Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:6, Did:0, useCase: 3

No rokām izlaistā uzvara...

Jānis Cīrulis
Jānis Cīrulis @ciiruls

No rokām izlaistā uzvara...
Ernests Gulbis

Latvijas tenisists Ernests Gulbis nav pārvarējis Toronto ATP "Masters Series" tenisa turnīra pirmo kārtu, trijos setos piekāpjoties Argentīnas sportistam Hosē Akasuso - 7:6(1), 3:6, 5:7. Trešajā setā Gulbis atradās vadībā ar 5:1...

Startējot savā otrajā „Rogers Cup” turnīrā, Gulbis cīņu varēja sākt no pamatturnīra. Tajā viņa sāncensis bija argentīnietis Hosē Akasuso. Lai gan ATP rangā abi sportisti atradās teju līdzās (Gulbis 53., bet Akasuso 55.), tomēr bukmeikeri pārliecinoša favorīta lomu bija atvēlējuši Gulbim. Galvenokārt, iespējams, tamdēļ, ka Akasuso rezultāti pēdējo mēnešu laikā nebija tie stabilākie. Jāpiezīmē gan, ka arī Gulbis nebija spēlējis starptautiskos mačus gandrīz mēnesi, kopš zaudējuma Vimbldonas „Grand Slam” turnīrā Rafaelam Nadalam.

Pirmo setu stabilāk aizvadīja Latvijas tenisists. Lai gan nevienu no trijiem breikpunktiem uzvarēt neizdevās, tomēr taibreikā Gulbis bija krietni pārāks, uzvarot ar 7:1. Otrajā setā Ernests sāka spēlēt paviršāk, un ceturtajā geimā zaudēja savu serves geimu – 1:3. Lai arī seta turpinājumā Gulbim bija vairākas iespējas atgūt līdzsvaru, tomēr tās izmantotas netika, un sets tika zaudēts 3:6.

Izšķirošo setu Gulbis uzsāka pārliecinoši, divas reizes uzvarot pie Akasuso serves un iegūstot pārliecinošu vadību 5:1. Atlika vien uzvarēt vienu savas serves geimu. Diemžēl ne šo, ne arī nākamo iespēju Latvijas sportists neizmantoja un zaudēja geimu pēc geima. No 5:1 vadības ātri vien rezultāts kļuva 6:5 argentīnieša labā, turklāt tieši viņš servēja, lai uzvarētu maču. Gulbis spēja pacīnīties un panākt vienu breikpunktu tomēr argentīnieša vēlme uzvarēt nebija mazāka, un viņš maču noveda līdz panākumam.

Līdz ar to Gulbis dalību šajā turnīrā ir beidzis, izcīnot piecus reitinga punktus. Pēc nedēļas Ernets spēlēs līdzīgā turnīrā Sinsinati.

Izmantotie resursi:
atptennis.com

     [+] [-]

, 2008-07-22 09:06, pirms 16 gadiem
Zell, tas ir sapigi, bet nekas sanemsies uz citiem turniriem un uz olimpiadi un vinnes visus!!!

     [+] [-]

, 2008-07-22 09:19, pirms 16 gadiem
skatījos spēli un teikt varu vienīgi, ka spēle bija sūdīga! vienīgais, ko Gulbis tiešām līdz 3.seta vidum rādīja bija serve. padsmit eisi un vēl tikpat gandrīz eisi, kad tas otrs tikai pieskarties bumbai dabuja. tiklīdz nedabuja punktu uzreiz ar servi un aizgāja garāka izspēle tā sākās problēmas un nepiespiestas kļūdas. koroče problēma nav rokās vai kājās, bet galvā. spēks džekam ir, bet ar noskaņošanos un tehniku bija problēmas. varbūt domāja, ka šito Akasuko uz kreisās kājas apspēlēs? patiesībā jau tas argentīniets neko nerādīja. zaudēja tīri savu kļūdu dēļ.
cerams būs pareizi secinājumi un turpmāk šitādi murgi nebūs jāskatās

  +2 [+] [-]

, 2008-07-22 09:20, pirms 16 gadiem
String tension is important for a pro player, as a loosely-strung racquet tends to generate more spin than what the player is accustomed to, and makes the shot direction harder to control.

Ernests had committed a total of 74 unforced errors, with more than 60 coming off his forehand wing.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-07-22 09:27, pirms 16 gadiem
Nu teiksim tā, ka domājams tuvāko 10 gadu laikā neizskatās, ka būs kāds lettiņš, kurš tiks augstāk par Gulbi, tā, ka nav ko īsti pārmest, žēl protams, ka nevinnēja, bet laikam arī patrenēties nepaspēja kārtīgi uz cietajiem segumiem, līdz ar to arī saprast stīgu regulējumu, lai gan nezinu, kas viņam to nodrošina un kā, varbūt kāds kas par to zina vairāk varētu padalīties ar šo gudrību...

     [+] [-]

, 2008-07-22 09:29, pirms 16 gadiem
tas jau pēc Juškas izskatās....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-22 09:38, pirms 16 gadiem
veletos uzzinat kads bij koeficients pie rezultata 3. seta 5:1, ka uzvares Akasuso. nu nez nez. tad jau driz dzirdesim

     [+] [-]

, 2008-07-22 09:47, pirms 16 gadiem
joprojām nestabili...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-22 09:51, pirms 16 gadiem
ceems rakstīja: veletos uzzinat kads bij koeficients pie rezultata 3. seta 5:1, ka uzvares Akasuso. nu nez nez. tad jau driz dzirdesim

Betfair 3.setā uz/pret Gulbi bija ap 1.05 / 1.08 ja nemaldos. Vispār visu maču virs 1.3 neuzkāpa. Kopējā summa grozījās ap 2 milj. EUR. Kāds smuki uzvārīja tiešām negribētos domāt, ka te kautkas netīrs bija

  -2 [+] [-]

, 2008-07-22 09:56, pirms 16 gadiem
viņš nespēlē naudas dēļ..viņam ir mērķis iekļūt starp top 10 labākajiem..

un tie kas viņu te aprij un pārējiem gudrīšiem,jopcik,ko tad jūs te ņematies gar kompi,tad ejiet un igrājiet to tenisu

  +2 [+] [-]

, 2008-07-22 09:56, pirms 16 gadiem
tā būs laba pieredze

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 10:03, pirms 16 gadiem
Katram karjerā ir tāds brīdis, bet taapeec nedriikstam aizmirst cik taalu vinsh jau ir ticis un jāturpina just līdzi tālāk!!!

  +4 [+] [-]

, 2008-07-22 10:15, pirms 16 gadiem
bracket es liku,ka Gulbis zaudēs Gonzalesam,bet pakāst no 5:1 ATP Masterā kaut ko neatceros,un pieļaut 60 kļūdas uz forhendu,kā raksta te viens,nu sorry,kas tas par talantu,ko teiktu Rīmenis tagad,un kāds tad ir Gulbim mīļākai segums uz kura spēlēt??Tarpiščevs minēja Gulbim vietu 30,ko šis teiktu redzot šo spēli????domāju,ka paredzēt spēles iznākumu ir grūtāk Gulbim nevis Davidenko

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 10:20, pirms 16 gadiem
ilmis81 rakstīja: viņš nespēlē naudas dēļ..viņam ir mērķis iekļūt starp top 10 labākajiem..

un tie kas viņu te aprij un pārējiem gudrīšiem,jopcik,ko tad jūs te ņematies gar kompi,tad ejiet un igrājiet to tenisu



Tas izskatās ticamāk par naudu, un lai tik dodas, viņam tas noteikti izdosies, ja nebūs traumas, jo viņš tomēr ir sācis spēlēt dažādi un daudz stabilāk, kā pagājušogad uz dažādiem segumiem - visi nogurst, vai arī nedaudz paslinko un nepatrenējas, varbūt arī traumu lāpīšana neļāva patrenēties kārtīgi, bet es ticu viņa spējām ne tikai fiziskajām, bet arī tam, ka atšķirībā no daudziem citiem, kas spēlē tenisu Ernests māk analizēt spēli.

Lai veicas turpmāk un turpināšu just viņam līdz - priecāsimies par uzvarām un bēdāsimies par zaudējumiem, tas ir normālu līdzjutēju liktens, lai vecas Ernestam!!!

un tiem kas izsakās slikti varu atgādināt tikai, ka suņi rej, bet karavāna iet tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-07-22 10:21, pirms 16 gadiem
Nu tas ir kautkas axue...

  +5 [+] [-]

, 2008-07-22 10:33, pirms 16 gadiem
nebūšu tas, kurš pēc zaudējumiem uzreiz pārmet kažoku uz otru pusi un sāk kritizēt, BET:

Ernests nodemonstrēja to, kas raksturīgs pilnīgi visam Latvijas sportam: mentālo neizturību. Ja viņš kaut ko lietas labā nedarīs, tad tā arī paliks mūžīgi perspektīvais. Ja džeks neizies laukumā ar noskaņojumu: viss - šo Turnīru (nevis spēli ar iespēju paspēlē ar federeru, vai kā savādāk) man jāņem, tad top 10 nekad nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 10:40, pirms 16 gadiem
es vienmeeru esmu teicis, ka beigaas tapat viss buus labi...šādi zāģi vinju izmaaciis, un labi, ka tas noticis tik agri...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 10:40, pirms 16 gadiem
tas bija sviets - kadas raketes, stigas, fotografi, saule un vejs. no 5-1 30 uz Gulbja (!!) servem. skatijos macu, nu sadi nevar. parasti esmu to ierakumu puse, kas so puisi aizstav, bet sis nu ir par daudz. Marejs jau bija bezatbildigi, bet sis sniegums ir kaut kas "ne no sis palnetas".

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 10:41, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: nebūšu tas, kurš pēc zaudējumiem uzreiz pārmet kažoku uz otru pusi un sāk kritizēt, BET:

Ernests nodemonstrēja to, kas raksturīgs pilnīgi visam Latvijas sportam: mentālo neizturību. Ja viņš kaut ko lietas labā nedarīs, tad tā arī paliks mūžīgi perspektīvais. Ja džeks neizies laukumā ar noskaņojumu: viss - šo Turnīru (nevis spēli ar iespēju paspēlē ar federeru, vai kā savādāk) man jāņem, tad top 10 nekad nebūs.


To iespēju spēlēt ar Federeru visi citi skaitļo, Ernests iziet laukumā uzvarēt katru spēli, un tas ir galvenais, žel, ka ne vienmēr sanāk, bet pirmajā 100 praktiski nav vāju tenisistu, ja paskaita cik vispār ir iekšā ar ATP punktiem un cik pasaulē tā arī netiek tālāk par Future turnīriem

     [+] [-]

, 2008-07-22 10:49, pirms 16 gadiem
Ivarinsh rakstīja: To iespēju spēlēt ar Federeru visi citi skaitļo, Ernests iziet laukumā uzvarēt katru spēli, un tas ir galvenais, žel, ka ne vienmēr sanāk, bet pirmajā 100 praktiski nav vāju tenisistu, ja paskaita cik vispār ir iekšā ar ATP punktiem un cik pasaulē tā arī netiek tālāk par Future turnīriem

Nē, nu pilnīgi skaidrs, ka pasaule ir pilna ar ļoti labiem tenisistiem un šajā sportā konkurenci par iekļūšanu Top 20 var salīdzināt vienīgi ar golfu vai F1. Arī ticu, ka Ernests grib uzvarēt katru spēli (reti kurš to negrib). Mans jautājums drīzāk ir par to kādus mērķus viņš pats sev uzstāda, jo killera instiktu viņā neredz. Šī spēle ir labs piemērs. Un jaunība nav attaisnojums. Šajā konkrētajā sportā vai nu tu sasniedz kaut ko līdz 21-22 gadu vecumam vai arī čau: turpini muļļāties pa + - simtnieku.

     [+] [-]

, 2008-07-22 10:54, pirms 16 gadiem
xZ rakstīja: Nē, nu pilnīgi skaidrs, ka pasaule ir pilna ar ļoti labiem tenisistiem un šajā sportā konkurenci par iekļūšanu Top 20 var salīdzināt vienīgi ar golfu vai F1. Arī ticu, ka Ernests grib uzvarēt katru spēli (reti kurš to negrib). Mans jautājums drīzāk ir par to kādus mērķus viņš pats sev uzstāda, jo killera instiktu viņā neredz. Šī spēle ir labs piemērs. Un jaunība nav attaisnojums. Šajā konkrētajā sportā vai nu tu sasniedz kaut ko līdz 21-22 gadu vecumam vai arī čau: turpini muļļāties pa + - simtnieku.


Vēl neaizmirsti, ka mēs esam ziemeļnieki, tāpēc 21 gadā varētu sākties formas pīķis, nevis tā kā dienvidniekiem jau 17 gadu vecumā, kau vai Federers vāl 19 gadu vecumā nebija stabils, nu protams, ka labākais ir līdz 26-28 gadiem.

     [+] [-]

, 2008-07-22 10:55, pirms 16 gadiem
Un ar sasniegšanu saprotu uzvaru top turnīrā (ne obligāti grand slam). ja viņš uz turnīriem nedosies ar apņēmību tos uzvarēt (tas viņam nav nevienam skaļi jāsaka), tad arī viņš regulāri klups pār visādiem Akasuso jau uzvarētās spēlēs.

     [+] [-]

, 2008-07-22 10:57, pirms 16 gadiem
Nu esam mēs ziemeļnieki. Bet tagad paskatīsimies uz 3 ziemeļniekiem, kas vispār kaut ko tenisā ir sasnieguši izcili (Borgs, Edbergs, Vilanders). Visi trīs jau agrīnos gados bija vinnējuši lielus turnīrus. Varbūt tieši tāpēc tenisa topā ziemeļnieku arī ir tik maz.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-22 11:01, pirms 16 gadiem
65 FH kļūdas... ārprāts

Neskatoties uz to 5:1 bija. Bija jāņem. Kaut kā uzreiz prātā nāk pagājušā gada spēle Sopotā, kur Kalleri bija vadībā pret Kubeku ar 6:0, 4:0 un... pakāsa 3 setos

It kā būtu jābūt bēdīgi, bet tajā pašā laikā smieklīgi. Tā nenotiek bieži.

     [+] [-]

, 2008-07-22 11:02, pirms 16 gadiem
Nelagi,bet tas jau nav pasaules gals tatad ernijam bus vairak laika atpusties pirms nakama turnira!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-22 11:05, pirms 16 gadiem
ārzemju portālos varēja lasī,ka Gulbis var Fedjam sagādāt grūtus brīžus,bet ko teiktu viņi pēc 5:1 un 30:0 uz savas???otrais,Acasuso spēlēja piektdien,šim vajadzēja vēl pārlidot vakarā uz Ameriku,adaptēties un pielāgoties jaunam segumam, un to visu divās dienās,un spēt pēc tam uzvarēt no 1:5 un 0:30,lūk tas ir vecis!!!!!piekrītu XZ,ka killera instinktu viņā neredz,kaut vai vakar redzējām TV,kad bumbiņa nokrita tuvu aiz līnijas,iet smaida mača laikā kā atrakcijās,ko viņš smaida,kāda te var būt noskaņošanās lielām uzvarām??????????

     [+] [-]

, 2008-07-22 11:20, pirms 16 gadiem
labais333 rakstīja: piekrītu XZ,ka killera instinktu viņā neredz,kaut vai vakar redzējām TV,kad bumbiņa nokrita tuvu aiz līnijas,iet smaida mača laikā kā atrakcijās,ko viņš smaida,kāda te var būt noskaņošanās lielām uzvarām??????????

es par to pashu, pilnigi piekritu. Visiem baigais miljais puishelits liekas, tads tu vari sedet parka uz solinja, smaidigs, vakardienas spele redzet acis sanemshanos bij veltigi meklet. zeel

     [+] [-]

, 2008-07-22 11:20, pirms 16 gadiem
edss rakstīja: vēl trūkst stabilitātes...
Nekas. No kļūdām mācīsies!

Vienkārši bija pa ātru sapriecājies pa uzvaru, un nenovērteja pretinieku.

     [+] [-]

, 2008-07-22 11:25, pirms 16 gadiem
Pilnīgs sviests... jau kuru reizi.

     [+] [-]

, 2008-07-22 11:26, pirms 16 gadiem
Vispār jau nevar teikt,ka baigais pārsteigums par zaudējumu. Sāka jau viņš pārliecinoši "vēsā mierā", tad pamazām aizsvilās par savu sitienu no labās,kura vispār nebija. Tad jau aizgāja raketes pa gaisu, foto traucēkļi utt.Laikam jau pietiek ar nepilnu mēnesi bez spēļu prakses,lai visu tik ātri aizmirstu.Bija jau doma ,ka tagad atpūties varēs joņot, bet nekā.
Gaidīsim nākošo nedēļu, lai varētu turpināt dot savus padomus. Vai viņš tik nākošājā tiks pamatturnīrā, jo pēc šitā joka jau uz augšu neies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja