Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Ļaujiet Latvijas izlasi komplektēt Namejam!

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Ļaujiet Latvijas izlasi komplektēt Namejam!
Nolanam ir tikai divas iespējas: Helsinki un Soči, vai tikai Helsinki...
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Jo tuvāk nāk Soču olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrs, jo karstāk kļūst Raunas ielā un karstāki paliek arī hokeja fanu prāti. Piektdien, kad parādījās ziņa, ka Teds Nolans izlasē neņem Galviņu, Meiju un Džeriņu, viena daļa bija neizpratnē. Par Galviņu daudz maz skaidrs, bet Meija un Džeriņš...

"SA+" jautājumu sadaļā diskutēju ar dažiem, dažs piezvanīja. Ka izlasi nekomplektējot godīgi. Diskusijās ar dažiem liepājniekiem, tika pat ieteikts jau tagad uz Soču turnīru izlasē iesaistīt aizsargu Siksnu, uzbrucējus Kuzmenkovu un Mickēviču.

Visražīgākais "SA+" diskutētājs Namejs (kādreiz arī Gena&Traktors vai Ivars) kā vienmēr zināja, kas darāms. Proti. Citāts: "Negribu nevienu ne aizstāvēt, ne arī noliegt, bet patreizējā reālā LV vieta pasaules un KHL kontekstā parāda to, ka mūsu hokeja funkcionāru domu gājieni ir pilnīgs buļļa sūds. Un šeit nav runa par to, vai ir vai nav kādi liepājnieki LV izlasē, bet gan tajā, ka visa izlases komplektācija ir pilnīgā pakaļā. Un nevajag man stāstīt, ka ka mums visi labākie spēle izlasē u.t.t. Nē, mums izlasē spēlē par veciem nopelniem vai avansā? Nolans beidzot nolika dažus pie vietas, un viena daļa hokeja cienītāju nesaprašanā - kā tad tā, tādi spēlētāji, bet Nolans neņem viņus izlasē??! Pusi no šīs izlases kandidātiem no tās jādzen ar sūdainu koku, jo savādāk mums labāks nekas nebūs vēl ilgi."

Varbūt kāds iedomājas, ka izlasē nonācis jauns galvenais treneris, nostājas tuksneša vidū un sauc: "Eēē, izlases kandidāti! Kur jūs esat? Šurp pie manis!" Skaidrs, ka Nolanam pērn nonākot Latvijā bija padomdevēji. Vispirms jau izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks, protams, arī Arturs Irbe un vēl viens otrs. Zinot no Latvijas hokejistiem tikai pāris cilvēkus (Karsums, Bārtulis, Daugaviņš), Nolans sava darba sākumā strādāja pēc Baldonieka saraksta (tā bija arī Lindstrēma ēras pirmsākumos). Ja cilvēks ir lasītpratējs, tad loģisks solis ir papētīt sastāvu, kas bijis dažos iepriekšējos čempionātos. Neba nu iepriekšējais treneris bijis tāds auns, ka lielos talantus atstājis ārpusē, komandu komplektējot tikai no blatņikiem vien. It sevišķi Latvijas apstākļos, kad izlasei reāli atbilst apmēram 40 spēlētāju meistarība.

Turklāt interneta jūrā iespējams uzzināt, kurās līgās un kādos klubos spēlē labākie mūsu leģionāri. NHL, KHL, Somija, Zviedrija, Šveice, Vācija, AHL, Kanādas junioru līga utt. Var, protams, urbt vēl dziļāk un pētīt kandidātus Baltkrievijā, Kazahstānā, Slovākijā un pat Latvijas virslīgā. Kā to pirms viena, liekas, pirms 2002. gada pasaules čempionāta gribēja darīt Lindstrēms, piedāvājot uz nometni uzaicināt piecus rezultatīvākos spēlētājus. Pamanot piecniekā Guntaru Pasti, Lindstrēma konsultants ieteicās, ka šis jau nu gan nenākšot. Zviedrs tā arī kādu laiku bija nesaprašanā, kāpēc Guņa nenāks uz treniņnometni.

Nolanam gan pērn, gan šogad bija tā laime būt kopā ar Latvijas U-20 izlasi pasaules čempionātā un gūt priekšstatu par jauno audzi. Plus laba iespēja šad tad pavērot "Dinamo" spēlētājus. Divas trīs reizes nedēļā LHF preses sekretārs Māris Gorbunovs piegādāja Tedam uz Kanādu videokonservus, ar "Dinamo", citos KHL klubos spēlējošo un Eiropas leģionāru padarīto.

Ierodoties uz pirmo treniņnometni, Nolans nebija kā balta lapa, bet ar šādu tādu informāciju. Nometnē, bet jo sevišķi pārbaudes spēlēs viņš ar savu aci vērtēja, kas ir kas, un tur viņam palīgi bija Artis Ābols un Viktors Ignatjevs. Pirms pasaules čempionāta Stokholmā šādi tika pamanīts Miks Indrašis un tur lielākie nopelni esot tieši Ābolam un nevis Nolanam, kā tas jau iegājies Latvijas hokeja jaunlaiku hrestomātijā. Nolans nav arī Rolanda Ķēniņa atklājējs. Pirms Stokholmas indiānis pat sliecās, ka Ķēniņš nebūtu jāņem izlasē.

Vislabāk savus padotos var iepazīt kaujā, krīzes situācijā, vai Nolana gadījumā - pasaules čempionātā. Jau pēc pirmās spēles rezervistos nokļuva Roberts Bukarts, pēc tam viņam bija vēl viena iespēja, taču arī to Bukarts neizmantoja, kā pirmais nonākot to pulkā, ko Nolans uz izlasi vairs negribētu aicināt. Skaidrs, ka pēc Stokholmas viņam ir savs viedoklis par katru no tur spēlējušajiem, taču, kā tas pieņemts okeāna tajā pusē, arī Tedis ar negatīvo kritiku publiski neaizraujas. To iespējams tikai nojaust kontekstā, vai tad, kad kāds it kā stabils izlases spēlētājs vairs netiek aicināts uz izlasi. Nezinu, vai dažs neaicināto sarakstā nonācis arī tādēļ, ka Zviedrijā pirms spēles ar Norvēģiju niekojās ar alkoholu. Viens no piecnieka vēl rīta treniņā smaržojis kā mārks...

Kā zināms, Stokholmā Latvijas izlasē traumu dēļ nebija visu labāko (Karsums, Dārziņš, vēl viens otrs). Tāpēc Nolans ļoti vēlējās, lai uz vienu no abām novembrī notikušajām spēlēm Latvijas izlases būtu iespējami spēcīgākajā sastāvā. Neizdevās, jo nebija Dārziņa, Rēdliha - tā, kurš leģionārs, Bārtuļa, Galviņa (it kā menisks, bet slidoja "Dinamo" treniņā...) Uz decembra turnīru Francijā Nolans nemaz nebija plānojis vest labāko sastāvu, toties bija gan daudz no otrā ešelona (Saviels, Jerofejevs, Porejs, Jakovļevs, Biezais, Bičevskis, Bajaruns, A. Ozoliņš). Pietiekami plaša izvēle. Ja nekļūdos, tad pie indiāņa ugunskura nav sēdējis tikai Dārziņš.

Ņemot vērā visu iespējamo informāciju, kas viņam ir, Nolans jau pasen izdarījis savu izvēli un zina, ar kuriem viņš mēģinās dabūt Sočus. Pretējā gadījumā - pēc Helsinkiem - sveiki...

Vai Nolans izvēlējies pareizos kareivjus? Varbūt.
Ja izlasi komplektētu es, droši vien būtu dažas izmaiņas. Taču nekādā gadījumā es neuzskatu kā Namejs, ka "pusi no šīs izlases kandidātiem no tās jādzen ar sūdainu koku, jo savādāk mums labāks nekas nebūs vēl ilgi." Aizdzīt jau ir viegli, grūtāk ir ar atpakaļ atdzīšanu...

Katrā ziņā Nolanam ir tikai divas iespējas:
1) uzvarēt šajā turnīrā un redzēt Sočus;
2) neuzvarēt, un apmierināties ar Helsinku apskati.

Vairāk par sastāva izvēli mani uztrauc trīs citas lietas:
1) izlasē nav neviena vietējā trenera un diezin vai tulks to var aizstāt;
2) Nolans var nenovērtēt Francijas izlases spēku;
3) Kazahstānas izlasi vada pieredzējušais un viltīgais Vladimirs Krikunovs.

     [+] [-]

, 2013-01-29 11:53, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tas bija vairāk domāts Ivaram...
Man pašam būtu interesanti paskatīties šos kadrus kādā pārbaudes spēlē, bet tiešām neredzu jēgu testēt 30gadīgus džekus, kas visu mūžu situšies pa anglijām un kazahstānām.

     [+] [-]

, 2013-01-29 12:30, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Edijs garām - viņš ir savā vietā un izlasē labi ja 7 maiņā, savos spēka gados ir pārbaudīts, Hartmanim ir bijušas gana daudz iespējas dotas, baigais skrējējs, bet... Ozoliņu liekas ka kaut kad testēja, Zembergs būtu interesants pārbaudāmais, par Demiteru pat nav ko teikt varbūt arī japārbauda, lai Tev mierīgs prāts, bet 99% iespējamība ka viņš būtu trešās izlases pirmās vai otrās mainas aizsargs.
Pag, vai šos džekus ir pārbaudijis Nolans? Ja viņiem spēle negāja pie Znaroka, tad tas nenozīmē, ka viņiem nevarētu aiziet pie Teda.
Cik tam čeham bija gadi,kurš aizpērn pirmo reizi spīdēja čehu izlasē PČ. Gadījumā ne 40? Cik nav tādu gadījumu,ka spēlētājs savu patieso varējumu parāda pēc 30+?
Un mana pamatdoma nepārtraukti visam-konkurences radīšana LV izlases spēlētāju sastāvā. Ja spelētājs tiek norakstīts nemaz to nepārbaudot,tad nekāda konkurence izlasē nespīd.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 13:10, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag, vai šos džekus ir pārbaudijis Nolans? Ja viņiem spēle negāja pie Znaroka, tad tas nenozīmē, ka viņiem nevarētu aiziet pie Teda.
Cik tam čeham bija gadi,kurš aizpērn pirmo reizi spīdēja čehu izlasē PČ. Gadījumā ne 40? Cik nav tādu gadījumu,ka spēlētājs savu patieso varējumu parāda pēc 30+?
Un mana pamatdoma nepārtraukti visam-konkurences radīšana LV izlases spēlētāju sastāvā. Ja spelētājs tiek norakstīts nemaz to nepārbaudot,tad nekāda konkurence izlasē nespīd.
Ivar! Nesaprotu smieties vai raudāt....
Vēl neloģiskāku salīdzinājumu nevarēji iedomāties – tas ir Petrs Nedveds, par kuru tu raksti – 14 sezonas NHL, pārējās CZE extralīga.
2011/12 gada sezonā, kad viņš debitēja CZE izlasē un PČ, viņam CZE Extralīgā 3 balvas:
- Czech Extraliga Most Assists 11/12
- Czech Extraliga Most Points 11/12
- Czech Extraliga Player of the Year 11/12

  +2 [+] [-]

, 2013-01-29 13:22, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ivar! Nesaprotu smieties vai raudāt....
Vēl neloģiskāku salīdzinājumu nevarēji iedomāties – tas ir Petrs Nedveds, par kuru tu raksti – 14 sezonas NHL, pārējās CZE extralīga.
2011/12 gada sezonā, kad viņš debitēja CZE izlasē un PČ, viņam CZE Extralīgā 3 balvas:
- Czech Extraliga Most Assists 11/12
- Czech Extraliga Most Points 11/12
- Czech Extraliga Player of the Year 11/12
vienkārši jau demagogs aizgāja auzās pilnīgās ar šo piemēru.
ar viņu vispār nav jēgas strīdēties. pilnīgi nekādas izpratnes par sportu.
Nedveds debitējis
Viņš savulaik izvēlējās spēlēt Kanādas izlasē un uz pensijas vecumu atbrauca uz dzimteni uzspēlēt un pie viena beidzās 4 gadu termiņš hokeja pilsonības maiņai
Ja jau tā tad mums vajag pārbaudīt M.Knubli

  +3 [+] [-]

, 2013-01-29 13:34, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag, vai šos džekus ir pārbaudijis Nolans? Ja viņiem spēle negāja pie Znaroka, tad tas nenozīmē, ka viņiem nevarētu aiziet pie Teda.
Cik tam čeham bija gadi,kurš aizpērn pirmo reizi spīdēja čehu izlasē PČ. Gadījumā ne 40? Cik nav tādu gadījumu,ka spēlētājs savu patieso varējumu parāda pēc 30+?
Un mana pamatdoma nepārtraukti visam-konkurences radīšana LV izlases spēlētāju sastāvā. Ja spelētājs tiek norakstīts nemaz to nepārbaudot,tad nekāda konkurence izlasē nespīd.
Ivar, vienmēr varēs atrast kādu kuru Nolans nav pārbaudījis. Es jau 20 gadus gaidu zvanu no Baldonieka, pats zvanīt kautrējos Labāk uztaisi sarakstu cik džekus Nolans ir pārbaudījis, savādāk liekas ka tagad Tu vaimanā tik tapēc lai pasēdētu opozīcijā.

p.s. Ar "to čehu" Tu pamatīgi izgāzies

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 13:34, pirms 12 gadiem
Kopumā, no kadriem (kuri nav pārbaudīti) vienīgie, kuri spēlē kaut cik vērā ņemamā līmenī un būtu pārbaudāmi pavasarī ir Edgars Kļaviņš un Ozoliņš no britu čempja.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 14:12, pirms 12 gadiem
Edgars rakstīja: Kopumā, no kadriem (kuri nav pārbaudīti) vienīgie, kuri spēlē kaut cik vērā ņemamā līmenī un būtu pārbaudāmi pavasarī ir Edgars Kļaviņš un Ozoliņš no britu čempja.
Vēl nāk prātā Vilkoits – SVK extralīga, vājākās komandas 1. maiņa...
Vienīgi, kur tiešām var piekrist Ivaram, ka Tedis vismaz pieklājības pēc varēja aizbraukt uz kādu LM spēli, tomēr Latvijas 2. stiprākā komanda, varbūt kāds jaunais iekrīt acīs un priekšdienām...

  -3 [+] [-]

, 2013-01-29 14:15, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ivar! Nesaprotu smieties vai raudāt....
Vēl neloģiskāku salīdzinājumu nevarēji iedomāties – tas ir Petrs Nedveds, par kuru tu raksti – 14 sezonas NHL, pārējās CZE extralīga.
2011/12 gada sezonā, kad viņš debitēja CZE izlasē un PČ, viņam CZE Extralīgā 3 balvas:
- Czech Extraliga Most Assists 11/12
- Czech Extraliga Most Points 11/12
- Czech Extraliga Player of the Year 11/12
Lasi uzmanīgi!
Viņš CZ IZLASĒ DEBITĒJA 40 gadu vecumā.
Un tur nebija runas par to kur un kā viņš ir spēlējis.

  +5 [+] [-]

, 2013-01-29 14:27, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lasi uzmanīgi!
Viņš CZ IZLASĒ DEBITĒJA 40 gadu vecumā.
Un tur nebija runas par to kur un kā viņš ir spēlējis.
Ivar, atkal auzas – izlasē viņš debitēja 40 gadu vecumā tikai tāpēc, KA PIRMS TAM VIŅAM NEBIJA ČEHIJAS HOKEJA PILSONĪBAS, jo viņam ir dubultpilsonība un viņš spēlēja 1994. gada Olimpiskajās spēlēs Kanādas sastāvā.
un ja runājam par iepriekšējā komentāra kontekstu – tad Nedveds neatvērās pēc 30 gadiem, viņš ir bijis vienmēr labs kopš junioru vecuma.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 14:37, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ivar, atkal auzas – izlasē viņš debitēja 40 gadu vecumā tikai tāpēc, KA PIRMS TAM VIŅAM NEBIJA ČEHIJAS HOKEJA PILSONĪBAS, jo viņam ir dubultpilsonība un viņš spēlēja 1994. gada Olimpiskajās spēlēs Kanādas sastāvā.
un ja runājam par iepriekšējā komentāra kontekstu – tad Nedveds neatvērās pēc 30 gadiem, viņš ir bijis vienmēr labs kopš junioru vecuma.
Tak ko tu ar viņu strīdies? Viņam nav nekādas saprašanas. Tik maļ savu maļamo ko ieņēmis galvā. Vispirms noskaidrotu, ko ta viņš tik vēlu debitējis.

     [+] [-]

, 2013-01-29 14:39, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ivar, atkal auzas – izlasē viņš debitēja 40 gadu vecumā tikai tāpēc, KA PIRMS TAM VIŅAM NEBIJA ČEHIJAS HOKEJA PILSONĪBAS, jo viņam ir dubultpilsonība un viņš spēlēja 1994. gada Olimpiskajās spēlēs Kanādas sastāvā.
un ja runājam par iepriekšējā komentāra kontekstu – tad Nedveds neatvērās pēc 30 gadiem, viņš ir bijis vienmēr labs kopš junioru vecuma.
Nemuldi!
Čehijas nacionālā izlasē viņš drīkst spēlēt jau no 1996. gada.

     [+] [-]

, 2013-01-29 14:43, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Kā reizi aizsargi ir tie, ar kuriem vismazāk problēmas: Kulda, Jass, Jerofejevs, Bārtulis, Pujacs, Sotnieks, Reķis, K. Rēdlihs, J.Rēdlihs, Cibuļskis, Galviņš + vēl Laviņš, Andersons, Tribuncovs, Porejs, Jakovļevs utt. (iespējams esmu kādu aizmirsis)
Katrā ziņā no padsmit sejām ir ko izvēlēties, vērtēt, nemazinot aizsardzības līnijas meistarību...
Tā mūsu aizsargu kvantitāte ir,bet meistarība manuprāt tiek ļoti pārspīlēta.Meistarīgi no visiem minētajiem ir labi,ja trīs,četri - ne vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 14:44, pirms 12 gadiem
Nu ja to jau paredzēju paskatījās eliprospects.com, ka šamais spēlējis Pasaules kausā par čehiem.
tikai viņs nesaprot, ka Pasaules(Kanādas kauss) nav IIHF paspārnē rīkotās sacensības un hokeja pilsonība no tā nemainās.
Oficāli(IIHF) viņam Čehijas pilsonība bija pēc 4 gadu nospēlēšanas Čehijā.
Zubrus starp citu par krieviem spēlēja Pasaules kausā, bet tas nenozīmē ka viņam ir krievu pilsonība un viņš nevar spēlēt par Lietuvu.

Učis student, tad maļ savu taisnību.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 14:56, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi!
Čehijas nacionālā izlasē viņš drīkst spēlēt jau no 1996. gada.

     [+] [-]

, 2013-01-29 15:09, pirms 12 gadiem
huy rakstīja:
Es tomēr Kreipānam ticēšu vairāk nekā Tev.

Lasi pēdējo rindkopu:

Petrs Nedveds - vienreizējais debitants

  +2 [+] [-]

, 2013-01-29 15:17, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tomēr Kreipānam ticēšu vairāk nekā Tev.

Lasi pēdējo rindkopu:

http://www.sportaavize.lv/06052012-petrs_nedveds_vienreizejais_debitants
Kreipāns jau to raksta, ko Tu ietiepīgi izliecies neredzam

Šosezon pirmo reizi kopš 1996. gada (toreiz Petram atļāva spēlēt Čehijas izlasē Pasaules kausa izcīņā) Petru Nedvedu atkal uzaicināja Čehijas izlases rindās un 40 gadu vecumā viņš debitēja pasaules čempionātā.

Ja Tu nezini kas ir Pasaules kauss, tad sorry

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 15:17, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tomēr Kreipānam ticēšu vairāk nekā Tev.

Lasi pēdējo rindkopu:

http://www.sportaavize.lv/06052012-petrs_nedveds_vienreizejais_debitants
Ivar, tu turpini pārsteigt arvien vairāk
Tas bija Kanādas kauss, jeb tajā gadā viņš tika nodevēts par Pasaules kausu, kurš nav oficiāls IIHF turnīrs, bet Kanādas hokeja federācijas un NHL organizēts turnīrs - tāpēc viņam izņēmuma kārtā atļāva startēt zem CZE karoga, bet CZE hokeja pilsonība viņam nebija visus šos gadus un viņš nedrīkstēja IIHF oficiālajos turnīros pārstāvēt CZE izlasi...

  -1 [+] [-]

, 2013-01-29 15:37, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kreipāns jau to raksta, ko Tu ietiepīgi izliecies neredzam

Šosezon pirmo reizi kopš 1996. gada (toreiz Petram atļāva spēlēt Čehijas izlasē Pasaules kausa izcīņā) Petru Nedvedu atkal uzaicināja Čehijas izlases rindās un 40 gadu vecumā viņš debitēja pasaules čempionātā.

Ja Tu nezini kas ir Pasaules kauss, tad sorry
Acīmredzami mēs to teikumu saprotam katrs pēc savas izpratnes.
Bet patiesībā. visam tam par ko mēs šobrīd diskutējam nav nekāda sakara ar LV izlasi. Cik (ne)veiksmīgs bija Nedveda piemērs,lai paliek uz manas sirdsapziņas.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 15:51, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Acīmredzami mēs to teikumu saprotam katrs pēc savas izpratnes.
Bet patiesībā. visam tam par ko mēs šobrīd diskutējam nav nekāda sakara ar LV izlasi. Cik (ne)veiksmīgs bija Nedveda piemērs,lai paliek uz manas sirdsapziņas.
Nu labi, var uztaisīt rezumējumu šai diskusijai:
jā ir jēga arī aicināt 25-40 gadīgu debitantu izlasē, tikai ja viņš ir labs spēlētājs...

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 15:57, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Acīmredzami mēs to teikumu saprotam katrs pēc savas izpratnes.
Bet patiesībā. visam tam par ko mēs šobrīd diskutējam nav nekāda sakara ar LV izlasi. Cik (ne)veiksmīgs bija Nedveda piemērs,lai paliek uz manas sirdsapziņas.
Es skatos esošās diskusijas kontekstā. Un Tu?

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 16:01, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pag, vai šos džekus ir pārbaudijis Nolans? Ja viņiem spēle negāja pie Znaroka, tad tas nenozīmē, ka viņiem nevarētu aiziet pie Teda.
Cik tam čeham bija gadi,kurš aizpērn pirmo reizi spīdēja čehu izlasē PČ. Gadījumā ne 40? Cik nav tādu gadījumu,ka spēlētājs savu patieso varējumu parāda pēc 30+?
Un mana pamatdoma nepārtraukti visam-konkurences radīšana LV izlases spēlētāju sastāvā. Ja spelētājs tiek norakstīts nemaz to nepārbaudot,tad nekāda konkurence izlasē nespīd.
Nerunā par lietām, ko nezini, Nedvedam bija Kanadas pilsonība, jo viņš tā drusku nelegāli aizbrauca no Čehoslovākijas un viņš ilgus gadus nemaz nevarēja spēlēt Čehu izlasē, jo bija spēlējis Kanādas izlasē Olimpiskajās spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 16:06, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Es skatos esošās diskusijas kontekstā. Un Tu?
Man šķiet,ka mēs bišķi atkal novirzijāmies no tēmas.

     [+] [-]

, 2013-01-29 16:09, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paldies par speciāli man veltīto rakstu.
Un atkal kāds skatās tik šaurā perspektīvā, ka viņam viss aprobežojas ar OS un PČ.
tu to sauc par "sauro"perspektivu"? mana uzskata NHL ir tukstotreiz sauraka par tevis minetajam! par BA4 un LA4 es paklusesu!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 16:09, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man šķiet,ka mēs bišķi atkal novirzijāmies no tēmas.
Sen jau - ar Nedvedu.

     [+] [-]

, 2013-01-29 16:10, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Nu labi, var uztaisīt rezumējumu šai diskusijai:
jā ir jēga arī aicināt 25-40 gadīgu debitantu izlasē, tikai ja viņš ir labs spēlētājs...
Ok,piekrītu, bet............
Kurš, Tavuprāt,šobrīd ir tas spēlētājs (izlases kontekstā), bez kura LV izlase noteikti rādītu daudz sliktāku sniegumu?

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 16:11, pirms 12 gadiem
Edgars rakstīja: Nerunā par lietām, ko nezini, Nedvedam bija Kanadas pilsonība, jo viņš tā drusku nelegāli aizbrauca no Čehoslovākijas un viņš ilgus gadus nemaz nevarēja spēlēt Čehu izlasē, jo bija spēlējis Kanādas izlasē Olimpiskajās spēlēs.
Ok!
Atzīstu,ka viņa sakarā bija lietas ko nezināju.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-29 17:01, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ok,piekrītu, bet............
Kurš, Tavuprāt,šobrīd ir tas spēlētājs (izlases kontekstā), bez kura LV izlase noteikti rādītu daudz sliktāku sniegumu?
Sāksim ar to, ka viena spēlētāja nespēlēšanas gadījumā izlase jebkurā gadījumā "noteikti nerādītu daudz sliktāku sniegumu". Protams izņēmums ir Masaļskis, ka nepārprotami ir Nr.1 izlasē un var izšķirt spēles likteni.

Bet, ja paskatās, kas būtu lielāks vai mazāks zaudējums, tad pirmkārt, visi centri ir svarīgi – un tapēc vien ir uzskatu par muļķīgu gājienu no Nolana puses, ja tas tā tiešām ir, Džeriņa atstāšanu malā – jo vispār pa lielām šaibām LV izlasei ir tikai viens labs centrs - Sprukts.
Pēc tam Širokovs, Pavlovs, Bērziņš, Džeriņš (secība nav svarīga) – atliek vienam centram treniņā dabūt ar šaibu pa potīti, tā viss, viena maiņa izčakarēta, jālāpās ar kādu, kas kādreiz ir spēlējis centra pozīcijā, bet tāpat nejūtas tajā komfortabli, kā reuzltātā ne viņš labs centrs, ne maiņa spēlē... Tā ka visi centri ir svarīgi izlasei...

Malas: Karsums, Dārziņš, Miķelis, Jekimovs, Indrašis, Ķēniņš, Cipulis - šie spēlētāji ir noteikti svarīgi izlasē un katra nespēlēšana izlasei ir zaudējums – it sevišķi vairākumiem Dārziņš, Miķelis, Indrašis, Karsums...
tāpat muļķīga liekas Meijas atstāšana malā, jo RD viņš iet laukumā mazākumos – kas arī nav mazsvarīgs spēles moments...

Aizsargi: Bārtulis, Kulda, Pujacs, K. Rēdlihs – bet būtībā labi aizsargi pietiek, kāda spēlēšanu vai nespēlēšanu īpaši nejutīsi...

     [+] [-]

, 2013-01-29 17:13, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Sāksim ar to, ka viena spēlētāja nespēlēšanas gadījumā izlase jebkurā gadījumā "noteikti nerādītu daudz sliktāku sniegumu". Protams izņēmums ir Masaļskis, ka nepārprotami ir Nr.1 izlasē un var izšķirt spēles likteni.

Bet, ja paskatās, kas būtu lielāks vai mazāks zaudējums, tad pirmkārt, visi centri ir svarīgi – un tapēc vien ir uzskatu par muļķīgu gājienu no Nolana puses, ja tas tā tiešām ir, Džeriņa atstāšanu malā – jo vispār pa lielām šaibām LV izlasei ir tikai viens labs centrs - Sprukts.
Pēc tam Širokovs, Pavlovs, Bērziņš, Džeriņš (secība nav svarīga) – atliek vienam centram treniņā dabūt ar šaibu pa potīti, tā viss, viena maiņa izčakarēta, jālāpās ar kādu, kas kādreiz ir spēlējis centra pozīcijā, bet tāpat nejūtas tajā komfortabli, kā reuzltātā ne viņš labs centrs, ne maiņa spēlē... Tā ka visi centri ir svarīgi izlasei...

Malas: Karsums, Dārziņš, Miķelis, Jekimovs, Indrašis, Ķēniņš, Cipulis - šie spēlētāji ir noteikti svarīgi izlasē un katra nespēlēšana izlasei ir zaudējums – it sevišķi vairākumiem Dārziņš, Miķelis, Indrašis, Karsums...
tāpat muļķīga liekas Meijas atstāšana malā, jo RD viņš iet laukumā mazākumos – kas arī nav mazsvarīgs spēles moments...

Aizsargi: Bārtulis, Kulda, Pujacs, K. Rēdlihs – bet būtībā labi aizsargi pietiek, kāda spēlēšanu vai nespēlēšanu īpaši nejutīsi...
Labi!
Rakstu pēdējo komentāru par šo tēmu, jo tāpat skaidrs,ka ne jau man kāds dos vārdu pie izlases komplektēšanas. Tīri mans viedoklis.
Man nav saprotams, kad man stāsta, ka LV izlasē nav kaut kas radikāli jāmaina, ja izlase PČ piedzīvo totālu fiasko,pārbaudes spēles zaudē kam vien var zaudēt, un sezona klubos nosacītam izlases kodolam,maigi sakot, galīgi nekāda. Tāpat man nav saprotams,ka ja man stāsta,ka virkne spēlētāju kaut kad izlases rindās ir pārbaudīti, un secināts,ka viņi izlasei neder. Ja man tā sāk stāstīt, tad pēc pēdējā PČ šķiet, ka vispār neviens no izlases spēlētājiem LV izlases līmenim neatbilst. Tomēr viņi ir izredzētie,kuriem tiek dota iespēja vel un vel. Protams, viņi to arī izmato, jo kāpēc gan neizmantot,ja jūties neaizvietojams.
Īsāk sakot pamainot vēžiem kulītes (spēlētājiem maiņas) kulītes saturs no tā nemainās.
Ceru,ka saprati ko es ar to visu domāju?

  +2 [+] [-]

, 2013-01-29 17:31, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi!
Rakstu pēdējo komentāru par šo tēmu, jo tāpat skaidrs,ka ne jau man kāds dos vārdu pie izlases komplektēšanas. Tīri mans viedoklis.
Man nav saprotams, kad man stāsta, ka LV izlasē nav kaut kas radikāli jāmaina, ja izlase PČ piedzīvo totālu fiasko,pārbaudes spēles zaudē kam vien var zaudēt, un sezona klubos nosacītam izlases kodolam,maigi sakot, galīgi nekāda. Tāpat man nav saprotams,ka ja man stāsta,ka virkne spēlētāju kaut kad izlases rindās ir pārbaudīti, un secināts,ka viņi izlasei neder. Ja man tā sāk stāstīt, tad pēc pēdējā PČ šķiet, ka vispār neviens no izlases spēlētājiem LV izlases līmenim neatbilst. Tomēr viņi ir izredzētie,kuriem tiek dota iespēja vel un vel. Protams, viņi to arī izmato, jo kāpēc gan neizmantot,ja jūties neaizvietojams.
Īsāk sakot pamainot vēžiem kulītes (spēlētājiem maiņas) kulītes saturs no tā nemainās.
Ceru,ka saprati ko es ar to visu domāju?
Pirmkārt – pārbaudes spēļu rezultātus vispār diez vai ir vērts īpaši ņemt vērā, jo tapēc jau viņas ir pārbaudes spēles.
Otrkārt – praktiski ar šiem pašiem izlases spēlētājiem Znaroks spēja sasniegt 7. vietu PČ.
Treškārt – diez vai var nosaukt par izgāšanos arī 10. vietu pēdējajā PČ, nebija arī nekas labs, bet izgāšanās būtu B grupa.
Ceturtkārt – no izlases kodola par nekādu sezonu var runāt tikai Miķelim un Dārziņam - Sprukts CSKA netika ņemts, kā skoreris...
Piektkārt – varbūt ir vērts arī parunāt par Nolana atbilstību LV izlases galvenā trenera amatam, jo kā Baltkrievu piemērs rāda, tad arī viņiem eksperimenti ar CAN treneri rezultātu nav devuši...
Sestkārt – arī K. Lipmana destruktīvā darbība LHF prezidenta amatā atstāj savu nospiedumu izlases sniegumā...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-29 17:42, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi!
Rakstu pēdējo komentāru par šo tēmu, jo tāpat skaidrs,ka ne jau man kāds dos vārdu pie izlases komplektēšanas. Tīri mans viedoklis.
Man nav saprotams, kad man stāsta, ka LV izlasē nav kaut kas radikāli jāmaina, ja izlase PČ piedzīvo totālu fiasko,pārbaudes spēles zaudē kam vien var zaudēt, un sezona klubos nosacītam izlases kodolam,maigi sakot, galīgi nekāda. Tāpat man nav saprotams,ka ja man stāsta,ka virkne spēlētāju kaut kad izlases rindās ir pārbaudīti, un secināts,ka viņi izlasei neder. Ja man tā sāk stāstīt, tad pēc pēdējā PČ šķiet, ka vispār neviens no izlases spēlētājiem LV izlases līmenim neatbilst. Tomēr viņi ir izredzētie,kuriem tiek dota iespēja vel un vel. Protams, viņi to arī izmato, jo kāpēc gan neizmantot,ja jūties neaizvietojams.
Īsāk sakot pamainot vēžiem kulītes (spēlētājiem maiņas) kulītes saturs no tā nemainās.
Ceru,ka saprati ko es ar to visu domāju?
Radikāli neko nevar izmainīt, ja vien ar "KAZ&GBR" apvienoto izlasi + piešprici no LM aiztenterēt uz 1. divīziju. Tas ir radikālākais.....

  +2 [+] [-]

, 2013-01-29 17:51, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Radikāli neko nevar izmainīt, ja vien ar "KAZ&GBR" apvienoto izlasi + piešprici no LM aiztenterēt uz 1. divīziju. Tas ir radikālākais.....
Par ko arī ir stāsts

     [+] [-]

, 2013-01-29 17:57, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Radikāli neko nevar izmainīt, ja vien ar "KAZ&GBR" apvienoto izlasi + piešprici no LM aiztenterēt uz 1. divīziju. Tas ir radikālākais.....
Mazliet pārfrāzējot K.Ulmani-Jūs palieciet pie sava viedokļa, es palikšu pie sava.
P.S. Par gana radikālām pārmaiņām LV izlases sakarā es jau uzskatītu ''neaizvietojamā'' Baldonieka kunga atšūšanu no GM amata.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 18:06, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mazliet pārfrāzējot K.Ulmani-Jūs palieciet pie sava viedokļa, es palikšu pie sava.
P.S. Par gana radikālām pārmaiņām LV izlases sakarā es jau uzskatītu ''neaizvietojamā'' Baldonieka kunga atšūšanu no GM amata.
Neuztiepju viedokli, man nevajag, lai Tu man piekristu.

p.s. Reiz jau atšuva, paņēma Ozo. Un?

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 18:12, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Neuztiepju viedokli, man nevajag, lai Tu man piekristu.

p.s. Reiz jau atšuva, paņēma Ozo. Un?
Sorry,bet ar Ozzo tas nebija nopietni, jo viņš bija aktīvs spēlētājs. Un pie tam viņa piesaistīšanas mērķi neviens neslēpa u.t.i., lai palīdzētu piesaistīt izlasei appim.... RD spēlētājus.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-29 18:16, pirms 12 gadiem
virsrakstā pieminēts Namejs un raksta komentāru sadaļā katrs otrais komentārs no šī paša Nameja.
Vai tiešām liepājniekiem jāstrādā nav?