Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Piedāvāju nopirkt vietu izlasē...

Piedāvāju nopirkt vietu izlasē...
Savulaik premjers Kalvītis palīdzēja sava dēla hokeja klubam, bet toreiz neviens viņam blatošanu nepārmeta.l Tagad, kad runa ir par izlasi, šo mecenātismu un ietekmi sauc par...

Ar lasītāju Dublinski izvērtās diskusija par Latvijas hokeja saimniecību. Viņš atsūtīja interesantu vēstuli, kurā galvenā doma bija – LHF ir korumpēta iestāde, kur vietu dažādu vecuma izlasēs var nopirkt.

dublinskis: Par rakstu "Lupatas hokeju nespēlē(-s)"
Sveiki!
Vai pastāv iespējamība kādreiz šajā portālā ieraudzīt analītisku rakstu par korupciju LHF? Tieši U-18 un U-20 izlasēs? Statistiski paskatoties - ko izlasē dara Kalvītis (protams, ka viņš to ir ''godam pelnījis'' , zinot, kas ir viņa tēvs)? Salīdzinoši pēc rezultivitātes, lietderības koeficienta, attiecīgā kluba, kurā šis jaunietis spēlē un pieredzes, kāpēc izlasē nespēlē Koba Jass? Statistika runā pati par sevi. Protams, ka es netieši runāju par Kārli Kalvīti, taču ir pietiekami daudz šādu un līdzīgu variantu.

Otrs, par ko gribēju izteikties - virsraksts ''Lupatas hokeju nespēlē(-s)'' - tad kāpēc, tie lupatas (salīdzinoši ar spēlētajiem , kuri netika iekļauti U-20 izlases sastāvā, daudzi tiešām ir lupatas uz viņu fona). Varbūt nelatvisko uzvārdu dēļ? Mēs cenšamies atdzīvināt hokejā latviskumu?
Paskatoties uz izlases sastāvu, neredzu praktiski nevienu nelatvisku uzvārdu.
K. Kalvītis spēlējot Ziemeļamerikas 95. līgā ir kļuvis par zvaigzni, tikai tāpēc, ka viņš tur spēlē? Kāpēc sastāvā nav iekļauts , piemēram, Vjačeslavs Movko, kurš kādā no spēlēm ir pamanījies gūt pat 17 punktus (11+6), protams, tas ir treneru ziņā.
Bet varbūt tāpēc, ka viņš ir krievs pēc uzvārda?"

Drosmīgas pārdomas, tāpēc atrakstīju
„Sveiks!
Domāju, ka latviskā un krieviskā pretnostatīšana tiek pārspīlēta. Maticins, cik atceros, nekad nav bijis baigais "latviešu fans". Ja kādas ir nopircis vietu komandā/izlasē, tad labprāt uzzinātu - cik ir jāmaksā, lai to izdarītu. Tagad mēs tikai tiražējam baumas. Prasu - cik jums vajadzētu iedot latus kādam LHF darbonim, lai pieminētais V.Movko spēlētu LV kreklā Kanādā? Priecāšos, ja saņemšu konkrētas atbildes.”

Gods godam, Dublinskis uz šo repliku atbildēja – jau piezemētāk, taču pārdomas bija interesantas.
„Iespējams, taču man bija saruna ar pāris hokejistiem (izlases kandidātiem), kuri vienkārši man skaidri un gaiši izteica savas domas. Respektīvi, kad biju mazāks, pastāvēja hokeja skola ''Aisbergs'', K.Kalvītis tik tikko kā bija iemācījies slidot, taču , kad viņa tēvs atnāca pavērot dēla spēles, atvasīte tika iestādīta pirmajā maiņā un tēvam vienmēr bija intriģējošas sarunas ar treneri.
Nevēlos teikt, ka Kalvītis ir maksājis kādam par to, lai viņa dēls spēlētu izlasē, taču vienkārši statuss runā pats par sevi, es domāju, ja situācija būtu tāda, ka būtu pāris ar praktiski vienlīdzīga līmeņa hokejistiem, es domāju, ka Kalvīša statuss noderētu. Turklāt, es nespēju neko pamatot , nedz par uzvārdiem, nedz par korupciju, taču vienkārši saskatu šādas, tādas nianses, kuras par to kaut nedaudz, taču liecina. Jo, galu galā, ja izlasē, kā izteicās Maticins, pusei ir jāiet uz šahu, tad kāpēc galu galā viņš šos šahistus ņem uz izlasi un atstāj malā tādus spēlētājus, kuriem ir daudz lielāks potenciāls un tas ir acīm redzami, gan uz papīra lapas spēlētāju statistikā, gan praksē - uz ledus.
Uzskatu, ka Maticins tiešām nav nekāds ''latviešu fans'', taču, pieļauju, ka lielu lomu tajā visā spēlē ''augstākās aprindas'' jebšu , tā saucamais Kira un citas spilgtas personības, kurām ļoti rūp Latvijas hokeja nākotne.
Nespēšu iepriecināt ar konkrētām atbildēm par to, cik daudz naudiņas man kādam vajadzētu iedot, taču uzskatu, ka tas netiek darīts tieši , kā, piemēram, kukuļdošana, un vēl - vai es būtu tas cilvēks, no kura, gadījumā, ja kas tāds vispār pastāv, tie cilvēki, kas par to ir atbildīgi, vispār ņemtu kukuli? Domāju nē.”

Tiktāl esam tikuši.
Dīvaini, ka šī nav pirmā reize, kad ap hokeja valstsvienībām vērpjas baumu vilnis no sērijas – blatņiki, korumpētie, zagļi utml. Vērojums par ekspremjera Kalvīša lomu ir daudznozīmīgs: viņš patiešām savulaik daudz darīja, lai minēto „Aizbergu” uzturētu jaunatnes hokeja apritē, piesaistīja līdzekļus, ko hokejā, starp citu, nav nemaz tik viegli izdarīt. Kāpēc tad neviens nekliedza, ka tas notiek? Jā, šajā komandā spēlēja viņa dēls, taču – vai dēls ir vainīgs, ka viņa tēvam ir šādas iespējas? Kurš vecāks to nedarītu, ja viņam būtu tāda rocība? Lasītājs mums liek novērtēt hokejista Kalvīša statistiku. Man gribētos, lai mēs tomēr vērtētu cilvēkus ne tikai uz papīra, bet arī darbībā. Ja Maticins ir tāds mīkstais, ka iekļāvis komandā spēlētāju, kura tēvam ir sakari – tad viņš nav normāls... Lipmans varētu palobēt šo variantu, taču arī viņš nav ar pirkstu taisīts – labi saprot, ka šādas lietas parasti nekur gaisā nepaliek, agrāk vai vēlāk tāpat uzpeldēs. Vispār – visstulbāk jūtas puika, jo viņš taču tikai spēlē hokeju, nevis piedalās sastāva organizēšanā.

Diemžēl visā pasaulē jaunatnes un junioru hokejā valda līdzīgas kaislības. Mums savā ziņā gan ir, gan nav paveicies, ka esam tik knapi ar resursiem – varam lamāt tikai Kalvīti, jo aiz viņa labākajā gadījumā ir viens, varbūt vēl viens pretendents. Neticu, ka tas otrs – ja tāds vispār ir! – atbilstu izlases jeb labākās komandas kvalitātēm. Latvija nav tik bagāta. Ja jaunajam Kalvītim ir iekšā, viņš hokejā paliks un vēl uzspēlēs. Taču drīz šajā spēlē pie izlašu apvāršņa parādīsies jaunais Tambijevs, Cipruss, Naumovs – skaidrs, ka vienam otram uz mēles būs sakāmais par „viņi jau spēlē tāpēc, ka tēvi sarunāja” vai „tēvs droši vien aizgāja pie Kirova un piedraudēja”... Protams, ka komandu atbalstītāju loma vienmēr tiks uztverta ar aizdomām un zemtekstiem, protams, ka ir gadījumi, ka vājāks treneris vienkārši nespēj atteikt un pats ielien devējam vienā vietā, taču kopumā - visi grib uzvarēt, nevis vienkārši uztaisīt smuku komandu, ar skaistiem krekliem un ārzemju braucieniem. Arī biezais, ja tāds vispār ir, grib gūt vārtus un vinnēt, vai - vismaz to novēl savam dēlam.

Cita lieta, ja patiešām tiek spēlēts negodīgi, bet – tad ir jābūt faktiem, nevis emocijām. Nav ko ņaudēt mājās palicējiem – ja esat tik labi, agrāk vai vēlāk sevi pierādīsiet. Varbūt pat labi, ka netikāt iekļauti komandā, kuru Kanādas hokeja skauti tagad sauc par lielo čempionāta pārpratumu... Puse no komandas taču domāja, ka Kanādā viņus pamanīs. Patiešām, pamanīja... Tāpēc piedāvāju darījumu: ja joprojām uzskatāt, ka Latvijas izlasē viss ir pērkams, esmu gatavs dabūt naudu, lai jūsu lolojumam nopirktu vietu šajā komandā. Pierādiet, ka tas tā notiek! Jums ir finansiālie resursi – rīkojaties! Savu pieteikumu sūtiet uz epastu armandsp@nra.lv.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-29 11:27, pirms 15 gadiem
Nevajag jau arī maksāt. Izlases treneri parasti liek savējos. Piemērs: kaut kad atpakaļ bija vienai izlasei zbori. Spēlēja komanda A pret B. Bija saaicināti puikas no visas Latvijas. Tad kas notika- Rīdzinieki spēlēja pa savām ierastajām maiņam, bet lauciniekus salika 3 un 4 maiņā un nemitīgi mainīja. Tas nozīmē tev jāpārlēc pār sēžamvietu lai tiktu kaut kur. Puši arī nav dumji, šo redzot atmet ar roku visam. Arī šī ir sava veida vietas pirkšana.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 11:27, pirms 15 gadiem
Kaut kaa tomeer neticas, ka maajaas palika galvas tiesu paaraaki hokejisti! Žurnālisti jau sen būtu visu gaismā iznesuši.
Drīzāk vairākumam gribās ticēt, ka ar LV hokeja saimniecību nav tik švaki kā parādīja šis divas spēles.
Bet kur ir problēma kāpēc Lipmanu nevar nomainīt? Latvijas hokejā ir tik spēcīgi cilvēki! Valsts Prezidents Ulmanis, Ex premjers Kalvītis. Teorētiski cilvēki ar sakariem, milzu darba spējām, spējām pieņemt lēmumus, plānot, attīstīt...... Bijušās valsts augstākās amatpersonas. Nu kāpēc to hokeja saimniecību nevar savest kārtībā ?

  +3 [+] [-]

, 2009-12-29 11:31, pirms 15 gadiem
pelikans rakstīja: Kaut kaa tomeer neticas, ka maajaas palika galvas tiesu paaraaki hokejisti! Žurnālisti jau sen būtu visu gaismā iznesuši.
Drīzāk vairākumam gribās ticēt, ka ar LV hokeja saimniecību nav tik švaki kā parādīja šis divas spēles.
Bet kur ir problēma kāpēc Lipmanu nevar nomainīt? Latvijas hokejā ir tik spēcīgi cilvēki! Valsts Prezidents Ulmanis, Ex premjers Kalvītis. Teorētiski cilvēki ar sakariem, milzu darba spējām, spējām pieņemt lēmumus, plānot, attīstīt...... Bijušās valsts augstākās amatpersonas. Nu kāpēc to hokeja saimniecību nevar savest kārtībā ?
Koziols jau mēģināja...

  +4 [+] [-]

, 2009-12-29 11:34, pirms 15 gadiem
anjo rakstīja: Iznāktu ideāla maiņa - Kalvītis, Šlesers, Ušakovs + Segliņš, Repše
nevar būt gan šlesers, gan ušakovs- varbūt tikai šlesakovs

     [+] [-]

, 2009-12-29 11:46, pirms 15 gadiem
Domāju, ka zināms spiediens paņemt kādas prominences dēlu komandā pastāv, bet ir pāris lieli BET.
1) Mājās pilnīgi noteikti nepaliks patiešām talantīgi džeki. Nu, nebūs tā, ka mums ir jauns Krosbijs, bet viņu nepaņem, jo ir vairāki a la Kalvīši. Tātad, komandas sniegumu šī situācija palielam neietekmē jebkurā gadījumā.
2) Neņems prominences atvasi, ja viņš būs pilnīgs tizlenis. Tātad, kaut kas ir jāprot un, cik esmu runājis ar pāris hokeja cilvēkiem, kas atšķirībā no daudziem komentētājiem patiešām ir redzējuši, kā Kalvītis spēlē, zināja teikt, ka uz robežas viņš ir, bet kopējo spēli nekādā gadījumā nebojā.

Līdz ar to, ja varam runāt par kādu negodīgumu, tad tikai par to, ka kāds ne pārāk talantīgs hokejists tika uz izlasi, bet cits netika. Un godīgi sakot tam nav nozīmes, jo no U20 komandas maksimums 10 spēlētāji turpinās hokejista karjeru un tie nebūs šie uz robežas balansējošie spēlētāji. Un, lai cik tas skarbi neskanētu, tad, ja trenerim ir izvēle starp diviem vairāk vai mazāk līdzīgiem 4. maiņas spēlētājiem, tad lai viņš ņem to, kas vismaz nodrošinās izlasei labākus materiālos apstākļus, jo komanda no tā ne paliks labāka, ne sliktāka. It īpaši šajos sarežģītajos laikos.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 11:56, pirms 15 gadiem
Ha Ha, nevajag jau ņemt uzreiz Kalvīti

Ir arī klusā Zvaigzne - Gritāna jaunskungs.

Trīsreiz var minēt, kā fāters nopirka trenerim mašīnu, lai dēls no kkādas ASV pseidolīgas tiktu izlasē.

     [+] [-]

, 2009-12-29 12:02, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Piekrītu neaizmirsīsim arī to ka savulaik komentāros visi Kuldu sauca par blatņiku...
Taču piekritīsi, ka daži Maticina lēmumi ir tādi, kuri izraisa nelielu neizpratni...
Loģiski, es pats šos jautājumus uzdevu....

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 12:03, pirms 15 gadiem
jāsāk jau vispār ar to kas vispār Latvijā var spēlēt hokeju? ja vecāki vēlas, lai viņu atvase spēlē hokeju ir jābūt normāli mateirāli nodrošinātai dzīvei un baigajiem entuziāstiem.. arī lietots maksā. kas tagad vispār nemaksā. Ja paraugās uz u20, tad tur visiem ir stabilas finansālas aizmugures. bet šajā vietā rodas divdomība. ir zemiski nopirkt neeksisējošu talantu. ar to cīnities ir gandrīz neiespējami. kam vairāk naudas, tas arī dabū vairāk. nepareiza, bet tomēr realitāte.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 12:06, pirms 15 gadiem
Es teiktu tā. Visi izlasē ir vienlīdzīgi, bet daži tomēr vienlīdzīgāki.
Pieļauju, ka tas notiek visās izlasēs un arī vienkāršās komandās.
Katram trenerim ir savi mīluļi, tas principā ir viens un tas pats. Kāda starpība vai treneris piever acis uz kāda liela sponsora atvasi, vai uz kāda bērnības čoma atvasi.
Znaroks par visu varu izlasē grib Karsumu, arī paņēma, kautgan praktiski neko enzin par viņa kondīciju un formu. Znaroks paņema izlasē Naumovu, kapēc? uz kāda pamata? Vienkārši viņš gribēja un paņēma, veci čomi, nopelnījis vietu ar iepriekšējiem rezultātiem, treniņos ko labu paveicis. Lieku visu šo vienā maisā ar to pašu Kalvīti U-20 sastāvā.
Kā jau autors teica, nāks jaunie Ciprusi, Tambijevi utt. Un viņus tiešām ņems tai komandā, jo tēvi taču bija labi, ja nu šie puikas arī atveras, ja nu tēvs ko labu iemācījis, ja nu pēc pāris gadiem uzspīd... Hokejisti atbirst pie pieaugušo izlases sliekšņa, juniori ir daudz un dažādi...
Pāris tādi kadri ir visur, arī citos kontinentos un citos sporta veidos.
NBA - kādēļ, NY Knicks paņēma sastāvā Juingu junioru?
Vienīgi, ka viņš izrādījās tik knaps un krita ārā no sastāva, ka tiešām nācās atšūt

     [+] [-]

, 2009-12-29 12:07, pirms 15 gadiem
Pisļigins Vladislavs rakstīja: Ha Ha, nevajag jau ņemt uzreiz Kalvīti

Ir arī klusā Zvaigzne - Gritāna jaunskungs.

Trīsreiz var minēt, kā fāters nopirka trenerim mašīnu, lai dēls no kkādas ASV pseidolīgas tiktu izlasē.
Er.........

  +2 [+] [-]

, 2009-12-29 12:47, pirms 15 gadiem
Vienkārši - paies laiks kamēr daži jaunbagātnieki sapratīs, ka visu, piemēram, talantu, nevar nopirkt par naudu un lietas sakārtosies. Savukārt, slavu, ko tik ļoti kārojas, var dabūt arī visādos vietējos šovos, izrādot savu skapju saturu un klubos spaidot silikona pupus . Tā gan nebūs tāda, kā gribētos, bet ...... atbilstoša. Un tad izlasei augs jauna maiņa -tāda, kurai nekas nebūs par grūtu un kuru vecākiem durvīs nebūs jātur sava kāja, lai bērns var iesoļot vietā, kura reāli pienāktos citam.

     [+] [-]

, 2009-12-29 12:55, pirms 15 gadiem
Jau tiktāl esam aizmuldējušies,ka nelatviskie uzvārdi sāk traucēt.Normāli,ja cilvēku skata pēc spēlētprasmes,nevis uzvārda. Maksu jau nu nekādi par "latviešu nacionalistu" nevarētu nosaukt!!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-29 13:01, pirms 15 gadiem
turboezis rakstīja: Vietu nemaz nevajag pirkt -sistēmu var vienkārši degradēt ar netalantīgiem un viduvējiem sportistiem, kas nekad nebūs zvaigznes. ja nu vienīgi savā dīķi. Bet tie īstie talanti tiek norakti jau 13, 14, 15 gados, kad saprot, ka pirmajā maiņā iet -vispirms, naudas maki un kādi, kas netraucē (nepretendē uz konkrēto pozīciju). Un tad jau -ap 20 kādi ir -tādi ir - neviens pakausī neelpo un netraucē un par vietu izlasē nav jāuztraucas. Bet -par to vietas pirkšanu -nu tik prasti tās lietas arī pie mums nenotiek -ka kāds uz stūra kafūzī satiekas un iedod diplomātu ar naudu. Vienīgā problēma - ar viduvējībām Pasaulē neko vairāk par vietu kādā zemākā grupā nedabūsim. Turklāt - diez vai pārāk pārtikušā ģimenē loloti hokejisti būs gatavi fanātiski spēlēt , riskējot ar savu veselību, un izskatu. Vienkārši, viņiem jau viss ir, kāpēc kko pazaudēt -kaut vai tas ir laukumā zaudēt zobs vai lauzts deguns. Labāk lēnāk - tā pa smuko.
100%par jūsu komentu!Tieši tāpat tiek komplektēta arī lielā izlase.Znaroks jau kopš U-20 laikiem vietu sakārtojis daudziem sev tīkamiem hokejistiem,kuri turpina spēlēt arī lielajā izlasē kā itkā neaizvietojami.Lielākā daļa no viņiem nespēj noslēgt līgumus nevienā no vadošajām Eiropas līgām,aiz borta atstājot spēlētājus,kas ir sasnieguši daudz vairāk - tātad jau pēc formulas ir labāki.Diezin,vai uz OS ir sakomplektēta iespējami spēcīgākā izlase.Tas,ka Znaroks nemāk,vai negrib labākos izmantot,tā jau ir viņa kā trennera problēma.Kā var aiz borta astāt NHL,AHL,KHL un Eiropas EXTRAlīgas spēlējošos,tanī pat laikā gadiem izlasē turot spēlētājus kuri tā arī augstāk par mūsu pašu pīļu dīķi netiek,kas laimi ir izmeklējušies visās pasaules malās,bet tā arī nekur nav aizķērušies.

     [+] [-]

, 2009-12-29 13:09, pirms 15 gadiem
tieši tā - puika jau nav vainīgs. Jums piedāvātu spēlēt izlasē - teiktu nē?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-12-29 14:04, pirms 15 gadiem
NU - par sistēmu runājot - Kanādā, Skandināvijas valstīs un vēl šur tur -tā ir normāla - to var redzēt pēc rezultātiem. Bet šis patlaban, izskatās kā viens no banānu republikas variantiem, kad uz ziemas olimpiskajām spēlēm brauca kādas cilts virsaiša radinieki, lai sēstos bobā un pa trasi trauktos pretim pēdējai vietai. Citi jau ar gribētu, varbūt , pat, labāk iestumtu to kasti, bet kas tad mauriņu pļaus un bifeļus ganīs..........

  +3 [+] [-]

, 2009-12-29 14:30, pirms 15 gadiem
to Puče:vēl šajā rakstā varēja paanalizēt,kapēc tiek izlasē iekļauti 91.g.dz.,kur būtu jābūt 90-iem.Jā piekrītu,īpaši talantīgie ,nav problēmu,bet nejau gandrīz puse komandas.Kā zinām jauniešu vecumā,gads ir liela nozīmē,netikai fiziskā plānā,bet arī psiholoģiskaja ziņā.(AUGUMA CM,KG,PIEREDZE UTT.)Protams,tajā visā saskatatu netikai korupcijas pazīmes,bet savu, ,junioru,,bīdīšanu un bezatbildību ,jā savas valsts priekša.Bet ,ko tur par tik augstām matērijām,kā valsti,godu,atbildību,mūsu sabiedrībā vēl līdz tam ir jāizaug visos līmeņos.......diemžel!

  -2 [+] [-]

, 2009-12-29 15:23, pirms 15 gadiem
nu un ko tam puikam tagad darīt, ja viņa uzvārds ir Kalvītis? vairs nespēlēt hokeju? ieslēgties mājā un vispār ārā nerādīties, ka tik kāds kaut ko nepadomā?

kaut kā stulbi sanāk - ja Tev ir atpazīstami vecāki, Tu principā nevari darīt NEKO, jo jebkuri sasniegumi tiks pasniegti kā vecāku pirksts...

konkrēti šajā U20 izlasē es pagaidām negribētu teikt, ka tieši Kalvītis būtu ar kaut ko sliktāks par citiem, lai tā uzreiz varētu teikt, ka viņš tur ir tikai tāpēc, ka uzvārds tāds... beigsies turnīrs un tad arī vērtēsim, ko kurš tur ir sastrādājis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 16:09, pirms 15 gadiem
Jebkuru atpazīstamu personu ģimenes locekļu gaitas tiek apspēlētas medijos -visā Pasaulē, visās zemēs, kaktos un sādžās. Tā ir realitāte bez izņēmumiem. Vai nu sencīšiem jābūt superīgiem, kurus visi mīl, vai pēcnācējiem super talantīgiem un veiksmīgiem. Jebkurā citā gadījumā - tas nav vienkārši. Pat, ja neesi princis Čarls..............

     [+] [-]

, 2009-12-29 17:12, pirms 15 gadiem
Armand, lai šīs diskusijas nebūtu, vajadzēja vienkārši sadabūt no Maticina aizpildītu tabuliņu ar 2 ailītēm - "spēlētāja Vārds Uzvārds" un "Pamatojums, kāpēc izvēlēts spēlēšanai izlasē" - pieliekam šito pie dēļa un visiem viss skaidrs - tie ir mūsu labākie...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-29 17:33, pirms 15 gadiem
Pūst,..viss pūst....un no galvas........

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 17:47, pirms 15 gadiem
Zivs pūst no galvas,bet tīra to no astes...tā teikt,suņi rej,bet karavāna iet tālāk!

     [+] [-]

, 2009-12-29 17:57, pirms 15 gadiem
Piedod, bet nevajag jau nemaz izlases līmeņa spēlētājus gadus jaunākus, bet gan pamēģiniet paskatīties, kas būtu ja savā starpā uzspēlētu jebkuras komandas ar vienu gadu starpību. Šie rezultāti arī parasti ir graujoši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-29 18:58, pirms 15 gadiem
turboezis rakstīja: Vietu nemaz nevajag pirkt -sistēmu var vienkārši degradēt ar netalantīgiem un viduvējiem sportistiem, kas nekad nebūs zvaigznes. ja nu vienīgi savā dīķi. Bet tie īstie talanti tiek norakti jau 13, 14, 15 gados, kad saprot, ka pirmajā maiņā iet -vispirms, naudas maki un kādi, kas netraucē (nepretendē uz konkrēto pozīciju). Un tad jau -ap 20 kādi ir -tādi ir - neviens pakausī neelpo un netraucē un par vietu izlasē nav jāuztraucas. Bet -par to vietas pirkšanu -nu tik prasti tās lietas arī pie mums nenotiek -ka kāds uz stūra kafūzī satiekas un iedod diplomātu ar naudu. Vienīgā problēma - ar viduvējībām Pasaulē neko vairāk par vietu kādā zemākā grupā nedabūsim. Turklāt - diez vai pārāk pārtikušā ģimenē loloti hokejisti būs gatavi fanātiski spēlēt , riskējot ar savu veselību, un izskatu. Vienkārši, viņiem jau viss ir, kāpēc kko pazaudēt -kaut vai tas ir laukumā zaudēt zobs vai lauzts deguns. Labāk lēnāk - tā pa smuko.
tieši tā- tā 'pirkšana' jau notiek daudz agrāk, nevis tagad, ļaujot sīkajam treneties pie labakajiem treneriem utt (vai- vispār trenēties). Tagad, kā pareizi saki, konkurences jau nav- tie, kas būtu varējuši, netika spēlēt, un, gribi negribi, Kalvitis vinjiem aizgajis garam meistariba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-29 19:21, pirms 15 gadiem
Vutuļs Mokins rakstīja: Nu redz tād būs strīds par to vai tas spēlētājs tiešām ir tik labs kā treneris viņu apraksta! Ja vispār tādu lapiņu ir reali dabūt!
Kad būs tabuliņa, tad arī runāsim... Tagad ir tikai minējumi. Kādi nu ir, tādi nu ir tie minējumi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-29 21:16, pirms 15 gadiem
Zinu, ka hokēja skolās tā notiek, ka senči palīdz finansiāli un tad to bērni kaut arī nav labākie, bet tiek tomēr paņemti līdzi uz turnīriem utt.

Un ja jau tas notiek kā teikt pašā hokēja piramīdas apakšā jeb skolās, tad protams, ka pastāv pamatotas aizdomas, ka šāda sistēma turpinās arī jau augstākā mērogā respektīvi jau izlasēs.

Bet tā taču notiek ne jau tikai hokējā, tā taču notiek Latvijā arī daudzās mācību skolās, kur ja kādam draud nesekmība, izslēgšana no skolas vai arī netiek uzņemti ar atzīmēm, tad pēc kādas klases remonta, datoru iegādes datorklasei vai sporta laukuma izbūves kautkā tās problēmas izzūd un viss nokārtojas.

Piekrītu tiem, kas domā ka ne jau visa tā sistēma ir tik "melna" bet pastāv droši vien tā attiecība 90 pret 10 kad 90% izvēlas pēc izdarītā un tad 10 % pēc abpusēja izdevīguma gan skolai gan audzēknim.

     [+] [-]

, 2009-12-29 23:17, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: viena lieta ir kad mazo kalviti aisberga pacel uz pirmo mainu, bet pavisam kautkas cits ir ja vinu pa blatu dabu ieksa izlase.
bet raksts tiesam labs, ir japadoma netikai par sevi, bet ari par pasu kalviti kurs iet laukuma zinot, ka latvija vinu neatbalsta un sauc par blatniku
Teoreetiski jau doma ir taa pati.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-30 00:07, pirms 15 gadiem
Puče, mierīgāk!
Lūk, te būs cilvēka, kas pazīst šīs izlases spēlētājus, komentārs:
baltgames.lv: Правда о сборной по хоккею Латвии U20 ::...