Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:778, Did:0, useCase: 3

Nadala šķērslis ceļā uz pusfinālu - Almagro

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Nadala šķērslis ceļā uz pusfinālu - Almagro
Nikolass Almagro
Foto: AFP/Scanpix

Noskaidrojies pēdējais ceturtdaļfināla pāris ''French Open'' vīriešu vienspēļu turnīrā. Tajā spēkosies divi spāņi – Rafaels Nadals un Nikolass Almagro, kuri šodien pārspēja attiecīgi Tomasu Belluči un Fernando Verdasko.

Nadals šodien tikās ar Brazīlijas pirmo numuru Tomasu Belluči. Četrkārtējam čempionam atkal bija diezgan grūta spēle, neskatoties uz uzvaru trīs setos ar 6:2, 7:5, 6:4. Mača pirmajā setā Nadals sāka ar ātru breiku un izvirzījās vadībā ar 2:0, tiesa, pārsvaru uzreiz atdeva, ļaujot brazīlietim atspēlēties uz 2:2. Pēc tam gan spāņa pārsvars bija nospiedošs, un ranga vicelīderis uzvarēja četros geimos pēc kārtas, pirmo setu noslēdzot ar 6:4.

Otrajā setā Nadalam gāja visgrūtāk. Rafa zaudēja piecus geimus, lai gan varēja būt mazāk, jo pie 5:4 viņš nespēja izservēt setu, taču pēc tam operatīvi savācās un vinnēja ar 7:5. Trešo setu arī Nadals sāka ar ātru breiku, ko gan uzreiz atdeva. Taču, parādot raksturu, drīz vien atkal tika priekšā un noveda setu līdz uzvarai – 6:4.

Nadala pretinieks ceturtdaļfinālā būs viņa tautietis Nikolass Almagro, kurš četros setos ar 6:1, 4:6, 6:1, 6:4 pārspēja citu Spānijas pārstāvi Fernando Vedasko, kuram, starp citu, bija zaudējis visās trijās iepriekšējās savstarpējās spēlēs, taču šodien Verdasko nebija atbildes Almagro iespaidīgajam uzbrukumam.

Almagro pret Nadalu zaudējis visas sešas spēles, taču noteikti iedvesmu var gūt no pēdējā mača, ko abi spēlēja. Pēdējā turnīrā pirms Parīzes Almagro Nadalam zaudēja tikai trīs setos, kļūdams par otro tenisistu, kuram šosezon izdevies paņemt setu no Nadala, spēlējot māla seguma kortos. Pirmais, kā zināms, ir Ernests Gulbis.

4. kārtas spēļu rezultāti

SpēleRezultāts
(3) Novak Djokovic – Robby Ginepri6:4 2:6 6:1 6:2
(22) Jurgen Melzer – Teimuraz Gabashvili7:6(6) 4:6 6:1 6:4
(2) Rafael Nadal – (24) Thomaz Bellucci6:2 7:5 6:4
(19) Nicolas Almagro – (7) Fernando Verdasco6:1 4:6 6:1 6:4

Ceturtdaļfinālu pāri

Spēle
(1) Roger Federer – (5) Robin Soderling
(2) Rafael Nadal – 19) Nicolas Almagro
(3) Novak Djokovic – (22) Jurgen Melzer
(11) Mikhail Youzhny – (15) Tomas Berdych

Izmantotie resursi:
rolandgarros.com

     [+] [-]

, 2010-05-31 20:10, pirms 14 gadiem
Jurgens Melcers ar peedeejaa laikaa labs.Kaa sanaaks 1/2 finaali? Nadals-Federers? (Protams , ja abi tiek).

  +1 [+] [-]

, 2010-05-31 20:12, pirms 14 gadiem
armands25 rakstīja: Jurgens Melcers ar peedeejaa laikaa labs.Kaa sanaaks 1/2 finaali? Nadals-Federers? (Protams , ja abi tiek).
Pusfināli - Federer/Soderling pret Youzhny/Berdych un Nadal/Almagro - pret Djokovic/Melzer

 +13 [+] [-]

, 2010-05-31 20:24, pirms 14 gadiem
Nadals pats ir viens liels šķērslis.

Izņemot 1. turnīru uz grunts viss pārējais ir vecais stumšanas, stenēšanas teniss. Nebūtu Almagro tāds mentāls vārgulis (intervijās ir atzinis, ka pret Nadalu nevarot paspēlēt, nevarot un viss), tad būtu visas iespējas uzvarēt.

Skatīties Almagro spēli ir 100x lielāka bauda nekā to stenētāju, pukstētāju Nadalu.

  -1 [+] [-]

, 2010-05-31 20:24, pirms 14 gadiem
Paldies

     [+] [-]

, 2010-05-31 20:47, pirms 14 gadiem
Ehh, atdāvināja Bellucci setu. Pietrūkst nedaudz ātruma un ticības sev. Nadals varetu iet ravēt.

Zviedriem 2x gadu nav FO čempiona. Kāpēc lai neaizsūtītu Fedju mājās. Nadals pāc tam tikai formalitāte.

Džoko drīzāk atrausies no Melzera nekā pieveiks Nadalu

  -1 [+] [-]

, 2010-05-31 20:47, pirms 14 gadiem
Raicha rakstīja: Nadals pats ir viens liels šķērslis.

Izņemot 1. turnīru uz grunts viss pārējais ir vecais stumšanas, stenēšanas teniss. Nebūtu Almagro tāds mentāls vārgulis (intervijās ir atzinis, ka pret Nadalu nevarot paspēlēt, nevarot un viss), tad būtu visas iespējas uzvarēt.

Skatīties Almagro spēli ir 100x lielāka bauda nekā to stenētāju, pukstētāju Nadalu.
Kā nu kuram.. Man patīk piemēram skatīties kā Nadals spēlē.. gūstu no tā baudu.. kā viņš cīnās par katru bumbu,itkā tā būtu pedējā! Bet nu tas jau gaumes jautājums

     [+] [-]

, 2010-05-31 20:48, pirms 14 gadiem
Raicha rakstīja: Nadals pats ir viens liels šķērslis.

Izņemot 1. turnīru uz grunts viss pārējais ir vecais stumšanas, stenēšanas teniss. Nebūtu Almagro tāds mentāls vārgulis (intervijās ir atzinis, ka pret Nadalu nevarot paspēlēt, nevarot un viss), tad būtu visas iespējas uzvarēt.

Skatīties Almagro spēli ir 100x lielāka bauda nekā to stenētāju, pukstētāju Nadalu.
toties tā pukstēšana un stenēšana dod uzvaru pēc uzvaras!

     [+] [-]

, 2010-05-31 21:09, pirms 14 gadiem
Nekad nevarētu pārmest Nadalam cīņas sparu un viņš ir piemērs visiem, bet viņa spēles stils izņemot fenomenālo atlētismu un tehnikas specifiku ir nebaudāms.

Agresiivas izspeeles ar bumbas kotroli ir uz 1 rokas pirkstiem saskaitamas
Saiisinaatie nav pat TOP 10 liimenii
Serves - taadas nav
Speele no gaisa stipri viduveeja.

Ar savu smago darbu, atleetismu viņš ir maksimāli mazinājis savas tehniskās nepilnības. To cik ilgi viņš izturēs - nezin neviens. Ja pirmās problēmas ir jau 21-22 gados - tā nav laba zīme.

  -2 [+] [-]

, 2010-05-31 21:12, pirms 14 gadiem
Kursh te skalji kliedza, ka Verdasko speeleeshana pret Nadalu ir tikai formalitaate?

     [+] [-]

, 2010-05-31 21:27, pirms 14 gadiem
gunemilio rakstīja: Kursh te skalji kliedza, ka Verdasko speeleeshana pret Nadalu ir tikai formalitaate?
ja godiigi, tad es

Izgāzos jau kuro reizi

Ceturtdaļfinālā arī Berdihs, Južnijs un Soderlings komentārs pl. 23:34

     [+] [-]

, 2010-05-31 21:29, pirms 14 gadiem
Paturpinot Raichu, Nadala spēles ir garlaicīgas. Interesanti paliek, kad viņu sāk dzenāt pa stūriem un cīnās par katru bumbu (maz kurš to spēj). Šodien 2. sets skatāms. Parastais variants - 2-3 topspini un pretinieks bliež autā.

     [+] [-]

, 2010-05-31 21:45, pirms 14 gadiem
Nez,man piemēram patīk skatīties uz Nadala spēli,bet piekrītu ka daudziem vinja teniss varētu šķist garlaicīgs,bet man ne! Nez kapēc,bet looti saista vinja atlētiskais teniss..

Un par to izturēšanu.. es domāju,ka pēc laika vinš tāpat kā Federers sāks šķirot tos turnīrus un izliksies vairāk uz Grand Slam,jo ja ne,tad tiešām nav zināms cik ilgi tā skraidot viņš izturēs!

     [+] [-]

, 2010-05-31 23:00, pirms 14 gadiem
Braucam pāri arī Nadalam - vamos - tikai vienam spānim...............

  +1 [+] [-]

, 2010-05-31 23:10, pirms 14 gadiem
It kā jau gaumes jautājums, bet nu ja tu Nadala tenisu vari raksturot tik kā veco stumšanas, pukstēšanas un stenēšanas tenisu, nu tad sorry, bet sāc skatīties pašu viņa tenisa spēli nevis kunkstēt par izdvestajām skaņām.

Agresiivas izspeeles ar bumbas kotroli ir uz 1 rokas pirkstiem saskaitamas
Jā, Nadals nespēle agresīvi, bet ja tu saki, ka viņam izspēles ar bumbas kontroli ir uz 1 rokas pirkstiem saskaitāmas, tad nu vecīt nevaru iedomāties, cik tai tavai rokai ir pirkstu. Lielāko daļu izspēļu kontrolē tieši Nadals, nereti izspēles vidū pēkšņi ar vienu sitienu pārņemot iniciatīvu, un bieži ar top-spinu dabūjot winnerus, winneru ziņā viņš gandrīz vienmēr ir priekšā pretiniekam, un tos neiegūsi nekontrolēt izspēles
Saiisinaatie nav pat TOP 10 liimenii
Nu te rodas jautājums, cik Nadala spēles esi redzējis? Viņa drop shoti iespējams ir labāki visā tenisā, tik perfekti iegriezti, bumbiņa atsitoties tūlīt aiz tīkla momentā atlec pilnīgi uz otru pusi, tā ka pretiniekam nav iespējams to panākt, patīkami skatīties arī tos drop-šotus, kur it kā jāseko smasham, bet Nadals vnk eleganti nomet bumbiņu turpat aiz tīkla, vnk cits jautājums ir, cik bieži viņš tos pielieto? Vnk viņam nav vajadzības tos bieži pielietot, ja var pabeigt izspēles ar winneriem vai sagaidīt pretinieku kļūdas
Serves - taadas nav
Nu te daļa taisnības ir, serve diezgan švaka, bet tas, ka viņa ir iegriezta arī neļauj pretiniekam to viegli uzņemt. Kaut gan viņam ir problēmas spēlēt ar tādiem, kas var uzsist spēcīgus returnus uz 2 servi (piemēram, mūsu pašu Gulbis, Soderlings vai tas pats Almagro), bet savu servi viņš kompensē ar fantastisko serves uzņemšanu, breiku ziņā Nadals noteikti ir labākais, un salauzt pretinieka servi viņam pat dažreiz liekas vieglāk nekā uzvarēt savējo (kaut vai šodienas spēle)
Speele no gaisa stipri viduveeja
Arī negribētos piekrist, vnk tas nav viņa spēles stils, un viņš reti iet pie tīkla, bet kad iet tad kļūdas smashos neredzēt, noliks bumbiņu tur, kur gribēs.

Labi, protams, mans subjektīvais viedoklis varētu nebūt līdz galam korekts, jo man tiešām "piedur" viņa spēle: Fantastiski top-spini, apvedoši sitieni, izcila aizsardzība un spēja ar vienu sitienu pārņemt vadību izspēlē, vienmēr cīnīsies līdz galam un var izvilkt nereālās situācijās. Vnk ir jāsamierinās ar to, ka tavi favorīti, kas piekopj agresīvu spēli, ilgākāss izspēlēs pret Nadalu vnk neiztur un pārsvarā kļūdās, jo tieši noturība garākās izspēlēs, mazais nepiespiesto kļūdu skaits un psiholoģiskā stabilitāte Nadala padaru par TOP 1/2 spēlētāju

Raicha rakstīja: Nadals pats ir viens liels šķērslis.

Izņemot 1. turnīru uz grunts viss pārējais ir vecais stumšanas, stenēšanas teniss. Nebūtu Almagro tāds mentāls vārgulis (intervijās ir atzinis, ka pret Nadalu nevarot paspēlēt, nevarot un viss), tad būtu visas iespējas uzvarēt.

Skatīties Almagro spēli ir 100x lielāka bauda nekā to stenētāju, pukstētāju Nadalu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-01 00:38, pirms 14 gadiem
Reno rakstīja: Agresiivas izspeeles ar bumbas kotroli ir uz 1 rokas pirkstiem saskaitamas
Jā, Nadals nespēle agresīvi, bet ja tu saki, ka viņam izspēles ar bumbas kontroli ir uz 1 rokas pirkstiem saskaitāmas, tad nu vecīt nevaru iedomāties, cik tai tavai rokai ir pirkstu. Lielāko daļu izspēļu kontrolē tieši Nadals, nereti izspēles vidū pēkšņi ar vienu sitienu pārņemot iniciatīvu, un bieži ar top-spinu dabūjot winnerus, winneru ziņā viņš gandrīz vienmēr ir priekšā pretiniekam, un tos neiegūsi nekontrolēt izspēles
Ja vēl par citām lietām varētu pastrīdēties, tad šis nu gan ir smieklīgi.

Šajā turnīrā vairāk winneru spēlē nekā Nadalam bija - Mina un Zeballosam. Nadalam bija vairāk par Hjūitu (Hjūits vispār nevienam neko nevar iesist un arī divās uzvarētajās spēlēs iepriekš bija mazāk winneru kā pretiniekiem) un Bellucci.

Kā Nadals var kontrolēt izspēli, ja viņš ir tas kurš skraida pa stūriem? Ja puse no viņa sitieniem ir laukuma centrā un ap serves līniju?

Ja pretī Nadalam stāv kāds agresīvāks spēlētājs, kas sit bumbu uz gala līnijas tad vispār ir smagi.

Par pārējiem -
saīsinātos viņš maz izmanto, jo tie neder viņa spēles stilam. Tāpat arī no gaisa viņš spēlē maz, jo maza nepieciešamība tam.

     [+] [-]

, 2010-06-01 01:10, pirms 14 gadiem
Nu labi, Minam un Zeballosam bija katram par vienu winneru vairāk, ja neskaitītu eisus, Nadals būtu priekšā. Spēlējot pret agresīviem spēlētājiem varbūt to winneru ir mazāk, bet tad uzreiz atliek apskatīties unforced errors ailitē, kur aina ir pretēja un tas, ka pretinieks daudz riskē, arī paver iespējas uz vairāk winneriem, bet Nadals spēlē un nosvērti un īpaši neriskē. Lasot tevis rakstīto rodas jautājums, kas, tavuprāt, ir izspēles kontrole? Nu un ka viņš pus izspēli skraida pa stūriem un veiksmīgi aizstāvas sitot laukumā centrā, atliek viņam uzķert ritmu un sagaidīt forehandu un momentā pārņem izspēli savās rokās. Nav jau māka kā Gulbim sist bumbiņu, cik vien stipri var, Nadalam no tā ne silts ne auksts, jo garāka izspēle, jo mazāk iespējas pret Nadalu izcīnīt punktu, tas nu ir fakts.

Par pārējiem -
saīsinātos viņš maz izmanto, jo tie neder viņa spēles stilam. Tāpat arī no gaisa viņš spēlē maz, jo maza nepieciešamība tam.


par šito piekrītu
Raicha rakstīja: Ja vēl par citām lietām varētu pastrīdēties, tad šis nu gan ir smieklīgi.

Šajā turnīrā vairāk winneru spēlē nekā Nadalam bija - Mina un Zeballosam. Nadalam bija vairāk par Hjūitu (Hjūits vispār nevienam neko nevar iesist un arī divās uzvarētajās spēlēs iepriekš bija mazāk winneru kā pretiniekiem) un Bellucci.

Kā Nadals var kontrolēt izspēli, ja viņš ir tas kurš skraida pa stūriem? Ja puse no viņa sitieniem ir laukuma centrā un ap serves līniju?

Ja pretī Nadalam stāv kāds agresīvāks spēlētājs, kas sit bumbu uz gala līnijas tad vispār ir smagi.

Par pārējiem -
saīsinātos viņš maz izmanto, jo tie neder viņa spēles stilam. Tāpat arī no gaisa viņš spēlē maz, jo maza nepieciešamība tam.

     [+] [-]

, 2010-06-01 02:06, pirms 14 gadiem
Raicha rakstīja: Nekad nevarētu pārmest Nadalam cīņas sparu un viņš ir piemērs visiem, bet viņa spēles stils izņemot fenomenālo atlētismu un tehnikas specifiku ir nebaudāms.

Agresiivas izspeeles ar bumbas kotroli ir uz 1 rokas pirkstiem saskaitamas
Saiisinaatie nav pat TOP 10 liimenii
Serves - taadas nav
Speele no gaisa stipri viduveeja.

Ar savu smago darbu, atleetismu viņš ir maksimāli mazinājis savas tehniskās nepilnības. To cik ilgi viņš izturēs - nezin neviens. Ja pirmās problēmas ir jau 21-22 gados - tā nav laba zīme.
Tu nu gan gvelz muļķības.
Tikko dzīvajā noskatījos Nadals - Belluči un, lai arī virspusēji izskatījās, ka Belluči spējīgs Nadalu pamocīt, tas bija mānīgs iespaids, jo bija acīmredzami kā Nadals spēj pielikt klāt tad, kad tas vajadzīgs un patiesībā pilnībā kontrolē mača gaitu, kas bija redzams ik reizi, kad brazīlis viņu nobreikoja. Jā, viņam nav ļoti spēcīga serve, bet nedomāju, ka teniss ir liels ieguvējs no tādiem tipa Karlovičiem, kas iebliež 50 eisus spēlē, kuros nekāda izspēle nenotiek, Nadals šo punktu izcīna ar tenisa spēli!

Pilnīgas muļķības par agresīvas izspēles trūkumu. Varbūt Tev slikti rāda televizors, tad to vajag pieregulēt, bet Nadala spēlē pastāvīgi ir agresija un spēks, kas gan liek apšaubīt viņa spēju ilgi noturēties tūrē spēlējot šādu tenisu, jo var nepietikt veselība, bet viņš nepārtraukti uzgriež bumbiņu ar milzīgu spēku un maz spēlē nogrieztos, maz darbojas dziļā aizsardzībā.

Neparasts un apbrīnas vērts spēlētājs, ar izcilu spēles izpratni, kurš liekams vienā plauktā ar Federeru - pārējie liekami plauktu zemāk...

 +13 [+] [-]

, 2010-06-01 02:14, pirms 14 gadiem
JanisK1 rakstīja: Liksi uz FIFA Pasaules kausu futbolā 2010? Šobrīd labas likmes (fani)
Kā ari iespējams likt uz NHL un NBA finālu.
1 Ls par brīvu priekš sporta totalizatora:
https://recruiter.betsafe.com/welcome/?recruiter_id=ygdtWrSVYE4OYVei97Ne7g==
Vai tiešām šito spameri nevar nobanot?

     [+] [-]

, 2010-06-01 09:08, pirms 14 gadiem
Real Gortat rakstīja: Vai tiešām šito spameri nevar nobanot?
tu nu gan esi zemu kritis, lai šitā censtos tā draņķa dēļ.

     [+] [-]

, 2010-06-01 12:03, pirms 14 gadiem
Reno rakstīja: Nu labi, Minam un Zeballosam bija katram par vienu winneru vairāk, ja neskaitītu eisus, Nadals būtu priekšā. Spēlējot pret agresīviem spēlētājiem varbūt to winneru ir mazāk, bet tad uzreiz atliek apskatīties unforced errors ailitē, kur aina ir pretēja un tas, ka pretinieks daudz riskē, arī paver iespējas uz vairāk winneriem, bet Nadals spēlē un nosvērti un īpaši neriskē. Lasot tevis rakstīto rodas jautājums, kas, tavuprāt, ir izspēles kontrole? Nu un ka viņš pus izspēli skraida pa stūriem un veiksmīgi aizstāvas sitot laukumā centrā, atliek viņam uzķert ritmu un sagaidīt forehandu un momentā pārņem izspēli savās rokās.
Nadals spēlē un nosvērti un īpaši neriskē.
Te jau rodas tas garlaicīgums. Interesanti paliek, kad viņam jāuzņem apgriezieni.

P.S. Ne brīdi nenoliedzu viņa talantu un darba spējas.

Agrāk Federers arī bija mašīna-robots, bez emocijām, perfekts, neaizsniedzams. Arī garlaicīgs. Tagad viņam ir konkurenti, viņš pats izbauda spēli savādāk, subjektīvi vērtējot, interesantāk.