Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1468, Did:0, useCase: 3

Kapēc Bagatskim nevajag Kambalu?

Kapēc Bagatskim nevajag Kambalu?
Kaspars Kambala
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Trešdien Latvijas basketbola izlase sāk treniņus pirms Eiropas čempionāta finālturnīra. Vai Bagatskis nolēmis spēlēt Lietuvā bez centriem?

Jebkurš, kurš apskatītos izlases kandidātu sarakstu, gan redzētu, gan saprastu, ka ar centra spēlētājiem mums ir īsta nabagmāja. Izskatās, ka Ainārs ir pārrēķinājies, cerot, ka Biedriņš tomēr spēlēs valstsvienībā. Tāpēc Kambalas variants uzreiz tika nolikts malā. Tas radīja spēlētājā aizvainojumu un tagad viņu pierunāt faktiski būs neiespējami. Ja Bagatskis saka, ka Kambala viņam ir liels draugs, tad – ņem draugu izlasē vai mēģini viņu pierunāt. Pretējā gadījumā pasākums izskatās nenopietns. Iespējams, ka izlases galvenais treneris baidās, ka Kambalas personā iegūs komandā personību, kas gan uz laukuma, gan treniņos, varētu noteikt komandas dienas kārtību, maisīs treneru iestrādnes. Ja ar mierīgām aitiņām var sasniegt vairāk – varbūt Kambala patiešām ir jāatstāj malā. Bet kāpēc treneris Bagatskis piekrita kļūt par izlases galveno treneri, ja viņam nav vajadzīgi valsts galvenajā komandā pēc iespējas labāki spēlētāji? Paņemot Kambalu, mainītos arī izlases spēles zīmējums – būtu jāatsakās no bezsakarīgajiem trīnīšiem, vajadzētu spēlēt uz groza apakšu. Tā būtu cita spēle, ko treneris nebija plānojis, vai – kurā pats nejūtas stiprs? Žēl, ja tā būtu taisnība.

Kapēc Kaspars Kambala nespēlē izlasē?

  • 224

  • 36

  • 14

  • 89


1 2 53 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2011-07-19 12:16, pirms 13 gadiem
run and gun ftw!

  +5 [+] [-]

, 2011-07-19 12:27, pirms 13 gadiem
Valdim jau Kambis patīk
Bet ja trenerim nesapas ar spēlētāj sportisko garu, psiholoģiju un untumiem, kapēc mocīties un viņam piešķirt kaut kādas atlaides?
Labam trenerim visas "zvaigznes" ir vienādas. Prasības pret viņiem, tikai lielākas, ne mazākas.
Man personīgi šitādi joki baigi patīk. Lai spēlētāji cīnās, lai pierāda, ka viņi ir tās izlases vērti. Ka treneris var paļauties ne tikai uz viņu statistiku, bet cīņu un peimēru pārējiem.
Dukuli Valdis sauc par statistikas vergu, Kambis ir tieši tāds pats.
Kāds reiz teica, ja komandā ir Kambala, tad uz viņu ir jāspēlē. Ja nav, tad spēlē arī pārējie četri.

  +5 [+] [-]

, 2011-07-19 12:27, pirms 13 gadiem
Ta vsiem ir zināms ka Kambala izlasē jūtās kā lielais valis, un kur nu vēl saņemt norādes no sava bijušā komandas biedra izlasē...
Bagijs vnk zin,ka Kambalu savaldīt nevar..

 +12 [+] [-]

, 2011-07-19 12:35, pirms 13 gadiem
kas tas par modeli kurā kambala neiederētos? zaudējumu modelis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-07-19 12:39, pirms 13 gadiem
Labāk tomēr izlase izskatītos ar centru,nekā bez tā.

 +11 [+] [-]

, 2011-07-19 12:50, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Kambalas laiks izlasē vēl pienāks. Viņa cikls būs 2013., kad mums būs patiešām spēcīga vienība. Daļa būs izcietuši diskvalifikāciju, daļa jaunie paaugušies, un tad būs kārtīga kapāšanās par vietām!
Šogad šī Eiropas čempionāta vienīgā un galvenā jēga ir - olimpisko ceļazīmju izspēlēšana. Tādēļ mums svarīgi aizsūtīt uz šo turnīru ne jau Kambalu, bet jaunos, lai pamācās, paskatās, uzspēlē ar lielajiem.

Un vēlreiz atkārtošos - mūsu cikls būs 2013. - ar Kambalu, Biedriņu, Zaķi, Freimani, Šķēli, Janičenoku, Strēlnieku, Vecvagaru, Bertāniem, Bērziņiem, Kuksiku utt.
Lūk tas būs "brīnums uz dēļiem"! Konfekte, ne izlase!
Un pamatus šai "konfektei" Ainārs liek šoruden - Lietuvā!
Tu gan esi optimists!!Īstenībā tādiem vajadzētu būt lai kaut ko darītu lietas labā,bet pie šīs LBS vadības,TAS NAV IESPĒJAMS!!!!

  +7 [+] [-]

, 2011-07-19 12:57, pirms 13 gadiem
Valdis Valters rakstīja: Tu gan esi optimists!!Īstenībā tādiem vajadzētu būt lai kaut ko darītu lietas labā,bet pie šīs LBS vadības,TAS NAV IESPĒJAMS!!!!
Valdi, kas par Šnepa faktoru?
Kā tieši viņš traucē izlasei būt "labākajā sastāvā"

  +2 [+] [-]

, 2011-07-19 12:59, pirms 13 gadiem
Vai kāds vēl šaubījās ka Bagijam patīk Nelsona un D'antoni stils...

  +8 [+] [-]

, 2011-07-19 13:09, pirms 13 gadiem
Vynilz rakstīja: Vai kāds vēl šaubījās ka Bagijam patīk Nelsona un D'antoni stils...
Viņš pats tā spēlēja...
Bet patiesībā, vai Latvija kādu LABU spēli/komandu ir vinējusi ar savādāku spēles stilu? Cik es esmu redzējis - nē. Pozicionāla spēle nekad (pēdējos padsmit gadus) nav bijusi letiņu garā. Mums nav uzbrukums ar sešām piespēlēm un brīvu metienu no pustālās distances. Latviešiem brīvie metieni tiek izspēlēti uz trīnieku.
Kā jaunie trenējas, visi met, centrs vai kas, visi met truļus. Centrs nevis cīnās zem groza, bet met truļus. Studenti skrien un met, par spēli ar muguru pret grozu ne kāds dzirdējis, ne mācījis, ja vari nomētāt, viss notiek. Tāds ir mūsu stils, mūs skola.

  -2 [+] [-]

, 2011-07-19 13:19, pirms 13 gadiem
Brr... Šogad izskatās pavisam bēdīgs tas pulciņš, kuriem septembrī uz mugurām būs rakstīts - Latvija. Vai kāds var nosaukt komandu Eiropas čempionātā, kuru šī "izlase" spēs pievarēt? Laikam jau gaidāma izkrišana no spēcīgāko grupas.
Un Biedriņš ir pilnīgi norakstāms elements, man tiešām žēl Goldensteitas klubu īpašniekus. Maksāt tādu naudas čupu gandrīz vai ne par ko? Un vaļā arī nevar tikt...
Būs jāmēģina skatīties un priecāties par citu izlašu varējumu, jo čempītis solās būt gana aizraujošs. Laiks sākt fanot par leišiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-07-19 13:36, pirms 13 gadiem
Paaudžu maiņa mums diemžēl notiek spiestā kārtā, līdz ar to šis čempis tiešām tiks izgāsts... Bet šo Lat izlases modeli vērojot.. nedaudz atgādina Minesotas Timberwolves, kur ir ļoti daudz talantīgu JAUNU spēlētāju, bet šobrīd nav īsti gatavi izcīnit lielas uzvaras, bet ar laiku Minesota NOTEIKTI kļūs par stabilu Play-Off komandu..
Un Latvijas izlase būs komanda kas kodīs lielajiem, un cīnīsies par Eiropas astotnieku

 +12 [+] [-]

, 2011-07-19 13:41, pirms 13 gadiem
Eh , Valdi Valdi Valdi! Kārtējie vēmekļi.... Par ko Tev joprojām ir apvainojums? Vai pie vainas ir tas, ka neesi uzņemts basketbola slavas zālē,un vienīgie- Tavi lielākie panākumi kā spēlētājam ir nu jau neesošas valsts jeb savienības sastāvā(pats teici, ka LBL tituli ir mazsvarīgi)? Varbūt pie vainas ir tas, ka esi patriekts no siles(vairākām)?
Tu visu šo laiku esi centies sarīdīt "tagad vai nekad " laika spēlētājus pret pašreizējo treneru sastāvu.Vienīgais, kas ir palicis -Janka Blūms,bet arī tam Tu OT ietvaros(teletilts caur skype) centies ielaist nepatikas poti,bet tur pa laimi A.Puče savlaicīgi neintralizēja Tavu aģitāciju...

Man jau liekas ,ka cik nu kādreiz esi devis basketbolam, esi jau iedevis,domāju ka esi izsmelts-paldies Tev par to, bet patreizējā situācijā Tavs viedoklis ir postošs.Tev ir liela autoritāte,daudz sekotāju,domāju ka Tev pie kritikas un sava viedokļa paušanas vajadzētu vairāk piedomāt,jo kā redzi, labumu tas vairs nenes,bet paskat cik labu spēlētāju ir aiz borta...

Iesaku vēl vairāk pievērsties tenisam-meita,mazmeita galu galā,tenisā ir arī lielāka nauda,lielākas likmes... ceru ka saproti par ko runāju

Lai izdodas...

  +5 [+] [-]

, 2011-07-19 13:43, pirms 13 gadiem
Valdi, es arī gribētu kaut ko vairāk dzirdēt par Šnepa faktoru.

  +3 [+] [-]

, 2011-07-19 13:48, pirms 13 gadiem
ja VV ir taisnība par to ka cerot uz Biedriņu tika atstāts malā Kambala, tad izklausās baigi stulbi....atkal kkādi kompleksi, rēķini un ''šaha spēlēšana'' .........atceros to Kambalas frāzi (varbūt mani neprot izmantot) jau pie Muižnieka.........attiecības Bagatskis-Kambala man atgādina Vasiļjevs-Znaroks...

  +2 [+] [-]

, 2011-07-19 13:52, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: ja VV ir taisnība par to ka cerot uz Biedriņu tika atstāts malā Kambala, tad izklausās baigi stulbi....atkal kkādi kompleksi, rēķini un ''šaha spēlēšana'' .........atceros to Kambalas frāzi (varbūt mani neprot izmantot) jau pie Muižnieka.........attiecības Bagatskis-Kambala man atgādina Vasiļjevs-Znaroks...
Muižnieks ir vienīgais treneris, kurš sakarīgi ir strādājis ar Lat izlasi... Muižnieka attieksme pret kambalu bijusi pareiza...

  +2 [+] [-]

, 2011-07-19 14:09, pirms 13 gadiem
retais rakstīja: Muižnieks ir vienīgais treneris, kurš sakarīgi ir strādājis ar Lat izlasi... Muižnieka attieksme pret kambalu bijusi pareiza...
Un, ko tad Muižnieks kā, uzsveru, TRENERIS ir sasniedzis ar LV izlasi?
Ar daudz labāku sastāvu divreiz neizkļuva no grupas ar LV izlasi...
Ko tad deva, piemēram, tas, ka '07 cīnījāmies ar Spāniju kā līdzīgs ar līdzīgu, bet pēc tam, atvainojos par izteicienu, smagi pa*isām Portugālei? Pāris labas uzvaras kvalifikācijas turnīros? Da arī Bagijs ar šo izlases modeli to paveica- pacīnijās, gan ar itāļiem, gan Izraēlu, gan Melnkalni... Un ko tas deva. Tad jau Krauliņu tgd jāieceļ dieva kārtā, ja viņš ar ekstra klases talantiem '01 tika ārā no grupas. Tas būtu tuvāk patiesībai.
Ventspilī arī toreiz komplektācija daudz ko noteica. Es negribu nomelnot Kārli, bet jāskatās patiesībai acīs...

  +7 [+] [-]

, 2011-07-19 14:11, pirms 13 gadiem
vinardo rakstīja: Eh , Valdi Valdi Valdi! Kārtējie vēmekļi.... Par ko Tev joprojām ir apvainojums? Vai pie vainas ir tas, ka neesi uzņemts basketbola slavas zālē,un vienīgie- Tavi lielākie panākumi kā spēlētājam ir nu jau neesošas valsts jeb savienības sastāvā(pats teici, ka LBL tituli ir mazsvarīgi)? Varbūt pie vainas ir tas, ka esi patriekts no siles(vairākām)?
Tu visu šo laiku esi centies sarīdīt "tagad vai nekad " laika spēlētājus pret pašreizējo treneru sastāvu.Vienīgais, kas ir palicis -Janka Blūms,bet arī tam Tu OT ietvaros(teletilts caur skype) centies ielaist nepatikas poti,bet tur pa laimi A.Puče savlaicīgi neintralizēja Tavu aģitāciju...

Man jau liekas ,ka cik nu kādreiz esi devis basketbolam, esi jau iedevis,domāju ka esi izsmelts-paldies Tev par to, bet patreizējā situācijā Tavs viedoklis ir postošs.Tev ir liela autoritāte,daudz sekotāju,domāju ka Tev pie kritikas un sava viedokļa paušanas vajadzētu vairāk piedomāt,jo kā redzi, labumu tas vairs nenes,bet paskat cik labu spēlētāju ir aiz borta...

Iesaku vēl vairāk pievērsties tenisam-meita,mazmeita galu galā,tenisā ir arī lielāka nauda,lielākas likmes... ceru ka saproti par ko runāju

Lai izdodas...
nesapratu ko Tu gribēji pateikt,jo tagag neesmu basketbola darbinieks un tikai cenšos vest diskusijas ap basketbolu,un kā rāda pēdējie reitingi,man tas ir izdevies.
Postošs viedoklis var būt tikai priekš cilvēkiem ar kompleksiem,piedod ja vari..

     [+] [-]

, 2011-07-19 14:13, pirms 13 gadiem
no Experta visu laiku te ir jautājumi, lai gan gribētos tieši atbildes/versijas!

 +13 [+] [-]

, 2011-07-19 14:16, pirms 13 gadiem
zigiss rakstīja: no Experta visu laiku te ir jautājumi, lai gan gribētos tieši atbildes/versijas!
Drīzumā būs visas atbildes,versijas kopā ar Edgaru Buļu par Latvijas izlasi un arī par slaveno Buļu atskaiti,sekojiet,ceturdien būs!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-07-19 14:27, pirms 13 gadiem
retais rakstīja: Muižnieks ir vienīgais treneris, kurš sakarīgi ir strādājis ar Lat izlasi... Muižnieka attieksme pret kambalu bijusi pareiza...
Muižnieka attieksme pret KK bijusi pareiza ? Tu spried pēc tā ka viņu nepaņēma izlasē ?(jo KK diktēja noteikumus?) Bet kāda bija Kemzuras attieksme pret Kambalu ? nepareiza, jo KK spēlēja izlasē ? Vai varbūt Kemzura ''sabruka'' zem KK autoritātes ?
Man tomēr liekās, ka dažiem(daudziem) LAT treneriem bailes būt ietekmētam (šajā gadījumā no KK) ir lielākas nekā vēlme atmest savus kompleksus un uztaisīt normālu(optimāli spēcīgu) komandu...

  +3 [+] [-]

, 2011-07-19 14:31, pirms 13 gadiem
retais rakstīja: Muižnieks ir vienīgais treneris, kurš sakarīgi ir strādājis ar Lat izlasi... Muižnieka attieksme pret kambalu bijusi pareiza...
Muižnieks - iespējams - sakarīgi strādāja ar LAT izlasi, bet viņš nav vienīgais .......man ir tāda pārliecība ka Kestutis Kemzura nebija sliktāks par Muižnieku.....

  +2 [+] [-]

, 2011-07-19 14:33, pirms 13 gadiem
Man jautājums biš ne pa tēmu - nevar šīs sadaļas rakstus arī kopējā SC.com sadaļā laist, jo tagad nevar izčekot, kad kaut kas jauns ir parādījies...?

     [+] [-]

, 2011-07-19 14:34, pirms 13 gadiem
vinardo rakstīja: Eh , Valdi Valdi Valdi! Kārtējie vēmekļi.... Par ko Tev joprojām ir apvainojums? Vai pie vainas ir tas, ka neesi uzņemts basketbola slavas zālē,un vienīgie- Tavi lielākie panākumi kā spēlētājam ir nu jau neesošas valsts jeb savienības sastāvā(pats teici, ka LBL tituli ir mazsvarīgi)? Varbūt pie vainas ir tas, ka esi patriekts no siles(vairākām)?
Tu visu šo laiku esi centies sarīdīt "tagad vai nekad " laika spēlētājus pret pašreizējo treneru sastāvu.Vienīgais, kas ir palicis -Janka Blūms,bet arī tam Tu OT ietvaros(teletilts caur skype) centies ielaist nepatikas poti,bet tur pa laimi A.Puče savlaicīgi neintralizēja Tavu aģitāciju...

Man jau liekas ,ka cik nu kādreiz esi devis basketbolam, esi jau iedevis,domāju ka esi izsmelts-paldies Tev par to, bet patreizējā situācijā Tavs viedoklis ir postošs.Tev ir liela autoritāte,daudz sekotāju,domāju ka Tev pie kritikas un sava viedokļa paušanas vajadzētu vairāk piedomāt,jo kā redzi, labumu tas vairs nenes,bet paskat cik labu spēlētāju ir aiz borta...

Iesaku vēl vairāk pievērsties tenisam-meita,mazmeita galu galā,tenisā ir arī lielāka nauda,lielākas likmes... ceru ka saproti par ko runāju

Lai izdodas...
un es domaju ka Vinardo (kaimiņš) ir aizgaaji no liela sporta ... par pedejo rinkopu zhetons

  +6 [+] [-]

, 2011-07-19 14:46, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: ja VV ir taisnība par to ka cerot uz Biedriņu tika atstāts malā Kambala, tad izklausās baigi stulbi....atkal kkādi kompleksi, rēķini un ''šaha spēlēšana'' .........atceros to Kambalas frāzi (varbūt mani neprot izmantot) jau pie Muižnieka.........attiecības Bagatskis-Kambala man atgādina Vasiļjevs-Znaroks...
No Znaroka vismaz pāris gadus nebija kā no izlases spēlētāja nekādas jēgas,kamēr Vasiljevs sadūšojās un izmeta. No Kambalas tomēr jēga ir.

  +8 [+] [-]

, 2011-07-19 14:48, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: Muižnieka attieksme pret KK bijusi pareiza ? Tu spried pēc tā ka viņu nepaņēma izlasē ?(jo KK diktēja noteikumus?) Bet kāda bija Kemzuras attieksme pret Kambalu ? nepareiza, jo KK spēlēja izlasē ? Vai varbūt Kemzura ''sabruka'' zem KK autoritātes ?
Man tomēr liekās, ka dažiem(daudziem) LAT treneriem bailes būt ietekmētam (šajā gadījumā no KK) ir lielākas nekā vēlme atmest savus kompleksus un uztaisīt normālu(optimāli spēcīgu) komandu...
Esi kādreiz strādājis kolektīvā, nē vadījis kolektīvu, kura rezultāts ir atkarīgs no darbības komandā, un viens tur ir tāds, kurš galīgi darbu nedara tā kā tev gribas? Es nesaku, ka dara slikti, vai sliktāk, bet savādāk, nekā tev pieņemamams? Cik viegli ir tikt skaidrībā un nezaudēt sev patīkamo ritmu un pārliecību, tieši par tavu piedāvāto variantu pārējo acīs?
Tapēc arī Kambala nespēlēja ne pie Muižnieka, ne pie Bagatska tgd. Viņi negrib lieki cīnīties, nevis viņiem ir bail. Trenerim nav jāmacā tēviņš kā uzvesties, kā runāt ar cilvēkiem un kas ir profesionālas darba attiecības un savstarpēja cieņa un sapratne.
Nez Tu pirktu automašīnu, kurai būtu trīs parastie dzelzs diski un viens lietais disks. Tas ne kas, ka galīgi nepas kopā un viens lielāks par pārējiem, viens taču ir lietais, viņš labi izskatās?

     [+] [-]

, 2011-07-19 14:52, pirms 13 gadiem
kalvis00 rakstīja: Un, ko tad Muižnieks kā, uzsveru, TRENERIS ir sasniedzis ar LV izlasi?
Ar daudz labāku sastāvu divreiz neizkļuva no grupas ar LV izlasi...
Ko tad deva, piemēram, tas, ka '07 cīnījāmies ar Spāniju kā līdzīgs ar līdzīgu, bet pēc tam, atvainojos par izteicienu, smagi pa*isām Portugālei? Pāris labas uzvaras kvalifikācijas turnīros? Da arī Bagijs ar šo izlases modeli to paveica- pacīnijās, gan ar itāļiem, gan Izraēlu, gan Melnkalni... Un ko tas deva. Tad jau Krauliņu tgd jāieceļ dieva kārtā, ja viņš ar ekstra klases talantiem '01 tika ārā no grupas. Tas būtu tuvāk patiesībai.
Ventspilī arī toreiz komplektācija daudz ko noteica. Es negribu nomelnot Kārli, bet jāskatās patiesībai acīs...
Kaut vai to ka ar viņu spēles bija skatāmas, bet ar parējiem zini.. pults visu laiku rokas turējās..

     [+] [-]

, 2011-07-19 14:59, pirms 13 gadiem
kas ir Šnepa faktors??

  +2 [+] [-]

, 2011-07-19 15:04, pirms 13 gadiem
Valdis Valters rakstīja: nesapratu ko Tu gribēji pateikt,jo tagag neesmu basketbola darbinieks un tikai cenšos vest diskusijas ap basketbolu,un kā rāda pēdējie reitingi,man tas ir izdevies.
Postošs viedoklis var būt tikai priekš cilvēkiem ar kompleksiem,piedod ja vari..

par kādiem reitingiem ir runa?-15-20 % pieaugums twitter sekotāju pulkā?
Tu nesaproti ko es gribēju pateikt? - nu man liekas,ka Tu centies veidot ažiotāzu ap pašreiz veidojušos komandu,un sliktā nozīmē...Vairāki labākie spēlētāji viens pēc otra atsaka valstsvienībai,un Tu ar savu propogandu vēl vairāk pastiprini viņu nozīmi un neaizstājamību ,nolīdzinot bez maz vai līdz ar zemi nākotnes potenciālos izlases spēlētājus. Šādā veidā nu jau bēdīgi slavenās "tagad vai nekad"komandas spēlētāji vēl vairāk attālinās no izlases,vienīgi Janka Blūms neuzķērās.Pārējie liekas, ka dzied ar Tevi kopā dziesmu "Cik slikts ir LBS " ar piedziedājumu "velns lai parauj Edgaru Šnepu"
Un ja runājam par kompleksiem ,man to nav,bet izskatās ka Tev ir ,jo joprojām domā ,ka esi neaizstājams...

  -1 [+] [-]

, 2011-07-19 15:12, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Esi kādreiz strādājis kolektīvā, nē vadījis kolektīvu, kura rezultāts ir atkarīgs no darbības komandā, un viens tur ir tāds, kurš galīgi darbu nedara tā kā tev gribas? Es nesaku, ka dara slikti, vai sliktāk, bet savādāk, nekā tev pieņemamams? Cik viegli ir tikt skaidrībā un nezaudēt sev patīkamo ritmu un pārliecību, tieši par tavu piedāvāto variantu pārējo acīs?
Tapēc arī Kambala nespēlēja ne pie Muižnieka, ne pie Bagatska tgd. Viņi negrib lieki cīnīties, nevis viņiem ir bail. Trenerim nav jāmacā tēviņš kā uzvesties, kā runāt ar cilvēkiem un kas ir profesionālas darba attiecības un savstarpēja cieņa un sapratne.
Nez Tu pirktu automašīnu, kurai būtu trīs parastie dzelzs diski un viens lietais disks. Tas ne kas, ka galīgi nepas kopā un viens lielāks par pārējiem, viens taču ir lietais, viņš labi izskatās?
varbūt trenerim nav jāmāca KK uzvesties, taču labs treneris ir arī labs psihologs un pedagogs, tāpēc Kambalas harmoniska iekļaušana sastāvā arī ietilpst treneru pienākumos....uzsvars uz vārdiņu harmonisku ...tas ir tā kā roka ar cimdu, lai kaza dzīva un vilks paēdis, vai arī kā vajadzīgo puzles gabaliņu ielikt vienīgajā pareizaja vietā - tā lai neizbojātu kopainu ....tas nav viegli - piekrītu, taču šādi sarežģīti momenti sastāva komplektācijā arī nosaka trenera kvalitātes(labs treneris un ļoti labs)...trenerim vienmēr ir jāņem vērā spēlētāju rakstura īpatnības, arī tad ja gadās smagi cilvēki, var atrast kopīgu valodu, bet ....ja grib to darīt ........acīmredzot Bagatskis negrib...Bagatskis ir normāls džeks, to es zinu taču viņam pietrūkst juvelieriska smalkuma komandas būvniecībā...

     [+] [-]

, 2011-07-19 15:16, pirms 13 gadiem
maris777 rakstīja: No Znaroka vismaz pāris gadus nebija kā no izlases spēlētāja nekādas jēgas,kamēr Vasiljevs sadūšojās un izmeta. No Kambalas tomēr jēga ir.
ar Znaroku vēl nebij tik traki.....tad jau drīzāk Maticins bija ''pārturētais''....

  +3 [+] [-]

, 2011-07-19 15:16, pirms 13 gadiem
Vai 32kg tiešām ir pārliecināts, ka Kambala vēlas spēlēt izlasē? Vienalga, grozās ap to Bagatskis, Šneps un co vai nē... Man galīgi nav ticības Kaspara vēlmei spēlēt izlasē.

  +2 [+] [-]

, 2011-07-19 15:21, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: varbūt trenerim nav jāmāca KK uzvesties, taču labs treneris ir arī labs psihologs un pedagogs, tāpēc Kambalas harmoniska iekļaušana sastāvā arī ietilpst treneru pienākumos....uzsvars uz vārdiņu harmonisku ...tas ir tā kā roka ar cimdu, lai kaza dzīva un vilks paēdis, vai arī kā vajadzīgo puzles gabaliņu ielikt vienīgajā pareizaja vietā - tā lai neizbojātu kopainu ....tas nav viegli - piekrītu, taču šādi sarežģīti momenti sastāva komplektācijā arī nosaka trenera kvalitātes(labs treneris un ļoti labs)...trenerim vienmēr ir jāņem vērā spēlētāju rakstura īpatnības, arī tad ja gadās smagi cilvēki, var atrast kopīgu valodu, bet ....ja grib to darīt ........acīmredzot Bagatskis negrib...Bagatskis ir normāls džeks, to es zinu taču viņam pietrūkst juvelieriska smalkuma komandas būvniecībā...
Piekrītu.
Piekrītu, ka Bagatskis nav nekāds dižais kadrs. Bet jauns vēl, un interese apgūt zināšanas ar ir. Sītais varētu būt tikai viņa pirmais cikls pie izlases, viņa zvaigzņu stunda būs kad nāks otreiz pie izlases, pēc gadiem desmit, ar visu lielo pieredzi.
Bet piekrītu tikai dālēji par trenera spējām ievietot, iestelēt kambalu komandā, lai viss rit gludi. Ir tomēr jābūt aprobežotam gailim, lai nerespektētu treneri un liktu viņam cīnīties ar tevi. Hierarhija tomēr ir jāievēro dzīvē. Un izlase nav saeima, kur katrai kustībai ir pretkustība. Mūsu spīduļi, pat Filā Džeksonā neklausītos un izdomātu kaut ko pa savam.

  -3 [+] [-]

, 2011-07-19 15:29, pirms 13 gadiem
Valdis Valters rakstīja: Drīzumā būs visas atbildes,versijas kopā ar Edgaru Buļu par Latvijas izlasi un arī par slaveno Buļu atskaiti,sekojiet,ceturdien būs!!!
Joptvajmaķ,nu gan laiki pienākuši.Lai nu ar ko diskutētu par šiem sāpīgajiem basketbola virtuves jautājumiem,bet ne jau ar stukaču...Valdiņ ,nāc pie prāta...šitais amatieris pamet Tavus izslavētos večus zem tanka, bet Tu tagad ēd kopā no viena šķīvja zupu...jocīgi,laikam labi maksā...
1 2 53 komentāri