Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:597, Did:0, useCase: 3

Znaroks: "Mēs vienmēr pārdzīvojam par krieviem"

Ritvars Raits
Ritvars Raits

Znaroks: "Mēs vienmēr pārdzīvojam par krieviem"
Oļegs Znaroks
Foto: Jan Huebner, Roedermark

Latvijas hokeja izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks sniedzis nelielu videointerviju portālam championat.ru, kurā komentēja savas komandas sniegumu apakšgrupas spēles, kā arī novērtēja Krievijas izlases perspektīvas olimpiskajā turnīrā.

"Mēs, protams, nebijām plānojuši ieņemt kādu konkrētu vietu, mūsu uzdevums bija cīnīties katrā mačā un nospēlēt pēc iespējas veiksmīgāk. Dabiski, ka šeit ir savācies viss "sabiedrības krējums" – pasaules hokeja grandi, tāpēc mums klājas smagi. Tas nav pasaules čempionāts, kuram kādu pusotru mēnesi var gatavoties fiziski – puiši atbraukuši no saviem klubiem. Notika tieši tas par ko es baidījos – uzreiz pēc mača ar čehiem mēs spēlējām pret slovākiem un jāatzīst, ka pietrūka fiziskā spēka."

"Kopumā jāsaka, ka mūsu komanda cīnās līdz pēdējam, nepadodas, puiši spēlei atdod visu, kas viņiem ir. Šajā sakarā man pret viņiem pretenziju nav. Protams, daudz veiksmīgāk varējām nospēlēt pret slovākiem, bet vēlreiz atkārtošu, ka pēc spēles ar čehiem mēs nepaspējām atgūties. Bija labi momenti un varējām gūt vārtus, bet, kad vairs nav spēka, izdarīt to ir grūti."

Uz jautājumu, vai Latvijas hokeja izlasē ir iekļauti visi labākie spēlētāji, Oļegs Znaroks atbildēja: "Nē, domāju, nebūt ne visi. Ir noticis tā kā vienmēr – jau pirms diviem mēnešiem mēs nosaucām izlases sastāvu, kurā bija iekļauti 23 spēlētāji. Daļa hokejistu šajā laikā turpināja ļoti labi spēlēt un bija lieliskā sportiskajā formā, turpretī bija arī pa kādam, kurus šajā laikā nosūtīja spēlēt uz farmklubu. Viņš joprojām skaitījās mūsu izlases spēlētāju sarakstā, bet nomainīt viņu pret kādu citu mēs vairs nekā nevaram. Protams, vienmēr pēc pasaules čempionātiem vai olimpiskajām spēlēm pret kādu no izlases hokejistiem ir pretenzijas un jāsāk domāt, ka labāk varējām ņemt to vai citu. Tā tas ir vienmēr, no tā nav iespējams izvairīties.".

Jautāts, kāds viņam palicis iespaids par Krievijas izlasi un vai tā pretendēs uz olimpiskajām medaļām, Oļegs Znaroks, pārspļaudams pār kreiso plecu, atbildēja: "Domāju, ka uz medaļām pretendēs. Mēs vienmēr pārdzīvojam par krieviem. Pārdzīvojam tāpēc, ka principā mēs esam krievi.".

Izmantotie resursi:
championat.ru

  +5 [+] [-]

, 2010-02-23 12:31, pirms 14 gadiem
Viegli jau bļaut: "Znaroks, Znaroks, Znaroks", bet ja papēta bezkaislīgāk, nav nekāda iemesla viņu glorificēt. Parasts treneris, panākumi ar izlasi tādi paši, kāsieni tādi paši...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-23 12:32, pirms 14 gadiem
vai kāds, lūdzu, varētu patekt, kāds ir nosaukums melodijai, ko atskaņo, kad iemet golu? To atskaņo Vankuverā un arī NHL var dzirdēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-02-23 12:32, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Ar to, ka tāda maza valstiņa kā Latvija ir Olimpiādē!
Un iepriekš nebija, āmur?

  +4 [+] [-]

, 2010-02-23 12:32, pirms 14 gadiem
tapeec latvijas izlase vienmeer tik jeeli speelee pret rus!!! piemeers--saliidzinaat pč--speele pret zviedriju un pret rus!! znaroks ziepee un arii muuseejie sakaraa ar kxl--negrib lekt uz eceshaamm !!
bet znaroks leenaam kljuust kaitinosh!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 12:33, pirms 14 gadiem
Sito vareja ari neteikt,tu esi krievs Znarok,ne musu speletaji,lai gan fani jau saka tevi uztvert,ka pilntiesigu latvieti.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-23 12:34, pirms 14 gadiem
Ko Jus tagad sakat pret krieviem!? Viņi mums atstaaja bobsleja trasi...Krievijaa nav nevienas trases...viņi uzbuveeja rupniicas - kuru tagad nav - viņi daudz ko izdariija priekš Latvijas taapaat arii hokejaa!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-02-23 12:34, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: Sito vareja ari neteikt,tu esi krievs Znarok,ne musu speletaji,lai gan fani jau saka tevi uztvert,ka pilntiesigu latvieti.....
Tavas domas vispār nevienu neinteresē, jo tās mainās katru otro dienu!

  +3 [+] [-]

, 2010-02-23 12:34, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Pilnīgs bulšits, manu paziņu lokā tādu cilvēku ir nospiedošā mazākumā un no hokeja visbiežāk neko nesajēdza. Juta līdzi somiem, tāpēc, ka smukas formas!
Nus, piekrītu, ka tas galīgi nebija balstīts sportiskas motivācijas ziņā, tomēr tajā laikā viss politfons, valdošais režīms utt. radīja tādu reakciju.

Sportiskajā ziņā - protams, biežāk nepamatoti, jo nevar noliegt, ka krievi bija ļoti stipri, bet nu tā tas bija, vairāk tābrīža sistēmas, nekā sporta iespaidots.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-23 12:34, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Gluži pretēji- mani paziņas latvieši gandrīz 100 % fano par Kanādu, Zviedriju, ASV, tikai ne par Krieviju!
Mani pazinas tapat,neviens nefano par Krieviju!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-23 12:34, pirms 14 gadiem
krahs rakstīja: par ko tad Tu ta krievus mili ????????????????
Domāju, ka šai topikā nav krievi jāmīl, nav ar viņiem jākaujas sētā, vai jāslēdz biznesa darījumi. Ir jābauda viņu tehjniskais, vai kā nu kuram šķiet, hokejs.
Jāfani ir par krievu rādīto hokeju, nevis par Ovečkina vai Datcuka tautību

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 12:34, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: Sito vareja ari neteikt,tu esi krievs Znarok,ne musu speletaji,lai gan fani jau saka tevi uztvert,ka pilntiesigu latvieti.....
Darziņš ari teica, ka atbalstits krieviju!

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 12:35, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nacionālisti ir visu problēmu sakne. Lai arī kādas tautas nacionālisti tie būtu...

Un lūdzu nejaukt patriotismu ar nacionālismu.
Nacionālisms ir nepieciešams jebkuras tautas izdzīvošanai.

Nejauc nacionālismu ar šovinismu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-02-23 12:35, pirms 14 gadiem
Saskaņa C rakstīja: Ko jūs gaidat no čerļabinskā dzimuša hokejista??Lai viņš dejotu tautu tērpā latviešu dejas??
lai tur muti! vismaz šajā kontekstā. un te vēl gribēja dot 3 zvaigžņu ordeni.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-23 12:35, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Tavas domas vispār nevienu neinteresē, jo tās mainās katru otro dienu!
mani neinterese tavas domas.ka var ko tadu pateikt,ja izlase praktiski visi ir latviski runajosie,nav jau devindesmito gadu vidus.......
Slēpts komentārs: Yuri Gagarin

  +3 [+] [-]

, 2010-02-23 12:35, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Domāju, ka šai topikā nav krievi jāmīl, nav ar viņiem jākaujas sētā, vai jāslēdz biznesa darījumi. Ir jābauda viņu tehjniskais, vai kā nu kuram šķiet, hokejs.
Jāfani ir par krievu rādīto hokeju, nevis par Ovečkina vai Datcuka tautību
tieši tā par hokeju nevis tautību - ja mozmbika rādītu tādu spēli, tad būtu par viņiem

  +3 [+] [-]

, 2010-02-23 12:36, pirms 14 gadiem
lauriņš rakstīja: žēl par tavu ģimeni un laikak jau tevi pašu arī žēl - bet izteikts nacionālisms ir tik pat slimīgs kā komunisms un citi tamlīdzīgi mēsli. Man patīk krievu spēle, tehnika, cīņasspars un jūtu viņiem līdzi, neskatoties uz to, ka man pašam kautkāds pid$%# vecvecmāti izsūtīja ēst sūnas Sibīrijā. Nejausam dažādas lietas!
Tas ka tev patīk krievu hokejs nenozīme ,ka vari teikt ka padomju paaudze ir par krieviem. 1980 pēc ASV studentu uzvaras pret krieviem, vismaz skolā kurā es mācījos bija kā svētku diena.

     [+] [-]

, 2010-02-23 12:36, pirms 14 gadiem
No respect...Znarok...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-02-23 12:37, pirms 14 gadiem
coffijs rakstīja: Tas ka tev patīk krievu hokejs nenozīme ,ka vari teikt ka padomju paaudze ir par krieviem. 1980 pēc ASV studentu uzvaras pret krieviem, vismaz skolā kurā es mācījos bija kā svētku diena.
es jau vienam te skaidroju ko nozīmē vārds "procentuāli", pamekle pārs postus atpakaļ.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-23 12:38, pirms 14 gadiem
Baric rakstīja: Ko Jus tagad sakat pret krieviem!? Viņi mums atstaaja bobsleja trasi...Krievijaa nav nevienas trases...viņi uzbuveeja rupniicas - kuru tagad nav - viņi daudz ko izdariija priekš Latvijas taapaat arii hokejaa!!!
Tipisks krievu propogandas upuris. Latvijā pirms kara un krievu ienākšanas pat lidmašīnas ražoja.

  +6 [+] [-]

, 2010-02-23 12:38, pirms 14 gadiem
Sinner.aka.Scuba rakstīja: Darziņš ari teica, ka atbalstits krieviju!
teikt jau var daudz ko un manis pec mes visi varam atbalstit krievus,bet mes pasi tadi neesam........

  +4 [+] [-]

, 2010-02-23 12:38, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Ha ha ha ha ! Tu tiešām esi dau*is??? Znaroks gadiem ilgi trennē mūsu izlasi un mūsu lielie panākumi pagājušajā pasaules čempionātā un Olimpiskajā atlases turnīrā ir viņa roku darbs, taktiskie un tehniskie zīmējumi, pieredze! Kā vari būt tāds auns... . Tas ir tāpat kā tagad nolikt Irbi!
klausies tu, vel par kadu treneri, iznemot Znaroku esi dzirdejis ?????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-02-23 12:39, pirms 14 gadiem
Pēdējie divi teikumi ir kaka latviešiem!!!!!!!!!! Kaut kas tik briesmīgs nebija lasīts!!!!!! Pēdējais laiks saprast, ka latviešu puikām vajag latviešu treneri!!!!!!!Es piemēram, ja neskaita Latvijas komandu, vienmēr esmu fanojusi par čehiem( krievu laikos par Čehoslovākiju!!!), bet vienmēr pret krieviem!!!!!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-02-23 12:39, pirms 14 gadiem
Yuri rakstīja: Agrāk mūsu izlases pamatā bija krievu hokeja skola un mūsu NHL leģendas cirvi!
Atļaušos nepašaubīt Tavu hokeja erudīciju un akmenscieto pārliecību.
Tu mani pārlieciniāji, ka Znaroks ir hokeja dievs, bez viņa mūsu hokejs ir nolemts lēnai un mokošai nāvei.
Lai tev dzīvē veicas.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-23 12:39, pirms 14 gadiem
Yuri Gagarin rakstīja: Да ладно чего вы паритесь. Нормально же быть россиянином. Можно много чем гордиться. Самая большая страна у нас в мире. В хоккей умеем играть.. Вот.. Ракеты там всякие умее делать... Короче, сегодня все россияне!!
nalivai

  -1 [+] [-]

, 2010-02-23 12:39, pirms 14 gadiem
Varbūt tā ir Znaroka problēma, ka viņš domās ir par Krievijas izlasi, nevis par LV izlasi, tapēc arī tādi rezultāti. Un šādas uzslavas liek noprast ka Znaroks ļoti vēlētos trenēt Krievijas izlasi. vairāk neko citu es šajā tekstā neatradu.

P.S Labā spēlē lai uzvar kurš pelnījis, piemēram es nešķiroju komandas pēc tautības.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-23 12:39, pirms 14 gadiem
Labi ka taa rakstīja: Nus, piekrītu, ka tas galīgi nebija balstīts sportiskas motivācijas ziņā, tomēr tajā laikā viss politfons, valdošais režīms utt. radīja tādu reakciju.

Sportiskajā ziņā - protams, biežāk nepamatoti, jo nevar noliegt, ka krievi bija ļoti stipri, bet nu tā tas bija, vairāk tābrīža sistēmas, nekā sporta iespaidots.
Esi reāls, tādi, kas izrādīja neapmierinātību ar režīmu bija saujiņa. Cilvēki dzīvoja ierastu dzīvi, gāja uz darbu, skatījās sportu, audzināja bērnus un ar politiku īpaši neaizrāvās. Tikai 90to sākumā izrādījās, ka katram komjaunietim mājās zem gultas ir stāvējis sarkanbaltsarkanais un 18. novembra naktij bija jābūt pilnīgi izgaismotai no tā kā visi svecītes dedzinājuši!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja