Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:6, Did:0, useCase: 3

Samprass: ''Federers ir labākais spēlētājs''

Samprass: ''Federers ir labākais spēlētājs''
Rodžers Federers un Pīts Samprass
Foto: AP

Pēc ''French Open'' finālspēles, kurā Rodžers Federers trijos setos ar 6:1, 7:6 (1), 6:4 pieveica zviedru Robinu Sederlingu, ASV tenisists Pīts Samprass atzina, ka Federers ir labākais tenisa spēlētājs.

Jau ziņojām, ka ''French Open'' vīriešu vienspēlē uzvaru svinēja Rodžers Federers, kurš pirmo reizi izcīnīja ''French Open'' titulu, tādējādi tagad tenisists ir izcīnījis visus ''Grand Slam'' titulus. Līdz ar šo uzvaru Federers ir noķēris Pītu Samprasu, kuram arī 14 ''Grand Slam'' tituli.

''Sekoju līdzi fināla spēlei un redzēju kopsavilkumu,'' saka Samprass. ''Cilvēki saka, ka Federers smagi cīnījās, taču, kā lieliskiem spēlētājiem pienākas, viņš atrada veidu kā uzvarēt. Ticu liktenim, un šoreiz bija Federera kārta uzvarēt.''

''Nedomāju, ka jau pēc septiņiem gadiem viņš atkārtos manu panākumu. Ja arī ir kāds, ar kuru gribu dalīt rekordu, vai arī, kuram gribu novēlēt apsteigt mani, tad tas ir Federers.''

''Esmu pārliecināts, ka viņš turpinās spēlēt un izcīnīs vēl daudz titulus. Tagad, kad viņš uzvarēja Parīzē, uzskatu, ka tenisa vēsturē viņš ir labākais spēlētājs.''

Federera un Samprasa sasniegumi

FederersSamprass
14. tituls tika izcīnīts27 gados un 303 dienās31 gados un 27 dienās
''Grand Slam'' finālu rekordi14-514-4
Kopvērtējuma rekords (uzv / zaud)650-155762-222
Tituli5964
Nedēļas pirmajā vietā237286

Izmantotie resursi:
Associated Press
espn.go.com

 +11 [+] [-]

, 2009-06-08 11:13, pirms 15 gadiem
Cīruli ķers sirdstrieka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o

 +11 [+] [-]

, 2009-06-08 11:25, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Iespējams, bet Nadals pašreiz ir labāks.
ja viņš pašreiz būtu labāks, tad būtu uzvarējis Fedju Madridē un nebūtu zaudējis Sederlingam Parīzē. Labākais ir tas kurš uzvar nevis zaudē
Slēpts komentārs: Daugava86
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-06-08 11:28, pirms 15 gadiem
lamnis rakstīja: Cīruli ķers sirdstrieka
nekaadaa zinjaa.. Samprasam tas ir jaasaka..

     [+] [-]

, 2009-06-08 11:31, pirms 15 gadiem
Jānis Cīrulis rakstīja: nekaadaa zinjaa.. Samprasam tas ir jaasaka..
Jāni, nevari pateikt lūdzu, vai Samprass tās 286 nedēļas bija ranga galvgalī nepātrautki vai arī ar pātraukumiem?
Slēpts komentārs: arca4

  -2 [+] [-]

, 2009-06-08 11:53, pirms 15 gadiem
lamnis rakstīja: Jāni, nevari pateikt lūdzu, vai Samprass tās 286 nedēļas bija ranga galvgalī nepātrautki vai arī ar pātraukumiem?
ar paartraukumiem.Federeram ir rekords cik nedeeljas peec kaartas....

  +7 [+] [-]

, 2009-06-08 11:56, pirms 15 gadiem
arca4 rakstīja: nepiekritīšu,manās acīs Piits būs vienmēr labākais.. cepuri nost protams federeram, vins ir fenomenaals speleetājs,bet sekoju samprasa karjerai un tas bija mans elks un paraugs..
Un ir liela starpībakādā konkurencē sapras ieguva 14 titulus un kādā federers.. Samprasa laikaa spēlēja tādi tenisisti kaa agasi,kafilnikovs,rafters, dzims konors, bekers, changs, ivanisovic.. domaajams ciirulis vareetu papildinaat,bet federeram paaris gadus atpakalj pretinieku vispaar nebija, paraadiijas nadals, tad vismaz paraadiijaaas konkurence!
Bet visu cienu Federeram,vnk manaas acīs sampras buus labaaks,ja pat federers vinees veel 14 granslam titulus
Ah vechi, ko juus te gvelzhat? Jaa, RF savaca savus Grand Slam ljoti aatri, bet ne jau tapeec, ka vinja pretinieki bija shvaki, bet gan tapeec, ka Federers bija un ir tik ljoti labs. Vienkaarshi atradaas tagad kaads, kas ir gatavs ieguldiit tik lielu darbu un kuram ir taads dzineejspeks peec trofejaam un tas ir Nadals. Bet tevis nosauktie konkurenti Samprasam jau nu toch nav labaaki par Mareju, Dzoko utt...Sports iet uz augshu ar katru gadu, naudas balvas paliek lielaakas, un konkurence pieaug, visos sporta veidos, tapeec teikt ka Samprasam bija gruutaak, ir absoluuts un galiigs absurds. Man jau nepatiik arii saliidzinat, kursh ir labakais, bet es saprotu kaut ko no shis lietas, Rodzers Federers ir visu laiku labakais tenisists, katraa zinjaa peec 3 gadiem par to vairs pat diskusiju nebuus.

     [+] [-]

, 2009-06-08 11:58, pirms 15 gadiem
Ljaujiet statistikai runaat Un gadiem, ejot uz priekshu paliek tikai gruutak, jo ar vien vairaak dzeku lien laukaa kas ir gatavi konkureet

Peace.

     [+] [-]

, 2009-06-08 11:59, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Vienigais ko neviens speletajs neparspes no Pīta rekordiem ir - nedeljas 1 vietā.. 286!! Fenomenāli!!
Nu atliek tikai Nadalam nepiedalīties Vimblodonā un Federers būs atpakaļ pirmajā vietā... (esports jau biaj ziņa ka iespējams viņs izlaiž to turnīru)

  +2 [+] [-]

, 2009-06-08 12:52, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Ah vechi, ko juus te gvelzhat? Jaa, RF savaca savus Grand Slam ljoti aatri, bet ne jau tapeec, ka vinja pretinieki bija shvaki, bet gan tapeec, ka Federers bija un ir tik ljoti labs. Vienkaarshi atradaas tagad kaads, kas ir gatavs ieguldiit tik lielu darbu un kuram ir taads dzineejspeks peec trofejaam un tas ir Nadals. Bet tevis nosauktie konkurenti Samprasam jau nu toch nav labaaki par Mareju, Dzoko utt...Sports iet uz augshu ar katru gadu, naudas balvas paliek lielaakas, un konkurence pieaug, visos sporta veidos, tapeec teikt ka Samprasam bija gruutaak, ir absoluuts un galiigs absurds. Man jau nepatiik arii saliidzinat, kursh ir labakais, bet es saprotu kaut ko no shis lietas, Rodzers Federers ir visu laiku labakais tenisists, katraa zinjaa peec 3 gadiem par to vairs pat diskusiju nebuus.
Taa viss nesaki, Agassi tochna bija labaaks par visiem marejiem un dzjoko kopaa njemtiem!!!

  -2 [+] [-]

, 2009-06-08 14:28, pirms 15 gadiem
phils rakstīja: ja viņš pašreiz būtu labāks, tad būtu uzvarējis Fedju Madridē (..)
Madridē Nadalam ļoti patraucēja Džokovičš.

  -2 [+] [-]

, 2009-06-08 14:43, pirms 15 gadiem
kam ir 15?

     [+] [-]

, 2009-06-08 14:46, pirms 15 gadiem
Daugava86 rakstīja: Redz,Rafu nomoka tie celjgali,bet vins tagad ir vienoziimiigi labaakais!
es Tev saku - labākais šobrīd viennozīmīgi ir Makinrojs, viņu vienīgais šobrīd nomoka tas vecums...:-)
Tas taču ir neauglīgi, par ko tādu strīdēties. Pēc kādiem parametriem un rādītājiem to nosaka? Uz kāda seguma? Cik lielā laika periodā? Un galu galā, katram labākais var būt cits.

  -1 [+] [-]

, 2009-06-08 14:49, pirms 15 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Ah vechi, ko juus te gvelzhat? Jaa, RF savaca savus Grand Slam ljoti aatri, bet ne jau tapeec, ka vinja pretinieki bija shvaki, bet gan tapeec, ka Federers bija un ir tik ljoti labs. Vienkaarshi atradaas tagad kaads, kas ir gatavs ieguldiit tik lielu darbu un kuram ir taads dzineejspeks peec trofejaam un tas ir Nadals. Bet tevis nosauktie konkurenti Samprasam jau nu toch nav labaaki par Mareju, Dzoko utt...Sports iet uz augshu ar katru gadu, naudas balvas paliek lielaakas, un konkurence pieaug, visos sporta veidos, tapeec teikt ka Samprasam bija gruutaak, ir absoluuts un galiigs absurds. Man jau nepatiik arii saliidzinat, kursh ir labakais, bet es saprotu kaut ko no shis lietas, Rodzers Federers ir visu laiku labakais tenisists, katraa zinjaa peec 3 gadiem par to vairs pat diskusiju nebuus.
piekrītu varbūt es bisku neesmu objektīvs pret samprasu,celju augstāk nekā vinsh patiesiibā ir,bet tas tikai tapēc,ka uzaugu skatoties vinju.. es nesaku,ka sampras ir labaakais tenisists,kaads ir bijis,bet to,ka prieksh manis vinsh ir labaakais.. un otkaart speleetu federers samprasa laikos,vinjam nebuutu tik viegli naakushi 14 tituli.. ticu,ka federers karjeras laikaa apsteigtu samprasu taapat..
vnk pirms nadaals ienaaca tenisaa,nebija interesanti skatiities tenisu,federeram setu neviens nevareeja panjemt, njeema tikai tad,ja federers pats atdeva.. ko dzoko un marejs? var zaudeet viduveejiibai 3setos... par dzoko runaajot tieshi..
nu protams,ja dzoko spelee savu speeli,tad siivs konkurents un var apspeleet jebkuru,bet var arii zaudeet jebkuram...
es sekoju tenisam domaajams daudz ilgaak nekaa tu un droshi apgalvoju,ka agraak nespeleeja labu tenisu tikai 4tenisisti,to bija daudz vairaak,taadu dzoko un mareju bija vismaz 10..
bet nu nav jeegas strideeties,lai katrs paliek pie sava

     [+] [-]

, 2009-06-08 14:58, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Vienigais ko neviens speletajs neparspes no Pīta rekordiem ir - nedeljas 1 vietā.. 286!! Fenomenāli!!
Neko jau daudz Federers neatpaliek - 4,5 gadi ir 235 + vēl kāda nedēļa

     [+] [-]

, 2009-06-08 15:01, pirms 15 gadiem
Jā, un Federeram šis laiks ir bez pārtraukuma

  -2 [+] [-]

, 2009-06-08 16:09, pirms 15 gadiem
man liekas ka labaakais ir k. lejnieks.driiz paarsitiis visus rekordus

  +1 [+] [-]

, 2009-06-08 19:15, pirms 15 gadiem
statistika ir statistika...katram lidzjutejam sirdi ir savs speletajs,kurs liekas vislabakais...
es uzskatu ,ka vislabakie bija borgs,edbergs un vīlanders..SWEDEN..!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-08 20:45, pirms 15 gadiem
Citi saka Rods Leivers labākais, citi Sampras, citi Federers. Šie ir trīs visu laiku labākie tenisisti,un ja Rods Leivers un Sampras reiz ir teikuši, ka Federers ir labākais, tad tā ir.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-08 20:54, pirms 15 gadiem
arca4 rakstīja: piekrītu varbūt es bisku neesmu objektīvs pret samprasu,celju augstāk nekā vinsh patiesiibā ir,bet tas tikai tapēc,ka uzaugu skatoties vinju.. es nesaku,ka sampras ir labaakais tenisists,kaads ir bijis,bet to,ka prieksh manis vinsh ir labaakais.. un otkaart speleetu federers samprasa laikos,vinjam nebuutu tik viegli naakushi 14 tituli.. ticu,ka federers karjeras laikaa apsteigtu samprasu taapat..
vnk pirms nadaals ienaaca tenisaa,nebija interesanti skatiities tenisu,federeram setu neviens nevareeja panjemt, njeema tikai tad,ja federers pats atdeva.. ko dzoko un marejs? var zaudeet viduveejiibai 3setos... par dzoko runaajot tieshi..
nu protams,ja dzoko spelee savu speeli,tad siivs konkurents un var apspeleet jebkuru,bet var arii zaudeet jebkuram...
es sekoju tenisam domaajams daudz ilgaak nekaa tu un droshi apgalvoju,ka agraak nespeleeja labu tenisu tikai 4tenisisti,to bija daudz vairaak,taadu dzoko un mareju bija vismaz 10..
bet nu nav jeegas strideeties,lai katrs paliek pie sava
Ja Federers spēlētu Samprasa laikos, tad tici man viņam būtu vismaz 20 grandslam tutuli, jo redz ar savu supertehniku viņs apspēlētu visus tos "serve and volley" spēlētājus, tas ir fakts. Protams tas ir ļoti subjektīvi un to nevajag uzskatīt, kā noteicošo faktoru. Grūti būtu spriest, kāda tehnika būtu Samprasam, ja piedzimtu desmit gadus vēlāk, tehnika attīstās laikam ritot.

     [+] [-]

, 2009-06-08 21:27, pirms 15 gadiem
mudpile rakstīja: Ja Federers spēlētu Samprasa laikos, tad tici man viņam būtu vismaz 20 grandslam tutuli, jo redz ar savu supertehniku viņs apspēlētu visus tos "serve and volley" spēlētājus, tas ir fakts. Protams tas ir ļoti subjektīvi un to nevajag uzskatīt, kā noteicošo faktoru. Grūti būtu spriest, kāda tehnika būtu Samprasam, ja piedzimtu desmit gadus vēlāk, tehnika attīstās laikam ritot.
tenisu spele jau 100gadus...un iedomajies ja rodžers tad sahtu spelet..? cik titulu butu..? ko tur salidzinat vispar...
katrs sava laika spele un tad ari ir kads kas ir taja bridi labakais...

     [+] [-]

, 2009-06-08 22:24, pirms 15 gadiem
Matīss Priedīts rakstīja: Madridē Nadalam ļoti patraucēja Džokovičš.
Federers finālā uzvarēja Nadalu 6-4, 6-4