Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:474, Did:0, useCase: 3

Pļuščenko tomēr plāno iesniegt protestu

Pļuščenko tomēr plāno iesniegt protestu
Jevgeņijs Pļuščenko
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

Krievijas daiļslidotājs Jevgeņijs Pluščenko pēc izcīnītās 2.vietas daiļslidošanas sacensībās atzinis, ka tomēr sola cīnīties un iesniegt protestu, tādējādi apstrīdot rezultātus.

Zināms, ka Vankūveras olimpisko spēļu daiļslidošanas sacensībās par uzvarētāju kļuva amerikānis Evans Laisačeks, kurš apsteidza titulēto krievu Jevgeņiju Pluščenko. Jau pēc sacensību noslēguma Pļuščenko bija neapmierināts ar tiesnešu atzīmēm, izsakoties, ka tie neadekvāti novērtējuši sportistu.

Šodien Pļuščenko apgalvojis, ka plāno iesniegt protestu par rezultātiem šajās sacensībās: ''Mūsu funkcionāri izteicās, ka nav gatavi iesniegt protestu. Vajadzēja jau sākt runāt par šo lietu jau pēc īsās programmas aizvadīšanas, kad vairāki tiesneši ielika man tādas atzīmes, pēc kurām atrados zemās vietās. Līdzīgas lietas nevar atstāt bez uzmanības. Esmu gatavs cīnīties par to medaļu, kuru esmu pelnījis. Ceru, ka man tomēr izteiks nepieciešamo atbalstu.''

Tajā pašā laikā Starptautiskās Olimpiskās komitejas prezidents Žaks Roge ir kritizējis Pļuščenko par izteikumiem uzreiz pēc rezultātu uzzināšanas: ''Viņam vajadzētu respektēt savus pretiniekus un, domājams, Jevgeņijs Pļuščenko to dara. Iespējams, neaizdomājoties par saviem vārdiem, Pļuščenko izteicās diezgan emocionāli, bet viņam vajadzēja cienīt savus pretiniekus. Viņš ir ļoti vīlies un brīžiem vilšanās tiek izrādīta veidā, kādā nereti to neizrāda.''

Izmantotie resursi:
sportbox.ru
en.rian.ru

     [+] [-]

, 2010-02-23 02:58, pirms 15 gadiem
6turman rakstīja: rutube.ru: "уЧПЙНЙ ЗМБЪБНЙ": бОФПО уЙИБТХМЙДЪЕ...
Esli kto russkij jazik znajet!
normāli visu pateica.nesaprotu kur ir problēma(sakarā tieši ar šo gadījumu).viņš pats atzīst,ka ir tādi un tādi noteikumi,kuri ir spēkā jau no 2002.gada.gan Pļuščenko gan viņa treneri bija un ir lietas kursā par šiem noteikumiem,kurš vainīgs?piekrītu,ka noteikumi būtu jāpamaina,es arī gribētu redzēt vairāk 4 apgrieziena lēcienus,bet pašlaik noteikumi ir tādi kādi viņi ir.vai nu tu spēlē viņiem līdzi vai arī nestartē.

     [+] [-]

, 2010-02-23 02:58, pirms 15 gadiem
Molodec.zelaju emu udaci dobitsa spravedlivosti.on otkatalsja lu4we cem amerikos

     [+] [-]

, 2010-02-23 03:12, pirms 15 gadiem
neesmu redzeejis, taapeec nedirsiishu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-02-23 05:28, pirms 15 gadiem
pretīgs purns

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 06:56, pirms 15 gadiem
tapēc man arī nepatīk šādi sporta veidi, kur uzvar pēc subjektīva tiesnešu vērtējuma, nevis kā piemēram slēpošanā - ja esi ātrākais, esi pirmais neviens neskatās, cik smuki tu slēpo

  -1 [+] [-]

, 2010-02-23 08:24, pirms 15 gadiem
izsuutiit vinju vajag !

     [+] [-]

, 2010-02-23 08:41, pirms 15 gadiem
Nekad nedomāju,ka to teikšu...... bet nevajadzēja Pļuščenko atgriezties. Viņš nevar samierināties ar to, ka nav vairs galvas tiesu pārāks un tagad meklē vainu tiesnešos. Ja paskatās pagātnē, tad pēc sudraba medaļas Soltleiksitijā, kur viņš pārliecinoši zaudēja Jagudinam, presē paradījās informācija, ka tribīnēs esot sēdējis kāds "vārdotājs" un tāpēc viņam neesot izdevušies lecieni. Stulbi, vai ne? Tādus tekstus vēl varēja attaisnot ar jaunības maksimālismu.... toreiz viņam vēl nebija pat 20 gadu, bet tagad īsti nevaru saprast uz ko cer..... neatņems taču Laisačekam medaļu, lai apmierinātu Pļučenko godkāri.

  -2 [+] [-]

, 2010-02-23 09:03, pirms 15 gadiem
Jobanais gailis!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-02-23 09:25, pirms 15 gadiem
urla

     [+] [-]

, 2010-02-23 09:35, pirms 15 gadiem
Šis sporta veids priekš krieviem ir īpašs , nāk uzreiz prātā 2002 gada Olimpiāde ASV , kur pāros krievi dalīja pirmo vietu ar kanādiešiem . Kas par bļaušanu bija [toreiz tiešām kanādieši savu panāca uzreiz pēc sacensībām protestējot pret neobjektīvu tiesāšanu, kāda tā arī bija] ,ka tikai krievu pāris pelnījis zeltu. Vēl trakāk vaimanāja neatceros uzvārdu krievu daļslidotāja par to ,ka viņai nav ticis zelts, krievijā pat viņai izkala zelta medaļu kompensācijai , nu zaudēt bijušās padomijas tautas nemāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-23 09:41, pirms 15 gadiem
Daiļslidošanā vērtēšana ir ti subjektīva, ka tas būtu normāli iesniegt protestu, lai objektīvāk tiktu izvērtēti rezultāti. Pļuščenko nav nekāds puišelis un tādēļ ir pamats domāt, ka viņš zin ko runā. Bet tie, kas viņu noliek, lai meģina atcerēties paši savas sajūtas, kad tiesneši viņus kādreiz ir "nokoduši". Bet, ja nav bijuši šādā situācija, tad , lai aiver muti

     [+] [-]

, 2010-02-23 09:44, pirms 15 gadiem
coffijs rakstīja: . Vēl trakāk vaimanāja neatceros uzvārdu krievu daļslidotāja par to ,ka viņai nav ticis zelts, krievijā pat viņai izkala zelta medaļu kompensācijai , nu zaudēt bijušās padomijas tautas nemāk.
Irina Slucka.
Ofic.viņa ieguva tikai bronzu, bet kāds krievu biznesmenis speciāli viņai sagādāja un pasniedza OS zelta medaļas kopiju....

     [+] [-]

, 2010-02-23 09:44, pirms 15 gadiem
Daiļslidošana man nepatīk, bet viedoklis ir. Protams, ka tiesāšana var būt neobjektīva, bet tieši šī iemesla pēc labāko un sliktāko rezultātu atmet. Nedomāju, ka visas pasaules tiesneši būtu sazvērējušies pret krievu. Pēc Pļuščenko aizstāvju viedokļa viens 4reizīgais apgrieziens ir pietiekošs nosacījums zelta ieguvei, bet pārējo var atslidot, kā nu sanāk. Gluži vizuāli kā skatītājam kurš neko nerubī, amerikānis dejoja krietni baudāmāk un skatāmāk nekā krievs. Velkot paralēles ar šo gadījumu, tik pat labi kamaniņās pirmo vietu varētu prasīt pilots, kurš vienu braucienu nobraucis ātrāk par visiem, bet pārējos 3 kā nu sanāca. Bet, tā taču nav, zelts ir tam, kurš kopumā demonstrē vislabāko sniegumu no A līdz Z, gan daiļslidošanā, gan kamaniņās, gan hokejā..... Vispār tāds gejisks tas sportaveids, labāk būtu paskatījušies uz kalnu slēpotājiem nobraucienā, lūk tur uzvar tas kurš apvieno drošākā, tehniskākā un ātrākā īpašības, īsts SPORTS bez izlikšanās.

     [+] [-]

, 2010-02-23 09:46, pirms 15 gadiem
....Krievijas olimpiskā komiteja oficiāli paziņoja ,ka NEATBALSTĪS Pļuščenko šajā lietā.
Avots - krievu sporta ziņas NTV+.
Šorīt.

     [+] [-]

, 2010-02-23 10:11, pirms 15 gadiem
cloud rakstīja: Irina Slucka.
Ofic.viņa ieguva tikai bronzu, bet kāds krievu biznesmenis speciāli viņai sagādāja un pasniedza OS zelta medaļas kopiju....
Mazs labojums- Soltleiksitijā Slucka ieguva sudrabu un pēc tam krievi viņai pasniedza paši savu zeltu, bet bronza viņai bija Turīnā .

  +1 [+] [-]

, 2010-02-23 10:14, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: Nu bāc, es Tev vienkārši atgādināšu sižetu - zviedrs Nr.1 aizbēg no grupas, viņam ir milzīgs pārsvars, seko zviedrs Nr.2, krievs, vācietis un vēl vesels bars ar kaut kādiem čubrikiem. Krievs izdomā, ka vajadzētu noķert zviedru Nr.1 un sāk vilkt aiz sevis grupu, krieva tempu iztur zviedrs Nr.2 un vācietis. Krievs aizvelk aiz sevis zviedru Nr.2 un vācieti līdz zviedram Nr.1. Finiša spurtā medaļas sadalās sekojoši - zelts zviedram Nr.2, sudrabs vācietim, bronza zviedram Nr.1. Jautājums - kurš pēdējos kilometros ir veicis smagāko darba apjomu? Un nestāsti man par kaut ko tādu tipa Hellneram vajadzēja apstāties un tamlīdzīgi, es pat uz to pusi neko nepieminēju.
čau ..nezinu vai izlasisi..te nav riteņbraukšana,kur kāds strādā komandas labā...lai ta butu ,ka vins vilka grupu,bet tie džeki tureja lidz un beigas izrādījās specigāki...tad kurš ir labāks un stiprāks .....!!!!!?????? ko tas krievs runā intervijā.....!!!???? ka vins zina ,ka ir spēcigāks....!!!???? nu tipisks krievs,kurš neatzīs citu pārākumu...
kādreiz PČ hokejā paklausies komentētājus(kādā krievu TV)...
teiksu latviski...piem. uzbruk CAN ,RUS vartsargs noker ripu...kak naš soigral,fantasķika...identisks uzbrukums tikai mainitām lomām....CAN vratarju povezlo...tas krieviem ir asinis...ar retiem izņemumiem....
bobslejā redzeji...? vai tu esi redzejis,ka kāds sportists priecātos par pretinieka kritienu...? tajā pa;ša bridi,kad krita persone nobraucienā,tad vona saēra galvu un liekas pat asaras bija acis...
protams ir reti izņemumi...zinu ,ka demčenko ir inteligents....gan jau vēl,nevaru uzreiz nosaukt...
nu tas ir mans viedoklis..neuztver to personioski...lai tev veicas..

     [+] [-]

, 2010-02-23 10:30, pirms 15 gadiem
Profesionāls redzējums: 5 galveno iemeslu uzskaitījums - kāpēc Pluščenko zaudēja zeltu? "

http://rus.delfi.lv/news/olimpiada2010/oly/pyat-prichin-po-kotorym-proigral-plyuschenko.d?id=30078381

texts gan ir krievu val. , bet - strīdnieki un intresenti radīs atbildi - kāpēc?
Skaidri un gaiši viss izklāstīts.
Viss ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2010-02-23 11:12, pirms 15 gadiem
murene rakstīja: Nekad nedomāju,ka to teikšu...... bet nevajadzēja Pļuščenko atgriezties. Viņš nevar samierināties ar to, ka nav vairs galvas tiesu pārāks un tagad meklē vainu tiesnešos. Ja paskatās pagātnē, tad pēc sudraba medaļas Soltleiksitijā, kur viņš pārliecinoši zaudēja Jagudinam, presē paradījās informācija, ka tribīnēs esot sēdējis kāds "vārdotājs" un tāpēc viņam neesot izdevušies lecieni. Stulbi, vai ne? Tādus tekstus vēl varēja attaisnot ar jaunības maksimālismu.... toreiz viņam vēl nebija pat 20 gadu, bet tagad īsti nevaru saprast uz ko cer..... neatņems taču Laisačekam medaļu, lai apmierinātu Pļučenko godkāri.
Piekrītu Tavam teiktajam, kad tagad skatos Pļuščenko slidojumu, vēroju viņa uzvedību, atceros KĀDS viņš bija agrāk - tad tie tik tiešām ir 2 dažādi cilvēki...diemžēl

     [+] [-]

, 2010-02-23 11:18, pirms 15 gadiem
murene rakstīja: ..... neatņems taču Laisačekam medaļu, lai apmierinātu Pļučenko godkāri.
Viņš cer uz Soltleiksitijas precedenta atkārtojumu !
Toreiz tika pieļauta smaga kļūda ar dubultajām medaļām un tagad bezkompleksu P. nebūs miera - " Ja varēja toreiz, tad kāpēc ne tagad..."

     [+] [-]

, 2010-02-23 11:25, pirms 15 gadiem
[quote ielejam]
Velkot paralēles ar šo gadījumu, tik pat labi kamaniņās pirmo vietu varētu prasīt pilots, kurš vienu braucienu nobraucis ātrāk par visiem, bet pārējos 3 kā nu sanāca. Bet, tā taču nav, zelts ir tam, kurš kopumā demonstrē vislabāko sniegumu no A līdz Z, gan daiļslidošanā, gan kamaniņās, gan hokejā.....

Ja velc paralēles, tad vispusīgi. Ir taču vesela virkne sporta veidu. Piemēram tāllekšana, škēpa mešana- izšāvi un ir

     [+] [-]

, 2010-02-23 17:37, pirms 15 gadiem
Krokodils rakstīja: Es gan domāju, ka tas, kurš lec četrkāršos lecienus, tam ir jābūt čempionam. Ceru, ka dabūs.
piekrītu

     [+] [-]

, 2010-02-23 18:42, pirms 15 gadiem
Es domāju, ka Martinam Dukuram arī jāsniedz protests, jo kanādietis uz viņu visu laiku izdarīja psiholoģisku spiedienu

     [+] [-]

, 2010-02-23 20:04, pirms 15 gadiem
NOŽĒLOJAMI!!! Laisačeka slidojums man likās čempiona cienīgs. Pļušķenko vienkārši nespēj samierināties, ka amerikānis labāks.