Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource373 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource373), Fid:1344, Did:0, useCase: 3

Video: Cipruss: "Šobrīd mums nav tāda līdera, kāds bija Znaroks"

Kristaps Driķis
Piedāvājam noskatīties nelielu fragmentu no Sporta Avīze + lielās intervijas ar ilggadēju Latvijas hokeja izlases uzbrucēju, šobrīd HK Juniors un Latvijas U20 izlases treneri Aigaru Ciprusu, kurš atklāj, ka šobrīd Latvijas hokejā neredz tādu līderi, kāds bija Oļegs Znaroks.
Vērtējums: +31
1 2 60 komentāri

  +9 [+] [-]

, 2012-04-17 11:05, pirms 13 gadiem
Mums nav valsts, kura atbalsta jauniešu sportu!
Ļoti labi zinu cik maksā tāds mazais hokejists, lai viņš izaugtu līdz augstas klases spēlētājam!
Valsts labāk līdzekļus tērē militārajām vajadzībām un bezjedzīgām miera misiju uzturēšānām.

 +14 [+] [-]

, 2012-04-17 11:05, pirms 13 gadiem
Jā atceros kā džeks mūs ieved A grupā iemetot šaibu burtiski ar ''visu gaļu'' un panākot 1:1 pret Šveici

  -3 [+] [-]

, 2012-04-17 11:07, pirms 13 gadiem
Vienmēr esmu gaužām cienījis šo hokejistu kā darbarūķi ar lielu pamatīgumu iekšā. Lai arī viņam droši vien nebija talanta pārbagātības

Turklāt esmu 2 nedēļas jaunāks par viņu

     [+] [-]

, 2012-04-17 11:13, pirms 13 gadiem
Man Ciprusa teiktajā likās kaut kāda pretruna. No sākuma viņš saka, ka mūsu jaunie baidās uzņemties iniciatīvu un sēž ar domu: kaut nu nenosauktu mani!". Bet pēc tam Cipruss saka, ka labāk ir tā kā vecajos laikos, kad bija līderis un viņš kā jauniņais pat nevarēja pieļaut domu par kļūdīšanos. Manuprāt, iniciatīvu treneris jaunajos var panākt nevis panākot, ka jauniņie baidās no kāda, bet tieši otrādi - cenšas iet un darīt, uzņemties iniciatīvu nevis visu laiku drebēt, ka komandas "Znarokam" nepatiks.

 +14 [+] [-]

, 2012-04-17 11:15, pirms 13 gadiem
Tas ir tas, kas biedē Dinamo sakarā. Līdz šim Ozo visticamāk uzņēmās līdera lomu, bet kas būs tālāk? Sprukts, Karsums, Miķelis? Diez vai. Un nejau par golu mešanu ir runa.

Tas jau mums vēsturē ierakstīts - mazi, strādīgi un kam mums līderi?

 +14 [+] [-]

, 2012-04-17 11:18, pirms 13 gadiem
vabole rakstīja: Man Ciprusa teiktajā likās kaut kāda pretruna. No sākuma viņš saka, ka mūsu jaunie baidās uzņemties iniciatīvu un sēž ar domu: kaut nu nenosauktu mani!". Bet pēc tam Cipruss saka, ka labāk ir tā kā vecajos laikos, kad bija līderis un viņš kā jauniņais pat nevarēja pieļaut domu par kļūdīšanos. Manuprāt, iniciatīvu treneris jaunajos var panākt nevis panākot, ka jauniņie baidās no kāda, bet tieši otrādi - cenšas iet un darīt, uzņemties iniciatīvu nevis visu laiku drebēt, ka komandas "Znarokam" nepatiks.
kas tur par pretrunu? Jaunajiem ir jābūt respektam pret vecajiem. Ir jāredz kā vecie raujas uz visiem 100. Taču ja tu uzticēsi to visu jaunajiem, tad šiem var sakāpt galvā un radīsies tas, par ko Cipruss runā - nebūs līderu. Katrs jaunais jutīsies kā vecis un domās, ka līderis ir tad, ja met vārtus. Bet līderim ir jābūt galvai uz pleciem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2012-04-17 11:29, pirms 13 gadiem
neveikli kaut kā viņš pateica gan. Es tik domāju, ka viņš tēmēja uz to, ka komandā ir vajadzīgs čalis, kas no iekšpuses var uzvilkt džekus, mobilizēt, vadīt. Treneris jau var kaut ko teikt, bet spēlētājam jau psiholoģiski ieslēdzas režīms - Aizej vecais un pats izdar! Tev te viegli runāt! Taču, ja to saka komandas "Znaroks", kas ir tieši tāds pats, tāpat lec pār bortu, tāpat trenējas, tad tu nevari viņam atrūkt pretī - Ej dari pats, gribu gan redzēt kā tu tagad sistos! Tā iemesla dēļ, ka viņš to arī izdara un parāda. Sitās un cinās.
Tie čaļi tajās krīzes situācijās neredz savā vidū nevienu, kas klapētos, kamēr asins nāk pa degunu un tāpēc visiem tās rokas nolaižas...

vabole rakstīja: Man Ciprusa teiktajā likās kaut kāda pretruna. No sākuma viņš saka, ka mūsu jaunie baidās uzņemties iniciatīvu un sēž ar domu: kaut nu nenosauktu mani!". Bet pēc tam Cipruss saka, ka labāk ir tā kā vecajos laikos, kad bija līderis un viņš kā jauniņais pat nevarēja pieļaut domu par kļūdīšanos. Manuprāt, iniciatīvu treneris jaunajos var panākt nevis panākot, ka jauniņie baidās no kāda, bet tieši otrādi - cenšas iet un darīt, uzņemties iniciatīvu nevis visu laiku drebēt, ka komandas "Znarokam" nepatiks.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-17 11:31, pirms 13 gadiem
Man liekas, ka tieši izlases trenerim ir pienākums motivēt. Viņš pats runāja par lielo izlasi, bet kā ar U-20 kur nespēlē tādi lieli uzvārdi un pieredzējuši spēlētāji. Vienīgais lielais uzvārds un pieredzes bagātais ir treneris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-17 12:10, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Nu piedod ja vinjam trūkst motivācijas un trenerim vel ar to jānodarbojas tad lai viņš kar slidas uz nagļiņas un atpakal vairs neskatās!!
Teorētiski Tev ir taisnība.
Bet praktiski - zinot, ka mums parasti kopā ņemot ir tikai aptuveni pusotra komanda ar spēlētājiem, kuri var reāli spēlēt PČ līmenī - tā vienkārši mētāties ar kadriem arī nav prāta darbs.

  +5 [+] [-]

, 2012-04-17 12:43, pirms 13 gadiem
Borēt psiholoģiju vajag jau no bērnības. Ir vienkārši jāskalo smadzenes, līdzīgi kā to dara reliģiskie islama fanātiķi ar visām viņu bēdīgajām sekām. Tas vienkārši parāda, ka cilvēkam var iestāstīt dajebko, vajag tikai no agras bērnības regulāri skalot smadzenes par to kā, ja jāspēlē ir pie jebkura rezultāta utt

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 12:43, pirms 13 gadiem
Nu šķiet, ka U18 izlasei ar to nav problēmas... Varbūt tā ir arī vnk paaudžu problēma vai kas, piem. U20 izlase REĀLI uz čempi brauca pēc vienas spēles, kamēr U18, apzinoties to, ka viņi var, brauca spēlēt pret visiem (lai kā kāds arī smīnēja par Tambijeva 6. vietu pirms čempja, tagad smiekli nenāk), ko arī pierādīja spēlē pret zviedriem.... un pārējās. Varbūt ar krieviem tik labi nesanāca, bet momenti bija visu spēli un neviens nenolaida rokas..

Ja tu brauc uz čempi pēc vienas uzvaras, tad protams, ka mentāli ļoti grūti tev būs saņemties redzot priekšā 0:3 pret krieviem vai ASV...... Kā jau Cipruss teica, tad rodas domas ''nu nekas, nākamgad būs labāk"... bet kad reāli tev par 6nieku jācīnās, pretī ir zviedri + vāci tikko uzvilkuši krievus, tad parādās arī cīņasspars līdz pēdējam. Bija redzams, ka čaļi gribēja reāli ņemt punktus pret zviedriem, kaut tur Punnenovu ielika vārtos vai ko.....

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 12:45, pirms 13 gadiem
bembists rakstīja: Borēt psiholoģiju vajag jau no bērnības. Ir vienkārši jāskalo smadzenes, līdzīgi kā to dara reliģiskie islama fanātiķi ar visām viņu bēdīgajām sekām. Tas vienkārši parāda, ka cilvēkam var iestāstīt dajebko, vajag tikai no agras bērnības regulāri skalot smadzenes par to kā, ja jāspēlē ir pie jebkura rezultāta utt
tieši tā, tāpat kā kanādietim... Kanādietim ir viegli spēlēt, jo tur kā uz konveijera bērnībā katram tiek galvā iepotētas noteiktas shēmas un apziņa, ka viņš ir pasaulē labākais un vienmēr sitas par 100%. Katrs kanādietis ir kā mazs zobratiņš, vari izmest laukā vienu LW un ielikt vietā citu vai nomainīt aizsargu, bet spēlē nekas nemainīsies, jo visi pēc vienām shēmām jau no bērnības ir spēlējuši un zina kur kam ir jābūt + visiem ir ielikta galvā nenormālā motivācija sisties...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 12:45, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Vecīt par ko Tu maz runā?? Jaunais spēlē izlasē, vienalga juniori vai pieaugušo izlasē un viņš vel ir jāmotivē??

Nu piedod ja vinjam trūkst motivācijas un trenerim vel ar to jānodarbojas tad lai viņš kar slidas uz nagļiņas un atpakal vairs neskatās!!
Es runāju grūtajos brīžos, kad komanda atrodas iedzinējos (piemēram ar 3:0) vai brīžos, kad jānotur lielais pārsvars un nedrīkst atlaist spēli.

Tie bija viņa paša minētie piemēri.

  +6 [+] [-]

, 2012-04-17 12:47, pirms 13 gadiem
Znaroks apsēdās uz borta pateica: tagad, pīī, ir vairākums, tāpēc, pīī, trener, tagad uz ledus ejam mēs, pīī, ar Kerču, Beļavski, Čudinovu un Maticinu, a tu, pīī treneri pīī pīīīī, sēdi mierīgs un zīmē pīīī uz sava bloknota un gaidi golu, pīīī.

Kamēr vecie vezumu pavilkt varēja, pretinieki spēja tik izņemt, bet pēc tam Znaroka tipa līderība pārvērtās uz "pīīī, es te viens pats piecas minūtes stāvu uz sarkanās līnijas un gaidu pīīī piespēli, a jūs, pīīī, tikai mīcaties savu vārtu priekšā un man nedodiet ripu, un atkal ielaidām."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-17 13:11, pirms 13 gadiem
Sanāca laba intervija,-un patiešām tā mums ir problēma!Kur lai ņem to uzvarētāju psiholoģiju?

     [+] [-]

, 2012-04-17 13:21, pirms 13 gadiem
Lai raiča mūsējos iebiedē,tad ar blēņas uz laukuma nedarīs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-17 13:37, pirms 13 gadiem
Ikrnpk rakstīja: visiem ir ielikta galvā nenormālā motivācija sisties...
Piekrītu. Domāju te pat baigi "borēt" nevajadzētu. Ja tu kāda sīkajam pajautāsi, kāds tu gribi būt. Es kā Ozoliņš, es kā Dārziņš utt. Pajautāsi rūdītam tīnim, tas nepateiks. Vienkārši ir zudusi motivācija. Es jau nu ļoti ceru, ka jaunajiem, kā te viens rakstīja jau, aizķersies tā doma, ka Latvijas izlasē tik ir rēāli un spēlēt Pasaules čempī. Cik daudzi Latvijā to var, spēlēt elites grupā pasaules čempionātā?? Basis, futenis, rokasbumba - Ha! Mani arī pārsteidz, ka Tambijevs varēja izvēlēties 8 aizsargus tikai no 10 (!!). Tā ir zīme pārējiem tā vecuma čaļiem - vasarā neslinkot. Aizbraukt uz kādu nometni, izmantot labo izdevību Ogrē pabūt uz ledus un "pieslīpēt" šo to. Paņemt fizuhu - speciālisti jau mums ir arī tā vecuma sportistiem.
A tā - džekiem paliek tikai pāris gadi līdz labam kontraktam (NHL, KHL, Somija, Zviedrija, Šveice, DEL - iespējas ir) un nodrošinātai dzīvei, a viņi pasaka - pietiek.

     [+] [-]

, 2012-04-17 13:53, pirms 13 gadiem
ARAGONS rakstīja: skaisti uzrakstiji,bet bija mazliet savadak patiesiba( gluzi tapat ka Bibele ir puspatiesa ) uz laukuma nebija Beliavskis ar Ker4u un Maticinu,bet gan Vitolins,Pavlovs un ..... ja,ja,neviens cits ka nu jau bijusais GM normunds Sejejs 4udinovs gan ari bija,tas tiesa! ari Lioniam Beresnevam bija autoritate PAT ZNAROKA ACIS,tapec tavi PLII,kas adreseti trenera virziena ir maigi sakot PARSPILETI : D bet ta viss bija tiesam skaisti,atceros to liktenigo golu : D bliaviens,vai kads nevar iemest linku,varbut kaut kur jutuba ir video saglabajies? jau ne pirmo gadu mekleju,nevaru dabut
domā šo- 1996 (Eindhoven) - Latvia - Switzerland -...

     [+] [-]

, 2012-04-17 13:56, pirms 13 gadiem
Atvainojiet, bet vai, piemēram ASV un Kanādā, un Zviedrijā vai Somijā, kāds jaunais bīstas no kkādiem pieredzējušākiem spēlētājiem! Tas vnk ir bēdīgi - kāda vēl iebiedēšana? Tā nav atbilde, bet gan kkāda PSRS 'zakalka'!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-04-17 14:31, pirms 13 gadiem
Paraadiet speeli, kur vechi no 4-1 izmochii 4-4 .. un ar savu ciinju pagarinaajumaa winnee .. EW VECHI - trenesis ar bazaru puishus vareetu ielikt bortaa !! .. aa labs piemeers - Latvieshi nu kaut kaa naw elitee , BET , ja kaads uztaisa PERSONAL BEST vienalga kaadaa sportaveidaa .. (man tagad ir cepure galvaa - tad tiem cepuri nost) .. tad vinjsh ir sewi atdevis !! .. mees esam, mees varam , mees buusim - par LATVIJU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-04-17 14:43, pirms 13 gadiem
Motivācija ir gandrīz katram mazajam puišelim,kurš atnāk trennēties hoķi.Diemžēl paši trenneri viņu motivāciju sačakarē,liekot vadošajās maiņās maksātāju papucīšu dēliņus,kuriem visbiežāk šīs motivācijas nav. Arī par kapteiņiem liek dēliņus,kuri pieraduši,ka papucīši visu sakārto.Tikai retais trenneris sakārto maiņas pēc puišu spējām un tad arī,nonākot pieaugušo rindās,atkal priekšā jau kāds maksātājs un patiesībā galīgi bez motivācijas un talanta.Kamēr te vainu meklēs puišos,tikmēr hoķis brauks tikai uz leju.Starp citu,Zviedrijā puikas trennēties ierodas pilnīgi bez motivācijas,bet,kā redzam,tad viņi visi izaug par Pasaules Čempioniem.
1 2 60 komentāri