Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:346, Did:0, useCase: 3
Autors: Valdis Bērziņš

Federers beidzot uzvar "French Open"!

Federers beidzot uzvar "French Open"!
Rodžers Federers
Foto: AFP

Šveices tenisists Rodžers Federers beidzot izcīnījis uzvaru ''French Open'' turnīrā, šodien finālā trīs setos ar 6:1, 7:6(1), 6:4 pieveicot zviedru Robinu Soderlingu. Federeram šis ir 14. ''Grand Slam'' tituls, līdz ar to šveicietis beidzot noķēris leģendāro amerikāni Pītu Samprasu.

Federers bija sasniedzis jau ceturto ''French Open'' finālu pēc kārtas un cerēja beidzot uzvarēt pēc trīs pēc kārtas zaudētiem fināliem pret Rafaelu Nadalu, kuru turnīra ceturtajā kārtā izslēdza viņa šodienas fināla pretinieks Robins Soderlings, kurš pirms šī turnīra nevienā no ''Grand Slam'' turnīriem nebija ticis tālāk par 3.kārtu. Savstarpējo spēļu bilance pārliecinoši par labu Federeram – 9:0. Šajos deviņos mačos zviedrs spējis uzvarēt tikai vienā setā.

Federers pārliecinošs, Soderlings - uztraucies

Spēle sākās tā kā tika prognozēts – Soderlings uzbruka ar spēcīgiem sitieniem, taču zviedru pievīla serve, un Federeram jau pirmajā geimā izdevās lauzt Soderlinga servi. Trešajā geimā šveicietis ne bez veiksmes palīdzības vēlreiz nobreikoja pretinieku – Federers īsti netrāpīja pa bumbiņu, taču tā trāpīja uz līnijas – 3:0. Soderlings spēlēja nervozi un acīmredzami netika galā ar spriedzi, turpretī Federers spēlēja atbrīvoti un pārliecinoši. Pirmajā setā Federers pie savas serves zaudēja tikai vienu punktu un negaidīti viegli sakāva Soderlingu ar 6:1. Pirmais sets beidzās nieka 23 minūtēs.

Soderlings tiek līdz taibreikam, kurā bezspēcīgs

Otrajā setā Soderlings bija beidzot ticis galā ar starta uztraukumu un spēlēja drošāk. Vismaz pie savas serves. Pie rezultāta 2:2, kad jāservē bija Federeram, laukumā uzskrēja kāds garīgi slims skatītājs kreklā ar uzrakstu: ''Sveice'', kurš centās Federeram ap kaklu aptīt Barselonas futbola kluba karogu. Apsardzes darbinieki uz šo starpgadījumu noreaģēja ne tik operatīvi kā to varētu vēlēties. Šveicietis turpināja dominēt pie savas serves, Lai arī ne tik pārliecinoši, arī Soderlings spēja noturēt savējo. Laika apstākļi nebija tenisam labvēlīgi – pūta spēcīgs vējš un bija ļoti apmācies. Seta vidū pat sāka līt neliels lietus. Šādos laika apstākļos Soderlings nevarēja spēlēt ''savu'' tenisu.

Spēlē tika turpināta. Soderlingam reālākās izredzes pacīnīties par uzvaru setā būtu taibreikā, kas tika sasniegts. Te gan viss nostājās savās vietās – Soderlings izcīnīja tikai vienu punktu, Federers uzvarēja pārliecinoši ar 7:1, visas četras izspēles pie savas serves noslēdzot ar eisiem! Federers pa setiem vadībā ar 2:0, un nekas neliecināja par to, ka Soderlings varētu atspēlēties.

Federers beidzot tiek pie ilgi kārotā ''French Open'' titula

Trešā seta pirmajā geimā Soderlinga dubultkļūda noveda pie breikbumbas Federeram. Pēc tam zviedrs kļūdījās sitienā ar labo roku un 1:0 Federera labā. Ceturtajā geimā, Federers pavirši nospēlēja pie tīkla, un pirmo reizi mačā pie breika iespējas tika Soderlings, taču Federers ar lielisku sitienu kombināciju novērsa nepatikšanas, nedaudz vēlāk uzvarot geimu – 3:1. Soderlingam vienīgā iespēja atspēlēties radās tad, kad Federers pie 5:4 servēja par uzvaru čempionātā un atbildīgajā brīdī deva zviedram breika iespēju, taču spēja to novērst un pavisam drīz noslēgt maču ar uzvaru – 6:1, 7:6(1), 6:4, pirmo reizi triumfējot ''French Open''.

Līdz ar šo panākumu Federers ''Grand Slam'' titulu skaita ziņā noķēris leģendāro amerikāni Pītu Samprasu - abiem tagad ir pa 14 tituliem. Šveicieša kontā ir pa piecām uzvarām Vimbldonā un ''US Open'', trīs uzvaras ''Australian Open'' un tagad arī viens panākums ''French Open''. Federers kļuvis sesto tenisistu vēsturē, kam izdevies uzvarēt visos četros ''Grand Slam'' turnīros. Līdz šim to bija paveikuši Freds Perijs (1935.gadā), Dons Badžs (1938.), Rods Leivers (1962. un 1969.), Rojs Emersons (1964.) un Andrē Agasi (1999.)

Pēdējo desmit gadu uzvarētāji

GadsČempionsValsts
2009.Rodžers FederersŠveice
2008.Rafaels NadalsSpānija
2007.Rafaels NadalsSpānija
2006.Rafaels NadalsSpānija
2005.Rafaels NadalsSpānija
2004.Gastons GaudioArgentīna
2003.Huans Karloss FerreroSpānija
2002.Alberts KostaSpānija
2001.Gustavo KuertēnsBrazīlija
2000.Gustavo KuertēnsBrazīlija

Visvairāk uzvaru "Grand Slam" turnīros

VTenisistsValstsTituli
1.Pīts SamprassASV14
2.Rodžers FederersŠveice14
3.Rojs EmersonsAustrālija13
4.Rods LeiversAustrālija11
5.Bjorns BorgsZviedrija11
6.Bils TildensASV10

Izmantotie resursi:
rolandgarros.com


, 2009-06-07 18:09, pirms 16 gadiem
Pelnīti. Beidzot!
, 2009-06-07 18:10, pirms 16 gadiem
Pelniiti!!! Apsveicu. Soderlings arii supermalacis aizcinijas lidz finalam
, 2009-06-07 18:10, pirms 16 gadiem
Pelnīti! Malacis! Prieks par Federeru!
, 2009-06-07 18:10, pirms 16 gadiem
Pierādīja, ka šobrīd ir labākais!
, 2009-06-07 18:10, pirms 16 gadiem
Nu malacis,asarim acis.
Pec visiem siem zaudejumiem Nadalam vins bij pelnijis vinnet
Soderlingam ar visu cienu Talu tika
, 2009-06-07 18:10, pirms 16 gadiem
Super!!!
, 2009-06-07 18:10, pirms 16 gadiem
Federera neviltotās emocijas !! Prieks par viņu , bija to pelnījis Tenisa leģenda
, 2009-06-07 18:11, pirms 16 gadiem
Malacis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-07 18:11, pirms 16 gadiem
Tik tiešām pelnīti! malacis. Soderlings arī cīnījās godam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-07 18:11, pirms 16 gadiem
Skaista cina, malacis Rodzers!
, 2009-06-07 18:12, pirms 16 gadiem
Nu vienkārši SKAISTI!
, 2009-06-07 18:12, pirms 16 gadiem
Nu tad ir arī Roland Garros! Ar to arī apsveicu. Domājams, ka tagad Federeram ir liels akmens no sirds no vēlies!
, 2009-06-07 18:12, pirms 16 gadiem
Labi, Federers tagad ir atņēmis Rafam French Open, tagad lai Rafa atņem Federeram US Open titulu.
, 2009-06-07 18:12, pirms 16 gadiem
Nu ta beidzot savāca visu kolekciju ar grand slam kausiem
, 2009-06-07 18:13, pirms 16 gadiem
njaaa..tomēr manas prognozes bija garām...par to, kad Soderlings vareetu izraadiit nopietnu pretestiibu federeram, un var buut pat uzvarēt..tomēr Federera pieredze, meistarība, un lielāka vēlme uzvarēt, ļāva viņam beidzot iegūt ilgi gaidīto French open kausu
, 2009-06-07 18:13, pirms 16 gadiem
Atskaitot pirmo setu un otraa seta taibreiku vismaz bija cieshams finaals..
Nervi abiem bija traki saspringti, zviedram protams vairaak..
Nu un segums.. slapjsh un leens nebija par labu Soderlingam..
Viss bija sakritis taa lai Federers beidzot to dabuutu..

p.s. Pie Piita sasnieguma vareetu arii palikt.. kaa negribas, lai vinjam ir vairaak..
, 2009-06-07 18:13, pirms 16 gadiem
Nu ko Soderlinga fani aplauzas kas te rakstija komentarus ka vines federeru ka mazo utt abloms ha

Federers malaciis pelniita uzsvara vnk labakais !!!

parmeta paari celim Soderlingu un nopeera kaa naakas
, 2009-06-07 18:14, pirms 16 gadiem
Visu laiku labākais Domaaju, ka vinjam liels akmens no sirds noveelies, un tieshi tagad veel paraadis lielas lietas
, 2009-06-07 18:15, pirms 16 gadiem
Jāā, IDEĀLI Malacis, viņs to bija pelnījis.. Parādīja, ka lai vai cik labi šajā turnīrā nospēlēja Soderlings.. Federers ir un paliek labākais..
SUper..
, 2009-06-07 18:16, pirms 16 gadiem
Ta beidzot!
Malacis
, 2009-06-07 18:16, pirms 16 gadiem
Ciiruli

Kapeec negribas lai butu vairaak? Bet vari nomierinaatie, BUUS! un kaa vel, vinjam tagad ir smags akmens no sirds noveelies
, 2009-06-07 18:16, pirms 16 gadiem
tieši kā rakstīju pirms pāris dienām - 3 setos. diemžēl... un šoreiz, Cīrul, Tev nepiekrītu, nekā ciešama tur nebija, diezgan garlaicīgi un iepriekš prognozējami. žēl, ka pretī nebija Nadals, Federers tam bija ĪPAŠI sagatavojies.
, 2009-06-07 18:17, pirms 16 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: Atskaitot pirmo setu un otraa seta taibreiku vismaz bija cieshams finaals..
Nervi abiem bija traki saspringti, zviedram protams vairaak..
Nu un segums.. slapjsh un leens nebija par labu Soderlingam..
Viss bija sakritis taa lai Federers beidzot to dabuutu..

p.s. Pie Piita sasnieguma vareetu arii palikt.. kaa negribas, lai vinjam ir vairaak..
Jā, Soderlingam lampu drudzis bija acīmredzams.

Par Pītu piekrīu
, 2009-06-07 18:17, pirms 16 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: Atskaitot pirmo setu un otraa seta taibreiku vismaz bija cieshams finaals..
Nervi abiem bija traki saspringti, zviedram protams vairaak..
Nu un segums.. slapjsh un leens nebija par labu Soderlingam..
Viss bija sakritis taa lai Federers beidzot to dabuutu..

p.s. Pie Piita sasnieguma vareetu arii palikt.. kaa negribas, lai vinjam ir vairaak..
lai kā arī negribētos, bet būs!
, 2009-06-07 18:17, pirms 16 gadiem
Starp citu vai juus zinat ka Nadals izlaidiis visus turniirus liidz Wimbledon, bija ie aarsta un vinjam celji galiigi chupa, tuvaako dienu laikaa bus zinaams vai vinsh vispaar speelees Wimbledon Tas buutu skumji, gribu lai finaala Federers sakauj Nadalu
, 2009-06-07 18:18, pirms 16 gadiem
Soderlingam bus vel iespejas,
Un federers ir pieradijis ka vecums nav skerslis lai speletu limenī
, 2009-06-07 18:18, pirms 16 gadiem
Nu tad beidzot redzam īsto Rodžeru atkal
, 2009-06-07 18:18, pirms 16 gadiem
Bet toties kaada bija publikas reakcija uz peeedejiem punktiem un vispar visu maču! katrs tenists pasaule gribeetu taadu atbalstu
, 2009-06-07 18:18, pirms 16 gadiem
Nu vismaz Federers esot iemacijis spelet soderlingam tenisu
, 2009-06-07 18:19, pirms 16 gadiem
Tanabe rakstīja: tieši kā rakstīju pirms pāris dienām - 3 setos. diemžēl... un šoreiz, Cīrul, Tev nepiekrītu, nekā ciešama tur nebija, diezgan garlaicīgi un iepriekš prognozējami. žēl, ka pretī nebija Nadals, Federers tam bija ĪPAŠI sagatavojies.
cieshams, domaaju saliidzinaajumaa ar peerno gadu un to, kaa tas viss iesaakaas shodien..
, 2009-06-07 18:20, pirms 16 gadiem
Visu laiku labakais no labakajem tenisitiem pasaule !!!!!!!!!!!
, 2009-06-07 18:20, pirms 16 gadiem
supermens112 rakstīja: Pierādīja, ka šobrīd ir labākais!
Labākais šobrīd noteikti ir Nadāls, bet labs viņš ir bez šaubām...
, 2009-06-07 18:20, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Ciiruli

Kapeec negribas lai butu vairaak? Bet vari nomierinaatie, BUUS! un kaa vel, vinjam tagad ir smags akmens no sirds noveelies
Veinkaarshi cienja pret Piitu ir lielaaka, manaas aciis lielaaka legjenda..
Bet nav jau kas vinjam liegtu tagad veel kaut ko savaakt..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-07 18:20, pirms 16 gadiem
raims rakstīja: Labākais šobrīd noteikti ir Nadāls, bet labs viņš ir bez šaubām...
Yeah Right Viņš uz doto brīdi ir labākais..
, 2009-06-07 18:22, pirms 16 gadiem
Tanabe rakstīja: žēl, ka pretī nebija Nadals, Federers tam bija ĪPAŠI sagatavojies.
Ja Federeram shaados laika apstaakljos buutu jaaspeelee pret Nadalu, esmu diezgan droshs par Nadala uzvaru.. Visi claycourt speciaalisti vareeja shauties nost, ka viss turniirs nebija jaaspeelee uz shaada leena, nevis aaatraa un sausaa..
, 2009-06-07 18:23, pirms 16 gadiem
Doomy1990 rakstīja: doh, nu kapēc atkal Pederers uzvarēja
doh, kāpēc atkal kāds nevar samierināties un atkal tēlo zīdaini.. :/
, 2009-06-07 18:23, pirms 16 gadiem
skaista uzvara. un viņa emocijas vnk lieliski, cerams, ka būs arī turpinājums šim vakaram - meiteņu uzvara pār Poliju
, 2009-06-07 18:24, pirms 16 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: Ja Federeram shaados laika apstaakljos buutu jaaspeelee pret Nadalu, esmu diezgan droshs par Nadala uzvaru.. Visi claycourt speciaalisti vareeja shauties nost, ka viss turniirs nebija jaaspeelee uz shaada leena, nevis aaatraa un sausaa..
starp citu, pirms fināla Soderlings kādā intervijā sacīja, ka lietainos apstākļos viņam būtu ērtāk spēlēt pret Fedju un šances vinnēt viņam būtu lielākas...
, 2009-06-07 18:24, pirms 16 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: Ja Federeram shaados laika apstaakljos buutu jaaspeelee pret Nadalu, esmu diezgan droshs par Nadala uzvaru.. Visi claycourt speciaalisti vareeja shauties nost, ka viss turniirs nebija jaaspeelee uz shaada leena, nevis aaatraa un sausaa..
To jau redzētu vai Nadals vēl izturētu tīri fiziski, it seviški ja spēle ieilgtu līdz 5 setiem..
, 2009-06-07 18:25, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: gribu lai finaala Federers sakauj Nadalu
uij, nemaz neceri
, 2009-06-07 18:25, pirms 16 gadiem
Cirulis vienkarši neatzīst musdienu tenisa, tenisistus (leģendas). Ja nezskaita Gastonu, kurš izstenībā nekad nav macējis normali spēlēt, Federers ir pelnijis parsist Pita, GS rekordu. Kaut vai tapēc, ka Pīts tā arī nepaņēma visus četrus GS
, 2009-06-07 18:26, pirms 16 gadiem
raims rakstīja: Labākais šobrīd noteikti ir Nadāls, bet labs viņš ir bez šaubām...
Nu lai Nadāls pamēģina noturēties tik ilgi 1. ATP rangā vietā kā Federers,manuprāt, kkad vajadzēja iestāties kritumam un es ceru,ka atkal viss ies uz augšu.
, 2009-06-07 18:27, pirms 16 gadiem
vilks rakstīja: Cirulis vienkarši neatzīst musdienu tenisa, tenisistus (leģendas). Ja nezskaita Gastonu, kurš izstenībā nekad nav macējis normali spēlēt, Federers ir pelnijis parsist Pita, GS rekordu. Kaut vai tapēc, ka Pīts tā arī nepaņēma visus četrus GS
Es nesaprotu, kāpēc lai viņš nepārspētu, viņš jūtas labi, spēlē vnk* izcili.. Es ticu, ka panākumi vēl būs.. Lieliska iespēja to būs pierādīt Wimbldonā.. !
, 2009-06-07 18:27, pirms 16 gadiem
Tanabe rakstīja: starp citu, pirms fināla Soderlings kādā intervijā sacīja, ka lietainos apstākļos viņam būtu ērtāk spēlēt pret Fedju un šances vinnēt viņam būtu lielākas...
un Tu tam piekriiti? Tak vareeja redzeet, ka Soderlinha forehand bija krietni neefektiivaaks.. uz Federera chopi efektiivaaki.. Tak jau runaajaam, ka Federeram ir un buus vairaak ierochu speelee nekaa zviedram..
, 2009-06-07 18:28, pirms 16 gadiem
Prognozēju Federera uzvaru 4 setos, bet sakrita viss par labu viņam 1 sets bez variantiem pārāk sanervezējies bija zviedrs un pārāk labs Fedja, 2.sets jau krietni labak, bet taibreiksd bez variantiem, kas attiecas uz 3 setu tad, zviedrs pat sāka izskatīties labāk viens no iemesliem Fedjam saka klibot 1.serve, kas pirmos 2 setus bija izcila, bet zel ka paris brizos Fedjam paveicas vai bija augstasinigaks, cereju ka bus come back un 5 setu ciņa bet diemžēl
Apsveicu Federeru un viņa fanus ar uzvaru, gaidām Wimbledon..
, 2009-06-07 18:28, pirms 16 gadiem
Federers is back!
, 2009-06-07 18:28, pirms 16 gadiem
Cirul,soreiz tev nepiekritu,kaut ari esmu liels Samprasa fans! Soreiz (nerunaju par tenisa tehnisko pusi,kas Rodzeram absoluti nav jamaca,drizak otradi,-vins visiem var macit) Fedza paradija izcilu psihologisko noturibu visa turnira garuma,pie tam ,redzams,ka gatavojies spelet 7 speles. Varat visi nepiekrist,tacu vins tiesi finala "iznicinaja pretinieku",atnemot vina serves plus lietojot tos ierocus pret Sederlinku,ko vinam ieteica pirms speles (dropshoti,specigi un precizi savi forhendi,utt). YES YES YES!!!
, 2009-06-07 18:28, pirms 16 gadiem
vilks rakstīja: Cirulis vienkarši neatzīst musdienu tenisa, tenisistus (leģendas). Ja nezskaita Gastonu, kurš izstenībā nekad nav macējis normali spēlēt, Federers ir pelnijis parsist Pita, GS rekordu. Kaut vai tapēc, ka Pīts tā arī nepaņēma visus četrus GS
jup - oldscool labaakais..
, 2009-06-07 18:29, pirms 16 gadiem
Jā vienkārši fantastiski! Beidzot tik ilgi gaidītais tituls šeit. Un vēl pietam pēc neveiksmes Australian Open...atceros toreizējos Federera pārdzīvojumus ar asarām acīs "Oh my God. It`s killing me..." un tagad triumfs. Bija to pelnījis viennozīmīgi.
, 2009-06-07 18:29, pirms 16 gadiem
Kā teica Soderlings - labākais spēlētājs vēsturē.
, 2009-06-07 18:30, pirms 16 gadiem
Nezinu kāpēc Jānim pret Pītu ir lielāka cieņa, grūti spriest jo es tajā laikā vēl tenisu neskatījos. Bet vienu varu teikt ka man pret Federeru ir ļoti liela cieņa. Un vispār esmu ļoti priecīgs par viņa panākumu FO. Un ceru ka Vimbldona būs aiz viņa !
, 2009-06-07 18:31, pirms 16 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: un Tu tam piekriiti? Tak vareeja redzeet, ka Soderlinha forehand bija krietni neefektiivaaks.. uz Federera chopi efektiivaaki.. Tak jau runaajaam, ka Federeram ir un buus vairaak ierochu speelee nekaa zviedram..
Soderlinga forehands vienkārši ļoti ātri "pieklusa" - pirmajos 2 geimos saduroties ar Federera forehandu. Otrkārt, Federers spēlē izcili gudri, prot katrā situācijā atrast kaut no savas spēles, kas tai der vislabāk, tāpēc esmu drošs, ka Nadalam arī šādos laika apstākļos nebūtu tik easy kā iepriekš, pie tam Fedja ir ļoti labā formā... šodien bija vējš, dubļi, lietus, bet Federeru tas neko nemainīja. vienīgasi, kas patraucēja bija tas trakais ar lupatu. tas izjauca ritmu Fedjam, citādi būtu vēl smagāk...
, 2009-06-07 18:33, pirms 16 gadiem
Prieks par Federeru,vinjsh to jau sen bij pelnijis
, 2009-06-07 18:35, pirms 16 gadiem
Ciiruli

Neesmu redzeejis daudz no Samprasa, bet katram jau var buut savs viedoklis, bet pats nopietni sportoju, neesmu redzeejis NEVIENU kursh miiletu savu sportu kaa RF. Tas ir tik fantastiski kas shodien notika
, 2009-06-07 18:37, pirms 16 gadiem
Briniskigi!!!

Piits bija izcils speletajs, bet es esmu daudzkart redzejis abus (Samprasu sakot ar 95-to gadu) un man ir lielaks respekts pret Rodzeru. Piits tomer bija pavajs uz lenajiem segumiem...
, 2009-06-07 18:40, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Ciiruli

Neesmu redzeejis daudz no Samprasa, bet katram jau var buut savs viedoklis, bet pats nopietni sportoju, neesmu redzeejis NEVIENU kursh miiletu savu sportu kaa RF. Tas ir tik fantastiski kas shodien notika
Nu uzvareet FO vinjsh bija pelniijis un esmu ljoti prieciigs, ka tas beidzot ir noticis. Lielaaks prieks man, protams, buutu bijis, ja vinjam buutu izdevies sakaut Nadalu, bet arii shis tituls tika izciiniits nopietnaa ciinjaa visa turniira garumaa..

Beeda jau par to, ka pirms tam vairaakus gadus tenisa valdiija tikai Federers, savaacot tos GS tik aatri bez nopietnas konkurences.. bet nu neko.. Galvenais, lai Rafa nekad nepanaak Rodžeru..
, 2009-06-07 18:40, pirms 16 gadiem
Mazliet aarpus teemas, bet vai kaads zin kad Ernestam ir speele...?
, 2009-06-07 18:41, pirms 16 gadiem
Klausoties Matsa Vilandera profesionalos komentarus,veel un veelreiz redzot Rodzera patiesos dveeseles paardziivojumus,vienkaarsi nevar noliegt ,ka raugaamies tenisa veesturisku briidi-muusu prieksaa tik tiesaam LIDZ SIM LABAAKAIS TENISISTS PASAULEE!!!
, 2009-06-07 18:42, pirms 16 gadiem
Samprass savlaik bija mans miiljaakais tenisists, bet laiki mainaas, un ceru rodzers tomeer vinu paarspees. 8 gadu laikaa vinneet 7 vimbldonas protams ir izcili, bet vajag tomeer arii veel kaut ko citu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-07 18:43, pirms 16 gadiem
Ciiruli
Domaaju ka Rodzers uzvarees ne vienu vienu Grand Slam.
, 2009-06-07 18:45, pirms 16 gadiem
Re,kur tikko Vilanders noliedza,ka RF ir visu laiku labaakais,jo vinam nav visi tituli vienaa gada (kaa Rodam Leiveram),un arii "tikai"14- taapat kaa Samprasam.Vienalga,manas domas nemainaas!
, 2009-06-07 18:46, pirms 16 gadiem
Prieks par Rodžeru, man jau likās, ka šo virsotni viņš nekad neikaros, es esmu priecīgs, ka kļūdījos. Prieks arī par Soderlingu, malacis, pelnīts sasniegums,ceru, ka viņam būs vēl daudz panākumi.
, 2009-06-07 18:47, pirms 16 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: Beeda jau par to, ka pirms tam vairaakus gadus tenisa valdiija tikai Federers, savaacot tos GS tik aatri bez nopietnas konkurences.. bet nu neko.. Galvenais, lai Rafa nekad nepanaak Rodžeru..
Rafa principaa varetu nemot veraa cik vins jauns un jau ar GS tituliem uz visiem segumiem. Bet es domaju ka taa tomer nenotiks - konkurence paslaik ir ipasi speciga un vina veseliba (celi) klibo jau tagad tikai 23 gadu vecumaa
, 2009-06-07 18:47, pirms 16 gadiem
Neinteresanta spēle. Žēl, ka tāds fināls - vienos vārtos.Kārtējais pierādījums tam, ka no tādiem brīnumdariem nav nekāda jēga...Cik saistošas bija vairākas turnīra spēles un cik garlaicīgs fināls - tāds pats, kā vakar sieviešu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-07 18:49, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Ciiruli
Domaaju ka Rodzers uzvarees ne vienu vienu Grand Slam.
Ja tas notiks siivaa ciinjaa, tad man iebildumu nav..
, 2009-06-07 18:50, pirms 16 gadiem
Ir gruti salidzinat musdienu speletaju ar Rodu Leiveru. Vina laikaa bija tikai divi segumi (zaale un maals), AO bija visai pavajs turnirs un viena dala vina GS titulu tika izciniti pirms atklatas eras bez profesionalu piedalisanas. Es domaju ka 1962 gadaa kad vins pirmoreiz vinneja visus cetrus GS stiprakais speletajs bija nevis vins bet Panco Gonzalez...
, 2009-06-07 18:51, pirms 16 gadiem
Ciiruli

Nu bet RF jau nav vainiigs ka Soderlings vinjam netureeja liidzi. Shodien bija spele uz vieniem vaartiem. Un kaa jau raxtiiju, vai tu zini kas notiek ar rafas veseliibu? Iespeeja ka vinsh nespeles Wimbledon ir ljoti liela!
, 2009-06-07 18:52, pirms 16 gadiem
Simply the Best rakstīja: Neinteresanta spēle. Žēl, ka tāds fināls - vienos vārtos.Kārtējais pierādījums tam, ka no tādiem brīnumdariem nav nekāda jēga...Cik saistošas bija vairākas turnīra spēles un cik garlaicīgs fināls - tāds pats, kā vakar sieviešu.
Toties bija divi izcili pusfinali. Nevar jau gribet lai visi maci butu aizraujosas ciinas... Sodien Rodzers vienkarsi bija parak labs.
, 2009-06-07 18:52, pirms 16 gadiem
apsveicu Fedju, bija pelnījis un bija acīmredzami labāks(vismaz šodien)

jāgaida tagad EG turnīru
, 2009-06-07 18:54, pirms 16 gadiem
kaamis007 rakstīja: apsveicu Fedju, bija pelnījis un bija acīmredzami labāks(vismaz šodien)

jāgaida tagad EG turnīru
Sakas rit laikam,a kad Gulbim ir spele
, 2009-06-07 18:55, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Ciiruli

Nu bet RF jau nav vainiigs ka Soderlings vinjam netureeja liidzi. Shodien bija spele uz vieniem vaartiem. Un kaa jau raxtiiju, vai tu zini kas notiek ar rafas veseliibu? Iespeeja ka vinsh nespeles Wimbledon ir ljoti liela!
Gribētos jau lai Rodžers sakauj VImbldonās finālā tieši Rafu
, 2009-06-07 18:56, pirms 16 gadiem
Man arī pret Samprasu ir lielāka cieņa un negribētos, ka Federers to statistiku uzlabotu...Kaut arī varbūt tas notiks, Samprass ir labākais.Un arī Lendla spēle man labāk patika.
, 2009-06-07 18:57, pirms 16 gadiem
Simply the Best rakstīja: Neinteresanta spēle. Žēl, ka tāds fināls - vienos vārtos.Kārtējais pierādījums tam, ka no tādiem brīnumdariem nav nekāda jēga...Cik saistošas bija vairākas turnīra spēles un cik garlaicīgs fināls - tāds pats, kā vakar sieviešu.
Pasaki to Soderlingam ,kursh jau ir iegaajis tenisa veesturee,kuram shiis ir bijushas,iespeejams, 2 lieliskaakaas nedeeljas vinja tenisista veesturee ar vairaakaam skaljaam uzvaraam un tikai zaude finaalaa pret lieliski speeleejosho Federeru.. Jaa tieshaam ,lieks varonjdarbs....PFFF
, 2009-06-07 18:57, pirms 16 gadiem
Simply the Best - jau sen zinams tavs vienigais,kas maak speeleet tenisu,un soreiz tu atkal pieraadi,ka no tenisa kaa taada tev gauzam maz sapratnes. Federers paradija izcilu speeli,pretiniekam to nelaujot. Protams, Soderlinga,uztraukums un nepieredze arii ir passaprotama,tacu tas nenoliedz RF lielisko sodienas sniegumu.
, 2009-06-07 18:57, pirms 16 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: Ja tas notiks siivaa ciinjaa, tad man iebildumu nav..
tjipa federers vainiigs, ka finaalaa nevienam nav ko likt pretii.
, 2009-06-07 18:58, pirms 16 gadiem
vispaar tev sapnjos raadaas ko vinsh ir jau taa paveicis ..???
, 2009-06-07 18:59, pirms 16 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Ciiruli

Nu bet RF jau nav vainiigs ka Soderlings vinjam netureeja liidzi. Shodien bija spele uz vieniem vaartiem. Un kaa jau raxtiiju, vai tu zini kas notiek ar rafas veseliibu? Iespeeja ka vinsh nespeles Wimbledon ir ljoti liela!
es tak jau teicu - sho titulu Federers bija pelniijis nezin cik reizes vairaak nekaa Soderlings..
, 2009-06-07 19:00, pirms 16 gadiem
Harington rakstīja: Nu malacis,asarim acis.
Pec visiem siem zaudejumiem Nadalam vins bij pelnijis vinnet
Soderlingam ar visu cienu Talu tika
Tā gan
Slēpts komentārs: uldis
, 2009-06-07 19:01, pirms 16 gadiem
Un vispar tikai finals jau iznaca viegls. Fedja gandriz zaudeja Haasam un pret del Potro ari bija loti, loti tuvu...
, 2009-06-07 19:01, pirms 16 gadiem
Tiešām liels prieks par Fedju! Nākamās nedēļas turnīru droši vien tagad nespēlēs, bet Wimbledonā būs favorīts Nr. 1 un domāju, ka paņems to arī, jo vairs nav tas spiediens un kļūs brīvāks spēlē.
, 2009-06-07 19:04, pirms 16 gadiem
uldis rakstīja: Tavos lielākajos sapņos Federers uzvarēs Nadalu....
Es nesaku ka uz doto briidi Federers ir labaks tenisists par Rafu, saku tik to ka:

1)Vinsh ir uz viljnja
2)Vinsh ir sasniedzis gandriiz visu, tas nonjem slogu
3)Veseliibas zinjaa RF ir krietni paaraks par RN
4)Uz hard tomeer RF manupraat ir neliels favoriits

Dziivosim redzeesim, es paredzu ka RF pavisam driiz atkal buus nr.1
, 2009-06-07 19:04, pirms 16 gadiem
Klitschko rakstīja
Pasaki to Soderlingam kuram shiis ir bijushas,iespeejams, 2 lieliskaakaas nedeeljas vinja tenisista veesturee ar vairaakaam skaljaam uzvaraam un tikai zaude pret lieliski speeleejosho Federeru.. Jaa tieshaam ,lieks varonjdarbs....PFFF

Vai tad tu neredzēji šodienas spēli??!!!Nav jau runa par 2 nedēļām, bet par šodienas 1.5 stundu, kurā zviedrs tā arī nesāka spēlēt savu spēli.Vienkārši žēl, ka tik nozīmīga turnīra fināls neizskatījās pēc tāda, kurā sacenšas 2 stiprākie čempionāta tenisisti!!!!
, 2009-06-07 19:05, pirms 16 gadiem
Fedja ja vien pedejaa bridi nepardomas speles jau pec paris dienam Halles turniraa. Tas ir vina tradicionalais pirms Wimbledonas iesildisanas turnirs. Vins to ir uzvarejis 2003-2006 un 2008 gadaa.
, 2009-06-07 19:08, pirms 16 gadiem
Simply the Best rakstīja: Vai tad tu neredzēji šodienas spēli??!!!Nav jau runa par 2 nedēļām, bet par šodienas 1.5 stundu, kurā zviedrs tā arī nesāka spēlēt savu spēli.Vienkārši žēl, ka tik nozīmīga turnīra fināls neizskatījās pēc tāda, kurā sacenšas 2 stiprākie čempionāta tenisisti!!!!
Hmm, jā un ķipa vislabākais ir Nadals, hmm jā un Soderlings uzvarēja Rafu tik haļavas pēc ja??
Manuprāt ikvienam tenisistam pret tādu spēlētāju kā RF varētu nodrebēt roka + Soderlingam ir krietni mazāka pieredze, un soreiz uztraukums arī darīja savu..
, 2009-06-07 19:08, pirms 16 gadiem
jaa finaals nebija paaraak aizraujoshs bet katraa zinjaa federeram shobriid ir lieliska sportiskaa forma. wimbldonu vinjsh ar panjems
, 2009-06-07 19:09, pirms 16 gadiem
krisshy rakstīja: jaa finaals nebija paaraak aizraujoshs bet katraa zinjaa federeram shobriid ir lieliska sportiskaa forma. wimbldonu vinjsh ar panjems
Cerams, ka tā..
, 2009-06-07 19:09, pirms 16 gadiem
Simply the Best rakstīja: Klitschko rakstīja
Pasaki to Soderlingam kuram shiis ir bijushas,iespeejams, 2 lieliskaakaas nedeeljas vinja tenisista veesturee ar vairaakaam skaljaam uzvaraam un tikai zaude pret lieliski speeleejosho Federeru.. Jaa tieshaam ,lieks varonjdarbs....PFFF

Vai tad tu neredzēji šodienas spēli??!!!Nav jau runa par 2 nedēļām, bet par šodienas 1.5 stundu, kurā zviedrs tā arī nesāka spēlēt savu spēli.Vienkārši žēl, ka tik nozīmīga turnīra fināls neizskatījās pēc tāda, kurā sacenšas 2 stiprākie čempionāta tenisisti!!!!
jaa redzeeju.Peec tavas teorijas bija veltiigi uzvareet saakot no nadala un beidzot ar gonzalesu.Laikam nesaproti ko noziimee iziet 15 000 skatiitaaju priekshaa,pirmajaa finaalaa savaa karjeraa ar milziiga Federera atbalstu un pret pretinieku kuram esi zaudeejis 9 reizes un uzvareejis nevienu pashu setu. Nu ja shie visi faktori ir siikums tad rodas jautaajums kapeec Gan Soderlings nav pirmajaa vietaa?
, 2009-06-07 19:10, pirms 16 gadiem
Cik daudz punktus Nadāls tagad ir zaudējis?

P.S Liels prieks par Federeru!
, 2009-06-07 19:12, pirms 16 gadiem
suns rakstīja: Fedja ja vien pedejaa bridi nepardomas speles jau pec paris dienam Halles turniraa. Tas ir vina tradicionalais pirms Wimbledonas iesildisanas turnirs. Vins to ir uzvarejis 2003-2006 un 2008 gadaa.
Viņš pēcspēles intervijā uz jautājumu vai spēlēsiet nākamajā nedēļā Hallē teicis, ka tagad nezinot. Gribas nosvinēt šo notikumu. Ir jau arī taisnība, šis ir viens no lielākiem panākumiem viņa karjerā, ja ne lielākais. Tā ATPpunktu aizstāvēšana diez vai viņam rūp šobrīd!
, 2009-06-07 19:15, pirms 16 gadiem
Apsveicu!
, 2009-06-07 19:16, pirms 16 gadiem
Apsveicu Federera fanus!!!Jā, Rodžers Federers šodien parādīja skaistu spēli!!!!!!!Bet fināls bija neinteresants Soderlinga nevarības dēļ.
, 2009-06-07 19:18, pirms 16 gadiem
Simply the Best rakstīja: Apsveicu Federera fanus!!!Jā, Rodžers Federers šodien parādīja skaistu spēli!!!!!!!Bet fināls bija neinteresants Soderlinga nevarības dēļ.
vai tieši otrādāk RF izcilās spēles dēļ un SOderlingas nepieredzētības dēļ??
, 2009-06-07 19:19, pirms 16 gadiem
Sprinter rakstīja: Viņš pēcspēles intervijā uz jautājumu vai spēlēsiet nākamajā nedēļā Hallē teicis, ka tagad nezinot. Gribas nosvinēt šo notikumu. Ir jau arī taisnība, šis ir viens no lielākiem panākumiem viņa karjerā, ja ne lielākais. Tā ATPpunktu aizstāvēšana diez vai viņam rūp šobrīd!
Punkti tiesam vinam diez vai ruup, bet sagatavoties pienacigi Wimbledonai gan noteikti ruup. Vins ir gan tur vinnejis ari nespelejot starp RG un Wimbledonu (2007) taa ka pavisam drosi tiesam nevar zinat...
, 2009-06-07 19:22, pirms 16 gadiem
Vienkārši skaisti! Dzīvā leģenda kļūst tikai aizvien lielāka
Es pat biju gatavs vērot garlaicīgu finālu, lai tikai Rodžers tiktu pie kārotā "French Open" titula. Bet nebija tik traki, jo pēc garlaicīgā pirmā seta sekoja tīri skatām teniss arī no Soderlinga puses. Tomēr Federera pārākums bija neapstrīdams, un tieši to mēs no viņa arī gaidījām, jo likme bija ĻOTI augsta.
Pēc šī panākuma šķiet, ka arī turpmāk šveicieša panākumi neizpaliks Tad nu gaidīsim jaunas uzvaras un rekordus

No sirds apsveicu Rodžeru ar šo fantastisko panākumu, kurš viņam tik daudz nozīmē. Viņa paša emocijas izteica visu. Man prieks par viņu!
';
, 2009-06-07 19:23, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienkārši skaisti! Dzīvā leģenda kļūst tikai aizvien lielāka
Es pat biju gatavs vērot garlaicīgu finālu, lai tikai Rodžers tiktu pie kārotā "French Open" titula. Bet nebija tik traki, jo pēc garlaicīgā pirmā seta sekoja tīri skatām teniss arī no Soderlinga puses. Tomēr Federera pārākums bija neapstrīdams, un tieši to mēs no viņa arī gaidījām, jo likme bija ĻOTI augsta.
Pēc šī panākuma šķiet, ka arī turpmāk šveicieša panākumi neizpaliks Tad nu gaidīsim jaunas uzvaras un rekordus

No sirds apsveicu Rodžeru ar šo fantastisko panākumu, kurš viņam tik daudz nozīmē. Viņa paša emocijas izteica visu. Man prieks par viņu!
Piekrītu par visiem 100%
, 2009-06-07 19:24, pirms 16 gadiem
Sprinter rakstīja: Viņš pēcspēles intervijā uz jautājumu vai spēlēsiet nākamajā nedēļā Hallē teicis, ka tagad nezinot. Gribas nosvinēt šo notikumu. Ir jau arī taisnība, šis ir viens no lielākiem panākumiem viņa karjerā, ja ne lielākais. Tā ATPpunktu aizstāvēšana diez vai viņam rūp šobrīd!
Taisnība, viņš jau tik daudz ir sasniedzis, ka punktu aiztāvēšana viņam vairs nav primārais, par punktiem vairāk domā tie, kas cenšās uzlīst pēc iespējas augstāk.

Es domāju, ka Nadalam arī tie punkti nesevišķi interesē, kā viņš agrāk ir teicis, ka viņš ļoti vēlētos kļūt par pirmo raketi, viņš to ir izdarījis, tagad viņs vairāk koncentrējās uz Grand Slamiem un Master turnīriem, tāpat, kā Federers, nav jau Nadalam tik ļoti svarīgi izcīnīt pēc iespējas vairāk punktus visos turnīros pēc kārtas. Lai par to domā tie, kuri kaut reizi gribētu kļūt par pirmo raketi.
, 2009-06-07 19:26, pirms 16 gadiem
baller46 rakstīja: Nu lai Nadāls pamēģina noturēties tik ilgi 1. ATP rangā vietā kā Federers,manuprāt, kkad vajadzēja iestāties kritumam un es ceru,ka atkal viss ies uz augšu.
Vai es kaut ko saku par to, cik Nadāls ilgi noturēsies 1. vietā? Lai gan es domāju, ka, ņemot vērā Federera vecumu, diez vai viņš būs spējīgs uz augšāmcelšanos. Es vairāk liktu uz to, ka Džokovičš ieņems Nadāla vietu. Bet jebkurā gadījumā, visu cieņu Federeram.
, 2009-06-07 19:26, pirms 16 gadiem
mudpile rakstīja: Taisnība, viņš jau tik daudz ir sasniedzis, ka punktu aiztāvēšana viņam vairs nav primārais, par punktiem vairāk domā tie, kas cenšās uzlīst pēc iespējas augstāk.

Es domāju, ka Nadalam arī tie punkti nesevišķi interesē, kā viņš agrāk ir teicis, ka viņš ļoti vēlētos kļūt par pirmo raketi, viņš to ir izdarījis, tagad viņs vairāk koncentrējās uz Grand Slamiem un Master turnīriem, tāpat, kā Federers, nav jau Nadalam tik ļoti svarīgi izcīnīt pēc iespējas vairāk punktus visos turnīros pēc kārtas. Lai par to domā tie, kuri kaut reizi gribētu kļūt par pirmo raketi.
Piekrītu, bet ja Rafa grib sist rekordus.. tad par punktiem viņam būs jādomā jebkurā gadījumā..
, 2009-06-07 19:28, pirms 16 gadiem
Manās acīs Rodžers Federers nav ne par matu mazāk leģenda par to pašu Sapmprasu, Agasi, Bekeru, Makinroju, Borgu un citiem. Arī šodien ir liela konkurence un šādi panākumi ir vērtējami tik pat augstu. Viss plūst viss mainās, bet ir cilvēki, kas vienmēr paliks mūsu atmiņās, un Rodžers ir viens no viņiem, un ne tikai dēļ tā, ka ir izcils tenisists, bet arī savas personības dēļ (kaut vai viņa aktīvā iesaistīšanās labdarībā).
Man tas ir liels gods - dzīvot vienā laikā ar šādu personību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-07 19:28, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vienkārši skaisti! Dzīvā leģenda kļūst tikai aizvien lielāka
Es pat biju gatavs vērot garlaicīgu finālu, lai tikai Rodžers tiktu pie kārotā "French Open" titula. Bet nebija tik traki, jo pēc garlaicīgā pirmā seta sekoja tīri skatām teniss arī no Soderlinga puses. Tomēr Federera pārākums bija neapstrīdams, un tieši to mēs no viņa arī gaidījām, jo likme bija ĻOTI augsta.
Pēc šī panākuma šķiet, ka arī turpmāk šveicieša panākumi neizpaliks Tad nu gaidīsim jaunas uzvaras un rekordus

No sirds apsveicu Rodžeru ar šo fantastisko panākumu, kurš viņam tik daudz nozīmē. Viņa paša emocijas izteica visu. Man prieks par viņu!
Principā uzvara Francijā un arī drīzumā gaidāmais bērns varētu Rodžeram dot milzīgu pārliecību pār saviem spēkiem, kas viņam tieši pēdējā laikā ir trūkuši, un ar šādu emocionālo pacēlumu kāpēc gan neuzvarēt arī Wimbldonā un US Open. Vismaz ceru uz to.
, 2009-06-07 19:38, pirms 16 gadiem
archa55 rakstīja: Principā uzvara Francijā un arī drīzumā gaidāmais bērns varētu Rodžeram dot milzīgu pārliecību pār saviem spēkiem, kas viņam tieši pēdējā laikā ir trūkuši, un ar šādu emocionālo pacēlumu kāpēc gan neuzvarēt arī Wimbldonā un US Open. Vismaz ceru uz to.
pilniiba piekriitu un ceru
, 2009-06-07 19:40, pirms 16 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Manās acīs Rodžers Federers nav ne par matu mazāk leģenda par to pašu Sapmprasu, Agasi, Bekeru, Makinroju, Borgu un citiem. Arī šodien ir liela konkurence un šādi panākumi ir vērtējami tik pat augstu. Viss plūst viss mainās, bet ir cilvēki, kas vienmēr paliks mūsu atmiņās, un Rodžers ir viens no viņiem, un ne tikai dēļ tā, ka ir izcils tenisists, bet arī savas personības dēļ (kaut vai viņa aktīvā iesaistīšanās labdarībā).
Man tas ir liels gods - dzīvot vienā laikā ar šādu personību.
Piekriitu par visiem 100 un man ir liela privileegjija kaa sportistam njemt piemeru no taada dizhena chempiona un vienreizeeja cilveeka
, 2009-06-07 19:53, pirms 16 gadiem
viens no 21.gs labākajiem sportistiem!!
, 2009-06-07 19:54, pirms 16 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: Veinkaarshi cienja pret Piitu ir lielaaka, manaas aciis lielaaka legjenda..
Bet nav jau kas vinjam liegtu tagad veel kaut ko savaakt..
Apsveicu Rodžeru!Manuprāt vispār ir muļķīgi salīdzināt dažādu paaudžu tenisistus.Kurš tad nu ir lielāka leģenda;Samprass vai Federers
Samprasam vairāk (pagaidām) uzvaru wimbledonā toties tā arī neizdevās uzvarēt Roland Garros,bet varbūt lielāka leģenda ir Bjorns Borgs vai Rods Leivers,Džimi Konnorss vai Freds Perijs?Varbūt Lendls
Visi viņi ir sava laika leģendas un nezin vai vajadzētu salīdzināt nesalīdzināmus lielumus.(Teniss laika gaitā ir stipri mainījies,kļuvis dinamiskāks)
, 2009-06-07 19:55, pirms 16 gadiem
raims rakstīja: Vai es kaut ko saku par to, cik Nadāls ilgi noturēsies 1. vietā? Lai gan es domāju, ka, ņemot vērā Federera vecumu, diez vai viņš būs spējīgs uz augšāmcelšanos. Es vairāk liktu uz to, ka Džokovičš ieņems Nadāla vietu. Bet jebkurā gadījumā, visu cieņu Federeram.
Federera 27 gadu vecums neko nenorāda, kā pierāda vēsture paši izcilākie spēlētāji ir tik ļoti apdāvināti ar atlētismu un talantu, ka viņi spēj būt izcili ilgāk nekā citi viņu līdzgaitnieki. Piemērs-Agassi...šis čalis nepilnu 33 gadu vecumā vinnēja Australian Open un 36 gadu vecumā bija vēl pasaules 7 raketa, vēl viens piemērs Džimijs Konors.
Es domāju Federers superaugstā līmenī var spēlēt vēl vismaz 5 gadus, un pa to laiku daudz ko var vēl izdarīt, protams var notikt savādāk.

Pirmā raketa tuvāko gadu laikā būs vai nu Nadals vai Federers vai cits? Un tas cits nebūs ne Marejs ne Džokovičs. Tas būs cilvēks, kurš ir īpašāks par spēletājiem ārpus pirmā divnieka, jo, redz, manā skatījuma teniss ir " FEDERERS, NADALS un pārējie."

Protams jūs varat nepiekrist, jo tās ir manas domas, katram var likties savādāk.
, 2009-06-07 20:02, pirms 16 gadiem
Protams,par vecumu var spriedelet gari,bet kaut vai Agasi,kurs manuprat ir ranga Nr.1 pabijusais vecakais tenisists,kaut ari neilgi. Manuprat, loti nozimigs raditajs ir RF rekords - pec kartas 1.vieta,jo notureties vienmer ir grutak,neka izcinit.Redzesim,vai Rafas pag.gada sprints (n-tas uzvaras) parvertisies maratona,vai vismaz staiera skrejiena.Tas ir daudz grutak,jo uz papeziem min ne viens vien...
, 2009-06-07 20:03, pirms 16 gadiem
mudpile rakstīja: Federera 27 gadu vecums neko nenorāda, kā pierāda vēsture paši izcilākie spēlētāji ir tik ļoti apdāvināti ar atlētismu un talantu, ka viņi spēj būt izcili ilgāk nekā citi viņu līdzgaitnieki. Piemērs-Agassi...šis čalis nepilnu 33 gadu vecumā vinnēja Australian Open un 36 gadu vecumā bija vēl pasaules 7 raketa, vēl viens piemērs Džimijs Konors.
Es domāju Federers superaugstā līmenī var spēlēt vēl vismaz 5 gadus, un pa to laiku daudz ko var vēl izdarīt, protams var notikt savādāk.

Pirmā raketa tuvāko gadu laikā būs vai nu Nadals vai Federers vai cits? Un tas cits nebūs ne Marejs ne Džokovičs. Tas būs cilvēks, kurš ir īpašāks par spēletājiem ārpus pirmā divnieka, jo, redz, manā skatījuma teniss ir " FEDERERS, NADALS un pārējie."

Protams jūs varat nepiekrist, jo tās ir manas domas, katram var likties savādāk.
Pilniiga taisniiba Vinji ir citaa liigaa, tie vinju finaali ir, nu nav tadu vaardu lai to apraxtiitu. Bet neviens cits nespeej spelet taadu tenisu, tas ir vnk FAKTS.
, 2009-06-07 20:40, pirms 16 gadiem
es ļoti dribeju lai uzvar soderlings...bet robinam viss vel prieksa.
vienmer busu par zviedriem...
bet rodžers vnk ir to pelnijis..!!! cepuri nost...
, 2009-06-07 20:41, pirms 16 gadiem
Federers pelnīti uzvarēja French Open turnīru un tagad savāca arī visas Grand Slam balvas. Visu cieņu arī Soderlingam par aizvadīto turnīru. Ļoti vēlos, lai Federers vēl uzvar Vimblodonas turnīru, jo tad viņš uzstādīs pasaules rekordu un viņa kontā būs 15 Grand Slam tituli, vēl vēlos, lai Nadals šogad uzvar US Open, jo tad viņš arī būs savācis visas vajadzīgās Grand Slam balvas kā to jau izdarīja Federers.
, 2009-06-07 21:20, pirms 16 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: Atskaitot pirmo setu un otraa seta taibreiku vismaz bija cieshams finaals..
Nervi abiem bija traki saspringti, zviedram protams vairaak..
Nu un segums.. slapjsh un leens nebija par labu Soderlingam..
Viss bija sakritis taa lai Federers beidzot to dabuutu..

p.s. Pie Piita sasnieguma vareetu arii palikt.. kaa negribas, lai vinjam ir vairaak..
Būtu atbalstāms komentārs, ja ne pēdējā piebilde Labi, panāca Samprasu (man jau arī patika šis Pīta rekords, bet vai nu tas paliktu mūžīgs, tāpat kkad nāktu kāds cits, kaut vai Nadals Tāpēc jau rekordi ir, lai pēc tiem tiektos un pārspētu Bet ko Samprass vairs nedabūs nekad (diemžēl) - tas ir visu četru GS komplekts, kas, kā zināms, tagad ir tikai sešiem...
, 2009-06-07 21:26, pirms 16 gadiem
suns rakstīja: Rafa principaa varetu nemot veraa cik vins jauns un jau ar GS tituliem uz visiem segumiem. Bet es domaju ka taa tomer nenotiks - konkurence paslaik ir ipasi speciga un vina veseliba (celi) klibo jau tagad tikai 23 gadu vecumaa
Nu uz visiem segumiem gan Nadals veel nav vinneejis Grand Slam, US Open vinsh veel nav ieguvis
, 2009-06-07 21:35, pirms 16 gadiem
escud rakstīja: Nezinu kāpēc Jānim pret Pītu ir lielāka cieņa, grūti spriest jo es tajā laikā vēl tenisu neskatījos. Bet vienu varu teikt ka man pret Federeru ir ļoti liela cieņa. Un vispār esmu ļoti priecīgs par viņa panākumu FO. Un ceru ka Vimbldona būs aiz viņa !
Varbūt tāpēc, ka Federers daudz ko pārņēmis no Samprasa - atsist bumbiņu lidojumā, augstais palēciens gremdējot utt.... Kad RF ielauzās tenisa TOP 100-niekā, uzreiz bija redzams, ka nākotnē būs čempions (ja čakli strādās) - kkas jauns un tajā pašā laikā klasisks... Bet nekas jau, Cīruli, nestāv uz vietas, skaisti spēlē ne tikai PS vai RF, arī citos ir patīkami skatīties, kad rāda labu tenisu
, 2009-06-07 21:42, pirms 16 gadiem
korts rakstīja: Re,kur tikko Vilanders noliedza,ka RF ir visu laiku labaakais,jo vinam nav visi tituli vienaa gada (kaa Rodam Leiveram),un arii "tikai"14- taapat kaa Samprasam.Vienalga,manas domas nemainaas!
Vai vispār tā par kādu drīkstētu teikt - visu laiku labākais? Tas nav korekti pret "vecajiem grandiem" un arī nākošajiem... Pēdējo gadu posmā - jā! (pat Nadals atpaliek, bet gan jau ar laiku arī viņu par tādu varēs dēvēt). Un gribu oponēt tiem, kas saka - nu, jā bet ja būtu pretī Nadals... Pareizi Eurosportā viens teica - ja Rafa ir izkritis jau agrāk, uz šo brīdi viņš ir pārspēts.
, 2009-06-07 21:43, pirms 16 gadiem
raims rakstīja: Vai es kaut ko saku par to, cik Nadāls ilgi noturēsies 1. vietā? Lai gan es domāju, ka, ņemot vērā Federera vecumu, diez vai viņš būs spējīgs uz augšāmcelšanos. Es vairāk liktu uz to, ka Džokovičš ieņems Nadāla vietu. Bet jebkurā gadījumā, visu cieņu Federeram.
Vareetu padomaat ka Federers ir baigi vecais? Tikai 27 gadi, ja buutu virs 30 tad vairs nebuutu nekaads jaunais, bet 27 jau nu noteikti nav nekaads baigais vecums
, 2009-06-07 21:49, pirms 16 gadiem
tasesmues rakstīja: Vareetu padomaat ka Federers ir baigi vecais? Tikai 27 gadi, ja buutu virs 30 tad vairs nebuutu nekaads jaunais, bet 27 jau nu noteikti nav nekaads baigais vecums
Piemēram hokejā 27 gadi skaitās diezgan maz
, 2009-06-07 21:55, pirms 16 gadiem
Tenisaa 27 ir daudz. Vel kadi 1-2 GS tituli - saubos vai vairak buus. Jau tagad vins saviem galvenajiem konkurentiem mazakos turniros biezak zaudee nekaa uzvar....
, 2009-06-07 22:07, pirms 16 gadiem
suns rakstīja: Tenisaa 27 ir daudz. Vel kadi 1-2 GS tituli - saubos vai vairak buus. Jau tagad vins saviem galvenajiem konkurentiem mazakos turniros biezak zaudee nekaa uzvar....
Domā? Kaut kā neizskatās Tieši tagad Federers sāk atgūt savu veco formu
, 2009-06-07 22:31, pirms 16 gadiem
Nekad nav paticis Bet nu sākot ar otru spēli , bija redzama tā cilvēka spēle ko parādīja Federers.
, 2009-06-07 23:01, pirms 16 gadiem
Labakais bija Stefans Edbergs! Vot shito dzheku bija vienmer interesanti skaitities - serve voley meistars, reaals dzhigic bij
, 2009-06-08 00:05, pirms 16 gadiem
Jā, tiešām malacis un savu iespēju izmantoja. Domāju, ka tagad arī French Open fināli ar Nadalu būs interesantāki, jo Federeram vairs nav jāapliecina sevi, viņš visu ir pierādījis un vinnējis, spēlēs bez nevajadzīga stresa (mačos ar Rafu) un domāju arī palabos bilanci pret Nadalu sev mazliet par labu. Šogad būs tituls arī Wimbledonā 100%, ja šonakt neuzkāps uz korķa!
, 2009-06-08 00:53, pirms 16 gadiem
Ideāli ! Liels prieks par Rodžeru Novēlu, lai jau nākamajā turnīrā tiek paņemts 15 Grand Slam tituls un uzstādīts vēl kas nebijis !
, 2009-06-08 01:20, pirms 16 gadiem
Best of the World! Malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2009-06-08 10:14, pirms 16 gadiem
Apsveicu Rodžeru ar uzvaru. Viņš tiešām to bija pelnījis. Nenoliedzami ļoti izcils tenisists un personība. Vienīgi žēl, ka finālā nebija interesanta cīņa. (starp citu arī pagājušā gada Frecnh open fināls bija vienos vārtos). Protams, nevar jau visi fināli būt kā pagājušā gada Wimbldona, taču šoreiz Franch openā pusfināli bija nesalīdzināmi interesantāki un spraigāki. No vienas puses, labi, ka arī zemāk izsētie izsitās tik augstu, bet viņiem trūkst pieredzes un meistarības, lai nospēlētu tādā līmenī līdz galam.
Es domāju, ka nav īsti pareizi mēģinājumi salīdzināt, kurš ir visu laiku izcilākais tenists vai sportists. TAs ir katra subjektīvs redzējums. Leivers, Bjorgs, Samprass, Agassi, Federers - visi viņi ir savā ziņā izcili un neviens nav izcilāks par citu. Tas , ka kāds ir uzvarējis 2 vai 3 reizes vairāk nekā otrs, vēl neko nenozīmē.
, 2009-06-08 10:22, pirms 16 gadiem
pipars2323 rakstīja: Visu cieņu,bet šis Cīruļa koments parāda,ka tāpat kā Nadals ,kurš uzbrauca Parīzes publikai,diemžēl nemāki zaudēt,bet "meistari" kā zināms māk ar graciozitāti ne tikai vinnēt,bet arī zaudēt!
P.S.Man nav nekas pret Nadalu,ir normāls džeks,bet Viņa ēra ir beigusies ne tikai fiziski,bet arī morāli...un Viņš nekad nesasniegs Federera virsotnes,jau iepriekš nosauktā iemesla,nemāk zaudēt,dēļ!
Nu gan garām - cik atceros, Nadals pretenzijas par zaudi necēla (tie bija citi), tāpat pēc tās novēlēja titulu iegūt Rodžeram, tā ka viss o`k ar Rafas morālo Tikai izbrīna daudzās jauno tenisistu fiziskās kaites (Nadala, Mareja, Džokoviča u.c.) - tādā vecumā (jaunībā) un tik traumēti... Kaut kā neatceros, ka RF savā karjeras laikā ar to tā mocītos.
, 2009-06-08 11:59, pirms 16 gadiem
Jāāā, lieliski!!! Apsveicu Feģju!!!
, 2009-06-08 12:24, pirms 16 gadiem
Jes, lūk tas ir patīkami.
, 2009-06-08 14:56, pirms 16 gadiem
a cik GS ir spaanim?
, 2009-06-08 15:20, pirms 16 gadiem
mth rakstīja: a cik GS ir spaanim?
5 - 4 tituli RG (2005-2008) + 2009. AO
Tā ka līdz RF daudzpusībai vēl daudz darāmā
, 2009-06-08 15:45, pirms 16 gadiem
pingpong rakstīja: 5 - 4 tituli RG (2005-2008) + 2009. AO
Tā ka līdz RF daudzpusībai vēl daudz darāmā
Kur tad pagājšgada satriecošā uzvara pār Fedju WB?
, 2009-06-08 17:16, pirms 16 gadiem
yuka rakstīja: Kur tad pagājšgada satriecošā uzvara pār Fedju WB?
Mjā, esmu palaidusi garām, Rafam tiešām jau 6 GS tituli, atliek tikai pievienot atlikušos 8, lai noķertu RF un PS, kā arī pielikt kādu klāt, lai pārspētu, un tad vēl USO pilnam komplektam... Ja veselība nepivils, Nadalam tas varētu būt pa spēkam..
, 2009-06-08 20:36, pirms 16 gadiem
pingpong rakstīja: Mjā, esmu palaidusi garām, Rafam tiešām jau 6 GS tituli, atliek tikai pievienot atlikušos 8, lai noķertu RF un PS, kā arī pielikt kādu klāt, lai pārspētu, un tad vēl USO pilnam komplektam... Ja veselība nepivils, Nadalam tas varētu būt pa spēkam..
Nadals protams to var izdarīt, bet lai to izdarītu viņam jākļūst vēl spēcīgākam, es domāju tehniski, jo jau tagad ir spēlētāji, kuri spēj viņu uzvarēt, mūžīgi ar "base line top spin" spēli nevar uzvarēt, noteikti jāpaplašina arsenāls, un ja problēmas rodas ar kājām, kas ir Nadal trumpis, tad uzvarēt paliks arvien grūtāk.
, 2009-06-08 21:17, pirms 16 gadiem
Es tagad domāju, kas tagad būs ar Federeru. Kā pats atzina, neveiksmes French Open viņam morālē bija krietni iesēdusies, un tagad, kad šis akmens ir novēlies, un viņš ir izcīnījis visu tenisā, un reāli viņam vairs nav ko zaudēt, pat pirmās raketas gods vairs nav jāaizstāv, tad paredzu, ka stresos vairāk tie, kuri gribēs izcīnīt tos entos turnīrus.

Ziniet, Federers, bez psiholoģiskās barjeras un liekas atbildības, var atkal kļūt par 2005. un 2006. gada Federeru. Izklausās baisi