Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:4, Did:0, useCase: 3

Antidopinga aģentūra rekomendē diskvalificēt Krievijas vieglatlētus

Krišs Upenieks

Antidopinga aģentūra rekomendē diskvalificēt Krievijas vieglatlētus
''WADA'' prezidents Ričards Paunds
Foto: AFP/Scanpix

Pasaules antidopinga aģentūras (WADA) izveidotā neatkarīgā komisija šovakar sasauktajā preses konferencē rekomendēja Starptautiskajai vieglatlētikas federāciju asociācijai (IAAF) diskvalificēt Krievijas vieglatlētus no visām sacensībām un uz nenoteiktu laiku apturēt Krievijas Antidopinga aģentūras licenci.

Sportacentrs.com jau vakar ziņoja, ka IAAF draud Starptautiskās futbola federācijas (FIFA) mēroga korupcijas skandāls. Ziņojumi par aizliegto vielu lietošanas gadījumu piesegšanu un naudas atmazgāšanu, kuros iesaistīts arī 82 gadus vecais bijušais IAAF prezidents Lamins Diaks. Pašreizējais IAAF prezidents Sebastians Ko bija IAAF viceprezidents astoņos no 16 gadiem, tomēr noliedza, ka kaut ko zinājis par Diaka apsūdzībām.

''Izmeklēšanas laikā atklājām informāciju, kas nebija vērsta tikai uz sporta korupciju, bet arī uz kriminālām darbībām. Lieta nodota tālāk Interpolam sīkākai izpētei,'' šovakar preses konferencē atklāja WADA prezidents Ričards Paunds. Tiek ziņots, ka Krievijas valsts tieši veikusi iebiedēšanas darbības un iejaukusies Maskavas antidopinga laboratorijas darbā.

''2016. gadam mūsu rekomendācija ir diskvalificēt Krievijas vieglatlētus no visām sacensībām. Viena no mūsu cerībām ir, ka Krievija brīvprātīgi būs gatava sadarboties, lai attīrītu sporta veidu [no dopinga], lai pēc tam Krievijas sportisti varētu piedalīties sacensībās. Ja viņi to nedarīs un viss pierādīsies, tad pastāv iespēja, ka Riodežaneiro vieglatlētikas sektorā nebūs Krievijas sportistu. Ceru, ka viņi sapratīs, ka ir laiks mainīties,'' turpināja Paunds.

Paundam vaicāts, vai Ko pašreiz ir īstais cilvēks IAAF prezidenta amatam: ''Domāju, ka jā. Uzskatu, ka viņš patiesi neko nezināja. Tāpat kā mēs. Tās lietas, ko atklājām, bija nepatīkami pārsteigumi. Domāju, ka Ko spēs uzņemties šīs problēmas un ieviest pārmaiņas vieglatlētikā. Ceru, jo citādāk sporta veids pašlaik ir zem liela riska.''

Krievijas sporta ministrijas vadītājs Vitālijs Mutko savā komentārā skaidri izteicies, ka WADA nav nekādu tiesību kādu diskvalificēt: ''WADA savāktā komisija šodien noslēdza darbu. Tā sniedza vairākus dokumentus, kuros aprakstītas dažādas lietas un tiek veikti kaut kādi secinājumi, pēc kuriem attiecīgi veiktas rekomendācijas. Nevajag jaukt, komisijai nav tiesību kādu diskvalificēt.'' WADA gan norāda, ka Mutko personīgi sniedza pavēlas, kas saistītas ar manipulācijām sakarā ar Krievijas sportistu dopinga rezultātiem.

WADA preses konferencē Ženēvā rekomendējusi uz mūžu diskvalificēt piecas Krievijas sportistes - 2012. gada olimpisko čempioni 800 metru skrējienā Mariju Savinovu, bronzas medaļnieci Jekaterinu Poistogovu, Anastasiju Bazdirevu, Kristinu Ugarovu un Tatjanu Mjazinu. Tāpat rekomendēts mūža diskvalifikāciju piešķirt četriem treneriem - Viktoram Čeginam, kurš strādājis ar vairākiem olimpiskajiem un pasaules čempioniem soļošanā, kā arī Vladimiram Mohņovam, Vladimiram Kazarinam un Aleksejam Meļņikovam.

Izmantotie resursi:
Wada report into Russian doping & David...
В чем ВАДА обвиняет Россию. ДОПИНГ. СПОРТ-ЭКСПРЕСС
Комиссия WADA рекомендовала IAAF отстранить...

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 20:35, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Neviens jau nesaka ka kādu liks cietumā vai nošaus, tikai diskvalifikācija.
Mēs dzīvē arī bieži saskaramies ar situācijām, kad pierādījumus savākt ir nereāli, kaut vai tajā pašā mūsu politikā, cik nav bijuši skandāli!
Tikai diskavlifikācija? Daži ir veltījuši 10 gadu, lai pārstāvētu savu valsi starptautiskajā sporta arēnā. Neskaitamās nometnes, neskaitamās stundas trenējoties, upurējot savu bērnību un jaunību. DSQ ir kaut kas normāls un patīkams šiem cilvēkiem.
Beidziet domāt ar emocijām, bet sāciet to darīt ar galvu un prātu. Nav svarīgi krievs, amerikānis, vācietis, itālis utt. Ja neko nevar pierādīt, tad cilvēks/i nav vainīgs/i.

  +4 [+] [-]

, 2015-11-09 20:36, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Par ASV sporta virtuvi vispār nav nekādu šaubu, bet ir viena būtiska atšķirība, jeņķi savas zvaigznes nežēlo, diskvalificē, bet krievijā visaugstākajā līmenī piesedz un tāpēc ir runa par vispārēju diskvalifikāciju.
Tieši tā, izcilo no izcilākajiem Lensu Ārmstrongu noraka jeņķi paši un neviens viņu nepiesedza... Vēl vairāk, viņam līdz šim neatļauj piedalīties nevienās sacensībās nevienā sporta veidā...

  +3 [+] [-]

, 2015-11-09 20:38, pirms 9 gadiem
Sveiciens troļļiem... Izskatās, ka jums patīk vieglatlētika, ko nevar teikt par LV komentāru rakstītājiem

  +3 [+] [-]

, 2015-11-09 20:38, pirms 9 gadiem
Ojojoj, WADA arī pilna ar fašistiem
Visi sazvērējušies pret nabaga krieviem

  +2 [+] [-]

, 2015-11-09 20:39, pirms 9 gadiem
Hemty rakstīja: Hmm....diezgan nožēlojami un skumji.
Jā, piekrītu... Skumji, ka RUS sportu atšķaida ar anabolikām, bet tādas nu viņiem tās tradīcijas

  +1 [+] [-]

, 2015-11-09 20:41, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Te isteniba Krievijas federacija varetu sakties baigais tracis,kad visi tirie godigie sportisti saks izteikt savas domas utt.Sitas varetu but pat lielaks skandals par futbola sudiem
Vai tad tur kāds ir tīrs? Un kā lai viņš pats to zina, ja rij visu, ko doks parakstījis....

  +2 [+] [-]

, 2015-11-09 20:41, pirms 9 gadiem
jukuts rakstīja: Stulbākais priekšlikums, ko esmu par sportu dzirdējis. izslēgt no aprites virkni izcilu sportistu - tas var būt tikai debīloīdu amerikānu pirksts, kuri paši ķīmiķo atspērušies. Armstronga lietā tika uzpirkta visa pasaule daudzu gadu garumā,kāds USA diskvalificēja? negribīgi atņem pa vienam tituliņam - amerikāņu nācijas lepnumam. sakiet skaidri, kas no krieviem ir pieķerti - lai būtu līdzvērtīgi - Isinbajeva, šubenkovs, kudrjavcevs, čičerova, uhovs.... ir kāds no viņiem? ja nav tad nav ko pļurināt.
slimiņš

 +10 [+] [-]

, 2015-11-09 20:43, pirms 9 gadiem
Elmers rakstīja: Jā, piekrītu... Skumji, ka RUS sportu atšķaida ar anabolikām, bet tādas nu viņiem tās tradīcijas
RUS sports=politika kopš 40tajiem gadiem
Tāpēc arī jebkuri līdzekļi ir labi, lai:
1) pasvītrotu komunisma iekārtas pārākumu pār kapitālistiem (agrāk)
2) pasvītrotu svētās Krievijas iekārtas pārākumu pār sapuvušajiem rietumiem (tagad)

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 20:48, pirms 9 gadiem
Krokodils rakstīja: Tu esi viens no tiem klauniem kuriem par visām lietām vajag pierādījumus?
Demokrātiskā valstī, savienībā, organizācijā utt. tā būtu jānotiek, respektīvi, būtu jābūt pierādījumiem.

     [+] [-]

, 2015-11-09 21:18, pirms 9 gadiem
driks rakstīja: RUS sports=politika kopš 40tajiem gadiem
Tāpēc arī jebkuri līdzekļi ir labi, lai:
1) pasvītrotu komunisma iekārtas pārākumu pār kapitālistiem (agrāk)
2) pasvītrotu svētās Krievijas iekārtas pārākumu pār sapuvušajiem rietumiem (tagad)
un ar visu izmisīgo cenšanos nopietnos sporta veidos tas tā arī neizdodas. Visādu sīksportu medaļas, sieviešu sports un hoķa pč ir tas, uz ko jāspiež
Hoķis jau visrēcīgākais. knapi 10 pasaules valstīm interesē, krievi lec no biksēm ārā, bet ar visu to vienīgā cerība uzvarēt ir tika pč pret trešajiem sastāviem

     [+] [-]

, 2015-11-09 21:25, pirms 9 gadiem
Par kādiem mistiskiem pierādījumiem jūs te visu laiku gvelžat? Par ko tieši nav pierādījumu, kur jūs ķērāt, ka tādu nav, nahren vispār viņus vajag JUMS?

     [+] [-]

, 2015-11-09 21:37, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: un ar visu izmisīgo cenšanos nopietnos sporta veidos tas tā arī neizdodas. Visādu sīksportu medaļas, sieviešu sports un hoķa pč ir tas, uz ko jāspiež
Hoķis jau visrēcīgākais. knapi 10 pasaules valstīm interesē, krievi lec no biksēm ārā, bet ar visu to vienīgā cerība uzvarēt ir tika pč pret trešajiem sastāviem
hokejā vismaz visi profesionāļi atšķirībā no regbija

     [+] [-]

, 2015-11-09 21:41, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: un ar visu izmisīgo cenšanos nopietnos sporta veidos tas tā arī neizdodas. Visādu sīksportu medaļas, sieviešu sports un hoķa pč ir tas, uz ko jāspiež
Hoķis jau visrēcīgākais. knapi 10 pasaules valstīm interesē, krievi lec no biksēm ārā, bet ar visu to vienīgā cerība uzvarēt ir tika pč pret trešajiem sastāviem
Būtu mūsējiem "sīksportu" medaļas, uz rokām tu nēsātu!

  +3 [+] [-]

, 2015-11-09 22:02, pirms 9 gadiem
Sharps rakstīja: Tikai diskavlifikācija? Daži ir veltījuši 10 gadu, lai pārstāvētu savu valsi starptautiskajā sporta arēnā. Neskaitamās nometnes, neskaitamās stundas trenējoties, upurējot savu bērnību un jaunību. DSQ ir kaut kas normāls un patīkams šiem cilvēkiem.
Beidziet domāt ar emocijām, bet sāciet to darīt ar galvu un prātu. Nav svarīgi krievs, amerikānis, vācietis, itālis utt. Ja neko nevar pierādīt, tad cilvēks/i nav vainīgs/i.
Miljoniem sportistu ir pavadījuši 10-15 gadus tikai trenējoties, viņi neko nesasniedz, neko nav izcīnījuši, neko nav nopelnījuši. Patērētais laiks trenējoties, nav nekāds arguments.
Ir kārtībā kādā jānotiek dopinga testiem un ja tie netiek ievēroti, tad DSQ. Krievijas gadījumā, iznīcināti 1417 dopinga testi.

Ja es braucu galīgi pillā, mani aptur ceļu policija un es atsakos pūst trubiņā, nodot asins analīzes, viņiem būs kādi pierādījumi? Nekā viņiem nebūs! Es varbūt esmu tālbraucējs kas visu mūžu ar to naudu pelnu, bet man bez pierādījumiem atņem tiesības.
Tā ir tukša juridiska spriedelēšana, ja nav pierādījumi, tad nav vainīgs. Nevar notiesāt, bet tas jau nenozīmē ka nav vainīgs.
Tu laikam nesaproti cik grūti ir pierādīt. Kriminalistikā, pat ja cīlvēks pats atzīstas, uzņemās vainu, arī tas nav pierādījums, jo varbūt viņu kāds piespieda.

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 22:10, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: un ar visu izmisīgo cenšanos nopietnos sporta veidos tas tā arī neizdodas. Visādu sīksportu medaļas, sieviešu sports un hoķa pč ir tas, uz ko jāspiež
Hoķis jau visrēcīgākais. knapi 10 pasaules valstīm interesē, krievi lec no biksēm ārā, bet ar visu to vienīgā cerība uzvarēt ir tika pč pret trešajiem sastāviem
Ko nozīmē sīksporti? Viss kas nav futbols, tie ir sīksporti?
Visos citos, viļņveidīgi gan, krieviem iet tīri labi.

  -1 [+] [-]

, 2015-11-09 23:19, pirms 9 gadiem
Visdīvainākais ir tas, ka par dopingu komentē cilvēki, kas nemaz nesaprot, kas tas ir, kāpēc un kā tiek lietots.

Visu WADA biroju vajag padzīt ar sūdainu mietu. Vai nu viņi vienreiz sāk strādāt tā kā paši to mēģina parādīt sabiedrībai, vai nu arī beidz māžoties un tērēt milzīgas summas, kas tiek noliktas kaķim zem astes.

     [+] [-]

, 2015-11-09 23:25, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko nozīmē sīksporti? Viss kas nav futbols, tie ir sīksporti?
Visos citos, viļņveidīgi gan, krieviem iet tīri labi.
Tu pareizi saprati. Diemžēl visi LV sportisti plūc laurus sīksportos, nu, izņemot tenisistus, kuriem ar tiem lauriem tā nu ir, kā ir. Bobslejs, skeletons, BMX, hokejs utt. ir pilnīgi netopa sporta veidi pasaulē. Futbols, vieglatlētika, basketbols, šosejas riteņbraukšana, regbijs, beisbols un USA futbols ir tas, uz ko pavelkas nācijas un, kur ir reāla nauda. Tāpēc arī mēs šajos sporta veidos ciešam fiasko, jo tur ir nesalīdzināma konkurence, kurā dominē nauda un lielvalstis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-11-10 00:57, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Par ASV sporta virtuvi vispār nav nekādu šaubu, bet ir viena būtiska atšķirība, jeņķi savas zvaigznes nežēlo, diskvalificē, bet krievijā visaugstākajā līmenī piesedz un tāpēc ir runa par vispārēju diskvalifikāciju.
Kur Tu saskati to atškirību? Taisons Gajs,piekerts=attaisnots ...un vai tie nebija jeņķi kas atcēla mūža diskvalifikāciju divreiz dopingā pieķertajam Getlinam?
Ja Merionu Džonsu nebūtu nodevis bijušais vīrs viņa vēl joprojām būtu ''kristāltīra''
Florensa Griffita-Džoinere nomira 39 gados....viņas 80 gados uzstādītajiem pasaules rekordiem neviena sieviete nespēj pat pietuvoties,bet pierādījumu jau nav ,ir tikai aizdomas
Netaisos aizstāvēt te krievus,bet pasulē būtu jābūt vienotai sistēmai -par dopinga lietošanu mūža diskvalifikācija un nacionālajām federācijām nebūtu tiesību to atcelt,citādi izskatās diezgam smieklīgi-turcietei atņem Londonas OS zelta medaļu,Getlinam visur ''zaļā gaisma''
Savinova Koha Kratohvilova Semenja Pintuseviča Linfords Kristijs...tie visi ir aizdomās turētie...pagaidām

  +1 [+] [-]

, 2015-11-10 01:23, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Būtu mūsējiem "sīksportu" medaļas, uz rokām tu nēsātu!
tjipa Dukuram, Melbārdim nav? vēl tur šķēpmetēji un kas tik tur vēl ne. diezgan nulle emociju.
Ja futenī tiek EČ, Porziņģis iet bezmaz vai uz gada rūkiju, Gulbis grand slam 1/2f - pavisam citas izjūtas.

  -1 [+] [-]

, 2015-11-10 01:55, pirms 9 gadiem
Nu neticu, ka aizliegs visiem sportistiem startēt olimpiādē. Ja federācija vainīga tad federācija jāsoda- ne daudzie godīgie sportisti galvenajos 4gades mačos.
Bet varētu,piemēram, diskvalificēt federāciju, bet krievu vieglatlētiem ļaut startēt zem Olimpiskā karoga.

  -1 [+] [-]

, 2015-11-10 01:55, pirms 9 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko nozīmē sīksporti? Viss kas nav futbols, tie ir sīksporti?
Visos citos, viļņveidīgi gan, krieviem iet tīri labi.
Jā, ko gan nozīmē sīksporti medaļa tak paliek medaļa, ne.

Pirmkārt, ar futeni pilnībā arī pietiktu. Krievija ir lielvalsts - fakts. Futbols ir karalis gan pasaulē, gan Krievijā- arī fakts. Tad kur attaisnojoms impotencei? Ja saliek kopā sporta popularitāti valstī, valsts iedzīvotāju skaitu un panākumus, pat nevaru iedomāties vēl otru tik tizlu valsti pasaulē. Jebkura cita tauta viņu vietā jau būtu daudzkārtēji pasaules čempioni.

Kas ir tie citi sporta veidi (džekiem, sieviešu sportu neņemu par pilnu)? basis? krikets? regbijs? handbols? teniss? riteņbraukšana? nav tur nekā. vienīgais patiešām jēdzīgais ir volejbols.
Par hoķi jau rakstīju. Izcila platforma propagandai par savu varenību, jo konkurence maza. Bet ar to visu viņi spēj tikai otros/trešos sastāvus vinnēt. Bet tak lielvalsts nenormāla.

Kur ir tie panākumi vīriešu sportā? stenda šaušanas, džudo un bobslejs?

     [+] [-]

, 2015-11-10 02:07, pirms 9 gadiem
dale rakstīja: un bobslejā ,skeletonā nedominē nauda,kur LIELVALSTĪM IR 10x lielāki budžeti, daudz labākas infrastruktūras,tehnoloģijas utt

Mēs tur nesacenšamies ar Andorām,Moldovām,Mongolijām...
Jā, pasaule top inženieri, bmw, mersedesi, maklareni, hondas un jamahas to tik vien dara, kā attīsta skeletona kamanas.

     [+] [-]

, 2015-11-10 07:18, pirms 9 gadiem
Swordsman rakstīja: Jā, pasaule top inženieri, bmw, mersedesi, maklareni, hondas un jamahas to tik vien dara, kā attīsta skeletona kamanas.
Ej uz savu bimbambola sadaļu un priecājies par saviem lēkātājiem

     [+] [-]

, 2015-11-10 07:42, pirms 9 gadiem
Krievija turpina psrs tradīcijas ,varbūt daļa piemirsusi ,ka 1988 gada OS Seulā,kad sovjeti labi nostartēja ,tad pirms katra starta sovjeti devās uz kuģi ,kurš bija devies līdzi sportistiem uz olimpiādi.Tur sportisti tika ķīmiķoti un pārbaudīti ,vai dopinga pēdas ir noslēptas.Par to ,ka tā noticis 90 gadu sākumā atzina gan daudzi sportisti ,gan jaunie krievijas sporta dzīves vadītāji.Labs piemērs Seulā bija Bulgārijas svarcēlāju diskābelis ,kuri sašutumā teica ,lietojam to pašu ,ko sovjeti ,bet mēs sliktie ,bet sovjeti vāc medaļas ,jo mums nav līdzi medicīniskā kuģa ,bet sovjetiem ir.Nevelti beidzamajā PČ jau liegts piedalīties bija krievijas soļotājiem ,bet tas laikam rezultātus nedot ,jo krievija kā valsts turpina atbalstīt dopingistus valsts līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2015-11-10 08:48, pirms 9 gadiem
coffijs rakstīja: Krievija turpina psrs tradīcijas ,varbūt daļa piemirsusi ,ka 1988 gada OS Seulā,kad sovjeti labi nostartēja ,tad pirms katra starta sovjeti devās uz kuģi ,kurš bija devies līdzi sportistiem uz olimpiādi.Tur sportisti tika ķīmiķoti un pārbaudīti ,vai dopinga pēdas ir noslēptas.Par to ,ka tā noticis 90 gadu sākumā atzina gan daudzi sportisti ,gan jaunie krievijas sporta dzīves vadītāji.Labs piemērs Seulā bija Bulgārijas svarcēlāju diskābelis ,kuri sašutumā teica ,lietojam to pašu ,ko sovjeti ,bet mēs sliktie ,bet sovjeti vāc medaļas ,jo mums nav līdzi medicīniskā kuģa ,bet sovjetiem ir.Nevelti beidzamajā PČ jau liegts piedalīties bija krievijas soļotājiem ,bet tas laikam rezultātus nedot ,jo krievija kā valsts turpina atbalstīt dopingistus valsts līmenī.
Cilvēki mīļie! Dopina kontrole nemaz nevar pārbaudīt to vai konkrēts sportists VISPĀR lieto kko vai nē. Tā pārbauda TIKAI to, vai konkrētā brīdī sportistā ir aizliegtās vielas vai nav (nu un pēc tam, paturot paraugu ik pa laikam var pārbaudīt).

Tieši to izmanto arī absolūtais variākums (nevaru rakstīt visi, jo tas var neatbilst patiesībai) atlētu, kas startē TOP līmenī, sporta veidos, kur starp rezultātu un pašu sportistu nav starpnieku (t.i., kur rezultāts ir atkarīgs no konkrētā sportista fiziskajām spējām).

Klasiskā gadījumā shēma ir ļoti vienkārša - no sākuma lieto garos preparātus, kuri ilgāk paliek organismā, tad, tuvojoties startam, pāriet uz īsākiem un īsākiem, bet pirms starta vēl kādu spec. tīrīšanu sarīko.

Tie, kuri ir ļoti, ļoti, ļoti TOP līmenī un kuriem var nakts vidū pieprasīt čurāt mēģenē, tie vnk lieto preparātus, kurus WADA nemaz nespēj pārbaudīt savos testos - kā labākais piemērs ir augšanas hormons (par savu nespēju šos testus veikt pienācīgā apjomā viņi PAŠI raksta pat savā mājaslapā). Tāpat tagad ļoti ejoša tēma ir dažādi peptīdi utt.

AIZMIRSTIET, KA WADA AR SAVIEM TESTIEM KAUT KĀDĀ VEIDĀ CĪNĀS PRET DOPINGU SPORTĀ! VIŅI TO NEVAR IZDARĪT! TĀPĒC VIŅI VIENKĀRŠI PELNA NAUDU AR ANTI-DOPINGA SAUKĻIEM!

     [+] [-]

, 2015-11-10 09:02, pirms 9 gadiem
Domāju, ka te jāskatās dzīļāk. Jāskatās, ka to WADA izmeklēšanu sponsorēja un kāds ir patiesais mērķis šim no mušas uzpūstajam zilonim! Bet šī ziņa ir kā deserts rusofobiem, kas sen rējuši no savas suņu būdas.. Ne konkrētu faktu, ne pierādījumu, tikai kkādas rekomendācijas, kuras varētu ieteikt arī jeņķu sportistu sakrā. Riteņbraucēju Armstrongu jau visi ir aizmirsuši?
Amerikāņi, ķīnieši un citas lielās sporta nācijas baro savus sportistus nez ar ko, tāpēc nevajag tgd lekt ārā no biksēm aiz laimes, ka tūlīt Krievijas vieglatlētus diskvalificēs.

  +1 [+] [-]

, 2015-11-10 09:07, pirms 9 gadiem
Turklāt, der atcerēties, ka tuvojas OS un cīņa par medaļām valstu ieskaitē var sākties jau tagad.

Skatoties 2012. gada OS rezultātus, Krievijai vieglatlētikā bija 8 zelta medaļas (17 medaļas kopā) un otrā vieta. ASV - 9 zelti un pirmā (29 medaļas kopā).

Visiem pārējiem pašreizējiem "taisnības cīnītājiem" Vācijai, Lielbritānijai KOPĀ bija tikai pieci zelti un 14 medaļas vispār, kas tolaik faktiski tika uzskatīta par izgāšanos.

Es neko tagad negribu teikt, kā arī man nav ne mazāko ilūziju par to kā šeit, komentāros, šī informācija tiks uztverta, tomēr es šeit to atstāšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja