Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:6, Did:0, useCase: 3

Gulbim atkal smaga izloze - otrajā kārtā Marejs

Kristaps Zālītis

Gulbim atkal smaga izloze - otrajā kārtā Marejs
Ernests Gulbis
Foto: AFP

Jau otro reizi pēc kārtas izloze Latvijas tenisistu Ernestu Gulbi ATP turnīra otrajā kārtā ir savedusi kopā ar sacensību pirmo raketi. Šonedēļ turnīrā Madridē Gulbis otrajā kārtā sacentās ar Rafaelu Nadalu, bet jaunnedēļ Sanktpēterburgā, pārvarot pirmo kārtu, mūsējam pretim stāsies ar pirmo numuru izliktais skots Endijs Marejs.

"Wild card" dalībai Sanktpēterburgā ir saņēmis arī Kārlis Lejnieks, kuram izloze bijusi labvēlīga. Pirmajā kārtā pretiniekos mūsējam būs cits "wild card" ieguvējs Aleksandrs Kudrjavcevs, kurš gan ATP rangā gan tik un tā atrodas par vairāk nekā 400 vietām augstāk nekā Lejnieks - 229.pozīcijā.

Sanktpēterburgas ATP turnīrā šogad balvu fonds pārsniedz vienu miljonu ASV dolāru, ko sadalīt ir ieradušies arī seši no pasaules pirmā trīsdesmitnieka tenisistiem. Divi lielākie vārdi - Endijs Marejs (ATP rangā 4.vieta) un Nikolajs Davidenko (ATP 6.v.).

Latvietim Ernestam Gulbim pirmajā kārtā pretiniekos ielozēts Giljermo Garsija Lopezs. 25 gadus vecais spānis ATP rangā šobrīd ieņem 60.vietu par kuru īpaši augstāk savas karjeras laikā nav ticis. Pēdējos turnīros uz sintētiskā seguma Lopezs neko īpašu nav rādījis. Maskavā apspēlēja Nikolā Devilderu, bet cieta sagrāvi 1:6, 1:6 pret Davidenko. Pirms tam Tokijā jau pirmajā kārtā zaudēja Kei Nišikori, bet vēl iepriekš Pekinā piekāpās Tomijam Robredo. Kopā pēdējā mēneša laikā - viena uzvara četros mačos. Ja Ernesta Gulbja līdzvērtīgā spēkošanās ar Rafaelu Nadalu nav nejaušība, tad Lopeza barjera noteikti ir jāpārvar.

Turnīra otrajā kārtā Gulbja uzdevums būs daudz smagāks - ar pirmo numuru izliktais Endijs Marejs. Abas jaunās ATP zvaigznes pirmo un līdz šim vienīgo reizi tikās šovasar pirms Vimbldonas notiekošajā "Queen's Club" turnīrā, kad mūsējais saspringtā mačā zaudēja 7:5, 1:6, 4:6. ATP ranga ceturtais numurs pirms diviem mēnešiem bija lielisks US Open turnīrā, kur pusfinālā pārspēja Rafaelu Nadalu, bet finālā atzina Rodžera Federera pārākumu. Kopš tās dienas Marejs ir uzspēlējis vien Lielbritānijas komandas sastāvā Devisa kausa izcīņā, divās spēlēs pieveicot Austrijas tenisistus, bet šonedēļ sekmīgi startē Madridē, kur jau iekļuvis pusfinālā. Marejs spēlē pret Gulbi būs pārliecinošs favorīts, tomēr latvieša solīdais sniegums šonedēļ pret Nadalu mūsu pusē ļaus ar interesi gaidīt šo sacensību. Tiesa, vispirms priekšā ir Lopezs. Tāpat kā Marejam vispirms jātiek galā ar serbu Viktoru Troicki (ATP 53.v.).

 +16 [+] [-]

, 2008-10-18 14:17, pirms 17 gadiem
nu lai ir nekur jau nav jasteidzas, lai tik rukaa pret varenajiem

  +4 [+] [-]

, 2008-10-18 14:22, pirms 17 gadiem
nu žēl ka tas veiksmes koificents ar izlozēm nav tas labākais
Bet kas tur ko Endiju neuzvareet loģiski ka Ernests to izdarīs

  +8 [+] [-]

, 2008-10-18 14:23, pirms 17 gadiem
Cik punktus var gūt pārvarot pirmo kārtu?
Lopezs būtu jāņem un tad gaidam tik pat labu sniegumu kā pret Nadalu, viss var gadīties! Ja arī zaudēs, nebūs nekas traģisks noticis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-10-18 14:24, pirms 17 gadiem
Nu bet jāsāk spēlēt stabilāk un ik pa laikam uzvarēt arī krietni spēcīgākus, tad sekos kāpums rangā, līdz ar to turnīros arvien biežāk būs izliktais tenisists un līdz ar to vismaz pirmajās kārtās nebūs jāsūdzas par sliktu izlozi.
Izklausās vienkārši, ne?
Anyway novēlu Gulbim paveikt to, ko esmu savārstījis šajās rindās.

     [+] [-]

, 2008-10-18 14:24, pirms 17 gadiem
Marejs kritiis, un gribeetu lai Gulbis pret Lejnieku kkur tiekas

ir vispaar bijushi gadiijumi, kad letinsh pret letinju speele? nu kkados chelendzeros vai lielaakos turniiros?

  +5 [+] [-]

, 2008-10-18 14:26, pirms 17 gadiem
smaga, bet ne nepārvarama!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-18 14:28, pirms 17 gadiem
Erlens rakstīja: Cik punktus var gūt pārvarot pirmo kārtu?
Lopezs būtu jāņem un tad gaidam tik pat labu sniegumu kā pret Nadalu, viss var gadīties! Ja arī zaudēs, nebūs nekas traģisks noticis
Gulbis pagajus gad tika 3 karta ta ka vinam ir jauzstav pernos punktus

 +12 [+] [-]

, 2008-10-18 14:29, pirms 17 gadiem
Tas nav normāli uzreiz runāt par 2. kārtu !

Vispirms tajā ir jātiek

  +1 [+] [-]

, 2008-10-18 14:30, pirms 17 gadiem
yuka rakstīja: Nu bet jāsāk spēlēt stabilāk un ik pa laikam uzvarēt arī krietni spēcīgākus, tad sekos kāpums rangā, līdz ar to turnīros arvien biežāk būs izliktais tenisists un līdz ar to vismaz pirmajās kārtās nebūs jāsūdzas par sliktu izlozi.
Izklausās vienkārši, ne?
Anyway novēlu Gulbim paveikt to, ko esmu savārstījis šajās rindās.

Te ļoti atbilst teiciens "Gudri d.rst, nav malku cirst" , viegli jau izklaiusās, bet reāli ir kā ir ! Ir arī vinnēti krietni spēcīgāki, kaut vai Bleiks French Open!
Slēpts komentārs: TMVP

  +2 [+] [-]

, 2008-10-18 14:31, pirms 17 gadiem
Manchester-Scuba rakstīja: Gulbis pagajus gad tika 3 karta ta ka vinam ir jauzstav pernos punktus
Paldies, ka atgādināji, biju par to piemirsis

     [+] [-]

, 2008-10-18 14:38, pirms 17 gadiem
Erlen- nesaspringsti! Ja Tu neproti pareizi uztvert tekstu tad neesmu vainīgs...
Manis rakstītais- ''Izklausās vienkārši,ne?'' NEBIJA jāuztver tieši, bet gan pārnesti. pff...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-18 14:41, pirms 17 gadiem
TMVP rakstīja: Nu ja tiks lidz 2. kartai murejs vinju riktiigi sagraus...
Skarbi bet patiesiiba...
Īstenais latvietis, optimists

  +6 [+] [-]

, 2008-10-18 14:43, pirms 17 gadiem
Nu īstenībā, nevarētu teikt, ka Murrejam paveicies ar izlozi, jau otrajā kārtā iespējams pretinieks, kurš tā izsit no spēles, ka uz nākošo vairs nav spēka, vismaz tā bija Anglijā, ar grūtībām uzvarēja Gulbi, bet uz nākošo spēli pat neizgāja

Protams veiksmi Ernestam, ja tāpat turpinās stabili servēt pirmo servi, kā pēdējā laikā, tad pirmo kārtu pārvarēs noteikti, bet otrajā tad jau redzēs, kuram būs labāka spēle, lecīgajam skotam vai Ernestam

     [+] [-]

, 2008-10-18 14:44, pirms 17 gadiem
yuka rakstīja: Erlen- nesaspringsti! Ja Tu neproti pareizi uztvert tekstu tad neesmu vainīgs...
Manis rakstītais- ''Izklausās vienkārši,ne?'' NEBIJA jāuztver tieši, bet gan pārnesti. pff...
Es jau nesaspringstu un sapratu kā joku don't wory, be happy

  -1 [+] [-]

, 2008-10-18 14:45, pirms 17 gadiem
Izloze tiešām sūdīga, bet šoreiz Ernests pārvarēs otro kārtu, Nav gan sacīts , ak būs ar Mureju - tas būs izlicies jau Madridē, taupīsies Parīzei un Šanhajai un var ļoti iepsējams zaudēt Troickim. Bet nu Ernestam šoreiz gan vajadzētu ņemt - vai nu Mureju, vai Troicki, citādi tāds otrās kārtas lāsts ( vēl atcerēsimies pavasara Masters). NO otras puses - labs izredzes vispār tālu tikt, ja pāriet otro kārtu, nu spānim tā kā pirmajā nevajadzētu zaudēt.
Par Lejnieku - ļoti laba izloze, tik baidos, ka Kaža pēc tās slimošanas varētu nebūt pārāk labā formā. bet - lai izdodas!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-18 14:47, pirms 17 gadiem
NU lūkosiem, ko potenciālais Gulbja pretinieks izdarīs pret Federeru!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-18 14:48, pirms 17 gadiem
Prieks, ka varēs paskatīties arī Kārļa sniegumu, cerams, ka organizatori liks 1.kortā, ja jau iedeva WC, tad varēs redzēt kā spēlē šobrīd manuprāt otrs labākais Latvijas tenisist, nu vismaz perspektīvas ziņā noteikti Otrais Latvijas numurs pagaidām, lai viecas arī Kārlim.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-18 14:52, pirms 17 gadiem
kā spēlētājam,kurš tikai šosezon tā pa īstam sāk ielauzties elitē,domāju,ka šādas izlozes nāks tikai pa labu. tā ir laba skola un labāk to ir iziet karjeras sākumā,lai turpmākajās spēlēs uzņemtā pieredze ļauj izcīnīt arvien vairāk un vairāk uzvaras spriedzes pilnās spēles,jo labāks var kļūt tikai tas,kas spēlē pret spēcīgākiem pretiniekiem!

     [+] [-]

, 2008-10-18 15:04, pirms 17 gadiem
Off-top Tagad iet spele Federer Andy 4:2 Fedjas laba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-18 15:09, pirms 17 gadiem
5 - 2 Federeram, tas Marejs gan šoreiz tiešām varēja vinnēt, mums būtu labāk... Galvenais - lai viegli nezaudē...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-18 15:34, pirms 17 gadiem
nav jau nemaz tik nereāli vinnēt to Mjureju, iepriekšējo reizi Karaļa kausā Gulbis diezgan švaki nospēlējā, tāpēc arī nevinnēja! Bet tiešām, vispirms jātiek galā ar Lopezu!
Var kāds iedod visu izlozes zaru?

     [+] [-]

, 2008-10-18 15:36, pirms 17 gadiem
Ivarinsh rakstīja: Prieks, ka varēs paskatīties arī Kārļa sniegumu, cerams, ka organizatori liks 1.kortā, ja jau iedeva WC, tad varēs redzēt kā spēlē šobrīd manuprāt otrs labākais Latvijas tenisist, nu vismaz perspektīvas ziņā noteikti Otrais Latvijas numurs pagaidām, lai viecas arī Kārlim.
Perspektīvas ziņā noteikti otrais, bet meistarības diez vai... Vēl jau ir Juška, Pavlovs, tas pats Žguns...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-18 15:41, pirms 17 gadiem
Erlens rakstīja: Cik punktus var gūt pārvarot pirmo kārtu?
Uzvara turnīrā - 250 ($171,000)
Finālists - 175 ($92,400)
Pusfinālists - 110 ($51,300)
Ceturtdaļfinālists - 60 ($28,600)
Astodaļfinālists - 25 ($16,750)
Pirmā kārta - 15 ($9,750)

     [+] [-]

, 2008-10-18 15:45, pirms 17 gadiem
nekritizēsim, bet cerēsim uz veiksmīgu Gulbja spēli

     [+] [-]

, 2008-10-18 15:54, pirms 17 gadiem
http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=http://www.atptennis.com/1/posting/2008/568/mds.pdf

Pats atradu. Ja apspēlēs Lopezu pirmajā, un Mjureju/Troicki otrajā, tad var tikt līdz pusfinālam.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-18 16:07, pirms 17 gadiem
Labs tas Marejs. Skatos Madridē gandrīz Fedjam uztaisīja kārtējo breiku. Taču Gulbim viņš diezgan parocīgs, cik nu var būt parocīgs top 5 spēlētājs. Galvenais , lai nenāk pretīn Gabrišvilī

  -1 [+] [-]

, 2008-10-18 16:32, pirms 17 gadiem
Marejs uztaisa breiku un spīd uzvara pār Fedju

  -1 [+] [-]

, 2008-10-18 16:33, pirms 17 gadiem
Serves uz mačbumbu Marejam Lai jau piekūst finālās Madridē Pēc ideāla turnīra parasti nāk kritums Žandra klasika

  -2 [+] [-]

, 2008-10-18 16:36, pirms 17 gadiem
Mačbumba Marejam

  -1 [+] [-]

, 2008-10-18 16:37, pirms 17 gadiem
Marejs gigants

  +1 [+] [-]

, 2008-10-18 16:37, pirms 17 gadiem
Paldies Dievam, ka Ernestam ar Mareju laikam tomēr laikam nebūs jāspēlē. Skots uzvarēja Federeru un tas šoreiz ir labi. Var atteikties no Pēterburgas, var zaudēt arī Troickim.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-18 18:28, pirms 17 gadiem
Vienalga, kas nāks pretī Ernestam, neaizmirsīsim, cik viņš mums ir labs!!!
novēlam tikai veiksmi

     [+] [-]

, 2008-10-18 18:50, pirms 17 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Perspektīvas ziņā noteikti otrais, bet meistarības diez vai... Vēl jau ir Juška, Pavlovs, tas pats Žguns...
Jā Žguns noteikti 26 gadu vecumā ir perspektīvs un Juška ar Pavlovu arī 18.-gadīgie

Žguns vispār spēlē sava prieka pēc neprofesionāli un Future turnīros, vai nu lai nedaudz nopelnītu vai arī prieka pēc, to nevar saukt par perspektīvu, toties Kārlis, ja nebūtu slimojis šogad ilgi, tad jau domājams būtu tuvu Juškam ar Pavlovu, bet nu redzēs kādā formā viņš Pēterburgā ir, te var ātri pelnīt punktus

     [+] [-]

, 2008-10-18 18:53, pirms 17 gadiem
Neticami, bet rodas iespaids ka daudzi vēl neuzskata Mureju par labu tenisistu!Vins jau tagad ir labāks par džoko un šogad uzvarējis gan Nadalu un Federeru... neiedomājams progress!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-18 18:59, pirms 17 gadiem
Vispār jau Murrejam ļoti smagas 2 dienas priekšā - rīt fināls pret Nadalu (prognozēju smagā 3 setu cīņā uzvaru Nadalam), UN jau pirmdien PLKST 11:00 pēc vietējā laika jāspēlē Sanktpēterburgā (vismaz, tādu info atradu spbopen.ru lapā) - Murejam pirmdien 1. spēle un, cik sapratu, spēles sākas 11:00 pēc vietējā laika...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-18 18:59, pirms 17 gadiem
blovjobs rakstīja: Neticami, bet rodas iespaids ka daudzi vēl neuzskata Mureju par labu tenisistu!Vins jau tagad ir labāks par džoko un šogad uzvarējis gan Nadalu un Federeru... neiedomājams progress!!!
pilnīgi piekrītu Tev, tāpēc vien Ernestam ir paveicies, jo spēlēt tik augstā līmenī, jau vien ir sasnioegums, tā ir investīcija nākotnei...
redzēsiet, Gubis vēl parādīs

  +2 [+] [-]

, 2008-10-18 19:00, pirms 17 gadiem
blovjobs rakstīja: Neticami, bet rodas iespaids ka daudzi vēl neuzskata Mureju par labu tenisistu!Vins jau tagad ir labāks par džoko un šogad uzvarējis gan Nadalu un Federeru... neiedomājams progress!!!
Es uzskatu, ka viņš ir labs, Gulbis arī ir labs, bet man nepatīk Marejs, jo atšķirībā no Nadāla, Federera, Džokoviča un tā paša Davidenko viņš uzvedās pārāk lecīgi un nicīgi pret citiem, tāpēc man pret viņu vairāk ir cilvēciska nepatika, un tāpēc priecājos par katru viņa zaudējumu

     [+] [-]

, 2008-10-18 19:02, pirms 17 gadiem
Eriksrudzitis rakstīja: Vispār jau Murrejam ļoti smagas 2 dienas priekšā - rīt fināls pret Nadalu (prognozēju smagā 3 setu cīņā uzvaru Nadalam), UN jau pirmdien PLKST 11:00 pēc vietējā laika jāspēlē Sanktpēterburgā (vismaz, tādu info atradu spbopen.ru lapā) - Murejam pirmdien 1. spēle un, cik sapratu, spēles sākas 11:00 pēc vietējā laika...
Man ar šķiet, ka Mareja vietā var tikt spēlēt LL Lai tā būtu Bet šķiet ka turnīra spēles raksta, ka sākas plks 15:00, jo vēl kvalifikācijas mači pēdējie būs pirmdien

     [+] [-]

, 2008-10-18 19:06, pirms 17 gadiem
Nu re Nadāls zaudējo otro setu visā turnīrā pret Simonu, pirmo pret Gulbi

     [+] [-]

, 2008-10-18 19:07, pirms 17 gadiem
Autoram komentu kļuda, jo Gulbis pirmajā spēlē nespēlē pret Mareju 20.oktobrī

     [+] [-]

, 2008-10-18 19:19, pirms 17 gadiem
Nu es pats neticēju ka Federers pagrūdīs Murejam, bet laikam viena izcila spēlētāja dominances laiki beigušies. Es ļoti priecājos par Gulbi, bet viņa talantīgie vienaudži ātrāk nobriest tieši psiholoģiski

     [+] [-]

, 2008-10-18 19:24, pirms 17 gadiem
ja speles kaut vai tuvu tam kaa pret Nadalu, tad stabili jaanjem Marejs arii, bet nu zinot Gulbja "stabilitati" cerams ka Ernijs beidzot sanjemsies ATP top 10niekam :p

     [+] [-]

, 2008-10-18 19:27, pirms 17 gadiem
blovjobs rakstīja: Nu es pats neticēju ka Federers pagrūdīs Murejam, bet laikam viena izcila spēlētāja dominances laiki beigušies. Es ļoti priecājos par Gulbi, bet viņa talantīgie vienaudži ātrāk nobriest tieši psiholoģiski
Nepiekrītu tam, tur ir tikai 2 viņa vienaudži Del Potro un Ciličs, nu pagaidām nav viņiem diženas uzvaras pār grandiem, Del Potro Federeram zaudēja, nu viņam šodien īstā laikā īstie turnīri bez grandiem trāpījās, ko vinnēja un radīja sev nedaudz pašpārliecību...

Kur tad vēl vienaudži, pārējie gadus 2 vecāki gan Marejs gan Džokovičs

     [+] [-]

, 2008-10-18 19:47, pirms 17 gadiem
Nadala - Simona mačs ir vienkārši fantastika. It īpaši 3. seta 2. geims.

     [+] [-]

, 2008-10-18 20:11, pirms 17 gadiem
Alpha_dog rakstīja: nu žēl ka tas veiksmes koificents ar izlozēm nav tas labākais
Bet kas tur ko Endiju neuzvareet loģiski ka Ernests to izdarīs
Lai nu tā būtu, bet nupat Madridē Marejs pieveica Federeru...

     [+] [-]

, 2008-10-18 20:43, pirms 17 gadiem
Nupar Nadals nozaudēja Simonam, tā ka Somons rīt Mareju vinēs trešajā setā taibreikā, kā gandrīz visās šī turnīra spēles. Pie tam kārtīgi vēl nokausēs no gala līnijas. Tā ka Marejs Ļeņingradā būs ne p...., ne karognesējs

     [+] [-]

, 2008-10-18 20:45, pirms 17 gadiem
Patiesībā otrajā kārtā pret Mareju nebūs jāspēlē un tā pat labāk.

     [+] [-]

, 2008-10-18 20:46, pirms 17 gadiem
Uzskatu, ka Marejs spēlē ļoti līdzīgi - taktiski un tehniski, kā Gulbis. Arī pārējie parametri diezgan līdzīgi - tikai Marejs ir daudz stabilāks un pieredzējušāks. Domāju spēles likteni izšķirs noskaņojums... pārējais ir 50/50.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-18 21:03, pirms 17 gadiem
Cerams netiks otrajā kārtā... gribu redzēt kā jums mutes aizvērsies

  +1 [+] [-]

, 2008-10-18 21:26, pirms 17 gadiem
opuika rakstīja: Cerams netiks otrajā kārtā... gribu redzēt kā jums mutes aizvērsies
A man personīgi gribas redzēt Tevi ar aizvērtu muti jau šobrīd

     [+] [-]

, 2008-10-18 21:30, pirms 17 gadiem
Domáju ka Marejs ar izlozi ir neapmierinátáks neká Gulbis (:
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-19 07:55, pirms 17 gadiem
Kāds var izlabot kļūdu, nu nespēlēs rīt Gulbis pret Mareju, tas nav iespējams, jo viņiem ir ispēja tikties tikai otrajā kārtā!!!!

     [+] [-]

, 2008-10-19 14:47, pirms 17 gadiem
Ivarinsh rakstīja: Es uzskatu, ka viņš ir labs, Gulbis arī ir labs, bet man nepatīk Marejs, jo atšķirībā no Nadāla, Federera, Džokoviča un tā paša Davidenko viņš uzvedās pārāk lecīgi un nicīgi pret citiem, tāpēc man pret viņu vairāk ir cilvēciska nepatika, un tāpēc priecājos par katru viņa zaudējumu
Jā, man arī nepatīk viņa lecīgums un zīmēšanās

     [+] [-]

, 2008-10-19 18:51, pirms 17 gadiem
Nu, lai veicas Gulbim vismaz pirmaj';as 2 kārtās, lai iedod Marejam trūkties, jo Gulbis Marejam ir neaprocīgāks pretinieks pēc spēles stila par jebkuru citu šobrīd spēlējošo Redzēs vai Marejs pēc uzvaras Madridē maz brauks uz Pēterburgu pirms Parīzes Cerams, ka brauks, tad būs ko redzēt skaistu spēli starp labiem tenisistiem, cerams, ka Marejs pārstās būt pārāk lecīgs, ja nē, tad maņ vairs nekad pret viņu cieņas nebūs, lai arī viņš kļūtu par 1.raketi pasaulē

     [+] [-]

, 2008-10-19 21:38, pirms 17 gadiem
Nu redzes kaa bus ar to motivaciju Mareja Peterburgaa. Cerams jau ka ne parak labi

Starp citu es taa papetiju un Ernests ir jau paguvis uzspelet ar visiem pasreizejiem top 10 speletajiem iznemot Federeru. Cerams ka ari tas vel iznaks tuvakajaa laikaa un ne pirmajaa vai otrajaa kartaa! Lai nu kaa citi varbut tagad ir stipraki, bet tomer man tennis = Federers. Butu zeel ja Gulbim taa ari neiznaktu pret vinu uzspelet...