Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:345, Did:0, useCase: 3

Tiešraide: Gulbis - Estrelja 6:1, 6:1, 6:2 (spēle galā)

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Tiešraide: Gulbis - Estrelja 6:1, 6:1, 6:2 (spēle galā)
Ernests Gulbis
Foto: AFP/Scanpix

Ernests Gulbis šodien sāks prestižo Vimbldonas turnīru, 1. kārtas mačā sacenšoties ar Dominikānas veterānu Viktoru Estrelju Burgosu. Mača sākums plkst. 13:30, tiešraide LTV7.

6:2 BREIKS! Estrelja labi sāk savu geimu (30:0), taču pēc pirmā zaudētā punkta sabrūk - Gulbis lieliski uzņem servi un izmanto jau pirmo mačbumbu, uzvarot četros punktos pēc kārtas un septīto reizi nobreikojot sāncensi. Pārliecinoša un neapšaubāma uzvara!

5:2 Nu jau Estrelja teicami pieņem (15:0) un tikpat labi uzbrūk (30:15), bet Gulbis atbild ar astoto eisu spēlē (dominikānim nevienas) un nokļūst geima attālumā no uzvaras spēlē.

4:2 BREIKS! Gulbja laba pieņemšana liek Estreljam sist tīklā un autā. Pie 0:30 seko ilgāka izspēle, bet iznākums nemainās - Estrelja sit autā (0:40). Gulbis lieliski uzņem otro servi un izmanto pirmo no trim breikbumbām.

3:2 Savu serves geimu Gulbis uzvar sausā.

2:2 Dubultkļūda arī Estreljam, un Gulbis tiek pie dubultās breikbumbas. Ilgā izspēlē Ernests tomēr sit tīklā, un dominikānis pēc tam atspēlē arī otru breikbumbu (40:40). Pie "vienādi" tenisisti aizvada vēl vienu ilgu un labu izspēli, taču Gulbis ar elegantu sitienu tomēr sit autā un pirmoreiz setā zaudē vairāk nekā vienu geimu.

2:1 Gulbis pie 40:15 pieļauj dubultkļūdu, taču vairs vaļību neatļaujas.

1:1 Retais geims, kurā Estreljam nerodas pārāk lielas grūtības.

1:0 Gulbis pie 30:0 divreiz sit autā, bet savu serves geimu uzvar.

Otrais sets

6:1 BREIKS! Gulbis tiek pie breikbumbas, kas reizē ir arī setbumba, un Estrelja ar dubultkļūdu uzdāvina pāragru uzvaru setā.

5:1 Estrelja arī šajā Gulbja serves geimā spēj sarežģīt latvietim dzīvi. Pie 0:30 un otrās serves Gulbis sit autā, un dominikānim pirmoreiz trīskāršā breikbumba. Vispirms Estrelja pietiekami labi uzņem Gulbja pirmo servi, tomēr sit tīklā (40:15), bet tad Gulbis ar diviem eisiem (pirmais eiss pat bija ar otro servi) jau panāk 40:40. Gulbis ar dubultkļūdu dod sāncensim ceturto breikbumbu, taču ar lielisku servi atspēlē arī to. Gulbis lieliski saīsina un panāk "vairāk", bet pēc tam seko piespiedu pauze, jo kādai no tiesnesēm palicis slikti. Arī pauze Gulbi nemulsina, un viņš droši pieliek geimam punktu.

4:1 BREIKS! Gulbja dominance turpinās. Divas breikbumbas, un Estrelja jau pie pirmās breikbumbas sit tīklā.

3:1 Cik labi geims sākās, tik slikti turpinājās. Pēc Gulbja eisa seko divas dubultkļūdas (līdz šim Gulbim nebija nevienas) un zaudēta izspēle pie savas otrās serves, uzdāvinot dominikānim divas breikbumbas (15:40). Tomēr arī šādā brīdī Gulbis saglabā mieru, atspēlējot pirmo breikbumbu un pēc tam ar eisu arī otro (40:40). Estrelja sit autā, un Gulbis pieliek punktu savam pagaidām smagākajam serves geimam spēlē.

2:1 BREIKS! Estrelja pie 15:0 pieļauj dubultkļūdu, un Gulbis izvirzās vadībā gan ar 30:15, gan 40:30, tiekot pie trešās beikbumbas otrajā setā. Dominikānis pirmo servi raida tīklā, bet pie otrās serves Gulbis izspēli uzvar ar ļoti pacietīgu spēli, konstanti raidot bumbiņu pa labo stūri un sagaidot Estreljas sitienu autā.

1:1 Par spīti nelielam brāķim vienā no izspēlēm Gulbis zaudē tikai vienu punktu un pārliecinoši notur savu servi.

0:1 Estrelja pie 30:0 pieļauj dubultkļūdu, taču uzreiz pēc tam pie tīkla uzvar sarežģītu izspēli (40:15). Pie nākamās serves dominikānis gan pārkāpj pāri līnijai (40:30) un ļauj Gulbim atgriezties geimā, ko latvietis ar izcilu sitienu pa stūri arī izmanto - 40:40. Pēc tam Gulbis iegūst arī divas breikbumbas - pirmā paliek neizmantota, no gala līnijas sitot nedaudz autā, bet otro ar teicamu servi atspēlē Estrelja, piespiežot sist tīklā. Otro setu tomēr ar smagu geimu sāk Estrelja.

Pirmais sets

6:1 Gulbis izmanto pirmo no divām setbumbām un absolūti pelnīti uzvar pirmajā setā.

5:1 BREIKS! Gulbis turpina lieliski uzņemt serves, atspēlējas no 0:30, iegūst breikbumbu un to spīdoši izmanto. Ar precīzu sitienu stūrī Gulbis tiek pie tīkla un pārliecinoši uzvar izspēlē.

4:1 Gulbis pie savas serves pēc breika sāk ar 0:30, taču, atšķirībā no pretinieka iepriekšējā geimā, nekrīt panikā un, pateicoties labai servei, aukstasinīgi uzvar četrus punktus pēc kārtas.

3:1 BREIKS! Vispirms Gulbis garā izspēlē piespiež Estrelju sist tīklā un uzreiz pēc tam labi uzņem servi un teicami sit gar līniju, panākdams 30:0. Estrelja nervozā brīdī atbild ar dubultkļūdu (0:40), un Gulbis viegli izmanto jau pirmo breikbumbu.

2:1 Trešais geims Gulbim problēmas nesagādā - tikai viens zaudēts punkts (15:15).

1:1 Pirmo punktu pie pretinieka serves iegūst Gulbis, bet Estrelja droši uzvar savu pirmo geimu.

1:0 Dominikānis pie Gulbja serves izvirzās vadībā gan ar 15:0, gan 30:15, taču latvietis abas reizes nekavējoties atbild ar eisu. Gulbim vēl divas teicamas pirmās serves un pirmais uzvarētais geims.

13:40 Pirmsspēles izlozē uzvar dominikānis, kurš izvēlas sākt ar serves uzņemšanu.

13:34 Abi tenisisti nelielu aplausu pavadībā ierodas kortā un drīzumā sāks iesildīšanos.

Gulbja un Estreljas profilu salīdzinājums

GulbisKategorijaEstrelja
28Vecums36
1.93 mAugums1.70 m
589.Rangā96.
6Vienspēļu tituli3
31-37Grand Slam bilance6-13
6-9Vimbldonas bilance1-3
0-1Sezonas bilance8-8
220-204Karjeras bilance81-70
-Sezonas zālāja bilance0-1
10-19Karjeras zālāja bilance4-10
-Sezonas taibreiki8-7
89-98Karjeras taibreiki39-31
10-164-setu mači13-9
4-95-setu mači7-4
3 reizesAtspēlēšanās no 0-23 reizes

Piezīme: iekļauta "Grand Slam" un ATP pamatturnīru, kā arī Deivisa kausa statistika.

Informācija pirms spēles

Veselības problēmu māktajam Gulbim 10. Vimbldona

Gulbis Vimbldonā izmanto t.s. aizsargāto reitingu (#99), kas viņam šogad ļāva piedalīties arī "French Open" un kuru varēs izmantot vēl vairākos turnīros. Gulbis pēc Vimbldonas plānojis vēl dažas nedēļas palikt Eiropā un spēlēt māla seguma ATP turnīros. Vimbldonā viņš ieradies bez lieliem mērķiem sezonas trešajā "Grand Slam" turnīrā.

Pirmkārt, Gulbim šogad mieru nedod dažādi savainojumi (plaukstas locītava, kāja un arī problēmas ar vēderu). Ernests šogad uz zālāja vēl nav spēlējis, kājas savainojuma dēļ izlaižot vienīgo plānoto turnīru, kas bija Īstbornas kvalifikācija.

Otrkārt, zālājs nav Gulbja segums – uz tā viņam karjeras laikā ir tikai 10 uzvaras. Ernestam nepatīk šim zālājam raksturīgais zemais atlēciens, tāpat ir sarežģīta kustēšanās. Vimbldonā tālāk par 2. kārtu viņš ticis tikai vienreiz – 2013. gadā gūtas divas uzvaras, turklāt viena no tām bija mačā pret ceļgala savainojuma upuri Žo-Vilfrīdu Tsongu, kurš toreiz izstājās.

Kopš Tsongas izstāšanās 2013. gada turnīra 2. kārtas mačā Gulbis Vimbldonas kortos uzvarējis tikai vienā cīņā (1-4), šo uzvaru Baltijas derbijā gūstot pret trešā simta spēlētāju Jirgenu Zopu. Ernestam Vimbldonā šobrīd ir aktīva trīs zaudējumu sērija, kuru šogad ir labas izredzes pārtraukt, jo 1. kārtā ielozēts cits zālāju nemīlošs tenisists, kurš turklāt ir karjeras norietā.

Gulbja rezultāti Vimbldonā (6-9)

GadsK.PretinieksRezultāts
2007.1.Markoss Bagdatis6:3 4:6 3:6 2:6
2008.1.Džons Isners7:5 7:5 6:7(3) 7:6(6)
2.Rafaels Nadals7:5 2:6 6:7(2) 3:6
2009.1.Rikardo Gedins6:2 6:4 6:4
2.Endijs Marejs2:6 5:7 3:6
2011.1.Dmitrijs Tursunovs3:6 6:3 6:7(12) 6:7(1)
2012.1.Tomāšs Berdihs7:6(5) 7:6(4) 7:6(4)
2.Ježijs Janovičs6:2 4:6 6:3 6:7(2) 7:9
2013.1.Eduārs Rožē-Vaselāns7:6(1) 6:4 7:5
2.Žo-Vilfrīds Tsonga3:6 6:3 6:3 (izst.)
3.Fernando Verdasko2:6 4:6 4:6
2014.1.Jirgens Zops7:6(7) 7:5 7:6(10)
2.Serhijs Stahovskis4:6 3:6 6:7(5)
2015.1.Lukāšs Rosols6:7(2) 3:6 6:7(4)
2016.1.Džeks Soks4:6 4:6 4:6

Gulbja pirmais pretinieks – sliktā formā esošs māla speciālists

Skaitot "Challenger" turnīrus, Estrelja zaudējis astoņas no pēdējām deviņām spēlēm, šajā posmā vienīgo uzvaru gūstot "French Open" 1. kārtā pret Teimurazu Gabašvili – 6:7(9), 2:6, 7:6(3) 6:3, 6:2. Tā ir viena no trim reizēm, kad Estrelja mačā uzvarējis no 0-2. Pārējās divas tādas uzvaras viņam ļoti sen un pret vājiem pretiniekiem – 2003. un 2005. gadā Deivisa kausā pret ārpus Top 800 bijušiem Paragvajas un Jamaikas spēlētājiem.

Estreljam "Grand Slam" karjerā ir tikai sešas uzvaras, no tām Vimbldonā tikai viena, šeit 2015. gadā veterānu mačā apspēlējot Benjaminu Bekeru.

Kito karalis Estrelja, kurš pēc mēneša svinēs 37. dzimšanas dienu, visus trīs karjeras ATP titulus izcīnījis, Ekvadoras galvaspilsētā Kito, tur māla seguma "ATP World Tour 250" turnīrā uzvarot trīs gadus pēc kārtas: 2015-17. Citos ATP turnīros viņš līdz finālam nav ticis.

Estrelja pirmo titulu ieguva 34 gadu un sešu mēnešu vecumā, 2015. gada februārī kļūstot par vecāko spēlētāju, kurš izcīnījis pirmo titulu. Pagājušā gada vasarā viņa sasniegumu pārspēja Itālijas tenisists Paolo Lorenci (34, 7).

2015. gada Kito turnīrs Estreljam bija tikai 13. ATP turnīrs karjerā, profesionālā tenisa augstākajā līmenī tiekot ļoti vēlu. 2014. gads bija pirmais, kad viņš sezonu pabeidza ranga pirmajā simtniekā, tur finišējot arī nākamajās divās sezonās. Viņa rekords ir 43. vieta, kas sasniegta 2015. gada jūlijā.

Estrelja ir ļoti izteikts māla speciālists, kurš uz zālāja seguma nav bīstams. Viņam uz šī seguma ir tikai četras ATP līmeņa uzvaras. Labākā no tām, skatoties pēc pretinieka reitinga, ir 46. numura Žiljēna Beneto uzvarēšana 2014. gadā Londonā. Šovasar Viktoram tikai viena spēle uz zālāja, pagājušajā nedēļā Antaljā zaudējot trešā simta spēlētājam Danielam Altmaijeram.

Tikai 1.70 metrus garais Estrelja ir ar lielu ātrumu apveltīts spēlētājs, viņam patīk māla tenisam raksturīgās garās izspēles. Lai arī Gulbis nav zālāja seguma spēlētājs, viņam šodienas mačā viens liels pluss ir iespaidīgā serve, kurai vajadzētu ļaut gūt daudz vieglu punktu un savas serves geimos justies komfortablāk. Viktoram tādas serves nav.

Estrelja tikai vienreiz (1-4) uzvarējis Top 10 spēlētāju, šo uzvaru gūstot 2015. gadā Barselonā uz māla pret tā laika devīto numuru Marinu Čiliču (6:4, 6:4). "Grand Slam" turnīros viņš ne reizi nav uzveicis Top 50 tenisistus un tikai trīs reizes apspēlējis simtniekā esošus spēlētājus – Igoru Saislingu (#72), jau pieminēto Bekeru (#51) un Iļju Marčenko (#71).

Gulbis šodien centīsies gūt pirmo ATP uzvaru (neskaitot "Challenger" turnīrus un kvalifikācijas) kopš pagājušā gada "French Open", kur viņam bija trīs uzvaras. Kopš tā laika Ernests ATP līmenī zaudējis piecas spēles pēc kārtas. Šogad visos līmeņos viņam ir tikai divas uzvaras (2-6).

.
Slēpts komentārs: Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans

  +9 [+] [-]

, 2017-07-04 08:14, pirms 8 gadiem
Visu cieņu Gulbim un protams veiksmi,lai ko arī nerunātu par viņu šobrīd! Devis mums daudz svētku un emociju! Tagad jau varētu teikt,palēnām paliek par veterānu,bet nu veiksmi,un gaidam nākošo jauno talantu!
Slēpts komentārs: JoKaLeMeNe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Karalis Hokejs

  +6 [+] [-]

, 2017-07-04 09:19, pirms 8 gadiem
busix rakstīja: Visu cieņu Gulbim un protams veiksmi,lai ko arī nerunātu par viņu šobrīd! Devis mums daudz svētku un emociju! Tagad jau varētu teikt,palēnām paliek par veterānu,bet nu veiksmi,un gaidam nākošo jauno talantu!
Gulbim vēl tik 28 gadi ))
Varbūt, kaut kas iekodīs un viņš sagribēs atcerēties par sevis paša talantu
Cerība ir!

  -4 [+] [-]

, 2017-07-04 09:33, pirms 8 gadiem
Nu šis ir tik reāli ņemams pretinieks, ka, ja nevar šito vinnēt, tad točna jābeidz karjera!!! Ir jāizmanto iespēja, bet zinot Gulbi zaudējums ir ļoti reāls.

     [+] [-]

, 2017-07-04 09:38, pirms 8 gadiem
Potētais Strazds atkal dosies cīņāLai veicas.Par lielu uzvaru!!!

  +8 [+] [-]

, 2017-07-04 09:45, pirms 8 gadiem
Kauns par latviešiem - SC lasītājiem un komentētājiem!
Tālu nav jāmeklē - Sevastovai 27 un kā viņa atgriezās lielajā tenisā! Ceru un ticu, ka Gulbis tiks galā ar traumām, saņemsies un atgriezīsies ranga simtniekā! Un arī šodien - par UZVARU!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-04 09:55, pirms 8 gadiem
wake-up rakstīja: Kauns par latviešiem - SC lasītājiem un komentētājiem!
Tālu nav jāmeklē - Sevastovai 27 un kā viņa atgriezās lielajā tenisā! Ceru un ticu, ka Gulbis tiks galā ar traumām, saņemsies un atgriezīsies ranga simtniekā! Un arī šodien - par UZVARU!
Nu gan salīdzināji - meiteni, kas pieradusi smagi kapāt, jo nekas dzīvē no gaisa nav kritis, ar bagātu vecāku dēliņu ... .

  +7 [+] [-]

, 2017-07-04 10:12, pirms 8 gadiem
Pret Čiliču FO nospēlēja cienījami, biju pārsteigts....nu, FO nenoveicās ar izlozi un veiksme šoreiz atdod šo parādu - tiek 36 gadīgs 93.rangs...būtu jāizmanto brīdis, kad Fortūna ir uzgriezusi priekšu!
Ko par viņa pretinieku, kurš nekad nav redzēts, domāt?
...36 gadi un joprojām top100, GS nav manīts, tàtad čelendžeru zzvaigzne...noteikti rūpējas par sevi, ievēro režīmu utt...diez ko par Gulbi varēs teikt 36 gados?...būs top100?
Ernests ir mūsējais, lai kāds ar viņš būtu, bet tomēr mūsējais!
Atbalstām!
...ja nebūs cīņa, bet kaunpilna padošanās, tad pēc spēles lamāsim! ...jo tikai tad bùs to nopelnījis...
Par Ernestu!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-04 10:13, pirms 8 gadiem
Neticas, bet ceru, ka Gulbis vēl nav galīgi atmetis ar roku profesionālam tenisam. raksturs, protams, salīdzinot ar abām top meitenēm ir šausmīgi švaks, kur pat lielais talants nespēj ilgi kompensēt.

  +5 [+] [-]

, 2017-07-04 10:15, pirms 8 gadiem
Ja kas, visi tenisisti nāk no bagātām ģimenēm, tas pats Djokovičs un Nadals. Bez naudas diemžēl nevar izsisties tenisā mūsdienās. Vēl jo vairāk Latvijā, kur netiek piešķirti nekādi Līdzekļi tenisā un citur sportā. Piemēram, Vācijā federācija apmaksā tenisa treneri sportistiem. ASV visu apmaksā, lai kļūtu par profesionāli.

JoKaLeMeNe rakstīja: Nu gan salīdzināji - meiteni, kas pieradusi smagi kapāt, jo nekas dzīvē no gaisa nav kritis, ar bagātu vecāku dēliņu ... .

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 11:23, pirms 8 gadiem
Jāuzvar beidzot!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-04 11:26, pirms 8 gadiem
rolands99 rakstīja: Ja kas, visi tenisisti nāk no bagātām ģimenēm, tas pats Djokovičs un Nadals. Bez naudas diemžēl nevar izsisties tenisā mūsdienās. Vēl jo vairāk Latvijā, kur netiek piešķirti nekādi Līdzekļi tenisā un citur sportā. Piemēram, Vācijā federācija apmaksā tenisa treneri sportistiem. ASV visu apmaksā, lai kļūtu par profesionāli.
Kā tad ar Viljamsām?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-04 11:40, pirms 8 gadiem
Ne visi nāk no bagātām ģimenēm - tie stāsti ir dažādi. Bet ne jau par to ir runa. Gulbis ir dzīves baudītājs, viņam teniss dzīvē nekad nav bijis prioritārs. Labāk ietusēt ar draugiem, nolīgt zviedru prostitūtas, aiziet uz kazino, iedzert ja gribās, tagad ir apprecējies - lieta ir attieksmē. It kā pirmajā kārtā vajadzētu uzvarēt bet mums jau nav nekādas skaidrības kādā formā, kādā kondīcijā ir Gulbis, kā ir vai arī nav sagatavojies turnīram. Neko diži vairāk kā uzvaru vien pirmajā kārtā es no viņa negaidu.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-04 12:02, pirms 8 gadiem
cerams, ka savainojumi netraucēs. Novēlu uzvaru! Ja ne uzvaru, tad vismaz saturīgu spēli!

  +3 [+] [-]

, 2017-07-04 12:02, pirms 8 gadiem
zanessa rakstīja: Kā tad ar Viljamsām?
Tev, bjac, saka: "ASV visu apmaksā, lai kļūtu par profesionāli."

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 12:03, pirms 8 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Gulbim vēl tik 28 gadi ))
Varbūt, kaut kas iekodīs un viņš sagribēs atcerēties par sevis paša talantu
Cerība ir!
Dažs labs vietējais basketbolists 28 gados jau bija pensijā

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 12:52, pirms 8 gadiem
Un par māsām Viljamsām - tas stāstiņš ka viņas nāk no supernabadzīga geto, ir PR izdomāts fufelis, cik var saprast superbagāta ģimene nebija, bet nebija arī nekāda skaudrā bērnība iekš nēģeru geto.

     [+] [-]

, 2017-07-04 12:57, pirms 8 gadiem
Vai kāds nevarētu ieteikt- cik papildus porcijas jāņem uz krūts, lai mierīgi noskatītos šo spēli ar Rīmeņa komentāriem (Ernestam kļūda, mūsējam nepaveicās; pretinieks nospēlē lieliski, šim paveicās)?
Ceram, ticam!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-07-04 13:00, pirms 8 gadiem
rolands99 rakstīja: Ja kas, visi tenisisti nāk no bagātām ģimenēm, tas pats Djokovičs un Nadals. Bez naudas diemžēl nevar izsisties tenisā mūsdienās. Vēl jo vairāk Latvijā, kur netiek piešķirti nekādi Līdzekļi tenisā un citur sportā. Piemēram, Vācijā federācija apmaksā tenisa treneri sportistiem. ASV visu apmaksā, lai kļūtu par profesionāli.
un kāpēc turīgā Skandināvija kopumā ir tik švaka tenisā, kamēr trūcīgie rumāņi,bulgāri,serbi vienmēr ir TOPĀ?

  +3 [+] [-]

, 2017-07-04 13:00, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Dažs labs vietējais basketbolists 28 gados jau bija pensijā
Ja kādu kretinē Gulbis un viņa raksturs, tad Tevis pieminētā tipāža raksturs ir kaut kas vēl dramatiskāks

  -2 [+] [-]

, 2017-07-04 13:10, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: un kāpēc turīgā Skandināvija kopumā ir tik švaka tenisā, kamēr trūcīgie rumāņi,bulgāri,serbi vienmēr ir TOPĀ?
Dāņiem ir Vozņacki. Un Bjerns Borgs vai Stefans Edbergs jau nebija nekādi serbi. Bet zviedriem tenisā pašlaik ir krīze.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-04 13:18, pirms 8 gadiem
Un no vienas puses - ja jau visu tenisā izšķirtu tikai nauda un bagāta ģimene, tad kāpēc, piemēram, WTA tūre ir pilna ar rumānietēm? Halepa tur nebūt nav vienīgā. No Rumānijas nāk vesela blice labu sieviešu tenisistu un nedomāju ka arī Čehijā visi ir superbagāti - a viņiem Kvitova, Pliškova, Safarova, Stricova. Nauda ta nauda bet vispirms visu izšķir laba sistēma un atlase.

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:23, pirms 8 gadiem
Ja turēs pirmo servi līmenī, tad būs rezultāts!

  +5 [+] [-]

, 2017-07-04 13:24, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Un no vienas puses - ja jau visu tenisā izšķirtu tikai nauda un bagāta ģimene, tad kāpēc, piemēram, WTA tūre ir pilna ar rumānietēm? Halepa tur nebūt nav vienīgā. No Rumānijas nāk vesela blice labu sieviešu tenisistu un nedomāju ka arī Čehijā visi ir superbagāti - a viņiem Kvitova, Pliškova, Safarova, Stricova. Nauda ta nauda bet vispirms visu izšķir laba sistēma un atlase.
Tradīcijas un sistēma, bet ja vien visu neapmaksā valsts, tad ģimenei tomēr ir jābūt turīgai, lai varētu kko nopietnu sasniegt tenisā.. viena junioru treniņnometne maksā ap 20 štukām un tas bija gadus trīs atpakaļ, nemaz nerunājot par 4-6 stundu ikdienas treniņiem.. cilvēki ik redz tūkstošus, ko var vinnēt lielajos turnīros, bet lielakajai daļai pat nojausma nav par tiem cipariem (gan naudas, gan stundu), kas tiek ieguldīti, lai līdz turienei tiktu. Un kā vispār var pateikt, ka profesionālam sportistam nav rakstura? Bez rakstura neviens vispār par profesionālu sportistu nekļūst, īpaši jau pie mūsdienu konkurences.

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:29, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Un no vienas puses - ja jau visu tenisā izšķirtu tikai nauda un bagāta ģimene, tad kāpēc, piemēram, WTA tūre ir pilna ar rumānietēm? Halepa tur nebūt nav vienīgā. No Rumānijas nāk vesela blice labu sieviešu tenisistu un nedomāju ka arī Čehijā visi ir superbagāti - a viņiem Kvitova, Pliškova, Safarova, Stricova. Nauda ta nauda bet vispirms visu izšķir laba sistēma un atlase.
https://www.nytimes.com/2017/06/26/...

palasi, varbuut gudraaks paliksi.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 13:29, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tradīcijas un sistēma, bet ja vien visu neapmaksā valsts, tad ģimenei tomēr ir jābūt turīgai, lai varētu kko nopietnu sasniegt tenisā.. viena junioru treniņnometne maksā ap 20 štukām un tas bija gadus trīs atpakaļ, nemaz nerunājot par 4-6 stundu ikdienas treniņiem.. cilvēki ik redz tūkstošus, ko var vinnēt lielajos turnīros, bet lielakajai daļai pat nojausma nav par tiem cipariem (gan naudas, gan stundu), kas tiek ieguldīti, lai līdz turienei tiktu. Un kā vispār var pateikt, ka profesionālam sportistam nav rakstura? Bez rakstura neviens vispār par profesionālu sportistu nekļūst, īpaši jau pie mūsdienu konkurences.
Taisnība! un vidusmēra latvietim ar savu ģimenes budžetu tie ir astronomiski cipari,bez valsts vai privātiem sponsoriem tur neiztikt!

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:33, pirms 8 gadiem
Ē bļā kur teniss?

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:33, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tradīcijas un sistēma, bet ja vien visu neapmaksā valsts, tad ģimenei tomēr ir jābūt turīgai, lai varētu kko nopietnu sasniegt tenisā.. viena junioru treniņnometne maksā ap 20 štukām un tas bija gadus trīs atpakaļ, nemaz nerunājot par 4-6 stundu ikdienas treniņiem.. cilvēki ik redz tūkstošus, ko var vinnēt lielajos turnīros, bet lielakajai daļai pat nojausma nav par tiem cipariem (gan naudas, gan stundu), kas tiek ieguldīti, lai līdz turienei tiktu. Un kā vispār var pateikt, ka profesionālam sportistam nav rakstura? Bez rakstura neviens vispār par profesionālu sportistu nekļūst, īpaši jau pie mūsdienu konkurences.
Raksturi ir dažādi. Ir Rodžers Federers un ir anglis Evanss - cilvēki ir dažādi, arī sportā.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 13:33, pirms 8 gadiem
Vēlu veiksmi Ernijam

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 13:35, pirms 8 gadiem
Sarauj Ernijs !!!

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:35, pirms 8 gadiem
Viņi abi izskatās identiski

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:36, pirms 8 gadiem
Teniss ir pārliecinoši dārgākais sporta veids! Aiz katra GS pārstāvja stāv turīga ģimene, turīgi privāti sponsori, vai turīga federācija.
Spēlēt tenisu nav nemaz tik dārgi, bet ieguldīt 10-15 gadus tenisā un braukāt pa ārzemju turnīriem, lai sasniegtu GS līmeni ir dārgi!
Ļoti daudziem neizdodas sasniegt GS līmeni un viņi strādā ar sportu saistītās sfērās!
Tradīcījas, sistēma ir līdz pusaudžu vecumam un tālāk ir jau tavs un tavas komandas individuālais ceļš!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-04 13:40, pirms 8 gadiem
Girtelis rakstīja: https://www.nytimes.com/2017/06/26/...

palasi, varbuut gudraaks paliksi.
Un ko tu ar to augsprātīgo varbūt gudrāks paliksi gribēji pateikt? Tas tāpat ir skaidrs ka katra lieta dzīvē prasa upurus, sevišķi profesionālais sports, kas tur sevišķs? Domā baigi mani pārsteidzi.

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:42, pirms 8 gadiem
Uz tā mazā laukuma fona ,Gulbis izskatās milzīgs !!

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:42, pirms 8 gadiem
komentētāji pilnīgi ibio.. pat ekrāna redzams kas sāks ar servi, tie vēl nevar ieraudzīt klauni ibio

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:44, pirms 8 gadiem
Protams ka teniss ir dārgs. Un protams ka tur ir tūkstoši censoņu un, piemēram, Grand Slam līmeni sasniedz tikai nedaudzie. Arī lielo naudu tenisā pelna tikai pirmais simtnieks. Tas taču visiem ir skaidrs. Borē te pašsaprotamas lietas.

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:47, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: komentētāji pilnīgi ibio.. pat ekrāna redzams kas sāks ar servi, tie vēl nevar ieraudzīt klauni ibio
Par ko tu? Rīmenis jau pirms spēles sākuma minēja, ka Gulbis servēs!

  +2 [+] [-]

, 2017-07-04 13:48, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Teniss ir pārliecinoši dārgākais sporta veids! Aiz katra GS pārstāvja stāv turīga ģimene, turīgi privāti sponsori, vai turīga federācija.
Spēlēt tenisu nav nemaz tik dārgi, bet ieguldīt 10-15 gadus tenisā un braukāt pa ārzemju turnīriem, lai sasniegtu GS līmeni ir dārgi!
Ļoti daudziem neizdodas sasniegt GS līmeni un viņi strādā ar sportu saistītās sfērās!
Tradīcījas, sistēma ir līdz pusaudžu vecumam un tālāk ir jau tavs un tavas komandas individuālais ceļš!
un ar ko tad tieši Rumānijā sistēma ir labāka par norvēģu,dāņu,somu?

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:51, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: un ar ko tad tieši Rumānijā sistēma ir labāka par norvēģu,dāņu,somu?
norvēģi vispār spēlē tenisu?

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:52, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Raksturi ir dažādi. Ir Rodžers Federers un ir anglis Evanss - cilvēki ir dažādi, arī sportā.
Nu bet protams, ka gan raksturi, gan cilvēki ir dažādi, vai kāds apgalvo pretējo? Tas nekādi neapgāž faktu, ka, lai vispār tiktu līdz augstako sasniegumu limenim it īpaši tādā sporta veidā, kā teniss, ir vajadzīgs spēcīgs raksturs un lielākajā daļā pasaules arī turīga ģimene.

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:54, pirms 8 gadiem
mazais čigāns grimst

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:55, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: un ar ko tad tieši Rumānijā sistēma ir labāka par norvēģu,dāņu,somu?
Svarīga nav sistēma, bet tavs un tavas komandas individuālais ceļš, lai sasniegtu GS līmeni!

  +3 [+] [-]

, 2017-07-04 13:57, pirms 8 gadiem
Lieliski ieservēja Ernijs

  +2 [+] [-]

, 2017-07-04 13:57, pirms 8 gadiem
nu tās seves naglo kā no pistoles!

  +2 [+] [-]

, 2017-07-04 13:58, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Teniss ir pārliecinoši dārgākais sporta veids!


Nosauc vienu vienīgu izdevumu pozīciju, kurā teniss dārguma ziņā spētu sacensties ar jāšanas sportu, lielo klašu burāšanu, automotosportus mēs, protams, neskaitām kā neolimpiskus.

Tu domā, ka divi miljoni augstākminētajos sporta veidos olimpisko spēļu medaļu pretendentu līmenī vispār ir kaut neliela nauda? Bet tenisā ar diviem miljoniem var izdarīt diezgan daudz.

     [+] [-]

, 2017-07-04 13:59, pirms 8 gadiem
Gulbis joprojāj nav iemācījies meditēt.... Skatītāji traucē

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:00, pirms 8 gadiem
Skaisti 5:1

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:01, pirms 8 gadiem
Serve gan joprojām augstā pasaules klases līmenī!

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:02, pirms 8 gadiem
Nevar saprast... vai viņš tā kā mazliet ir mainijis forehand

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:03, pirms 8 gadiem
visi mūsējie grauj 1 setā. Nastja 6-1, Aļona 6-0, ERnijs 6-1 nice

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:04, pirms 8 gadiem
Tipisks zāliena teniss - īsi geimi, īsi seti, maz tenisa.

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:04, pirms 8 gadiem
Es tā klusībā ceru, ka Gulbim Ostapenko ar GS titulu būs noņēmusi to lielo atbildības logu...

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:04, pirms 8 gadiem
South Jabulani rakstīja: Nevar saprast... vai viņš tā kā mazliet ir mainijis forehand
ir ir vairs tā nevēzē to kreiso roku

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:04, pirms 8 gadiem
Tiešām super kā visi Latvieši nospēlēja tieši pirmo setu! Aiziet Gulbi!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:05, pirms 8 gadiem
Kā mani tas Rīmenis kaitina. Pie 5:1 jau izskanēja frāze - vecais Gulbis ir atpakaļ... Pēc šitā izslēdzu skaņu

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:06, pirms 8 gadiem
imex rakstīja: Kā mani tas Rīmenis kaitina. Pie 5:1 jau izskanēja frāze - vecais Gulbis ir atpakaļ... Pēc šitā izslēdzu skaņu
viņš izteica cerību, neapgalvoja

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:08, pirms 8 gadiem
Kommaer/// rakstīja: viņš izteica cerību, neapgalvoja
Jā, tas gan. Ja godīgi tad atgādina SC kepkas, kas pēc kādas uzvarētas Gulbja spēles komentē - Gulbis ir atpakaļ. Rīmenis tiešām domā, ka 2x nobreikojot veterānu, vecais Gulbis tūlīt būs atpakaļ.
Anyway, kaitina tas Rīmenis. Pēc vakardienas komentāriem spriežot, ne mani vien...

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:09, pirms 8 gadiem
Un nevajag te dzīt fufeli ka teniss ir pārliecinoši dārgākais sporta veids, tā var apgalvot tikai cilvēks kas, piemēram par autosporta izmaksām nav dzirdējis neko. Un tas ir tikai viens piemērs.

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:11, pirms 8 gadiem
Kommaer/// rakstīja: viņš izteica cerību, neapgalvoja
Nedzirdēju vārdu ''cerams''. Dotajā brīdī varbūt viņš ir atpakaļ, bet vai tā kļūs par tendenci?

  -2 [+] [-]

, 2017-07-04 14:12, pirms 8 gadiem
ice F-1 rakstīja: un ar ko tad tieši Rumānijā sistēma ir labāka par norvēģu,dāņu,somu?
Pirms kaut ko raksti - vispirms painteresējies vai norvēģi vispār spēlē tenisu (nopietnā līmenī).

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:12, pirms 8 gadiem
imex rakstīja: Jā, tas gan. Ja godīgi tad atgādina SC kepkas, kas pēc kādas uzvarētas Gulbja spēles komentē - Gulbis ir atpakaļ. Rīmenis tiešām domā, ka 2x nobreikojot veterānu, vecais Gulbis tūlīt būs atpakaļ.
Anyway, kaitina tas Rīmenis. Pēc vakardienas komentāriem spriežot, ne mani vien...
Māris Rīmenis man iespiedies atmiņā ar: ".. pēdējā virāža, pēdējā virāža- Māris štrombergs- Olimpiskais Čempions!" - un, no tās pašas Olimpiādes- "atspogoļo. atspogoļo..- nevaru izrunāt šo vārdu" (atspoguļoties) .. man ļoti patīk viņa amizantais komentēšanas stils )))

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:14, pirms 8 gadiem
Vērtējot cik konkrētais sporta veids ir dārgs vai lēts, noteikti ir jāņem vērā arī tas cik ar to var nopelnīt ... un tennis pro līmenī ir labi pelnošs sporta veids... un kā jau teica tennisa federāciajs prezidents ja nemaldos, tennis bērniem nav vēl tik dārgs, dārgs tas paliek kad jāpātriet uz pro l;īmeni.

Daudzi noteikti šokēsies... viens no dārgākajiem sporta veidiem pasaulē ja ņem vērā arī to cik ar konkrēto sporat veidu ir iespēja nopelnīt it BODYBUILDINGS

  -1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:15, pirms 8 gadiem
Man patīk linijtiesnese , šmak šmak, varētu viņu izdraftēt

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:15, pirms 8 gadiem
Bodybuildings ari amatieru līmen';i ir jau ļoti dārgs sporta veuids.. netikaki pro līmenī vien

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:17, pirms 8 gadiem
Trakais bobis rakstīja: Vērtējot cik konkrētais sporta veids ir dārgs vai lēts, noteikti ir jāņem vērā arī tas cik ar to var nopelnīt ... un tennis pro līmenī ir labi pelnošs sporta veids... un kā jau teica tennisa federāciajs prezidents ja nemaldos, tennis bērniem nav vēl tik dārgs, dārgs tas paliek kad jāpātriet uz pro l;īmeni.

Daudzi noteikti šokēsies... viens no dārgākajiem sporta veidiem pasaulē ja ņem vērā arī to cik ar konkrēto sporat veidu ir iespēja nopelnīt it BODYBUILDINGS
Teniss, nevis tennis

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:18, pirms 8 gadiem
Breiks !!! : )

  +2 [+] [-]

, 2017-07-04 14:18, pirms 8 gadiem
Gulbis lido 18+ neticami!

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:25, pirms 8 gadiem
ir links, kur var paskatīties, ja esi ārpus LV? LTV7 nerāda

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:26, pirms 8 gadiem
Saprotams, ka pretinieks jau ir norietā, bet nu Ernestam sitieni ir palikuši tomēr spēcīgi, neskatoties uz visām traumām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:27, pirms 8 gadiem
88mB rakstīja: ir links, kur var paskatīties, ja esi ārpus LV? LTV7 nerāda
fromhot.com

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:32, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Gulbis lido 18+ neticami!
Noper kā tādus lemberdzēnus pavasarī un kruīzā brauc pāri kā Igijs Lebim

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:34, pirms 8 gadiem
lukaz23 rakstīja: Gulbis joprojām spēlē kā stabils Top20 pie nosacījuma ,kad ir pilnīgi vesels!!!
Uz kā fona?

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:34, pirms 8 gadiem
Dodiet man pareizo pretinieku un es izkustināšu Zemeslodi! (Arhimēds.)

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:37, pirms 8 gadiem
Cerams, ka Ernesta, sis partraukums nepabojaas ritmu

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:39, pirms 8 gadiem
Rīmenis - Diezgan apaļīga

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:39, pirms 8 gadiem
5:1

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:39, pirms 8 gadiem
Rīmenis ir vnk ...
pie 4-1 taisa tradēģiju, ja Gulbis nonāk iedzinējos 15-30, vnk nevar paklausīties to drama queen

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:39, pirms 8 gadiem
diezgan apaļīga... (M.Rīmenis)

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:40, pirms 8 gadiem
Rīmenis apmēr mums visiem lika noprast, ka tieši dēļ apaļīguma viņa paģība

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:41, pirms 8 gadiem
Visi noliek Auziņu vienmēr, bet Rīmenis jau nav labāks. Tiesnesi no tehniskā darbinieka tenisa laukumā neatšķir. Vēl pasaka, ka viņa tāda apaļīga. Ar domu tādu - noģība jo resna?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:41, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Rīmenis ir vnk ...
pie 4-1 taisa tradēģiju, ja Gulbis nonāk iedzinējos 15-30, vnk nevar paklausīties to drama queen
Mazāk seriālus skaties- citādi par daudz te dramatizē.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:42, pirms 8 gadiem
LIELISKI 2 seti

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:43, pirms 8 gadiem
Pat ar visu to, ka pretinieks ir ar vienu kāju jau pēctenisa pensijā, tādu rezultātu pēc 2 setiem es galīgi negaidīju

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:43, pirms 8 gadiem
Rīmeni ar Auziņu salikt kopā vot būtu labs duets !

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:44, pirms 8 gadiem
M rakstīja: Dodiet man pareizo pretinieku un es izkustināšu Zemeslodi! (Arhimēds.)
ko?
pats izdomāji?

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:44, pirms 8 gadiem
3-0 būs, Gulbis šodien ir galvas tiesu pārāks, Rīmenis ir vnk šausmīgs tenisa komentētājs

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:45, pirms 8 gadiem
M rakstīja:

Nosauc vienu vienīgu izdevumu pozīciju, kurā teniss dārguma ziņā spētu sacensties ar jāšanas sportu, lielo klašu burāšanu, automotosportus mēs, protams, neskaitām kā neolimpiskus.

Tu domā, ka divi miljoni augstākminētajos sporta veidos olimpisko spēļu medaļu pretendentu līmenī vispār ir kaut neliela nauda? Bet tenisā ar diviem miljoniem var izdarīt diezgan daudz.
Ir tev taisnība, bet tenisu var spēlēt 5 vai 90 gadu vecumā, bet kā ar burāšanu, automoto, jāšanu? Man tomēr sports asociējas ar(cilvēka kustību un pieejamību)!

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:46, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: 3-0 būs, Gulbis šodien ir galvas tiesu pārāks, Rīmenis ir vnk šausmīgs tenisa komentētājs
interesanti, viņš sevi kādreiz no malas arī paklausās??

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:46, pirms 8 gadiem
South Jabulani rakstīja: interesanti, viņš sevi kādreiz no malas arī paklausās??
noteikti nē

  +2 [+] [-]

, 2017-07-04 14:46, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: 3-0 būs, Gulbis šodien ir galvas tiesu pārāks, Rīmenis ir vnk šausmīgs tenisa komentētājs
citu jau nav ko likt. Labi ka zin visus terminus un citas lietas kas saistītas ar tenisu

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:47, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: 3-0 būs, Gulbis šodien ir galvas tiesu pārāks, Rīmenis ir vnk šausmīgs tenisa komentētājs
renē vēl šausmīgāks

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:47, pirms 8 gadiem
South Jabulani rakstīja: interesanti, viņš sevi kādreiz no malas arī paklausās??
Kritika nav dzirdēta, jo pārējie vēl nezinošāki sportā!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:48, pirms 8 gadiem
m.ozols rakstīja: citu jau nav ko likt. Labi ka zin visus terminus un citas lietas kas saistītas ar tenisu
Rīmenis zina ļoti daudz, par daudziem sportaveidiem. Auziņš tikai domā, ka kaut ko zina

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:49, pirms 8 gadiem
Ja tu gadiem nedzirdi kritiku, tad domā, ka visu dari pareizi!

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:49, pirms 8 gadiem
tā jau es priecājos, ka rāda pa LTV 7 un lv komentētāji,
redzēs, kādos toņos Rīmenis komentēs, kad pretī būs Del Potro

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:50, pirms 8 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Rīmenis zina ļoti daudz, par daudziem sportaveidiem. Auziņš tikai domā, ka kaut ko zina
Ja nemaldos viņš pats ir izbijis tenisa spēlētājs.Ja tu ar to pelni maizīti tad protams ir jāzina daudz

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:50, pirms 8 gadiem
Izskatās, ka Lībietim nespīd ilgi būt Latvijas 1. raketei
Kam lemts rāpot, tas nekad nebūs lidotājs

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 14:51, pirms 8 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Rīmenis zina ļoti daudz, par daudziem sportaveidiem.
bet komentē reni,par ko viņš tikpat kā neinteresējas

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:52, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Ir tev taisnība, bet tenisu var spēlēt 5 vai 90 gadu vecumā, bet kā ar burāšanu, automoto, jāšanu? Man tomēr sports asociējas ar(cilvēka kustību un pieejamību)!
Tur drīzāk jautājums ir - kur ir robeža starp sportu, mākslu, hobiju un vienkārši profesiju?

Bet, kamēr mēs te runājam, Ernests grasās ar vienu lēcienu atgriezties ATP TOP 500!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-04 14:54, pirms 8 gadiem
m.ozols rakstīja: Rīmeni ar Auziņu salikt kopā vot būtu labs duets !
es kaut ko tādu vispār negribu pat iedomāties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-07-04 14:57, pirms 8 gadiem
Nu jopcik, tak ejiet un komentējiet, ja varat labāk. Man liekas labi. Īsti nepatīk viņa vienmuļais tembrs, bet tā ok.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-04 14:58, pirms 8 gadiem
m.ozols rakstīja: citu jau nav ko likt. Labi ka zin visus terminus un citas lietas kas saistītas ar tenisu
es šitam gan tomēr neticu. Droši, ka tenisa lietpratēju sabiedrībā atrastos cilvēki gan, kuri saprot spēli, gan kuriem ir nepieciešamā asprātība un kuri vienkārši, piedodiet, nekrīt uz nerviem skatītājiem ar savu tupenismu. Bet tur ir vajadzīga ltv griba, kuras laikam diemžēl nav, jo tur sporta komentētāju sadaļā valda kaut kāda iesīkstējusi mafija un savējo būšana, kas gala beigās nodara tikai pašai ltv skādi

  -4 [+] [-]

, 2017-07-04 15:00, pirms 8 gadiem
Ar kādu pelavu spēlē Gulbis, ka uzvar?

     [+] [-]

, 2017-07-04 15:00, pirms 8 gadiem
disciplīns rakstīja: es šitam gan tomēr neticu. Droši, ka tenisa lietpratēju sabiedrībā atrastos cilvēki gan, kuri saprot spēli, gan kuriem ir nepieciešamā asprātība un kuri vienkārši, piedodiet, nekrīt uz nerviem skatītājiem ar savu tupenismu. Bet tur ir vajadzīga ltv griba, kuras laikam diemžēl nav, jo tur sporta komentētāju sadaļā valda kaut kāda iesīkstējusi mafija un savējo būšana, kas gala beigās nodara tikai pašai ltv skādi
nu viens jau rekur komentē kopā ar Rīmeni, kkāds tenisa cilvēks un zinātājs.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-04 15:01, pirms 8 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Ar kādu pelavu spēlē Gulbis, ka uzvar?
ar tevi!

  +5 [+] [-]

, 2017-07-04 15:03, pirms 8 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Ar kādu pelavu spēlē Gulbis, ka uzvar?
smejies vai nē, bet tas "pelava" ir Gulbim gandrīz 500 vietas priekšā rangā
Slēpts komentārs: Karalis Hokejs

     [+] [-]

, 2017-07-04 15:05, pirms 8 gadiem
Rīmenim 1,5 h spēle jau liekas kosmoss slodze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-07-04 15:08, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: Rīmenim 1,5 h spēle jau liekas kosmoss slodze
tādā ziņā, ka Gulbis sen nav aizvadījis 3 setu (kur jāuzvar 3 seti) maču un Rīmenis šeit runāja visa turnīra perspektīvā.

  -3 [+] [-]

, 2017-07-04 15:08, pirms 8 gadiem
Kādēļ Gulbim ļāva spēlēt Grand slam turnīrā?

  +6 [+] [-]

, 2017-07-04 15:09, pirms 8 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Kādēļ Gulbim ļāva spēlēt Grand slam turnīrā?
tapēc, ka tu es piģiks

     [+] [-]

, 2017-07-04 15:09, pirms 8 gadiem
lukaz23 rakstīja: Man vienam šķiet ,ka tam otram komentētājam Rīmenis jau konkrēti izbesīja
Ne jau tik viņam. Rīmenim tā idiotiskā latvieša pesimista komentēšanas maniere tenisā pielipusi. Tad jau varētu Valdim Bērziņam iedot komentēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 15:10, pirms 8 gadiem
Bet tas, ka tenisā ir pieņemts izspēlēs muti nevirināt, tiem abiem, īpaši Rīmenim, nav zināms.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-04 15:11, pirms 8 gadiem
Malacis!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-04 15:17, pirms 8 gadiem
Kruuti Ernests !!!

     [+] [-]

, 2017-07-04 15:34, pirms 8 gadiem
Keponiem svētki