Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Gulbis: "Maču izšķīra otrā seta taibreiks"

Rolands Norietis
Rolands Norietis

Gulbis: "Maču izšķīra otrā seta taibreiks"
Ernests Gulbis
Foto: AFP

"Varēju uzvarēt, ja būtu vinnējis otro setu, jo domāju, ka tad viņš psiholoģiski salūztu," "French Open" otrajā kārtā piedzīvoto zaudējumu spānim Nikolasam Almagro komentēja Ernests Gulbis. Viņš atzina, ka par aizvadīto turnīru nevar būt apmierināts, jo pērn Parīzē sasniedza ceturtdaļfinālu, bet šogad nācās beigt sacensības jau otrajā kārtā.

„Mača likteni izšķīra otrā seta taibreiks. Tajā bija vairākas garas izspēles un, ja kādā no tām vinnētu, rezultāts būtu nevis 3:6, bet 4:5 (taibreikā Gulbis zaudēja ar 5:7 – aut.), sekotu divas manas serves un tad iznākums varēja būt citādāks,” sprieda Latvijas tenisists. „Pēc zaudētā taibreika psiholoģiski bija ļoti grūti uzvarēt trešajā setā. Ceturtajā setā Almagro sāka spēlēt aizvien pārliecinošāk, bet man vairs tik labi nepadevās serve. Tas arī bija izšķirīgais. Šodien diezgan slikti pieņēmu pretinieka servi, bet pats pirmos divus setus servēju labi, taču kopš trešā seta vairs ne tik labi.”

Gulbis īsti nepiekrita, ka izšķirošais brīdis mačā bija trešā seta piektajā geimā, kad viņš no 0:40 samazināja rezultāta starpību līdz 30:40, tad trāpīja laukumā servi un Almagro nespēja to atvairīt, taču tiesnesis uzskatīja, ka bumbiņa pēc Ernesta serves piezemējusies autā. „Bumbiņa, manuprāt, nokrita tieši uz līnijas, katrā ziņa aizskāra to simtprocentīgi. Līdzīga epizode bija otrā seta taibreikā, kad servēja Almagro, bet toreiz tiesneši lēma, ka bumbiņa trāpījusi laukumā. Nedomāju, ka šī epizode izšķīra visu maču, taču geimu un setu gan.”

Neskatoties uz to, ka Ernests lieliski aizvadīja pirmās kārtas maču ar amerikāni Semu Kveriju un teicami spēlēja pirmajos divos setos mačā ar Almagro, gandarījuma par aizvadīto turnīru Gulbim nav: „Pagājušogad es šeit iekļuvu astotniekā, bet šogad zaudēju otrajā kārtā. Krieviem ir tāds teiciens: „Posļe boja kulakami ņe mašut!” (tulk. – pēc kaujas ar dūrēm nevicinās). Mēģināju parādīt labāko sniegumu, kādu varēju dotajā brīdī. Šodien sanāca zaudēt. Viss varēja būt citādāk, bet es to vairs nevaru iespaidot.”

Zaudējums turnīra otrajā aplī pēc pērn sasniegtā ceturtdaļfināla nozīmē, ka Gulbis no šobrīd rangā ieņemtās 40. vietas nokritīs par trīsdesmit līdz četrdesmit vietām. Ernests vairs nevarēs automātiski iekļūt „Masters” un dažu ATP sacensību pamatturnīrā, taču viņš par to daudz neuztraucas: „Uzspēlēšu dažu turnīru kvalifikācijā vai varbūt kādā „Challenger” turnīrā – neesmu par to domājis. Ticu, ka panākumi neizpaliks. Jau pēc mača ar Kveriju atzinu, ka daudz esmu strādājis pie fiziskās sagatavotības un ka rezultātiem ir jābūt. Vismaz es tā ceru.”

Latvijas labākais tenisists apstiprināja, ka neplāno spēlēt Deivisa kausa izcīņas mačā ar Bulgāriju, kas notiks jūlijā: „Mūsu kapteinis Ģirts Dzelde jau komentēja apstākļus. Man ir diezgan nopietni iemesli, kāpēc es nespēlēšu. Tajā nedēļā gribu nopietni piestrādāt pie fiziskās sagatavotības un izārstēt traumas. Līdzās ceļgala savainojumam man ir arī citas problēmas," piebilda Gulbis, gan neprecizējot, kādas tieši.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-05-27 17:01, pirms 16 gadiem
Gan jau, Ernest,nākamreiz!

 +23 [+] [-]

, 2009-05-27 17:01, pirms 16 gadiem
jāpriecajas, ka mums vispār ir tāds sportists, tik augstā līmenī un vēl tenisā... malacis tik un tā! tikai jāturpina strādāt un top50 gan jau noturēsies

  +3 [+] [-]

, 2009-05-27 17:02, pirms 16 gadiem
nu bāāāāāāāc! (cry)

  -2 [+] [-]

, 2009-05-27 17:02, pirms 16 gadiem
gan jau,gan jau,Ernest!
Slēpts komentārs: modris194

 +21 [+] [-]

, 2009-05-27 17:06, pirms 16 gadiem
modris194 rakstīja: neveiksminieks
Nevajag tikai!! Kuram negadās kritumi? Visi ir tikai cilvēki, tā ir!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-27 17:06, pirms 16 gadiem
Normali vismaz atguvies ir,otraja karta iekluva.Gan jau Vimbldona tiks talak,katra zina veiksmi un ka te dazi kritize Gulbi,ka nekas vins vairak enbus par top50speletaju,bet ari tas ir labi,jo ja visi butu top10,tad jau ieklut top10 nebutu prestizi un gruti izdarams.
Katra zina veiksmi Vimbldona.

  +6 [+] [-]

, 2009-05-27 17:09, pirms 16 gadiem
Turies Ernest!

  -3 [+] [-]

, 2009-05-27 17:10, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: Nevajag tikai!! Kuram negadās kritumi? Visi ir tikai cilvēki, tā ir!
tas kritums tā kā ''bišķi'' ieildzis
Slēpts komentārs: Tu saki?

  +6 [+] [-]

, 2009-05-27 17:10, pirms 16 gadiem
No otras puses paskatoties, labi nostartējot Vimbldonā un US Open ir iespēja atkal celties pamatīgi uz augšu
Slēpts komentārs: Carleone

  +7 [+] [-]

, 2009-05-27 17:14, pirms 16 gadiem
Beidzot ari jaunas bildes ar Ernestu!

     [+] [-]

, 2009-05-27 17:20, pirms 16 gadiem
Starp citu -"kulakami ņemašut"!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 17:22, pirms 16 gadiem
akmenc rakstīja: Starp citu -"kulakami ņemašut"!
starp citu - ņe mašut

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 17:23, pirms 16 gadiem
viss ir normaali. neba peedeejais grand slam ernesta dziivee. vieniigi taa neerti vareetu buut iedomaajoties pagaajushaa gada pretiniekus mekleejot pagaajushaa gada 1/4 finaala daliibnieka rezultaatus 2009 roland garros tabulaas

  -4 [+] [-]

, 2009-05-27 17:24, pirms 16 gadiem
tomer izskatas ka Gulbis nebuus TOP10 un pat TOP20 speletajs... nejutu es kaut kaa parlieciibu par to naakam no vinja passa...

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 17:24, pirms 16 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: starp citu - ņe mašut
Tev taisnība!

  +7 [+] [-]

, 2009-05-27 17:34, pirms 16 gadiem
Varbūt tas kritiens reitingā nāks tikai par labu, kopā ar kādu niknuma uz azarta klikšķi. Nu nevar spēlēt nepilnu pusgadu, izkrītot ATP tūrnīru pirmajā vai otrajā kārtā un turēties top 50niekā. Žēl tikai, ka kopā ar visu šo sezonu, prognozes par Gulbi, kā top spēlētāju arī mazinās. Ernesta vienaudzis Del Potro ir nopietns salīdzinājums.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-27 17:36, pirms 16 gadiem
nu nez.... Deivisa kauss tomer ir LV izlase ... tas ir tas pats kas Biedrinsh tagad atteiktu basisha izlasei. Vienigi Bulgaari ir JAANJEM ari bez Gulbja, jo labakie divi ienjem 344 un 471 vietu.. domaju, ka basiti ari Bulgarus bez Biedrinja apspeletu! NU TAD GULBIM japarada sevi parejos GRAND SLAM

     [+] [-]

, 2009-05-27 17:42, pirms 16 gadiem
tie joki no mūsu puses par Challenger pārvērtīsies realitātē

  +4 [+] [-]

, 2009-05-27 17:44, pirms 16 gadiem
Ernests ir stabils TOP50 spēlētājs un ar to mums būtu jāpriecājas. Bet tikt trīsdesmitniekā šogad ir visas iespējas: tas ir viņa līmenis, bet ja kāds varat labāk, tad ejiet spēlēt un to parādiet.
Pašlaik jāskatās cik tālu viņš tiks turpmākajos turnīros: ja neapstāsies 1 vai 2 kārtā, tad viņa vārdi nav tukšu salmu kulšana.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 17:46, pirms 16 gadiem
kaamis007 rakstīja: tie joki no mūsu puses par Challenger pārvērtīsies realitātē
ja tā tad vēlēsim daudz titulu!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 17:46, pirms 16 gadiem
kļūdies Gulbīt, maču izšķir nevis 1 zaudēts sets, bet gan 3. jācīnās ir līz galam katrā setā, katrā epizodē.

  +4 [+] [-]

, 2009-05-27 18:01, pirms 16 gadiem
ik pa brīžam pasekoju līdzi spēles gaitai. 2.seta sākumā izskatījās, ka ernijs pārliecinoši uzvar savu servi un arī spirinās pretī pretinieka servei......tajā brīdī cerēju un tiešām noticēju, ka kaut kas izdosies....atkal pievīla. Bet cerams, ka Piličs būs atslēga uz panākumiem. Sarauj

     [+] [-]

, 2009-05-27 18:11, pirms 16 gadiem
akmenc rakstīja: Tev taisnība!
hehe ... krievu valodas gramatika būs jāatkārto

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 18:15, pirms 16 gadiem
modris194 rakstīja: neveiksminieks
Ja viņš ar savu pirmo nopelnīto miljonu tenisā savā vecumā ir neveiksminieks, tad kas esi TU?

     [+] [-]

, 2009-05-27 18:21, pirms 16 gadiem
moskis rakstīja: hehe ... krievu valodas gramatika būs jāatkārto
Raksta oriģinālā bija "nemažit".

  +4 [+] [-]

, 2009-05-27 18:26, pirms 16 gadiem
Francijai tas ir mīnuss, kad tur lūr nevis atkārtojumu, bet skatās nospiedumu mālā un tādā veidā tiesnesim ir vieglāk kļūdīties, bet nevainosim jau viņu, jo visi tiesnesi jau ar ir cilvēki
cerams Wimbldonā veiksies labāk

  -2 [+] [-]

, 2009-05-27 18:27, pirms 16 gadiem
Gulbim var teikt tikai sekojošo: ar kuru galu Tu un Tavs tēvs domāja, nolīgstot to austrieti par treneri (lētāk bija, vai kā?)? Tagad vajadzēs rāpties atpakaļ ilgi un sāpīgi, ja vispār vēl izdosies. Bet šitās "atmazkas", ka maču izšķīra otrā seta taibreiks var paturēt savai vecmāmiņai. Normāli sportisti ņem katru setu atsevišķi.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-27 18:34, pirms 16 gadiem
likt uz Gulbi otrajā kārtā toto = naudas izšķiešana

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 18:37, pirms 16 gadiem
si sezona Gulbim norakstama, bet labi ka mums tiesam ir tads speletajs! ne kurs katrs var uzvaret Dzokovicu, Bleiku! ja macisies no kludam nakossezon bus brinumi!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 18:42, pirms 16 gadiem
taibreiks!!!!! nevajaga vilkt kaķi aiz astes,un viss būtu kulē!!

  +5 [+] [-]

, 2009-05-27 18:49, pirms 16 gadiem
modris194 rakstīja: neveiksminieks
apsveicu,tu esi ieguvis dienas tizlākā komentāra statusu
balvā saņem iespēju aptvert,ka dzīvē neko neesi sasniedzis un pats esi neveiksminieks.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 18:59, pirms 16 gadiem
un kaapeec nevareeja izshkirt pirmaa seta taibreiks ?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 19:08, pirms 16 gadiem
jacobs118 rakstīja: jāpriecajas, ka mums vispār ir tāds sportists, tik augstā līmenī un vēl tenisā... malacis tik un tā! tikai jāturpina strādāt un top50 gan jau noturēsies
Latvietis pēc sajustās sāta sajūtas grib vēl. Ja mēs būtu pirmie, tad nebūtu uz ko tiekties!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 19:37, pirms 16 gadiem
Kādu laiciņu atpakaļ "DELFOS" bija G.Šļūkas karikatūra par E.Gulbi,kā viņš aizgājis pie raganas,lai noņem 2.kārtas lāstu,laikam taču arī šads līdzeklis nebūtu peļams,lai atjaunot ticību paša spēkiem

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 20:05, pirms 16 gadiem
Varbūt tiešām labāk uzspēlēt Čelendžeros, lai atgūst uzvaru garšu.

     [+] [-]

, 2009-05-27 20:49, pirms 16 gadiem
AUTOR,kaa Gulbis var nokrist par kaadaam 30 - 40 vietaam ? Ja reaali tagad ir palikushi peec otraas kaartas 16 tenisisti, kas turpina ciinju ? kaa Gulbis var nokrist par 30 vietaam, reaali tad arii tik speeleetaajiem jaabuut starp tiem 16, kas nav reaali, un visiem rangaa aiz Gulbja, kas ar nav reaali!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 20:49, pirms 16 gadiem
Gulbis ir tiešām labs tenisists un nav šaubu,ka viņš būs ToP10 spēlētājs,tikai jāseko Del Potro un CilicA pēdās,jo no šī trio Gulbi vērtēja visaugstāk

Mēs visi zinam,ka viņam ir iekšā,tagad jāgaida,kad šis viss nāks ārā(dūša,meistarīga...)

     [+] [-]

, 2009-05-27 20:51, pirms 16 gadiem
Pēc menstennisforums.com info Gulbis varētu atkrist uz 70.pozīciju,tātad sanāk,ka par 30 vietām

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 21:05, pirms 16 gadiem
nu nav reaali atkrist par 30 vietaam, ja 45 reitinga punktus sanjem visi tiek kas tikushi liidz 2.kaartai un izlido tajaa, taapat kaa Gulbis! Iekshaa paliek 16 tenisisti no kuriem gandriiz visi, ja ne visi ir augstaak par Gulbi, tad, kas vinju var apsteigt?

     [+] [-]

, 2009-05-27 21:11, pirms 16 gadiem
Latviešiem tenisā šodien neveiksmīga diena!
No sakuma Gulbis zaudē,pec tam Liga un tagat Kārlis Lejnieks!
melnā diena šodien tenisā mūsejiem!

     [+] [-]

, 2009-05-27 21:28, pirms 16 gadiem
valcha rakstīja: nu nav reaali atkrist par 30 vietaam, ja 45 reitinga punktus sanjem visi tiek kas tikushi liidz 2.kaartai un izlido tajaa, taapat kaa Gulbis! Iekshaa paliek 16 tenisisti no kuriem gandriiz visi, ja ne visi ir augstaak par Gulbi, tad, kas vinju var apsteigt?
Iepazīsties tuvāk ar ranga sastādīšanas kārtību un viss kļūs skaidrs

     [+] [-]

, 2009-05-27 22:25, pirms 16 gadiem
...eh...mīkstais Gulis...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 22:28, pirms 16 gadiem
baller46 rakstīja: apsveicu,tu esi ieguvis dienas tizlākā komentāra statusu
balvā saņem iespēju aptvert,ka dzīvē neko neesi sasniedzis un pats esi neveiksminieks.
rakstu kā ir.
neuztraucies, uz tavu tizlo komentāru neapvainošos, jo gan jau sapratīsi ka dzīvē bez Ernesta Gulbja ir arī citas lietas

     [+] [-]

, 2009-05-27 22:37, pirms 16 gadiem
Ja tantei būtu riteņi, tad viņai būtu autobuss...patrenē saldais fizisko un tad ej kortā

  +5 [+] [-]

, 2009-05-27 23:38, pirms 16 gadiem
Godlike rakstīja: kļūdies Gulbīt, maču izšķir nevis 1 zaudēts sets, bet gan 3. jācīnās ir līz galam katrā setā, katrā epizodē.
Pateikt jau ir viegli... Domā viņš necīnās?! Ja viņš katrā epizodē necīnītos līdz galam, viņš pat ar savu talantu būtu tālu no top 100.. Kā vispār var atļauties nosaukt Gulbi par "neveiksminieku" vai teikt: "Gulbim jāaiziet pie psihologa"!! - Cik esmu redzējis un lasījis intervijas ar Gulbi viņš ir patiešām gudrs puisis, inteleģents un labi audzināts. Mums būtu jālepojas par to, ka viņš ir latvietis un jāatbalsta gan neveiksmēs, gan panākumos! Un nevajag teikt, ka tie ir "tipiski latvieši", kas nodiršs savējos - tā dara ļoti daudzi, kad ir neveiksmes neatkarīgi no tautības, vot tieši teikt: "tā saka latvieši, mūsu mentalitāte" ir tipiski mums! Bet mēs varam būt labāki un atbalstīt Gulbi vienalga kā viņam veiktos, jo viņš mums tāds ir tikai viens!

     [+] [-]

, 2009-05-28 00:21, pirms 16 gadiem
Domaju te vairak neiet runa par kritumiem,bet par izaugsmes apstasanos. Kautkas ir jamaina vai tas ir treneris vai pasa atieksme nezinu.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-28 00:46, pirms 16 gadiem
Var redzeet, ka Ernestam grauzh shitas zaudeejums...Bet prieks, vinjam ir atpakalj pariezaa attieksme ! Ar taadu jau var tikt taalu! Vienkarshi spaanis ernestam nau tas parociigakais pretinieks ko dariit..... vel laikam nau taa tehika un pieredze lai apspeleetu spaanjus uz garaajam izspeleem . Ar laiku, ar laiku !!!

     [+] [-]

, 2009-05-28 02:29, pirms 16 gadiem
vinjam vnk ir jaaizkaapj no bedres, visiem sportistiem karjeras laikaa ir bedre, bet no taas jaaizkaapj1!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-28 11:06, pirms 15 gadiem
dakots rakstīja: ...eh...mīkstais Gulis...
...eh...mīkstais dakots...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja