Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Gulbim kārtējā kļūdu spēle un smaga sakāve Montekarlo 1.kārtā

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

Gulbim kārtējā kļūdu spēle un smaga sakāve Montekarlo 1.kārtā
Ernests Gulbis
Foto: AFP/Scanpix

Latvijas tenisa līderis Ernests Gulbis cietis vienu no smagākajiem zaudējumiem karjerā ATP turnīros. Montekarlo ATP Masters 1.kārtā viņš ar 1:6, 0:6 kapitulēja austrietim Andreasam Haideram-Maureram (ATP 52.).

Gada pirmajos trīs mēnešos Ernests Gulbis bija uzvarējis tikai vienu no astoņām spēlēm, kas gan vēl īpaši nav atsaucies uz ATP rangu (atkāpšanās no 13. uz 17. vietu). Pērn Ernestam ļoti sekmīga bija tieši māla sezona (ar kulmināciju “French Open” pusfinālu), tieši tāpēc tuvākie mēneši latvietim ir ļoti svarīgi, lai nezaudētu pozīcijas ranga tabulā.

Par sezonas pirmo māla turnīru Ernests izvēlējies ATP Masters sacensības Montekarlo. Šis turnīrs viņam nav sekmīgo sarakstā – iepriekšējās piecās starta reizēs gūtas vien trīs uzvaras, ne reizi netiekot tālāk par 2.kārtu. Šogad viņam turnīrs bija jāsāk no 1.kārtas (izlikts ar 13.numuru) pret austrieti Andreasu Haideru-Maureru.

28 gadus vecais sportists šobrīd sasniedzis ranga rekordu (52.vieta). To sekmējušas jau 11 gūtās uzvaras šosezon. Haiders-Maurers sekmīgi spēlē tieši uz māla seguma, bet līdzšinējā bilance abu starpā bija 1:1. Ernests austrieti bija uzveicis 2012. gadā viņa dzimtenē (Kicbīlē) ar 2:6, 7:5, 6:1 (mača gaitā Gulbis bija iedzinējos ar 2:6, 2:5), bet 2013. gadā “US Open” pārsvaru nenoturēja latvietis, zaudējot piecos setos - 6:3, 3:6, 6:1, 6:7(4), 4:6. Šodienas cīņā Ernestam bija neliela favorīta loma.

Gulbim un Haideram-Maureram bija tas gods ievadīt pirmdienas sacensību programmu centrālajā kortā. Mūsu tenisists izvēlējās serves uzņemšanu, tomēr tas nepalīdzēja ieiet spēlē. Lielākās problēmas joprojām bija ar forehand sitienu – kļūdas sekoja viena pēc otras un pēc desmit minūtēm rezultāts bija jau 0:3.

Ceturto geimu uzvarēja Ernests, taču turpinājuma nebija. Saasināt situāciju pie pretinieka serves īsti neizdevās, bet sava serve tika zaudēta vēlreiz. Beigās setā 1:6 nieka 26 minūšu laikā. 22 no 27 punktiem austrietis ieguva pateicoties Ernesta nepiespiestajām kļūdām.

Pozitīvas vēsmas nenesa arī otrais sets. Uzreiz tika zaudēta serve, pēc tam neizmantotas trīs breikbumbas (austrietis atspēlējās no 0:40), kam sekoja vēlreiz zaudēta serve – 0:3. Lai arī Ernestam bija iespējas tik pie goda geima arī otrajā setā, tomēr šoreiz tas izpalika. Līdz ar kļūdām izspēlēs nesekmējās arī serve un mačs tika zaudēts nieka 58 minūtēs ar 1:6, 0:6. Tā ir Gulbja atkārtota lielākā sagrāve ATP turnīros - tikai vienu geimu Ernests uzvarēja arī 2011. gadā Indianvelsā pret Novaku Džokoviču...

Nevar nepieminēt, ka mūsu tenisistam šodien 41 nepiespiestā kļūda (pretiniekam 10), bet tikai astoņas tīri uzvarētās izspēles. Pirmais mačs kopā ar zviedru speciālistu Tomasu Enkvistu maigi sakot – neizdevies.

Gulbja lielākās sagrāves ATP turnīros

RezultātsPretinieksTurnīrsSegums
1:6 0:6Andreass Haiders-MaurersMontekarlo 2015Māls
0:6 1:6Novaks DžokovičsIndianvelsa 2011Hard
2:6 0:6Marsels GranoljerssHjūstona 2008Māls
1:6 2:6Robijs DžinepriLasvegasa 2008Hard
2:6 1:6Davids FerersMonreāla 2007Hard
1:6 3:6Filips KolšraibersMontekarlo 2009Māls
1:6 3:6Huans Karloss FereroValensija 2007Māls
2:6 2:6Markoss BagdatisMaiami 2008Hard

Spēles statistika – 1:6, 0:6

RādītājsGulbisHaiders-Maurers
Eisi11
Dubultkļūdas60
Precīza 1. serve45%66%
Uzvarēti punkti pie 1. serves13/2219/26
Uzvarēti punkti pie 2. serves7/2610/13
Breikpunktu realizācija0/35/13
Uzvarētie punkti3057

Par dalību vienspēļu turnīrā latvietis ieguva 10 reitinga punktus un 11 650 eiro prēmiju. Gulbis pārī ar kanādieti Milošu Raoniču piedalīsies arī dubultspēļu sacensībās, kur 1.kārtā tiksies ar spāņu duetu – Fernando Verdasko un Tomijs Robredo. Šī spēle otrdien vai trešdien.

Izmantotie resursi:
ATP World Tour - Official Site of Men's...

 +12 [+] [-]

, 2015-04-13 16:11, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Un pēc visas ņirgāšanās - nevajag būt pārsteigtiem, ka Gulbis nebrauc pārstāvēt Latvijas izlasi. Neesam pelnījuši tāda līmeņa sportistu.
Tad tu saki, ka ASTOŅI ZAUDĒJUMI DEVIŅOS MAČOS spēlētājam, kurš sevi redz kā pasaules pirmo numuru (ir viņam tāds naivs mērķis), ir pavisam normāla parādība, kas pelnījusi uzslavas?

Visi 8 zaudējumi ir spēlētājiem ārpus Top 30, jo viņš ar labākiem vienkārši vēl nav spēlējis. Tas nav iespējams, ja gandrīz visos turnīros izlido 1. kārtā. Vienīgā uzvara šosezon bija uz hard pret māla čali, kas dažas dienas iepriekš zaudēja ranga trešajā simtā esošam pusprofesionālim. Iespaidīgi!

Un nav jau tā, ka labi spēlētu, bet neveiktos. Tā spēle ir kapitālākais bezpriģels. Tagad jau visi zina, ka bumbiņa jādod tikai uz forehand, un Gulbis pats visu izdarīs.

Neabalstu visu šito nolikšanu, bet neaizstāvu arī tos, kas saka, ka tas nav pareizi. Šķiet, vienīgā iedomājamā situācija viņu nedaudz palamāt ir tiem, kas aizbraukuši uz turnīriem un samaksājuši par biļetēm, bet pretī saņem 40 forehand kļūdas un kārtējo neizteiksmīgo zaudējumu. Šogad tendences ir gaužām bēdīgas.

     [+] [-]

, 2015-04-13 16:12, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Par Gulbja panākumu un personības nenovērtēšanu - bērnībā man nācās just līdzi Goranam Ivanisevičam, Andrē Agasi, jo nebija Gulbis. Kad viņš sāka gūt pirmos panākumus - man nebija lielākas laimes un lepnuma. Un lepnums ir saglabājies un saglabāsies līdz viņa pēdējam mačam. Daudzi nenovērtē, ka mūsu priekšā ir ģēnijs, pārcilvēks. Gulbja spēlēšana ATP NAV NORMA sportistam no Latvijas, bet vidējais sporta līdzjutējs, neizprotot būtību, ņirdz pie katra zaudējuma Jā, viņam ir savas problēmas, jā, es arī negatīvi vērtēju viņa attieksmi par spēlēšanu Latvijas izlasē, bet viņš ir jāatbalsta vienmēr un cik vien daudz varam. Domāju, ka pēc 5-6 gadiem šis sapnis būs beidzies.
Liela mera Tev ir taisniba, tacu preti talantam un genijam bija ari milzigi iegulditie finasu lidzekli, kas protams normali LV nav iespejams. Tai pasa laika mums ir 2 tenisistes kuras, iespejams, jau nakamamsezon abas bus vismaz WTA top 100, kuram darba etika noteikti ir augstaka limeni.

     [+] [-]

, 2015-04-13 16:16, pirms 10 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Tad tu saki, ka ASTOŅI ZAUDĒJUMI DEVIŅOS MAČOS spēlētājam, kurš sevi redz kā pasaules pirmo numuru (ir viņam tāds naivs mērķis), ir pavisam normāla parādība, kas pelnījusi uzslavas?

Visi 8 zaudējumi ir spēlētājiem ārpus Top 30, jo viņš ar labākiem vienkārši vēl nav spēlējis. Tas nav iespējams, ja gandrīz visos turnīros izlido 1. kārtā. Vienīgā uzvara šosezon bija uz hard pret māla čali, kas dažas dienas iepriekš zaudēja ranga trešajā simtā esošam pusprofesionālim. Iespaidīgi!

Un nav jau tā, ka labi spēlētu, bet neveiktos. Tā spēle ir kapitālākais bezpriģels. Tagad jau visi zina, ka bumbiņa jādod tikai uz forehand, un Gulbis pats visu izdarīs.

Neabalstu visu šito nolikšanu, bet neaizstāvu arī tos, kas saka, ka tas nav pareizi. Šķiet, vienīgā iedomājamā situācija viņu nedaudz palamāt ir tiem, kas aizbraukuši uz turnīriem un samaksājuši par biļetēm, bet pretī saņem 40 forehand kļūdas un kārtējo neizteiksmīgo zaudējumu. Šogad tendences ir gaužām bēdīgas.
Kurs ir tas pusprofesionalis kam Travers zaudeja ?

     [+] [-]

, 2015-04-13 16:22, pirms 10 gadiem
rediss77 rakstīja: Liela mera Tev ir taisniba, tacu preti talantam un genijam bija ari milzigi iegulditie finasu lidzekli, kas protams normali LV nav iespejams. Tai pasa laika mums ir 2 tenisistes kuras, iespejams, jau nakamamsezon abas bus vismaz WTA top 100, kuram darba etika noteikti ir augstaka limeni.
nedomāju, ka darba ētika pie vainas..problēma ir psiholoģiskajā sagatavotībā, ko veido personas temperaments un raksturs. Raksturu jau ir grūti mainīt, bet individuālo temperamentu jo vairāk!

piemēram in:
What is Temperament? - Definitions, Meaning...

     [+] [-]

, 2015-04-13 16:23, pirms 10 gadiem
rediss77 rakstīja: Liela mera Tev ir taisniba, tacu preti talantam un genijam bija ari milzigi iegulditie finasu lidzekli, kas protams normali LV nav iespejams. Tai pasa laika mums ir 2 tenisistes kuras, iespejams, jau nakamamsezon abas bus vismaz WTA top 100, kuram darba etika noteikti ir augstaka limeni.
Novēlu veiksmi, lai izdodas kaut vienai no viņām sasniegt Grand Slam pusfinālu pieaugušo konkurencē. Te nav būtiski, cik Tev ir naudas.

     [+] [-]

, 2015-04-13 16:24, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Par Gulbja panākumu un personības nenovērtēšanu - bērnībā man nācās just līdzi Goranam Ivanisevičam, Andrē Agasi, jo nebija Gulbis. Kad viņš sāka gūt pirmos panākumus - man nebija lielākas laimes un lepnuma. Un lepnums ir saglabājies un saglabāsies līdz viņa pēdējam mačam. Daudzi nenovērtē, ka mūsu priekšā ir ģēnijs, pārcilvēks. Gulbja spēlēšana ATP NAV NORMA sportistam no Latvijas, bet vidējais sporta līdzjutējs, neizprotot būtību, ņirdz pie katra zaudējuma Jā, viņam ir savas problēmas, jā, es arī negatīvi vērtēju viņa attieksmi par spēlēšanu Latvijas izlasē, bet viņš ir jāatbalsta vienmēr un cik vien daudz varam. Domāju, ka pēc 5-6 gadiem šis sapnis būs beidzies.
Inteliģents cilvēks nekad nezaudē cieņu un savaldību un nekad nicīgi neizsakās par saviem konkurentiem,tāpēc vienmēr esmu priecājies par Stefana Edberga,Matsa Vilandera Stefijas Grafas panakumiem

     [+] [-]

, 2015-04-13 16:25, pirms 10 gadiem
Valdis Bērziņš rakstīja: Tad tu saki, ka ASTOŅI ZAUDĒJUMI DEVIŅOS MAČOS spēlētājam, kurš sevi redz kā pasaules pirmo numuru (ir viņam tāds naivs mērķis), ir pavisam normāla parādība, kas pelnījusi uzslavas?

Visi 8 zaudējumi ir spēlētājiem ārpus Top 30, jo viņš ar labākiem vienkārši vēl nav spēlējis. Tas nav iespējams, ja gandrīz visos turnīros izlido 1. kārtā. Vienīgā uzvara šosezon bija uz hard pret māla čali, kas dažas dienas iepriekš zaudēja ranga trešajā simtā esošam pusprofesionālim. Iespaidīgi!

Un nav jau tā, ka labi spēlētu, bet neveiktos. Tā spēle ir kapitālākais bezpriģels. Tagad jau visi zina, ka bumbiņa jādod tikai uz forehand, un Gulbis pats visu izdarīs.

Neabalstu visu šito nolikšanu, bet neaizstāvu arī tos, kas saka, ka tas nav pareizi. Šķiet, vienīgā iedomājamā situācija viņu nedaudz palamāt ir tiem, kas aizbraukuši uz turnīriem un samaksājuši par biļetēm, bet pretī saņem 40 forehand kļūdas un kārtējo neizteiksmīgo zaudējumu. Šogad tendences ir gaužām bēdīgas.
Skaidrs, ka Ernests pašlaik atrodas milzīgā krīzē. Un krīze sākās no brīža, kad viņš izgāja no "Roland Garros" kortiem pēc zaudējuma pusfinālā. Kaut kas iekšā ir salūzis. Jāsalabo. Viņš to izdarīs. No turnīra uz turnīra skatos ar šādu domu.

     [+] [-]

, 2015-04-13 16:26, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Novēlu veiksmi, lai izdodas kaut vienai no viņām sasniegt Grand Slam pusfinālu pieaugušo konkurencē. Te nav būtiski, cik Tev ir naudas.
Jāpiezīmē, ka L. S.-Neilande grand slam līmenī dubultspēlēs sasniedza ļoti daudz vairāk kā Gulbis vienspēlēs. Jā, dubultspēles ir cita stihija, jā, tur it kā ir vieglāk, bet tāda tenisista vai tenisistes kā Neilande mums nav bijis un tik drīz nebūs, un pat Gulbis tur var tikai ūdeni pienest.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 16:27, pirms 10 gadiem
erudīts007 rakstīja: Inteliģents cilvēks nekad nezaudē cieņu un savaldību un nekad nicīgi neizsakās par saviem konkurentiem,tāpēc vienmēr esmu priecājies par Stefana Edberga,Matsa Vilandera Stefijas Grafas panakumiem
Tā ir Jūsu sapratne par inteliģenci un Jums ir visas tiesības tādai būt. Tikai tas nenozīmē, ka Jums ir viennozīmīga taisnība.

     [+] [-]

, 2015-04-13 16:28, pirms 10 gadiem
M rakstīja: Jāpiezīmē, ka L. S.-Neilande dubultspēlēs sasniedza ļoti daudz vairāk kā Gulbis vienspēlēs.
Dubultspēlēs ar vienspēlēm es tomēr nesalīdzinātu.

  -1 [+] [-]

, 2015-04-13 16:29, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Dubultspēlēs ar vienspēlēm es tomēr nesalīdzinātu.
Jā, bet viņas panākumi vienalga ir augstākajā mērā netriviāli un neparasti Piekrītu, ka vīriešu vienspēles ir gandrīz viss, viss pārējais ir gandrīz nekas. Bet tikai gandrīz.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-13 16:32, pirms 10 gadiem
M rakstīja: Jā, bet viņas panākumi vienalga ir augstākajā mērā netriviāli un neparasti Piekrītu, ka vīriešu vienspēles ir gandrīz viss, viss pārējais ir gandrīz nekas. Bet tikai gandrīz.
Es nenoniecinu Larisas izcilos panākumus, bet ar Ernestu Gulbi vienalga nesalīdzinātu.

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 16:39, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Skaidrs, ka Ernests pašlaik atrodas milzīgā krīzē. Un krīze sākās no brīža, kad viņš izgāja no "Roland Garros" kortiem pēc zaudējuma pusfinālā. Kaut kas iekšā ir salūzis. Jāsalabo. Viņš to izdarīs. No turnīra uz turnīra skatos ar šādu domu.
Piekrītu un jācer ka spēle uzlabosies, tikai viens nav skaidrs, kā pēc pāris mēnešu pārtraukuma var pazaudēt visas tenisa iemaņas, kurām tāda ranga spēlētājām jābūt automātā. Tas pats forhends, nu nestrādā viņš ar kājām, kur pazuduši viņa filigrānie saīsinātie, servju uzņemšana arī zem katras kritikas, serve zem 50%. Kas ar viņu ir noticis, to zina tikai viņš pats. Gaidīsim un cerēsim, kas cits atliek.

     [+] [-]

, 2015-04-13 16:43, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Es nenoniecinu Larisas izcilos panākumus, bet ar Ernestu Gulbi vienalga nesalīdzinātu.
Dažbrīd šķiet, ka Gulbi globālā nozīmē tomēr maķenīt pārvērtē. Ernestu pasaulē atpazīst, viņam ir fanu klubi visapkārt, un reizēm šķiet, ka viņš ir neapšaubāmi visu laiku labākais Latvijas sportists visos sporta veidos, jo ar skeletonu neviens nenodarbojas, Stenlija kauss nozīmē labākajā gadījumā top 22 savā sporta veidā, jo to izcīna komanda, vingrošana (Vihrovs!!!) sastāv no daudzām disciplīnām, bet ar BMX neviens tā īsti neprot braukt, šķeps un barjerskriešana, un trīssoļlēkšana ir pavisam nedaudzu trako tehniķu hobijs, bet teniss, individuālā sporta karalis... Vispār iziet uz korta pret izcilo pārcilvēku Haideru-Maureru ir gods, kādu neviens latvietis nekad nav sasniedzis un arī nesasniegs, nekad un nekur, kritīsim uz paklāja EG priekšā.

Come on, Gulbis mums ir nesis neizmērojamus prieka brīžus, bet arī tādu izmisumu, ka matus jāplēš, turklāt viņš pieļauj reālas puiciskas kļūdas, kuras arī publiski atzīst un parāda - kā lai viņu nekritizē!? Viņu var un vajag cienīt un mīlēt, bet arī publiski preparēt! Vai viņu grib padarīt par svēto govi?

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 16:58, pirms 10 gadiem
guns21 rakstīja: Piekrītu un jācer ka spēle uzlabosies, tikai viens nav skaidrs, kā pēc pāris mēnešu pārtraukuma var pazaudēt visas tenisa iemaņas, kurām tāda ranga spēlētājām jābūt automātā. Tas pats forhends, nu nestrādā viņš ar kājām, kur pazuduši viņa filigrānie saīsinātie, servju uzņemšana arī zem katras kritikas, serve zem 50%. Kas ar viņu ir noticis, to zina tikai viņš pats. Gaidīsim un cerēsim, kas cits atliek.
Manuprāt, visreālākā problēma ir psiholoģija - pēc French Open pusfināla, kas ir galvu reibinošs panākums, bija jāspēj pāriet citā līmenī. Un tas ir visgrūtākais. Zinu no savas (ne sporta) pieredzes - kad Tu sasniedz vienu līmeni un pašam šķiet, ka esi gatavs tam, bet dzīvē notiek citādāk. Sākās zaudējumi, rudenī pleca trauma, psiholoģiskais spiediens, neapmierinātība ar savu spēli un kulminācija visam ir šī gada starts.

  +1 [+] [-]

, 2015-04-13 17:07, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Tā ir Jūsu sapratne par inteliģenci un Jums ir visas tiesības tādai būt. Tikai tas nenozīmē, ka Jums ir viennozīmīga taisnība.
Taisniiba uz pasaules ir viena un tā ir manējā-tieši tas ir Gulbja kredo
Kā personība ļooti nesimpātisks,tāpēc nekad nebūšu viņa līdzjutējs

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 17:16, pirms 10 gadiem
erudīts007 rakstīja: Taisniiba uz pasaules ir viena un tā ir manējā-tieši tas ir Gulbja kredo
Kā personība ļooti nesimpātisks,tāpēc nekad nebūšu viņa līdzjutējs
Nē, Gulbis ir tikai pašapzinīgs, intervijās viņš reprezentē sevi un savu pasauli. Savā pasaulē katrs no mums var būt karalis! Ernests nav ticīgais vai komunists, nevienam savu taisnību neuzspiež. Pasaule Ernestā ieklausās, nogroza galvu un - gaida nākamo izteikumu.

Kaut kā neatceros, ka Ernests būtu teicis "man ir taisnība". Lūk, TAS būtu nesimpātiski.

  +6 [+] [-]

, 2015-04-13 17:22, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Tenisista E.Gulbja apsmējēju skaits pēc zaudējuma Monako palielinājies - tas nav pārsteigums.Kaut kā sava neveiksminieku pašapziņa jāuzlabo.
Krišjāni, Jūs spēli redzējāt? Vai vnk aizstāvat Ernestu, jo viņš ir foršs džeks, savējais? Ja redzējāt, tad zinat, ka Ernests močīja pa labi, pa kreisi, autā, tīklā, tikai ne laukumā. Tur jau t ā lieta, ka mums sāp, redzot, ka cilvēks, kas VAR līdzvertīgi cīnīties ar labākajiem un izvirzīt pat visaugstākos mērķus, bet spēlē kā tāds 33 gadīgs veterāns - meistarība, neapšaubāmi, ir, atsevišķi panemtā spēlē var uzvarēt ikvienu, bet var izšaut tikai kādos 2-3 turnīros gadā, visai sezonai nepietiek izturības/motivacijas.

OK, netaisos jau nolikt, kā jau tipisks LV līdzjutējs. Bet nu, come on, tas nav normāli kaut kas jāmaina Ernijam ir. Veselības problēmas? Bet NU jopcik, tad varbūt paņem brīvu no janvāra līdz marta vidum, kad būs abi Masters turnīri, saārstējies, un tad spēlē kā cilvēks?! Nevis zaudē VISIEM PEC KĀRTAS divos setos. Sadzīves nedienas? Nu, tad arī atsauc dalību turnīrā, sakārto galvu un jau tad... Skatos, te daudzi sen teica, ka jāmaina treneris. Nu, Ernests vairs sen nav puika, kuram onkulis no malas varētu kaut ko jaunu iemācīt. Federeram 2004. gadā bija tikai 23, bet viņš tajā gadā spēlēja bez trenera un zaudēja tikai... sešās spēlēs gadā. Protams, treneris varētu palīdzēt sakārtot galvu, bet vislabāk šo motivāciju meklēt sevī.

     [+] [-]

, 2015-04-13 17:37, pirms 10 gadiem
šobrīd bedre ievilkusies. Bet gan jau atkal spēs atrast savu labo spēli.

  -2 [+] [-]

, 2015-04-13 17:37, pirms 10 gadiem
ticiet man šis pelna uz toto, jo izlēmis beigt manuprāt, kamēr augsts ranga cipars, labi koificenti, čalis noplena vairāk, esmu par to drošs

     [+] [-]

, 2015-04-13 17:43, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Par Gulbja panākumu un personības nenovērtēšanu - bērnībā man nācās just līdzi Goranam Ivanisevičam, Andrē Agasi, jo nebija Gulbis. Kad viņš sāka gūt pirmos panākumus - man nebija lielākas laimes un lepnuma. Un lepnums ir saglabājies un saglabāsies līdz viņa pēdējam mačam. Daudzi nenovērtē, ka mūsu priekšā ir ģēnijs, pārcilvēks. Gulbja spēlēšana ATP NAV NORMA sportistam no Latvijas, bet vidējais sporta līdzjutējs, neizprotot būtību, ņirdz pie katra zaudējuma Jā, viņam ir savas problēmas, jā, es arī negatīvi vērtēju viņa attieksmi par spēlēšanu Latvijas izlasē, bet viņš ir jāatbalsta vienmēr un cik vien daudz varam. Domāju, ka pēc 5-6 gadiem šis sapnis būs beidzies.
Pārsvarā visi visu saprot. viņs pats sev ir uzlicis ļoti augstu latiņu, tāpēc nevajag brīnīties par kritiku.Šobrīd ir sāpīgi skatīties kā čalis "pajāj"savu karjeru visu acu piekšā. Un ne jau dēļ SC komentētājiem viņš nebrauc uz Deivisa kausiem. Tur kārtējo x ir tēva un visuresošā Savicka faktors...

  +2 [+] [-]

, 2015-04-13 17:48, pirms 10 gadiem
Krišjānis Kļaviņš, 16:32, pirms stundas, ignorēt, atbildēt
M rakstīja: Jā, bet viņas panākumi vienalga ir augstākajā mērā netriviāli un neparasti Piekrītu, ka vīriešu vienspēles ir gandrīz viss, viss pārējais ir gandrīz nekas. Bet tikai gandrīz.
Es nenoniecinu Larisas izcilos panākumus, bet ar Ernestu Gulbi vienalga nesalīdzinātu.

Kļaviņs kungs, no futbola toto esat pārmeties uz tenisu?

     [+] [-]

, 2015-04-13 21:04, pirms 10 gadiem
Reāli hard iztapoja!!!

     [+] [-]

, 2015-04-13 22:31, pirms 10 gadiem
M rakstīja: Jāpiezīmē, ka L. S.-Neilande grand slam līmenī dubultspēlēs sasniedza ļoti daudz vairāk kā Gulbis vienspēlēs. Jā, dubultspēles ir cita stihija, jā, tur it kā ir vieglāk, bet tāda tenisista vai tenisistes kā Neilande mums nav bijis un tik drīz nebūs, un pat Gulbis tur var tikai ūdeni pienest.
Kurš vispār uztver nopietni dubultspēles? Tās spēlē tikai tie, kuriem nav iekšā vienspēlēs, kā arī izmanto, kā "piešaudi" vai tiktu pie garantēta honorāra. Neilande, Dzelde, Dekmeijere... Visu cieņu, bet tā ir tikai dubultspēle...

     [+] [-]

, 2015-04-13 22:53, pirms 10 gadiem
guns21 rakstīja: Piekrītu un jācer ka spēle uzlabosies, tikai viens nav skaidrs, kā pēc pāris mēnešu pārtraukuma var pazaudēt visas tenisa iemaņas, kurām tāda ranga spēlētājām jābūt automātā. Tas pats forhends, nu nestrādā viņš ar kājām, kur pazuduši viņa filigrānie saīsinātie, servju uzņemšana arī zem katras kritikas, serve zem 50%. Kas ar viņu ir noticis, to zina tikai viņš pats. Gaidīsim un cerēsim, kas cits atliek.
Nebija nekāda pāris mēnešu pārtraukuma. Jau pērn sezonas pēdējās spēles tika vienkārši izniekotas un izgāztas... Īsto iemeslu zina tikai Ernests pats!

     [+] [-]

, 2015-04-13 23:29, pirms 10 gadiem
radiatorss rakstīja: nesen jods pat topiku bija uztaisījis par to ka Gulbim vajag nomainit Bresniku. Varbūt ir pienācis laiks nomainīt arī jauno treneri? Jods varetu uztaisīt vēl vienu topiku ja tikai nav parāk aizņemts ar trollingu
Par tenisu nekad neesmu rakstījis topikus
Bet Bresnīks bija jāmaina, jo viņam Tīms kļuva par nr1

     [+] [-]

, 2015-04-13 23:30, pirms 10 gadiem
kasagrande rakstīja: Tad, kad gulbji aizlaižas,
Tad trešā dienā snigs.
Bet grūtākās mums būs šīs dienas trīs
Bez sniega un bez gulbjiem debesīs.

I.Ziedonis
Izcili trāpīgs koments - citāts

     [+] [-]

, 2015-04-13 23:31, pirms 10 gadiem
M rakstīja: Nepareizi. Lielais sports - tā ir dzīves skola uz pasaules skatuves. To skatoties, var daudz mācīties, pārņemt daudz noderīga savai dzīvei. Arī par nenovērtēšanu vai izsmiešanu, tieši Ernesta kontekstā, bet sevišķi - par talanta un darba attiecībām. Ja Ēzops sekotu līdzi Ernesta karjerai, par gulbjiem fabulu būtu vairāk, un tā nebūtu izsmiešana.
Par fabulām labi

     [+] [-]

, 2015-04-13 23:35, pirms 10 gadiem
Daudzšķautņaiņa tā Gulbja lieta
Lai kā es neaizstāvētu Ērniju, bet asie vārdi nāk kā bumerangs tagad atpakaļ

p,s,
W nāksies spēlēt Q

     [+] [-]

, 2015-04-14 06:49, pirms 10 gadiem
bljin, tik daudz iespēju nopelnīt TOTO, bet nav laika... ;D