Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1468, Did:0, useCase: 3

Kapēc Bagatskim nevajag Kambalu?

Kapēc Bagatskim nevajag Kambalu?
Kaspars Kambala
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Trešdien Latvijas basketbola izlase sāk treniņus pirms Eiropas čempionāta finālturnīra. Vai Bagatskis nolēmis spēlēt Lietuvā bez centriem?

Jebkurš, kurš apskatītos izlases kandidātu sarakstu, gan redzētu, gan saprastu, ka ar centra spēlētājiem mums ir īsta nabagmāja. Izskatās, ka Ainārs ir pārrēķinājies, cerot, ka Biedriņš tomēr spēlēs valstsvienībā. Tāpēc Kambalas variants uzreiz tika nolikts malā. Tas radīja spēlētājā aizvainojumu un tagad viņu pierunāt faktiski būs neiespējami. Ja Bagatskis saka, ka Kambala viņam ir liels draugs, tad – ņem draugu izlasē vai mēģini viņu pierunāt. Pretējā gadījumā pasākums izskatās nenopietns. Iespējams, ka izlases galvenais treneris baidās, ka Kambalas personā iegūs komandā personību, kas gan uz laukuma, gan treniņos, varētu noteikt komandas dienas kārtību, maisīs treneru iestrādnes. Ja ar mierīgām aitiņām var sasniegt vairāk – varbūt Kambala patiešām ir jāatstāj malā. Bet kāpēc treneris Bagatskis piekrita kļūt par izlases galveno treneri, ja viņam nav vajadzīgi valsts galvenajā komandā pēc iespējas labāki spēlētāji? Paņemot Kambalu, mainītos arī izlases spēles zīmējums – būtu jāatsakās no bezsakarīgajiem trīnīšiem, vajadzētu spēlēt uz groza apakšu. Tā būtu cita spēle, ko treneris nebija plānojis, vai – kurā pats nejūtas stiprs? Žēl, ja tā būtu taisnība.

Kapēc Kaspars Kambala nespēlē izlasē?

  • 224

  • 36

  • 14

  • 89


  +1 [+] [-]

, 2011-07-19 15:29, pirms 13 gadiem
vinardo rakstīja: par kādiem reitingiem ir runa?-15-20 % pieaugums twitter sekotāju pulkā?
Tu nesaproti ko es gribēju pateikt? - nu man liekas,ka Tu centies veidot ažiotāzu ap pašreiz veidojušos komandu,un sliktā nozīmē...Vairāki labākie spēlētāji viens pēc otra atsaka valstsvienībai,un Tu ar savu propogandu vēl vairāk pastiprini viņu nozīmi un neaizstājamību ,nolīdzinot bez maz vai līdz ar zemi nākotnes potenciālos izlases spēlētājus. Šādā veidā nu jau bēdīgi slavenās "tagad vai nekad"komandas spēlētāji vēl vairāk attālinās no izlases,vienīgi Janka Blūms neuzķērās.Pārējie liekas, ka dzied ar Tevi kopā dziesmu "Cik slikts ir LBS " ar piedziedājumu "velns lai parauj Edgaru Šnepu"
Un ja runājam par kompleksiem ,man to nav,bet izskatās ka Tev ir ,jo joprojām domā ,ka esi neaizstājams...
runa gāja par SC reitingiem basketbola sadaļā,
es ļoti labi sapratu un atbildu,labam sportistam pieņemt lēmumu spēlēt un neiespaidoties no tā,kas notiek interneta vidū ir viņu paša ziņā, un tikai vājie iespaidojās,tas pats attiecās uz LBS darboņiem,JĀSTRĀDĀ IR

  +5 [+] [-]

, 2011-07-19 15:32, pirms 13 gadiem
vinardo rakstīja: Joptvajmaķ,nu gan laiki pienākuši.Lai nu ar ko diskutētu par šiem sāpīgajiem basketbola virtuves jautājumiem,bet ne jau ar stukaču...Valdiņ ,nāc pie prāta...šitais amatieris pamet Tavus izslavētos večus zem tanka, bet Tu tagad ēd kopā no viena šķīvja zupu...jocīgi,laikam labi maksā...
Tieši tā,viņam uzdošu daudz interesantu jautājumu,kas īsti notika un kur viņš bija?

  +4 [+] [-]

, 2011-07-19 15:33, pirms 13 gadiem
vinardo rakstīja: Joptvajmaķ,nu gan laiki pienākuši.Lai nu ar ko diskutētu par šiem sāpīgajiem basketbola virtuves jautājumiem,bet ne jau ar stukaču...Valdiņ ,nāc pie prāta...šitais amatieris pamet Tavus izslavētos večus zem tanka, bet Tu tagad ēd kopā no viena šķīvja zupu...jocīgi,laikam labi maksā...
Vispār jau stukačs ir tas,kas atskaiti nopludināja medijiem. Un cik saprotu,tas ir visu mīlētais Šneps. Atskaite viennozīmīgi nebija domāta nodošanai tautā.

  +4 [+] [-]

, 2011-07-19 15:38, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Piekrītu.
Piekrītu, ka Bagatskis nav nekāds dižais kadrs. Bet jauns vēl, un interese apgūt zināšanas ar ir. Sītais varētu būt tikai viņa pirmais cikls pie izlases, viņa zvaigzņu stunda būs kad nāks otreiz pie izlases, pēc gadiem desmit, ar visu lielo pieredzi.
Bet piekrītu tikai dālēji par trenera spējām ievietot, iestelēt kambalu komandā, lai viss rit gludi. Ir tomēr jābūt aprobežotam gailim, lai nerespektētu treneri un liktu viņam cīnīties ar tevi. Hierarhija tomēr ir jāievēro dzīvē. Un izlase nav saeima, kur katrai kustībai ir pretkustība. Mūsu spīduļi, pat Filā Džeksonā neklausītos un izdomātu kaut ko pa savam.
ar KK nav tik traki - tas ir cilvēks ar kuru var atrast kopīgu valodu, to es zinu točna, viņš nav tik briesmīgs kā varētu domāt...viņu var ''savaldīt'', tikai vajadzīga pareizā atslēdziņa.......salīdzinājumam - Kristaps Valters ir daudz smagāks cilvēks...

  +5 [+] [-]

, 2011-07-19 15:47, pirms 13 gadiem
vinardo rakstīja: bet tad tādus kas liek sarkt un bālēt,jo suns jau zin ko ēdis.Un varētu pajautāt arī vienu ārpus tā visa par basketbola pāraižu komentēšanas manieri,vai nav doma beigt?,jo nu rauj augšā kuņģa satura tās šausmas klausoties,varbūt jau ka visiem patīk un es tad esmu baltais zvirbulis,bet nedomāju viss...

lai veicas
Komentēšanai nav ne vainas.
Kaut kad apnīk, bet nav ne vainas. Amīši tieši tā pat komentē savas pārraides. Viņi vēl pa starpai pat reklāmas ļoti izteiksmīgā balsī pamanās nolasīt
Paskaties netā video ar tiem karstasenīgajiem futbola komentētājiem, vot tas ir tarki un tas var apnikt...

Bet saprotu tevi, tādi jau mēs esam, emocijas neizrādam, uztraucamies, ko domās citi, ko saka citi, nevis daram to ko mākam un gribam un tā kā mums vislabāk padodas.

  +1 [+] [-]

, 2011-07-19 15:57, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Piekrītu.
Piekrītu, ka Bagatskis nav nekāds dižais kadrs. Bet jauns vēl, un interese apgūt zināšanas ar ir. Sītais varētu būt tikai viņa pirmais cikls pie izlases, viņa zvaigzņu stunda būs kad nāks otreiz pie izlases, pēc gadiem desmit, ar visu lielo pieredzi.
Bet piekrītu tikai dālēji par trenera spējām ievietot, iestelēt kambalu komandā, lai viss rit gludi. Ir tomēr jābūt aprobežotam gailim, lai nerespektētu treneri un liktu viņam cīnīties ar tevi. Hierarhija tomēr ir jāievēro dzīvē. Un izlase nav saeima, kur katrai kustībai ir pretkustība. Mūsu spīduļi, pat Filā Džeksonā neklausītos un izdomātu kaut ko pa savam.
vēl ko gribēju teikt - Bagatskim ''zvaigžņu stunda'' būs kkad vēlāk, taču tādi kaspari kambalas Latvijas basketbolā ir exotika....tautai nav laika gaidīt - vajag pieņemt pareizos lēmumus tagad un tūlīt(treneriem ir jātiek galā ar nedrošību par savu reputāciju maskējot to ar - it kā ar nelokamību atstādinot no izlases disidentus) .....divi pēdējie čempji bija fatāli neveiksmīgi ..........starp citu pēdējā EČ KK bija ļoooti labs ...........ja kas soda metienu realizācija KK bija labākā komandā ......statistikā neskatījos, bet to varēja redzēt ar neapbruņotu aci....bija tāds laika nogrieznis, kad viņš iemeta 18 no 20 !!!
P.S. ja kāds atcerās - soda metieni bija KK vājā vieta...
.....nu bet kā Kemzura panāca, lai KK ievēro hierarhiju ??? !!!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-19 16:11, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: vēl ko gribēju teikt - Bagatskim ''zvaigžņu stunda'' būs kkad vēlāk, taču tādi kaspari kambalas Latvijas basketbolā ir exotika....tautai nav laika gaidīt - vajag pieņemt pareizos lēmumus tagad un tūlīt(treneriem ir jātiek galā ar nedrošību par savu reputāciju maskējot to ar - it kā ar nelokamību atstādinot no izlases disidentus) .....divi pēdējie čempji bija fatāli neveiksmīgi ..........starp citu pēdējā EČ KK bija ļoooti labs ...........ja kas soda metienu realizācija KK bija labākā komandā ......statistikā neskatījos, bet to varēja redzēt ar neapbruņotu aci....bija tāds laika nogrieznis, kad viņš iemeta 18 no 20 !!!
P.S. ja kāds atcerās - soda metieni bija KK vājā vieta...
.....nu bet kā Kemzura panāca, lai KK ievēro hierarhiju ??? !!!
Kasparam tā čempionāta laikā bija noslēgts līgums ar kādu komandu?
Es tiešām nezinu atbildi tapēc prasu, ja nē, tad tur arī ir tā atbilde

     [+] [-]

, 2011-07-19 16:28, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Kasparam tā čempionāta laikā bija noslēgts līgums ar kādu komandu?
Es tiešām nezinu atbildi tapēc prasu, ja nē, tad tur arī ir tā atbilde
vispār es arī nezinu, bet....Tu gribi teikt, ka KK uz laiku kļuva par jēru (vilka ādā), jo viņam nebija līguma ar jebkādu klubu....?
....man gan liekās ka tas ir Kemzuras nopelns meistarīgi ''saķīmiķojot'' klimatu ....

     [+] [-]

, 2011-07-19 16:36, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: vispār es arī nezinu, bet....Tu gribi teikt, ka KK uz laiku kļuva par jēru (vilka ādā), jo viņam nebija līguma ar jebkādu klubu....?
....man gan liekās ka tas ir Kemzuras nopelns meistarīgi ''saķīmiķojot'' klimatu ....
Nu iespējams jau, ka ir Kemzuras nopelns. Es jau tikai izskau savu viedokli. Kā ir patiesībā zin retais..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-07-20 03:28, pirms 13 gadiem
Valdi Valter! Neatbildi uz čudiku komentāriem, tada ka bērnu dārza, visapkārt bērni bļaustās paši nesaprot ko un kāpēc, ka tikt aiz kada nika un varoņdarbus rakstit....

Tas kas darās ap Izlasi, tas jau ir ļoti pat pardaudz! Kāpēc nevar pārvēlēt visu to valdi? Klaunus ielikteņus Voinus untt, nu kas tas par cirku....Voins Prezidents? Vaira Vīķe varbut ari iederētos? Galu gala šitādās struktūrās jāstrādā cilvēķiem kas ir peldējis šini vide! Latvenergo vada Enerģētiķis, LV banku ekonomists, šitadu strukturu javada piemēram Valdim Valteram! Lai saprastu līdzības, ielieciet Voinu vel kāda Latvenergo prezidenta amata.....kāda valsti mēs dzivojam? Sasoditi nožēlojami viss, un tas nav tikai šini sektorā....

Žel kad tādiem profesionāļiem basketbola jablogo, nevis jāvada LBS kadrs droši vien man piekritīs! Visiem veiksmi!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-20 10:51, pirms 13 gadiem
Protams, piekrītu Valteram, ka izlase bez Kambalas būs peramo zēnu statusā. Bet pārsteidz arī LBS attieksme pret izlasi. Kad diskābeļi jādod, tad LBS varena, bet kad komanda jākomplektē, tad LBS no tā procesa distancējas. Rezultātā tikai Bagatska kunga simpātiju vai nesimpātiju dēļ izlase sakomplektēta ne pašā labākajā sastāvā - var uzskatīt, ka centru izlasei vispār nav.

     [+] [-]

, 2011-07-20 16:27, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Valdim jau Kambis patīk
Bet ja trenerim nesapas ar spēlētāj sportisko garu, psiholoģiju un untumiem, kapēc mocīties un viņam piešķirt kaut kādas atlaides?
Labam trenerim visas "zvaigznes" ir vienādas. Prasības pret viņiem, tikai lielākas, ne mazākas.
Man personīgi šitādi joki baigi patīk. Lai spēlētāji cīnās, lai pierāda, ka viņi ir tās izlases vērti. Ka treneris var paļauties ne tikai uz viņu statistiku, bet cīņu un peimēru pārējiem.
Dukuli Valdis sauc par statistikas vergu, Kambis ir tieši tāds pats.
Kāds reiz teica, ja komandā ir Kambala, tad uz viņu ir jāspēlē. Ja nav, tad spēlē arī pārējie četri.
Leikeros neviens nesūdzās, ka Kobe spēlē viens pats un vāc pa 40 punktiem katru spēli. Vai tas pats Novickis, vai James. Komandām, kurās ir līderi, zvaigznes, tāds liktenis, un tāpēc jau viņšir zvaigzne un uz viņu ir jāspēlē, jo ir labākais, manuprāt, loģiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-07-20 16:37, pirms 13 gadiem
retais rakstīja: Paaudžu maiņa mums diemžēl notiek spiestā kārtā, līdz ar to šis čempis tiešām tiks izgāsts... Bet šo Lat izlases modeli vērojot.. nedaudz atgādina Minesotas Timberwolves, kur ir ļoti daudz talantīgu JAUNU spēlētāju, bet šobrīd nav īsti gatavi izcīnit lielas uzvaras, bet ar laiku Minesota NOTEIKTI kļūs par stabilu Play-Off komandu..
Un Latvijas izlase būs komanda kas kodīs lielajiem, un cīnīsies par Eiropas astotnieku
Kuri šeit ir tie jaunie talantīgie? Vairogs, Jurevičus, Veselovs? Jeromanovs?

     [+] [-]

, 2011-07-22 22:26, pirms 13 gadiem
Pats visu mūžu basīti spelēju (tā patās), nekad mani neinteresēja un neinteresēs Latvijas basketbols. Agrāk bija vienīgais pēc VEFa palicis normāls basketbolists - Vētra - izlasē viņu neredzēju, tagad vienīgais normālais spēlētais - Kambala - izlasē ir redzēts pusotru reizi. Tas tik Latvijā ir iespējams - lauku pastalas smadzeņu vietā.

     [+] [-]

, 2011-07-23 15:13, pirms 13 gadiem
Nezinu kapec, bet viss sis atgadina politiku. Musu labakie centri ir oligarhi.