Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2935, Did:0, useCase: 3

Aizsāk jaunu olimpisko tradīciju ar diviem karognesējiem – Čavaram pievienojas Ostapenko

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Aizsāk jaunu olimpisko tradīciju ar diviem karognesējiem – Čavaram pievienojas Ostapenko
Aļona Ostapenko. Foto: AP/Scanpix

Sekojot dzimuma līdztiesības principam un ievērojot to, Tokijas olimpiskajās spēlēs olimpiskā kustība aizsāk jaunu tradīciju - olimpisko spēļu atklāšanas ceremonijā katras valsts karogus nesīs divi karognesēji, sieviete un vīrietis. Pirms šī Starptautiskās olimpiskās komitejas lēmuma jau tika ziņots, ka Latvijas karoga ienešana Tokijas olimpisko spēļu atklāšanas ceremonijas stadionā tiek uzticēta basketbola 3x3 komandas kapteinim Agnim Čavaram. Nu viņam pievienosies titulētākā sportiste Latvijas olimpiskajā komandā - tenisiste Aļona Ostapenko.

Latvijas Olimpiskās delegācijas vadītājs Kārlis Lejnieks: “Uz Tokiju dodas gados jauna, mērķtiecīga un pārliecināta komanda. Tieši tāpat es varu raksturot titulētāko sportisti mūsu komandā Tokija 2020 - Aļonu Ostapenko, kas ar savu neatlaidību, mērķtiecību, dažreiz pat spītu ir pierādījusi, ka Latvijā ir spoži sporta talanti, kas ar savu darbu un sniegumu sacensībās iedvesmo Latvijas sabiedrību lepoties par savu valsti un tās talantiem. Sportiskie sasniegumi un līdz ar to ieguldījums sporta veida attīstībā un popularizēšanā, sportistes neatlaidība savu mērķu sasniegšanā un lepnums par savu valsti bija tā motivācija, lai tieši Aļonai uzticētu ienest Latvijas karogu Tokijas stadionā līdzās karognesējam Agnim Čavaram.”

Aļona Ostapenko savu tenisa karjeru mērķtiecīgi attīsta jau no junioru vecuma, piedaloties daudzos starptautiskos turnīros un triumfējot 2014. gadā, kad kļuva par Vimbldonas čempionāta uzvarētāju vienspēlēs starp juniorēm. Kopš 2015. gada tenisiste spēlē tikai pieaugušo sacensībās, un 2015. gada rudenī pirmo reizi karjerā iekļūst pasaules ranga TOP 100. Ostapenko 2017. gadā kļuva par "French Open" čempioni, kopumā viņas kontā ir četri tituli. Pašlaik WTA rangā ieņem 30. vietu. Jau no 14 gadu vecuma sportiste ir Latvijas valsts tenisa izlasē.

Ostapenko šī jau ir otrā reize, kad viņa tiek nominēta kā karognesēja - viņa valsts karogu stadionā ienesa arī 2014.gadā, kad tika atklātas Pasaules jaunatnes vasaras olimpiskās spēles Nanjing 2014. Šajās spēlēs Aļona ieguva bronzas medaļu sieviešu dubultspēlē.

Informāciju sagatavoja:
Dace Gulbe,
LOK mārketinga dienesta vadītāja

  -4 [+] [-]

, 2021-07-17 20:57, pirms 3 gadiem
Ej SC komentētāji kas šeit kaut ko sm.. par Aļonu, jums nevienam tāds gods nekad netiks, tāpēc beidziet šeit smi.. ēt un būt par idi.. !!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-17 20:58, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es domāju, ka Anastasija Grigorjeva vai Madara Palameika būtu godam pelnījušas šo godu nest Latvijas karogu.
Piekrītu. Palameika, Grigorjeva, bīčistes (tas atkarīgs no sacensību grafika) būtu cienījamas kandidātes.
Par Ostapenko - faktiski kauns, kad viņu saista ar Latvijas vārdu. Un beidzot - neviens nevar zināt, kā viņa vēl izrādīsies Olimpiādes laikā. Ja būs kārtējā rupjā izrunāšanās, klaja necieņa pret pretiniecēm, simulācija - ko tad teiks gudrinieki no Olimpiskās komitejas, kuri sadomāja šo "madam" norīkot nest Latvijas karogu ?

  +4 [+] [-]

, 2021-07-17 21:02, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Ej SC komentētāji kas šeit kaut ko sm.. par Aļonu, jums nevienam tāds gods nekad netiks, tāpēc beidziet šeit smi.. ēt un būt par idi.. !!!!!!
pēc tava teksta var labi saprast, kas tevi saista aļonā, viens kultūras līmenis

     [+] [-]

, 2021-07-17 21:07, pirms 3 gadiem
Ostapenko:"b###, kapec tas job### karogs ir tik smags, jopt"?

Nu nevajadzēja viņu par karognesēju. Vai tiešām mums nav cienījamāku sievieškārtad sportistu? Ostapa ir angļu futbola fanu līmenī

  +2 [+] [-]

, 2021-07-17 21:11, pirms 3 gadiem
Es nevienam no mūsu olimpiešiem nekādus trūkumus nesaskatu! Esmu par mūsējiem un savu valsti! Ticu, ka būs medaļas gan Aļonai, gan 3x3 basīšiem un vēl pārējie arī izšaus. Man ir kauns lasīt, ko mūsu mazās valsts it kā lidzjutēji raksta tādas muļķības, ka kauns lasīt... LAI VEICAS LATVIJA!!! ';

  +1 [+] [-]

, 2021-07-17 21:11, pirms 3 gadiem
Kā patīk svētie kas te vārās un cepjās, paši dzīvē nelamājās, paši super skaisti haha

Lai Aļona nes to karogu ir pelnījusi. Malacis.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-17 21:12, pirms 3 gadiem
yankeezulu rakstīja: Es atvainojos, bet Ostapenko ar saviem pēdējās nedēļas izlēcieniem un arī ar ne tik nesenu uzvedību nav pelnījusi šādu godu. Kaut ko krievu valodā brēc virsū pretiniecēm, meklē kašķi, lamā tiesnešus utml. utjp. Man kauns par šādu karognesējas izvēli. Bet noteikti LOK labāk saprotams, kāpēc dot karogu nest aktuālai skandalozākajai latviešu sportistei. Loģiskāk jau nu būtu lēmējiem secināt, ka ar pēdējo dienu uzvedību viņa ir sačakarējusi visu, ko iepriekš sasniegusi un karogu tāpēc nenesīs.
forši šitie - utml. utjp.,- tie man ļoti patīk, paldies, ka veicāt izvēli un pielietojāt šos saīsinājumus savā teikumā! Jūsu balss ir pieskaitīta!

  -1 [+] [-]

, 2021-07-17 21:18, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Sportiski Ostapenko ir labākā kandidāte starp mūsu sportistēm. Lai piedod bīčistes, Seva, vieglatlētes un pārējās mūsu sportistes, bet panākumu Ostijai ir visvairāk. Par to vai viņas uzvedība atbilst karognesēja garam - arī koks ar diviem galiem. No vienas puses rupjība, lamāšanās nav forši, no otras puses karognesējs ir sava veida kaujā saucējs un kaujā neviens nesauc - nu nāču. Tad jau Ozo, kā vecs alkāns bija apkaunojums, kad nesa karogu Sočos. Turklāt - ne visi sportisti fiziski var šogad būt karognesēji, ņemot vērā uzturēšanās ilguma ierobežojumus norises vietā.
P.s. nu tu jau nu gan esi goda pilsonis, zākājot meiteni internetā.
Kur Tu tāds gudrs un dziļdomīgs esi gadījies? Apmaldījies no oho.lv?

  -2 [+] [-]

, 2021-07-17 21:19, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Kā patīk svētie kas te vārās un cepjās, paši dzīvē nelamājās, paši super skaisti haha

Lai Aļona nes to karogu ir pelnījusi. Malacis.
Protams lamājamies, bet piedod atvaino-mēs zinām kad to darit un kādos apstakļos. Jūs darba sapulcēs ari sakat runāt stāvīgajos vārdos un taisīt histērijas kad kaut kascnepatīk? Saprotu ka sportistiem ari pasprūk smagaki vārdi-ja dzirdetu ko runā hokejisti vai basketbolisti strīdīgās situācijās speles laikā, ausis varētu novīst. Bet ja lamāšanād un scēnas kļūst par tavu rokrakstu spēlē, tas manuprāt nav ok. Un Ostijai par to jāpadomā

     [+] [-]

, 2021-07-17 21:24, pirms 3 gadiem
Ekstazēts Pidriķis rakstīja: Protams lamājamies, bet piedod atvaino-mēs zinām kad to darit un kādos apstakļos. Jūs darba sapulcēs ari sakat runāt stāvīgajos vārdos un taisīt histērijas kad kaut kascnepatīk? Saprotu ka sportistiem ari pasprūk smagaki vārdi-ja dzirdetu ko runā hokejisti vai basketbolisti strīdīgās situācijās speles laikā, ausis varētu novīst. Bet ja lamāšanād un scēnas kļūst par tavu rokrakstu spēlē, tas manuprāt nav ok. Un Ostijai par to jāpadomā
Tikai nestāsti ka zini, kur un kā lamāties, es varu saderēt, ka esi lamājies i bērniem dzirdot, i tantītēm dzirdot utt.tas ir viens.
Nu gan salīdzināji darba sapulces, kurās 90% tur muti aiz zobiem, jo tikai ārpus sapulcēm pīpētavās ir spējīgi kko izteikt "sejā". Otrs sacensībās, kur ir emocijas.
Treškārt davai šos svētulīgos izteikumus paturi pie sevis, šeit vairāk kā puse komentētāju Aļonu ir apsaukājuši tādiem 9iņ stāvīgajiem, ka tagad būtu klusējuši labāk . Tajā apt laikā šie s'vetie, laiza zūdziņģim pakaļu, lai gan viņš ir izdarījis briesmīgākas lietas, nekā Aļona visā savā dzīvē...

  -3 [+] [-]

, 2021-07-17 21:26, pirms 3 gadiem
Būtu iekļāvuši delegācijas sastāvā Kašeru un Jančuku, varētu nest karogu.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-17 21:34, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Kā patīk svētie kas te vārās un cepjās, paši dzīvē nelamājās, paši super skaisti haha

Lai Aļona nes to karogu ir pelnījusi. Malacis.
Agrāk aktīvi sportoju, tagad bērni sporto, bet pats nekad neesmu atļāvies pretinieku nosaukt sliktā vārdā vai gānīties uz laukuma, mani bērni arī nekad kaut ko tādu neatļautos. Mans treneris iemācīja, ka rupjība ir vājuma izpausme. Bet nu katrs laikam spriež pēc sava izglītības un dzīves uztveres līmeņa. Saprotu Aļonas bezkompromisu piegājienu sportā, var arī tā, ja sasniedz virsotnes, bet vajadzētu prasties un gar karoga kātu nevajadzētu grābsīties, tad labāk dodiet Sevastovai

     [+] [-]

, 2021-07-17 21:37, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Tikai nestāsti ka zini, kur un kā lamāties, es varu saderēt, ka esi lamājies i bērniem dzirdot, i tantītēm dzirdot utt.tas ir viens.
Nu gan salīdzināji darba sapulces, kurās 90% tur muti aiz zobiem, jo tikai ārpus sapulcēm pīpētavās ir spējīgi kko izteikt "sejā". Otrs sacensībās, kur ir emocijas.
Treškārt davai šos svētulīgos izteikumus paturi pie sevis, šeit vairāk kā puse komentētāju Aļonu ir apsaukājuši tādiem 9iņ stāvīgajiem, ka tagad būtu klusējuši labāk . Tajā apt laikā šie s'vetie, laiza zūdziņģim pakaļu, lai gan viņš ir izdarījis briesmīgākas lietas, nekā Aļona visā savā dzīvē...
Teiksim tā - šeit pat komentos Ostapenko neviens nav apsaukājis, ir tikai citētas "pērles" , kuras izvemj viņas mute visas pasaules priekšā, tādējādi nesot pasaulē Latvijas vārdu. Arī Gulbis ir lamājies, bet viņš nekad nav neķītri lamājis konkrētu pretinieku, kā to dara Latvijas karoga nesēja Olimpiādē Ostapenko. Pilnīgi iespējams, ka Olimpiādes tenisa kortos no viņas sagaidīsim kaut ko jaunāku. Parastie "bļ.dj" vai "s.ka" jau apnikuši, gribas kaut ko svaigāku, krutāku.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-17 21:40, pirms 3 gadiem
Aļona labākā

  -1 [+] [-]

, 2021-07-17 21:43, pirms 3 gadiem
Runčuks rakstīja: Agrāk aktīvi sportoju, tagad bērni sporto, bet pats nekad neesmu atļāvies pretinieku nosaukt sliktā vārdā vai gānīties uz laukuma, mani bērni arī nekad kaut ko tādu neatļautos. Mans treneris iemācīja, ka rupjība ir vājuma izpausme. Bet nu katrs laikam spriež pēc sava izglītības un dzīves uztveres līmeņa. Saprotu Aļonas bezkompromisu piegājienu sportā, var arī tā, ja sasniedz virsotnes, bet vajadzētu prasties un gar karoga kātu nevajadzētu grābsīties, tad labāk dodiet Sevastovai
Atkal spriedelēšana. Diezgan jautrs treneris (katram savs skatījums), reizēm tieši izlamāšanās der un nebūt tā nav vājuma izpausme. Daudzi arī ārzemju sportisti lamājās ļoti daudz sevišķi nba .

Sportā un ikdienā katrs cilvēks savādāks, vienam ir tā ka vajag izlādēties izpausties (nesaku, ka tas ir super labi), tajā pat f1 cik reiz Max un citi ir rupji konkurentus lamājuši, kkā paskatos, te tieši viņa fani pārmet Aļonai kko .

Arī šeit Aļonu noliek, bet konkurente jau ar nebija svētā un nebija jau tā ka, konkurente balta pūkaina un neko neizdarīja sliktu toties Aļona pateica kā saka acīs to ko domā, reizēm tas ir vērtīgāk nekā pateikt aiz muguras.

Būsim reāli, ja Aļona būtu Latviešu izcelsmes, 80% nolicēju te nebūtu

  +4 [+] [-]

, 2021-07-17 21:45, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Teiksim tā - šeit pat komentos Ostapenko neviens nav apsaukājis, ir tikai citētas "pērles" , kuras izvemj viņas mute visas pasaules priekšā, tādējādi nesot pasaulē Latvijas vārdu. Arī Gulbis ir lamājies, bet viņš nekad nav neķītri lamājis konkrētu pretinieku, kā to dara Latvijas karoga nesēja Olimpiādē Ostapenko. Pilnīgi iespējams, ka Olimpiādes tenisa kortos no viņas sagaidīsim kaut ko jaunāku. Parastie "bļ.dj" vai "s.ka" jau apnikuši, gribas kaut ko svaigāku, krutāku.
Ā tātad vatņica, resnule, poņčiks, krievene, ž*de, id**te, st***ene u.c. tie nav rupji vārdi viņas virzienā? Es pat visus neuzskaitīju...

  +2 [+] [-]

, 2021-07-17 21:49, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Teiksim tā - šeit pat komentos Ostapenko neviens nav apsaukājis, ir tikai citētas "pērles" , kuras izvemj viņas mute visas pasaules priekšā, tādējādi nesot pasaulē Latvijas vārdu. Arī Gulbis ir lamājies, bet viņš nekad nav neķītri lamājis konkrētu pretinieku, kā to dara Latvijas karoga nesēja Olimpiādē Ostapenko. Pilnīgi iespējams, ka Olimpiādes tenisa kortos no viņas sagaidīsim kaut ko jaunāku. Parastie "bļ.dj" vai "s.ka" jau apnikuši, gribas kaut ko svaigāku, krutāku.
Man reāli prieks no tā ka tu vāries un raudi 😂😂

  +5 [+] [-]

, 2021-07-17 21:50, pirms 3 gadiem
Būtu forši, ja Ostapenko aprecētos ar Dončiču, tad vorkuta nolektu no deviņstāvenes.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-17 21:51, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es domāju, ka Anastasija Grigorjeva vai Madara Palameika būtu godam pelnījušas šo godu nest Latvijas karogu.
Vai viņu sacensības to ļautu? Vai viņu sacensības sākas ne vēlāk kā 3-4 dienas pēc atklāšanas? Jo ciematā drīkst ierasties ne ātrāk kā 4dienas pirms mačiem.

     [+] [-]

, 2021-07-17 21:54, pirms 3 gadiem
Vienam jābūt nēģerim !

     [+] [-]

, 2021-07-17 21:55, pirms 3 gadiem
Runčuks rakstīja: Agrāk aktīvi sportoju, tagad bērni sporto, bet pats nekad neesmu atļāvies pretinieku nosaukt sliktā vārdā vai gānīties uz laukuma, mani bērni arī nekad kaut ko tādu neatļautos. Mans treneris iemācīja, ka rupjība ir vājuma izpausme. Bet nu katrs laikam spriež pēc sava izglītības un dzīves uztveres līmeņa. Saprotu Aļonas bezkompromisu piegājienu sportā, var arī tā, ja sasniedz virsotnes, bet vajadzētu prasties un gar karoga kātu nevajadzētu grābsīties, tad labāk dodiet Sevastovai
Es personīgi Sevai nedotu. Jā, Ostija ir rupekle, mēdz uzvesties neadekvāti, bet - izlasi nav uzmetusi -ja ir vesela mauc izlasē. Un arī sportiskie sasniegumi ir augstāki. Kamēr Seva ir pamanījusies uzmest izlasi. Ja jau mēs vērtējam OS nevis ikdienas mačus, kur meitenes pārstāv valsti nevis sevi kā indivīdu - tur, tomēr, ar visu lamāšanos lojālāka ir bijusi tieši Ostapenko.
Slēpts komentārs: vorkuta

  +1 [+] [-]

, 2021-07-17 21:56, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Tikai nestāsti ka zini, kur un kā lamāties, es varu saderēt, ka esi lamājies i bērniem dzirdot, i tantītēm dzirdot utt.tas ir viens.
Nu gan salīdzināji darba sapulces, kurās 90% tur muti aiz zobiem, jo tikai ārpus sapulcēm pīpētavās ir spējīgi kko izteikt "sejā". Otrs sacensībās, kur ir emocijas.
Treškārt davai šos svētulīgos izteikumus paturi pie sevis, šeit vairāk kā puse komentētāju Aļonu ir apsaukājuši tādiem 9iņ stāvīgajiem, ka tagad būtu klusējuši labāk . Tajā apt laikā šie s'vetie, laiza zūdziņģim pakaļu, lai gan viņš ir izdarījis briesmīgākas lietas, nekā Aļona visā savā dzīvē...
Tad jau arī cilvēju var nogalināt jo redz, "emocijas". Kapēc lielākā daļa abu dzimumu tenisistu var civilizēti spēlēt nemātojoties? Jā saprotu, māsām Viljamsām gadād izgājueni, vai "Džokeram". Bet Federeram arī bijušas emocijas un viņš nez kāpēc nelamājas kā piedzēries jūrnuejs.

Ar visu šo es Aļonu nesaucu nepieklājīgos vārdos. Bet redzot kā tu apzīmē Porziņģj bilde top skaidraka. Drusku pēc liekulības ož🙂
Slēpts komentārs: vorkuta

     [+] [-]

, 2021-07-17 21:58, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Labi tas nav, bet salīdzinot ar nu jau klasisko "pi.da voņučaja" igaunietes virzienā tas ir bērnudārza līmenis. Un nevajag salīdzināt anonīmos komentētājus ar Ostapenko lamām, kuras translē visas pasaules TV
nu nekas traks tāds nav. Dzirdētu ko laukumā saka viens otram hokejisti un ne tikai

  +1 [+] [-]

, 2021-07-17 21:59, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Piekrītu. Palameika, Grigorjeva, bīčistes (tas atkarīgs no sacensību grafika) būtu cienījamas kandidātes.
Par Ostapenko - faktiski kauns, kad viņu saista ar Latvijas vārdu. Un beidzot - neviens nevar zināt, kā viņa vēl izrādīsies Olimpiādes laikā. Ja būs kārtējā rupjā izrunāšanās, klaja necieņa pret pretiniecēm, simulācija - ko tad teiks gudrinieki no Olimpiskās komitejas, kuri sadomāja šo "madam" norīkot nest Latvijas karogu ?
Grigorjevai sacenes sākas 1. augustā, Palameikai 3. augustā - tā kā gan tu, gan Ivars varat beigt malt viņas kā kandidātes. Viņas fiziski nevar stiept karogu.

  +4 [+] [-]

, 2021-07-17 22:01, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Otjebis!
Language

  -2 [+] [-]

, 2021-07-17 22:02, pirms 3 gadiem
Ekstazēts Pidriķis rakstīja: Tad jau arī cilvēju var nogalināt jo redz, "emocijas". Kapēc lielākā daļa abu dzimumu tenisistu var civilizēti spēlēt nemātojoties? Jā saprotu, māsām Viljamsām gadād izgājueni, vai "Džokeram". Bet Federeram arī bijušas emocijas un viņš nez kāpēc nelamājas kā piedzēries jūrnuejs.

Ar visu šo es Aļonu nesaucu nepieklājīgos vārdos. Bet redzot kā tu apzīmē Porziņģj bilde top skaidraka. Drusku pēc liekulības ož🙂
Liekulība ? Nopietni, tā'dat čalis varēja pateikt ka Latvija un latviešu valoda ir sū....ds un man pret viņu jābūt labam ?

Davai nejauksim divas lietas, nodevēju var saukt kā gribās, čali, kurš Liepājā uzmācas meičaj viņa to atšuj sākt apskaukāt trīstāvīgajiem, pēc tam atraujas pa pieri, bet uzņemties atbildību nav dūšas ir jāslavē.

Lai kāda nebūtu Aļona, ko tādu viņa nav atļāvusies, tāpēc liekulība šeit nebūtu pat tuvu. Man aboslūt nav pieņemami dubultie standarti, Tu un citi noliek meiteni, bet puisi nolikt redz nedrikst, un arī Tevi pie viņa rakstiem ar nosodījumiem redzējis neesmu .

Kamooon nu galējībās nevajag iet, pričom te slepkavība un sports? Vai esi normāls cilvēks, kad salīdzini divas nu nesaistītas un nesalīdzināmas lietas?
Arī Fedja ir teicis tenisā f****k f***k atklāšu noslēpumu tas ir lamuvārds.

  +3 [+] [-]

, 2021-07-17 22:03, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Labi tas nav, bet salīdzinot ar nu jau klasisko "pi.da voņučaja" igaunietes virzienā tas ir bērnudārza līmenis. Un nevajag salīdzināt anonīmos komentētājus ar Ostapenko lamām, kuras translē visas pasaules TV
Starpība tikai ir tāda - igauniete bija viņas pretiniece. Nesmuki, bet tā viņa cīnījās, izradīja emocijas - mēģināja sevi uzvilkt vai nolauzt pretinieci. Viņai tā bija daļa no "darba" Stulba daļa, neslavējama, bet tik un tā daļa no darba. Kamēr, jums varenajiem večiem, kas aptirš sievieti sēžot aiz datora vai telefona ekrāna viņa personīgi, visticamāk nav neko nedarījusi, toties apliekat paši kā bērnudārznieki.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-17 22:13, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Atkal spriedelēšana. Diezgan jautrs treneris (katram savs skatījums), reizēm tieši izlamāšanās der un nebūt tā nav vājuma izpausme. Daudzi arī ārzemju sportisti lamājās ļoti daudz sevišķi nba .

Sportā un ikdienā katrs cilvēks savādāks, vienam ir tā ka vajag izlādēties izpausties (nesaku, ka tas ir super labi), tajā pat f1 cik reiz Max un citi ir rupji konkurentus lamājuši, kkā paskatos, te tieši viņa fani pārmet Aļonai kko .

Arī šeit Aļonu noliek, bet konkurente jau ar nebija svētā un nebija jau tā ka, konkurente balta pūkaina un neko neizdarīja sliktu toties Aļona pateica kā saka acīs to ko domā, reizēm tas ir vērtīgāk nekā pateikt aiz muguras.

Būsim reāli, ja Aļona būtu Latviešu izcelsmes, 80% nolicēju te nebūtu
kāda spriedelēšana? spriedelē tie, kas paši nekad nav sportojuši! arī mūsu sportā bija prasti un rupji treneri, un, kas nav pārsteidzoši, tādi pēc tam dzīvē bija arī viņu audzēkņi (tie bija laiki, kad bieži treneris uz jaunieti atstāja daudz paliekošāku iespaidu kā bērna vecāki). Manējais bija tiem laikiem tīri tolerants un mierīgs, beigās mūsējie tāpat dalija pjedestālus ar it kā superstingro un rupjo treneru audzēkņiem, bet mums vismaz nebija treniņos un sacensībās jāklausās tās lamas un žults izvirdumi. Mūsdienās jauno treneru vidū joprojām ir vecās padomju skolas pēcteči, bet ir arī daudzi jauni treneri, kas iet savu ceļu, ciena gan audzēkņus, gan pretiniekus. Es savus bērnus labāk uzticu pēdējiem.

  -4 [+] [-]

, 2021-07-17 22:16, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Starpība tikai ir tāda - igauniete bija viņas pretiniece. Nesmuki, bet tā viņa cīnījās, izradīja emocijas - mēģināja sevi uzvilkt vai nolauzt pretinieci. Viņai tā bija daļa no "darba" Stulba daļa, neslavējama, bet tik un tā daļa no darba. Kamēr, jums varenajiem večiem, kas aptirš sievieti sēžot aiz datora vai telefona ekrāna viņa personīgi, visticamāk nav neko nedarījusi, toties apliekat paši kā bērnudārznieki.
Viņa ir publiska persona un pārstāv manu valsti. Daļa no darba?? Neesi aizmirsis, ka teniss skaitās džentlmeņu sports, un vēl vairāk olimpiskajās spēlēs? Nebūs kauns par Latviju, ja tava protežē izdos kārtējo trīsstāvīgo pa visu pasauli?

     [+] [-]

, 2021-07-17 22:25, pirms 3 gadiem
vorkuta rakstīja: Viņa ir publiska persona un pārstāv manu valsti. Daļa no darba?? Neesi aizmirsis, ka teniss skaitās džentlmeņu sports, un vēl vairāk olimpiskajās spēlēs? Nebūs kauns par Latviju, ja tava protežē izdos kārtējo trīsstāvīgo pa visu pasauli?
Kā tad tu spēj fanot par Porziņgi pēc visiem viņa izteikumiem, darbiem un nedarbiem? Nu vai vispār par mūsu basketu, kurā ir bijuši krietni lielāki grēki par lamāšanos ēterā?
Ostapenko nav mans protežē, es neatbalstu viņas lamāšanos, es nesaku, ka tas ir labi vai pareizi. Un skatoties no pieejamajām kandidātēm uz karoga nešanu - es, diemžēl tiešām, labaku kandidāti neredzu. Daļa fiziski nevar būt kandidātes ierobežojumu dēļ, par Sevu jau izskaidroju un bīčistēm sportiski nav panākumu, līdzvērtīgu Ostapenko. Savuārt, tādu tārpveida lamāšanos aiz ekrāna, jo īpaši par sievieti neciešu vēl vairak kā pašu Ostijas lamāšanos, jo viņai agri vai vēlu par to tiek sodi. Citreiz ar to viņa pati sevi iegāž un zaudē, citreiz sekos sodi. Kamēr tādiem hipokrātiem kā tu un Namejs par to nebūs nekāda soda, turklāt vēl runājat par godu un cieņu - lietām, kur paši neesat nekādi paraugi.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-17 22:26, pirms 3 gadiem
backtofire rakstīja: Liekulība ? Nopietni, tā'dat čalis varēja pateikt ka Latvija un latviešu valoda ir sū....ds un man pret viņu jābūt labam ?

Davai nejauksim divas lietas, nodevēju var saukt kā gribās, čali, kurš Liepājā uzmācas meičaj viņa to atšuj sākt apskaukāt trīstāvīgajiem, pēc tam atraujas pa pieri, bet uzņemties atbildību nav dūšas ir jāslavē.

Lai kāda nebūtu Aļona, ko tādu viņa nav atļāvusies, tāpēc liekulība šeit nebūtu pat tuvu. Man aboslūt nav pieņemami dubultie standarti, Tu un citi noliek meiteni, bet puisi nolikt redz nedrikst, un arī Tevi pie viņa rakstiem ar nosodījumiem redzējis neesmu .

Kamooon nu galējībās nevajag iet, pričom te slepkavība un sports? Vai esi normāls cilvēks, kad salīdzini divas nu nesaistītas un nesalīdzināmas lietas?
Arī Fedja ir teicis tenisā f****k f***k atklāšu noslēpumu tas ir lamuvārds.
Tu biji klāt tai kasjakā ka zini kas tur un kā? Nabaga Fēlikss pārprastais pacans, kurš jau bij par slepkavību apsūdzēts?

Par meiču un puišu nolikšanām labāk nevajag, ja? Es neesmu augstās domār ari par Ērniju, Dārziņu, Kurucu, no lielkalibra-Lebronu, Kovalčuku,Ibrahimoviču un citiem. Es nenolieku Aļonu tāpēc ka sieviete vai kā bet tāpec ka neaudzināta un bez jebkādas morāles kodeksa. Sevastova ir krietni simpātiskāka. Tāpat kā savā laikā Larisa Neilande.

Salīdzinājuns bija piemērots tavam argumentam par "emocijām". Jo uz tām var norakstīt teju visu.

  -4 [+] [-]

, 2021-07-17 22:33, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kā tad tu spēj fanot par Porziņgi pēc visiem viņa izteikumiem, darbiem un nedarbiem? Nu vai vispār par mūsu basketu, kurā ir bijuši krietni lielāki grēki par lamāšanos ēterā?
Ostapenko nav mans protežē, es neatbalstu viņas lamāšanos, es nesaku, ka tas ir labi vai pareizi. Un skatoties no pieejamajām kandidātēm uz karoga nešanu - es, diemžēl tiešām, labaku kandidāti neredzu. Daļa fiziski nevar būt kandidātes ierobežojumu dēļ, par Sevu jau izskaidroju un bīčistēm sportiski nav panākumu, līdzvērtīgu Ostapenko. Savuārt, tādu tārpveida lamāšanos aiz ekrāna, jo īpaši par sievieti neciešu vēl vairak kā pašu Ostijas lamāšanos, jo viņai agri vai vēlu par to tiek sodi. Citreiz ar to viņa pati sevi iegāž un zaudē, citreiz sekos sodi. Kamēr tādiem hipokrātiem kā tu un Namejs par to nebūs nekāda soda, turklāt vēl runājat par godu un cieņu - lietām, kur paši neesat nekādi paraugi.
Sieviete, kura lamājas, manās acīs vispār nav sieviete. Mans krievu lamuvārdu arsenāls ir praktiski neizsmeļams - tā dzīvē sanācis, bet pats praktiski nekad nelamājos un neciešu to citos. Ar to arī beigsim.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-17 22:38, pirms 3 gadiem
Drusku piezemējot emocijas, atļaušos atzīmēt, ka:
1) ir ierobežots to sportistu skaits, kas drīkst atrasties Tokijā atklāšanas cermonijas laikā, jo, piemēram, vieglatlēti ieradīsies vēlāk un automātiski atkrīt kandidēšanai uz šo godu;
2) ja skatamies pēc sportiskā proncipa, tad Aļona ir bijusi French Open čempione un ar to jau ļoti daudz izteikts, arī otrs karognesējs Čavars ir no 3x3 baskatbola komandas, kas ir bijusi Eiropas čempione, pasaules čempionātā izcīnījusi sudrabu un kā Rīgas komanda uzvarējusi pasaules Grand Prix finālā.
Kādiem vēl kritērijiem ir jābūt, lai būtu par karognesēju. Te neiet runa par kristāltīriem paipuisīšiem. Te ir runa par sportu un sportiskiem sasniegumiem. Viss parējais ir tikai lirika.