Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Gulbis nepabeidz spēli un arī Ķīnā izstājas 1. kārtā

Krišs Upenieks

Gulbis nepabeidz spēli un arī  Ķīnā izstājas 1. kārtā
Ernests Gulbis
Foto: AFP/Scanpix

Ķīnas pilsētā Šeņdžeņā ''ATP World Tour 250" turnīrs pēc 1. kārtas noslēdzies Latvijas labākajam tenisistam Ernestam Gulbim (ATP 81.), kurš pie rezultātā 6:7 (7) un 0:2 otrā seta sākuma nolēma neturpināt spēli pret Austrālijas tenisistu Džonu Milmanu (ATP 75.).

No Top 10 tenisistiem uz Āzijas turnīru devies bija tikai Čehijas sportists Tomāšs Berdihs. Ernests Šendžeņā ieradās ar piecu zaudējumu sēriju, kas sākās augustā Monreālas "Masters 1000" ceturtdaļfinālā pret Novaku Džokoviču. Spēlē pret ranga 75. numuru Austrālijas tenisistu Džonu Milmanu Ernestam bukmeikeri atvēlēja nelielu favorītu statusu. Gulbim par sliktu runāja fakts, ka Šendžeņā ir ļoti karsts un liels gaisa mitrums, kas Ernestam allaž bijusi nepatīkama kombinācija.

Jau pirmajā geimā Gulbim izdevās pietuvoties breika iespējai, tomēr Milmans latvieti noturēja uz 30 (0:1). Diemžēl pēc viena stabila serves geima nākamajā piegājienā Ernests austrālietim uzdāvināja divas breikbumbas, un Milmans izmantoja jau pirmo (1:3). Ar labu servi pirmajā setā neizcēlās neviens no tenisistiem, un gan Džons, gan Ernests servi zaudēja pa divām reizēm, tādējādi bija jāspēlē taibreiks (6:6).

Līdz sestajam geimam, kad Ernests zaudēja savu servi, rezultāts attīstījās ļoti līdzīgi (2:4). Stabilitātes nebija arī Milmana spēlē, tāpēc ar septiņiem punktiem geima uzvarēšanai nepietika, bet izšķirošais brīdis bija pie rezultāta 7:7, kad Ernests zaudēja izspēli pašam servējot (7:8), un mirkli vēlāk Milans arī nodrošināja uzvaru spēles pirmajā nogrieznī. Ernests pirmajā setā ieservēja desmit eisus, tomēr uzvarēto punktu statistika pie otrās serves bija pagalam bēdīga - 5/21 jeb 23 procenti.

Pēc zaudēta pirmā seta Gulbis aizmeta prom savu raketi un tiesnesim palūdza tualetes pauzi, bet pēc īsas brīža atgriezās kortā, lai visai negribīgi uzsāktu spēles otro setu.

Otrā seta ievadā Ernests pie savas serves austrālietim sniedza divas breikbumbas (15:40), taču prata panākt ''vienādi'' (40:40). Vēl vienu breikbumbu latvietis atspēlēja, bet ar ceturto mēģinājumu Milmans ieguva 1:0 pārsvaru. Otrajā geimā Ernests prata atgūties no 0:40, tomēr vēlāk paša kļūdas neļāva panākt izlīdzinājumu - 0:2. Gulbis devās pie tīkla, paspieda roku Milmanam, ātri sakrāmēja somu un devās prom no Šendžeņas korta, zaudējumu sēriju pagarinot līdz sešām spēlēm.

Ernests spēli esot pārtraucis galvassāpju dēļ.

Par zaudējumu turnīra 1. kārtā Ernests iegūs naudas prēmiju 6275 ASV dolāru apmērā.

Spēles statistika

RādītājsGulbisMilmans
Eisi103
Dubultkļūdas42
1. serves %5462
Uzvarēti punkti pie 1. serves25/32 (72%)25/37 (67%)
Uzvarēti punkti pie 2. serves7/27 (25%)10/22 (45%)
Atspēlētas breikbumbas5/8 (62%)4/6 (66%)
Uzvarēti punkti5662

Izmantotie resursi:
Shenzhen | Overview | ATP World Tour | Tennis

     [+] [-]

, 2015-09-28 17:57, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: man liekas, ka pēc tik ilgas totālas dominances jebkurš var palaisties zem sava līmeņa, vienkārši zūd motivācija vinnēt. džordāns pēc saviem 3 tituliem pateica, ka viņš visu ir sasniedzis un viņam vairs nav interesanti.
Gribi teikt, ka viņam RG- nebija motivācija uzvarēt Gulbi?
Pats dažās izspēlēs rupji kļūdījās, tikai dēļ kājām...

00:56, kur var redzēt, ka ja būtu jaunāks, tad uzvarētu izspēli un tas maksāja maču Federeram..

https://www.youtube.com/watch?v=ssy...

     [+] [-]

, 2015-09-28 17:59, pirms 9 gadiem
[quote flipsider]
Gribi teikt, ka viņam RG- nebija motivācija uzvarēt Gulbi?
Pats dažās izspēlēs rupji kļūdījās, tikai dēļ kājām...
[/quot
Gulbim radās iespēja vinnēt Rodžeru. lieliski, ka viņš to paveica. bet kopumā vērtējot spēli un karjeru, tak mēs nevaram nolikt viņus abus kaut cik tuvu līmeņa ziņā.

     [+] [-]

, 2015-09-28 18:04, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: [quote flipsider]
Gribi teikt, ka viņam RG- nebija motivācija uzvarēt Gulbi?
Pats dažās izspēlēs rupji kļūdījās, tikai dēļ kājām...
[/quot
Gulbim radās iespēja vinnēt Rodžeru. lieliski, ka viņš to paveica. bet kopumā vērtējot spēli un karjeru, tak mēs nevaram nolikt viņus abus kaut cik tuvu līmeņa ziņā.
Es atbildēju uz komentāru, ka Federers esot palicis labāks, bet GS rezultātos- to neredz...

Savos ziedu laikos- Federers sagrautu gandrīz jebkuru, bet tagad GS- ir stipri grūtāk to izdarīt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-09-28 18:11, pirms 9 gadiem
Vakumpumpis rakstīja: Ārprāc ! Tipiskie Latvieši. Paši savu pakaļu aizvelkat tik tālu cik Gulbis un tad muti verat vaļā un noliekat viņu. Saņematies nīdēji un padomājat kas ir sports! Jums laikam liekas, ka Sportā nezaudē. Muļķi
Kādi tad ir tipiskie latvieši? Līdzjutēji sportā drīkst izteikt savas domas, neskatoties ne uz kādām tautībām. Tas nav tipiski konkrēti latviešiem. Nevajag domāt tik ārkārtīgi šauri.

     [+] [-]

, 2015-09-28 18:13, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Es atbildēju uz komentāru, ka Federers esot palicis labāks, bet GS rezultātos- to neredz...

Savos ziedu laikos- Federers sagrautu gandrīz jebkuru, bet tagad GS- ir stipri grūtāk to izdarīt...
ok, nenoliedzu, mēs nezinam, kas ir noteicošais faktors, vai faktoru kombinācija, kāpēc federers nevinnē vienu vai otru spēli, turnīru. varbūt vairs neiespringst tik ļoti uz fiziskās kondīcijas uzturēšanu, varbūt nav tik ļoti fanātiski izsalcis pēc uzvarām, spēlē vairāk prieka pēc, jo pieradis to darīt, viņam ar to pietiek. ar visu to viņš savā jau visai zolīdajā vecumā ir top spēlētājs.

     [+] [-]

, 2015-09-28 18:18, pirms 9 gadiem
zanessa rakstīja: Kādi tad ir tipiskie latvieši? Līdzjutēji sportā drīkst izteikt savas domas, neskatoties ne uz kādām tautībām. Tas nav tipiski konkrēti latviešiem. Nevajag domāt tik ārkārtīgi šauri.
nezin, laikam jau nav īsti pieklājīgi analizēt un meklēt sportistu, komandu sniegumā trūkumus,apspriest un diskutēt, apmainīties viedokļiem ar citiem sporta cienītājiem? navnavlabi tas.

     [+] [-]

, 2015-09-28 18:34, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: ok, nenoliedzu, mēs nezinam, kas ir noteicošais faktors, vai faktoru kombinācija, kāpēc federers nevinnē vienu vai otru spēli, turnīru. varbūt vairs neiespringst tik ļoti uz fiziskās kondīcijas uzturēšanu, varbūt nav tik ļoti fanātiski izsalcis pēc uzvarām, spēlē vairāk prieka pēc, jo pieradis to darīt, viņam ar to pietiek. ar visu to viņš savā jau visai zolīdajā vecumā ir top spēlētājs.
Vispār pats Federers saka, ka viņš, tādā formā neesot bijis, kā ir tagad, bet to ir par īsu, lai radītu konkurenci- Džokovičam...
Secinājumus ceru, ka vari izdarīt pats...

Jaunie ir stipri tālu no Federera meistarības, bet Federera kājas- nevelk līdz Džokovičam...

     [+] [-]

, 2015-09-28 18:34, pirms 9 gadiem
xZ rakstīja: Kas ir komforts laukumā? šāda nepieciešamība automātiski izslēdz viņu no 2 Grand Slam turnīriem - AUS un Vimbldonas, jo vioenā pārāk karsts un otrā pārāk slidens un ātrs korts. Tāpat arī no ASV, jo arī karsts un vispār tur prezidents ir melnais Tad nu paliek Francija un surprise, surprise, tas arī ir vienīgais turnīrs, kuir viņam gājis labi
Tieši austrālijas GS ir viņa bottlenecks... Vimbldonā arī nekas spīdošs.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-28 18:42, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Vispār pats Federers saka, ka viņš, tādā formā neesot bijis, kā ir tagad, bet to ir par īsu, lai radītu konkurenci- Džokovičam...
Secinājumus ceru, ka vari izdarīt pats...

Jaunie ir stipri tālu no Federera meistarības, bet Federera kājas- nevelk līdz Džokovičam...
federers vienmēr ir bijis izcili pieklājīgs un galants džentelmenis. redz, šīs kārtējais gadījums, par kuru mēs nekad nezināsim, kā būtu bijis, ja būtu. viņiem ir 6 gadu starpība. un vienmēr būs atruna, ka tad, kad federers bija labākajos gados, Džokovičs bija par jaunu un nepieredzējušu, un tagad, kad Džokovičs ir karjeras virsotnē, tad Federers ir jau krietni pāri ideālajam vecumam. ar visu to, viņš ir 2.rakete pasaulē un pārējiem vēl vajag krietni pasvīst, lai šo vietu ieņemtu. un, protams, ka ar katru mēnesi un gadu palielinās iespēja kādam to izdarīt.

     [+] [-]

, 2015-09-28 19:27, pirms 9 gadiem
Mati nesāpēja?

     [+] [-]

, 2015-09-28 19:30, pirms 9 gadiem
nagi sāpēja

     [+] [-]

, 2015-09-28 19:47, pirms 9 gadiem
Milzis11 rakstīja: skatījos. Bēdu ieleja. Jā šadus nevar uzvarēt pretiniekus, tad ko darīt tenisā
Kādus ŠĀDUS, lamzak? Cilvēks skrietn nevarēja, loģiski, ka izstājās, viņam sāpēja! Neciešu, kad norej savējos...

     [+] [-]

, 2015-09-28 19:49, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: federers vienmēr ir bijis izcili pieklājīgs un galants džentelmenis. redz, šīs kārtējais gadījums, par kuru mēs nekad nezināsim, kā būtu bijis, ja būtu. viņiem ir 6 gadu starpība. un vienmēr būs atruna, ka tad, kad federers bija labākajos gados, Džokovičs bija par jaunu un nepieredzējušu, un tagad, kad Džokovičs ir karjeras virsotnē, tad Federers ir jau krietni pāri ideālajam vecumam. ar visu to, viņš ir 2.rakete pasaulē un pārējiem vēl vajag krietni pasvīst, lai šo vietu ieņemtu. un, protams, ka ar katru mēnesi un gadu palielinās iespēja kādam to izdarīt.
Nepiekrītu. Federers tīri tehniski ir varbūt pat labāks nekā 2005. gadā, kad tikai četrās spēlēs sezonā zaudēja, bet izturība vairs nav. Nu, piecu setu formāts pret jaunajiem vairs nav viņam... Redzējām, ka līdz finālam tika bez zaudētiem setiem, bet, zaudējot 1. setu Nolem, vairs nespēja daudz likt pretī. Zaudējot trešajā, viss bija skaidrs.

     [+] [-]

, 2015-09-28 20:04, pirms 9 gadiem
Dmitry rakstīja: Nepiekrītu. Federers tīri tehniski ir varbūt pat labāks nekā 2005. gadā, kad tikai četrās spēlēs sezonā zaudēja, bet izturība vairs nav. Nu, piecu setu formāts pret jaunajiem vairs nav viņam... Redzējām, ka līdz finālam tika bez zaudētiem setiem, bet, zaudējot 1. setu Nolem, vairs nespēja daudz likt pretī. Zaudējot trešajā, viss bija skaidrs.
īsti nesaprotu, kam tieši tu nepiekrīti? tam, ka Federers šobrīd fizisko iespēju ziņā tuvojas karjeras beigu daļai, bet viņa meistarības joprojām pietiek, lai turētos ranga 2. vietā? agassi 33 gados bija pirmais.
es nupat papētiju un secināju, ka nadals lika federeru visu laiku vienos vārtos, bet turpināja tāpat būt visu laiku otrais, kamēr federers bija numur 1. tas gan jocīgi.

  -1 [+] [-]

, 2015-09-28 20:17, pirms 9 gadiem
eikoninsh rakstīja: ja bez traumas, tadf ta ir necienja pret pretinieku..
Pret pretinieku, bet jo īpaši pret skatītājiem kas tomēr maksā naudu lai skatītos tenisu. Ceru ka ATP izmeklēs šo gadījumu.

     [+] [-]

, 2015-09-28 21:01, pirms 9 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Pret pretinieku, bet jo īpaši pret skatītājiem kas tomēr maksā naudu lai skatītos tenisu. Ceru ka ATP izmeklēs šo gadījumu.
Nekas nav 'jācer", ATP noteikumi prasa ārsta pārbaudi.

Nākošnedēļ Ernestam bija paredzēts spēlēt Tokijā, bet viņš atsaucis dalību.
Sezona beigusies?

     [+] [-]

, 2015-09-28 21:30, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: īsti nesaprotu, kam tieši tu nepiekrīti? tam, ka Federers šobrīd fizisko iespēju ziņā tuvojas karjeras beigu daļai, bet viņa meistarības joprojām pietiek, lai turētos ranga 2. vietā? agassi 33 gados bija pirmais.
es nupat papētiju un secināju, ka nadals lika federeru visu laiku vienos vārtos, bet turpināja tāpat būt visu laiku otrais, kamēr federers bija numur 1. tas gan jocīgi.
Nepiekrītu, ka Federers tur super labā fiziskajā formā. Tam es nepiekrītu.
Nu, tur jau tā lieta, ka Nadals sita Fedju pamatā uz māla, uzvaru uz ātrajiem segumiem nemaz tik daudz nav, ja papēta.

     [+] [-]

, 2015-09-28 22:01, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Heh, mazohisti tie, kuri gaida un skatās viņa spēles.

Spilgts personāžs Latvijas sportā!


Iesaku "pieslēgties" Gulbja spēlēm, pēc kādām 3 pārvarētām kārtām.
Kad tad tā ir bijis? Tik senu vēsturi neatceros...

     [+] [-]

, 2015-09-28 22:05, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es līdz šīm lielākoties esmu saskāries ar viedokli, ka sporta veidos, kur noteicošais ir ātruma īpašības, kritums iestājas ap 30, tas ir laiks, kad atsijājas meistarīgie un ātrie, no tikai ātrajiem.
Vispār jau ātrums sportistiem zūd ap 40. Tad paliek tikai izturība. 30 tā kā par agru...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-28 22:21, pirms 9 gadiem
Vakumpumpis rakstīja: Ārprāc ! Tipiskie Latvieši. Paši savu pakaļu aizvelkat tik tālu cik Gulbis un tad muti verat vaļā un noliekat viņu. Saņematies nīdēji un padomājat kas ir sports! Jums laikam liekas, ka Sportā nezaudē. Muļķi
Pumpē, pumpē purvu sausu, pumpē agresīvs... Gudrīt, nu jau esi paaudzies, pienācis laiks arī tevi apgaismot - uzvari, - saņem aplausus, zaudē - gatavojies, ka tevi noliks. A Tu vēl skrituļdēli neesi mājās ienesis...

  +2 [+] [-]

, 2015-09-28 22:47, pirms 9 gadiem
Nekas jaunā sezonā ies labāk
Šo labāk beigt un saārstēt/savākt sevi

     [+] [-]

, 2015-09-29 00:38, pirms 9 gadiem
Elmers rakstīja: Vispār jau ātrums sportistiem zūd ap 40. Tad paliek tikai izturība. 30 tā kā par agru...
nezingan, sportisti uzkrītoši sāk zaudēt ātrumīpašības ap 30. cits vairāk, cits mazāk, cits ātrāk, cits vēlāk, bet apmēram ap to vecumu var pamanīt, ka netiek kājās līdz aizsardzībā, nav uzrāviena ātrajos uzbrukumos. par izturību piekrītu.

     [+] [-]

, 2015-09-29 01:19, pirms 9 gadiem
Ko visi var tā stresot par Gulbi! Tur tak tāpat viss ir skaidrs ja cienījamais tenisists patalēli lielajam sportam lieto alkoholu un smēķē! Tad piedodiet kādi tur komenti! Visu cieņu Gulbis tiešām ir talantīgs bet ja dzer alkoholu un neievēro trenniņu režīmu tad agrak vai vēlāk tam jāparādās rezultātā! Vienkārši šis puisis tā arī līdz galam nav novērtējis to ko bija sasniedzis! Žēl bet fakts lai veicas Gulbim ātrāk tikt vaļā no atkarībām un tad ja ne tenisā tad vismaz citur veiksies!

     [+] [-]

, 2015-09-29 02:02, pirms 9 gadiem
Dmitry rakstīja: Nepiekrītu, ka Federers tur super labā fiziskajā formā. Tam es nepiekrītu.
Nu, tur jau tā lieta, ka Nadals sita Fedju pamatā uz māla, uzvaru uz ātrajiem segumiem nemaz tik daudz nav, ja papēta.
lūk, nemaz tik labi fedjam uz cietā seguma neiet ar nadalu. sanāk, ka nadals pēc stila izteikti neparocīgs pretinieks. Federer has a winning record on grass (2–1) and indoor hard courts (4–1), while Nadal leads the outdoor hard courts (8–2) and clay (13–2)
turklāt, no 8 grand slam fināliem, ko šamie spēlēja 6 paņēma nadals
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja