Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource373 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource373), Fid:1334, Did:0, useCase: 3

Video: Kļaviņš: "Alkohols futbola izlases ģērbtuvē... taktiku nosaka Riherts"

Andris Liepa
Andris Liepa
Piedāvājam sarunu ar Krišjāni Kļaviņu, kurā viņš stāsta par notiekošo Latvijas futbolā, atklājot vairākas interesantas un plašākai publikai līdz šim nezināmas versijas gan par Latvijas izlasi, gan esošo Futbola federācijas vadību.Intervija tapa īsi pirms Latvijas izlases spēles ar Nīderlandi Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā.
Vērtējums: +73
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Skudriniekss
Slēpts komentārs: casiljas
Slēpts komentārs: mrPO
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ..............
Slēpts komentārs: Nastradamus

     [+] [-]

, 2014-11-21 16:35, pirms 10 gadiem
ai ai ai.Krišjāni, Krišjāni..."Cilvēkiem izglītības līmenis tik zems, ka tic visam ko raksta prese..nav spējīgi uztvert, analizēt"...nu redzi...te bija iespēja kliedēt cilvēku šaubas par tevi..atlika pateikt, no kurienes naudiņa...nepateici. Varbūt tomēr cilvēki nav tik stulbi un analizēt nespējīgi...

 +19 [+] [-]

, 2014-11-21 16:46, pirms 10 gadiem
Nezinu detaļas, akmeni nemetīšu, bet redzu sauso atlikumu - par LV futbolu man ir 0 interese dēļ klubu līmeņa, izlases, skandāliem.

 +31 [+] [-]

, 2014-11-21 16:47, pirms 10 gadiem
Tā jau viss pareizi, konkurencei ir jābūt un kādam pakausī ir jāelpo. Aizsēdējušies jau Mežecki, Indriksoni................ Uzlabot fizisko formu un uz priekšu!

 +14 [+] [-]

, 2014-11-21 16:53, pirms 10 gadiem
Artuss Kaimiņš #2

  +2 [+] [-]

, 2014-11-21 16:57, pirms 10 gadiem
Vilks iekšā Krievijas Oligarhus ar ko basketbola laukuma malā regulāri draudzīgi aprunājas. Cerams, ka nāks līdzi arī viņu nauda.

P.s. Cēsīs un Cēsu apriņķī (Kļaviņa dzimtene) nav neviena pat vidēja līmeņa futbola kluba, kur nu vēl futbola laukuma.. Lai sāk ar revolūciju savās mājās.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 16:59, pirms 10 gadiem
Par Grieķijas spēli tiešām piekrītu, tiesāšana tiešām bija dīvaina.
Slēpts komentārs: 123abc

 +17 [+] [-]

, 2014-11-21 17:06, pirms 10 gadiem
nu, lai arī mūlis uzēsts, beidzot kāds sācis tos vecos krapāļus kustināt.. indriksonam jau sen vajadzēja taisnu tiesu.. tāpat mežecki kā sacīt pielikt pie staba pilsētas laukumā un lai atbild visiem priekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: voldza35

 +22 [+] [-]

, 2014-11-21 17:12, pirms 10 gadiem
Te nu gan tauta sacepusies par "pareizajaam" lietaam. Tas ir zemaakais, ko var izdariit, kad nav argumenta ko pateikt, saakt cilveeki vizuaalo pusi aprunaat. Kaa beerni....
Un te vairaaki arii kazhoku apmetushi kaa Puchi saak aprunaat. Peekshnji slikti, ka Mezhecki un Indriksonu aprunaa, bet kad toto skandaali, taa uzreiz Indriksons un Co ir tie sliktie puikas un, ka visiem jaaiet prom.
Tad kaa ir?
Nezinu vai Kljavinshs ir labaakais kandidaats, bet par shiim lietaam ir atklaati jaarunaa un jaadiskutee nevis jaaprunaa cilveeks.

 +33 [+] [-]

, 2014-11-21 17:22, pirms 10 gadiem
Man te īsti nav skaidrs, Indriksons fiksi nopirka sportacentrs sev 'lojālus' 20 komentētājus? Ko jums visiem smadzenes nav īstajā vietā? Nolieciet taču kaut kādu personīgo nepatiku pret pašu KrKļ pie malas un paskatieties, ko viņš runā, ar konkrētiem faktiem un pierādījumiem.

Es personīgi atbalstu Kļaviņa kandidatūru LFF prezidenta amatam par 200%. Esošā vadība ir iedzinusi futbolu kapā. Kā sapuvis tomāts šī organizācija izskatās no malas.
Slēpts komentārs: bīdītājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 17:23, pirms 10 gadiem
gudrais_totoansis rakstīja: Viņs pats savulaik bija iesaistījies toto nedarbos!
Labi, ka vakar piereģistrējies

 +24 [+] [-]

, 2014-11-21 17:25, pirms 10 gadiem
Pilnīgi skaidrs, ka te daudziem pakaļa svilst, kas iespējams spēlē tajās pašās jauniešu izlasēs, vai ēd no Indriksona 'pīrāga' un tagad metas nolikt KrKļ. Domājošiem cilvēkiem tāpat ir redzams cauri jūsu meliem

  -4 [+] [-]

, 2014-11-21 17:29, pirms 10 gadiem
Varētu darīt tā, kāds drosmīgs žurnālists uzaicināt Uldriķi/Indriksonu/Mežecki - vienu no šiem un pretī Kļaviņu. Lai sagatavojas uz debatēm un reāli skaidro katrs savu pozīciju.
Slēpts komentārs: Onslovs

  +9 [+] [-]

, 2014-11-21 17:36, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Nez, 20 gadniekam nopelnīt tādu kāpostu, lai varētu investēt savā basketbola klubā naudu - tas ir jāmāk! Jautājums - kā?!
Ar matemātiku tev, draudziņ, ļoti švaki. 2005. gadā Kļaviņam bija 20, ja proti pieskaitīt 9 tad noteikti sapratīsi, ka šobrīd Kļaviņam ir gandrīz 30 jau. Un uzturēt sieviešu!! klubu Latvijā domājams neprasa nekādus miljonus. 30 gadu vecumā ar kaut cik sakarīgu biznesu tas ir pilnīgi iespējams
Slēpts komentārs: vantinieks

  +7 [+] [-]

, 2014-11-21 17:39, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Varētu darīt tā, kāds drosmīgs žurnālists uzaicināt Uldriķi/Indriksonu/Mežecki - vienu no šiem un pretī Kļaviņu. Lai sagatavojas uz debatēm un reāli skaidro katrs savu pozīciju.
Skaidrs, ka vini baidas, tapec sada diskusija ir maz ticama. Mezackis jau sporta studija gandriz izlidi no adas katru reizi, kad Klavins ierunajas. Interesanti, ka Celmins teicas publicet interviju pirms speles ar NED, tacu tas ir noticis tikai sodien (varbut tikai sakritiba) pec Klavina ieraksta twiteri par Indriksona ietekmi uz mediju. Ja Indriksonam nebutu ietekmes, materials sen butu publicets, kas liek domat par vina motiviem.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-21 17:40, pirms 10 gadiem
Svaigākais piemērs, kad palīgs liek taktiku izlasē. Vāciju, kad vadīja Klinsmans, visu taktiku lika viņa palīgs Jogi Lēvs

 +14 [+] [-]

, 2014-11-21 17:40, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Man te īsti nav skaidrs, Indriksons fiksi nopirka sportacentrs sev 'lojālus' 20 komentētājus? Ko jums visiem smadzenes nav īstajā vietā? Nolieciet taču kaut kādu personīgo nepatiku pret pašu KrKļ pie malas un paskatieties, ko viņš runā, ar konkrētiem faktiem un pierādījumiem.

Es personīgi atbalstu Kļaviņa kandidatūru LFF prezidenta amatam par 200%. Esošā vadība ir iedzinusi futbolu kapā. Kā sapuvis tomāts šī organizācija izskatās no malas.
Trāpīgi!
guņas labā šeit rukā ... , iedarbina savus padsmit profilus viena persona un tik štancē komentus!
Pārmaiņām jābūt!Šai brīdī es ar atbalstu KK!

  +7 [+] [-]

, 2014-11-21 17:45, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Ar matemātiku tev, draudziņ, ļoti švaki. 2005. gadā Kļaviņam bija 20, ja proti pieskaitīt 9 tad noteikti sapratīsi, ka šobrīd Kļaviņam ir gandrīz 30 jau. Un uzturēt sieviešu!! klubu Latvijā domājams neprasa nekādus miljonus. 30 gadu vecumā ar kaut cik sakarīgu biznesu tas ir pilnīgi iespējams
Jā, pirms dažiem mēnešiem bija 20 gadnieks.

Interesanti, ka futbols ir tādā līmenī, ar visām tām dotācijām no UEFA. Par tādām naudām tikai sapņotu baskets, hokejs u.c. Kur izlieto?

  +7 [+] [-]

, 2014-11-21 17:50, pirms 10 gadiem
Kuru no LFF iekārtoja darbā Rietumeiropā un kurš atskaita pusi algas?

  +6 [+] [-]

, 2014-11-21 17:50, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Jā, pirms dažiem mēnešiem bija 20 gadnieks.

Interesanti, ka futbols ir tādā līmenī, ar visām tām dotācijām no UEFA. Par tādām naudām tikai sapņotu baskets, hokejs u.c. Kur izlieto?
Ja Tev ir 3 deli, visvairak Tu dod vecakajam, bet sis spele automatus, var nakties secinat, ka abi jaunaki dzive tiks mazliet talak.

  -4 [+] [-]

, 2014-11-21 17:50, pirms 10 gadiem
Es ceru, ka Sportacentrs.com ir apskatījs Krišjāņa pierādijumus, lai šādu video varētu publicēt, un ja, jā, tad varētu arī atklātāk tos futbola jefiņus mest nost, atvainojos, bet futbols Latvijā ir nav sporta karalis, labi, ja ir 5niekā!

  +6 [+] [-]

, 2014-11-21 17:51, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Kuru no LFF iekārtoja darbā Rietumeiropā un kurš atskaita pusi algas?
Cauna atskaita pusi algas, cits neviens nenak prata vairs.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-21 17:57, pirms 10 gadiem
balodēns rakstīja: Cauna atskaita pusi algas, cits neviens nenak prata vairs.
Labi, ka Maskava atrodas R-eiropā
Vienīgais, kas man nāk prātā no 90 to beigu krabjiem ir Stepānovs Arsenal

 +10 [+] [-]

, 2014-11-21 17:57, pirms 10 gadiem
Man gan ta patika ka vins fuzi komenteeja!

     [+] [-]

, 2014-11-21 17:59, pirms 10 gadiem
Bet izskatas vins , nu teiksim ta, suudigi.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 18:00, pirms 10 gadiem
marka3x3 rakstīja: Labi, ka Maskava atrodas R-eiropā
Vienīgais, kas man nāk prātā no 90 to beigu krabjiem ir Stepānovs Arsenal
Labi, ka esi uzmanigi klausijies, ja vispar noskatijies video. Rietumeiropa iekartotais un futbolists, kurs atdeva pusi algas izklausijas pec diviem dazadiem personaziem

 +10 [+] [-]

, 2014-11-21 18:01, pirms 10 gadiem
Es ticu Kļaviņam uzprieksu , liekas kkas lidzigs Artusam Kaimiņam!!

 +18 [+] [-]

, 2014-11-21 18:07, pirms 10 gadiem
NAV DŪMU BEZ UGUNS........
Slēpts komentārs: 123abc

  +8 [+] [-]

, 2014-11-21 18:12, pirms 10 gadiem
123abc rakstīja: Viņam pieder basketbola klubs, bet grib būt futbola federācijas prezidents.. Kāpēc nepiesakās basketbola amatam?. hmm varbūt tāpēc, ka futbolā, kā pats saka, apgrozās 6-10 milj. un grib pats uzvārīties...
Kaut kur ir rakstīts, ka tev nedrīkst piederēt basketbola klubs un tai pat laikā nevari būt citas federācijas vadītājs? Bez tam, Kļaviņa pirmā sirdslieta vienmēr bijis futbols, tur viņš sāka un ilgu laiku darbojās, pec tam, kad izmeta netīrais Guntis ārā, tad pievērsās basketbolam. TIkai loģiski, ka viņš grib darboties atkal lauciņā, kas viņām sirdij vistuvākais.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 18:18, pirms 10 gadiem
balodēns rakstīja: Labi, ka esi uzmanigi klausijies, ja vispar noskatijies video. Rietumeiropa iekartotais un futbolists, kurs atdeva pusi algas izklausijas pec diviem dazadiem personaziem
Video noskatījos, pārlasījos tekstu.

  +5 [+] [-]

, 2014-11-21 18:28, pirms 10 gadiem
Kļaviņam ir liela daļa taisnības, vienīgais, kas man nepatīk ir tas, ka viņš neatklāj, kā iegūst līdzekļus. Tajā brīdī arī top skaidrs, ka viņš klubu finansē no toto naudas.

Teorētiski, nekas aizliegts, tomēr tas mestu lielu šaubu ēnu viņa apsūdzībām par LFF toto lietām.

Katrā ziņā esmu par to, lai līdzšinējā kliķe tiktu nomainīta, bet vai Krišjānis ir pareizais cilvēks, lai to darītu?

P.S. Par to, ko Riherts izvēlas taktiku gan nav pārāk liels pārsteigums. Ja pavēro Mettas spēles, tad visai bieži tiek izmantots modelis ar 3 centra aizsargiem un diviem malējiem, kas pieslēdzas, ko šobrīd regulāri izmanto arī LV izlase. Ja ir kvalitatīvs izpildījums un izpildītāji, nepavisam nav zemē sviežama taktiskā shēma.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-21 18:35, pirms 10 gadiem
smilchs2 rakstīja: P.S. Par to, ko Riherts izvēlas taktiku gan nav pārāk liels pārsteigums. Ja pavēro Mettas spēles, tad visai bieži tiek izmantots modelis ar 3 centra aizsargiem un diviem malējiem, kas pieslēdzas, ko šobrīd regulāri izmanto arī LV izlase. Ja ir kvalitatīvs izpildījums un izpildītāji, nepavisam nav zemē sviežama taktiskā shēma.

Kopš kura laika visas shēmas ar trim centra aizsargiem ir vienādas? Tad jau arī visas shēmas ar četriem aizsargiem ir vienādas?

 +16 [+] [-]

, 2014-11-21 18:39, pirms 10 gadiem
Protams, ka jāmaina futbola vadība un steidzami. Futbols ir vienkārši iesūnojis, viss ir slikti.. Lff tik intervijās lepojas ar diviem uztaisītiem mākslīgajiem stadioniem (49. un Hanza) pēdējo 15 gadu laikā, bēdīgi..

Nav tak tā jauniešu sistēma laba - varētu kāds izpētīt kaut vai spēlējošo jauniešu skaitu. Uz aci papētot basketbolā ir vismaz 2x vairāk jaunieši, bet pieļauju, ka atšķirība ir vēl krietni lielāka. Izlases spēlē ļoti slikti, vietējais čempionāts drausmīgs. Un tas viss ar tik lieliem naudas resursiem!

Atkal paskatamies uz basketbolu, kur demokrātija ir daudz lielāka daudz mazākā valdē un kur regulāri notiek arī kadru maiņa. Baskets futbolam ir priekšā visos elementam šobrīd un līknes turpina virzīties atšķirīgos virzienos.

Nesaprotu, ko te daļa komentētaju noliek KK, bet nu uzņēmīgi cilvēki mazajam latvietim jau nekad nav patikuši. Vienkārši nekas sliktāks LV futbolā jau nemaz nevar notikt. Redzam, ko futbolam var dot kaut viens sakarīgs cilvēks - Verpakovskis Liepājā.
Jācer, ka ienāks jauni kadri un arī Latvijā futbols kādreiz būs nr.1!

  -4 [+] [-]

, 2014-11-21 18:41, pirms 10 gadiem
Viens shēmotājs grib nomainīt citus shēmotājus?
Slēpts komentārs: Paraleela_linija

 +14 [+] [-]

, 2014-11-21 18:45, pirms 10 gadiem
mrPO rakstīja: Viņš no federācijas ir patriekts ar koku. Viņam vispār nav nekādu tiesību izteikties. Viņa visi komentāri ir emociju iespaidā un atriebības pilni.
guņa Tu???

 +14 [+] [-]

, 2014-11-21 18:47, pirms 10 gadiem
Atvainojos K.K par uzbraucieniem daudzus gadus atpakaļ, tā padomājot K.K ir prom, bet toto skandāli vēl joprojām notiek. Jaunības stulbums, un daudz zaudēta nauda uz virslīgas spēlēm, toreiz manā skatījuma vainīgs bija tikai un vienīgi K.K, laiks iet un saproti, ka tie mafijas karaļi ir pavisam citi........
Viens no karaļiem noteikti ir Rimkus, vai starpnieks kaut kam.... Patstāvīgi... pāris gadus atpakaļ ,vienā degvielas stacijā rīkoja strelkas, ar naudas dalīšanu......

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 18:49, pirms 10 gadiem
Kā ir citās valstīs? Vai Federācijām nav 100% jāatklāj izlietoto līdzekļu pielietojums, pat ja tā nauda nenāk no valsts budžeta? Tas būtu tikai loģiski, jo piemēram LFF tos milzīgos līdzekļus saņem no UEFA, tikai tādēļ, ka pārstāv un organizē futbolu konkrētajā valstī un rada slavu/neslavu konkrētam karogam. Man šķiet, ka šiem finansu pielietošanas jautājumiem ir jābūt kaut kā organizētiem ar likumu arī no valsts puses. Savādāk, piemēram tāds LFF saņem milzīgus līdzekļus no UEFA, it kā konkrētas valsts sporta vajadzībām, bet pielieto kā vien ienāk prātā.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-21 18:57, pirms 10 gadiem
No šīs intervijas varu nepiekrist tam,ka čempim vajadzētu pāriet uz 6 komandām....(pēc KK vārdiem)
Ja KK runā par jaunajiem,par šo izaugsmi,tad tieši šiem ir jāspēlē labā līmenī,un es jau iepriekš biju kur rakstījis,ka vajadzētu pāriet pēc azera principa,spēlē 12 klubi un pēc 2 riņķiem sadalās pa 6 ,vieni cīnās pa titulu un eirokausiem,otri par palikšanu!Kur mums šie jaunie ņems to spēļu praksi un attīstību?spēlējot 1 līgā?(runa par 17+ gadīgiem zeļļiem)Cita lieta ,ka kaut kas jādomā sakarā ar šīm akadēmijām,kaut kā nākt kādiem klubiem pretīm,pielaides dot.... ...Bet samazinot klubu skaitu(nu līdz 6 vispār neprāts) paši sev griezīsim!
Slēpts komentārs: kreesls

 +11 [+] [-]

, 2014-11-21 19:36, pirms 10 gadiem
Lūk kā piļu dīķis tiek sakustināts, tas ir tikai sākums Mežecka un Indriksona gāzšanai no viņu ieņemamajiem amatiem

  +4 [+] [-]

, 2014-11-21 19:36, pirms 10 gadiem
JA tiešām Futbolam tiek dota nauda 2-3 reizes vairāk kā basketbolam, tad kur viņa ir??

es tiešām varu pateikt galīgā d..sā.. ir visa šī padarīšana...
kur ir futbols un kur citi sporta veidi? ...

  +7 [+] [-]

, 2014-11-21 19:42, pirms 10 gadiem
Indriksons jau kadreiz Skonto veda uz nometnēm Holandē, gan jau veci kontakti saglabajušies un vienojušies par kopīgu izlases uzturēšanās pakalpojumu naudas sadalīšanu. Un uzreiz ir skaidra loģika starp kazahijas apciemošanu un tulpju dārziem

 +15 [+] [-]

, 2014-11-21 19:47, pirms 10 gadiem
Šai intervijai vajag uzlikt English subtitrus, nosūtīt uz UEFA un iebāzt youtube.
Slēpts komentārs: Spooky

  -3 [+] [-]

, 2014-11-21 20:02, pirms 10 gadiem
ja tas ir krimināli sodāms, un šis puika neziņoja, tad viņš kļūst par līdzzinātāju

     [+] [-]

, 2014-11-21 20:03, pirms 10 gadiem
pelikans rakstīja: Kuru no LFF iekārtoja darbā Rietumeiropā un kurš atskaita pusi algas?
Trušelis?

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 20:04, pirms 10 gadiem
To,ka pārmaiņām ir jābūt,tas ir noteikti!

     [+] [-]

, 2014-11-21 20:11, pirms 10 gadiem
nesaku, ka LFF darbs ir lielisks un apmierina Latvijas futbols, bet tie viņa argumenti tādi ad hominem.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-21 20:11, pirms 10 gadiem
šitam džekam tiešām nav pilns "rublis"
izskatās pēc kaut kādas priekšvēlēšanu kampaņas ..
uzvārdus nesauc .. par noziegumiem neziņo policijai .. ir totalizātoru pazinējs ..

  +5 [+] [-]

, 2014-11-21 20:12, pirms 10 gadiem
Latvijas izlasei visas spēles ir aizdomīgas, jo liekas, ka visu mūžu spēlējot futbolu, nav iespējams nemācēt pieņemt bumbu un atdot divas precīzas piespēles.

  +8 [+] [-]

, 2014-11-21 20:16, pirms 10 gadiem
Piedod Krišjāni, bet tas nav veids un forma kā no troņa nogāzt rūdītu čekistu un viņa pakalpiņus. Šī videointervija mazliet velk uz 4. klases skolnieka sūdzībām pie klases audzinātājas... Vajadzētu darboties mazliet rafinētāk. Tālu pēc piemēra nebūs jāmeklē...
Tomēr, visa mana cieņu par to, ka nebaidies runāt publiski par LFF sū... un steidzamu nepieciešamību pēc asenizatoru brigādes. Tāpēc vēlēšu izdošanos un sapulcēt sev apkārt cilvēkus, kuri patiešām ir spējīgi pacelt futbolu tur, kur tam jau sen vajadzēja būt.
Veiksmi un krampi!

  +5 [+] [-]

, 2014-11-21 20:23, pirms 10 gadiem
Ja Kļaviņš būtu LFF prezidents, tad 100% nebūtu sliktāk, kā tagadējie vecie sūdi.

  +8 [+] [-]

, 2014-11-21 20:37, pirms 10 gadiem
Man jautājums tiem, kas ir PRET un notirš KK. Tātad jūs apmierina šī brīža situācija Latvijas futbolā?

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 20:48, pirms 10 gadiem
Neko nepareizi jau nepateica!

     [+] [-]

, 2014-11-21 20:48, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: No šīs intervijas varu nepiekrist tam,ka čempim vajadzētu pāriet uz 6 komandām....(pēc KK vārdiem)
Ja KK runā par jaunajiem,par šo izaugsmi,tad tieši šiem ir jāspēlē labā līmenī,un es jau iepriekš biju kur rakstījis,ka vajadzētu pāriet pēc azera principa,spēlē 12 klubi un pēc 2 riņķiem sadalās pa 6 ,vieni cīnās pa titulu un eirokausiem,otri par palikšanu!Kur mums šie jaunie ņems to spēļu praksi un attīstību?spēlējot 1 līgā?(runa par 17+ gadīgiem zeļļiem)Cita lieta ,ka kaut kas jādomā sakarā ar šīm akadēmijām,kaut kā nākt kādiem klubiem pretīm,pielaides dot.... ...Bet samazinot klubu skaitu(nu līdz 6 vispār neprāts) paši sev griezīsim!
Bija taču viens gads ar komandu sadalīšanu pēc dažiem riņķiem. Kāda bija jēga, bija skaidrs, kas paliek un pavada laiku garlaicībā un bija skaists, kas izkrīt.
Par 6 klubiem, pilnīgs ārprāts no KK.

  -3 [+] [-]

, 2014-11-21 20:51, pirms 10 gadiem
teemusalami rakstīja: Ja Kļaviņš būtu LFF prezidents, tad 100% nebūtu sliktāk, kā tagadējie vecie sūdi.
Zini, man nerodas ilūzija, ka būs labāk ar KK. Par to kā sponsorē basketbolu arī negrib runāt. Noslēpumains cilvēks, vai no viņa būs LFF atklātība.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 21:07, pirms 10 gadiem
balodēns rakstīja: Cauna atskaita pusi algas, cits neviens nenak prata vairs.
Perepļotkins ļoti gribēja prom no Skonto, viņu nelaida - Ilvars Kosinkevičs savulaik rakstīja. Varbūt viņš arī maksāja?
Un par futbolistu, kas maksāja pusi - Cauņa. Bija parsportu.lv ironisks raksts "Koņi, sani. Koņi, Saņa. Skarbais sapnis". Diemžēl tas vairs nestrādā un nav atrodams. Īsumā, CSKA negribēa maksāt visu pieprasīto pārejas summu un starpību no tā ko gribēja Skonto un ko CSKA samaksāja, iekasēja no Cauņas. Pats Cauņa intervijās ir teicis, ka sākumā alga BIJA 5000. Reāli liela Krievijai, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 21:55, pirms 10 gadiem
Varbūt kādam ir infomācija par to, ar ko tad īsti viņš nodarbojas, ja nevēlas atklāt to?
Slēpts komentārs: pernambucano

 +12 [+] [-]

, 2014-11-21 22:26, pirms 10 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Vaigi, zods - par to nebrīnos, jo neveselīgs dzīvesveids un tamlīdzīgi var atstāt iespaidu.
Bet piere! Deguns!
Piere uzblīdusi, tāda sajūta, ka degunā ar pieres uzpampumu viņam iespiesta rieva!

Nabaga cilvēks!
Skaistuli,atsuti savu bildi!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-21 22:30, pirms 10 gadiem
Nu,tā.Žēl,puisis labs,bet lieka cīņa ar vējdzirnavām.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-21 22:31, pirms 10 gadiem
Sir.Paul rakstīja: Kaut kur ir rakstīts, ka tev nedrīkst piederēt basketbola klubs un tai pat laikā nevari būt citas federācijas vadītājs? Bez tam, Kļaviņa pirmā sirdslieta vienmēr bijis futbols, tur viņš sāka un ilgu laiku darbojās, pec tam, kad izmeta netīrais Guntis ārā, tad pievērsās basketbolam. TIkai loģiski, ka viņš grib darboties atkal lauciņā, kas viņām sirdij vistuvākais.
KK pats ir netīrs.. grib darboties tajā lauciņā, kur lielāka nauda apgrozās.. vrb intervijā viņš izskatās labais, bet mans viedoklis ir, ka viņš darbotos savās interesēs..
Piekrītu, ka ir jāmaina prezidents, bet tas nav KK, kas ies vietā...

  -1 [+] [-]

, 2014-11-21 22:35, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: Nu gan uzēdies!
man patīk šis kometārs. 2nozīmīgs

  +1 [+] [-]

, 2014-11-21 22:36, pirms 10 gadiem
Ar FIFA 8.milj.,kā arī valsts un Rīgas līdzfinansējumu var tīri glīti renovēt "Daugavas" stadionu.
Kas būvēs nav svarīgi,svarīgi lai stadions nav tik stulbi izprojektēts,kā Rīgas,Jelgavas un Daugavpils olimpiskie centri.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-21 22:39, pirms 10 gadiem
Par Riherta taktiku būtu pofig, bet, ja Cauņam liek skaitīt pusi naudas kādam par "pateicību", tad tas ir tik nožēlojami cik nožēlojami vien var būt. Veiksmi Skonto audzēkņiem, kas cer nākotnē lielo piķi pelnīt

  -2 [+] [-]

, 2014-11-21 22:43, pirms 10 gadiem
showstopper rakstīja: Varbūt kādam ir infomācija par to, ar ko tad īsti viņš nodarbojas, ja nevēlas atklāt to?
Tas jau sen visiem ir zināms, ka viens no viņa galvenajiem ienākumu avotiem ir Totaliztators, kapēc par to skaļi teikt?

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 22:44, pirms 10 gadiem
lielais eksperts rakstīja: Tas jau sen visiem ir zināms, ka viens no viņa galvenajiem ienākumu avotiem ir Totaliztators, kapēc par to skaļi teikt?
Vai tad uzņēmumu valdēs nav?

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 22:47, pirms 10 gadiem
showstopper rakstīja: Vai tad uzņēmumu valdēs nav?
Neesmu tik dziļi iekšā biznesa lietās, lai to zinātu, bet iespējams gan, ka tā ir. Savulaik esmu dzirdējis, ka Islandē gribēja pats savu futbola klubu uztaisīt.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 22:49, pirms 10 gadiem
nu par SA trāpīgi, šogad vairs nepasūtu, raksti tendenciozi un neinteresanti... bet pirms tam bija tīri ok, kamēr redakcija nesāka pressēt

  +2 [+] [-]

, 2014-11-21 22:51, pirms 10 gadiem
lielais eksperts rakstīja: Neesmu tik dziļi iekšā biznesa lietās, lai to zinātu, bet iespējams gan, ka tā ir. Savulaik esmu dzirdējis, ka Islandē gribēja pats savu futbola klubu uztaisīt.
Nu pēc lursofta datiem, izskatās, ka ir tikai Sporta klubam cēsis valdes loceklis

  +2 [+] [-]

, 2014-11-21 23:01, pirms 10 gadiem
Zaļš gurķis tika pie siles, kārtīgi kabatas uzpildīja, tad gribēja tikt virsotnē un nomest visus brangos no troņa, aplikās un nu jau dodas otrajā piegājienā, kurā ir visas iespējas uzvarēt! Uzkrājis pieredzi, kabatās joprojām pietiekami. Īsto laiku ir sagaidījis. Ir ieroči ar kuriem var uzvarēt, bet to bišu pūzni izgaiņāt nebūs tik viegli! Un par šeit parazitējošiem huiliešiem/skonteļiem šaubu nav!

P.S. Un par tiem 6 klubiem gan murgo!
Slēpts komentārs: Kristabella

  +6 [+] [-]

, 2014-11-21 23:11, pirms 10 gadiem
bembists rakstīja: Par Riherta taktiku būtu pofig, bet, ja Cauņam liek skaitīt pusi naudas kādam par "pateicību", tad tas ir tik nožēlojami cik nožēlojami vien var būt. Veiksmi Skonto audzēkņiem, kas cer nākotnē lielo piķi pelnīt
Dubra laicīgi notinās! Cauņu gribēja pārdot kādus gadus trīs, laikam, prasot neadekvātas summas par traumatisku džeku. Šabalu arī labi nomarinēja, bet kur beigās palika nauda, hvz.

Secinājums - labāk pazust no skonto, pirms vēl esi sasniedzis līmeni lai dotos prom no virslīgas.
Slēpts komentārs: andrjusha

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 23:28, pirms 10 gadiem
Spooky rakstīja: biki bla bla
un kas ir šis džeks? es par viņu pirmo reizi dzirdu
kur saraksti kurs solīja "sporta studijā"?
2000šo sākumā laikam vēl biji zem galda

  +5 [+] [-]

, 2014-11-21 23:29, pirms 10 gadiem
neesmu baigais Krisjana pieludzejs, bet jaatzist, ka vinam ir taisniba ir lietas par kuram citi nokluse, neruna, izvairas, bet vins saja gadijuma visu pasaka ka ir un lff tas , protams, grauz!
Kopuma jaatzist, ka bardaks ir ari citas federacijas kur daudz maz apgrozas lielakas naudas...
pat hokeja visi hokejisti zin ka notiek atkata shemas dinamo, kam un cik par ko ir jamaksa un jaatdod... tikai visi mizh un neviens par to neruna...baidas!
kaut vairak butu tadu cilveku, kas nebaidas runat atklatu valodu!

  +5 [+] [-]

, 2014-11-21 23:34, pirms 10 gadiem
Finansu izlietojums un sarunatas speles, divas galvenas lietas, tas ka ar abam nav kartiba lietas ir skaidrs, var protams runat par pasa Krisjana ienakumu avotiem tacu paslaik ne jau vins met enu uz LV futbolu, un ne jau vinam ir saistiba ar ntajam sarunatajam spelem. Labi ka kads megina kaut ko darit, tacu skaidrs ka sada tiesa iesana pret ''varenajiem'' var beigties visadi, parak lielas naudas apgrozas, ne jau 1-2 vecie tur ir tikai iesaistiti.

     [+] [-]

, 2014-11-21 23:35, pirms 10 gadiem
ziemelcuuka rakstīja: Artuss Kaimiņš #2
Pilnīgi tās pašas asociācijas!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-21 23:38, pirms 10 gadiem
Gunti un Jāni, pistec jums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2014-11-21 23:38, pirms 10 gadiem
reikons rakstīja: Pilnīgi tās pašas asociācijas!
tas tik būtu Suņa būda - abi nejēdz viens otra lauciņu, tikai dulburē

  +8 [+] [-]

, 2014-11-21 23:39, pirms 10 gadiem
toto skandali ir bija un bus, bet tam nav nekada sakara ja Tu godigi liec likmes uz rezultatiem, da uzjebko. Taa ir prognozhu spele un pat daudz godigaka un uzteicamaka neka Superbingo un tml- kas ir tira laimes spele. Un ja Tu spele godigi sporta totalizatoru, tad protams sarunatas speles un viss negodigais ir PRET godigajiem speletajiem, kads , pieljuaju ir ari Kljavinsh. Zinu, ka visnh savos 20g jau bij izslegts no visiem toto, jo reaali vinneja un ja Tu spej uzvaret shos TOTO kantorus, - tad tikai cepuri nost! kaut vai lai uztur 3 klubus! un ar to nav jakautrejas. Lai vel nosauc klubu kada Olybet varda un kursh no JUMS spetu kaut pirkstu pacelt pret esoshu miljonaru un bijusho vdk??? kljavinjam ir drosme! malacis.

  +9 [+] [-]

, 2014-11-21 23:46, pirms 10 gadiem
Kopumā vērtējot, cepuri nost Kļaviņa priekšā, ka iznāca, apsēdās un tik tiešām pateica to, kas, sportacentra komentāros uzrakstīts, tik daudz ausu kā šāda intervija nesasniedz.

Piekrītu par vairākām lietām - pirmkārt, par to, ka kā normālā demokrātiskā valstī LFF vadībai kā jebkurā citā organizācijā ir jāmainās un Mežeckis ar Indriksonu savos krēslos ir aizsēdējušies. Bet... ja tiks atrasināts DD toto skandāls, tad šo vīru priekšā noņemšu cepuri un viņi varēs lepoties ar jauniem lauriem.

Tāpat piekrītu par valodu un termiņu noteikšana, kurā būtu jāiemācās valoda, ir ļoti laba doma. Prieks, ka vismaz Pahars kā izlases treneris latviešu valodu, kurā nekad iepriekš nav runājis, ir sācis apgūt.

Bet pozitīvo intervijas pusi aizsedz vairāki mīnusi, kas ir viens no iemesliem, kāpēc es KK nevēlētos redzēt LFF prezidenta amatā. Pirmkārt, kad jārunā par citiem, "fakti" un patiesības nāk ārā tīri labi, bet, kad seko jautājums par paša iegūtajiem līdzekļiem, seko "es nekomentēšu..." Kas tad tas ir? Nav tādi naivi dubultstandarti? Citiem jāatklājas, bet pats var neatklāties!

Otrkārt, ja runājam, tad runājam līdz galam un ja atklājam, tad arī. Kāpēc likt skatītājiem kaut ko uzmanīgi piefiksēt sakarā ar LV-GRE spēli 2010. gadā, ja pats atsakās atklāt, kas tur par problēmu bijusi un kā LFF sašmucējusies?

Skaidrs, ka uzvārdi netiek atklāti, jo ir bail no potenciālas izrēķināšanās šādā vai tādā veidā, bet, lai kaut kas tiktu izkustināts, ir vajadzīgi šādi varoņi, kas nebaidās un sauc lietas īstajos vārdos. Citādi tagad LFF uztaisīs iekšējo izmeklēšanu, pateiks, ka nekas nav atklājies un ar to viss beigsies...

  +4 [+] [-]

, 2014-11-21 23:49, pirms 10 gadiem
+ vēl īsti nesapratu KK izbrīnu par to, ka taktiku izvēlas Riherts. Jebkurš galvenais treneris var dot palīgam šādu uzdevumu un ne tikai tādu - pat izvēlēties sastāvu spēlei galvenais treneris var uzdot palīgiem. Cits jautājums, ka Riherta taktikas METTĀ nav sevišķi pārliecinošas, bet nu tas jau ir cits jautājums.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-21 23:52, pirms 10 gadiem
reikons rakstīja: Pilnīgi tās pašas asociācijas!
Domāju KK nepatiktu, ja viņu salīdzina ar Kaimiņu.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-22 00:13, pirms 10 gadiem
PVN rakstīja: Ar FIFA 8.milj.,kā arī valsts un Rīgas līdzfinansējumu var tīri glīti renovēt "Daugavas" stadionu.
Kas būvēs nav svarīgi,svarīgi lai stadions nav tik stulbi izprojektēts,kā Rīgas,Jelgavas un Daugavpils olimpiskie centri.
kas nepatīk olimpiskajos?
Slēpts komentārs: tikums
Slēpts komentārs: C.Ronaldo#7

     [+] [-]

, 2014-11-22 00:30, pirms 10 gadiem
Manuprāt, kritika nāk no cilvēkiem, kas paši ir truli un māk tikai piesēsties pie datora, lai kaut ko uzrakstītu...
Veiksmi Krišjānim iecērētajā!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2014-11-22 01:23, pirms 10 gadiem
Jebkuru lietu, var apskatīt no visām iespējamām pusēm...
Tas pats alkohols ģērbtuvēs... Pieņemsim, ka Trenerim bija dzimšanas diena...
Varbūt vecais sakārnis ierāva Bitnera balzāmu, veselībai, lai vai kā, tur ir promilles, to var pagriezt par labu savai argumentētai runai...
Tas kas mani, kā NE futbola fanu visvairāk interesē... 1. Kapēc Ventspils mazie pukias (futbolsisti) bļaustās, lamājas un runā tikai un vienīgi krieviski? Ja ir latvieši, viņi iemācas krieviski... Tas būtu tas treneru valodas jautājujms un tas, ka futbols ir krievu sporta veids, grozi, kā gribi... bet nu,... galvenais, ka sarotas un nediskriminē... Valoda ir sīkums (pa lielam)
2. Kā var būt, ka 7 gadniekam ir vieglāk trenēties Florbolā nekā Futbolā, ja Futbols ir pasuales masveidīgākais sporta veids? Kā tas nākas? Te jau nav jāskatās kaut kādā padsmitnieku izlašu līmenī, bet gan sporta veida kā tāda prestižā...
Nebrīnos, ka visu šo samazgu un netīrību dēl skolu direktori maksimāli ierobežo un limitē futbola treniņus... Piešķirot tiem vecākiem nepieejamākus laikus, dienas utt. Jālabo kļūdas jau ir 7iņgadnieku līmenī, nevis jābur drāma pieaugušo futbolā... Futbols ir reāli caurkritis sporta veids LV, nepopulārs, neprestižš.. Tāds vidējais 'biezais' nevedīs savu dēlu uz Futbolu, jo tas tak nav skanīgi kompānijas mērogā..

  +5 [+] [-]

, 2014-11-22 01:30, pirms 10 gadiem
reikons rakstīja: + vēl īsti nesapratu KK izbrīnu par to, ka taktiku izvēlas Riherts. Jebkurš galvenais treneris var dot palīgam šādu uzdevumu un ne tikai tādu - pat izvēlēties sastāvu spēlei galvenais treneris var uzdot palīgiem. Cits jautājums, ka Riherta taktikas METTĀ nav sevišķi pārliecinošas, bet nu tas jau ir cits jautājums.
Levs Klinsmana laikaa Vaacijas izlasee ar atbildeeja par taktiku,taapat kaa Vilionova Gvardiolas laikaa Barcaa

     [+] [-]

, 2014-11-22 01:34, pirms 10 gadiem
lai nu kaa,bet Kljavinjam liels respekt,tik retais buutu speejiigs nenobiities un atklaati runaat par lietaam,par kuraam citi pirms tam sachuksteejaas,tik jautaajums paliek vai vinjsh ir gatavs ar pieraadiit to,par ko runaaja,jo nu teiciens,ka viens dzeks dzeerumaa izpljaapaajaas tiesaa nebuus arguments

  +5 [+] [-]

, 2014-11-22 01:40, pirms 10 gadiem
viena lieta par ko pilniigi piekriitu,halles,kur var normaalos apstaakljos speeleet ar ziemaa,vajag obligaati,labaak ieguldiit naudu tur nevis celt jaunu stadionu,tas var pagaidiit

  -2 [+] [-]

, 2014-11-22 03:07, pirms 10 gadiem
Onslovs rakstīja: Nez, 20 gadniekam nopelnīt tādu kāpostu, lai varētu investēt savā basketbola klubā naudu - tas ir jāmāk! Jautājums - kā?!
Caur Azijas toto kantoriem paris gadus laika ljoti atri! :-)

  +4 [+] [-]

, 2014-11-22 03:14, pirms 10 gadiem
Uzprieksu Klavin es atbalstu Tevi.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-22 04:32, pirms 10 gadiem
Īsumā par to kā viss notiek: Totalizatora sērgas patiesā puse!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-22 04:54, pirms 10 gadiem
maikls19 rakstīja: Caur Azijas toto kantoriem paris gadus laika ljoti atri! :-)
Un Tu esi, tas, kurš to zin ja?
Slēpts komentārs: OILER1981
Slēpts komentārs: OILER1981

  +2 [+] [-]

, 2014-11-22 08:06, pirms 10 gadiem
kegums rakstīja: Bija taču viens gads ar komandu sadalīšanu pēc dažiem riņķiem. Kāda bija jēga, bija skaidrs, kas paliek un pavada laiku garlaicībā un bija skaists, kas izkrīt.
Par 6 klubiem, pilnīgs ārprāts no KK.
2008 ja nemaldos,nu kādus priekšlikumus tu piedāvātu?Nedomāju ka azeri uzskata savu čempi par garlaicīgu....
Jebkurā čempī pēdējās kārtās(veselā riņķī pat un vairāk) kāds pavada garlaicībā,un katru gadu tā notiek....
Slēpts komentārs: ķēmu ķērājs

  +6 [+] [-]

, 2014-11-22 08:35, pirms 10 gadiem
Man liekas uzsvars nav jāliek uz KK personību (protams tur savi neskaidri jautājumi), vīņs neregulē svarīgu valsts mēroga nozari. Bet LFF gan regulē un nav svarīgi, kurš uzdod jautājumus - svarīgi būtu atbildes, bet to nav un ēna paliek (un pamatota). Tāpēc KK respekts par jautājumju uzdošanu (atkārtotu), jo diemžēl "žurnālisti" uz to nespēj saņemties ...

  +8 [+] [-]

, 2014-11-22 08:55, pirms 10 gadiem
KK, protams nav svētais, ne tuvu BET
Tas nekādi nemaina to lietu, ka
- uzdotie jautājumi ir interesanti un gaida atbildes
- paceltās lietas met pamatīgu ēnu ne jau tikai uz atsevišķiem klubiem
Bija takš reiz vismaz viena intervija/preses konference, kur Guņa teica, ka pie krēsla galīgi neturās un esot gatavs to pamest jebkurā brīdī, ja kāds nāks vietā
Es, protams, saprotu, ka tas bija liels joks, bet katrā jokā ir sava daļa taisnības

     [+] [-]

, 2014-11-22 09:05, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: 2008 ja nemaldos,nu kādus priekšlikumus tu piedāvātu?Nedomāju ka azeri uzskata savu čempi par garlaicīgu....
Jebkurā čempī pēdējās kārtās(veselā riņķī pat un vairāk) kāds pavada garlaicībā,un katru gadu tā notiek....
Es ierosinātu vienkārši nedalīt komandas.
Apskatot šīgada tabulu Spartakam un Rīgas Daugavai varētu būt diezgan garlaicīgi. Savukārt par pēdējām trijām vietām būtu reāla kaušanās (un jā, Jūrmala vēl galu galā varētu izrauties augstāk, ko tomēr negribētu).
Apr azeru čempionātu neintersējos.

  +9 [+] [-]

, 2014-11-22 09:52, pirms 10 gadiem
Noklausijos visu interviju... Jaaaaa, daudz interesantu lietu, kuras Krisklavins cel gaisma un, izskatas, ka nekads blefs tur vis nav. Puisim varetu but liela taisniba. Kas attiecas uz pasa Krisklavina biznesu, tad, cik zinu, ta patiesam ir piedalisanas taja pasa toto, tacu, iespejams, vins to dara bez kriminalas pieskanas, un tada gadijuma ta patiesam ir tikai un vienigi vina izbele, ka pelnit (un ari zaudet) naudu, par ko vinam publiski nevienam nav jaatskaitas.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-22 10:08, pirms 10 gadiem
Pag pag es nesapratu, čalim 20 gados pazvana LFF prezidents un piedāvā darbu pietiekami augstā amatā?
Daži ņemās, darās, mācās, bet acīmredzot šajā valstī nav vērts neko tādu darīt, jo ir izredzētie, kurus tāpat iekārtos.
Labojiet ja esmu kaut kur kļūdījies un varbūt tiešām ir kaut kāds iemesls kāpēc tik jaunu gurķi ņemt tādā amatā!?

  +2 [+] [-]

, 2014-11-22 10:16, pirms 10 gadiem
kegums rakstīja: Es ierosinātu vienkārši nedalīt komandas.
Apskatot šīgada tabulu Spartakam un Rīgas Daugavai varētu būt diezgan garlaicīgi. Savukārt par pēdējām trijām vietām būtu reāla kaušanās (un jā, Jūrmala vēl galu galā varētu izrauties augstāk, ko tomēr negribētu).
Apr azeru čempionātu neintersējos.
Jā ļoti aizraujoši ir skatīties pēdējās kārtās medaļu pretendenti spēlēs pret 6,7,8 vietām,kurām uz to brīdi nekas neinteresē!Vai tie kas cīnās par palikšanu pret vadošajiem klubiem!
Otrajā posmā paliek tikais 10 spēles,un vietu sadali nokārto pret sev līdzvērtīgiem pretiniekiem,no sportiskā viedokļa tas tikais būs ieguvums!
32 spēles ar būtu labs spēļu skaits!
Un pie 12 komandu skaita vēl būtu daudz plusi,kurus tagad nerakstīšu!
Tāpat vajadzētu 1 līgu dalīt,lai komanda kura ies uz pārspēlēm,sezonas beigās aizvada laba līmeņa spēles,un nebūtu bezcerīgi pārspēlēs!

  +2 [+] [-]

, 2014-11-22 10:19, pirms 10 gadiem
100% piekrītu Krišjānim.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-22 11:02, pirms 10 gadiem
Par to faktu par sava veida reketu ko Klavins teica,bet nenosauca klubus un futbolistu.Proti Cauna parejot no Skonto uz CSKa maksaja dalu savas algas Indriksonam(tads info ir dzirdets,ne tikai no Klavina)Taka sis fakts varetu but taisniba.
Tacu pats Klavins skiet ari tads aizdomigs tipins(toto zina)Taka visi vairak vai mazak sasmerejusies,ari Klavins.Piekritu Reikonam par Rihertu-manuprat,tas ir normali,ka trenera paligi izvelas taktiku.Tiesa var par Riherta limeni padiskutet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-22 12:15, pirms 10 gadiem
Pašās beigās prasījās pateikt - ka tagad jau ir par vēlu!!!

 +10 [+] [-]

, 2014-11-22 12:30, pirms 10 gadiem
Par latviešu valodu izlasēs, tas gan ir jautājums par cieņu pret valsti

  +2 [+] [-]

, 2014-11-22 13:02, pirms 10 gadiem
St_Germain rakstīja: Par latviešu valodu izlasēs, tas gan ir jautājums par cieņu pret valsti
Un tāda daudziem tur nav! Bet nekas drīz tas mainīsies! Suņi, kas nepakļausies varēs sēdēt aiz žoga un riet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-11-22 13:56, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: Jā ļoti aizraujoši ir skatīties pēdējās kārtās medaļu pretendenti spēlēs pret 6,7,8 vietām,kurām uz to brīdi nekas neinteresē!Vai tie kas cīnās par palikšanu pret vadošajiem klubiem!
Otrajā posmā paliek tikais 10 spēles,un vietu sadali nokārto pret sev līdzvērtīgiem pretiniekiem,no sportiskā viedokļa tas tikais būs ieguvums!
32 spēles ar būtu labs spēļu skaits!
Un pie 12 komandu skaita vēl būtu daudz plusi,kurus tagad nerakstīšu!
Tāpat vajadzētu 1 līgu dalīt,lai komanda kura ies uz pārspēlēm,sezonas beigās aizvada laba līmeņa spēles,un nebūtu bezcerīgi pārspēlēs!
Nu katram variantam ir savi plusi un mīnusi.
Pie Tevis ierosinātā varianta Jūrmala varētu savākt sastāvu tikai uz čempionāta otro pusi un droši noturēties Virslīgā.
Savukārt no otras puses, apskatot kā Metta pārspēlēs spēlēja, neliekas, ka Rēzeknei būtu kāda pretestība pret medaļu pretendentēm un tiešām šāda sadalīšana un būšana otrajā sešiniekā būtu viņiem laba.
Lai gudrās organizatoru galvas domā!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-22 14:40, pirms 10 gadiem
A kas tas pa LTV kas tur pieminēts? Viņš televizijā bija? Kādam nav video

  +2 [+] [-]

, 2014-11-22 14:41, pirms 10 gadiem
kegums rakstīja: Nu katram variantam ir savi plusi un mīnusi.
Pie Tevis ierosinātā varianta Jūrmala varētu savākt sastāvu tikai uz čempionāta otro pusi un droši noturēties Virslīgā.
Savukārt no otras puses, apskatot kā Metta pārspēlēs spēlēja, neliekas, ka Rēzeknei būtu kāda pretestība pret medaļu pretendentēm un tiešām šāda sadalīšana un būšana otrajā sešiniekā būtu viņiem laba.
Lai gudrās organizatoru galvas domā!
Es domāju ka JUR tika apzināti nogremdēta,ja šie būtu gribējuši tad šosezon bez problēmām būtu Mettu pabīdījuši!Baidos ka tikais GUL neieņem šās(TOTO) vietu,kā jau vienu sezonu bija!Jo čempja beigās nesakarīgi REZ atdeva(jeb varbūt atņēma) šiem vietu,parasti tā nenotiek,bet ar kādu ziņu var to nokārtot,un REZEKNEI parādīt vidējo pirkstu!
12 klubi = atīstību veicinātu tiem klubiem kuri atrodas elites zemākajās vietās,un pirmās līgas vadošajās vietās!To mēs redzam kā tas notika kad no 8 uz 10 klubiem pārgāja!Vairāk jaunieši izbaudītu elites līmeni,kas šo attīstībai būtu liels pluss!(starp citu es sākotnēji biju pret 10 klubiem,bet tagad redzu pozitīvo, ka ir šie divi klubi vairāk)
1 līgu tāpat veidotu (ja būtu mana teikšana) 12 komandas pēc 2 riņķiem sadalās ,tas būtu 32 spēles(par 2 vairak kā šosezon),bet vadošais sešinieks aizvadītu pa 4 spēlēm katrs ar katru,šosezon tik divas spēles!

  -2 [+] [-]

, 2014-11-22 15:25, pirms 10 gadiem
One Man Show! rakstīja: Un Tu esi, tas, kurš to zin ja?
Zinu :-) Protams,daudz kur vinjam ir taisniba,par futbola hallem kas ir jacelj,kaa Islande,Norvegjija,tai pasha Lietuva ir divas.Paskatieties Islande visas pilsetas normalas ir halles lielas kur ziema spelet.PAr Caunju ari taisniba ka maksaja vinjsh,bet tai pasha laika Kljavinjsh izvairas atbildet kur ir nopelniis savus miljonus,bet daudziem ir zinams ka vinjsh piepelnas ar toto,jo vinjamir sakari ar daudziem Azijas kantoriem un tur stradajoshiem cilvekiem.Gribetu dzirdet kadas attiecibas vinjam ir ar Gavrilovu,cik zinams ljoti siltas,taka gan Indriksonam ir savi greki un Kljavinjam taa pat.Bet LFF ir vajadzigas parmainjas,cilveki ir aizsedushies,tikai jautajums ko likt vieta!

     [+] [-]

, 2014-11-22 15:38, pirms 10 gadiem
KingsChoiceBETS

  +8 [+] [-]

, 2014-11-22 15:46, pirms 10 gadiem
Ja runājam par totalizatoriem, paskat, ko atradu arhīvā!

Kļaviņš jau pašā ievadā pateica skaidri un gaiši: "Totalizators nav mana kaislība, tas ir mans darbs. Ja man tas labi izdodas, tad nav iemesla to pamest, jo citi varbūt uzskata , ka tā ir kāda apsēstība vai atkarība , bet visu jau izsaka rezultāts. Ja rezultāts ir pozitīvs, ja tu vinnē naudu, tad es neredzu kaut kādu iemeslu, lai es to nedarītu."

Totalizatorā tikai aptuveni pieci procenti spēlētāju esot plusos, visi pārējie ir zaudētāji. "Lai šajā biznesā būtu plusos, nepietiek tikai ar gudru galvu, jābūt milzīgiem kontaktiem, nepietiek tikai ar to, ka lasi avīzes. Mūsdienu futbolā gan sarunātās spēles pārsvarā nav dēļ totalizatora, tās ir dēļ vienošanās klubu starpā, dopings laikam tomēr ir lielāka problēma, jo visaugstākajā līmenī es šaubos, vai mūsdienu futbolā to bez dopinga var izturēt." tā Krišjānis Kļaviņš raidījuma izskaņā.

Kļaviņš: "Totalizators ir mans darbs!"

  +1 [+] [-]

, 2014-11-22 16:20, pirms 10 gadiem
Sūdi uzpeld...
Bet, kāpēc tikai tagad? Ja KK saposies uz apvērsumu - lai veicas. Bet uz LFF pirmās personas kandidatūru lūdzu nevajag pat pretendēt, ņemot vērā paša aizraušanos ar totalizatoriem. Tīrs vai netīrs, bet ētiski tas neizskatās, skaties no kura gala gribi.
Bet, paldies par stukačveidīgām atklāsmēm, cerams, būs turpinājums

  +1 [+] [-]

, 2014-11-22 18:56, pirms 10 gadiem
MANGOOSE rakstīja: Pag pag es nesapratu, čalim 20 gados pazvana LFF prezidents un piedāvā darbu pietiekami augstā amatā?
Daži ņemās, darās, mācās, bet acīmredzot šajā valstī nav vērts neko tādu darīt, jo ir izredzētie, kurus tāpat iekārtos.
Labojiet ja esmu kaut kur kļūdījies un varbūt tiešām ir kaut kāds iemesls kāpēc tik jaunu gurķi ņemt tādā amatā!?
Viņš tolaik kā reiz ņēmās un darījās LTV un SWH, tādēļ arī tika pamanīts. Un kādu laiku arī mācījās LU žurnālistos.

  -1 [+] [-]

, 2014-11-22 19:08, pirms 10 gadiem
Nu nez, ''pāris futbolisti teica'' gan Kļaviņam izcelti kā dzelžaini fakti. Pirmkārt, tie futbolisti skrēja un meklēja viņu pateikt, ka tā un šitā bija? Gan jau pats Kļaviņš maksā piķi par info, tāpēc šie futbolisti var ieslēgt arī nedaudz fantāzijas, lai pietaisītos pie Kļaviņa maka. Protams, drīzāk tā ir nekā nav, bet ''viena tante teica'' un ''pilsētā runā'' deklamēšana kā pilnīga patiesībā ir nedaudz sekli un bez kādiem konkrētiem soļiem tā tāda gudra spriedelēšana vien sanāk. Aicina policiju pievērst uzmanību, bet pats pārliecināt to policiju laikam tomēr nevar, jo īstu faktu nav.

  +8 [+] [-]

, 2014-11-22 19:49, pirms 10 gadiem
Kad sasmakušus lietas kāds sāk kustināt, tas vien jau ir labi. Man līdz šim nav bijis ne jausmas, kas ir Krišjānis Kļaviņš, bet viņš jau no runāšanas viedokļa vien ir 100x jēdzīgāks par sastāvējušamies indriksoniem un mežeckiem. Un kaut vai profilakses pēc - iesūnojušus onkas amatos IR jānomaina - tas ir (futbolā gan - nerakstīts) likums.
Laba zīme ir jau tā, ka cilvēks redz milzu darba lauku uzlabojumiem un vēlas tos veikt. Tas taču katram redzams, ka futbols ir pilnīgā d..sā. Jebkādas pārmaiņas pašas par sevi jau būtu priekšnosacījums uzlabojumiem.
Lai izdodas.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-22 19:55, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Jebkuru lietu, var apskatīt no visām iespējamām pusēm...
Tas pats alkohols ģērbtuvēs... Pieņemsim, ka Trenerim bija dzimšanas diena...
Varbūt vecais sakārnis ierāva Bitnera balzāmu, veselībai, lai vai kā, tur ir promilles, to var pagriezt par labu savai argumentētai runai...
Tas kas mani, kā NE futbola fanu visvairāk interesē... 1. Kapēc Ventspils mazie pukias (futbolsisti) bļaustās, lamājas un runā tikai un vienīgi krieviski? Ja ir latvieši, viņi iemācas krieviski... Tas būtu tas treneru valodas jautājujms un tas, ka futbols ir krievu sporta veids, grozi, kā gribi... bet nu,... galvenais, ka sarotas un nediskriminē... Valoda ir sīkums (pa lielam)
2. Kā var būt, ka 7 gadniekam ir vieglāk trenēties Florbolā nekā Futbolā, ja Futbols ir pasuales masveidīgākais sporta veids? Kā tas nākas? Te jau nav jāskatās kaut kādā padsmitnieku izlašu līmenī, bet gan sporta veida kā tāda prestižā...
Nebrīnos, ka visu šo samazgu un netīrību dēl skolu direktori maksimāli ierobežo un limitē futbola treniņus... Piešķirot tiem vecākiem nepieejamākus laikus, dienas utt. Jālabo kļūdas jau ir 7iņgadnieku līmenī, nevis jābur drāma pieaugušo futbolā... Futbols ir reāli caurkritis sporta veids LV, nepopulārs, neprestižš.. Tāds vidējais 'biezais' nevedīs savu dēlu uz Futbolu, jo tas tak nav skanīgi kompānijas mērogā..
Par valodu pareizi - futbols Latvijā smird tāpēc, ka tas nav latvisks. Viss.
Tas par "vidējo biezo" utt - tas viss ir kaķim zem astes, vecīt. Un arī par sporta veidu izvēli jaunatnei kopumā. Tas, ka florbols ir pieejamāks un iecienītāks nekā futbols, tas ir fakts, bet tur arī nav nekā slikta. Kaut vai tā būtu orientēšanās - galvenais, lai jaunatne sporto. Tā ka tā pļerkstēšana par "futbolam jābūt nr.1" - tā gan ir banāla izrādīšanās un galīgi lieka. Futbolā ir problēmas, tās ir jāatrisina, lai tiem, kas vēlas spēlēt futeni, nebūtu jādegradējas, jācieš vai galu galā jāiznieko savu dzīvi. Bet pamatu pamatos jauniešiem vajag kvalitatīvu sportu - un vienalga vai tas ir futbols, florbols, aukstlēkšana vai frisbijs.

  +4 [+] [-]

, 2014-11-23 02:07, pirms 10 gadiem
lai veicas! Iet pareizajā virzienā.

     [+] [-]

, 2014-11-23 03:52, pirms 10 gadiem
lai veicas, par Caunu ari biju dzirdejis, tas nebija liels noslepums, kurs interesejas par sportu

  +2 [+] [-]

, 2014-11-23 09:12, pirms 10 gadiem
Protams kaut kas ir jādara un jāmaina, bet vai KK kungs būtu labākais kandidāts? Ja, tie iztikas līdzekļi tiešām tiek iegūti no Toto, tad šī varbūtēja negodības ēna šai personai vienmēr vilksies līdzi un pašam būtu jāsaprot, ka uz LFF amatu kandidēt nevajadzētu.
Par KK toto lietām, atceros bija intervija, ja nemaldos ar Ņestrenko, kur šis apgalvoja, ka KK un kautkādi viņa draugi (no balkāniem ja nemaldos) aicinājuši viņu uz tikšanos un mēģinājuši ietekmēt spēles rezultātu, iespējams intervija bija tajā pat SA. Kāda Ņestrenko jēga melot? Arī sēdēja Indriksona kabatā?

LFF vadībā ir jābūt kardinālām izmaiņām, un šī atklātība ir ļoti laba, bet vai kandidāts ir tas piemērotākais?
Māris Verpakovskis, manuprāt būtu īstā seja, Latvijas futbolam.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-23 09:29, pirms 10 gadiem
Ja tā ir taisnība par tām LV lielās izlases spēlēm ,tad es domāju mafija ir tik liela, ka mums šobrīd jāuztraucas par K. Kļaviņa veselības stāvokli.

Katrā ziņā lai veicas, bet K .Kļaviņš varēja atzīties, ka ir licis toto uz SK Cēsis uzvarām, kas tomēr nav nekas aizliegts kā teica, tas eksperts no 1pret1.

  +3 [+] [-]

, 2014-11-23 10:13, pirms 10 gadiem
Tā nu man sagadījās ,ka tikai trīs dienu laikā izdevās šo interviju noklausīties līdz galam.Ko lai saka?Lai kaut ko kritizētu,apvainotu ir jābūt tajā putrā pašam.Tāpēc es atturēšos no kaut kādiem secinājumiem.Daudz ko uzzināju no jauna,tāpēc vien SC paldies par šo interviju.Cik tur taisnības,cik melu,lai tiesa tiek skaidrībā.KK nav tā persona,kura viestu uzticību,tāpēc atliek tikai gaidīt.Tāda veida intervijas no zila gaisa nerodās,skaidrs ir ,ka sākusies cīņa par varu LFF gaiteņos.

  +2 [+] [-]

, 2014-11-23 10:33, pirms 10 gadiem
alguns rakstīja: Tā nu man sagadījās ,ka tikai trīs dienu laikā izdevās šo interviju noklausīties līdz galam.Ko lai saka?Lai kaut ko kritizētu,apvainotu ir jābūt tajā putrā pašam.Tāpēc es atturēšos no kaut kādiem secinājumiem.Daudz ko uzzināju no jauna,tāpēc vien SC paldies par šo interviju.Cik tur taisnības,cik melu,lai tiesa tiek skaidrībā.KK nav tā persona,kura viestu uzticību,tāpēc atliek tikai gaidīt.Tāda veida intervijas no zila gaisa nerodās,skaidrs ir ,ka sākusies cīņa par varu LFF gaiteņos.
Pa lielam jau pietiek ar ļoti konkrētiem solījumiem par ziemas hallēm un latviešu valodu.

     [+] [-]

, 2014-11-23 12:21, pirms 10 gadiem
K.K. jau 2007.g. skaidri un gaiši pateica(intervijā)-Totalizators ir mans darbs!

  -2 [+] [-]

, 2014-11-23 12:45, pirms 10 gadiem
uuuu, resns un nobarojies palicis.

     [+] [-]

, 2014-11-23 13:29, pirms 10 gadiem
Tas, ka LV izlases spēles pēdējā laikā nav īsti tīras jau ir diezgana cīmredzams arī uz laukuma paskatoties izlases spēles manieri - sist bumbu uz priekšu prom, pat ja tur neviena nav, respektīvi konstanti atdod pretiniekam bumbu. Nu neticu es, ka cilvēki, kas it kā profesionāli trenējas un saņem par spēlēšanu naudu var būt tik nevarīgi un spēlēt 9-klašnieku līmenī ar filozofiju "ai sitīšu tik uz priekš, moš kāds no manējiem izdomās paskriet pēc bumbas tur", jo, visticamāk, tas tiek darīts ar nolūku - vienkārši slēpjoties aiz nespējas it kā izveidot uzbrukumus, konstanti atdot bumbu pretējai izlasei, jo tas vismazvismaz izskatās ticamāk nekā atdot pa taisno. Un šeit skaidrs, ka to ietekmē 3.puses kā KK teica, jo šaubos, ka, piemēram, Nīderlandei vai jebkādai citai top komandi būtu vajadzība ar mūsējiem ko sarunāt, šeit noteikti ir toto manipulējot ar gūto vārtu skaitu utt. Diemžēl, manuprāt, tas viss arī paliks runu un baumu līmenī, jo cilvēkus, kuri zin faktus ātri vien apklusinās, es brīnos, ka pašam KK ir drosme vēl kaut ko runāt, iespējams, viņš zin faktus, bet viņam nav pierādījumu, tikai pieņēmumi.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-23 15:30, pirms 10 gadiem
archa000 rakstīja: Tas, ka LV izlases spēles pēdējā laikā nav īsti tīras jau ir diezgana cīmredzams arī uz laukuma paskatoties izlases spēles manieri - sist bumbu uz priekšu prom, pat ja tur neviena nav, respektīvi konstanti atdod pretiniekam bumbu. Nu neticu es, ka cilvēki, kas it kā profesionāli trenējas un saņem par spēlēšanu naudu var būt tik nevarīgi un spēlēt 9-klašnieku līmenī ar filozofiju "ai sitīšu tik uz priekš, moš kāds no manējiem izdomās paskriet pēc bumbas tur", jo, visticamāk, tas tiek darīts ar nolūku - vienkārši slēpjoties aiz nespējas it kā izveidot uzbrukumus, konstanti atdot bumbu pretējai izlasei, jo tas vismazvismaz izskatās ticamāk nekā atdot pa taisno. Un šeit skaidrs, ka to ietekmē 3.puses kā KK teica, jo šaubos, ka, piemēram, Nīderlandei vai jebkādai citai top komandi būtu vajadzība ar mūsējiem ko sarunāt, šeit noteikti ir toto manipulējot ar gūto vārtu skaitu utt. Diemžēl, manuprāt, tas viss arī paliks runu un baumu līmenī, jo cilvēkus, kuri zin faktus ātri vien apklusinās, es brīnos, ka pašam KK ir drosme vēl kaut ko runāt, iespējams, viņš zin faktus, bet viņam nav pierādījumu, tikai pieņēmumi.
Izlašu spēlēs nav nekādu toto, jo tad LFF nesaņems naudu no UEFA vai FIFA. Spēlētājiem trūkst meistarības un neviens negrib kļūdīties, tāpēc pie pirmās iespējas- virza bumbu tālāk no saviem vārtiem.

Zemākās līgās var visu sarunāt, jo to translē- viena vai neviena televīzija.

Jo lielāka auditorija, jo mazāk toto gadījumu.

Runāt par Nīderlandes- Latvijas spēli vispār ir smieklīgi, jo to translēja- vairāk par 60 valstīm.

     [+] [-]

, 2014-11-23 18:04, pirms 10 gadiem
flipsider rakstīja: Izlašu spēlēs nav nekādu toto, jo tad LFF nesaņems naudu no UEFA vai FIFA. Spēlētājiem trūkst meistarības un neviens negrib kļūdīties, tāpēc pie pirmās iespējas- virza bumbu tālāk no saviem vārtiem.

Zemākās līgās var visu sarunāt, jo to translē- viena vai neviena televīzija.

Jo lielāka auditorija, jo mazāk toto gadījumu.

Runāt par Nīderlandes- Latvijas spēli vispār ir smieklīgi, jo to translēja- vairāk par 60 valstīm.
neesi nu tik naivs.
tas, ka izlase jau vairākus gadus ar šķietami konkurētspējīgu sastāvu uz laukuma prot tikai 'atsisties' ir vairāk kā aizdomīgi.
spēle pret Islandi, manuprāt bija tīrs TOTO. visu spēli nedarīja neko, pēkšņi pēdējās 10 minūtēs sāka spēlēt. tādas spēles ir vēl ļoti daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-11-23 21:24, pirms 10 gadiem
Bija interessanti paklausīties kāda šmuce ir Latvijas futbolā. Vairāk tādus video.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-23 22:43, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: neesi nu tik naivs.
tas, ka izlase jau vairākus gadus ar šķietami konkurētspējīgu sastāvu uz laukuma prot tikai 'atsisties' ir vairāk kā aizdomīgi.
spēle pret Islandi, manuprāt bija tīrs TOTO. visu spēli nedarīja neko, pēkšņi pēdējās 10 minūtēs sāka spēlēt. tādas spēles ir vēl ļoti daudz.
Iepriekšējās atlases cikla pēdējos mačos LAT-LIT , LIT-LAT , LAT-SWK visi trīs mači izskatījās ka ir sarunāti!Tāpēc jau Pahars droši vien uztiicīgus špīlerus šādām te spēlītēm ir sapulcinājis savā klubiņā!

     [+] [-]

, 2014-11-24 02:45, pirms 10 gadiem
Ja šis video bija domāta kā aģitācija pirms vēlēšanām, tad savu rezonansi ir izraisījusi. Ja tomēr intervija, tad intervētājs varēja parakt kautvai internetā par Krišjāni, taču spilgts personāžs un ne mazums baumas ap viņu vijas.

Protams daudzas atklāsmes jau interesantas, bet nu izlase un alkohols, vienīgais nāk prātā tālie Giļa laiki (lai vieglas smiltis), kad šis laukuma malā parasti sēdēja ar tādu sarkanu degunu... Daudzi fakti vēl bija dzirdēti, bet nu skaidrs, ka Krišjānis tajā visā iekšā ir dziļi un zina daudz vairāk un detalizētāk.

Katrā ziņā, lai viņam veicas!

  +1 [+] [-]

, 2014-11-24 07:49, pirms 10 gadiem
Ja tu to visu zināji un kā izsakies tad daudz zini,ko negribi izstāstīt onlainā.Tu visus šos gadus klusē??? Kapēc? Iebiedēts ,spīdzināts,nauda par maz ienākusi? Reāli uzmests? Cepure nost tavā priekšā,ka tu atļāvies visu šo izklāstīt.

  -2 [+] [-]

, 2014-11-24 10:16, pirms 10 gadiem
Šodien atkārtoti noklausījos interviju - nu baigi sekli tomēr Krišjānis rok...pārāk daudz tādā klaču vai "viena tante teica" līmenī...Tas tik liecina par to, ka pats tāds vidusmēra šeftermanis vien ir, kuram UEFA futbola piķīti sagribējies...

  +2 [+] [-]

, 2014-11-24 11:26, pirms 10 gadiem
bubba rakstīja: neesi nu tik naivs.
tas, ka izlase jau vairākus gadus ar šķietami konkurētspējīgu sastāvu uz laukuma prot tikai 'atsisties' ir vairāk kā aizdomīgi.
spēle pret Islandi, manuprāt bija tīrs TOTO. visu spēli nedarīja neko, pēkšņi pēdējās 10 minūtēs sāka spēlēt. tādas spēles ir vēl ļoti daudz.
Jebkurā sportā tā ir pilnīgi ierasta parādība, ka spēles beigās, kad liktenis jau ir izšķirts, izskatās, ka vājākie "sāk spēlēt". Otrai komandai vnk atslābums, tas arī viss. Pret Holandi 2:0, pret Turciju 3:0 - tiešām domā, ka mēs tādu izlasi varētu visu spēli vazāt?
Jēga riskēt un nodarboties ar toto visu acu priekšā kvaļa spēlē, ja ir desmitiem iespēju to izdarīt daudz klusāk.

Un nekāds konkurētspējīgais sastāvs mums točna nav.

  +1 [+] [-]

, 2014-11-24 17:24, pirms 10 gadiem
Atbalstu Kļaviņu, nav jēga iet uz spēlēm kamēr esošā vadība. Par valodu - pilniga taisniba, kas mes psrs dzivojam vel?? Un ja sstarkovs sez aizsardziba ok, bet ja vins vel ieravis un sita mizh nu tad piedodiet atvainojiet..........

  +1 [+] [-]

, 2014-11-24 17:31, pirms 10 gadiem
palubom izlasee ie totiks valaa uz nebedu, tada nespeja un negribesana pat lihtensteina nav piedzivota ka lv izlases speles. Starkovs Indriksons Mezeckis - lv futbola bermudu trissturis. + vinu padomju ielikteni