Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Ozoliņš un Kirova nauda

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Ozoliņš un Kirova nauda
Piesolījis, katram spēlētājam 10 000 eiro par palikšanu elitē, Kirovs Lipmans saprata, ka tas ir galvenais, kāpēc puikas sasita baltkrievus un austriešus.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta...

Otrajā dienā pēc Hokeja federācijas valdes 23. maija vēsturiskā plēnuma lēmumiem, ka jāatlaiž ir visi, ko vien var atlaist, lielu krokodila asaru avīzē "Telegraf" atlaidis Kirovs Lipmans: "Ja jūs zinātu, cik man viņš paprasīja par mēneša darbu? Šausmas..."

Neesmu lasījis Ozoliņa četru gadu līgumu (līdz 2014. gada 1. jūlijam) un nezinu, kāda naudas summa paredzēta par darbu, taču šāda līmeņa kā Ozoliņš GM cena Eiropā ir apmēram 100 000 dolāru. Plus/mīnus. Iespējams, tāda bija arī viņa līgumā, vai varbūt bija 80 000 eiro, tas šobrīd nav būtiski. Varbūt līgumā alga vispār netika ierakstīta un tā bija divu džentlmeņu mutiska vienošanās, lai gan šāds variants ir maz iespējams, ņemot vērā to, kas ir Ozo draugi. Viens no viņiem - Guntars Paste Kirovam laiku pa laikam atgādina, kad viņš beidzot atdos Ozoliņam naudu par lidmašīnas biļetēm 2002. gadā no ASV uz Zviedriju, varbūt arī vēl 2001. gada biļetes tur iekšā, bet kādi 8000 dolāru esot. Zinot, ka LHF neviens tāpat viņu neapdrošinās, Ozoliņš 2001. gadā, kad spēlēja Karolīnā, apdrošināja sevi uz pasaules čempionāta laiku par 25 000 dolāru. Par to, protams, nekas netiek prasīts - paša iniciatīva.

Tagad, kļūstot par izlases GM, Ozoliņš gribēja ieviest tādu kā rietumu ideoloģiju: federācija gādā par visu, lai spēlētāji treniņnometnē un pasaules čempionātā jūtas komfortabli, lai ir apdrošināti līgumi, lai ir viss nepieciešamais inventārs utt., bet vienīgais atalgojums - t.s. dienas nauda. Arī tiem, kas trenējās, bet uz čempionātu netiek. Bet. NEKĀDU PRĒMIJU! Izlasē spēlē par brīvu. Gaisotne komandā, lai katrs grib spēlēt, lai nav nekādu ņurdēšanu par trūkstošajām nūjām, šņorēm utt., turklāt nu jau lielākā daļa normāli pelna arī savos klubos.

Visa Ozoliņa jaunā ekonomiskā politika sekmīgi darbojās līdz spēlei ar Baltkrieviju, pirms kuras Kirovs katram spēlētājam piesolīja... 10 000 eiro par palikšanu elites grupā. Pēc aculiecinieku nostāstiem, tad arī abi nopietni salekušies. Nav šobrīd būtiski, vai Sandis teica vai neteica, ka tu, Kirov, tagad visu sačakarēji, taču darbs bija sadirsts, kā saka Cēsu pusē. Puikas uzvarēja abas spēles, un nu Kirovam radās pārliecība, ka tas piesolīto prēmiju dēļ, savukārt GM bijis pārliecināts, ka uzvarētu arī bez tā. Kaujas gars komandai tāpat bija milzīgs!

Tiem, kas prot rēķināt, 25x10 000 ir 250 000 eiro, plus jāmaksā taču arī GM par viņa darbu. Kirovs jau visu pavasari dzied, cik valdība slikta, dodot hokejam tikai 93 000 latu, bet, parēķinot, cik jāmaksā būs spēlētājiem, viņam palika slikti. Un radās plāns atbrīvoties no visiem, kam var nemaksāt. Tādēļ arī paziņojums televīzijā, ka Ozoliņš uz izlasi tika aicināts tikai ar vienu mērķi - piesaistīt pēc iespējas vairāk "Dinamo" spēlētāju. Bet tas taču viņam neizdevās! Sprukts atteica. Laviņš atteica. Karsums arī nebija tik slims, lai nespēlētu! Dārziņš aizbrauca uz pasaules čempionātu, taču praktiski arī atteicās spēlēt. Skrastiņš atteica, neņemot vērā, ka es, Lipmans, biju ar mieru apdrošināt pat viņa neesošo līgumu... Da, nafig, man tāds Ozoliņš vajadzīgs! Tikai lieki izdevumi, praktiska labuma nekāda.

To jau Kirovs, kurš domā, ka pār pasauli valda dolārs, eiro vai lats, nesaprot, ka ilgtermiņā Ozoliņš viņam radītu ietaupījumus. Ja Kirovs pats nebūtu jau pirmajā piegājienā visu salaidis grīstē.

Nezinu, vai tā ir patiesība, vai daļa no teikas, taču vakar mazi putniņi man knābītī atnesa ziņu, ka Ozoliņš visu savu dienasnaudu esot nometis Lipmanam uz galda, bet līgumu piedāvājis, lai viņš sev iebāžot... Paši ziniet, kur.

P. S. Nevaru apgalvot, ka notikumi risinājās tieši šādi, taču fabula tāda bija. 2011. gada vasara būs teiku un pasaku vasara, bet pasakas taču mums visiem tīk...

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 20:04, pirms 14 gadiem
Paldies Ozo par darbu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 20:35, pirms 14 gadiem
jā patīk,it īpaši 7 rūķīši un d-ka

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 20:38, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Te nu Tu pareiz pateici, tik neta (cenzēts) sakarā tas vairāk būtu attiecināms uz Tevi! Vēl nesen Kira Tev bija "visa ļaunuma sakne", bet tagad Tu esi bez maz vai viņa neoficiālais advokāts! Rodas tāda sajūta , ka Tev ir tāda nepieciešamība (nez varbūt pat fiziska) vislaik kādam oponēt...
laai iedzer bocmani un viss būs labi

  -2 [+] [-]

, 2011-05-26 20:40, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Te nu Tu pareiz pateici, tik neta (cenzēts) sakarā tas vairāk būtu attiecināms uz Tevi! Vēl nesen Kira Tev bija "visa ļaunuma sakne", bet tagad Tu esi bez maz vai viņa neoficiālais advokāts! Rodas tāda sajūta , ka Tev ir tāda nepieciešamība (nez varbūt pat fiziska) vislaik kādam oponēt...
Un atkal tu saredzēji tikai to ko gribēji saredzēt.
Es vairākas reizes arī tagad esmu rakstijis, ka Kira ir tāds pats maita kā pārējie, bet tikai ar to starpību,ka šoreiz viņam ir nācies saskārties ar tautā glorificēto LV hokeja ikonu Ozoliņu.
Par cik man Ozoliņš nav LV hokeja ikona, tad es uz to lietu skatos stipri savādāk.
Un mans skatiens ir elementārs- pagale nekad nedeg viena. Gadās,ka viens gals pagalei deg vairāk, bet tas nenozīmē, ka tāpēc otrs gals arī nesadegs.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 20:42, pirms 14 gadiem
9ball rakstīja: primaarais uzdevums bija notureeties A grupaa, savukaart tikshana naakamajaa kaartaa un 1/4 bija meerkis.
Tikshana naakamajaa kaartaa vienkaarshi garanteetu uzdevuma izpildi, respektiivi vietas saglabaashanu A grupaa.
Parādi to tekstu, kur LHF būtu LV izlasei oficiāli izvirzijuši uzdevumu noturēties A grupā.
Tomēr laikam Tev ir problēmas ar saprašanu, jo manis norādītā rakstā viss ir skaidri uzrakstīts par LHF uzdevumiem LV hokeja izlasei. Un tāpēc mani neinteresē Tava brīvā improvizācija par šo tēmu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-26 20:50, pirms 14 gadiem
arhivs X rakstīja: Tas viņam no Helsinki 86 laikiem. Mūžīgais opozicionārs
Nezinu vai esmu mūžīgais opozicionārs, bet mūžīgais pūļa virziena līdzskrējējs točna neesmu.
Nepretendēju uz absolūto taisnību, bet savs viedoklis man ir. Vai tas kādam patīk vai nepatīk man īpaši neinteresē, ja vien šai otrai pusei nav konstruktīvi argumenti,ka man nav taisnība.
Es spēju arī atzīt,ka es esmu kļūdijies.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-26 20:52, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Paprasi Sakikam, Forsbergam vai Kīnanam, ko viņi domā par Baldonieku, un pēc tam paprasi, ko viņi domā par Ozoliņu...
Tur jau tā lieta, ka GM uzdevums jau nav tikai šņores nodrošināt vai spēlētājus savākt.
GM izlases gadījumā ir komandas seja, kas to pārstāv. Ne jau par velti somiem GM bija Kurri, slovākiem Bondra, utt.
Ozoliņš pasaules hokejā ir vārds, patīk tas kādam vai nē, līdz ar to arī attieksme pret viņu ir daudz savādāka nekā pret pieminēto Baldonieka kungu.
Ja pieņem, ka Ozo vairs kāju nespers izlases tuvumā, tad tāda paša kalibra hokeja personības mums atliek tikai Irbe vai Balderis.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-26 21:27, pirms 14 gadiem
markuss rakstīja: nu labi paprasiisu..... tad vinji speelees LV izlasee vai kaa? kaads sakars Ozolinjam, baldoniekam ar ssiem dzekiem? Es arii paprasiissu spruktam un skrastinjam ko vinji domaa par OZO
Ozoliņa viens no daudzajiem darbiem, ir spēlētāju dabūšana uz izlasi, vot pieķēries pie tā tgd... Laikam aizmirsi, ka ņiživijs un Vasiļevs peikrita braukt lielā mērā pateicoties Ozoliņam, un spēlēt (arī visi pārējie) bez prēmijām. Baldonieks vienīgi var Kiras naudu iebāzt aploksnē un atdot spēlētājiem. Bet ja runa ir par mēdijiem, sakariem, cieņu, respektu, skauti, treneri... Tur Ozoliņš ir stipri priekšā Baldoniekam..

  -3 [+] [-]

, 2011-05-26 22:18, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Ozoliņa viens no daudzajiem darbiem, ir spēlētāju dabūšana uz izlasi, vot pieķēries pie tā tgd... Laikam aizmirsi, ka ņiživijs un Vasiļevs peikrita braukt lielā mērā pateicoties Ozoliņam, un spēlēt (arī visi pārējie) bez prēmijām. Baldonieks vienīgi var Kiras naudu iebāzt aploksnē un atdot spēlētājiem. Bet ja runa ir par mēdijiem, sakariem, cieņu, respektu, skauti, treneri... Tur Ozoliņš ir stipri priekšā Baldoniekam..
KOOOO? kas par sviestu- vasiljevs noteikti brauca deell taa ka vinjam ir gods aizstaaveet LAtviju, nevis deell taa ka Ozolinjs tur baigi izluudzaas, taapaat kaa Sasha (pats ozolinjs teica ka vinjam ir bijusi briiva izveele) un par paareejiem?! kuri tad bija tie kuri jaapiespiezz (diplomaatiski)? nevajag te arii aizrauties ar demagoggiju...visus ieprieksseejos gadus speeleetaaji ir speeleejussi nemaz iisti nezinot par preeemijaam (un tas arii ir pareizi, ja reiz esi patriots)... un vsp kur tu izraavi ka vinjiem nebuus preemijas? varbuut klluudos
Kur tad palika Ozolinja sakari, cienna, respekts, kad vajadzeeja ciiniities par Kuldas diskvalifikaacijas atcelssaanu vai vismaz samazinaassanu, kas bija vinja tiessie pienaakumi?! Atceros ka tur veel nakossana dienaa bija tika runaats par iedzillinaassanos noteikumos, par iespeeju iesniegt apelaaciju utt.... Nesaku ka vajadzeeja atcelt, bet pati operatiivaakaa riiciiba nebija

Man tiessaam nav nekas pret OZO kaa cilveeku, hokejistu, bet kaitina vairaakk taaa apkaarteejaa neobjektiivaa vide, kas tiek ap vinju radiita, ka vinjs bez maz vai ir dievs - tjipa, RD vada ozolinjs(ssuplers ir marionete),vinja RUPJAAS kluudas laukumaa neviens neredz, ozolinju par prezidentu utt Lieta taada ka ssobriid vinjs ir sevi pieraadiijis tikai hokeja laukumaa

  -1 [+] [-]

, 2011-05-26 22:27, pirms 14 gadiem
maris777 rakstīja: Cik tev gadu? Tu nesaprotu, ka visu šajā dzīvē izšķir cilvēciskais faktors. Ozo ir pazīstams visā hokeja pasaulē, viņš var daudz ko vairāk sarunāt kā cilvēks , kas tur nav pazīstams. Un tas ir ļoti daudz.
Pietiekami Kas vinjam kaa GM buutu baigi jaasarunaa, ko nevar parasts mirstiigais GM? Es uzskatu, ka uz Skrastinju kaa veco ciinju biedru vinjs vaareeja uzspiest, bet vinjs to neveeleejaas.... Piekriitu, ka Baldoniekam taadas privileeggijas nav. Tam passam Spruktam pofig, ka GM ir OZO, taka neredzu kaut kaadu baigo autoritaati

     [+] [-]

, 2011-05-26 23:27, pirms 14 gadiem
markuss rakstīja: Pietiekami Kas vinjam kaa GM buutu baigi jaasarunaa, ko nevar parasts mirstiigais GM? Es uzskatu, ka uz Skrastinju kaa veco ciinju biedru vinjs vaareeja uzspiest, bet vinjs to neveeleejaas.... Piekriitu, ka Baldoniekam taadas privileeggijas nav. Tam passam Spruktam pofig, ka GM ir OZO, taka neredzu kaut kaadu baigo autoritaati
(: vienkārši

  +3 [+] [-]

, 2011-05-27 00:52, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Un atkal tu saredzēji tikai to ko gribēji saredzēt.
Es vairākas reizes arī tagad esmu rakstijis, ka Kira ir tāds pats maita kā pārējie, bet tikai ar to starpību,ka šoreiz viņam ir nācies saskārties ar tautā glorificēto LV hokeja ikonu Ozoliņu.
Par cik man Ozoliņš nav LV hokeja ikona, tad es uz to lietu skatos stipri savādāk.
Un mans skatiens ir elementārs- pagale nekad nedeg viena. Gadās,ka viens gals pagalei deg vairāk, bet tas nenozīmē, ka tāpēc otrs gals arī nesadegs.
Ikona ne ikona, bet cilvēks vismaz savā dzīvē kaut ko paliekošu ir sasniedzis! Labs vai slikts tas ir cits jautājums! Nav māka pakrist, bet māka ir pēc tam piecelties un Ozo to izdarija..... starp citu, ja Tev ir KHL.tv, tad svētdien (liekas 20:00 pēc mūsu laika) tur ies tieši raidijums par Ozo - "Vzļoti i paģenija kapitana Ozo"... varbūt bišķi dziļāk iebrauksi, kas Ozo bija par fruktu NHL, kur "nolaidās" ar alkoholismu un kā atkal piecēlās no tā purva.... es arī nebūt neglorificēju Ozo, bet par parādīto raksturu cīņā ar atkarībām un attieksmi pret darbu (un hokeju kopumā) - visu cieņu!

     [+] [-]

, 2011-05-27 07:58, pirms 14 gadiem
als rakstīja: Ikona ne ikona, bet cilvēks vismaz savā dzīvē kaut ko paliekošu ir sasniedzis! Labs vai slikts tas ir cits jautājums! Nav māka pakrist, bet māka ir pēc tam piecelties un Ozo to izdarija..... starp citu, ja Tev ir KHL.tv, tad svētdien (liekas 20:00 pēc mūsu laika) tur ies tieši raidijums par Ozo - "Vzļoti i paģenija kapitana Ozo"... varbūt bišķi dziļāk iebrauksi, kas Ozo bija par fruktu NHL, kur "nolaidās" ar alkoholismu un kā atkal piecēlās no tā purva.... es arī nebūt neglorificēju Ozo, bet par parādīto raksturu cīņā ar atkarībām un attieksmi pret darbu (un hokeju kopumā) - visu cieņu!
Atgādinu,ka arī man Kira ne pārāk, bet jautājumā kurš savā dzīvē no viņiem abiem ir sasniedzis ir atklāts.
Ja Kirovs ir /bija Ozo darba devējs, tad jau laikam tomēr Kirovs ir kaut ko vairāk sasniedzis. Tā tas ir pēc elementāras loģikas.
Attiecībā uz to Ozo krišanu un celšanos no šiem kritieniem, teikšu ka nekad nesmu sapratis un netaisos atbalstīt to, ka cilvēks tiek slavināts par to ka ir izkārpijies no sūdiem kuros pats ir izkritis. Un,ja kas, tad mums ikdienā apkārt ir šādu cilvēku tūkstoši, bet tikai par viņiem neviens neraksta grāmatas.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 08:10, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Atgādinu,ka arī man Kira ne pārāk, bet jautājumā kurš savā dzīvē no viņiem abiem ir sasniedzis ir atklāts.
Ja Kirovs ir /bija Ozo darba devējs, tad jau laikam tomēr Kirovs ir kaut ko vairāk sasniedzis. Tā tas ir pēc elementāras loģikas.
Attiecībā uz to Ozo krišanu un celšanos no šiem kritieniem, teikšu ka nekad nesmu sapratis un netaisos atbalstīt to, ka cilvēks tiek slavināts par to ka ir izkārpijies no sūdiem kuros pats ir izkritis. Un,ja kas, tad mums ikdienā apkārt ir šādu cilvēku tūkstoši, bet tikai par viņiem neviens neraksta grāmatas.
tikai atklaats paliek jautaajums, ká (kádám metodém) un ko katrs ir sasniedzies. Vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 08:10, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Atgādinu,ka arī man Kira ne pārāk, bet jautājumā kurš savā dzīvē no viņiem abiem ir sasniedzis ir atklāts.
Ja Kirovs ir /bija Ozo darba devējs, tad jau laikam tomēr Kirovs ir kaut ko vairāk sasniedzis. Tā tas ir pēc elementāras loģikas.
Attiecībā uz to Ozo krišanu un celšanos no šiem kritieniem, teikšu ka nekad nesmu sapratis un netaisos atbalstīt to, ka cilvēks tiek slavināts par to ka ir izkārpijies no sūdiem kuros pats ir izkritis. Un,ja kas, tad mums ikdienā apkārt ir šādu cilvēku tūkstoši, bet tikai par viņiem neviens neraksta grāmatas.
tikai atklaats paliek jautaajums, ká (kádám metodém) un ko katrs ir sasniedzies. Vai ne?

  +3 [+] [-]

, 2011-05-27 08:10, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Atgādinu,ka arī man Kira ne pārāk, bet jautājumā kurš savā dzīvē no viņiem abiem ir sasniedzis ir atklāts.
Ja Kirovs ir /bija Ozo darba devējs, tad jau laikam tomēr Kirovs ir kaut ko vairāk sasniedzis. Tā tas ir pēc elementāras loģikas.
Attiecībā uz to Ozo krišanu un celšanos no šiem kritieniem, teikšu ka nekad nesmu sapratis un netaisos atbalstīt to, ka cilvēks tiek slavināts par to ka ir izkārpijies no sūdiem kuros pats ir izkritis. Un,ja kas, tad mums ikdienā apkārt ir šādu cilvēku tūkstoši, bet tikai par viņiem neviens neraksta grāmatas.
Tā loģika šai gadījumā dīvaina, kurš ko vairāk sasniedzis....ja skatās caur hokeja prizmu. Tas ka Ozo strādāja pie Kiras nav nekāds arguments. Padotais uz to brīdi bija vairāk vajadzīgs darba devējam nevis otrādi un darīja to arī sevis dēl, lai padarbotos savā sporta veidā, nevis tapēc čalim savajadzējās naudu lai līzingu nomaksātu, par 2002 gada Audi, kā rezultātā būtu rokas jabučo darba devējam par doto iespēju.
Par otro rindkopu - izlasot radās sajūta ka Tev skauž, Tu mums pareizs, perfekts, bet grāmatas raksta par visādiem Ozo un citiem štruntiem.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 08:21, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Atgādinu,ka arī man Kira ne pārāk, bet jautājumā kurš savā dzīvē no viņiem abiem ir sasniedzis ir atklāts.
Ja Kirovs ir /bija Ozo darba devējs, tad jau laikam tomēr Kirovs ir kaut ko vairāk sasniedzis. Tā tas ir pēc elementāras loģikas.
Attiecībā uz to Ozo krišanu un celšanos no šiem kritieniem, teikšu ka nekad nesmu sapratis un netaisos atbalstīt to, ka cilvēks tiek slavināts par to ka ir izkārpijies no sūdiem kuros pats ir izkritis. Un,ja kas, tad mums ikdienā apkārt ir šādu cilvēku tūkstoši, bet tikai par viņiem neviens neraksta grāmatas.
draugs, šeit es Tev nepiekrītu, un dzīve Tev arī parādīs, ka ne vienmēr priekšnieks ir gudrāks, vairāk sasniedzis, bagātāks un vispār labāks par sev padoto... Un tā ir liela nelaime darba tirgū, kad priekšnieks jūt, ka strādnieks (padotais) ir gudrāks par vņu un cenšas ieriebt, kaut gan vajadzētu būt otrādi un strādāt kā komandai

  +2 [+] [-]

, 2011-05-27 08:26, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Tā loģika šai gadījumā dīvaina, kurš ko vairāk sasniedzis....ja skatās caur hokeja prizmu. Tas ka Ozo strādāja pie Kiras nav nekāds arguments. Padotais uz to brīdi bija vairāk vajadzīgs darba devējam nevis otrādi un darīja to arī sevis dēl, lai padarbotos savā sporta veidā, nevis tapēc čalim savajadzējās naudu lai līzingu nomaksātu, par 2002 gada Audi, kā rezultātā būtu rokas jabučo darba devējam par doto iespēju.
Par otro rindkopu - izlasot radās sajūta ka Tev skauž, Tu mums pareizs, perfekts, bet grāmatas raksta par visādiem Ozo un citiem štruntiem.
Preciza atbilde!!! +100. Par otro rindkopu - taadi nu ir tie skaudiigie, nenoviidiigie, kompleksainie tiinni. Nav ko nnemt pie sirds.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-27 09:24, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Tā loģika šai gadījumā dīvaina, kurš ko vairāk sasniedzis....ja skatās caur hokeja prizmu. Tas ka Ozo strādāja pie Kiras nav nekāds arguments. Padotais uz to brīdi bija vairāk vajadzīgs darba devējam nevis otrādi un darīja to arī sevis dēl, lai padarbotos savā sporta veidā, nevis tapēc čalim savajadzējās naudu lai līzingu nomaksātu, par 2002 gada Audi, kā rezultātā būtu rokas jabučo darba devējam par doto iespēju.
Par otro rindkopu - izlasot radās sajūta ka Tev skauž, Tu mums pareizs, perfekts, bet grāmatas raksta par visādiem Ozo un citiem štruntiem.
Man skauž?
Par ko man skaust? Es jau esmu tajā vecumā, kad zinu savu vietu šajā dzīvē. Netīkoju ne pēc augstiem amatiem, ne arī slavas. Takā Tavam apgalvojumam nav pilnīgi nekāda pamata.
Pat caur hokeja prizmu Kira bija pārāks par Ozo, jo viņš viņu elementāri izmantoja, un pēc tam elementāri uzmeta.
Un Kiras vārdam globālās pasaules hokeja pasaulē ir gana liels svars,jo ne velti viņš ir viens no Fazela vice.
Kas ir Ozo?
LV glorificēts hokejists, kurš vienreiz ir izcīnijis SC. Tādu pasaulē ir simtiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-05-27 09:31, pirms 14 gadiem
Ivar - es neapgalvoju, es pateicu kādas sajūtas radās.

Tas ka kāds kādu ir uzmetis nepadara viņu pārāku.

Par katra lomu hokeja pasaulē, zin, Tu vnk sasmīdināji

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 09:38, pirms 14 gadiem
šitais bija reāli labs cilvēks, kurš hokejā ir tik vien kā virtuāli gānoties, spriež par hokejista Sanda Ozoliņa lomu un svaru hokeja pasaulē

internets ir reāli noderīga lieta mazvērtības kompleksu māktajiem, vismaz ir, kur izpausties anonīmi un publiski

     [+] [-]

, 2011-05-27 09:51, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Ivar - es neapgalvoju, es pateicu kādas sajūtas radās.

Tas ka kāds kādu ir uzmetis nepadara viņu pārāku.

Par katra lomu hokeja pasaulē, zin, Tu vnk sasmīdināji
Man arī ir daudz un dažādas sajūtas, bet es reāli apzinos,ka lielākā daļa tās ir mānīgas.
Arī par Kiras un Ozo sasniegumiem es rakstiju,ka jautājums ir atklāts. Ja Tu uzskati ka Ozo ir hokejā daudz vairāk sasniedzis, tad lai tā būtu. Es tomēr palikšu pie domas, ka vismaz pagaidām Kira hokejā (arī dzīvē) ir pārāks par Ozo. Protams,ka neiet runa par hokeja laukumā parādīto. Arī LV hokejam Kiras devums ir daudz lielāks.

     [+] [-]

, 2011-05-27 09:52, pirms 14 gadiem
Man prieks,ka vismaz viens mums te ir šausmīgi perfekts.

     [+] [-]

, 2011-05-27 09:54, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Man arī ir daudz un dažādas sajūtas, bet es reāli apzinos,ka lielākā daļa tās ir mānīgas.
Arī par Kiras un Ozo sasniegumiem es rakstiju,ka jautājums ir atklāts. Ja Tu uzskati ka Ozo ir hokejā daudz vairāk sasniedzis, tad lai tā būtu. Es tomēr palikšu pie domas, ka vismaz pagaidām Kira hokejā (arī dzīvē) ir pārāks par Ozo. Protams,ka neiet runa par hokeja laukumā parādīto. Arī LV hokejam Kiras devums ir daudz lielāks.
Vai tad e saku ka sajūtas ir precīzas? man ja godīgi stipri vienalga, sajūtas radās un es padalījos

Par to pārēju - tur pat nav ko vairs runāt

     [+] [-]

, 2011-05-27 09:55, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Man prieks,ka vismaz viens mums te ir šausmīgi perfekts.
Tikai Liepāja, tikai Ivars!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-27 09:55, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: draugs, šeit es Tev nepiekrītu, un dzīve Tev arī parādīs, ka ne vienmēr priekšnieks ir gudrāks, vairāk sasniedzis, bagātāks un vispār labāks par sev padoto... Un tā ir liela nelaime darba tirgū, kad priekšnieks jūt, ka strādnieks (padotais) ir gudrāks par vņu un cenšas ieriebt, kaut gan vajadzētu būt otrādi un strādāt kā komandai
Neiet runa par to kā vajadzētu būt, bet par to kā ir.
Un ir tā ka Kira gribēja Ozo pieņēma darbā,gribēja atlaida. Un lai arī Kiram var daudz ko pārmest, bet to ka viņš būtu stulbs var pārmest tikai tas,kas pats tāds ir.

     [+] [-]

, 2011-05-27 09:59, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Neiet runa par to kā vajadzētu būt, bet par to kā ir.
Un ir tā ka Kira gribēja Ozo pieņēma darbā,gribēja atlaida. Un lai arī Kiram var daudz ko pārmest, bet to ka viņš būtu stulbs var pārmest tikai tas,kas pats tāds ir.
Tu domā ka Kira Sandi paņēma darbā pret viņ gribu? Tas ka piečakarēja nekādi viņu nepadara krutāku. Un vispār lai cik viņš gudrs būtu, izskatās kā ir nolaidis fēleri. Tā taisnošanās Telegrafa vien to parāda

     [+] [-]

, 2011-05-27 10:00, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Vai tad e saku ka sajūtas ir precīzas? man ja godīgi stipri vienalga, sajūtas radās un es padalījos

Par to pārēju - tur pat nav ko vairs runāt
Protams,ka nav vērts pat runāt, jo Kira iedeva Ozo ar kāju pa d......... .
Un Ozo ar visu savu pārākumu par to apvainojies uz LHF uz mūžu mūžiem.

     [+] [-]

, 2011-05-27 10:03, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Protams,ka nav vērts pat runāt, jo Kira iedeva Ozo ar kāju pa d......... .
Un Ozo ar visu savu pārākumu par to apvainojies uz LHF uz mūžu mūžiem.
Labi, iedeva. Un? Tas tagad Kiru krutu padara?

Par to apvainošanos gan jasmejas, kā puišelis...

     [+] [-]

, 2011-05-27 10:05, pirms 14 gadiem
Ozo, kā GM bija galvu tiesu pārāks par Baldonieku, kaut vai tāpēc, ka nekautrējās prasīt to, ko spēlētājiem vajag. Palasiet intervijas ar spēlētājiem visi saka, ka viss bija ko prasīja un tas arī ir viens no galvenajiem GM uzdevumiem. Kāda jēga no GM, ja nekas netiek kārtots. Runājot par spēlētājiem, tu ar varu uz laukumu nevienu neaizdzīsi, ja negrib, lai nespēlē, paša vaina, principā, ja GM lūdz spēlēt, tad ir jāspēlē, tā ir TAVA kvalitātes zīme, TU SPĒLĒ PAR LATVIJU, ne kurš katrs tiek aicināts spēlēt valsts izlasē. Gaidīt prēmijas par spēlēšanu valsts izlasē ir tas pats, kas prasīt sievai naudu par to, ka tu guli ar viņu. Naudu pelna klubā, nevis izlasē.
Lipmans šoreiz par daudz izmuldējās, o.k. atlaidi, bet nesāc tak klačoties pa pasauli kā tevi apzaga.

     [+] [-]

, 2011-05-27 10:06, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Tu domā ka Kira Sandi paņēma darbā pret viņ gribu? Tas ka piečakarēja nekādi viņu nepadara krutāku. Un vispār lai cik viņš gudrs būtu, izskatās kā ir nolaidis fēleri. Tā taisnošanās Telegrafa vien to parāda
Cilvēki bieži nožēlo izdarīto,jo tas mums tīri cilvēciski ir ļoti raksturīgi.
Neiet runa vai viņš pieņēma darbā ar vai pret Ozo gribu. Runa iet par to ka gribēja pieņēma, gribēja atlaida.
Pēc iepriekšējā info tā nav pirmā reize,kad kāds Ozo izmanto. Atliek atcerēties Nr.8 ,,Cieti'',
Ja šīs izmantošana būtu notikusi sen atpakaļ, tad neko, bet ja cilvēks atļauj sevi uzmest divas reizes pavisam neilgā laika posmā, tad nevilšus rodas daži jautājumi. Vel jo vairāk,ka ir sen zināms,ka Kira mīl uzmest tikai tā.

     [+] [-]

, 2011-05-27 10:11, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Labi, iedeva. Un? Tas tagad Kiru krutu padara?

Par to apvainošanos gan jasmejas, kā puišelis...
Nē,tas vienkārši apliecina, ka noteiktās aprindās tas respekts pret viņu ir stipri nosacīts. Ja patiešām respektētu, tad tā nebūtu izrīkojušies.

     [+] [-]

, 2011-05-27 10:12, pirms 14 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Cilvēki bieži nožēlo izdarīto,jo tas mums tīri cilvēciski ir ļoti raksturīgi.
Neiet runa vai viņš pieņēma darbā ar vai pret Ozo gribu. Runa iet par to ka gribēja pieņēma, gribēja atlaida.
Pēc iepriekšējā info tā nav pirmā reize,kad kāds Ozo izmanto. Atliek atcerēties Nr.8 ,,Cieti'',
Ja šīs izmantošana būtu notikusi sen atpakaļ, tad neko, bet ja cilvēks atļauj sevi uzmest divas reizes pavisam neilgā laika posmā, tad nevilšus rodas daži jautājumi. Vel jo vairāk,ka ir sen zināms,ka Kira mīl uzmest tikai tā.
Tak beidz Ivar muldēt. nav nekāda - gribēja un pieņēma. Abas puses vienojās par to darbu.