Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Neatlaidīgā Ostapenko ar astoto mačbumbu salauž spēcīgo Svitoļinu

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Neatlaidīgā Ostapenko ar astoto mačbumbu salauž spēcīgo Svitoļinu
Aļona Ostapenko
Foto: PA Wire/Scanpix

Aļona Ostapenko (WTA 13.) Vimbldonā ar 6:3, 7:6(6) pieveica ranga 5. vietā esošo Ukrainas tenisisti Eļinu Svitoļinu un pirmoreiz sasniedza prestižā turnīra ceturtdaļfinālu.

Ostapenko mača pirmajā geimā izmantoja Svitoļinas problēmas ar pirmās serves precizitāti, un, uzvarot trīs izspēlēs pēc pretinieces otrās serves, ieguva divas breikbumbas (15:40). Svitoļina pirmo breikbumbu atspēlēja, pateicoties aizsardzībai, bet otro novērst nespēja, kad Ostapenko spēcīgi atsita sāncenses pirmo servi un breiku noformēja ar diagonālā "forehand" uzbrukumu. Breiks tūlīt nostiprināts, esot vadībā ar 2:0.

Trīs "forehand" uzbrukumi un viens "backhand" pa līniju Ostapenko piektajā geimā deva jau divu breiku pārsvaru – 4:1. Pirmais breiks uzreiz zaudēts. Aļona sestajā geimā atspēlējās no 0:40, bet pēc tam izcēlās ar otro dubultkļūdu geimā, Svitoļinai dodot ceturto breikbumbu. Ukrainas tenisiste bumbiņu pēc Ostapenko pirmās serves atsita ar "backhand" pa līniju. Aļonai dažas paviršības arī nākamajā geimā, pārsvaram sarūkot līdz 4:3.

Daudz netrūka, lai Ostapenko astotajā geimā zaudētu otro breiku. Divi "backhand" uzbrukumi un eiss viņai deva 4:3, 40:15 pārsvaru. Pēc tam zaudēti trīs punkti pēc kārtas ar otro servi, un Svitoļina ieguva breikbumbu. Pasaules piektā rakete bumbiņu pārāk spēcīgi atsita pēc Aļonas otrās serves. Svitoļinai drīz bija vēl divas breikbumbas, Ostapenko abas atspēlēja ar "backhand" uzbrukumiem pa līniju un tūlīt bija vadībā ar 5:3.

Ostapenko devītajā geimā ļoti iespaidīgi nospēlēja uzņemšanā, trīs reizes pēc kārtas atsitot pretinieces serves, punktu iegūstot jau ar pirmo vai otro sitienu. Tā iegūtas trīs setbumbas pēc kārtas. Svitoļina pirmo novērsa ar pirmo servi, bet otro atspēlēt nespēja, kad izcēlās ar retu uzbrukumu un arī retu kļūdu, ar "forehand" pārsitot pāri gala līnijai – Aļonai sets ar rezultātu 6:3.

Ostapenko neveiksmīgi nospēlēja 2. seta sākumā. Viņai pirmajā geimā bija geimpunkts, taču no 40:30 divas kļūdas pēc kārtas – dubultkļūda un neprecīzs "forehand" – deva Svitoļinai breikbumbu, kuru viņa realizēja, ar diagonālo "backhand" spēcīgi atsitot vāju Aļonas otro servi. Ostapenko uzreiz atspēlējās, otrajā geimā ar trim "forehand" uzbrukumiem nopelnot breikbumbu, kuru realizēja tieši tāpat kā Svitoļina izmantoja savu iespēju iepriekšējā geimā – spēcīgs "backhand" uzbrukums pretinieces otrajai servei. Pēc tam viegls serves geims (vienīgais punkts zaudēts pēc Svitoļinas "dropšota") Ostapenko deva 2:1 pārsvaru.

Svitoļina ar sev raksturīgo sīksto aizsardzību šodien pārbaudīja Ostapenko pacietību, un Aļona tādā tenisā nospēlēja sev neierasti kvalitatīvi, spējot darboties mierīgi un neforsējot uzbrukumus. Ļoti grūts viņai bija piektais geims, kurā servi nācās sargāt 10.5 minūtes. Ostapenko ļoti ilgajā geimā atspēlēja piecas breikbumbas! Divas atspēlētas ar "forehand" uzbrukumiem, divas ar pirmo servi (Svitoļina divreiz bumbiņu nespēja atsist laukumā) un vēl viena ar "backhand". Ostapenko smagā cīņā saglabāja vadību setā – 3:2.

Latvijas tenisistes uzbrukums sestajā geimā apspēlēja Svitoļinas aizsardzību. Ukrainas sportistei bija punkts, lai panāktu izlīdzinājumu 3:3, taču Ostapenko to nepieļāva un ar trim spēcīgiem uzbrukumiem pēc kārtas ieguva breiku. Breikbumbas izspēlē Ostapenko sistā bumbiņa nedaudz no ārpuses skāra gala līniju, kad Svitoļina bija palikusi skatītās lomā, jo Ostapenko pirms tam spēcīgi uzsita pa labo līniju, sev izkārtojot vieglu izspēles noslēgumu izgājienā pie tīkla. Nopelnītais breiks tūlīt nostiprināts, esot viena geima attālumā no ceturtdaļfināla – 5:2.

Ar punkta pielikšanu Ostapenko bija milzīgas problēmas, jo vajadzēja astoņas mačbumbas! Pirmā viņai bija uzņemšanā, kad labas iespējas nebija, jo Svitoļina trāpīja labu pirmo servi, un Aļona bumbiņu atsita autā. Vēl četras mačbumbas Ostapenko bija devītajā geimā, kad viņa pie rezultāta 5:3 nespēja izservēt maču. Trīs mačbumbas izniekotas ar "backhand" kļūdām, bumbiņu raidot autā, bet vienu mačbumbu Svitoļina atspēlēja pati, kad uzbruka vājai Aļonas otrajai servei. Kārtējā Ostapenko "backhand" kļūda deva Svitoļinai breikbumbu. Eļinai nekas nebija jādara, jo Aļonai dubultkļūda! Pēc 10. geima rezultāts kļuva neizšķirts 5:5.

Arī Ostapenko nākamais serves geims beidzās ar dubultkļūdu, un Svitoļina, ieguvusi 6:5 pārsvaru, varēja servēt par uzvaru setā. Svitoļina viegli paņēma pirmos divus punktus – 30:0. Ostapenko atbildēja ar četriem uzbrukumiem pēc kārtas, nodrošinot taibreiku. Aļona taibreikā divreiz atspēlēja minibreiku un drīz bija vadībā ar 6:4, iegūstot vēl divas mačbumbas. Pirmā bija uzņemšanā, bumbiņu ietriecot tīklā pēc Svitoļinas otrās serves. Otrā ar savu servi, kad zaudēta gara izspēle, atduroties pret Eļinas aizsardzību. Ar diagonālo "backhand" sitienu "nokrāsojot" sānu līniju, Ostapenko ieguva vēl vienu mačbumbu – jau astoto. Svitoļina atkal izmisīgi aizsargājās, bet šoreiz bija spiesta atzīt sakāvi, bumbiņu raidot tīklā.

Statistika

RādītājsOstapenkoSvitoļina
Eisi45
Dubultkļūdas84
1. serves precizitāte60%50%
Iegūtie punkti ar 1. servi41/6024/40
Iegūtie punkti ar 2. servi12/4014/40
Tīri uzvarētās izspēles4214
Nepiespiestās kļūdas3914
Spēle pie tīkla6/71/1
Breikpunktu realizācija6/104/15
Visi iegūtie punkti9585

Uzvara pār ranga 5. vietā esošo Svitoļinu Ostapenko ir karjeras otrā lielākā uzvara. Pirmo viņa guva "French Open" finālā pret ceturto raketi Simonu Halepu. Aļonai pēc šodienas panākuma ir 2-4 bilance pret Top 5 spēlētājām.

Ostapenko ceturtdaļfinālā, kas būs jau rīt plkst. 15:00, galvenajā kortā sacentīsies ar pieckārtējo čempioni Venusu Viljamsu (2000, 2001, 2005, 2007, 2008). Viņa ir vienīgā eksčempione, kura vēl turpina prestižo turnīru. 37 gadus vecā Viljamsa šobrīd rangā atrodas 11. vietā. Ceturtdaļfināla sasniegšana dod 430 reitinga punktus un 275 000 mārciņu prēmiju.

Vimbldona 2017. Sieviešu vienspēles

4. kārtas rezultāti

SpēleRezultāts
(14) Garbine Muguruza – (1) Angelique Kerber4:6 6:4 6:4
(2) Simona Halep – Victoria Azarenka7:6(3) 6:2
(13) Aļona Ostapenko – (4) Elina Svitolina6:3 7:6(6)
(24) CoCo Vandeweghe – (5) Caroline Wozniacki7:6(4) 6:4
(6) Johanna Konta – (21) Caroline Garcia7:6(3) 4:6 6:4
(7) Svetlana Kuznetsova – (9) Agnieszka Radwanska6:2 6:4
(10) Venus Williams – (27) Ana Konjuh6:3 6:2
Magdalena Rybarikova – Petra Martic6:4 2:6 6:3

Ceturtdaļfinālu pāri

Spēle
(2) Simona Halep – (6) Johanna Konta
(7) Svetlana Kuznetsova – (14) Garbine Muguruza
(10) Venus Williams – (13) Aļona Ostapenko
(24) CoCo Vandeweghe – Magdalena Rybarikova

 +15 [+] [-]

, 2017-07-10 15:34, pirms 7 gadiem
Parādīja raksturu otrā setā, malace, tā tik turpināt!

 +10 [+] [-]

, 2017-07-10 15:35, pirms 7 gadiem
Aļonka ir brīnums! Tāds raksturs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-07-10 15:35, pirms 7 gadiem
Prieks skatīties uz abām šīm dāmām:* Svitolina vispār😲! Prieks par uzvaru protams, bet vaidzēja jau pabeigt ātrāk tad nevaidzētu iespringt!
Smaids un autogrāfi! Skaisti

  +6 [+] [-]

, 2017-07-10 15:35, pirms 7 gadiem
Nereāli kā kapājās līdz galam, likās būs baigie mēsli pie 5-6, bet saņēmas un uzvarēja 2 setos.. Malace, ceru ka ar Viljamsu spēlēs 1/4 finālā!!

 +11 [+] [-]

, 2017-07-10 15:35, pirms 7 gadiem
Čempiones raksturs! Pat neizmantojot mačbumbu, spēja uzvarēt spēli! Malacis! Ja tā turpinās, tad būs tituls! AR UZVARU!!

 +11 [+] [-]

, 2017-07-10 15:36, pirms 7 gadiem
Tie eurosport2 komentejai spridzina!

eurosport2 komentejas,ah kakaja ti moladec Alonushka!

  +8 [+] [-]

, 2017-07-10 15:36, pirms 7 gadiem
Fuuu.. es jau biju gatavs savu chibinju pret TV mest. Bet nu malace, paradija raksturu. Veiksmi turpmak!

  +7 [+] [-]

, 2017-07-10 15:36, pirms 7 gadiem
Būtu garlaicīgi, ja pabeigtu ar pirmo mačbumbu 6:3,6:2.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-10 15:37, pirms 7 gadiem
Ja uzlabosies serve tad Nākamajai spēlei vaidzeētu būt vieglākai bet kas zin..

 +10 [+] [-]

, 2017-07-10 15:38, pirms 7 gadiem
Njā. Aļonai patīk mums pakutināt nervus. 99% tenisistu 2.setu būtu zaudējuši. Aļona ir tas 1%. Tāpēc arī viņa ir īpaša.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 15:39, pirms 7 gadiem
Venusa uzvarēja pirmo setu.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-10 15:41, pirms 7 gadiem
Ex-515 rakstīja: Ja uzlabosies serve tad Nākamajai spēlei vaidzeētu būt vieglākai bet kas zin..
nu, viennozīmīgi pret Venusu būs vieglāk, nekā pret šodienas sāncensi

     [+] [-]

, 2017-07-10 15:42, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Venusa uzvarēja pirmo setu.
da koneš vinnēs viņa kaut kādu tur koņuh...

  +2 [+] [-]

, 2017-07-10 15:43, pirms 7 gadiem
Nu bet lai arī Alonai bija vairāk kļūdu, tas ir vinjas spēles stils - un līdz ar to dažām pretiniecem, vienk atsitoties, ir iespeja vinneet uz Alonas nepiespietajma kļudām, ar piebildi - ja tadu ir vairak nekā vinneeto izspēļu, pagaidam ir to vinneeto vairāk - tatad viss irOK, taa turpināt!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-07-10 15:44, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Rīt ir spēle, nezinu ko tur LTV muldēja, ka trešdien.
vienkārši laikam lietu sola

  +8 [+] [-]

, 2017-07-10 15:46, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: nu, viennozīmīgi pret Venusu būs vieglāk, nekā pret šodienas sāncensi
Nekādā gadījumā. Būs vēl smagāk.
Slēpts komentārs: Rodriguez 2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2017-07-10 15:47, pirms 7 gadiem
Tam skuķim vnk ir supernervi. Visu cieņu

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 15:47, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Nekādā gadījumā. Būs vēl smagāk.
, bet tas tak skaidrs
tik atpalicis jau es neesmu, lai nezinātu par māsām Viljamsām-
vienīgi jāapskatās, cik gadu Venusai, varbūt- tomēr..
oi, 37- hz- 50/50!!!

  +4 [+] [-]

, 2017-07-10 15:48, pirms 7 gadiem
Skuķis vnk ar spēku spēlē, dzenā pa kortu. Viennozīmīgi TOP3 būs, kad sāks sist pirmo servi un eisus.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-10 15:48, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: tīrāku latvieti neatrast
Un tad? Viņa tāpat ir jau šī gada Latvijas sportiste. Asprātis atradies. Tas tikai zirgiem nav skaidrs un tādiem kā tev.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 15:48, pirms 7 gadiem
All-In-One* rakstīja: Parādīja raksturu otrā setā, malace, tā tik turpināt!
Nu nevajadzētu gan no 5:2 uz 7:6!

  +6 [+] [-]

, 2017-07-10 15:48, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: nu, viennozīmīgi pret Venusu būs vieglāk, nekā pret šodienas sāncensi
Nepiekrītu, ka viennozīmīgi vieglāk.. Pret Koņuhu ļoti pārliecinoši. Pagājušajā gadā Vimbldonas 1/2fināls, nemaz nerunājot par 5 tituliem. Jā, vairs ne tie gadi utt., bet nu spēle vienalga būs ļoti sarežģīta. Bet ticu, ka Aļona var turpināt vinnēt!

  +3 [+] [-]

, 2017-07-10 15:49, pirms 7 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Laabs !!! LV gada sportiste !!!
Gads tikai pusē!!!

  +3 [+] [-]

, 2017-07-10 15:49, pirms 7 gadiem
Dāmas nav prognozējamas. Pret Abandu gāja briesmīgi grūti, diez vai Viljamsa būs daudz švakāka.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 15:49, pirms 7 gadiem
skotijs rakstīja: Nepiekrītu, ka viennozīmīgi vieglāk.. Pret Koņuhu ļoti pārliecinoši. Pagājušajā gadā Vimbldonas 1/2fināls, nemaz nerunājot par 5 tituliem. Jā, vairs ne tie gadi utt., bet nu spēle vienalga būs ļoti sarežģīta. Bet ticu, ka Aļona var turpināt vinnēt!
bļin, nu tas tak bija sarkastiski domāts tam, kurš teica, ka būs veiglāk, nekā šodien!!! c mon!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 15:50, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Un tad? Viņa tāpat ir jau šī gada Latvijas sportiste. Asprātis atradies. Tas tikai zirgiem nav skaidrs un tādiem kā tev.
nu kā tad. par lielu "lv"

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 15:50, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: nu, viennozīmīgi pret Venusu būs vieglāk, nekā pret šodienas sāncensi
Pret Venusu nebūs vieglāk. Viņai tomēr masa ir lielāka.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 15:50, pirms 7 gadiem
Mandaliina rakstīja: Skuķis vnk ar spēku spēlē, dzenā pa kortu. Viennozīmīgi TOP3 būs, kad sāks sist pirmo servi un eisus.
top 1 un ilgus, ilgus gadus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-07-10 15:51, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Viljamsa uz papīra būs favorīte un ar šo apziņu, kad nav ko zaudēt, jāiet laukumā.
Reitingā abas ir blakus, uz pašas top 10 robežas.

     [+] [-]

, 2017-07-10 15:52, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: Tie eurosport2 komentejai spridzina!


eurosport2 komentejas,ah kakaja ti moladec Alonushka!
Droši vien prātiņā dzīvo savā "ruskij mir".. ko tu krievam padarīsi. Nevar pārdzīvot, ka Aļonai ar krieviju maz kas kopīgs.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-10 15:52, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Rīt ir spēle, nezinu ko tur LTV muldēja, ka trešdien.
Tieši tā - ja lietus neko nesamaisīs šodien, ceturtdaļfināls būs rīt! Ja spēle pret Viljamsu, tad tas tikai labāk - Aļona krietni jaunāka un atjaunosies ātrāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 15:53, pirms 7 gadiem
Venusa - Konjuh - 6:3 , 2:1 un Viljamsai serve!

  +7 [+] [-]

, 2017-07-10 15:53, pirms 7 gadiem
Te jau kuru maču skatoties no malas rodas savāda sajūta - pagaidām Aļonu uzvarēt var tikai pati Aļona ar savām nepiespiestajam kļūdām. Nu ok prieks par uzvaru un tikšanu tālāk, un skaidrs ka ari jebkura pretiniece grib vinnēet , bet uzvarēt tikai ar 8 machbumbu nu it kā par daudz izshkjerdibas

  -1 [+] [-]

, 2017-07-10 15:53, pirms 7 gadiem
VID atkal var berzēt rokas!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 15:54, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: Tie eurosport2 komentejai spridzina!
eurosport2 komentejas,ah kakaja ti moladec Alonushka!
Pārslēdz uz angļu valodu. Tur ļoti normāli komentē, un HD bildes kvalitāte, atšķirībā no LTV7. Nu, vismaz Lattelecom pieslēgumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-07-10 15:56, pirms 7 gadiem
backstab rakstīja: Droši vien prātiņā dzīvo savā "ruskij mir".. ko tu krievam padarīsi. Nevar pārdzīvot, ka Aļonai ar krieviju maz kas kopīgs.
Krievu komentētāji to ļoti labi var pārdzīvot- bet baltkrievi gan- nē, jo vienmēr uzsver, ka viņa ir pārstāve no Latvijas. .. tas bija smieklīgi Vozņacki esot dāniete, bet- ziniet- Aļona ir tikai pārstāve- bļin, vēlreiz tāds gadījums un rakstīšu šiem "aizrādījumu"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2017-07-10 15:56, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Vienā video no turnīra Amerikā, kad trenere bija māte, tad pauzes laikā abas sarunājās krieviski nevis latviski.
Mamma dziedāja Latvijas himnu- tā kā- šeit komentāri ir lieki

  +2 [+] [-]

, 2017-07-10 15:56, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Un tad? Viņa tāpat ir jau šī gada Latvijas sportiste. Asprātis atradies. Tas tikai zirgiem nav skaidrs un tādiem kā tev.
Vienīgais konkurents varētu būt Mairis Briedis

 +10 [+] [-]

, 2017-07-10 15:56, pirms 7 gadiem
backstab rakstīja: Droši vien prātiņā dzīvo savā "ruskij mir".. ko tu krievam padarīsi. Nevar pārdzīvot, ka Aļonai ar krieviju maz kas kopīgs.
Normāli komentēja un par brīnumu tādiem neaptēstiem, iespējams pat mazgadīgiem, nenobriedušim losīšiem kā tu, nepieminēja ne PSRS, ne Krieviju. viņš priecājās par viņas spēli un potenciālu, par stiprajiem sitieniem, tāpat nepiemirstot atbalstīt(neitrāli- ne tā kā tādiem kā tu pieņemts) ukrainieti Svitoļinu. Un, kā lai tevi nesarūgtina vēl vairāk- ne vārda par banderām, huntu attiecībā uz Svitoļinu.
Grūti laikam tādiem padumjiem kā dzīvot, visur meklē kašķi un negatīvo, kur tā arī nav.

  +7 [+] [-]

, 2017-07-10 15:57, pirms 7 gadiem
Mūsu dinamīts spridzina! Aļona Lieliskā!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 15:58, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Vienā video no turnīra Amerikā, kad trenere bija māte, tad pauzes laikā abas sarunājās krieviski nevis latviski.
Tu ar savu māti, teiksim, dzīvojot Anglijā, runātu angliski, ne latviski?

     [+] [-]

, 2017-07-10 15:59, pirms 7 gadiem
obugis rakstīja: Vienīgais konkurents varētu būt Mairis Briedis
Gada balvā ir atsevišķas kategorijas - gada sportists un gada sportiste. Visu cieņu Mairim, bet viņa svara kategorijai ir daudz mazāka atpazīstamība, līdz ar to Aļona ieliek Mairim.

 +11 [+] [-]

, 2017-07-10 15:59, pirms 7 gadiem
Nu beidziet te atkal bāzties ar savu job*ano politiku un meklēt utis tur kur viņas nav jāmeklē! Izbaudiet Aļonas veikumu!

  +6 [+] [-]

, 2017-07-10 16:00, pirms 7 gadiem
Varu tikai pateikties Aļonai, bija prieks skatīties uz viņas spēli! Izmētāja 5.numuru pa stūriem tā, ka tai nekādu cerību neatstāja. PALDIES un veiksmi turpmāk!

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:01, pirms 7 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Normāli komentēja un par brīnumu tādiem neaptēstiem, iespējams pat mazgadīgiem, nenobriedušim losīšiem kā tu, nepieminēja ne PSRS, ne Krieviju. viņš priecājās par viņas spēli un potenciālu, par stiprajiem sitieniem, tāpat nepiemirstot atbalstīt(neitrāli- ne tā kā tādiem kā tu pieņemts) ukrainieti Svitoļinu. Un, kā lai tevi nesarūgtina vēl vairāk- ne vārda par banderām, huntu attiecībā uz Svitoļinu.
Grūti laikam tādiem padumjiem kā dzīvot, visur meklē kašķi un negatīvo, kur tā arī nav.
Ar mani viss kārtībā. Neuzvelcies Feodosij. Paldies par rūpēm.

  +5 [+] [-]

, 2017-07-10 16:04, pirms 7 gadiem
backstab rakstīja: Ar mani viss kārtībā. Neuzvelcies Feodosij. Paldies par rūpēm.
Es neuzvelkos, tik nedaudz izbrīna, ka redz, lai cik nevēlama dažam labam būtu Ostapenko, jo nav latviete, tomēr skatās viņas spēles, komentē, bet tā pat, tā vietā, lai izteiktu prieku, sāk vilkt paralēles ar nacionalitāti, valodu utt. Ja tā netīk, neviens nespiež skatīties, var tak izvēlēties citus sporta veidus kam sekot līdzi, vai arī fanot piem. par Kontu, kura tagad spēlē, vai tad kāds spiež?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:04, pirms 7 gadiem
Viss skaidrs - Aļonai pretī stāsies Viljamsa.
Viljamsa-Konjuh 6:3,4:1 un Viljamsas serve!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:05, pirms 7 gadiem
Venusa strauji tuvojas cīņai ar mūsu Aļonu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:07, pirms 7 gadiem
Rakstura uzvara

  +5 [+] [-]

, 2017-07-10 16:07, pirms 7 gadiem
Nesanāks pret Serēnu, pret kuru ļoti gribētu spēlēt, varēs uzspēlēt vismaz pret māsu. Ar nav slikti, meitene šobrīd neko nevar zaudēt, ja tā turpinās, jebkurā gadījumā tik iegūs!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:07, pirms 7 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Gada balvā ir atsevišķas kategorijas - gada sportists un gada sportiste. Visu cieņu Mairim, bet viņa svara kategorijai ir daudz mazāka atpazīstamība, līdz ar to Aļona ieliek Mairim.
Gada sportista titulam nav galvenais kritērijs-atpazīstamība...

tad kā ta šveicieši var dot balvas orientieristiem

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:08, pirms 7 gadiem
Venusai 3 mačbumbas

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:09, pirms 7 gadiem
un nevienu neizmantoja

  +8 [+] [-]

, 2017-07-10 16:10, pirms 7 gadiem
Cik no tam 8 machbumbām Alona pati sataisija nepiespietājās kljudaas - nu laikam 4 toch. Uzņemibas, ciņasspara un sišanās par katru bumbu - tur viņas priekša cepuri nost, kapājas līdz beigām.Bet ta jaunibas speles degsme pagaidam vinnee paar veselo sapraatu. Ka man kadreiz teica treneris , tiesa voļukā - bitj neobjazateljno vsegda siljno - no tochno nado! ( ne vienmer vajadziigs speciigs uzbrukums - bet preciizs gan

  +3 [+] [-]

, 2017-07-10 16:13, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Viljamsa uz papīra būs favorīte un ar šo apziņu, kad nav ko zaudēt, jāiet laukumā.
Ja Aļona turpinās nerespektēt pretinieces tad Venusa varēs kravāt somu. Vienīgais kas viņai ir tā ir pieredze un vārds. Ar pārējo Aļona zinās kā tikt galā

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:14, pirms 7 gadiem
zivotaajs rakstīja: Cik no tam 8 machbumbām Alona pati sataisija nepiespietājās kljudaas - nu laikam 4 toch. Uzņemibas, ciņasspara un sišanās par katru bumbu - tur viņas priekša cepuri nost, kapājas līdz beigām.Bet ta jaunibas speles degsme pagaidam vinnee paar veselo sapraatu. Ka man kadreiz teica treneris , tiesa voļukā - bitj neobjazateljno vsegda siljno - no tochno nado! ( ne vienmer vajadziigs speciigs uzbrukums - bet preciizs gan
Vari sist precīzi, bet ja tavs pretinieks ir pieredzējušāks un arī sit precīzi?

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:14, pirms 7 gadiem
6:3 , 6:2 .

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:14, pirms 7 gadiem
Un tagad oficiāli Aļona pret Venusu spēlēs

  +7 [+] [-]

, 2017-07-10 16:14, pirms 7 gadiem
Eurosport krievu komentētājs tikko spriedelēja, ka iespējams ROLAND GARROS fināla atkārtojums.
Nebūtu jau slikti

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:15, pirms 7 gadiem
Vidziņš rakstīja: 6:3 , 6:2 .
Ja ostapenko izmantotu savas mačbumbas, tad viņas rezultāts pār Svitovu būtu līdzīgs

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:15, pirms 7 gadiem
zaxx rakstīja: Un tagad oficiāli Aļona pret Venusu spēlēs
Sen bij laiks
Slēpts komentārs: kuklitis

  +4 [+] [-]

, 2017-07-10 16:16, pirms 7 gadiem
šķidriņš rakstīja: Kā mani besī TV7 analfabētiskie komentētāji ! Viņiem vajag komentēt daiļslidošanu, kuru neskatos.
Kā man besī šitie "viss ir slikti" tizleņi. Konkrētāk vari paskaidrot, ko tik analfabētisku viņi tur stāstīja? Superizglītotais atradies.

  +5 [+] [-]

, 2017-07-10 16:16, pirms 7 gadiem
M rakstīja: Reitingā abas ir blakus, uz pašas top 10 robežas.
Reitings pats par sevi neko nenozīmē. Venusa pēdējos gados vispār uz reitingu neskatās. Viņa visu uzmanību koncentrē uz grand slam turnīriem. Un tieši Vimbldona ir viņas veiksmīgākais turnīrs. Venusa būs īsta pārbaude. Venusa uzbrūk pati, bet dara to ar galvu. Ne tā, ka Giorgi, kura spēlē bez prāta. Vai Svitolina, kurai pašai nav nopietna uzbrukuma

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:19, pirms 7 gadiem
Šovasar te visi baigie tenisa spečuki palikuši Katru gadu citā sportaveidā
Slēpts komentārs: Rodriguez 2

  +3 [+] [-]

, 2017-07-10 16:21, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Šovasar te visi baigie tenisa spečuki palikuši Katru gadu citā sportaveidā
lietainā vasarā sēnes ar labāk aug... Tas pats ar ekspertiem... Pie nolikšanas ar proporcionāli rinda veidojas

  +2 [+] [-]

, 2017-07-10 16:21, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Šovasar te visi baigie tenisa spečuki palikuši Katru gadu citā sportaveidā
pats neesi labaķs ,tāpēc netēlo baigo varoni

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:23, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: cīņai? izsmērēs aļoņočku ka maz neliekas
Var jau būt ,bet to nu gan vēl pāragri teikt! Cīņa taču vēl tikai priekšā - tad jau redzēsim kā būs.

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:24, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: cīņai? izsmērēs aļoņočku ka maz neliekas
Bukiem koefs buus praktiski līdzīgs, tamdēļ muldēšana par izsmērēšanu ir tukša dir$ana kamēr ar krietnu naudas summu TOTO uzliekot uz nigerieti to neesi apstiprinajis !

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:24, pirms 7 gadiem
Live WTA Ranking

Pa skaisto! TOP 11 jau ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:25, pirms 7 gadiem
burqka rakstīja: Live WTA Ranking

Pa skaisto! TOP 11 jau ir.
nav, 11.vieta, jo Venusa aizgāja garām.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:25, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Bukiem koefs buus praktiski līdzīgs, tamdēļ muldēšana par izsmērēšanu ir tukša dir$ana kamēr ar krietnu naudas summu TOTO uzliekot uz nigerieti to neesi apstiprinajis !
un tu liksi uz krievieti?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:32, pirms 7 gadiem
Tiks galā ar to milzīgo kvantumu nepiespiesto kļūdu - būs daudz labāks rezultāts.

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:35, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: un tu liksi uz krievieti?
Apstīšos koeficientu un varbūt kaut ko uzmetīšu. Man jau bij doma šodien likt kādus 20EUR, bet visādu steidzamu problēmu risināšana mani iztraucēja ...

  +2 [+] [-]

, 2017-07-10 16:35, pirms 7 gadiem
zivotaajs rakstīja: Cik no tam 8 machbumbām Alona pati sataisija nepiespietājās kljudaas - nu laikam 4 toch. Uzņemibas, ciņasspara un sišanās par katru bumbu - tur viņas priekša cepuri nost, kapājas līdz beigām.Bet ta jaunibas speles degsme pagaidam vinnee paar veselo sapraatu. Ka man kadreiz teica treneris , tiesa voļukā - bitj neobjazateljno vsegda siljno - no tochno nado! ( ne vienmer vajadziigs speciigs uzbrukums - bet preciizs gan
Labi, ka netrenējies boksā!

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:38, pirms 7 gadiem
pieprasu ceturtdaļfinālu pret Kamillu, pastījos, te pārējās palikušās diezgan kroksīgas, nebūs ko redzēt

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:39, pirms 7 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: nav, 11.vieta, jo Venusa aizgāja garām.
Venusa jau ir 10! akd

  -2 [+] [-]

, 2017-07-10 16:42, pirms 7 gadiem
Tā sieviešu tūre ir pilnīgi neprognozējama! Kerbere bija nr1, bet tagad lidos ārā no top10

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:43, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: un tu liksi uz krievieti?
neviens jau neapgalvo, ka Aļona viņu izsmērēs, muļķīt

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:43, pirms 7 gadiem
Rafaello rakstīja: pieprasu ceturtdaļfinālu pret Kamillu, pastījos, te pārējās palikušās diezgan kroksīgas, nebūs ko redzēt
ta ir jāskatās bīčs vai skletons,lai acīm nenodarītu kaitējumu,skatoties uz krokšiem

  +3 [+] [-]

, 2017-07-10 16:43, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Tā sieviešu tūre ir pilnīgi neprognozējama! Kerbere bija nr1, bet tagad lidos ārā no top10
Zemāk par ceturto vietu viņa nebūs.

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:43, pirms 7 gadiem
Ex-515 rakstīja: Venusa jau ir 10! akd
VIspār, pirms tas tirliņs pa kluso palaboja savu komentāru, bija ierakstījis, ka Aļona jau desmitā, kautgan saitē, kuru pats ielika bija tā kā saki- Venusa 10, Aļona 11.
Redz, daži pa kluso izlabo savus tekstus, lai pa stulbeņiem nepaliktu citu acīs, ka tik mīnusus neieliek pa kļūdu, nekas, ņemu sitienu uz sevi

  -1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:45, pirms 7 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Zemāk par ceturto vietu viņa nebūs.
Pēc Us Open būs ārpus top10!

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:46, pirms 7 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Zemāk par ceturto vietu viņa nebūs.
Šogad tikai 13v race!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:48, pirms 7 gadiem
Rafaello rakstīja: pieprasu ceturtdaļfinālu pret Kamillu, pastījos, te pārējās palikušās diezgan kroksīgas, nebūs ko redzēt
/bilda guļošais piparkūku vīriņš, pirms viņam gūlās virsū citi piparkūķu vīriņi

  +5 [+] [-]

, 2017-07-10 16:49, pirms 7 gadiem
paskataties Venusas statistiku šodienas spēlē: nav daudz vinneru, tāpat kā nepiespiestās kļūdas. Kaut kā vairāk raksturīgi aizsardzības spēlei. Liekas ka vecums dara savu, un Venusa spiesta tā spēlēt. To ka viņa nav tas kas pirms gadiem 10 ir acīmredzami. Iespējas Aļonai būs un daudz tikai jādara tas ko viņa dara tagad- nedomāt par to, pret ko spēlē. Uzvaramas ir visas un tituls arī ir reāls

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:50, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Pēc Us Open būs ārpus top10!
Oi, piedod, nezināju, ka komentētāju vidū iemaldījies ekstrasenss! Starp citu, pat ja US Open Kerbere izstāsies pirmajās kārtās, ļoti diez vai viņa būs laukā no TOP10.

Par WTA race - tu rakstīji, ka viņa tikko bija pirmā, bet tagad lidos ārā no top10. Kad viņa šogad bija pirmā WTA race rangā?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-10 16:51, pirms 7 gadiem
pūce rakstīja: paskataties Venusas statistiku šodienas spēlē: nav daudz vinneru, tāpat kā nepiespiestās kļūdas. Kaut kā vairāk raksturīgi aizsardzības spēlei. Liekas ka vecums dara savu, un Venusa spiesta tā spēlēt. To ka viņa nav tas kas pirms gadiem 10 ir acīmredzami. Iespējas Aļonai būs un daudz tikai jādara tas ko viņa dara tagad- nedomāt par to, pret ko spēlē. Uzvaramas ir visas un tituls arī ir reāls
Parasti ir grūti spēlēt pret ideāliem, bet Ostapenko ideāls ir vecākā māsa! Vajadzētu uzvarēt, ja pietiks spēka!

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:51, pirms 7 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Oi, piedod, nezināju, ka komentētāju vidū iemaldījies ekstrasenss! Starp citu, pat ja US Open Kerbere izstāsies pirmajās kārtās, ļoti diez vai viņa būs laukā no TOP10.

Par WTA race - tu rakstīji, ka viņa tikko bija pirmā, bet tagad lidos ārā no top10. Kad viņa šogad bija pirmā WTA race rangā?
Current ranking No. 1 (15 May 2017)

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:53, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Parasti ir grūti spēlēt pret ideāliem, bet Ostapenko ideāls ir vecākā māsa! Vajadzētu uzvarēt, ja pietiks spēka!
Ja nekļūdos, tad ideāls ir Serēna, nevis Venusa, kura ir vecākā māsa. Šis būs pa pusei ideāls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:54, pirms 7 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Ja nekļūdos, tad ideāls ir Serēna, nevis Venusa, kura ir vecākā māsa. Šis būs pa pusei ideāls
savukārt, šis jāklis tiek tikai līdz pirmajam komatam- saliktā paplašinātā teikumā

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:55, pirms 7 gadiem
Atļušos piebilst, ka Elina Svitoļina ir latviešu izcelsmes ukrainiete. Pa Eurosport teica! Man kaut kā likās, ka vārda Elina nāk no latviešiem

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:55, pirms 7 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Oi, piedod, nezināju, ka komentētāju vidū iemaldījies ekstrasenss! Starp citu, pat ja US Open Kerbere izstāsies pirmajās kārtās, ļoti diez vai viņa būs laukā no TOP10.

Par WTA race - tu rakstīji, ka viņa tikko bija pirmā, bet tagad lidos ārā no top10. Kad viņa šogad bija pirmā WTA race rangā?
ZA tūre sastāv no diviem premier un GS(tur visur ir labi rezultāti) Uzvara, fināls, pusfināls! Bieži negadās, ka dažu mēnešu laikā no nr1 uz otro desmitu! Kerberei vajag vēl 2000p, lai paliktu top10!

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:57, pirms 7 gadiem
rolands99 rakstīja: Atļušos piebilst, ka Elina Svitoļina ir latviešu izcelsmes ukrainiete. Pa Eurosport teica! Man kaut kā likās, ka vārda Elina nāk no latviešiem
..sanāk, ka līdz Latvijas līmeņa žurnālistikai nebija nonākusi šī informācija, doma?

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:58, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Šovasar te visi baigie tenisa spečuki palikuši Katru gadu citā sportaveidā
Neesmu ielecis bandwagoonā. Ērnijs pairsa.

     [+] [-]

, 2017-07-10 16:58, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: savukārt, šis jāklis tiek tikai līdz pirmajam komatam- saliktā paplašinātā teikumā
O b.ļ.a, kārtējais valodas un gramatikas speciālists uzradās, kuram prāta pašam pamaz, lai runātu par tenisu, tomēr, atrod vietu, kur piesieties pie interpunkcijas, locījumiem, laikiem utt. Cerams, tava diena ir izdevusies, kārtējais grammar NAZI, pilns internets ar tādiem intelektuāļiem kā tu, kuri tik gaida, ka varēs atrast kādu kļūdu tekstā. Malacis! Riktīgs čalis.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-10 16:58, pirms 7 gadiem
Pretiniece gan bija smuka.

     [+] [-]

, 2017-07-10 17:01, pirms 7 gadiem
Jā, nebija. Vispār dīvaini.

Kommaer/// rakstīja: ..sanāk, ka līdz Latvijas līmeņa žurnālistikai nebija nonākusi šī informācija, doma?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 17:02, pirms 7 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Es neuzvelkos, tik nedaudz izbrīna, ka redz, lai cik nevēlama dažam labam būtu Ostapenko, jo nav latviete, tomēr skatās viņas spēles, komentē, bet tā pat, tā vietā, lai izteiktu prieku, sāk vilkt paralēles ar nacionalitāti, valodu utt. Ja tā netīk, neviens nespiež skatīties, var tak izvēlēties citus sporta veidus kam sekot līdzi, vai arī fanot piem. par Kontu, kura tagad spēlē, vai tad kāds spiež?
Mani šajā kategorijā lūdzu neliec. Mans komentārs bija par Eurosport.
Domāju maz tādu cilvēku, kas nepriecājas par Aļonas panākumiem.

     [+] [-]

, 2017-07-10 17:03, pirms 7 gadiem
backstab rakstīja: Mani šajā kategorijā lūdzu neliec. Mans komentārs bija par Eurosport.
Domāju maz tādu cilvēku, kas nepriecājas par Aļonas panākumiem.
Atvainojos, ja iemetu Tevi vienā katlā ar tiem, par kuriem mans komentārs bija domāts. Acīmredzot, nesapratu tā īsti līdz galam tavu komentāru .

     [+] [-]

, 2017-07-10 17:04, pirms 7 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: O b.ļ.a, kārtējais valodas un gramatikas speciālists uzradās, kuram prāta pašam pamaz, lai runātu par tenisu, tomēr, atrod vietu, kur piesieties pie interpunkcijas, locījumiem, laikiem utt. Cerams, tava diena ir izdevusies, kārtējais grammar NAZI, pilns internets ar tādiem intelektuāļiem kā tu, kuri tik gaida, ka varēs atrast kādu kļūdu tekstā. Malacis! Riktīgs čalis.
di bil!! es saku, ka Tu teikumu nelasi līdz galam- pričom te gramatika?? jolemole!! es i beiKts!! auzas, čali, auzas!!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 17:06, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Current ranking No. 1 (15 May 2017)
Klau, ja tev nav nekādas sajēgas par tenisu, tā rangu, ko nozīmē WTA race ranking un WTA rankings, un skaties wikipedia, tad beigsim diskusiju!
Pirmkārt, current ranking ir uz 26th june, nevis 15th may!
Otrkārt, Kerberei atņemot zaudētos punktus par 2016. gada Vimbldonu un pieskaitot iegūtos 2017.gada Vimbldonas punktus, zemākā vieta būs ceturtā un tikai tādā gadījumā, ja Vimbldonu uzvar Kuzņecova, Konta vai Vozņackī.
Treškārt, Kerberei nākamnedēļ būs 5975 punkti, atņemot tavus piesauktos 2000, viņa būtu 9.vietā.
Ceturtkārt, Kerbere noteikti nebūs tā, kura uz hard, kas ir viņas labākais segums, zaudēs visur pirmajās kārtās.
Piektkārt, WTA race ir rangs, kur ir tikai attiecīgā kalendārā gada iegūtie punkti, kur lielā mērā viņas 13.vieta ir French Open dēļ.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 17:06, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: di bil!! es saku, ka Tu teikumu nelasi līdz galam- pričom te gramatika?? jolemole!! es i beiKts!! auzas, čali, auzas!!!!
Acīmredzot, man laiks iziet pastaigāties, ja vairs nespēju uztvert to, ko raksta citi un sāku tulkot pa savam... nu nafig to internetu, būs jāatvainojas citādi par savu tekstu līdz vakaram un visiem pēc kārtas .

     [+] [-]

, 2017-07-10 17:08, pirms 7 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Acīmredzot, man laiks iziet pastaigāties, ja vairs nespēju uztvert to, ko raksta citi un sāku tulkot pa savam... nu nafig to internetu, būs jāatvainojas citādi par savu tekstu līdz vakaram un visiem pēc kārtas .
=))))

     [+] [-]

, 2017-07-10 17:15, pirms 7 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Klau, ja tev nav nekādas sajēgas par tenisu, tā rangu, ko nozīmē WTA race ranking un WTA rankings, un skaties wikipedia, tad beigsim diskusiju!
Pirmkārt, current ranking ir uz 26th june, nevis 15th may!
Otrkārt, Kerberei atņemot zaudētos punktus par 2016. gada Vimbldonu un pieskaitot iegūtos 2017.gada Vimbldonas punktus, zemākā vieta būs ceturtā un tikai tādā gadījumā, ja Vimbldonu uzvar Kuzņecova, Konta vai Vozņackī.
Treškārt, Kerberei nākamnedēļ būs 5975 punkti, atņemot tavus piesauktos 2000, viņa būtu 9.vietā.
Ceturtkārt, Kerbere noteikti nebūs tā, kura uz hard, kas ir viņas labākais segums, zaudēs visur pirmajās kārtās.
Piektkārt, WTA race ir rangs, kur ir tikai attiecīgā kalendārā gada iegūtie punkti, kur lielā mērā viņas 13.vieta ir French Open dēļ.
1. Būs vēl trakāk, ja 2 mēnešu laikā no nr1 uz vietu, kas nav top10!
2. Ļoti pareizi
3. Neaizmirsti, ka visas pārējās vāc punktus!
4. Labākais segums, bet katru turnīru nevar tikt finālos, pusfinālos(2016. gadā bija visos ZA tūrē)
5. WTA race- Nav vairs daudz turnīru, kur var punktus izcīnīt, bet pretinieces nesnauž, bet izcīna punktus!

3 GS, 5 Premier būs nospēlēts un paliek tikai 1 GS, 4 Premier kur punktus izcīnīt+ vēl mazie turnīri!

     [+] [-]

, 2017-07-10 17:16, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: Ko saka eksperti, ir šances pret Venus?
noteikti ir ja nedomās par to ka pretī Viljamsa.
Venusa pēdējā laikā līdz pusfināliem toč nav tikusi, jaunās spēj viņu "atkost", ja vien nervi kārtībā, bet mūsējai pagaidām par to nav jāsūdzas

     [+] [-]

, 2017-07-10 17:18, pirms 7 gadiem
Tāds ir teniss, kur vienu gadu tu esi labākais, bet nākamajā gadā ir jānoturas, jo savādāk tevi "apēdīs bez sāls".
Spriežot pēc rezultātiem, tad top10 vajag vismaz 40 uzvaras vai vismaz GS titulu!(Kerberei nav vēl 30)!
OFF

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 17:18, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: 1. Būs vēl trakāk, ja 2 mēnešu laikā no nr1 uz vietu, kas nav top10!
2. Ļoti pareizi
3. Neaizmirsti, ka visas pārējās vāc punktus!
4. Labākais segums, bet katru turnīru nevar tikt finālos, pusfinālos(2016. gadā bija visos ZA tūrē)
5. WTA race- Nav vairs daudz turnīru, kur var punktus izcīnīt, bet pretinieces nesnauž, bet izcīna punktus!
3. Neaizmirsti, ka visas pārējās arī zaud punktus!
4. To to pasaki Serēnai, Nadalam u.t.t.
5. Ir vēl ļoti daudz WTA premier, Ziemeļamerika, Āzija.

Godīgi sakot, man ir absolūti vienalga par to Kerberi, vienkārši nevajag runāt, ka viņa tulīt kritīs laukā no TOP10, ja tā nav taisnība. Nebūs viņa ārpus TOP10, ja nu vienīgi visā atlikušajā sezonā izlidos pirmajā kārtā vai nespēlēs vispār.

     [+] [-]

, 2017-07-10 17:22, pirms 7 gadiem
Juris_Churis rakstīja: 3. Neaizmirsti, ka visas pārējās arī zaud punktus!
4. To to pasaki Serēnai, Nadalam u.t.t.
5. Ir vēl ļoti daudz WTA premier, Ziemeļamerika, Āzija.

Godīgi sakot, man ir absolūti vienalga par to Kerberi, vienkārši nevajag runāt, ka viņa tulīt kritīs laukā no TOP10, ja tā nav taisnība. Nebūs viņa ārpus TOP10, ja nu vienīgi visā atlikušajā sezonā izlidos pirmajā kārtā vai nespēlēs vispār.
Esi tik pārliecināts?
Live WTA Ranking

     [+] [-]

, 2017-07-10 17:30, pirms 7 gadiem
Hei tauta- cikos rītdien sākas 1/4 fināls ?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 17:39, pirms 7 gadiem
cik es paskatījos Wiliamsas spēli šodien, serve viņai ir līmenī, bliež tā kā dzirksteles iet, tikai izspēlēs bieži vien tīklā ietesa.. Domāju vinnēt viņu būs ļoti grūti, bet ne neiespējami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-10 17:46, pirms 7 gadiem
rolands99 rakstīja: Atļušos piebilst, ka Elina Svitoļina ir latviešu izcelsmes ukrainiete. Pa Eurosport teica! Man kaut kā likās, ka vārda Elina nāk no latviešiem
Galīgi ne.. Vecāki ir Odesas ebreji, Jeļena un Mikhailo. Elina ir populārs vārds gan Grieķu/Ebreju kopienās, tā arī Skandināvijā

  -1 [+] [-]

, 2017-07-10 17:52, pirms 7 gadiem
Raiču rakstīja: Hei tauta- cikos rītdien sākas 1/4 fināls ?
Varbuut vispaar nebuus riit ..... uk velk uz 3dienieku lietavaam !!!!!! centra korts var neiztureet taadu slogu un vispaar kaads zin cik ir bijusas rekord lielas turniira piem . finaala kaveesanaas jo visur jau nav magic stikla jumti un kurs pa to atbild . piem es nopeerku finaala bileti pa 1000 un lietus - finaals acelts liidz riitam a man tak plain ticketi hotels beidzaas utt - tas viss norakstaas uz pats vainiigs vai kaa???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-10 18:11, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Esi tik pārliecināts?
http://live-tennis.eu/en/wta-live-ranking
Jā, esmu 100% pārliecināts, ka viņa nebūs laukā no TOP10.

     [+] [-]

, 2017-07-10 18:21, pirms 7 gadiem
latnieks rakstīja: Varbuut vispaar nebuus riit ..... uk velk uz 3dienieku lietavaam !!!!!! centra korts var neiztureet taadu slogu un vispaar kaads zin cik ir bijusas rekord lielas turniira piem . finaala kaveesanaas jo visur jau nav magic stikla jumti un kurs pa to atbild . piem es nopeerku finaala bileti pa 1000 un lietus - finaals acelts liidz riitam a man tak plain ticketi hotels beidzaas utt - tas viss norakstaas uz pats vainiigs vai kaa???
Nefleitē - Vimbldonā praktiski nav iepriekšpārdošanas. Online - pāris simtu biļešu 24 st pirms spēles. Cenas - ja nekļūdos nav augstākas par 200 GBP (uz fināliem).

     [+] [-]

, 2017-07-10 18:30, pirms 7 gadiem
pauls rakstīja: Nefleitē - Vimbldonā praktiski nav iepriekšpārdošanas. Online - pāris simtu biļešu 24 st pirms spēles. Cenas - ja nekļūdos nav augstākas par 200 GBP (uz fināliem).
Neteicu ka pirku es tik taa teoreetiski ka buutu ja buutu !!!!

     [+] [-]

, 2017-07-10 18:32, pirms 7 gadiem
pauls rakstīja: Eurosport krievu komentētājs tikko spriedelēja, ka iespējams ROLAND GARROS fināla atkārtojums.
Nebūtu jau slikti
Tikai žēl, ka pusfinālā...

     [+] [-]

, 2017-07-10 18:37, pirms 7 gadiem
andzadzo2008 rakstīja: Tikai žēl, ka pusfinālā...
Tev taisnība, bet to teica komentētājs.

     [+] [-]

, 2017-07-10 18:44, pirms 7 gadiem
Beidziet Lienīti Ostapenko lamāt par Jeļenu ,Aļonu,Elenu uut. Ja viņa pārstāv Latviju un runā latviešu mēlē, tad viņa ir Lienīte.

     [+] [-]

, 2017-07-10 18:46, pirms 7 gadiem
Kāds no Vecvecākiem varētu būt no Latvijas
marksis rakstīja: Galīgi ne.. Vecāki ir Odesas ebreji, Jeļena un Mikhailo. Elina ir populārs vārds gan Grieķu/Ebreju kopienās, tā arī Skandināvijā

     [+] [-]

, 2017-07-10 18:48, pirms 7 gadiem
qwyx rakstīja: Beidziet Lienīti Ostapenko lamāt par Jeļenu ,Aļonu,Elenu uut. Ja viņa pārstāv Latviju un runā latviešu mēlē, tad viņa ir Lienīte.
Eu kaatad jaadeevee sevastova vina ar diezgan raiti runaa lv meelee!!!!

     [+] [-]

, 2017-07-10 18:51, pirms 7 gadiem
rolands99 rakstīja: Kāds no Vecvecākiem varētu būt no Latvijas
varbūt kāds bēga no komandi Arajsa un tad padomju laikos grāmatās atmiņu stāstus stāstīja par to kādi latvieši fašisti visi...

     [+] [-]

, 2017-07-10 19:18, pirms 7 gadiem
šķidriņš rakstīja: Kā mani besī TV7 analfabētiskie komentētāji ! Viņiem vajag komentēt daiļslidošanu, kuru neskatos.
Jā, labi, ka Eurosport arī rādīja tiešraidē, klausījos viņu komentētāju, un tikai ieguvu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-10 20:14, pirms 7 gadiem
Izcili

  +1 [+] [-]

, 2017-07-10 20:28, pirms 7 gadiem
Ir kādam zināms, kur var spēli noskatīties. Diemžēl nevarēju tiešraidē paskatīties, kā jau lielākā daļa auditorijas, darbā daudziem jābūt bija. Paldies.

     [+] [-]

, 2017-07-10 20:43, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2017-07-10 21:31, pirms 7 gadiem
MALACĪTE !!!

     [+] [-]

, 2017-07-10 22:01, pirms 7 gadiem
escud rakstīja: Ir kādam zināms, kur var spēli noskatīties. Diemžēl nevarēju tiešraidē paskatīties, kā jau lielākā daļa auditorijas, darbā daudziem jābūt bija. Paldies.
Šovakar 22 00 pa TV7 rāda atkārtojumu!

  +2 [+] [-]

, 2017-07-10 22:07, pirms 7 gadiem
Esam visi Latvijā sajūsmā par Tavu raksturu un smago uzvaru šodien!!! Lai veicas rīt pret Viljamsu! Turēsim īkšķus par Tevi!

     [+] [-]

, 2017-07-10 22:36, pirms 7 gadiem
Jē, Nadals zaudēja!

     [+] [-]

, 2017-07-11 01:36, pirms 7 gadiem
#ripsportacentrs