Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

Mierīgā Sevastova Štutgartē apspēlē haotisko Ostapenko

Mierīgā Sevastova Štutgartē apspēlē haotisko Ostapenko
Anastasija Sevastova. Foto: imago/Scanpix

Latvijas sieviešu tenisa pirmo divu numuru mačs Štutgartes WTA "Premier 700" sērijas turnīra pirmajā kārtā beidzās ar rangā augstāk esošās Anastasijas Sevastovas (WTA 13.) uzvaru trīs setu cīņā pret Aļonu Ostapenko (WTA 29.) – 6:2, 4:6, 6:0.

Abas tenisistes pirmajā serves geimā zaudēja tikai vienā izspēlē, un tāds pats rezultāts veidojās arī mača trešajā geimā, taču Ostapenko servi nenosargāja no 40:15 pārsvara, trijās no nākamajām četrām izspēlēm zaudējot kļūdu dēļ. Viņa piektā punkta izspēlē iesita tīklā, Sevastova pēc tam ar pretuzbrukumā iegūto punktu tika līdz "vienādi". Aļona ar dubultkļūdu pasniedza breikbumbu, kuras izspēlē iesita tīklā no kreisās puses.

Sevastova arī nākamajā geimā uzvarēja no 15:40, kas nozīmēja atspēlēt divas breikbumbas. Ostapenko kļūdījās pirmās breikbumbas izspēlē, ar pārāk spēcīgu uzbrukumu Anastasijas otrajai servei bumbiņu raidot pāri gala līnijai. Sevastovai paveicās otrajā breikbumbā, kad viņas ar "backhand" pa diagonāli sistā bumbiņa skāra tīklu un nokrita pretinieces laukuma pusē. Ar grūtībām nostiprinot breiku, Sevastova izvirzījās vadībā ar 3:1.

Ostapenko piektajā geimā ar neatvairāmu diagonālo "forehand" atspēlēja breikbumbu, kad Sevastova vairākas reizes ar "slaisu" centās sagaidīt kārtējo Ostapenko kļūdu, taču šoreiz Aļona nospēlēja precīzi. Sevastovai nākamajā geimā izdevās atspēlēt divas breikbumbas un panākt 4:2 pārsvaru. Viņai pirmās breikbumbas izspēlē precīza kombinācija ar diagonālo servi un "forehand" sitienu gar pretējo sānu līniju. Ostapenko bija iespējas otrās breikbumbas izspēlē, kad viņa spēcīgi atsita Anastasijas otro servi, bet kļūdījās ar nākamo sitienu, bumbiņu raidot tīklā.

Divos uzņemšanas geimos pēc kārtas esot tuvu breika atspēlēšanai, Ostapenko vēl vienu iespēju mainīt seta virzienu nespēja, jo izgāza septīto geimu. Tur dārgi maksāja pie 30:0 pieļauta kļūda, kad tīkls apturēja viņas bumbiņu pēc nesekmīgi izpildīja saīsinātā sitiena. Sevastova vēlāk ieguva breikbumbu, un Ostapenko vēlreiz neprecīzi nospēlēja ar sitienu, kas viņas izpildījumā redzams reti un nav labā līmenī, – Aļonai liels auts, izpildot "slaisu". Ieguvusi jau 5:2 pārsvaru, Sevastova viegli izservēja setu.

Ostapenko 2. setu sāka ar tīru tenisu, un Sevastova tādai spēlei pretoties nespēja. Aļona ļoti graujoši nospēlēja pirmajos piecos geimos, kuros viņai punktos bija 20:6 pārsvars! Ostapenko kontrolēja gan savas serves geimus, gan arī teicami darbojās uzņemšanā un regulāri ar Sevastovas serves atsitieniem dziļumā lika Anastasijai kļūdīties. Tā vietā, lai setā uzvarētu ar "sauso" 6:0, Ostapenko izsēja visu pārsvaru.

Aļona vispirms rupji kļūdījās pie 5:0, 15:30. Viņa no neliela attāluma iesita tīklā, izvairoties no divām setbumbām. Ostapenko nākamajā geimā dabūja divas setbumbas ar savu servi – 5:1, 40:15. Sekoja dubultkļūda un "backhand" sitiens tīklā. Ostapenko drīz atspēlēja trīs breikbumbas, bet Sevastova realizēja ceturto iespēju, ar "backhand" apvedošo sitienu pa kreiso līniju atbildot Ostapenko nepietiekami spēcīgi izpildītajam diagonālajam sitienam. Sevastova ar ātru "sauso" serves geimu pietuvojās līdz 3:5.

Ostapenko bija pazaudējusi to pārliecību, ar kuru viņa spēlēja seta pirmajā pusē, un vēlreiz neizservēja setu. Sevastova tuvojās 5:5 rezultātam, kad notika vēl viens pavērsiens. Anastasija 10. geimā pēc Ostapenko "smeša" trāpīšanas tīklā bija priekšā ar 4:5, 30:0. Sevastovai tūlīt Ostapenko raksturīga kļūdu sērija – dubultkļūda, "backhand" sitiens tīklā un vēl viena dubultkļūda. Ostapenko tā ieguva savu trešo setbumbu un šoreiz pielika punktu, ar spēcīgu "forehand" sitienu noorganizējot Sevastovai autu – 6:4.

Pēdējais sets ritēja tāpat kā pirmais – Sevastovai nebija jāsaskaras ar tik lielu jaudu kā 2. setā, tāpēc viņa spēja sekmīgāk darboties aizsardzībā un sagaidīt daudz Ostapenko kļūdu. Aļona pēc spēcīgi nospēlēta iepriekšējā seta sagura un tagad ne vien nespēja dominēt tik spilgti kā iepriekšējā setā, bet arī bieži netika līdz Sevastovas uzbrukumiem, un Anastasija prasmīgi izmantoja visu laukuma plašumu. Lūzums notika pirmajos divos geimos, kad Sevastova izmantoja savu vienīgo breika iespēju, bet Ostapenko nerealizēja nevienu no trim breikbumbām.

Sevastova pirmajā geimā breikbumbas izspēlē sekmīgi izpildīja "slaisu", un Ostapenko nespēja noorientēties, iesitot tīklā. Anastasijai pēc tam vajadzēja izturēt pretinieces uzbrukumu vētru, lai nosargātu breiku un iegūtu 2:0 pārsvaru. Aļona ar trim uzbrukumiem pēc kārtas ieguva trīskāršo breikbumbu, taču geimā uzvarēt nemācēja. Sevastova pirmo breikbumbu atspēlēja ar pirmo servi, bet pārējās divas bija Ostapenko neizmantotas, divreiz neprecīzi uzbrūkot ar diagonālajiem sitieniem. Seta turpinājumā viss notika ļoti ātri – Anastasija droši kontrolēja situāciju un Aļonu atstāja "sausā".

Statistika

KategorijaSevastovaOstapenko
Eisi40
Dubultkļūdas56
1. serves precizitāte55%63%
1. serves punkti31/4328/59
2. serves punkti15/3518/35
Breikbumbas7/143/12
Tīri uzvarētās izspēles2228
Nepiespiestās kļūdas3446
Visi punkti9478

Šodien Vācijā uz māla seguma telpu apstākļos bija Sevastovas un Ostapenko otrā tikšanās. Abas pirmoreiz sacentās 2015. gada 18. oktobrī, kad Sevastova ar 6:3, 3:1 bija pārāka Kremļa kausa kvalifikācijā, toreiz spēlējot uz "hard" seguma hallē. Ostapenko 2. setā izstājās slimības dēļ.

Panākot 2-0 bilanci pret Ostapenko, Sevastova viņai sagādāja jau piekto zaudējumu pēc kārtas. Ostapenko tas ir sezonas septītais zaudējums turnīra pirmajā spēlē. Neaizstāvot pirms gada ar ceturtdaļfināla sasniegšanu nopelnītos 100 reitinga punktus, Ostapenko nākamajā nedēļā šogad otro reizi izkritīs no Top 30.

Sevastova pērn Štutgartē nespēlēja "Fed Cup" mačā Krievijā gūtas slimības dēļ, tāpēc viņai šoreiz punkti nav jāaizstāv, bet ar vienu uzvaru iegūti 55 punkti. Anastasijai Štutgartē labākais rezultāts ir ceturtdaļfināls 2017. gadā. Lai šonedēļ atkārtotu šo rezultātu, jāgūst vēl viena uzvara.

Sevastova 2. kārtas mačā ceturtdien tiksies ar 2017. gada Štutgartes turnīra čempioni Lauru Zīgemundu (WTA 99). Viņai pret Vācijas tenisisti ir 1-1 bilance, arī abus iepriekšējos mačus spēlējot uz māla seguma. Sevastova 2016. gadā ar 6:3, 6:2 uzvarēja Bukarestes "International" pusfinālā, bet Zīgemunda 2017. gadā ar 6:2, 6:4 revanšējās Čārlstonas "Premier 700" ceturtdaļfinālā.


, 2019-04-23 16:49, pirms 6 gadiem
Nekaunīgs skuķis tā Jeļena ! Kādi vārdi nāca sarunās ar treneri?!!!
, 2019-04-23 16:49, pirms 6 gadiem
Šmara, tā uzvesties nedrīkst
, 2019-04-23 16:49, pirms 6 gadiem
Izcili. Tai tuntulei vajadzētu iemācīties muti pievaldit.
, 2019-04-23 16:53, pirms 6 gadiem
Kā var vispār just līdzi šai "duņkai" ( pēc lētajiem pontiem, izturēšanās un uzvedības gan laukumā, gan ārpus tā)??
, 2019-04-23 16:53, pirms 6 gadiem
Sevastovai neesot ar ko uzvarēt?? 22 winneri un galva uz pleciem
, 2019-04-23 16:53, pirms 6 gadiem
Izcili izskoloja to nekaunīgo Zoļika šmaru. Pēc viņas suka, b.... man pret to izlaisto skuķēnu ir zudusi jebkāda cieņa. Laikam jau tā būs, ka drīzāk priecāšos par viņas neveiksmēm .
, 2019-04-23 16:53, pirms 6 gadiem
Vai kādam vēl ir kādi jautājumi par to, kura ir Latvijas rakete Nr. 1?
, 2019-04-23 16:53, pirms 6 gadiem
Ałona savam trenerim visu laiku stāstija,ka Nastja nemāk spēlēt,bet Nastja uzvarēja pie tam ar 6:0 pēdējā setā! Kurš tad beigās nemāk spēlēt?! ))
, 2019-04-23 16:53, pirms 6 gadiem
Ar so tad skaidrs, ka fedcup abas kopa vairs nebus, Osja jau kko loti suligu pateica pie tikla, kas noteikti nebija- veiksmi nakamaja spele. Zel, ka speletajai kura spele normali un mierigi ir vienalga par izlasi, kamer otra kurai butu jaiemacas uzvesties visu laiku spele par LV.
, 2019-04-23 16:53, pirms 6 gadiem
I Love Liepaja
, 2019-04-23 16:54, pirms 6 gadiem
Pie atsveicināšanās likās, ka kaut kas viņu starpā nav ok.

Varbūt kādam ir inside info - kāds konflikts?

Spēle, protams, aizraujoša, te viena dominē, te otra, bet kopumā Seva daudz labāka un pelnīti uzvarēja.

Ostijas izteikumi par Sevu ļoti nesmuki - viņa neko nevar, nemāk spēlēt, te nav ko uzvarēt utt. Un tai pat laikā ierij 6:0. Jāsakārto galva viņai, citādi te nekas labs nebūs.
, 2019-04-23 16:55, pirms 6 gadiem
resnā tuntule ļenka pelnīti dabuja pa dirsu. pēc francijas titula zvaigzņu slimība konkrēta
, 2019-04-23 16:57, pirms 6 gadiem
Ka tik tai Ostapenko Grand Slam neatnāca pārāk ātri, sakāpis pamatīgi
, 2019-04-23 16:57, pirms 6 gadiem
Prieks skatīties, kā Anastasija nolika pie vietas lecīgo skuķi! Ja mača sākumā vēl biju neitrāls, tad Ostapenko ar savu attieksmi panāca, ka ļoti gribēju Sevastovas uzvaru. Viena lieta ir lamāšanās, bet vēl daudz sliktāka ir necieņa pret pretiniecēm. Sevastova, lūk, nemākot spēlēt! Tas nekas, ka Anastasijai tenisa IQ ir desmit reižu augstāks nekā Ostapenko, kurai ir tikai viena stratēģija: redzu bumbu, bliezīšu pēc iespējas stiprāk! Ja strauji nemainīs attieksmi, tad drīz būs ārpus Top 100 un tā arī paliks "one hit wonder". Tūlīt būs 22 gadi, šitie pusaudzes izgājieni jāmet pie malas
, 2019-04-23 16:59, pirms 6 gadiem
Ja pirms šīs spēles pret Ostapenko man bija neitrāla attieksme, tad tagad varu droši pateikt-debīla zoss, kura vispār nav pelnijusi nekādu cieņu.
Tas mistiski izcīnitais GS galīgi sagrozijis prātiņu.
, 2019-04-23 17:00, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja pirms šīs spēles pret Ostapenko man bija neitrāla attieksme, tad tagad varu droši pateikt-debīla zoss, kura vispār nav pelnijusi nekādu cieņu.
Tas mistiski izcīnitais GS galīgi sagrozijis prātiņu.
Tiesi kas tur bija mistisks ? Bija formas kapums, un ari treneris taja bridi bija normals, varbut speja pratu noturet uz tenisu taja bridi.
, 2019-04-23 17:01, pirms 6 gadiem
Skaisti pēc nopelniem haha
, 2019-04-23 17:03, pirms 6 gadiem
truestory rakstīja: Vai kādam vēl ir kādi jautājumi par to, kura ir Latvijas rakete Nr. 1?
Sevastova ļoti sen jau ir Latvijas pirmā rakete! slotas kāts izšāva un tas arī viss!
, 2019-04-23 17:03, pirms 6 gadiem
Kāpēc tautietei jābūt ļaunākajai ienaidniecei? Tas, kā jebkad savā karjerā spēlē Seva, nekādi neietekmē Aļonu un viņas stiprās puses. Tad kādēļ jābūt tādam naidam?
, 2019-04-23 17:05, pirms 6 gadiem
Nākamreiz Nataša nezvanīs..
, 2019-04-23 17:06, pirms 6 gadiem
Kur var redzēt, kur Ostapenko teica, ka Sevastova nemāk spēlēt? Baigi gribu redzēt, jo šīs meitēns pēc Francijas ir kļuvusi ļoti lielīga un lecīga. Ķipa superzvaigzne, bet no superzvaigznes nav ne smakas. Superzvaigzne prot ar cieņu pret pretinieku uzvesties un atsveicināties, ne tikai sportiskie panākumi.
, 2019-04-23 17:08, pirms 6 gadiem
rediss77 rakstīja: Tiesi kas tur bija mistisks ? Bija formas kapums, un ari treneris taja bridi bija normals, varbut speja pratu noturet uz tenisu taja bridi.
Nenoliegšu, ka arī forma viņai tad bija laba, bet viņai ļoti noveicās ar pretinieču tīklu.
, 2019-04-23 17:08, pirms 6 gadiem
bet nu tāpat Sevastova neprot spēlēt paldies par spēli, pārtraukumos bija jautri!
, 2019-04-23 17:10, pirms 6 gadiem
rediss77 rakstīja: Ar so tad skaidrs, ka fedcup abas kopa vairs nebus, Osja jau kko loti suligu pateica pie tikla, kas noteikti nebija- veiksmi nakamaja spele. Zel, ka speletajai kura spele normali un mierigi ir vienalga par izlasi, kamer otra kurai butu jaiemacas uzvesties visu laiku spele par LV.
Varbūt Ostapenko vairs nevajag spēlēt LV izlasē, un tad Nastja tajā atgriezīsies?
, 2019-04-23 17:11, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: bet nu tāpat Sevastova neprot spēlēt paldies par spēli, pārtraukumos bija jautri!
Eh.žēl ka to neredzēju.
, 2019-04-23 17:12, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh.žēl ka to neredzēju.
noskaties ierakstu B4S...
, 2019-04-23 17:13, pirms 6 gadiem
rediss77 rakstīja: Ar so tad skaidrs, ka fedcup abas kopa vairs nebus, Osja jau kko loti suligu pateica pie tikla, kas noteikti nebija- veiksmi nakamaja spele. Zel, ka speletajai kura spele normali un mierigi ir vienalga par izlasi, kamer otra kurai butu jaiemacas uzvesties visu laiku spele par LV.
Varbūt arī ka gluži vienalga nav, taču ja jāvelk ga!venais smagums uz saviem pleciem un vienlaicīgi jājūtās bet varbūt pat jāizklausa otras vīzdegunība...?
Slēpts komentārs: rediss77
, 2019-04-23 17:14, pirms 6 gadiem
Alpaville rakstīja: Varbūt arī ka gluži vienalga nav, taču ja jāvelk ga!venais smagums uz saviem pleciem un vienlaicīgi jājūtās bet varbūt pat jāizklausa otras vīzdegunība...?
Nu traki, tad ja Ostapenko tik loti vinu var ietekmet, spele bija majas, savu fanu prieksa...
, 2019-04-23 17:16, pirms 6 gadiem
Uzgriezu spēli pie 5:0 2. setā. Likās, ka Seva speciāli atdeva to setu pēc atspēlēšanās uz 4.:5. Ja gribētu, tad otro setu seva easy paņemtu 7:5
, 2019-04-23 17:21, pirms 6 gadiem
rediss77 rakstīja: Ar so tad skaidrs, ka fedcup abas kopa vairs nebus, Osja jau kko loti suligu pateica pie tikla, kas noteikti nebija- veiksmi nakamaja spele. Zel, ka speletajai kura spele normali un mierigi ir vienalga par izlasi, kamer otra kurai butu jaiemacas uzvesties visu laiku spele par LV.
nu žēl, ka taa, bija iespēja laba pret vāciju
, 2019-04-23 17:23, pirms 6 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=-Dr...
2:28 ar to arī viss ir pateikts. Mazpisānu Janka arī daudz labāk spēlē tenisu, bet vienkārši daudz kļūdās.
4:00
, 2019-04-23 17:24, pirms 6 gadiem
rediss77 rakstīja: Nemot vera, ka vina izlase ir spelejusi visu laiku, labak redzu Ostapenko, lai ari ta uzvediba nav normala. Bet vai normali ir uzmest izlasi uz vesture svarigako speli, savas majas, un vel tad nepasakot godigi, bet runajot par kadu mistisku traumu un pec paris dienam servet uz 170+ ?
Mēs jau nezinām vai Seva bija/nebija slima uz to brīdi. varbūt šodien viņa tieši nospēlēja tik labi, jo nespēlēja Rīgā. Lai arī ko mēs te nedomātu un nerakstītu patiesību zin tikai Seva, un, varbūt, vel 1-2 cilvēki.
Un ja godīgi, tad pat ja viņa nebija slima, tad zinot agrākās ''siltās'' attiecības abu tenisistu starpā, un tagadējās, tad man ir gluži saprotama Sevas vēlme attiekties no spēlēšanas FK, jo spēlēt ar sabojātu omu ar sakostiem zobiem nav tas labākais, kas ar tenisisti var notikt.
, 2019-04-23 17:25, pirms 6 gadiem
rediss77 rakstīja: Nu traki, tad ja Ostapenko tik loti vinu var ietekmet, spele bija majas, savu fanu prieksa...
Tās nav tikai šīs divas dienas. Es tiešām domāju ka kopā abas vairs neredzēsim. Eksperiments beidzies.
, 2019-04-23 17:26, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mēs jau nezinām vai Seva bija/nebija slima uz to brīdi. varbūt šodien viņa tieši nospēlēja tik labi, jo nespēlēja Rīgā. Lai arī ko mēs te nedomātu un nerakstītu patiesību zin tikai Seva, un, varbūt, vel 1-2 cilvēki.
Un ja godīgi, tad pat ja viņa nebija slima, tad zinot agrākās ''siltās'' attiecības abu tenisistu starpā, un tagadējās, tad man ir gluži saprotama Sevas vēlme attiekties no spēlēšanas FK, jo spēlēt ar sabojātu omu ar sakostiem zobiem nav tas labākais, kas ar tenisisti var notikt.
Pilnīgi piekrītu!
, 2019-04-23 17:27, pirms 6 gadiem
Žēl ka nesanāca redzēt spēli.. Bet liels prieks par rezultātu. Jāmeklē youtubē sulīgo lamāšanos..
, 2019-04-23 17:27, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mēs jau nezinām vai Seva bija/nebija slima uz to brīdi. varbūt šodien viņa tieši nospēlēja tik labi, jo nespēlēja Rīgā. Lai arī ko mēs te nedomātu un nerakstītu patiesību zin tikai Seva, un, varbūt, vel 1-2 cilvēki.
Un ja godīgi, tad pat ja viņa nebija slima, tad zinot agrākās ''siltās'' attiecības abu tenisistu starpā, un tagadējās, tad man ir gluži saprotama Sevas vēlme attiekties no spēlēšanas FK, jo spēlēt ar sabojātu omu ar sakostiem zobiem nav tas labākais, kas ar tenisisti var notikt.
Jūs jau visu zinat!
Visu attiecības zinat! Visus trenerus zinat!
Vienu lietu gan nekad neuzzinasiet!
, 2019-04-23 17:30, pirms 6 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=-Dr...
Līdz šodienai turēju īkšķus par abām un nešķiroju, kura labāka, jo viņas katra spēlē pilnīgi atšķirīgu tenisu. Bet nu kopš šodienas gan turpmāk turēšu īkšķus tikai par Sevu. Par to izrunāšanos pret Sevu te video var atrast 2:30. Ir vēl vieta, kur no viņas var dzirdēt arī s..a bļ.. Šinī klipā gan nav, tas kur Aļona trenerim teica, ka "lai viņa iet d...t", bet es atradīšu, jo es pats to tiešraidē dzirdēju. Esmu pilnīgi šokēts par Aļonas uzvedību un necieņu pret pretinieci.
, 2019-04-23 17:31, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Jūs jau visu zinat!
Visu attiecības zinat! Visus trenerus zinat!
Vienu lietu gan nekad neuzzinasiet!
Es ari visu zinu, bet neteiksu.
, 2019-04-23 17:32, pirms 6 gadiem
beckham9 rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=-Dr...
2:28 ar to arī viss ir pateikts. Mazpisānu Janka arī daudz labāk spēlē tenisu, bet vienkārši daudz kļūdās.
4:00
paldies vecais
, 2019-04-23 17:37, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Jūs jau visu zinat!
Visu attiecības zinat! Visus trenerus zinat!
Vienu lietu gan nekad neuzzinasiet!
Nevis zinu, bet redzu, kas šobrīd notiek, un kā Ostapenko laukumā uzvedās jau kuro spēli.!
To ka viņas jau agrāk savstarpēji nesatika nevienam nav noslēpums.
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-04-23 17:38, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Jūs jau visu zinat!
Visu attiecības zinat! Visus trenerus zinat!
Vienu lietu gan nekad neuzzinasiet!
Visu nevar zināt. Bet var gluži vienkārši sakārtot faktus, izsecināt. Un dod Dievs lai viss sagriežās citādi. Kaut pieredze rāda ka tādas kā Ostapenko pāraudzināt gandrīz neiespējami!
, 2019-04-23 17:40, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mēs jau nezinām vai Seva bija/nebija slima uz to brīdi. varbūt šodien viņa tieši nospēlēja tik labi, jo nespēlēja Rīgā. Lai arī ko mēs te nedomātu un nerakstītu patiesību zin tikai Seva, un, varbūt, vel 1-2 cilvēki.
Un ja godīgi, tad pat ja viņa nebija slima, tad zinot agrākās ''siltās'' attiecības abu tenisistu starpā, un tagadējās, tad man ir gluži saprotama Sevas vēlme attiekties no spēlēšanas FK, jo spēlēt ar sabojātu omu ar sakostiem zobiem nav tas labākais, kas ar tenisisti var notikt.
Tev kā Latvijas "patriotam" būtu jāslavē Ostapenko ko neatteica izlasei.
, 2019-04-23 17:43, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tev kā Latvijas "patriotam" būtu jāslavē Ostapenko ko neatteica izlasei.
Slavēt var, ja no tā ir baigā jēga. Šoreiz no viņas spēlēšanas jēga nebija nekāda. Tikai kārtējās vainas meklēšanas visos citos, un nevis sevī pašā.
, 2019-04-23 17:46, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Apsaukāties ir tava stihija. Tava sūtība uz Zemes - meklēt cilvēkus ko apsaukāt. Sākšu krāt ko un kā apsaukā. Tu apsaukā sportisti kura ir bijusi 5.vietā pasaulē, uzvarējusi GS. Galvenais esot rezultāts - tie ir tavi vārdi un neviens Latvijas tenisā reitingā nav bijis augstāk un neviens nav uzvarējis GS. Ostapenko ir 29.vietā pasaulē par ko daudzas var tikai sapņot kā pilnīgi nereālu mērķi.
Turpināšu krāt ko un kā tu nosauc.
Fuņka, es jau vairākkārt esmu rakstījis, ka tev ir profesionālais stulbums, kad tev kā skolotājam gribās visus pamācīt kas un kā jādara. Vienīgi tev ir aizmirsies, ka es neesmu tavs skolnieks, un varu tevi arī pasūtīt tirst.
Takā-ej tirst,pamuļķi!
, 2019-04-23 17:47, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nevis zinu, bet redzu, kas šobrīd notiek, un kā Ostapenko laukumā uzvedās jau kuro spēli.!
To ka viņas jau agrāk savstarpēji nesatika nevienam nav noslēpums.
https://www.youtube.com/watch?v=vPh...

Sieviešu tenisā ir lielākās algas sporta pasaulē!
Tur draudzeņu ir ļoti maz!
, 2019-04-23 17:50, pirms 6 gadiem
Var jau arī saprast Ostapenko, tomēr izlase viņai bija ļoti svarīga un tikko pirms nedēļas Sevastova atteica izlasei, bet nu jau apspēlē Ostapenko.
Cepiens varētu būt diezgan pamatīgs, bet ar īpašu kulturalitāti Ostapenko laukumā nekad nav izcēlusies.

Veiksmi abām turpmāk, lai emocijas noplok un cerams, ka nākotnē tas nekādi neatspēlēsies.
, 2019-04-23 17:51, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=vPh...

Sieviešu tenisā ir lielākās algas sporta pasaulē!
Tur draudzeņu ir ļoti maz!
Neviens jau nesaka/neraksta, ka viņām ir jādraudzējas. Pietiek ja pret pretinieci izrāda cieņu, un viņu klāji neap...š.
, 2019-04-23 17:51, pirms 6 gadiem
Krisjanis pats bija par Sevastovu hahah
Slēpts komentārs: gomesh
Slēpts komentārs: flipsider
, 2019-04-23 17:53, pirms 6 gadiem
Ierādija vietu mazajai!!
, 2019-04-23 17:54, pirms 6 gadiem
Montis rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=-Dr...
Līdz šodienai turēju īkšķus par abām un nešķiroju, kura labāka, jo viņas katra spēlē pilnīgi atšķirīgu tenisu. Bet nu kopš šodienas gan turpmāk turēšu īkšķus tikai par Sevu. Par to izrunāšanos pret Sevu te video var atrast 2:30. Ir vēl vieta, kur no viņas var dzirdēt arī s..a bļ.. Šinī klipā gan nav, tas kur Aļona trenerim teica, ka "lai viņa iet d...t", bet es atradīšu, jo es pats to tiešraidē dzirdēju. Esmu pilnīgi šokēts par Aļonas uzvedību un necieņu pret pretinieci.
Šo gan viņa teica par mammas ieteikumu
, 2019-04-23 17:55, pirms 6 gadiem
Tapec ka objektivi vertet nevienam negribas neko. Nu neiepatikas Ostapenko izlecieni kadam, tagad uz muzu bus vina izlutinata-princese.
, 2019-04-23 17:56, pirms 6 gadiem
gomesh rakstīja: Latvijā šobrīd ir divas augsta līmeņa tenisistes. Kā jau daudznacionālā valstī - abas krievietes. Viena krīt un stāv par savu valsti - Latviju, un ir gatava spēlēt par to pat naktī izcelt no gultas. Nav svarīgī kādā kondīcijā utt. viņa atrodas. Otra meklē jebkuru iemeslu, lai to nedarītu - konflikts ar federāciju, it kā trauma, nesaskaņas komandā utt.. Viena no viņām ir uzvarējusi Grand Slam turnīru, kas ir viens no lielākajiem Latvijas sportistu sasniegumiem šajā desmitgadē (simtgadē vai tūkstošgadē) otra arī kaut ko ir uzvarējusi, tiesa ne Grand Slam. Viena spēlē atraktīvu tenisu, un ja aiziet spēle var uzveikt jebkuru - pat Džokoviču. Otra spēlē pragmatisku tenisu - var uzveikt daudzus - pat pirmo minēto tenisisti, bet ir vesela rinda tenisistes, kuras viņa neuzveiks nekad mūžā.
Jautājums dīvāna ekspertiem - kāpēc pirmā ir resna, iedomīga , lecīga cūka, un ja viņa nespēlētu - visi būtu priecīgi, bet otrā ir Latvijas (Liepājas) lepnums, un visi viņu nēsā uz rokām?
Tāds lūk man nesaprotams paradokss.
IZCILI PATEIKTS!!!
, 2019-04-23 17:58, pirms 6 gadiem
gomesh rakstīja: Latvijā šobrīd ir divas augsta līmeņa tenisistes. Kā jau daudznacionālā valstī - abas krievietes. Viena krīt un stāv par savu valsti - Latviju, un ir gatava spēlēt par to pat naktī izcelt no gultas. Nav svarīgī kādā kondīcijā utt. viņa atrodas. Otra meklē jebkuru iemeslu, lai to nedarītu - konflikts ar federāciju, it kā trauma, nesaskaņas komandā utt.. Viena no viņām ir uzvarējusi Grand Slam turnīru, kas ir viens no lielākajiem Latvijas sportistu sasniegumiem šajā desmitgadē (simtgadē vai tūkstošgadē) otra arī kaut ko ir uzvarējusi, tiesa ne Grand Slam. Viena spēlē atraktīvu tenisu, un ja aiziet spēle var uzveikt jebkuru - pat Džokoviču. Otra spēlē pragmatisku tenisu - var uzveikt daudzus - pat pirmo minēto tenisisti, bet ir vesela rinda tenisistes, kuras viņa neuzveiks nekad mūžā.
Jautājums dīvāna ekspertiem - kāpēc pirmā ir resna, iedomīga , lecīga cūka, un ja viņa nespēlētu - visi būtu priecīgi, bet otrā ir Latvijas (Liepājas) lepnums, un visi viņu nēsā uz rokām?
Tāds lūk man nesaprotams paradokss.
Neredzu nekādu paradoksu, jo viss ir ļoti vienkārši.
Tas izcīnītais Grand Slam ir pamatīgi sagrozījis galvu Ostapenko, un to līdzjutēji visā pasaulē redz. Redz kā viņa visos turnīros kliedz pat uz savu māti, šodien līdzjutēji visā Latvijā redzēja kā viņa izturējās pret savu pretinieci, utt. Tas viss ļoti atsit vēlmi just līdz Ostapenko.
Sports nav tikai tas kas notiek laukumā, bet arī viss tas, kas notiek ap un par sportu.
, 2019-04-23 18:02, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Tenisā šāda "klaja ap.iršana" ir katru otro spēli!
Vienkārši sieviešu tenisu neskaties, bet visu zinot!
Diezgan regulāri paskatos vīriešu, un arī sieviešu tenisu. Īpaši Grand Slam turnīrus. Vienīgi šeit SC neiesaistos diskusijās par tenisu.
Jā, nenoliedzami, ka tenisā, tāpat kā visur dzīvē, ir dažādi cilvēki, bet starpība ir tāda, ka Ostapenko pārstāv valsti, kurā dzīvoju arī es, un tāpēc arī tāds viņas darbības vērtējums.
, 2019-04-23 18:04, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neredzu nekādu paradoksu, jo viss ir ļoti vienkārši.
Tas izcīnītais Grand Slam ir pamatīgi sagrozījis galvu Ostapenko, un to līdzjutēji visā pasaulē redz. Redz kā viņa visos turnīros kliedz pat uz savu māti, šodien līdzjutēji visā Latvijā redzēja kā viņa izturējās pret savu pretinieci, utt. Tas viss ļoti atsit vēlmi just līdz Ostapenko.
Sports nav tikai tas kas notiek laukumā, bet arī viss tas, kas notiek ap un par sportu.
Bet uz LV izlase visaktīvāk skrien tieši Ostapenko... Par spīti visiem samazgu spaiņiem.
Slēpts komentārs: SportaDievstheBEST
, 2019-04-23 18:07, pirms 6 gadiem
Tas,ka vinam ir savstarpejs strids ari ir faks.Varbut tas ir nespelesanas iemesls?
, 2019-04-23 18:09, pirms 6 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Bet uz LV izlase visaktīvāk skrien tieši Ostapenko... Par spīti visiem samazgu spaiņiem.
Ko nozīmē viss aktīvāk?
Cik viņa ir pārstāvējusi Latvijas izlasi?
Pieļauju ka kļūdos, bet vai būs par 1-2 reizēm vairāk kā Sevastova?
, 2019-04-23 18:13, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neredzu nekādu paradoksu, jo viss ir ļoti vienkārši.
Tas izcīnītais Grand Slam ir pamatīgi sagrozījis galvu Ostapenko, un to līdzjutēji visā pasaulē redz. Redz kā viņa visos turnīros kliedz pat uz savu māti, šodien līdzjutēji visā Latvijā redzēja kā viņa izturējās pret savu pretinieci, utt. Tas viss ļoti atsit vēlmi just līdz Ostapenko.
Sports nav tikai tas kas notiek laukumā, bet arī viss tas, kas notiek ap un par sportu.
Tu gribi teikt, ka Ostapenko būtu bijusi labas uzvedības paraugs pirms lielajiem panākumiem?

Viss tiešām ir vienkārši - kamēr ir panākumi, tikmēr cilvēki fano un piever acis uz sliktajām lietām, kad nav, tad arī tās tiek izceltas.

Tieši tā, lielāka daļa fanu ir "panākumi fani" nevis "sportistu".
, 2019-04-23 18:14, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko nozīmē viss aktīvāk?
Cik viņa ir pārstāvējusi Latvijas izlasi?
Pieļauju ka kļūdos, bet vai būs par 1-2 reizēm vairāk kā Sevastova?
Labi salīdzināji, būtu nenozīmīgi, šīs pāris reizes, ja viņas būtu vienaudzes, bet tā gluži nav...
, 2019-04-23 18:14, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko nozīmē viss aktīvāk?
Cik viņa ir pārstāvējusi Latvijas izlasi?
Pieļauju ka kļūdos, bet vai būs par 1-2 reizēm vairāk kā Sevastova?
Ostapenko ir vienas uzvaras attaluma no vesture visvairak izlase izcinitajam uzvaram!
, 2019-04-23 18:16, pirms 6 gadiem
Ostapenko 45 spēles Latvijas izlasē, Sevastova 33!

https://www.fedcup.com/en/players/p...

https://www.fedcup.com/en/players/p...

p.s. priekš Nameja!
, 2019-04-23 18:23, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ostapenko 45 spēles Latvijas izlasē, Sevastova 33!

https://www.fedcup.com/en/players/p...

https://www.fedcup.com/en/players/p...

p.s. priekš Nameja!
Ja rēķina, ka katrā FC spēlē 3 spēles (ja spēlē arī dubultspēli), tad Ostapenko LV izlasē ir 4-5 reizes vairāk uzspēlējusi kā Sevastova. Neteikšu, ka ļoti daudz, bet ir vairāk.
, 2019-04-23 18:25, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: Tu gribi teikt, ka Ostapenko būtu bijusi labas uzvedības paraugs pirms lielajiem panākumiem?


Viss tiešām ir vienkārši - kamēr ir panākumi, tikmēr cilvēki fano un piever acis uz sliktajām lietām, kad nav, tad arī tās tiek izceltas.

Tieši tā, lielāka daļa fanu ir "panākumi fani" nevis "sportistu".
Protams ka ir ļoti daudz arī tā saucamo ''glory hanter'', bet visā visumā vairums tomēr cenšas skatīties uz lietām no puslīdz objektīvās puses.
Slēpts komentārs: Weber
, 2019-04-23 18:26, pirms 6 gadiem
Latvijas labākajai tenisistei viegla uzvara. Nez kāds attaisnojums Jeļenai būs šoreiz!
, 2019-04-23 18:41, pirms 6 gadiem
Urrã, resnã rupekle dabûja iekśã. Jełena atkal bija savã elementã - kronis visam bija frãze ko teica trenerim par Sevastovu- lai viña iet dir. . .t.
, 2019-04-23 18:42, pirms 6 gadiem
Pēdējos 3 komentārus atstāja pilnīgi l...!
Pirms manis!
, 2019-04-23 18:42, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams ka ir ļoti daudz arī tā saucamo ''glory hanter'', bet visā visumā vairums tomēr cenšas skatīties uz lietām no puslīdz objektīvās puses.
Zolīdi uzmest izlasei vai nezolīdi uzmest pretinieku - es domāju, ka svaru kausi komentāros ir par labu Sevastovai tāpēc, ka tenisā izlases pārstāvēšanai nav tāda nozīmē kā citos sportaveidos. Ja tas būtu noticis hokejā, tad aina būtu pavisam savādāka.
, 2019-04-23 18:45, pirms 6 gadiem
Urrã, resnã rupekle dabûja iekśã! Kronis visam bija frãze, ko teica trenerim par Sevastovu - lai viña iet dir. .t.
, 2019-04-23 18:46, pirms 6 gadiem
Weber rakstīja: Invalīde Sevastova viss pohuj un atteica Latvijas izlasei un tēlo par slimnieci un nav īsts Latvijas patriote, viņai bija plāns uzvarēt ar viņu un rupjā valodā Ostapenko ir visu izdarījusi Latvijas izlases labā un tomēr šodien zaudēja un tie rupjie vārdi kā mazs bērns, tā māte krievuška nav mācīts audzināt šo ņergu meitu...Izskatās abām tenistēm nav labas attiecības, tādas abas krievuškas ir, viņām tas ir pofig un paši pats sevi...
Pierādījumus galdā, ka Sevastovai tiešām nebija veselības problēmas, un viņa vienkārši negribēja spēlēt izlasē.
Ja tādu nav, tad tas viss par izlases uzmešanu, ir tikai un vienīgi tukša pļurkstēšana bez jebkādiem nopietniem faktiem.
, 2019-04-23 18:47, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pierādījumus galdā, ka Sevastovai tiešām nebija veselības problēmas, un viņa vienkārši negribēja spēlēt izlasē.
Ja tādu nav, tad tas viss par izlases uzmešanu, ir tikai un vienīgi tukša pļurkstēšana bez jebkādiem nopietniem faktiem.
Somija 11:0 Šveice! Kāds viedoklis par šo jauniešu spēli hokejā?
, 2019-04-23 18:49, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Somija 11:0 Šveice! Kāds viedoklis par šo jauniešu spēli hokejā?
Kas tās par spēlēm?
Par cik neesmu redzējis, kas tur bija, tad viedokļa nav.
, 2019-04-23 18:49, pirms 6 gadiem
tiesnesis94 rakstīja: to nu gan viņa neteica par Sevastovu
Interesanti par ko? Par mãti?
, 2019-04-23 18:50, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas tās par spēlēm?
Par cik neesmu redzējis, kas tur bija, tad viedokļa nav.
U18 hokejs!
Somija zaudēja 3 spēles un tikai uzvara pamatlaikā garantēja vietu 1/4!
, 2019-04-23 18:55, pirms 6 gadiem
beckham9 rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=-Dr...
2:28 ar to arī viss ir pateikts. Mazpisānu Janka arī daudz labāk spēlē tenisu, bet vienkārši daudz kļūdās.
4:00
Tur gadījumā pie 3:22 neskan arī "suka, bļe*..."?
, 2019-04-23 18:55, pirms 6 gadiem
es pieņemu ka starp abām tenisitēm ir konflikts. Un vnk treneris izvēlējās, jo abas kopā spēlēt negribēja.
, 2019-04-23 19:00, pirms 6 gadiem
Potapenk kārtējo reizi nodemonstrēja savu 2 pirkstu pierīti Apmēram tās pašas samazgas nāca ārā pa muti, kā spēlē pret Kontaveitu, kad pat Krievijas komentētāji ierēca par Potapenko trīstāvīgajiem epitetiem Nu nav un nebūs no tās haļavšicas nekas ... Un protams pārrēcos, kad televīzijā reklamēja Potapenko lejuplādes versiju telefonā What for ?! Laikam priekš faniem kuriem patīk tā baļļa
, 2019-04-23 19:01, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: U18 hokejs!
Somija zaudēja 3 spēles un tikai uzvara pamatlaikā garantēja vietu 1/4!
Somi vienmēr ir bijuši slaveni ar saviem jauniem spēlētājiem dažādās U- izlases. Šveice, pat neskatoties uz gana labo jaunatnes hokeja sistēmu, kaut kā tā arī pa īstam neko spožu nerāda.
, 2019-04-23 19:03, pirms 6 gadiem
Tas, ko Ostapenko murgo ap 2:30 ir vnk sviests. Vai viņai tiešām neviens no daudzajiem treneriem nav iemācījis, ka tenisā svarīgākais nav spēks? Galvenais ir prast spēlēt gudri. Spēks ir tikai papildus bonuss, ja tu to proti izmantot savā labā. Ostapenko to (vismaz dotajā brīdī) neprot. Drīz tiešām viņu būs jādēvē par LOSTapenko, ja tik bieži turpinās zaudēt... Cerams, ka šis nav viņas karjeras norieta sākums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-04-23 19:13, pirms 6 gadiem
Tas nav normāli. Publiski pateikt ka ranga 13 numurs neko neprot ir stulbi.
Vienīgais attaisnojums ka Ostapenko nezinājaka spēli rāda TV Latvijā
, 2019-04-23 19:14, pirms 6 gadiem
Cienījamie komentētāji kas cepjas par Nastjas "mistisko" muguras traumu. Match TV komentētāji kuriem absolūti nevar pārmest nekompetenci uzreiz jau pārraides sākumā uzsvēra, ka Sevastovai bija vairākas nopietnas pārbaudes un konsultācijas pirms spēles pie speciālistiem kuri deva "zaļo" gaismu dēļ muguras problēmām. Tā kā pārmest par Fed Cup laikam ir nevietā. Domāju ka tuvākajā laikā būs arī Sevastovas atbilde par šo jautājumu.
, 2019-04-23 19:14, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Ostija malace, nosauca šo par -su*ka bļa, un zaudēja jo visus spēkus atdeva izlasei. Kamēr seva dažas dienas atpakaļ tēloja beigtu, bet tagad skrēja pa laukumu kā 18 gados. Zēl ka Ostijiai neizdevās pārmācit viņu par visiem nesmukumiem
Tas nav normāli. Tādas lietas ar TV starpniecību nekārto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-04-23 19:18, pirms 6 gadiem
Da viņai pie vienea vietas rādā vai nerāda. Gadu vai divus atpakaļ vienā turnīrā viņa vienu no divām iegaunietēm ( liekas Kontaveitu) TV tiešraidē nosauca par "smirdošu ģenitāliju". Krieviski tas skan daudz efektīvāk Mātei pat sejas muskulis nenoraustījās...
dido rakstīja: Tas nav normāli. Publiski pateikt ka ranga 13 numurs neko neprot ir stulbi.
Vienīgais attaisnojums ka Ostapenko nezinājaka spēli rāda TV Latvijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-04-23 19:19, pirms 6 gadiem
Kerbera arī Šturgartē spēlēs, bet tas ne pa tēmu,jo Vācija uzvarēja
, 2019-04-23 19:20, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Kamēr Ostija cīnijas ar pretiniecēm par Latviju, tā govs gulēja un gatavojās mačam pret Ostiju, lai rāditu varoņdarbus. Protams Ostijai aizvainojums pret tādu un pelnitu nosauca par s*ku.
Atvaino. Ne jau publiski telvizijā.
, 2019-04-23 19:20, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Urrã, resnã rupekle dabûja iekśã. Jełena atkal bija savã elementã - kronis visam bija frãze ko teica trenerim par Sevastovu- lai viña iet dir. . .t.
Nē...skaidri un gaiši vārdus ...lai viņa iet di..t...viņa izteica mammas virzienā .,jo trenneris izteica frāzi...tava mamma vēlās lai Tu pieņem šādu un tādu uzdevumu...uz ko viņa atbildēja...lau viņa iet di..t.Tak klausaties uzmanīgi.
, 2019-04-23 19:25, pirms 6 gadiem
Man vienīgajam likās, ka Ostapenko uz laukuma uzvedas kā mazs skuķis?
, 2019-04-23 19:32, pirms 6 gadiem
.............. rakstīja: Man vienīgajam likās, ka Ostapenko uz laukuma uzvedas kā mazs skuķis?
, 2019-04-23 19:39, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: jā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-04-23 19:42, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Reakcija diezgan adekvāta. Arī man pirmā doma ejot laukumā butu tāda- Ko tad tu pret mani skrien, bet pret vācietēm neskrēji??? Seva uzvedās ļoti nesmuki
Ar kādu BMW braukā?
, 2019-04-23 19:44, pirms 6 gadiem
Atkal tas RSS nestrādā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-04-23 19:46, pirms 6 gadiem
Janson aizver žaunas hujova ble, izskaties ka seksuala maniaks uz Sevastovu, ko tu nirdz un niez, ej paguli..
, 2019-04-23 19:47, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: BMW ir suuds
Esi visus BMW izmēģinājis?
, 2019-04-23 19:51, pirms 6 gadiem
flipsider rakstīja: Esi visus BMW izmēģinājis?
BMW ražo arī miskastes priekš miskastniekiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-04-23 19:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: BMW ražo arī miskastes priekš miskastniekiem?
S... var arī s.. uzražot
, 2019-04-23 19:53, pirms 6 gadiem
pa to laiku Ernests izlīdzina pa setiem 1:1
, 2019-04-23 19:54, pirms 6 gadiem
hei flipsider, zini ko par hilssu vins neprot par bmw... tas saucas hilss tas ir kurva ha ha, vins tak nesajedz par bmw, vins tak visu izmeginajis mammas piena pupus laiz vagina ar lielo meli...
, 2019-04-23 19:57, pirms 6 gadiem
timoty rakstīja: pa to laiku Ernests izlīdzina pa setiem 1:1
var redzēt kaut kur?
, 2019-04-23 19:59, pirms 6 gadiem
Laika līnīja man rāda, ka BMW vēl ražo 22 dažādus modeļus!
, 2019-04-23 20:05, pirms 6 gadiem
livetv.sx
zaipis rakstīja: var redzēt kaut kur?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-04-23 20:07, pirms 6 gadiem
Montis rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=-Dr...
Līdz šodienai turēju īkšķus par abām un nešķiroju, kura labāka, jo viņas katra spēlē pilnīgi atšķirīgu tenisu. Bet nu kopš šodienas gan turpmāk turēšu īkšķus tikai par Sevu. Par to izrunāšanos pret Sevu te video var atrast 2:30. Ir vēl vieta, kur no viņas var dzirdēt arī s..a bļ.. Šinī klipā gan nav, tas kur Aļona trenerim teica, ka "lai viņa iet d...t", bet es atradīšu, jo es pats to tiešraidē dzirdēju. Esmu pilnīgi šokēts par Aļonas uzvedību un necieņu pret pretinieci.
Pie 3:24 klipā pie zaudētās izspēles var dzirdēt- s*ka b**d
, 2019-04-23 20:23, pirms 6 gadiem
Ļoti labi... nolika pie vietas to bezkaunīgo lūzerieni...
, 2019-04-23 20:38, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Fuņka, es jau vairākkārt esmu rakstījis, ka tev ir profesionālais stulbums, kad tev kā skolotājam gribās visus pamācīt kas un kā jādara. Vienīgi tev ir aizmirsies, ka es neesmu tavs skolnieks, un varu tevi arī pasūtīt tirst.
Takā-ej tirst,pamuļķi!
Vienkārši atgādinu tiem kuriem ir problēmas ka apsaukāties nav labi. Tev nav jāslavē, vari kritizēt, bet ne jau visus pēc kārtas nolamāt. Atcerēšos kā tu nosauci vienu no labākajām Latvijas tenisistēm. Lūgums aizej pie visiem sportistiem žurnālistiem un pārējiem un pasaki tos vārdus viņiem klātienē.
, 2019-04-23 20:45, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Jau kādus 5 gadus indženieri vācu mašinas uzskata vājāks par japāņu un korejiešu.
Kas ir indženieri?
, 2019-04-23 20:46, pirms 6 gadiem
Teikšu godīgi... tā viņai arī vajadzēja
, 2019-04-23 20:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Fuņka, es jau vairākkārt esmu rakstījis, ka tev ir profesionālais stulbums, kad tev kā skolotājam gribās visus pamācīt kas un kā jādara. Vienīgi tev ir aizmirsies, ka es neesmu tavs skolnieks, un varu tevi arī pasūtīt tirst.
Takā-ej tirst,pamuļķi!
Tu pat normāli diskutēt neproti. Man ir pilnīgi nepieņemama Ostapenko uzvedība, īpaši rupjības kuras izskanējušas publiskā telpā. Arī viņas raksturs ir maigi sakot ne tas labākais. Tikai tas man nedod tiesības viņu apsaukāt. Es varu izteikt savu viedokli, kritizēt (ko tu savā dzīvē neesi iemācījies), bet es nedrīkstu lamāt. Katram savs ku;tūras līmenis un tev tā latiņa laikam ir īpaši zema kur krist. J atik ļoti necieni sevi , tad rādi tālāk ko proti rupjajā pasaulē.
, 2019-04-23 20:56, pirms 6 gadiem
Gulbis tā nolažoja 3 setu...
, 2019-04-23 20:56, pirms 6 gadiem
Tikai seta beigas. Bet ar to pietika..
zaipis rakstīja: Gulbis tā nolažoja 3 setu...
, 2019-04-23 20:57, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tu pat normāli diskutēt neproti. Man ir pilnīgi nepieņemama Ostapenko uzvedība, īpaši rupjības kuras izskanējušas publiskā telpā. Arī viņas raksturs ir maigi sakot ne tas labākais. Tikai tas man nedod tiesības viņu apsaukāt. Es varu izteikt savu viedokli, kritizēt (ko tu savā dzīvē neesi iemācījies), bet es nedrīkstu lamāt. Katram savs ku;tūras līmenis un tev tā latiņa laikam ir īpaši zema kur krist. J atik ļoti necieni sevi , tad rādi tālāk ko proti rupjajā pasaulē.
Savicka podstilka, beidz vienreiz par latiņām filosofēt. Kurš nu par zemu krišanu būtu runājis.
, 2019-04-23 20:58, pirms 6 gadiem
timoty rakstīja: Tikai seta beigas. Bet ar to pietika..
nuja, to arī gribēju pateikt. 5-4 pie savas serves bija un tad taibreiks pēc 2-0 iznāca 2-7.
, 2019-04-23 21:00, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Savicka podstilka, beidz vienreiz par latiņām filosofēt. Kurš nu par zemu krišanu būtu runājis.
Patika tava frāze "kurš nu par zemu krišanu būtu runājis." Vismaz labi ka esi paškritisks, bet līdz Nameja līmenim tev ļoti tālu.
, 2019-04-23 21:01, pirms 6 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Savicka podstilka, beidz vienreiz par latiņām filosofēt. Kurš nu par zemu krišanu būtu runājis.
kamēr nav izrāpojis dinamkas budžetu kremlī, tikmēr miskastē jātur
Slēpts komentārs: FUNS
, 2019-04-23 21:03, pirms 6 gadiem
Smieklīgi,ka sportista emocijas (lamāšanās), tiek liktas uz vienas latiņas ar valsts ignorēšanu(nodevību).Nu jā ,daudziem patīk tie pelēcīgie un nespēj uztvert šovu.Tāds Makinrojs vai Rodmens nekad nekļūtu Latvijā populāri,bet kļūtu par nozākāšanas objektiem.
, 2019-04-23 21:06, pirms 6 gadiem
hilss rakstīja: Kamēr Ostija cīnijas ar pretiniecēm par Latviju, tā govs gulēja un gatavojās mačam pret Ostiju, lai rāditu varoņdarbus. Protams Ostijai aizvainojums pret tādu un pelnitu nosauca par s*ku.
Jełenu visu laiku TV slavina, video nepãrtraukti, par Sevu klusums, lai gan viña ir Latvijas pirmais numurs, iespéjams ka viñai tãda attieksme piegriezãs!
, 2019-04-23 21:07, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: kamēr nav izrāpojis dinamkas budžetu kremlī, tikmēr miskastē jātur
Slēpts komentārs: FUNS
Rāpoju nakti, rāpoju dienu
Dzīve bez rāpošanas nav dzīve.
Kremlī uz vēdera visu priekšā lienu
Sen vairs nezinu ko nozīmē brīve.

Tagad zaipim patiks man s komentārs, jo bez rāpošanas, Savicka pieminēšanas kāds nevar iztikt.
, 2019-04-23 21:14, pirms 6 gadiem
Un funkcionãri, treneri, žurnãlisti raustås rupeklei pateikt stingru vãrdu, bet rullé tik slavinośus video, kurus sen jau vajadzêja noñemt!
, 2019-04-23 21:15, pirms 6 gadiem
ozzols rakstīja: Nē...skaidri un gaiši vārdus ...lai viņa iet di..t...viņa izteica mammas virzienā .,jo trenneris izteica frāzi...tava mamma vēlās lai Tu pieņem šādu un tādu uzdevumu...uz ko viņa atbildēja...lau viņa iet di..t.Tak klausaties uzmanīgi.
es skatījos tiešraidi un runa tanī brīdī runa bija par pretinieci.. Nejauc te iekšā mammu... tanī brīdī kad viņa sūtīja dir*t, bij runa par Sevu
, 2019-04-23 21:20, pirms 6 gadiem
Porters rakstīja: Smieklīgi,ka sportista emocijas (lamāšanās), tiek liktas uz vienas latiņas ar valsts ignorēšanu(nodevību).Nu jā ,daudziem patīk tie pelēcīgie un nespēj uztvert šovu.Tāds Makinrojs vai Rodmens nekad nekļūtu Latvijā populāri,bet kļūtu par nozākāšanas objektiem.
Jā... par to valsts nodevību parasti dzirdu no kremlinu vatņikiem Tas ir viņu iemīļots teiciens
, 2019-04-23 21:27, pirms 6 gadiem
Montis rakstīja: Jā... par to valsts nodevību parasti dzirdu no kremlinu vatņikiem Tas ir viņu iemīļots teiciens
Mazāk tusējies starp kremļa vatņikiem.
, 2019-04-23 21:47, pirms 6 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Un funkcionãri, treneri, žurnãlisti raustås rupeklei pateikt stingru vãrdu, bet rullé tik slavinośus video, kurus sen jau vajadzêja noñemt!
Jūs jau esat žurnālists! Uzdodat kādu stingrāku vārdu, lai visi varam dzirdēt!
, 2019-04-23 22:26, pirms 6 gadiem
Montis rakstīja: es skatījos tiešraidi un runa tanī brīdī runa bija par pretinieci.. Nejauc te iekšā mammu... tanī brīdī kad viņa sūtīja dir*t, bij runa par Sevu
Nē. Lai viņa iet *irst viņa teica par kaut kādu Natašu, kas bija Stabiņam zvanījusi un devusi padomu. Mazās rupekles māti taču nesauc Nataša.
, 2019-04-23 22:27, pirms 6 gadiem
man liekas ,ka vinai riepele bisk pa lielu,un ciskas diezgan brangas,pupi vinai ka vecai omei,tas tocna!!
, 2019-04-23 22:40, pirms 6 gadiem
Skumpji, ka Sevastova nevarēja spēlēt Latvijas turnīrā! Bet šodien tiek parādīts līmenis, Nastja ar traumu nesadzijušu ir labāka nekā Aļona!
Viens tituls Parīzē un zvaigznes galvā Aļonai nu piedodiet man viens tituls neko nenozīmē, ir jāiet un katrā spēlē jāpierāda ka esi cienīgs uzvarai nevis tevi kā ar tanku sabradā!
Slēpts komentārs: zalajs
, 2019-04-23 23:41, pirms 6 gadiem
suka bļeģ
, 2019-04-23 23:45, pirms 6 gadiem
Ostapenko ir kritums sniegumā - spēli neredzēju un tāpēc nekritizēšu Ostapenko, bet jūtu, ka viņai emocijas ir tik lielas, ka nu jau viss iet pāri malām! Meitenei ir jāsaņemas, jo reizēm ir sajūta, ka viņa šauj ar lielgabalu pa zvirbuļu baru. Ceru, ka viņa saņemsies un atkal pacelsies WTA ranga tabulā!
, 2019-04-23 23:53, pirms 6 gadiem
Domāju, ka nevajag "nogalinat" Ostapenko... Piekrītu, ka šāda leksika nav pieņemama...
Tomēr, iespējams, ka šīs bija , tikai, sekas tam, ka Sevastova nepiedalījās Latvijas sastāvā Federācijas kausā aizbildinoties ar savainojumu, bet jaupāris dienu vēlāk spēlē Štutgartes turnīrā!!!
, 2019-04-23 23:57, pirms 6 gadiem
Šis nu gan nebija smuki pateikts no Ostapenku puses! Tennis tomēr ir elitārs sporta veids , kur šādas rupjības vnk nav pieļaujamas. Un šī galvenais nav pirmā reize.
FUI pretekle
, 2019-04-23 23:57, pirms 6 gadiem
gomesh rakstīja: Latvijā šobrīd ir divas augsta līmeņa tenisistes. Kā jau daudznacionālā valstī - abas krievietes. Viena krīt un stāv par savu valsti - Latviju, un ir gatava spēlēt par to pat naktī izcelt no gultas. Nav svarīgī kādā kondīcijā utt. viņa atrodas. Otra meklē jebkuru iemeslu, lai to nedarītu - konflikts ar federāciju, it kā trauma, nesaskaņas komandā utt.. Viena no viņām ir uzvarējusi Grand Slam turnīru, kas ir viens no lielākajiem Latvijas sportistu sasniegumiem šajā desmitgadē (simtgadē vai tūkstošgadē) otra arī kaut ko ir uzvarējusi, tiesa ne Grand Slam. Viena spēlē atraktīvu tenisu, un ja aiziet spēle var uzveikt jebkuru - pat Džokoviču. Otra spēlē pragmatisku tenisu - var uzveikt daudzus - pat pirmo minēto tenisisti, bet ir vesela rinda tenisistes, kuras viņa neuzveiks nekad mūžā.
Jautājums dīvāna ekspertiem - kāpēc pirmā ir resna, iedomīga , lecīga cūka, un ja viņa nespēlētu - visi būtu priecīgi, bet otrā ir Latvijas (Liepājas) lepnums, un visi viņu nēsā uz rokām?
Tāds lūk man nesaprotams paradokss.
Pilnīgi piekrītu, šīs iespējams bija sekas tam, ka Sevastova atteicās spēlēt Federācijas kausā, kas Aļonai bija ļoti svarīgs...
, 2019-04-24 00:13, pirms 6 gadiem
Fakts tāds, ka Sevastova notēloja traumu. Ja vińa tiešām būtu traumējusi muguri diezvai vińa varētu uzvarēt Ostapenko. Bet nu tas tā. Daudzi laikam piemirsa
, 2019-04-24 00:58, pirms 6 gadiem
tiesnesis94 rakstīja: IZCILI PATEIKTS!!!
Tas ir jusu domas un tikai nevis fakts..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2019-04-24 08:35, pirms 6 gadiem
janis_jansons_104313926770930 rakstīja: Cienījamie komentētāji kas cepjas par Nastjas "mistisko" muguras traumu. Match TV komentētāji kuriem absolūti nevar pārmest nekompetenci uzreiz jau pārraides sākumā uzsvēra, ka Sevastovai bija vairākas nopietnas pārbaudes un konsultācijas pirms spēles pie speciālistiem kuri deva "zaļo" gaismu dēļ muguras problēmām. Tā kā pārmest par Fed Cup laikam ir nevietā. Domāju ka tuvākajā laikā būs arī Sevastovas atbilde par šo jautājumu.
Manā uztverē `dot "zaļo" gaismu` parasti nozīmē atļaut kautko darīt nevis atļaut nedarīt.
Bet principā domāju ka Ostapenko savu cīņu par Latvijas līdzjutēju zaudēja jau pret vācietēm - būtu uzvarējusi vācietes tad lielākā daļa no tiem kas te spļaudās un gānās pēc šīs spēles un uzvedības būtu rakstījuši saprotošus un atbalstošus komentārus.
, 2019-04-24 08:43, pirms 6 gadiem
pilnīgi piekrītu iepriekšējam komentāram - ostapenko Sevastovai kaut ko varētu pārmest, ja pati Rīgā būtu vinnējusi kaut vienu vienspēli! un arī tad ne jau stāstot, ka “viņa nemāk spēlēt” un “suka bļ...”
, 2019-04-24 09:27, pirms 6 gadiem
Resnai Ostapenko,problēmas ar galvu, galvā pilnīga putra, iedomības kalngals.
, 2019-04-24 09:46, pirms 6 gadiem
jbk rakstīja: Izcili izskoloja to nekaunīgo Zoļika šmaru. Pēc viņas suka, b.... man pret to izlaisto skuķēnu ir zudusi jebkāda cieņa. Laikam jau tā būs, ka drīzāk priecāšos par viņas neveiksmēm .
Tad tu es stulbs, apsveicu! Nabadziņš, aizvainoja tavas jūtas
, 2019-04-25 00:18, pirms 6 gadiem
keksss rakstīja: Pie atsveicināšanās likās, ka kaut kas viņu starpā nav ok.

Varbūt kādam ir inside info - kāds konflikts?

Spēle, protams, aizraujoša, te viena dominē, te otra, bet kopumā Seva daudz labāka un pelnīti uzvarēja.

Ostijas izteikumi par Sevu ļoti nesmuki - viņa neko nevar, nemāk spēlēt, te nav ko uzvarēt utt. Un tai pat laikā ierij 6:0. Jāsakārto galva viņai, citādi te nekas labs nebūs.
Uzraksti Žgunam fb 😉