no tā visa nekas vairāk nav palicis. Jā spēlētājiem nav attieksme, bet tieši tas ir trenera uzdevums-spēles disciplīna un taktiskais zīmējums. Un lai nepļurkšķ basketbolisti, viņu dārziņā ir tādi paši sūdi-provinciālās megazvaigznes pacēlušas degunus debesīs un spēlē kā patīk. Vajag treneri ar mugurkaulu un spēlētāji paši vēlēsies darīt visu to labāko. Viņi to var un es TICU!!! Raimond attopies, iedod pa krāgu visiem, jo sliktāk jau nebūs!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-04 22:44, pirms 17 gadiem
vienkārši nožēlojami!
KO pie velna izlasē dara pļaviņš ? Lai brauc uz pludmali un tur ņemās kamēr slikti paliek! Pļaviņš to vien darija kā citus raustija, lai gan libero būtu jābūt tādam kas aizsardzībā un servju uzņēmšanā paņem iniciatīvu uz sevi!Cik reizes šodien un vakar bumbas nokrita starp Pļaviņu un kādu? Vismaz kādas 10 (man pat liekas vairāk)!Un tā viņa attieksme vispār ir unikāla pēc savas kļūdas tikai paņirdz par citu kļūdām aizrāda!Liekas ka pusism ļoti smagas brīdienas gadijušās ka uz spēli atnācis ar galīgi aizpampušu seju tā itkā butu dzēris kādu nedēļu!
Vilde no izlases vienreiz ir jāizmet pietiks pazemot Latvijas volejbolu!
Vilde ar to vien nodarbojas kā tik ievilkt izlasē kādu savējo ! Fantastiski piemēri - Saušs kurš izlasei reāli neko nevar dot tiek izlasē bet Lomakins kas ir viens no rezultatīvākajiem latviešiem šenkerī pietam ar vienu no labākajiem +/- koeficientiem vispēr pat uz izlases treniņiem netiek aicināts! Tas pats ar Vilmani.Pārtraukumi arī viņam labie apmērām tādi kā "nu davaj saņemās".Spēlētājus vajag reāli sapurināt viņš visus atslābina.Un atdot spēli pēc 2iem vinnētiem setiem tiešām jāmāk un Vilde to lieliski pieprot!Daudzi minēja , ka spēlētājiem trūkstot motivācijas labi spēlēt un es tam pilnigi piekrītu un arī motivācijas trūkums ir vildes vaina!
Petrovs arī jāmet ārā! Viņam vēl jākrāj daudz pieredzes un gan jau pēc pāris gadiem varēs arī spēlēt!Ko dod tas, ka viņš ar 1.tempiem saspēlējas labāk nekā grimailovs, ja viņš to pašu pirmo tempu vienmēr izceļ uz četrām rokām un bloku vispār nejēdz saraustīt!
Vajadzētu izlasē pamēģinat Leiti viņam vismaz pieredz ir.
Šmēdiņa attieksme ari nav nekāda labā.Lai gan šodien pie tīkla nebija tik labs kā vakar bet noturēja aizsardzību!(tas gan laikam tā kā būtu Pļaviņa darbs bet tas tā!)
Pēda noteikti nebija formā, bet gan jau kādreiz uzvilks izlases kreklu ari tad kad būs formā un tad būs vismaz kāda laba 4. zona.
Vispār patika kā šodien nospēlēja A.Celitāns būtu viņam devis labāko spēlētāju.
Tiem kas teica ka nevajagot rakstīt negatīvu komentārus, jo spēlētāji slikti jutīšoties pēc to lasīšanas varu tikai teikt visiem spēlētājiem jau būtu jājūtas nenormāli sūdīgi pēc tik pazemojošas spēles, bet ja nejūtas lai ienāk palasa un varbūt nāks pie prāta!
Kopumā šī bija viena no pazemojošākajām dienam Latvijas volejbolā ,jo komandas kuras nav pat pasaules rangā būtu jāuzvar bez vārda runas!
Potenciāls šai izslsei ir un paliek diezgan liels tikai izlase jāievirza pareizajās sliedēs!

     [+] [-]

, 2009-01-04 23:01, pirms 17 gadiem
kāds šim zaudējumam sakars ar maka biezumu?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-04 23:29, pirms 17 gadiem
Izskatas ka te visi ir baigie specuki...Netaisos aistavet izlases slikto speli.Bet kadus speletajus lai izlase nem?Tos kuri Shenker liga 6nieka nevar tikt?Ka vini palidzes izlasei ja neko nerada LV limeni?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 01:38, pirms 17 gadiem
Johansons rakstīja: Var jau arī Latvija neierasties uz spēli,sajauks zāli.
nu ko gandriz jau sajauca ?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-05 01:39, pirms 17 gadiem
Johansons, 2009-01-03 19:58, aizvakar, citēt

erred rakstīja: NOR:SWE=3:0
LAT:NOR=3:0
LAT:SWE=0:3
...a ko nu , skaitam setu punktus!

Var jau arī Latvija neierasties uz spēli,sajauks zāli.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-05 08:36, pirms 17 gadiem
Celitāns arī neko neparādija! Viena kombene 1.setā un tālāk tikai rajona līmeņa volejbols. Cēlājus gan nevajag nolikt, jo servju uzņemšana nebija nekāda!

     [+] [-]

, 2009-01-05 11:51, pirms 17 gadiem
Stulbums ... ar tādu attieksmi pret spēli, var tikai Nigērijā banānus kaplēt. Zviedrus bija jāpaņem 3 setos bez kādiem jautājumiem. Tā vietā - trešajā setā sāka d!rsties un beigās paši sevi izčakarēja. Vildem vajdzēja vienkārši novilt kedu un sadot Šmēdam pa pakaļu, lai atceras, ka jāspēlē visi trīs seti. Āksti gatavie. Labi vēl, ka tika uz nākošo kārtu.

     [+] [-]

, 2009-01-05 12:52, pirms 17 gadiem
Nu un būtu vinnējuši un visi teiktu,ka tie tak zviedri,kas nav pat reitingā, tie tak salagas, tos jau kurš katrs varētu apspēlēt. visi baigi gudrinieki! un jā, ņemam izlasē to, metam ārā to..te ar jauki mākat apspriesties! Zināšanai, LV NAV naudas (!) tāpēc izlase taisīta uz Lāses komandas. Vienkārši burvīgi komentāri! Laimīgu Jauno gadu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja