Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Rindas kārtībā – Šuplers...

Rindas kārtībā – Šuplers...
Šuplers tagad mēģinās vienoties par jauno darba līgumu.

Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Šobrīd KHL jaunus trenerus meklē vismaz astoņas komandas. Arī Rīgas Dinamo tagad formāli ir bez trenera, lai gan iekavās esam ierakstījuši Šupleru. Vai tiešām viņš?

Rīgas Dinamo kluba vadība un akcionāri vēl sezonas laikā pasteidzās ar paziņojumu, ka viņi labprāt savas komandas priekšgalā arī nākamgad redzētu slovāku speciālistu Jūliusu Šupleru. Patiešām – kāpēc nē, ja komanda spēlē labi un sasniedz izvirzītos mērķus? Mazliet jau dīvaini bija, ka pašā play off kulminācijā kluba padomes loceklis Juris Savickis nāk klajā ar publiskiem paziņojumiem par Šuplera tālāko nākotni jeb sarunām, kas notikušas starp abām pusēm. Tādas sarunas varēja būt, tikai publiskot gan tās varēja vismaz nākamajā dienā pēc sezonas pēdējās spēles, nevis 24 stundas pirms sērijas ar MVD. Nevajadzētu aizmirst, ka komanda tomēr ir kolektīvs ar vairāk nekā vienu cilvēku un – ne visi ir gatavi viennozīmīgi pieņemt trenera pasaules uzskatu vai spēles koncepciju, lai gan kā profesionāļi iet un dara savu labāko laukumā. Zemapziņā viņi nodarbojas arī ar gremošanu... Starp citu, vairāki Dinamo hokejisti pēc šīs ziņas iznākšanas plašākā apskatē, saviem aģentiem lūguši sākt meklēt variantus, kas nesaistās ar Dinamo karogu (lai nebūtu lieku spekulāciju, skaidri zinu, ka Sandis Ozliņš tas nav). Muļķīgi šī Šuplera publiskā aplaimošana izskatījās arī pret kluba sportiskajiem mērķiem, jo bija taču zināms, ka arī mūsu pretinieku MVD galvenais treneris Znaroks klusībā cierēja uz Rīgas pusi: saņemdams nepārprotamu signālu, ka viņa kandidatūra tiek atstāta zem kājslauķa, var tikai iztēloties, cik lielas motivācijas apjomi pamodās Oļega galvā. Varbūt tieši šādi mazie sīkumi arī neļāva mums divos izspēlētājos pagarinājumos tikt pie kārotās uzvaras? Tā ir pieredze, no kuras jāmācās.

Diezgan dīvaina bija arī Šuplera reakcija pēc Savicka paziņojuma - viņš uzreiz steidzās pasvītrot savu gatavību darboties tālāk ar šo komandu. Nesaku, ka trenerim vajadzēja kliegt – nē, nē, nē, nekādā gadījumā, tikai pār manu līķi... Bet – tieši jau iepriekš minēto iemeslu dēļ, viņš varēja būt mazliet apķērīgāks. Piemēram, uz jautājumu, ko viņš domā par šādu komandas priekšnieku priekšlikumu, varēja skanēt atbilde: „Šis noteikti nav jautājums, ko vajadzētu cilāt play off laikā. Mans uzdevums ir sagatavot komandu nākamajai sērijai, mēs cīnīsimies par uzvaru, bet – par nākamo sezonu runāsim, kad būs beigusies šī... ” Nu, apmēram tā. Taču Šuplers palēcās divu rūķu augumā un sāka kaut ko runāt par prieku, gandarījumu un gatavību turpināt. It kā viņam nemaz neinteresētu pārbaudīt savu vērtību brīvajā KHL treneru tirgū, kas allaž meklē jaunus piepildījumus. It kā viņa rokās nebūtu argumentu – Dinamo sezonas otrā puse, iekļūšana play off un sensacionālā uzvara pār SKA pirmajā kārtā. Vai tas ir maz, lai nerunātu par ambīcijām? Vai tāds treneris, kas kulisēs ir žēlojies par savu ne visai labi apmaksāto darbu, salīdzinot uz citu KHL treneru fona, uzreiz bez kaulēšanās pieņemtu jebkuru pirmo mājienu ar pirkstu no līdzšinējiem darba devējiem? Tas patiešām bija dīvaini.

Lai gan – Šupleru var saprast. Sezonas pirmajā pusē viņš pats sēdēja kā uz adatām un ik pa brīdim sarāvās, kā savā tuvumā ieraudzīja kādu no komandas vadības. Viņu gribēja padzīt, taču pēdējā brīdī šo lēmumu atlika. Par argumentiem, kas toreiz notika, vēsture klusē, taču doma esot bijusi apmēram tāda – lai treneris vēl pastāv uz soliņa, šo sezonu tāpat var norakstīt, meklēsim jaunu galvu, bet jau priekš jaunās sezonas... Pirms tika slietas karātavas, Šuplers kā izcils psihologs publiskajā komunikācijā pamētājās ar frāzēm no sērijas – sak, es nebaidos no atlaišanas, jo jau nākamajā dienā atradīšu jaunu darbu... Hmmm, te atkal nākas atcerēties jau pieminēto trenera reakciju uz akcionāru lēmumu, Šupleram piedāvāt darbu vēl uz vienu sezonu. Ja reiz rudens pusē slovāks dzīvoja ar tādu pārliecību, vai pavasarī bija kaut kas mainījies viņam pieejamajās darba iespējās? Tāpat interesanti ir salīdzināt, ko treneris teica krievu presei par Dinamo un Latvijas hokeju – tas bija laikā, kad akckionāri Rīgā meklēja striķus viņa kāršanai. Citēju (pēc spēles ar Traktor, 12. oktobris): (..) U nas že čelovek s kļuškoi perejehal ploščadku, uže hokejist (..) Tulkojums sekojošs – pie mums, katrs, kas pārslido laukumu ar nūju rokās, jau ir hokejists... Pēc pieciem mēnešiem Šuplers par šiem pašiem hokejistiem teica jau kaut ko citu. „Es ar viņiem lepojos!”. Nu, labi, uzskatīsim, ka tas bija profesora triks, kā uzrunāt spēlētāju pašcieņu. Ja tā bija – tad treneris trāpīja!

Bet atgriežoties pie nākamās sezonas plāniem, dažas lietas pie Šuplera galda joprojām ir interesantas. Par viņa kvalitātēm. Kā treneris viņš ir ar ļoti lielu pieredzi, kur īpaši tiek uzsvērta viņa spēja sagatavot komandu funkcionāli – proti, Šuplers teicami pārzina fiziskās sagatavošanas metodiku, kas pierādījās arī sezonas gaitā. Tajā pašā laikā daudz tiek runāts par viņa spēju vadīt komandu kaujas apstākļos – proti, uz soliņa īstā hokeja mačā. Joprojām nav skaidrs, kas viņa galvā darījās vasarā, kad komandai pirms sezonas treniņu spēlēs vajadzēja uzvarēt katrā cīņā un par katru cenu. Varēja taču redzēt, ka čempionāta sākumā hokejistu emocijas bija iztukšotas, tajā pašā laikā no šīm pārbaudes spēlē nebija nekādas jēgas tieši taktiskā ziņā, jo īstais sastāvs tā arī netika iespēlēts – to meklēja un slīpēja jau sezonas gaitā. Jā, bija daudz savainojumu, taču hokejā tā nav nekāda Āfrika – ar to ir jārēķinās. Sastāva ziņā mazliet kaitina slovāka spītīgā vēlme nevis apskatīties zem kājām, bet gan – tālēs zilajās. Tas pats Sorokins viņam turpat pusotru sezonu bija cilvēks, ko labākajā gadījumā var turēt ģērbtuvē pie dušām, bet tagad – skat, Oļegs bija viens no komandas aizsardzības balstiem, bet tur viņš nokļuva nevis Jūļa, bet gan apstākļu sakritību dzīts. Arī leģionārus taču komandas treneris nesaņēma maisā – viņus kopā ar menedžeri izvēlējās pats Šuplers. Tātad nevar teikt, ka viņš ar šo sastāvu tika padarīts par apstākļu un iespēju ķīlnieku, protams, ja neskaita jau bēdīgi slaveno Arnasona gadījumu... Par zināmu atskaites punktu Šuplera darbā var kalpot sērija pret MVD, jo Znaroks viņam pretī nolika praktiski līdzvērtīgu sastāvu – tur nebija nekādu zvaigžņu, vai hipertalantu. Tātad – visu noteica treneru prasmes saskatīt sērijas gaitā pašas mazākās iespējas. Tas arī izceļ labus trenerus pār viduvējībām, kur nu vēl situācijā, kad abiem rokās iedoti praktiski vienādi trumpji. Ar to gan negribu teikt, ka Šuplers pret Znaroku izskatās viduvējs – nē. Vienkārši, kā mēdz teikt cits treneris Krauliņš – zaudējumos nevainojiet spēlētājus, vainojiet mani... Vai Znaroks bija tas, kas vinnēja, vai – Šuplers tomēr šo sēriju zaudēja?

Šupleram ar šo komandu patiešām veicās, bet, galvenokārt, tāpēc, ka šajā sastāvā bija arī izcilas personības. Kapteinis Ozoliņš, vārtsargs Masaļskis, cīnītājs Sprukts, karotājs Ņiživijs, mužiks Ankipāns, snaiperis Hosa... Ticiet, tas nav maz, ja ir dots uzdevums ieņemt Ziemas pili. Tas nosaka komandas veiksmes formulu. Dažos gadījumos likās, ka Šuplera loma ir prast hokejistiem netraucēt virzīties pretī mērķim – piekritīsiet, arī tas ir trenerim jāmāk. Ja viņam dod vēl vienu gadu, vai Dinamo spēs ar šo izvilkt vēl vienu zelta zivtiņu? Un, ja izvilks - vai tur būs trīs jaunas vēlēšanas, vai tikai asakas un aste? Par Šuplera pakalpojumiem citas komandas publisku interesi neizrāda, lai gan – ar ko viņš formāli sliktāks par Znaroku? Pēdējā vārds kaut kādu baumu biroju sarunās jau tiek locīts kādu mēnesi... Par Šupleru saka, ka viņa cilvēki šajā pavasarī it kā esot runājuši ar Minskas Dinamo vadību, taču tur nekas nav sanācis. Kopš viņu padzina no Jaroslavļas, slovāks Krievijā nav īpaši cienīts. Kāpēc? Katram savi argumenti, bet aste velkas līdzi... Vai viņš ir labākais priekš Dinamo? Citus jau neesam redzējuši un mēģinājuši. Vai vajag? Ja komandas akcionāri paši lemj šos jautājumus (nevis to uztic kluba ģenerālmenedžerim), tad viņi paši arī nosaka kārtību, pasūta mūziku un attiecīgi – griež valsi. Tikai atcerēsimies – sastāva komplektācija ies roku rokā ar trenera izpratni un iztēli. Par vienu gan nav šaubu – Šuplers ir veiksminieks. Arī tas nav maz, ja tiek nolīgts augstas klases speciālists. Cita lieta, ka veiksme parasti nestāv rindas sākumā – līdz tai ir kaut kā jāizbrien...

1 2 3 99 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2010-03-26 10:07, pirms 14 gadiem
Es gribu Znaroku kā Dinamo Rīga treneri!!!

 +16 [+] [-]

, 2010-03-26 10:09, pirms 14 gadiem
No SA puses visu so sezonu ir sadi raksti pa Šupleru.
Es domaju ja ari RD butu iekluvusi konf.finala un iespejams pat ""lielaja finala"" nekas nemainitos.Šuplers butu ""ne cepts...ne varits"" prieks SA
+cik no musu hokejistiem grib citi klubi?

 +10 [+] [-]

, 2010-03-26 10:16, pirms 14 gadiem
cik saprotu peec Puces teiktaa,ka Shuplers zaudeeja seeriju pret MVD,bet seerijaa pret SKA shuplers nevinneja,jo zaudeeja Barijs Smits. neko nesaprotu. Puce nosauca speeleetaajus,kas velk Dinamo,atkal nesaprotu,ja Shuplers komlekteeja komandu,kadeel ir jaanoraada negatiivais tikai,bet ja ir pozitivs,taatad halava nevis trenera darbs.

  +5 [+] [-]

, 2010-03-26 10:21, pirms 14 gadiem
Katins06 rakstīja: No SA puses visu so sezonu ir sadi raksti pa Šupleru.
Es domaju ja ari RD butu iekluvusi konf.finala un iespejams pat ""lielaja finala"" nekas nemainitos.Šuplers butu ""ne cepts...ne varits"" prieks SA
+cik no musu hokejistiem grib citi klubi?
komandu morali vada ozo, tas brinumainas izglabsanas un sisanas par katru centimetru ari ir del ozo(pagajusaja gada bez ozolina nekas tads netika noverots). speletaji pasi ir kluvusi individuali dauuuudz specigaki
butiba ja nem kopuma visu sezonu tad musejie parsvara ir uzvarejusi mezoniga cinas spara del nejau del kautkadam suplera taktikam.
tas, ka suplers visas sezonas gaita atrada tikai vienu specigu trijnieku(darzins-karija-mikelis) bet parejos speletajus maisija ka lototrons neliecina neko labu par treneri.
dazkart tiesam bija tada sajuta, ka suplers pats nesaprot kapec komandai ta veicas, vins nostajas malina un palaiz visu pasplusma, ja jau iet tad nestavesu cela
kas vel zimigi, ka pedeja spele riga, pirms hossa iemeta 4 vartus kombinaciju izspelei zimeja abols, bet suplers tikai staveja blakus, skatijas ko tad abols tur uzskices un pats kautko pie sevis zem deguna murminaja.
tas, ka ta notiek MVD jau sen ir zinams, jo Znaroks nenoliedz, ka viņš atbild par uzbrukumu, bet Vitolins par aizsardzibu, bet nekas lidzsim nebija dzirdets, ka suplers butu sev blakus troni paaicinajis abolu
suplers noteikti nav slikts treneris, bet paskaties ka znaroks/vitolins vada MVD, pavisam cita izpratne par kartibu laukuma
Slēpts komentārs: Supervaronis

  +5 [+] [-]

, 2010-03-26 10:28, pirms 14 gadiem
Nevarētu teikt, ka nepiekrītu Pučes rakstītajam, taču tā tendenciozā zākāšana vienkāreši automātiski liek iestāties par Jūli.

 +15 [+] [-]

, 2010-03-26 10:29, pirms 14 gadiem
Nu, nepatīk Pučem Šuplers. Un pieļauju, ka viņš tik bieži Šupi nekritizētu, ja Ozo šis treneris būtu cieņā. Citiem vārdiem, arī Ozo nav sajūsmā un tas jau nav tik forši, jo komandas līderim un trenerim ir jābūt kādai ķīmijai, lai kaut kas notiktu. Skaidrs, ka komandas vadībai nepatīk / baidās / riebjās Znaroks un viņš šeit nonāks tikai galējā variantā. Vai būtu interesanti pamēģināt Znaroku? Domāju, ka lielākā daļa hokejistu neiebilstu vai būtu pat vieglā sajūsmā.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-26 10:31, pirms 14 gadiem
Ļoti gribētos citu treneri nākasezon. Šuplers šķiet kaut kāds tāds jēls , dzirdēts arī, ka viņš nav tas, kas spētu sapurināt komandu atbildīgos brīžos, komanda to darot pati. Bet nevaru nepiekrist, ka Šuplers šķiet ir veiksminieks, un bez veiksmes hokejā nu nekādi.

 +13 [+] [-]

, 2010-03-26 10:31, pirms 14 gadiem
jau esmu rakstījis - es negribu nākošajā sezonā šupleru par RD treneri. Visu cieņu Šupleram par ieguldīto darbu un rezultātu, bet viņš sevi šajā komandā ir izsmēlis.
Nevajag glorificēt arī Ozoliņu, kaut uzskatu ka viņš ir neatsverams pienesums RD ar neaptveramu pieredzi. Tāpat prieks skatīties uz viņa kustībām uz ledus, piespēlēm, spēles izpratni un arī kļūdām protams...
Znaroks ir savādāks treneris nekā Šuplers. Šajā sērijā / sezonā uzvarēja Znaroks un zaudēja Šuplers. Tas ir fakts.
Uzskatu, ka Znaroks ir mūsējais mužiks un ar katru gadu kļūst arvien labāks kā treneris.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-26 10:34, pirms 14 gadiem
limb rakstīja: Nevarētu teikt, ka nepiekrītu Pučes rakstītajam, taču tā tendenciozā zākāšana vienkāreši automātiski liek iestāties par Jūli.
nu tad sāc domāt ar breinu nevis nekontrolēti valdi pār emocijām.

 +10 [+] [-]

, 2010-03-26 10:37, pirms 14 gadiem
Daudziem, ļoti daudziem, nepatīk Šuplers. Dēļ veiksmīga sezonas noslēguma, es nevaru aizmirst 21v tabulā uz JG laiku- tas bija bezceris, ko Šuplers uzkurināja ar absolūti debīliem komentāriem par spēlētaju (ne)meistarību un savām darba iespējām. Ozo sapurinaja komandu uz spēli ar CKA un tā arī tas ir aizgājis.. Ja Puče runā lietu, par atsevišķu spēlētāju neieinteresētību spēlēt Šuplera komandā, nu tad piedodiet, es labāk trīs reizes mainu Šupler neka šķiros no kāda letiņu spēlētāja!

  +8 [+] [-]

, 2010-03-26 10:42, pirms 14 gadiem
Protams, liels Paldies Šupleram par aizvadītajām sezonām!
Bet vai viņš būs tas, kas virzīs Dinamo uz jauniem sasniegumiem, to laiks rādīs (ja viņu apstiprinās uz nākamo sezonu). Divi iesildīšanās gadi KHL ir aiz muguras, un ir cita situācija. Haotiskā eksperimentēšana ar uzbrucēju maiņām, neuzticēšanās jaunajiem, aizspriedumi pret dažiem hokejistiem, publiskie izteikumi rudenī par LV hokeju, problēmas ar motivēšanu (ja patiesībai atbilst fakts, ka galvenais motivators ir Ozo)... Nu, nezinu.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-26 10:42, pirms 14 gadiem
Vispār jau Pučes raksti to aptuveni šādi: piezvana Sandim, papļāpā un rodas raksts ar it kā viedokli, kurš īsti nav tāds objektīvais savs viedoklis. Un principā Pučem ir izdevīgi, ka ir tāds Sandis komandā, ir vismaz par ko rakstīt, ha ha.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-26 10:43, pirms 14 gadiem
Supervaronis rakstīja: Vispār jau Pučes raksti to aptuveni šādi: piezvana Sandim, papļāpā un rodas raksts ar it kā viedokli, kurš īsti nav tāds objektīvais savs viedoklis. Un principā Pučem ir izdevīgi, ka ir tāds Sandis komandā, ir vismaz par ko rakstīt, ha ha.
Tu esi klasisks cilvēks bez informācijas, kurš neizprot lietas būtību. Puče to virtuvi pārzin ne tikai kā Ozo draugs (tas būt Pastes gadījumā), bet kā profesionālākais LV sporta žūrnālists, izbijis sporta avīzes redaktors.

  +2 [+] [-]

, 2010-03-26 10:43, pirms 14 gadiem
Mēs vienmēr komandās gribam visus savējos, bet tas tomēr nav tik ļoti pareizi. Man vienmēr tāpēc patīk, ka uz izlases spēlēm atbrauc džeki no pavisam citām komandām. un tu redzi, ka viņi ir auguši. Tāpēc tiešām iepriekš gribēju, lai tas pats Karsums spēlē MVD.

     [+] [-]

, 2010-03-26 10:44, pirms 14 gadiem
Supervaronis rakstīja: Vispār jau Pučes raksti to aptuveni šādi: piezvana Sandim, papļāpā un rodas raksts ar it kā viedokli, kurš īsti nav tāds objektīvais savs viedoklis. Un principā Pučem ir izdevīgi, ka ir tāds Sandis komandā, ir vismaz par ko rakstīt, ha ha.
To tagad nevar zināt, vai ir tik primitīvi kā raksti..bet domāt tā var. Kadreiz ja būs RD bez Ozo, tad skatīsim vai tiks publicēta infa no ieksienes Man tomer liekas ka tiks....

     [+] [-]

, 2010-03-26 10:48, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: To tagad nevar zināt, vai ir tik primitīvi kā raksti..bet domāt tā var. Kadreiz ja būs RD bez Ozo, tad skatīsim vai tiks publicēta infa no ieksienes Man tomer liekas ka tiks....
Nu, protams, ka tik primitīvi nav, bet bieži vien saruna ar Ozo ir galvenais avots. Tas jau nav slikti, protams. Bet Ozo ir Pučes labākais vai viens no draugiem, tad, protams, varam izdarīt secinājumus, cik objektīvs dažkārt var būt ARmands. Es pats vienmēr esmu aizstāvējis ARnasonu, bet tieši šī iepriekšējā fakta dēļ tiešām spēju noticēt, ka viņš varbūt tiešām IR slinks. (Lai gan tajās dažās minūtēs uz laukuma tik slikts tomēr neizskatās.)

  +3 [+] [-]

, 2010-03-26 10:53, pirms 14 gadiem
Supervaronis rakstīja: Nu, protams, ka tik primitīvi nav, bet bieži vien saruna ar Ozo ir galvenais avots. Tas jau nav slikti, protams. Bet Ozo ir Pučes labākais vai viens no draugiem, tad, protams, varam izdarīt secinājumus, cik objektīvs dažkārt var būt ARmands. Es pats vienmēr esmu aizstāvējis ARnasonu, bet tieši šī iepriekšējā fakta dēļ tiešām spēju noticēt, ka viņš varbūt tiešām IR slinks. (Lai gan tajās dažās minūtēs uz laukuma tik slikts tomēr neizskatās.)
Jebkurš - vai žurnalists, vai tadi kā mēs, ir subjektīvi. Ta tas ari jauztver, ka viena cilvēka subjektivais viedoklis....cik tam pieķerties, ticēt, tas katram jalemj pašam.
Par Arnasonu - ja vina kajas tiktu līdzi galvai un rokām, visi viņu dievinātu un viņš nebūtu iekš RD....

  -1 [+] [-]

, 2010-03-26 10:53, pirms 14 gadiem
Vissliktāk ir tad,ja žurnālisti un sporta portālu lietotāji sāk cilāt sporta lietas par ko viņiem sajēgas pamaz. Negribu teikt,ka Pučem ir maz sajēgas par hokeju,bet gadijumā ar Šupleru un Arnsonu sāk jau ost pēc uzēšanās uz kādu personu.
Manā skatijumā Šupleru var mierīgi atstāt pie RD stūres,jo viņš visas kluba vadības prasības ir izpildijis. Vajag tikai papildināt treneru komandu ar vel kādu pieredzējušu speciālistu.
Pie tam jaņem vērā,ka viņam uz komandtiltiņa blakus stāvēja tikai viens reāls palīgs ar pieredzi (Miroslavs Miklošovičs),bet otrs (A.Ābols) trenera darbā ir galīgi zaļš gurķis. Tam pašam Znarokam MVD bez viņa ir vel četri palīgi.
kas attiecās uz to ko Šuplers sarunāja emociju iespaidā nevajag diži ieciklēties,jo mazums ko katrs no mums dzīvē ir sarunājis dusmās vai kādu citu emociju iespaidā. Nenosodīsim citus,ja paši esam arī tikai un vienīgi parasti mirstīgie kam kļūdīties ir cilvēciski.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-26 10:58, pirms 14 gadiem
tu esi kārtējais no bērmnudārza izbēgušais.. par ko liecina tavs niks un bilde.. un Ozo noniecināšana.. tu no sporta neko nesaproti tāpēc ne tev noteikt Ozo vērtību
Supervaronis rakstīja: Es ļoti gribētu redzēt rakstu, cik katrs RD saņem. Es ļoti cienu Puči, un Ozoliņš man ir tāds kā varonis, bet pēdējā glorificēšana tiešām mazliet ir apnikusi. Ozoliņš RD saņemot vairāk nekā Skrastiņš NHL. Nu re, un OZoliņa prasības nākamgad būšot lielākas. Nu nezinu, vai Sandis tiešām ir TIK ĻOTI vērtīgs. Kā te Armands rakstīja, ka esot tikai pierunāts nespēlēt pret MVD otro mājas spēli. Kur tad bija izbraukuma spēlē? Nav šaubu, Ozoliņš ir LABS, bet man ļoti patika skatīties šo te pavasara hokeju, un gribētos, ka tāds būtu arī nākamgad. Tad varbūt tomēr nav tik ļoti jācenšas Ozoliņu pierunāt spēlēt vēl gadu par vēl lielāku naudu, bet jāpadomā par RD un jāpaņem pāris labi džeki no citurienes par to pašu naudu. PRotams, žēl jau būtu no vienas puses, no otras - Ozoliņš vairāk ir foršs kā brends, nevis kā spēlētājs.

  +7 [+] [-]

, 2010-03-26 11:06, pirms 14 gadiem
Profesionāls sporta žurnālists iedot informāciju, nevis potē savu viedokli
Jurchiks#2 rakstīja: Tu esi klasisks cilvēks bez informācijas, kurš neizprot lietas būtību. Puče to virtuvi pārzin ne tikai kā Ozo draugs (tas būt Pastes gadījumā), bet kā profesionālākais LV sporta žūrnālists, izbijis sporta avīzes redaktors.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 11:08, pirms 14 gadiem
Ko uzcepies ja jau nav taisnība, tad tev nav par ko iespringt
Martons rakstīja: tu esi kārtējais no bērmnudārza izbēgušais.. par ko liecina tavs niks un bilde.. un Ozo noniecināšana.. tu no sporta neko nesaproti tāpēc ne tev noteikt Ozo vērtību

  -3 [+] [-]

, 2010-03-26 11:08, pirms 14 gadiem
bychevskii rakstīja: Profesionāls sporta žurnālists iedot informāciju, nevis potē savu viedokli
ja tev liekas, ka tev potē, tās ir tavas problēmas. Freidam būtu par to viedoklis
Slēpts komentārs: m211

  -3 [+] [-]

, 2010-03-26 11:08, pirms 14 gadiem
Martons rakstīja: tu esi kārtējais no bērmnudārza izbēgušais.. par ko liecina tavs niks un bilde.. un Ozo noniecināšana.. tu no sporta neko nesaproti tāpēc ne tev noteikt Ozo vērtību
Katrā ziņā Ozo devumu priekš RD arī nevar novērtēt viennozīmīgi kā nenovērtējamu.
Jā, viņš šogad bija kā komandas līderis un iedvesmotājs,bet kā spēlētājs viņš sezonas laikā uzspēja laukumā ļoti daudz ziepes savārīt.

  +5 [+] [-]

, 2010-03-26 11:12, pirms 14 gadiem
Tavs komentārs ir diezgan jēls... par jēlumu runājot.
Ja klausīsies visu, ko dzirdi, tad tālu netiksi - es redzu, kas notiek uz soliņa - ar to man pietiek. Katrā ziņā ne tuvu neizskatās kā LV izlasē, kur Znaroks ar ģediem mācīja Beresņevu...
xxzz rakstīja: Ļoti gribētos citu treneri nākasezon. Šuplers šķiet kaut kāds tāds jēls , dzirdēts arī, ka viņš nav tas, kas spētu sapurināt komandu atbildīgos brīžos, komanda to darot pati. Bet nevaru nepiekrist, ka Šuplers šķiet ir veiksminieks, un bez veiksmes hokejā nu nekādi.

     [+] [-]

, 2010-03-26 11:15, pirms 14 gadiem
Ne, puisīt, tās ir tavas problēmas, jo es spēju atšķirt objektīvu info no viena puiša dziļi personiskām pārdomām.
Un tas, ka esi viena pazīstama zinātnieciņa vārdu kaut kur redzējis, nepiedod tavam komentāram svarīgumu.
Jurchiks#2 rakstīja: ja tev liekas, ka tev potē, tās ir tavas problēmas. Freidam būtu par to viedoklis

  +3 [+] [-]

, 2010-03-26 11:18, pirms 14 gadiem
Katrā ziņā palasot Puči un komentus liekās, ka Šupis tāds fortūnas džentelmenis - nekas vairāk... Pokerā laikam labi piepelnās, pie tam regulāri, jo veiksme šajā sezonā ar viņu ir bijusi visu laiku - vismaz tā var saprast no Pučes un komentāriem

  +3 [+] [-]

, 2010-03-26 11:21, pirms 14 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: nu tad sāc domāt ar breinu nevis nekontrolēti valdi pār emocijām.
Lieta tāda, ka es arī labprāt nākoškad uz RD soliņa redzētu citu treneri. Taču mani izbrīna Pučes k-ga tendenciozā piekasīšanās un Jūļa gānišana vietā tas vai nē. Es tik tiešām ļoti ceru, ka tā ir personiska nepatika.
Taču..Piemēram. ir kāds hokeja darbonis ( aģets, starpnieks ), kurš piemeklējis RD treneri, taču kā lai tiek vaļā no iepriekšējā, ja visus sev izvirzītos mērķus tas ir sasniedzis. Viens variants - komandas vadībai, pašai komandai, līdzjutējiem nemitīgi potēt negācijas par esošo treneri... ( ja nu potētājam pašam kas atlec )

  +4 [+] [-]

, 2010-03-26 11:21, pirms 14 gadiem
kaapeec Puces kungs neraksta per tiem speeleetaajiem,kuri grib lai Shuplers paliek,vai komandaas ir taa,ka dazi speeleetaaji nav apmierinaati ar treneri,tad treneris ir jaamaina?

  -3 [+] [-]

, 2010-03-26 11:28, pirms 14 gadiem
Pučes k-ga raksti ir asi uzbrūkoši un tajā pat laikā ļoti analītiski, jāmāk tik lasīt starp rindām. Viņa priekšā noņemu cepuri ar nadziņu.

  +8 [+] [-]

, 2010-03-26 11:28, pirms 14 gadiem
1. Nedomāju, ka šajā sērijā kāds kādu apspēlēja, tīrāka veiksmes sērija. Tikpat labi mēs varējām vinnēt 2 papildlaikos un aina būtu pavisam cita, vai arī Gārnets varēja straumēt kāju un arī būtu pavisam savādāk...

2. Par Šupi ir daļējas izjūtas, itkā jau nav smukas tās dažas viņa rīcības, bet šķiet, ka tas vis ir nedaudz pārspīlēti. Un tomēr viņa vadībā komandai ir izdevusies diezgan laba sezona.

3. Laikam jau kopumā RD jauns treneris nāktu par labu, bet vai Oļegs?! Arī divejādas izjūtas....

4. Un, ja šī tēma par Šupi pēdājā laikā ir tik populāra, tad diezgan prātīgi būtu Pučes kungam uztaisīt lielo sarunu ar Šupi un daudz lietas pajautāt acīs skatoties. Jo šitais sāk izskaties pēc tādas nodir*anas.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-26 11:30, pirms 14 gadiem
bychevskii rakstīja: Katrā ziņā palasot Puči un komentus liekās, ka Šupis tāds fortūnas džentelmenis - nekas vairāk... Pokerā laikam labi piepelnās, pie tam regulāri, jo veiksme šajā sezonā ar viņu ir bijusi visu laiku - vismaz tā var saprast no Pučes un komentāriem
kāpēc Šuplers, ja jau tik labs treneris, nav pieprasīts Krievijā? Astoņas komandas bez treneriem, tikai mēs, MVD un Neftehimik esam pārlekuši pāri pakaļai (lasi budžeta iespējām), bet Šuplers ir vienīgais bez līguma un nepieprasīts? kā tad tā? un kas notiak Jaroslavļā? vai nebija gadījumā tā, ka krievi saprata, ka šim trenerim nav olu, lai spēlētu ar krieviem?

  +2 [+] [-]

, 2010-03-26 11:32, pirms 14 gadiem
starp citu, liels prieks par tagadējo treneru kotēšanos! Znaroks, Krikunovs un Vorobjovs ir vieni no top treneriem līgā un visi ir bijušie Rīgas dinamieši!

     [+] [-]

, 2010-03-26 11:33, pirms 14 gadiem
Zemekis rakstīja: jau esmu rakstījis - es negribu nākošajā sezonā šupleru par RD treneri. Visu cieņu Šupleram par ieguldīto darbu un rezultātu, bet viņš sevi šajā komandā ir izsmēlis.
Nevajag glorificēt arī Ozoliņu, kaut uzskatu ka viņš ir neatsverams pienesums RD ar neaptveramu pieredzi. Tāpat prieks skatīties uz viņa kustībām uz ledus, piespēlēm, spēles izpratni un arī kļūdām protams...
Znaroks ir savādāks treneris nekā Šuplers. Šajā sērijā / sezonā uzvarēja Znaroks un zaudēja Šuplers. Tas ir fakts.
Uzskatu, ka Znaroks ir mūsējais mužiks un ar katru gadu kļūst arvien labāks kā treneris.
Es uzskatu,ka Znaroks bez Vītoliņa ir tukša vieta.Kā ir ar mužikiem.Bžik,bžik i opjatj mužik.
1 2 3 99 komentāri