Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Ļaujiet Latvijas izlasi komplektēt Namejam!

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Ļaujiet Latvijas izlasi komplektēt Namejam!
Nolanam ir tikai divas iespējas: Helsinki un Soči, vai tikai Helsinki...
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Jo tuvāk nāk Soču olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrs, jo karstāk kļūst Raunas ielā un karstāki paliek arī hokeja fanu prāti. Piektdien, kad parādījās ziņa, ka Teds Nolans izlasē neņem Galviņu, Meiju un Džeriņu, viena daļa bija neizpratnē. Par Galviņu daudz maz skaidrs, bet Meija un Džeriņš...

"SA+" jautājumu sadaļā diskutēju ar dažiem, dažs piezvanīja. Ka izlasi nekomplektējot godīgi. Diskusijās ar dažiem liepājniekiem, tika pat ieteikts jau tagad uz Soču turnīru izlasē iesaistīt aizsargu Siksnu, uzbrucējus Kuzmenkovu un Mickēviču.

Visražīgākais "SA+" diskutētājs Namejs (kādreiz arī Gena&Traktors vai Ivars) kā vienmēr zināja, kas darāms. Proti. Citāts: "Negribu nevienu ne aizstāvēt, ne arī noliegt, bet patreizējā reālā LV vieta pasaules un KHL kontekstā parāda to, ka mūsu hokeja funkcionāru domu gājieni ir pilnīgs buļļa sūds. Un šeit nav runa par to, vai ir vai nav kādi liepājnieki LV izlasē, bet gan tajā, ka visa izlases komplektācija ir pilnīgā pakaļā. Un nevajag man stāstīt, ka ka mums visi labākie spēle izlasē u.t.t. Nē, mums izlasē spēlē par veciem nopelniem vai avansā? Nolans beidzot nolika dažus pie vietas, un viena daļa hokeja cienītāju nesaprašanā - kā tad tā, tādi spēlētāji, bet Nolans neņem viņus izlasē??! Pusi no šīs izlases kandidātiem no tās jādzen ar sūdainu koku, jo savādāk mums labāks nekas nebūs vēl ilgi."

Varbūt kāds iedomājas, ka izlasē nonācis jauns galvenais treneris, nostājas tuksneša vidū un sauc: "Eēē, izlases kandidāti! Kur jūs esat? Šurp pie manis!" Skaidrs, ka Nolanam pērn nonākot Latvijā bija padomdevēji. Vispirms jau izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks, protams, arī Arturs Irbe un vēl viens otrs. Zinot no Latvijas hokejistiem tikai pāris cilvēkus (Karsums, Bārtulis, Daugaviņš), Nolans sava darba sākumā strādāja pēc Baldonieka saraksta (tā bija arī Lindstrēma ēras pirmsākumos). Ja cilvēks ir lasītpratējs, tad loģisks solis ir papētīt sastāvu, kas bijis dažos iepriekšējos čempionātos. Neba nu iepriekšējais treneris bijis tāds auns, ka lielos talantus atstājis ārpusē, komandu komplektējot tikai no blatņikiem vien. It sevišķi Latvijas apstākļos, kad izlasei reāli atbilst apmēram 40 spēlētāju meistarība.

Turklāt interneta jūrā iespējams uzzināt, kurās līgās un kādos klubos spēlē labākie mūsu leģionāri. NHL, KHL, Somija, Zviedrija, Šveice, Vācija, AHL, Kanādas junioru līga utt. Var, protams, urbt vēl dziļāk un pētīt kandidātus Baltkrievijā, Kazahstānā, Slovākijā un pat Latvijas virslīgā. Kā to pirms viena, liekas, pirms 2002. gada pasaules čempionāta gribēja darīt Lindstrēms, piedāvājot uz nometni uzaicināt piecus rezultatīvākos spēlētājus. Pamanot piecniekā Guntaru Pasti, Lindstrēma konsultants ieteicās, ka šis jau nu gan nenākšot. Zviedrs tā arī kādu laiku bija nesaprašanā, kāpēc Guņa nenāks uz treniņnometni.

Nolanam gan pērn, gan šogad bija tā laime būt kopā ar Latvijas U-20 izlasi pasaules čempionātā un gūt priekšstatu par jauno audzi. Plus laba iespēja šad tad pavērot "Dinamo" spēlētājus. Divas trīs reizes nedēļā LHF preses sekretārs Māris Gorbunovs piegādāja Tedam uz Kanādu videokonservus, ar "Dinamo", citos KHL klubos spēlējošo un Eiropas leģionāru padarīto.

Ierodoties uz pirmo treniņnometni, Nolans nebija kā balta lapa, bet ar šādu tādu informāciju. Nometnē, bet jo sevišķi pārbaudes spēlēs viņš ar savu aci vērtēja, kas ir kas, un tur viņam palīgi bija Artis Ābols un Viktors Ignatjevs. Pirms pasaules čempionāta Stokholmā šādi tika pamanīts Miks Indrašis un tur lielākie nopelni esot tieši Ābolam un nevis Nolanam, kā tas jau iegājies Latvijas hokeja jaunlaiku hrestomātijā. Nolans nav arī Rolanda Ķēniņa atklājējs. Pirms Stokholmas indiānis pat sliecās, ka Ķēniņš nebūtu jāņem izlasē.

Vislabāk savus padotos var iepazīt kaujā, krīzes situācijā, vai Nolana gadījumā - pasaules čempionātā. Jau pēc pirmās spēles rezervistos nokļuva Roberts Bukarts, pēc tam viņam bija vēl viena iespēja, taču arī to Bukarts neizmantoja, kā pirmais nonākot to pulkā, ko Nolans uz izlasi vairs negribētu aicināt. Skaidrs, ka pēc Stokholmas viņam ir savs viedoklis par katru no tur spēlējušajiem, taču, kā tas pieņemts okeāna tajā pusē, arī Tedis ar negatīvo kritiku publiski neaizraujas. To iespējams tikai nojaust kontekstā, vai tad, kad kāds it kā stabils izlases spēlētājs vairs netiek aicināts uz izlasi. Nezinu, vai dažs neaicināto sarakstā nonācis arī tādēļ, ka Zviedrijā pirms spēles ar Norvēģiju niekojās ar alkoholu. Viens no piecnieka vēl rīta treniņā smaržojis kā mārks...

Kā zināms, Stokholmā Latvijas izlasē traumu dēļ nebija visu labāko (Karsums, Dārziņš, vēl viens otrs). Tāpēc Nolans ļoti vēlējās, lai uz vienu no abām novembrī notikušajām spēlēm Latvijas izlases būtu iespējami spēcīgākajā sastāvā. Neizdevās, jo nebija Dārziņa, Rēdliha - tā, kurš leģionārs, Bārtuļa, Galviņa (it kā menisks, bet slidoja "Dinamo" treniņā...) Uz decembra turnīru Francijā Nolans nemaz nebija plānojis vest labāko sastāvu, toties bija gan daudz no otrā ešelona (Saviels, Jerofejevs, Porejs, Jakovļevs, Biezais, Bičevskis, Bajaruns, A. Ozoliņš). Pietiekami plaša izvēle. Ja nekļūdos, tad pie indiāņa ugunskura nav sēdējis tikai Dārziņš.

Ņemot vērā visu iespējamo informāciju, kas viņam ir, Nolans jau pasen izdarījis savu izvēli un zina, ar kuriem viņš mēģinās dabūt Sočus. Pretējā gadījumā - pēc Helsinkiem - sveiki...

Vai Nolans izvēlējies pareizos kareivjus? Varbūt.
Ja izlasi komplektētu es, droši vien būtu dažas izmaiņas. Taču nekādā gadījumā es neuzskatu kā Namejs, ka "pusi no šīs izlases kandidātiem no tās jādzen ar sūdainu koku, jo savādāk mums labāks nekas nebūs vēl ilgi." Aizdzīt jau ir viegli, grūtāk ir ar atpakaļ atdzīšanu...

Katrā ziņā Nolanam ir tikai divas iespējas:
1) uzvarēt šajā turnīrā un redzēt Sočus;
2) neuzvarēt, un apmierināties ar Helsinku apskati.

Vairāk par sastāva izvēli mani uztrauc trīs citas lietas:
1) izlasē nav neviena vietējā trenera un diezin vai tulks to var aizstāt;
2) Nolans var nenovērtēt Francijas izlases spēku;
3) Kazahstānas izlasi vada pieredzējušais un viltīgais Vladimirs Krikunovs.

1 2 3 4 134 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2013-01-28 13:09, pirms 12 gadiem
Domāju, ka visvairāk jāuzmana Kazahstāna!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-28 13:11, pirms 12 gadiem
Interesanti ka Galviņa neiekļaušana skaitās vispašsaprotamākā, lai gan spēles līmeņa ziņā viņš ir vispārākais. Bet par klaviernesējiem Džeru un Meiju ir cepiens. Laikam Šrempa un Priedes izkaisītie mēsli ir atraduši auglīgu augsni.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

 +46 [+] [-]

, 2013-01-28 13:19, pirms 12 gadiem
Jāni, kapēc vispār tik liela uzmanība kaut kādam Namejam? Viņš ir kaut kāda auotirtāte vai eksperts Latvijas hokejā?
Drīzāk viņa izteikumiem ir zem galda pielīmēta puņķa vērtība. Tādu "ekspertu", kā viņš mums Latvijā ir simtiem un tūkstošiem, katrs Tev pastāstīs savu redzējumu par Latvijas izlasi...

     [+] [-]

, 2013-01-28 13:22, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Paldies par speciāli man veltīto rakstu.
Un atkal kāds skatās tik šaurā perspektīvā, ka viņam viss aprobežojas ar OS un PČ.
Ar ko tad vēl? Ir vēl kādi svarīgi turnīri, kuros LV pieaugušo izlasei jāpiedalās? Izlasē ir jāspēlē labākajiem, kas uz to brīdi ir peejami, izlase nav nekāds bērnudārzs. Un trenerim ir jābut vai nu ar mietu, vai ar harizmu, kas spētu motivēt.

     [+] [-]

, 2013-01-28 13:22, pirms 12 gadiem
Par tiem trim runājot, es tikai nesaprotu kāpēc Meiju pagaidām it kā neņem? Par Džeru un Galviņu, nu tur viss ir Dinamo redzams, divi slinķi.
Par Franciju piekrītu, ļoti bīstama, galu galā pagājušajā čempī ļoti labi nospēlēja!
Kazahi - krievi ar Krikunovu priekšgalā, jāsakā kā ir, škiet, ka būs sūdi! p.s Vienmēr esmu bijis optimists, bet manī mītošais reālists sāk gūt virsroku, jo pavērojot Kazahu spēlētājus, lielākā daļa ir savās komandās atslēgas spēlētāji, plus vēl naturalizētie, ar pliku enerģiju viņus neuzvarēt, vakjag arī meistarību un pieredzi, īsāk sakot grūti būs!

  +4 [+] [-]

, 2013-01-28 13:33, pirms 12 gadiem
vitamins69 rakstīja: Par tiem trim runājot, es tikai nesaprotu kāpēc Meiju pagaidām it kā neņem? Par Džeru un Galviņu, nu tur viss ir Dinamo redzams, divi slinķi.
Par Franciju piekrītu, ļoti bīstama, galu galā pagājušajā čempī ļoti labi nospēlēja!
Kazahi - krievi ar Krikunovu priekšgalā, jāsakā kā ir, škiet, ka būs sūdi! p.s Vienmēr esmu bijis optimists, bet manī mītošais reālists sāk gūt virsroku, jo pavērojot Kazahu spēlētājus, lielākā daļa ir savās komandās atslēgas spēlētāji, plus vēl naturalizētie, ar pliku enerģiju viņus neuzvarēt, vakjag arī meistarību un pieredzi, īsāk sakot grūti būs!
Meijā Tu saskati to spēku kas nolauzīs pieredzējušos kazahus? Ja kas Matuļa rakstā ir minēts par "smaržojošajiem" džekiem rītā kad jaspēlē ar norvēģiem....

  +4 [+] [-]

, 2013-01-28 13:35, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Interesanti ka Galviņa neiekļaušana skaitās vispašsaprotamākā, lai gan spēles līmeņa ziņā viņš ir vispārākais. Bet par klaviernesējiem Džeru un Meiju ir cepiens. Laikam Šrempa un Priedes izkaisītie mēsli ir atraduši auglīgu augsni.
Nupat jau versijas būs vairākas, bet ticamākā šķiet tā, kas par un ap Galviņa raksturu. Meistarības ziņā, nenoliedzami, viens no labākajiem Latvijas jaunlaiku hokeja aizsargiem, bet raksturs esot ne no tiem patīkamākajiem. Iespējams, ka ļoti palīdzētu aizbraukšana un kādu ārvalstu klubu.

Kas attiecas uz abiem uzbrucējiem, tad par viņu atstāšanu ārpus izlases gan esmu mazliet pārsteigts, jo sevišķi par Džeriņa, jo ar centriem mums ir pavisam švaki - KHL līmenī tikai Sprukts un Džeriņš Bērziņa un Širokova šī brīža līgas (UKR un SUI 2) nepārliecina. ..

     [+] [-]

, 2013-01-28 13:36, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Interesanti ka Galviņa neiekļaušana skaitās vispašsaprotamākā, lai gan spēles līmeņa ziņā viņš ir vispārākais. Bet par klaviernesējiem Džeru un Meiju ir cepiens. Laikam Šrempa un Priedes izkaisītie mēsli ir atraduši auglīgu augsni.
Galviņa neiekļaušana ir pašsaprotama tāpēc, ka nevis Nolans viņu neņēma bet pēc visiem mēsliem kas diezgan nepelnīti gāzti viņam virsū viņš pats negrib spēlēt izlasē

     [+] [-]

, 2013-01-28 13:38, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Interesanti ka Galviņa neiekļaušana skaitās vispašsaprotamākā, lai gan spēles līmeņa ziņā viņš ir vispārākais.
Nolans apgalvoja, ka nebūšot visi labākie. Šis droši vien ir tas gadījums. Galviņam tas raksturs ir tāds, kāds ir, un diez vai šajā ziņā kaut kas mainīsies, nav vairs tas vecums...

     [+] [-]

, 2013-01-28 13:50, pirms 12 gadiem
tas, ka Meija un Džeriņš īsti necīnās un vairāk slidinās, nekā cīnās - ir redzams arī omei no Līvāniem, taču kādas alternatīvas? Ja šie čaļi , principā, ir LV labāko desmitniekā starp uzbrucējiem, tad tas ir fakts! Nu, arī Jučers pat KHL līmenim nav gatavs, taču velk uz otro labāko Latvijas vārtsargu, ko darīt....
Džeriņa bezcerīgi zaudētie iemetieni savā zonā var ne tikai speciālistiem iekrāsot sirmus matus... tā vēl ir jāprot - tīri un bez variantiem zaudēt iemetienu, un visas sezonas garumā uzlabojumu 0% !!!!

     [+] [-]

, 2013-01-28 13:50, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Meijā Tu saskati to spēku kas nolauzīs pieredzējušos kazahus? Ja kas Matuļa rakstā ir minēts par "smaržojošajiem" džekiem rītā kad jaspēlē ar norvēģiem....
Meija vismaz kapā un mizo, un cīnās, ātrums viņam ir viens no lielākajiem, vadošajās ne, bet enerģijas maiņā vinš derētu pa visiem 100%! Džeriņs uz laukuma ir kā ar baltiem cimdiem, iemetienos nulle, cīņas spars nekāds, paskatoties uz viņu, nav skaidrs, ko dara uz laukuma, metiens atklāti sakot sūdīgs! Varbūt treniņā, kur neviens netraucē un nav spriedzes var uzmest, bet spēlē skuju! Galviņš - da ko te runāt, pilna galva ar mersedesiem, metiena nav, ātruma šogad arī, piespēles avantūriskas, kļudas kā amatierim, īsāk sakot, Guntim pēc sezonas vajadzētu sakārtot domas!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-28 13:53, pirms 12 gadiem
1. Ar tik īsu sagatavošanās laiku un 3 spēlēm, kurās katrs klupiens maksā ceļazīmi, diez vai vajadzētu veikt kaut kādus eksperimentus ar sastāvu.
2. Piekrītu Matulim, ka atšūt jau ir viegli kandidātus no izlases, tikai, ka nesanāk pēc tam nožēlot un brīnīties, kapēc spēlētāji, kad ir vajadzīgi, tad atsaka izlasei... Nav mums tas soliņš tik garš, kā SWE – nepaņems Eriksonu, vietā būs tikpat kvalitatīvs Andersons vai Hendriksons...
Tādas lietas, kā traumas, personiskas problēmas nav neviens atcēlis – netiks kādi līderi, vietā būs jāņem šnuriki un tuk, tuk B grupa, mēs esam klāt...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-28 14:02, pirms 12 gadiem
klaksevi rakstīja: Nupat jau versijas būs vairākas, bet ticamākā šķiet tā, kas par un ap Galviņa raksturu. Meistarības ziņā, nenoliedzami, viens no labākajiem Latvijas jaunlaiku hokeja aizsargiem, bet raksturs esot ne no tiem patīkamākajiem. Iespējams, ka ļoti palīdzētu aizbraukšana un kādu ārvalstu klubu.

Kas attiecas uz abiem uzbrucējiem, tad par viņu atstāšanu ārpus izlases gan esmu mazliet pārsteigts, jo sevišķi par Džeriņa, jo ar centriem mums ir pavisam švaki - KHL līmenī tikai Sprukts un Džeriņš Bērziņa un Širokova šī brīža līgas (UKR un SUI 2) nepārliecina. ..
Tām līgām nepievērsīsim lūdzu tik ļoti lielu nozīme, 90. gadu beigās LV izlases kandidāti nāca no vēl štruntīgākām līgām, taču ar labu mikroklimatu un komandas garu uzvarēja nevienu vien spēcīgāku izlasi.

Savukārt par to alko lietošanu nebrīnītos, kaut kā vairāki spēlētāji, pēc izcili aizvadītajām pirmajām spēlēm pēc tam nosēdās.

  +5 [+] [-]

, 2013-01-28 14:10, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Ar ko tad vēl? Ir vēl kādi svarīgi turnīri, kuros LV pieaugušo izlasei jāpiedalās? Izlasē ir jāspēlē labākajiem, kas uz to brīdi ir peejami, izlase nav nekāds bērnudārzs. Un trenerim ir jābut vai nu ar mietu, vai ar harizmu, kas spētu motivēt.
Pat krievi ar saviem neizsmeļamajiem hokejistu resursiem ir sapratuši,ka viņiem vajag otru izlasi, kas dod iespēju izlases tuvākajām rezervēm pakāpeniski sagatavoties iekļauties valsts pirmajā izlasē.
Un vel n-tās reizes esmu gatavs atkārtot-LV hokeja izlases galvenā problēma ir pilnīgs konkurences trūkums uz vietām izlasē. Ja to nevar radīt dabiskā ceļā, tad tā ir jārada mākslīgi.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-28 14:10, pirms 12 gadiem
Edgars rakstīja: Tām līgām nepievērsīsim lūdzu tik ļoti lielu nozīme, 90. gadu beigās LV izlases kandidāti nāca no vēl štruntīgākām līgām, taču ar labu mikroklimatu un komandas garu uzvarēja nevienu vien spēcīgāku izlasi.

Savukārt par to alko lietošanu nebrīnītos, kaut kā vairāki spēlētāji, pēc izcili aizvadītajām pirmajām spēlēm pēc tam nosēdās.
Viņiem tas pamats un meistarība bija ielikta Dinamo sistēmā un viņi bija IEMEST SPĒJĪGI LĪDERI:
Beļavskis, Vītoliņš, Kerčs, Fanduļs, Semjonovs, Panteļejevs, Znaroks, Pavlovs, Tambijevs, Cipruss utt.

  -1 [+] [-]

, 2013-01-28 14:18, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pat krievi ar saviem neizsmeļamajiem hokejistu resursiem ir sapratuši,ka viņiem vajag otru izlasi, kas dod iespēju izlases tuvākajām rezervēm pakāpeniski sagatavoties iekļauties valsts pirmajā izlasē.
Un vel n-tās reizes esmu gatavs atkārtot-LV hokeja izlases galvenā problēma ir pilnīgs konkurences trūkums uz vietām izlasē. Ja to nevar radīt dabiskā ceļā, tad tā ir jārada mākslīgi.
Sāksim ar to, ka sezonas laikā parādīt sevi tiek dots pietiekami plašam izlases kandidātu lokam pārbaudes turnīros un izlases nometnēs...
Otrkārt, kādu konkurenci tu taisies uztaisīt no spēlētāja, kurš pavāju līgu klubos nav izteikts līderis un vārtu guvējs? Izlasē pa to īso laiku tu viņu neizaudzināsi par meistaru, galvenais jau kā viņš ir sagatavojies sezonas laikā, ko viņš ir spējīgs parādīt savā klubā un pēc tam izlases pārbaudes spēlēs...

Nosauc man tos meistarīgos LV spēlētājus, kuri ir nepelnīti aizmirsti un nav aicināti, kā izlases kandidāti?

     [+] [-]

, 2013-01-28 14:28, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Sāksim ar to, ka sezonas laikā parādīt sevi tiek dots pietiekami plašam izlases kandidātu lokam pārbaudes turnīros un izlases nometnēs...
Otrkārt, kādu konkurenci tu taisies uztaisīt no spēlētāja, kurš pavāju līgu klubos nav izteikts līderis un vārtu guvējs? Izlasē pa to īso laiku tu viņu neizaudzināsi par meistaru, galvenais jau kā viņš ir sagatavojies sezonas laikā, ko viņš ir spējīgs parādīt savā klubā un pēc tam izlases pārbaudes spēlēs...

Nosauc man tos meistarīgos LV spēlētājus, kuri ir nepelnīti aizmirsti un nav aicināti, kā izlases kandidāti?
Sāksim ar to, ka ne es, ne arī Tu (ja vien neesi hokeja speciālists) nav iespēju noteikt kurš der vai neder izlasei.
No manas puses runa iet tikai par procesiem, kā šī izlase tiek komplektēta. Ja izlases treneri regulāri runā, ka spēlētājiem ar motivāciju ir tā kā ir, tad gribot negribot jāsecina, ka varbūt izlasē vajag spēlēt, varbūt mazāk meistarīgiem, bet daudz labāk motivētiem spēlētājiem.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-28 14:42, pirms 12 gadiem
Džera ar Meiju aizvada savas labākas karjeras sezonas, viņu neiekļaušana sastāvā ir negaidīta,tas nu ir fakts, ja ņēma agrāk,kad spēlēja nepārliecinošāk kāpēc neņem tagad !?

  +1 [+] [-]

, 2013-01-28 14:44, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Sāksim ar to, ka ne es, ne arī Tu (ja vien neesi hokeja speciālists) nav iespēju noteikt kurš der vai neder izlasei.
No manas puses runa iet tikai par procesiem, kā šī izlase tiek komplektēta. Ja izlases treneri regulāri runā, ka spēlētājiem ar motivāciju ir tā kā ir, tad gribot negribot jāsecina, ka varbūt izlasē vajag spēlēt, varbūt mazāk meistarīgiem, bet daudz labāk motivētiem spēlētājiem.
Pirmkārt, ļoti daudz kas ir takarīgs no trenera, kā viņš spēj motivēt komandu..
Otrkārt, kas tev liek domāt, ka pēkšņi, ja spēlētājs, kurš pirms tam no sevis neko īpašu nerāda, un kura meistarība neatbilst augsta līmeņa līgām, izlasē uzreiz izšaus...
Kapēc piemēram itāļiem, frančiem, norvēģiem, dāņiem gadu no gada izlasē ir praktiski tie paši uzvārdi. Viņi ir nopirkušī vietu izlasē vai arī viņiem vienkārši nav tie pārējie spēlētāji tik augstā līmenī, lai spētu izkonkurēt izlasē spēlējošos?

     [+] [-]

, 2013-01-28 14:55, pirms 12 gadiem
Easton77 rakstīja: Džera ar Meiju aizvada savas labākas karjeras sezonas, viņu neiekļaušana sastāvā ir negaidīta,tas nu ir fakts, ja ņēma agrāk,kad spēlēja nepārliecinošāk kāpēc neņem tagad !?
Veiksmīga viņiem bija sezonas pirmā puse ,bet pašlaik viņi ir pazuduši,tāpat kā daudzi citi.

     [+] [-]

, 2013-01-28 15:06, pirms 12 gadiem
zzk rakstīja: Nolans apgalvoja, ka nebūšot visi labākie. Šis droši vien ir tas gadījums. Galviņam tas raksturs ir tāds, kāds ir, un diez vai šajā ziņā kaut kas mainīsies, nav vairs tas vecums...
Es nesaku ka viņš jaņem, lai Nolans domā Vnk lielākā daļa lietotāji uzsver meistarību, ja skatās tik no šāda rakusra, tad par viņu vien būtu jaspriedelē

  +2 [+] [-]

, 2013-01-28 15:14, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pat krievi ar saviem neizsmeļamajiem hokejistu resursiem ir sapratuši,ka viņiem vajag otru izlasi, kas dod iespēju izlases tuvākajām rezervēm pakāpeniski sagatavoties iekļauties valsts pirmajā izlasē.
Un vel n-tās reizes esmu gatavs atkārtot-LV hokeja izlases galvenā problēma ir pilnīgs konkurences trūkums uz vietām izlasē. Ja to nevar radīt dabiskā ceļā, tad tā ir jārada mākslīgi.
To jau saprot arī te, vienubrīd Grabovskis izcīnija otro izlasi, bija tāda. Bet tas apsīka - naudas trūkums (vai Kiras skopums), kā arī pa sezonu grūtības dabūt džekus no minorlīgām, kazahstānām u.t.t.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-28 15:17, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Es nesaku ka viņš jaņem, lai Nolans domā Vnk lielākā daļa lietotāji uzsver meistarību, ja skatās tik no šāda rakusra, tad par viņu vien būtu jaspriedelē
Kā reizi aizsargi ir tie, ar kuriem vismazāk problēmas: Kulda, Jass, Jerofejevs, Bārtulis, Pujacs, Sotnieks, Reķis, K. Rēdlihs, J.Rēdlihs, Cibuļskis, Galviņš + vēl Laviņš, Andersons, Tribuncovs, Porejs, Jakovļevs utt. (iespējams esmu kādu aizmirsis)
Katrā ziņā no padsmit sejām ir ko izvēlēties, vērtēt, nemazinot aizsardzības līnijas meistarību...

  -1 [+] [-]

, 2013-01-28 15:19, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pirmkārt, ļoti daudz kas ir takarīgs no trenera, kā viņš spēj motivēt komandu..
Otrkārt, kas tev liek domāt, ka pēkšņi, ja spēlētājs, kurš pirms tam no sevis neko īpašu nerāda, un kura meistarība neatbilst augsta līmeņa līgām, izlasē uzreiz izšaus...
Kapēc piemēram itāļiem, frančiem, norvēģiem, dāņiem gadu no gada izlasē ir praktiski tie paši uzvārdi. Viņi ir nopirkušī vietu izlasē vai arī viņiem vienkārši nav tie pārējie spēlētāji tik augstā līmenī, lai spētu izkonkurēt izlasē spēlējošos?
Zini,ja cilvēkam dienu dienā par kādu konkrētu tēmu dzen iekšā kādu noteiktu retoriku,tad viņam par šo tēmu sāk jau veidoties noteikts streotips. Piemēra, ja kāds autoritāte no LV hokeja vides dienu dienā apgalvo,ka LV hokeja izlasē vienmēr spēlē visi labākie, tad kādai sabiedrības daļai pēc zināma laika liksies ka tā tiešām ir.
Tieši tāpat ir izveidojies stereotips,ka trenerim vienmēr ir jābūt labam motivātoram. Itkā, tā tam jābūt, bet arī treneri ir dažādi.
Neesmu interesējies par Tevis nosaukto izlašu problēmām, bet jebkurā gadījumā šajās valstīs hokejs nav sporta veids Nr.1, un tas vien daudz ko izsaka.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-28 15:28, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: To jau saprot arī te, vienubrīd Grabovskis izcīnija otro izlasi, bija tāda. Bet tas apsīka - naudas trūkums (vai Kiras skopums), kā arī pa sezonu grūtības dabūt džekus no minorlīgām, kazahstānām u.t.t.
Vispār jau pie šābrīža situācijas, lieki izmesta nauda – kā jau tu teici, no minorlīgām ir problēmas tikt uz izlasi, tāpat ar bieži vien arī spēlētājiem no major līgām, kuri grib nostiprināties sastāvā, ir uzriez pēc traumas u.c., ir problēmas tikt uz izlasi un ir nevajadzīgi viņu raustīt, savukārt tādus, kas tāpat nebūs reāli nekad izlasē, nav vērts ņemt...

Tad jau drīzāk to naudu ir jēga ieguldīt kādai papildus U-20, U-18 nometnei, pieaicinot kādus labu speciālistu...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-28 15:35, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Pirmkārt, ļoti daudz kas ir takarīgs no trenera, kā viņš spēj motivēt komandu..
Trenerim ir jabūt labam psihologam, bet nav kanādietim Tedam, jastāsta pieaugušam latvju tēvainim Ansim cik cēli, patriotiski u.t.t. ir aizstāvēt sarkanbaltsarkano karogu.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-28 15:49, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zini,ja cilvēkam dienu dienā par kādu konkrētu tēmu dzen iekšā kādu noteiktu retoriku,tad viņam par šo tēmu sāk jau veidoties noteikts streotips. Piemēra, ja kāds autoritāte no LV hokeja vides dienu dienā apgalvo,ka LV hokeja izlasē vienmēr spēlē visi labākie, tad kādai sabiedrības daļai pēc zināma laika liksies ka tā tiešām ir.
Tieši tāpat ir izveidojies stereotips,ka trenerim vienmēr ir jābūt labam motivātoram. Itkā, tā tam jābūt, bet arī treneri ir dažādi.
Neesmu interesējies par Tevis nosaukto izlašu problēmām, bet jebkurā gadījumā šajās valstīs hokejs nav sporta veids Nr.1, un tas vien daudz ko izsaka.
Es vairāk ticu tam, ko es redzu, nevis to, ko ikdienā dzen tev iekšā.
Tu neesi sev uzdevis jautājumu, kapēc tie spēlētāji spēlē tādās līgās, kā KAZ, BAČ, UKR, NOR u.tml. – tas ir viņu mūža sapnis, vai arī tā ir viņu nepietiekamā meistarība, lai tiktu kādā augsta/augstāka līmeņa līgas klubā?
Paskaties uz to pašu Jekimovu, viņš izkapāja sev iespēju spēlēt SM-Liiga, aizvadot lielisku sezonu Mestis līgā... Savukārt tāds Vilkoits nespēja noturēties Allsvenskan klubā, arī no BAČ tika atskaitīts – tagad spēlē SVK vājākajā klubā no kura aizgājuši kādi 8 labākie uzbrucēji... Un tādi kadri ir pietiekoši, kuri juniori būdami lika uz sevis cerības, bet nekas nesanāca...

  -1 [+] [-]

, 2013-01-28 15:55, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Trenerim ir jabūt labam psihologam, bet nav kanādietim Tedam, jastāsta pieaugušam latvju tēvainim Ansim cik cēli, patriotiski u.t.t. ir aizstāvēt sarkanbaltsarkano karogu.
Tam tēvainim Ansim, ja viņš ir pietiekami augsta līmeņa spēlētājs un spēlē katru gadu izlasē, notrulinās tās patriotiskās jūtas – jo pateicoties tam, ka PČ ir katru gadu, tie vairs jau nav hokeja svētki, bet kļūst par ikdienu un PČ, tas ir ikgadējais sezonas pagarinājums pavasarī....
Un šādos mirkļos arī ir nepieciešams treneris psihologs/motivators – ar koku vai ar galvu, vienalga...

  +2 [+] [-]

, 2013-01-28 15:58, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Tam tēvainim Ansim, ja viņš ir pietiekami augsta līmeņa spēlētājs un spēlē katru gadu izlasē, notrulinās tās patriotiskās jūtas – jo pateicoties tam, ka PČ ir katru gadu, tie vairs jau nav hokeja svētki, bet kļūst par ikdienu un PČ, tas ir ikgadējais sezonas pagarinājums pavasarī....
Un šādos mirkļos arī ir nepieciešams treneris psihologs/motivators – ar koku vai ar galvu, vienalga...
Ja kādam kaut kas notrulinās, tad atradīsies vietā nenotrulinājies. Junioru treneris var skaridīt kādam savam talantam pakaļ, pie pieaugušajiem tā nenotiek. Liekas Tu pārproti treneru darba būtību.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-28 16:14, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Ja kādam kaut kas notrulinās, tad atradīsies vietā nenotrulinājies. Junioru treneris var skaridīt kādam savam talantam pakaļ, pie pieaugušajiem tā nenotiek. Liekas Tu pārproti treneru darba būtību.
Es tiešām gribētu lai LV izlasē būtu kādi 30 meistarīgi uzbrucēji, 20 aizsargi un 5 varočiki – no kā būtu ko izvēlēties motivētākos, nenogurušākos utt., bet diemžēl tā nav, tā uzbrucēju meistarība vairākumā gadījumu tiem, kas ir aiz izlases durvīm, zemāka un diez vai PČ A grupai atbilstoša.
Ja to motivāciju tu vari iedzīt, tad meistarību pa pusotru sagatavošanās mēnesi tu tiešām neiedzīsi, ja no viņa nekas nav...

  +7 [+] [-]

, 2013-01-28 16:14, pirms 12 gadiem
Janis Matulis rakstīja: Par nameju
Jaani, es tev Helsinkos alinju nosponsoreeshu, tu par mani rakstu arii uzcepsi ? Taads mazs sunja "suudinjs", kaa Namejs vispaar nav piemineeshanas veerts, cilveeks, kursh ir tik aprobezots, un pret Latviju noskanjots. Cilveeks kursh savu viedokli maina biezhaak nekaa Alla Pugachova meetljus. Pie lielaam uzvaraam Namejs meegjina savus tizlos komentaarus iespraust, un staastiit, kaa vinjs ir muuseejos atbalstiijis, bet pie lieliem "meesliem", vinjs ar pirkstu acii bakstiis, uz kritizees visu un visus..... Piedaavaaju SA+ lietotaajiem samesties 30ls, un Namejam Kazahu kreklu uzdaavinaat, lai kvalifikaacijas turniiraa, vinjs vareetu ar saveejiem kopaa buuut...

     [+] [-]

, 2013-01-28 16:56, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Es tiešām gribētu lai LV izlasē būtu kādi 30 meistarīgi uzbrucēji, 20 aizsargi un 5 varočiki – no kā būtu ko izvēlēties motivētākos, nenogurušākos utt., bet diemžēl tā nav, tā uzbrucēju meistarība vairākumā gadījumu tiem, kas ir aiz izlases durvīm, zemāka un diez vai PČ A grupai atbilstoša.
Ja to motivāciju tu vari iedzīt, tad meistarību pa pusotru sagatavošanās mēnesi tu tiešām neiedzīsi, ja no viņa nekas nav...
Kā var iedzīt motivāciju?

     [+] [-]

, 2013-01-28 17:23, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Kā var iedzīt motivāciju?
Spēlētāji ir tādi paši cilvēki, kā jebkurš no mums, katram ir sava uts, sava sāpe utt., vienam neizdevusies sezona, viens pa sezonu mocījies ar traumām, vienam sieva mājā čakarē prātu utt. Un kā reizi šeit ir trenera darbs, lai spēlētājs to visu noliktu malā un uz laukuma izliktu sevi par 100%...

Tas tikai SC lietotājiem liekas, ka izlases spēlētājs ir tāds robots- pionieris, kā uzsvilpj, tā viņš ar auseklīti pie krūtīm un sarkanbaltsarkano karodziņu rokās ir klāt un vienmēr uz 100% gatavs spēlēt...

  +1 [+] [-]

, 2013-01-28 17:45, pirms 12 gadiem
Shmidzis rakstīja: Spēlētāji ir tādi paši cilvēki, kā jebkurš no mums, katram ir sava uts, sava sāpe utt., vienam neizdevusies sezona, viens pa sezonu mocījies ar traumām, vienam sieva mājā čakarē prātu utt. Un kā reizi šeit ir trenera darbs, lai spēlētājs to visu noliktu malā un uz laukuma izliktu sevi par 100%...

Tas tikai SC lietotājiem liekas, ka izlases spēlētājs ir tāds robots- pionieris, kā uzsvilpj, tā viņš ar auseklīti pie krūtīm un sarkanbaltsarkano karodziņu rokās ir klāt un vienmēr uz 100% gatavs spēlēt...
Es neapšaubu pirmo ridkopu, jau augstāk rakstīju ka trenerim jabūt psihologam un japalīdz tikt galā ar blakus problēmām - tik cik viņa spēkos. Bet vēlmei spēlēt, nedzert u.t.t. janāk no paša spēlētāja. Liekas Tu pats uzskati viņus par robotiem, kuriem atn;āk treneris, iekāčā patriotisko programu un visi bliež ar putām uz lūpām.
1 2 3 4 134 komentāri