Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:6, Did:0, useCase: 3

Džokovičs gatavs izlaist arī citus ''Grand Slam'' turnīrus vakcinēšanās dēļ

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Džokovičs gatavs izlaist arī citus ''Grand Slam'' turnīrus vakcinēšanās dēļ
Novaks Džokovičs. Foto: EPA/Scanpix

Pasaules pirmā rakete tenisā Novaks Džokovičs intervijā BBC apgalvoja, ka ir gatavs šajā sezonā nespēlēt arī citos ''Grand Slam'', ja tajos tiks pieprasīta vakcinēšanās pret Covid-19. Tenisists sevi neuzskata par Covid-19 vakcīnas noliedzēju, taču ir par izvēles brīvību šajā jautājumā.

Pasaules pirmā rakete vīriešu tenisā Novaks Džokovičs nepiedalījās pirmajā ''Grand Slam'' Austrālijā, jo, lai arī bija saņēmis medicīnisko izņēmumu, bija norādījis nepareizus datus ceļošanas dokumentos. Vispirms viņam vienu reizi anulēja vīzu, vēlāk tiesai atceļot lēmumu, taču Austrālijas Imigrācijas ministrs izmantoja tiesības atjaunot lēmumu, kas lika Džokovičam pamest valsti. Pats sportists nav vakcinēts pret Covid-19, bet Austrālijā, lai piedalītos turnīrā, bija nepieciešams vakcinācijas fakts vai medicīniskā izņēmuma saņemšana par vīrusa pārslimošanas faktu.

Intervijā BBC serbs atklāja, ka, lai arī vēlas turpināt tenisista karjeru, ir gatavs šogad izlaist arī citus nozīmīgos turnīrus vakcinācijas pieprasīšanas dēļ. Sportists nav tā sauktais Covid-19 antivakseris, taču pauž, ka viņš pats izvēlēsies, ko darīt ar savu ķermeni. ''Jā, tā ir cena, ko esmu gatavs maksāt. Nekad neesmu bijis pret vakcināciju, taču vienmēr esmu atbalstījis izvēles brīvību pret to, ko dari ar savu ķermeni. Tas, ko daru ar to, ir svarīgāks par tituliem un visu pārējo. Saprotu, ka globāli visi cenšas izdarīt maksimumu, lai vīruss pēc iespējas ātrāk beigtos,'' savus argumentus klāstīja titulētais tenisists.

Džokovičs apgalvoja, ka, iespējams, kādu dienu vakcinēsies pret Covid-19, taču pašlaik sportistam trūkstot informācijas par vakcīnām. Tāpat tenisists pauda vilšanos par notikumiem Austrālijā, jo lēmumu vienpersoniski pieņēmis Imigrācijas ministrs satraukumā par Covid-19 vakcīnas noliedzēju aktivitātes pastiprināšanos Austrālijā: ''Biju apbēdināts un vīlies, kā viss beidzās Austrālijā. Vīzas deklarācijas kļūda nebija apzināta. To apstiprināja tiesa, tāpēc tas, ko cilvēki nezina - netiku izraidīts no Austrālijas nevakcinēšanās vai kādu pārkāpumu dēļ. Iemesls manai izraidīšanai bija Imigrācijas ministra pieļāvums, ka mans gadījums varētu veidot Covid-19 vakcīnas noliedzēju sentimentu valstī, kam es pilnībā nepiekrītu.''

Karjeras laikā serbs izcīnījis 20. ''Grand Slam'' titulus - deviņus Austrālijā, divus ''French Open'', sešus Vimbldonā un trīs ''US Open''.

Izmantotie resursi:
https://www.bbc.com/news/world-6035...

1 2 48 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2022-02-15 10:08, pirms 3 gadiem
Un šajā jautājumā piekrītu. Ir jābūt izvēles brīvībai. Pietam vakcinētie arī slimo un izplata tālāk slimību, ja ir inficēti. Šajā sakarā nav nozīmes vai vakcinēts vai nē. To labi redzam arī pēc Latvijas datiem.

  +2 [+] [-]

, 2022-02-15 10:09, pirms 3 gadiem
Džoko malodčiks cerams citi sekos vina piemeram

  -2 [+] [-]

, 2022-02-15 10:32, pirms 3 gadiem
Šobrīd tiešām pāragri vēl spriest. It kā visi baigi knaši savakcinējās, bet tas rezultējās ar vēl lielāku saslimstības vītni. Nesakot, ka vakcīnas ir sliktas (pats arī biju vakcinēties), tomēr jāatzīst - ka tas, kuram tad taisnība, kam nav taisnība, ātrākais būs zināms pēc gadiem pieciem! Līdz tam laikam - vienkārši nogaidām, kas vēlas - vakcinējas, kaut 2x gadā, kas nevēlas, iztiek ar tām pirmajām divām vakcīnām, kas vispār nevēlas - lai nevakcinējas.
Un tikai kaut kādā piecu gadu termiņā būs redzams, kura tad taktika būs veiksmīgāka, cik kurš un cik smagi būs slimojis.
Piekrītu, ka šobrīd ir tāda kā nesapratne - nevakcinētie slimo un vakcinētie slimo, un nav nekādas atšķirības vairs.
Protams - atsevišķa problēma ir vecie cilvēki, kuri sirgst ar visādām problēmām, tiem gan ieteiktu novakcinēties, kāda starpība vai jūs lietojat 30 medikamentus vai 31.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-15 10:37, pirms 3 gadiem
Respekt!

     [+] [-]

, 2022-02-15 10:40, pirms 3 gadiem
Cilvēkam brīva izvēle.Don Kihots arī cīnijās ar vēja dzirnavām.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-15 10:56, pirms 3 gadiem
Rēcīgi, ka no potes nomīzušos tagad daži mēģina pataisīt par baigiem varoņiem un cīnītājiem Galvenais, ka nesaprot tik vienkāršu lietu, ka pie jebkāda rasklada vīruss tik un tā būs daudz bīstamāks par vakcīnu pret to. Ja kāds retais atstiepj kātus no vakcīnas, tas noteikti atstieptu kātus arī no covid. Un otrādi - tādam džoko, visticamāk, covid neko neizdarītu, tātad vakcīna vēl daudz mazāk ko izdarītu.

Bet cilvēki ierauga adatu, uzreiz panikā

  -1 [+] [-]

, 2022-02-15 10:59, pirms 3 gadiem
uvažuha!!! čalis ir pietiekoši gudrs nu ko pošu aizstāvji ko klusējat ...

  +2 [+] [-]

, 2022-02-15 11:01, pirms 3 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Šobrīd tiešām pāragri vēl spriest. It kā visi baigi knaši savakcinējās, bet tas rezultējās ar vēl lielāku saslimstības vītni. Nesakot, ka vakcīnas ir sliktas (pats arī biju vakcinēties), tomēr jāatzīst - ka tas, kuram tad taisnība, kam nav taisnība, ātrākais būs zināms pēc gadiem pieciem! Līdz tam laikam - vienkārši nogaidām, kas vēlas - vakcinējas, kaut 2x gadā, kas nevēlas, iztiek ar tām pirmajām divām vakcīnām, kas vispār nevēlas - lai nevakcinējas.
Un tikai kaut kādā piecu gadu termiņā būs redzams, kura tad taktika būs veiksmīgāka, cik kurš un cik smagi būs slimojis.
Piekrītu, ka šobrīd ir tāda kā nesapratne - nevakcinētie slimo un vakcinētie slimo, un nav nekādas atšķirības vairs.
Protams - atsevišķa problēma ir vecie cilvēki, kuri sirgst ar visādām problēmām, tiem gan ieteiktu novakcinēties, kāda starpība vai jūs lietojat 30 medikamentus vai 31.
Mirušo statistika gan ir diezgan vienos vārtos. Kad pēdējoreiz čekoju, bija 9:1, varbūt kas mainījies. Un pēc personīgās draugu, radu, paziņu paziņu pieredzes nav nekāda iemesla tai statistikai neticēt. Tas, kam tur strīpiņas uz dažām dienām uzrādās vai neuzradās, tas tak galīgi poxuj.

  -4 [+] [-]

, 2022-02-15 11:01, pirms 3 gadiem
Tikai aklais neredz, ka vakcīnas ir pilnībā nederīgi mēsli. Pilns ar savakcinētiem, kas pašlaik slimo. Diemžēl daudziem šīs ceļojums ir beidzies letāli kā Rītiņam.
Tāpēc noteikti atbalstu Džokoviču

  +5 [+] [-]

, 2022-02-15 11:11, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Tikai aklais neredz, ka vakcīnas ir pilnībā nederīgi mēsli. Pilns ar savakcinētiem, kas pašlaik slimo. Diemžēl daudziem šīs ceļojums ir beidzies letāli kā Rītiņam.
Tāpēc noteikti atbalstu Džokoviču
nu un vēl daudzreiz vairāk letāli beidzies nevakcinētiem. Kur sakars celt briesmīgo paniku un tik ļoti mīzt no potes. Ja tu tik švaks un tev problēmas pēc potes, nu tad sorry, nebūs nekādu izredžu arī pret covid. Tieši tik vienkārši.

Bet cilvēki tak salasās pasakas, cik tā pote briesmīga utt, kamēr ignorē to, ka vīruss 100x vairāk visu to pasu xuiņu organismam nodara

Lab, neiesaistīšos vairāk, tūlīt atskries vēl sektanti, sāks par rietumu pedofiliju sludināt.

     [+] [-]

, 2022-02-15 11:12, pirms 3 gadiem
Cik potes pavārs Mārtiņš dabūja? Šķiet ka 3..

  +2 [+] [-]

, 2022-02-15 11:13, pirms 3 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Un šajā jautājumā piekrītu. Ir jābūt izvēles brīvībai. Pietam vakcinētie arī slimo un izplata tālāk slimību, ja ir inficēti. Šajā sakarā nav nozīmes vai vakcinēts vai nē. To labi redzam arī pēc Latvijas datiem.
Un tāpēc ir jācieš ārstiem? Te nav stāsts par to vai inficējies vai nē, bet cik smagi pārslimo. Lūdzu, brīva izvēle, nepotējies, tātad izvēlies ne-slimnīcu. Es par!

  +1 [+] [-]

, 2022-02-15 11:14, pirms 3 gadiem
Spartak čempion

  +3 [+] [-]

, 2022-02-15 11:16, pirms 3 gadiem
Lol, nebiju sportacentrs komentāru sadaļā iegājis kopš pagājušās olimpiādes un te tie komentāri tādi max dīvaini šķita, bet tagad viss salikās pa plauktiņiem, kad izrādās vairāk kā puse ir antivaxx.

Tagad ar Omikronu ir viegli teikt, ka vakcīnācijai nav nozīmes, bet, ņemot vērā, ka vakcīna ir 99,99% nekaitīga un ir neizbēgami, ka būs atkal smagāki covid19 paveidi, nevakcinēties ir vnk stulbi. Brīva izvēle būt stulbam. Puse pasaules reāli nav dabūjusi pat pirmo vakcīnu, tas ir tikai laika jautājums līdz nākamajam paveidam; varbūt viegla, varbūt nē.
Ja kāds netic vakcīnai, tad atliek tikai paskatīties skaitļos. Lai kā tur interpretē - nomira ar saslimšanu vai nomira no covid, statistika ir vienos vārtos par labu vakcīnai.

Džokovičs tāpat kā Irvings vnk izvēlas būt stulbi. GL

  +1 [+] [-]

, 2022-02-15 11:19, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Mirušo statistika gan ir diezgan vienos vārtos. Kad pēdējoreiz čekoju, bija 9:1, varbūt kas mainījies. Un pēc personīgās draugu, radu, paziņu paziņu pieredzes nav nekāda iemesla tai statistikai neticēt. Tas, kam tur strīpiņas uz dažām dienām uzrādās vai neuzradās, tas tak galīgi poxuj.
Neviens jau nesaka, ka nav jātic statistikai vai vakcīnām vai uzkrātajām zināšanām par vīrusu. Fakts tāds, ka vīruss ir mainīgs, iespējams sezonāls. Iespējams! Vēl pat precīzi tas nav zināms.

Par tām statistikām.
Atveseļošanās reitings nevakcinētajiem arī pietiekami augsts, virs 99.5%, lai varētu apgalvot, ka nav gluži nāve no tā sagaidāma.
Kā eksperti raksta, ļoti laba ir kombinācija ("superaizsardzība") esot saslimšana + vakcinācija, vai vakcinācija + saslimšana.
Ja personai ir tikai vakcinācija, mazāka iespēja saslimt, tātad mazāka iespēja saņemt šo "superaizsardzību", līdz ar to paradoksāli sanāk, ka nesaslimušajiem vakcinētajiem tomēr vai nu jāsaslimst, vai jāvakcinējas ļoti bieži, lai vispār nesaslimtu.
Katrs lai sev taktiku pats izvēlas, kā labāk vēlas, bez stresa.
Beigās jau tā vai tā viss reducējas uz to, ka jāizslimo un jāpārslimo būs visiem, iespējams ka pat pa 2-3 reizēm, ar šo sezonālo (iespējams).

  -3 [+] [-]

, 2022-02-15 11:30, pirms 3 gadiem
antivakxxers vai anti mandate protester ir divas dažadas lietas.

kad būs 4tā un 5tā , gribas redzēt kā tie garīgi vājie sāks spragt no jaunām zarazam.. tagad jau slimo katru nedēļu špricetas aitas..

  +1 [+] [-]

, 2022-02-15 11:38, pirms 3 gadiem
Savā ziņā jau es viņu saprotu. Var kāds nosaukt kaut vienu top sportistu, kurš būtu saslimis ar covid un nomiris?

     [+] [-]

, 2022-02-15 11:42, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Savā ziņā jau es viņu saprotu. Var kāds nosaukt kaut vienu top sportistu, kurš būtu saslimis ar covid un nomiris?
Kurš top sportists ar normālu IQ nav sapotējies ?

     [+] [-]

, 2022-02-15 11:47, pirms 3 gadiem
D-Mob rakstīja: Kurš top sportists ar normālu IQ nav sapotējies ?
Arī, jā, protams, bet nu tiešām doma, ka viņš baigi riskē ar savu veselību nepotējoties?

     [+] [-]

, 2022-02-15 11:48, pirms 3 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Šobrīd tiešām pāragri vēl spriest. It kā visi baigi knaši savakcinējās, bet tas rezultējās ar vēl lielāku saslimstības vītni. Nesakot, ka vakcīnas ir sliktas (pats arī biju vakcinēties), tomēr jāatzīst - ka tas, kuram tad taisnība, kam nav taisnība, ātrākais būs zināms pēc gadiem pieciem! Līdz tam laikam - vienkārši nogaidām, kas vēlas - vakcinējas, kaut 2x gadā, kas nevēlas, iztiek ar tām pirmajām divām vakcīnām, kas vispār nevēlas - lai nevakcinējas.
Un tikai kaut kādā piecu gadu termiņā būs redzams, kura tad taktika būs veiksmīgāka, cik kurš un cik smagi būs slimojis.
Piekrītu, ka šobrīd ir tāda kā nesapratne - nevakcinētie slimo un vakcinētie slimo, un nav nekādas atšķirības vairs.
Protams - atsevišķa problēma ir vecie cilvēki, kuri sirgst ar visādām problēmām, tiem gan ieteiktu novakcinēties, kāda starpība vai jūs lietojat 30 medikamentus vai 31.
Nedirs. Visulaiku bīdat tos laikus uz priekšu. SĀkumā teicāt, ka vakcinētie kātus atstieps pēc pusgada, tad pēc gada. Tagad jauns fakin termiņš - 5 gadi.

Šveicē pēc vakcinēšanās 16x mazāka mirstība salīdzinot ar iepriekšējo vilni. Inficēšanās numuri pilnīgas pupu mizas, tu vari būt inficēts un bez simptomiem vai ar vieglu klepu.

     [+] [-]

, 2022-02-15 11:51, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Arī, jā, protams, bet nu tiešām doma, ka viņš baigi riskē ar savu veselību nepotējoties?
Nē tak, vienkārši parāda, ka jūtās pārāks par citiem un gaida, ka viņam piemēros atšķirīgus noteikumus, jo ir TOP sportists.

  +1 [+] [-]

, 2022-02-15 12:01, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nedirs. Visulaiku bīdat tos laikus uz priekšu. SĀkumā teicāt, ka vakcinētie kātus atstieps pēc pusgada, tad pēc gada. Tagad jauns fakin termiņš - 5 gadi.

Šveicē pēc vakcinēšanās 16x mazāka mirstība salīdzinot ar iepriekšējo vilni. Inficēšanās numuri pilnīgas pupu mizas, tu vari būt inficēts un bez simptomiem vai ar vieglu klepu.
Es neko īsti neesmu teicis vai apgalvojis. Nav pabūts antivakseru rindās. Paust viedokli - ka izslimos visi, gan vakcinētie, gan nevakcinētie, ir valīdi. Un tas nav antivakserisms.

Zinu tikai to, ka vairāk kā puse manu draugu, radu, paziņu, kolēģu, audzēkņu utt. ir jau saslimuši ar Covīdu. Vairāki no tiem 2 reizes. Iespējams, ka kāds pat 3 reizes. Un >90-95% no viņiem ir vakcinēti.
Dzīvoju izteikti vakcinēto vidē.
Jā, kādreiz teica un visi cilvēki uzskatīja, ka vakcīnas pasargās no saslimšanas, un tā bija ļoti liela motivācija vakcinēties. Bet tagad, kad viņi jau savakcinēti saslimst, visi tak saprot, ka būs jāizslimo. Agrāk vai vēlāk. Bet visiem.
Par to jau ir stāsts, ka šobrīd nav stresa - gandrīz visiem tās vakcīnas ir un gandrīz visi tur to vīrusu un iztur.

     [+] [-]

, 2022-02-15 12:05, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Nedirs. Visulaiku bīdat tos laikus uz priekšu. SĀkumā teicāt, ka vakcinētie kātus atstieps pēc pusgada, tad pēc gada. Tagad jauns fakin termiņš - 5 gadi.

Šveicē pēc vakcinēšanās 16x mazāka mirstība salīdzinot ar iepriekšējo vilni. Inficēšanās numuri pilnīgas pupu mizas, tu vari būt inficēts un bez simptomiem vai ar vieglu klepu.
Apskaties mirstības lēcienu Izraēlā pēdējā laikā. Izraēla ir pioniere vakcinācijas procesā.

Man darbā (ap 200 rumpīšiem) 1 smags C saslimšanas gadījums, bet 2 smagas (protams, medicīniski neparko neatzītas!) blaknes pēc potes. Vienā gadījumā invaliditāte ar paralizētu roku.

Tikpat labi - ir daudzi gadījumi, ka pēc potēm nav pilnīgi nekas, ir arī tā, ka citādi slimiem tantukiem pat palīek labāk un šamie šiverē kā divi-deviņi.

Tas, ko redzu apkārt - abos gadījumos ir loterija: gan C saslimšanas sekas, gan sekas pēc potes. Pats pēc potes 2 mēnešus dzēru prettrombu zāles.

     [+] [-]

, 2022-02-15 12:07, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Arī, jā, protams, bet nu tiešām doma, ka viņš baigi riskē ar savu veselību nepotējoties?
ar veselību pilnīgi noteikti riskē, long covid ir kkas pavisam reāls, sportists vai nesportists esi. antivax Baibiņu te visi norēja, kad šī pateica, ka sirds dīvaini uzvedoties pēc asimptomātiskās izslimošanas. bet man pašai ir zināms gadījums, kur veselīgs, relatīvi jauns (nedaudz zem 40) un sportisks cilvēks pēc pārslimošanas nevar 50metrus pēc tam noiet bez apstāšanās un centieni uzkāpt vieglā kāpumā pēc 20m beidzās ar teju noģībšanu. tagad 2 mēneši pagājuši, jūtas labāk, bet tā pat labi nav. nezinu, kurš normāls prof sportists ar kko šādu gribētu riskēt.

     [+] [-]

, 2022-02-15 12:11, pirms 3 gadiem
kas par pārliecību, bet lai neraud, daudzviet jau tiek ieslēgta atpakaļgaita... drīzi arī viņš varēs bumbiņas sist

     [+] [-]

, 2022-02-15 12:16, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ar veselību pilnīgi noteikti riskē, long covid ir kkas pavisam reāls, sportists vai nesportists esi. antivax Baibiņu te visi norēja, kad šī pateica, ka sirds dīvaini uzvedoties pēc asimptomātiskās izslimošanas. bet man pašai ir zināms gadījums, kur veselīgs, relatīvi jauns (nedaudz zem 40) un sportisks cilvēks pēc pārslimošanas nevar 50metrus pēc tam noiet bez apstāšanās un centieni uzkāpt vieglā kāpumā pēc 20m beidzās ar teju noģībšanu. tagad 2 mēneši pagājuši, jūtas labāk, bet tā pat labi nav. nezinu, kurš normāls prof sportists ar kko šādu gribētu riskēt.
Nu mēs te varam spekulēt tikai cik tādi ir/būtu, jo man liekas nav diži daudz sporta veidu, kur tu nevakcinēts vari normāli turpināt startēt.

     [+] [-]

, 2022-02-15 12:24, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Rēcīgi, ka no potes nomīzušos tagad daži mēģina pataisīt par baigiem varoņiem un cīnītājiem Galvenais, ka nesaprot tik vienkāršu lietu, ka pie jebkāda rasklada vīruss tik un tā būs daudz bīstamāks par vakcīnu pret to. Ja kāds retais atstiepj kātus no vakcīnas, tas noteikti atstieptu kātus arī no covid. Un otrādi - tādam džoko, visticamāk, covid neko neizdarītu, tātad vakcīna vēl daudz mazāk ko izdarītu.

Bet cilvēki ierauga adatu, uzreiz panikā
Tas nemaina to, ka jābūt izvēles brīvībai, ja jau neko nemainītu. Tad kāpēc jāspiež??

  +1 [+] [-]

, 2022-02-15 12:26, pirms 3 gadiem
KRISDOLIS rakstīja: Lol, nebiju sportacentrs komentāru sadaļā iegājis kopš pagājušās olimpiādes un te tie komentāri tādi max dīvaini šķita, bet tagad viss salikās pa plauktiņiem, kad izrādās vairāk kā puse ir antivaxx.

Tagad ar Omikronu ir viegli teikt, ka vakcīnācijai nav nozīmes, bet, ņemot vērā, ka vakcīna ir 99,99% nekaitīga un ir neizbēgami, ka būs atkal smagāki covid19 paveidi, nevakcinēties ir vnk stulbi. Brīva izvēle būt stulbam. Puse pasaules reāli nav dabūjusi pat pirmo vakcīnu, tas ir tikai laika jautājums līdz nākamajam paveidam; varbūt viegla, varbūt nē.
Ja kāds netic vakcīnai, tad atliek tikai paskatīties skaitļos. Lai kā tur interpretē - nomira ar saslimšanu vai nomira no covid, statistika ir vienos vārtos par labu vakcīnai.

Džokovičs tāpat kā Irvings vnk izvēlas būt stulbi. GL
Vīrusam arī ir līdzīgs procents..99% survival rate, vai pasaule ir jāaptur uz 2 gadiem, šādu briesmu dēļ. Kur ar a uguni jāmeklē pozitīvie 10gadnieki un hroniski slimji opji, lai vispār varētu balstīt ierobežojumus uz jebkā.

     [+] [-]

, 2022-02-15 12:37, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ar veselību pilnīgi noteikti riskē, long covid ir kkas pavisam reāls, sportists vai nesportists esi. antivax Baibiņu te visi norēja, kad šī pateica, ka sirds dīvaini uzvedoties pēc asimptomātiskās izslimošanas. bet man pašai ir zināms gadījums, kur veselīgs, relatīvi jauns (nedaudz zem 40) un sportisks cilvēks pēc pārslimošanas nevar 50metrus pēc tam noiet bez apstāšanās un centieni uzkāpt vieglā kāpumā pēc 20m beidzās ar teju noģībšanu. tagad 2 mēneši pagājuši, jūtas labāk, bet tā pat labi nav. nezinu, kurš normāls prof sportists ar kko šādu gribētu riskēt.
Riskē? Tad jau bļin katru reizi ieelpojot nedezinficētu gaisu tu riskē. Ir plānprātība sagraut ekonomiku, miljonu cilvēku dzīves, mazos biznesus, dzīt aitas līdz 20:00 pa mājām, ar vecām lupatām pa veikalu brist, piespiedu testēšana, piespiedu vakcinācija, informācijas cenzūra, sabiedrības manipulēšana ar skaļiem virsrakstiem, salkanām frāzēm utt. Pilnīgs murgs.
Esmu vakcinēts, neatbalstu un neesmu atbalstījis Gobzemu.
Bet ja nespēj ieraudzīt kā 2.5 gadu laikā ir pārvērtusies katra mūsu dzīve un tas viss - "SABIEDRĪBAS LABĀ", tas ir skumji

Šodien gribās lamāties
Blin Jeļisejev jāmet iekšā bija

     [+] [-]

, 2022-02-15 12:45, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu mēs te varam spekulēt tikai cik tādi ir/būtu, jo man liekas nav diži daudz sporta veidu, kur tu nevakcinēts vari normāli turpināt startēt.
tagad par ļoti daudz ko var spekulēt. tādu jau jēdzīgāku bildi varēs uz šo visu redzēt ne ātrak kā pēc kādiem 10 gadiem. kkad nesen redzēju vienu grafiku, kur atainoti 1. tipa diabēta rādītāji bērniem iekš ASV, interesanti, ka sākot ar 20to gadu tā līkne iet debesīs, vēl jāpierāda saistība, bet nu baigā sakritība, ja tam nebūs nekāda saistība ar kovidu.

     [+] [-]

, 2022-02-15 12:52, pirms 3 gadiem
evil11 rakstīja: Riskē? Tad jau bļin katru reizi ieelpojot nedezinficētu gaisu tu riskē. Ir plānprātība sagraut ekonomiku, miljonu cilvēku dzīves, mazos biznesus, dzīt aitas līdz 20:00 pa mājām, ar vecām lupatām pa veikalu brist, piespiedu testēšana, piespiedu vakcinācija, informācijas cenzūra, sabiedrības manipulēšana ar skaļiem virsrakstiem, salkanām frāzēm utt. Pilnīgs murgs.
Esmu vakcinēts, neatbalstu un neesmu atbalstījis Gobzemu.
Bet ja nespēj ieraudzīt kā 2.5 gadu laikā ir pārvērtusies katra mūsu dzīve un tas viss - "SABIEDRĪBAS LABĀ", tas ir skumji

Šodien gribās lamāties
Blin Jeļisejev jāmet iekšā bija
nu komunikācija kliboja smagi un ne tikai pie mums, arī lēmumi reizēm bija pilnīgi neloģiski, bet nu, bija jau ar tāda bezprecedenta situācija, ej nu tu saproti, kā lai izpatīk visiem. bet es joprojām pastāvu uz to, ka kāda sabiedrība, tāda vadība.. sieklīgākais arī tas, ka visi to Kariņu noliek, bet reāli neviens pat nav baigi centies viņu nomest, jo nu, domāju pilnīgi neviens negribēja atrasties viņa vietā. interesanti, kkur vispār tika kāda valdība nomest kovid laikā? domāju, ka laimīgs bija katrs, kuram šajos divos gados nav bijis jāsēž lēmēju krēslā

palamāties vajag, ja dusma uzkrājusies, galvenais iekšā neturēt - neveselīgi ļoti. es gan kko apmēram tādu no hokeja izlases gaidīju, līdz ar to nekādas vilšanās vai dusmas. biatlona stafete daudz vairāk emocijas sagādāja

     [+] [-]

, 2022-02-15 13:02, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: nu un vēl daudzreiz vairāk letāli beidzies nevakcinētiem. Kur sakars celt briesmīgo paniku un tik ļoti mīzt no potes. Ja tu tik švaks un tev problēmas pēc potes, nu tad sorry, nebūs nekādu izredžu arī pret covid. Tieši tik vienkārši.

Bet cilvēki tak salasās pasakas, cik tā pote briesmīga utt, kamēr ignorē to, ka vīruss 100x vairāk visu to pasu xuiņu organismam nodara

Lab, neiesaistīšos vairāk, tūlīt atskries vēl sektanti, sāks par rietumu pedofiliju sludināt.
aarpraats, cik Tu akls esi kauns par taadiem latvieshiem

     [+] [-]

, 2022-02-15 13:10, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Rēcīgi, ka no potes nomīzušos tagad daži mēģina pataisīt par baigiem varoņiem un cīnītājiem Galvenais, ka nesaprot tik vienkāršu lietu, ka pie jebkāda rasklada vīruss tik un tā būs daudz bīstamāks par vakcīnu pret to. Ja kāds retais atstiepj kātus no vakcīnas, tas noteikti atstieptu kātus arī no covid. Un otrādi - tādam džoko, visticamāk, covid neko neizdarītu, tātad vakcīna vēl daudz mazāk ko izdarītu.

Bet cilvēki ierauga adatu, uzreiz panikā
Pavļut, tas tu???

     [+] [-]

, 2022-02-15 13:11, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tagad par ļoti daudz ko var spekulēt. tādu jau jēdzīgāku bildi varēs uz šo visu redzēt ne ātrak kā pēc kādiem 10 gadiem. kkad nesen redzēju vienu grafiku, kur atainoti 1. tipa diabēta rādītāji bērniem iekš ASV, interesanti, ka sākot ar 20to gadu tā līkne iet debesīs, vēl jāpierāda saistība, bet nu baigā sakritība, ja tam nebūs nekāda saistība ar kovidu.
Nu bet par to jau ir tas stāsts, ka kada būs tā kopbilde to neviens šobrīd nezin. Nenoliedzams fakts gan ir tas, ka gada laikā kopš ir vakcīna tā bilde galigi nav gajusi vakcīnai par labu, vai arī sākotnējie solījumi/ekspektācijas ir bijušas parak augstas...lai vai kā no "aizsargā ar 96-97% efektivitāti pret saslimsanu" esam nonākuši pie "samazina iespēju saslimt smagi", kas tomēr ir...ievērojama starpība. Bet nu ne par to. Vairāk par to, ka ja kada tad galu galā būs tā kopbilde neviens īsti pateikt šobrīd nevar, tad kāpēc uzspiest vienu "pareizo" veidu kā jādzīvo. Lai dod brīvu izvēli... citējot Tevi "visi normalie prof sportisti" tapat sapotēsies, nu un tie daži "nenormālie" tad ja nu kas paši vainīgi. Bet nē...šobrīd būt "nenormālam" nemaz īsti netiek pieļauts.

     [+] [-]

, 2022-02-15 13:11, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Rēcīgi, ka no potes nomīzušos tagad daži mēģina pataisīt par baigiem varoņiem un cīnītājiem Galvenais, ka nesaprot tik vienkāršu lietu, ka pie jebkāda rasklada vīruss tik un tā būs daudz bīstamāks par vakcīnu pret to. Ja kāds retais atstiepj kātus no vakcīnas, tas noteikti atstieptu kātus arī no covid. Un otrādi - tādam džoko, visticamāk, covid neko neizdarītu, tātad vakcīna vēl daudz mazāk ko izdarītu.

Bet cilvēki ierauga adatu, uzreiz panikā
Nemuldi un neraksti dumības - vakcīna un vīruss nav viens un tas pats - pēc infekcijas organisms neražo s proteīnus, atšķirībā no vakcīnas. Problēmas iespējams rodas no saražotajiem s proteīniem, kuri organismā paliek vēl vairākas nedēļas pēc vakcinācijas.
1 2 48 komentāri