Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Var jau spīdzināt arī zelta zivtiņu...

Var jau spīdzināt arī zelta zivtiņu...
Latvijas hokeja izlasei tagad būs jauns treneris. Vai ar to vien pietiek, lai paliktu starp lielajiem puišiem?

Foto: Romāns Kokšarovs, F64, SA+

«Nogurums nav labs iemesls, lai nespēlētu. Strādāšana septiņas dienas nedēļā, desmit stundas dienā – tas ir nogurdinoši, šiem cilvēkiem ir jābūt nogurušiem. Mēs spēlējam hokeju divas stundas dienā. Tu nevari būt noguris.» Kas teicis šos vārdus? Latvijas hokeja izlases galvenais treneris. Jaunais treneris...

Teds Nolans, kam tagad uzticēts vadīt Latvijas hokeja izlasi, savā otrajā ciemu reizē Rīgā ir runīgāks – tādejādi paverot plašāku priekšskaru teorētiskajam redzējumam par darbu un mērķiem. Uzreiz jāsaka – visi tie, kas te prātuļo par Pekas Rautakalio īpašo piegājienu un nerēķināšanos ar Latvijas hokeja realitāti, satiekoties ar Nolanu, pareizinās šīs sajūtas ar četri vai pieci. Lai gan – ja tā padomā, sākumā arī Peka bija agresīvāks, tagad pielaidies, taču – stingro līniju saglabājis. Tedis bliež niknāk, kas nozīmē – 1) viņš kopumā redz to pašu bildi, ko soms pamanīja vasarā; 2) ar Rīgas Dinamo galveno treneri viņš vēl nav runājis... Ja būtu, iespējams, arī vārdu izvēle būtu cita. Tagad Teds Nolans bezkaislīgi liek pa plauktiem noskaņojumu, ko viņš prasīs no saviem spēlētājiem. «Ja jūs necīnāties un smagi nestrādājat, jums nav izredžu.» Vai šis. «Tikai tāpēc, ka esi mazāks vai tev kā trūkst, nedrīkst domāt, ka nevari. Ir jāatrod izeja. (..) Ja es varēju tikt līdz NHL, katrs var to izdarīt.» Lūk, vēl viens. «Jaunajiem spēlētājiem ir jāstrādā, jādodas uz svaru zāli, jāuzlabo fiziskā kondīcija, jāstrādā vasarā. Jāstrādā cauru gadu, lai varētu konkurēt ar lielajiem vīriem no NHL.» Secinājums: labi, ka pa priekšu viņam ar savu lāpstu soļo Rautakalio, kurš visu šo pašu jau ir pamanījies piedāvāt Latvijas hokeja gardēžiem. Domājams – izlasei būs vieglāk? Muļķības!

Tiktāl bija attieksmes jautājums un darba ētika. Noskatījies dažas spēles ar Dinamo piedalīšanos, Nolans pateica: „Latvijas izlase spēlēs aizsardzībā līdzīgi, taču uzbrukumam noteikti jāpaliek agresīvākam.” Izskatās, ka neviens šobrīd Tedim blakus netulko jau padarīto, respektējot viņa autoritāti un dzīves pieredzi. Tas ir gan labi, gan slikti. Labi tāpēc, ka treneris pats ar savu galvu draudzējas un savu hokeja filozofiju cenšas piekopt līdz pilnībai. Slikti – jo mēs atgādinām tādus kā pavārkursu klausītājus. Neko jau nevar gribēt – Kirovs Lipmans pa šiem gadiem ap sevi ir izveidojis daiļdārzu ar klusējošu ainavu. Tagad izskatās, ka Nolana cilvēcisko īpašību kopums un dzīves principi, liek ar katru dienu mulst arī pašam federācijas prezidentam. Jo tas, ko Tedis stāsta par savu pasaules uzskatu, ja nu gluži nav pretrunā, tad noteikti neiet kopā ar Kirova piekopto praksi. Nu, runā, runā... Nodomā pie sevis Lipmans, jau tagad kaļot plānu – a kas notiks, ja neizdosies? Jo būsim godīgi arī mēs – var neizdoties ar pirmo piegājienu. Var. Dinamo ir vieglāk, jo tur sezona garāka un viesstrādnieki pa rokai. Latvijas izlasei ir dotas tikai nepilnas divas nedēļas un plus – vēl klāt mūsu hokeja pavasara nacionālās īpatnības ar gribēšanu, negribēšanu, savainojumiem, nogurumu, līgumiem, apdrošināšanu, dienas naudām utml. Jautājums – kāds uzticības kredīts ir Nolanam atvēlēts? Jo mēs taču labi saprotam, ka visi šie „viens plus viens” vai „viens plus divi” un tā tālāk, ja runājam par darba attiecību ilgumu, Kirova Lipmans gadījumā ir kā ūdens Ķīšezera asarītim. Bijis nebijis. Izmetīs vai pasūtīs.

Pagaidām Nolans ir tādā kā riesta laikā – visticamāk, saņēmis jau pirmo algu, iespējams, sāk noprast arī aizkulišu spēles nozīmi Latvijas hokeja virtuvē. Smaida, omulīgs. Ko vien ir vērta viņa atbilde, kad žurnālists vaicā par noskatītajiem palīgiem – sak, tie esot zināmi, taču vēl nevarot teikt... Savukārt, Lipmans ir jau visiem izstāstījis, ka tie būs no Rīgas Dinamo kluba, bet – Latvijas treneri. Ne gluži mēmais šovs, bet kaut kāda spēlīte iezīmējas. Tālāk jau viss ir kā pie mums pierasts. Ne Artis Ābols, ne Viktors Ignatjevs, protams, neko nezina par šādu iespējamo piedāvājumu – ja būšot, tad domāšot. Klubā zina vairāk – Aigars Kalvītis sakās, esot neoficiāli uzrunāts no Lipmana puses šajā jautājumā, taču nekas konkrēts, nu, piemēram - oficiāls lūgums vai vēstule no federācijas nav. Pats Kirovs, protams, ka visu jau ir sarunājis... Pieļauju, ka Lipmans klusībā rēķinās arī ar Sanda Ozoliņa atgriešanos izlases menedžera amatā, jo tas viņam atkal var palikt izdevīgi. Bez jokiem. Dinamo kapteinis nenāk no indiāņu cilts un tādejādi nevar nolikt uz galda tā saukto septiņu paaudžu mantru, kur viena no galvenajām atziņām ir – esi godīgs. Taču pieklājīgi atteikt Kirovam šajā sakarā viņš pratīs katrā laikā – vēl jo vairāk tāpēc, ka federācijas galva sev raksturīgajā manierē Ozoliņu min pie tiem, kas „nesasniedza pagājušajā pavasarī gaidīto rezultātu” un „paprasīja tāāādu naudu”...

Tomēr Teda Nolana jautājums priekšplānā būs spilgtāks. Tāpat kā gadījumā ar Rautakalio, viņš nevarēs šeit nospēlēt labo feju vai laumiņu ar burvju nūju rokās. Jo izskatās, ka burvestības Latvijas izlases ietvarā jau ir izsmeltas un arī zelta zivtiņu nav jēgas spīdzināt. Normāli, ja federācija saprastu, ka Nolans un viņa idejas nav viena pavasara vajadzība – tā ir mūsu hokeja saimniecības nepieciešamība, kas ir nākamās desmitgades jautājums. Tāpēc jau arī Peka ik pa brīdim nosaka – veči, bet resursu ir jāizmanto gudrāk, tālredzīgāk... Liktenim ir labpaticies nolikt pie mūsu hokeja divas savdabīgas personības – gan Rautakalio, gan Nolana hokeja izpratne ir pār vienu kārti metama. Var teikt, ka Dinamo ietvarā daļa no izlases kodola tomēr saņems Nolana paģērēto ceļamaizi, ko viņš sagaida izlasē – tomēr, tā ir tikai sakritība, ka ir noticis tā, kā redzam. Nekāda plāna tur nav. Vai vajag? Protams. Nolanam šobrīd vajadzētu nolasīt lekciju visiem sertificētajiem Latvijas hokeja treneriem ar ideju – kādu hokeju mēs vēlamies spēlēt? Kas ir Latvijas hokeja ceļš? Nevajag domāt, ka gan jau mēs kaut kā tajā A grupā paliksim – vienu gadu „kaut kā”, nākamajā - „nekā”... Te ir tas pats, kas Dinamo gadījumā: nomainot treneri, ir jāmaina arī sistēma, kārtība, plāns, attieksme un - viss no tā izrietošais. Ja tas nenotiks – būsim izniekojuši lielisku iespēju.

P.S. Rakstā izmantoti Teda Nolana citāti no žurnālā „Sporta Avīze” sniegtās intervijas, kas pie lasītājiem nonāk šodien. Gara saruna...

  +4 [+] [-]

, 2011-10-25 11:24, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Un? Parmaiņām ir jābūt! Cik tad ilgi var vienu un to pašu malt! Mož OZO gribi atpakaļ izlasē? Es nebaidos no pārmaiņām, vēlos redzēt arī nākotni, nevis pagātnes elpu, jo par tagadni viņus grūti nosaukt...
Kā jau Abrags teica - lai spēlē labākie, kaut 40 gadus veci! Viena pie mums izplatīta tendence ir saukt 25 gadīgus večus par jaunajiem perspektīvajiem, taču es no savas puses varu nosaukt vēl vienu tendenci - sūtīt pensijā ikvienu, kurš pārkāpis 30 gadu slieksni. Šī slimīgā tendence novēŗojama gan hokejā, gan futenē, gan citos sporta veidos.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-25 11:31, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Nu kā jau teicu, varam jau ņemt visus vecos atpakaļ, bet cik ilgi mēs tā? cik? Visas izlases saprot, ka nākotne ir jaunajos spēlētājos! Šveice, Dānija, sākām reizē, sākumā pēdējos apspēlējām uz vienas slidas, ar Šveici kā līdzīgs ar līdzīgu, bet Šveicē vienmēr hokejs bijis kārtībā, Dānija to sakārtoja, jaunos atbalsta un tgd ir garām mums! Vācija ir vēl izcilāks piemērs! Uzticība vienam trenerim visos līmeņos, VISOS! Darbs ar jauniešiem, liels darbs un tikai pavasarī darbs ar lielo izlasi, kur visus spēlētājus izskolojis ir galvenais treneris! Mēs varam dzīvot savā bardakā un priecāties par to ka vispār esam A divīzijā, bet var pienākt diena, un tai jau vajadzēja pienākt, kad jālido uz Austrāliju spēlēt B divīzijā!
Ja "vecais" ir labāks par "jauno", tad kāpēc neņemt "veco"?
Redzi, tādās valstīs kā Šveice nav problēmas ar konkurenci - viņi par vecumiem vispār nedomā. Jaunajiem ir iespēja attīstīties klubu līmenī (kas Latvijā ar vien vairāk tiek nonīcināts).
Dānijā ir laba jaunatnes sistēma + labas iestrādnes Zviedrijā: talantīgākie nonāk labās zviedru komandās. Tieši tāpēc pēdējajos gados izlasē ir daudz jauno - viņi vienkārši ir labāki par vecajiem.
Par Vācijas hokeja resursiem vispār nerunāsim.

     [+] [-]

, 2011-10-25 11:32, pirms 13 gadiem
Namejs rakstīja: Kā jau Abrags teica - lai spēlē labākie, kaut 40 gadus veci! Viena pie mums izplatīta tendence ir saukt 25 gadīgus večus par jaunajiem perspektīvajiem, taču es no savas puses varu nosaukt vēl vienu tendenci - sūtīt pensijā ikvienu, kurš pārkāpis 30 gadu slieksni. Šī slimīgā tendence novēŗojama gan hokejā, gan futenē, gan citos sporta veidos.
Ļaujot spēlēt 40gadīgajiem, tiek atņemta iespēja jaunajiem, 20gadīgiem! Pēc 3gadiem pazūd tie 40gadīgie (nu jau 43) un tad tie 20(23)gadīgie tiek pie iespējas, bet ak vai, nu jau par vēlu! Pēc U-21 šim nav kur spēlēt, klubs paskatās, a nu jā, bijis visās U izlasēs, bet lielajā neņem, tad atliek mīcīties par vidusmēra līmeni un nekādas izaugsmes. 4. maiņai ir jāsastāv no U-21 izlases spēlētājiem, jo kā saka, 4. maiņa, tā ir jūsu nākotne, bet ja tur spēles 25gadīgie, kuriem ir jābūt 1. maiņā, tad mūsu nākotne ir "daudzsološa."

     [+] [-]

, 2011-10-25 11:35, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Ja "vecais" ir labāks par "jauno", tad kāpēc neņemt "veco"?
Redzi, tādās valstīs kā Šveice nav problēmas ar konkurenci - viņi par vecumiem vispār nedomā. Jaunajiem ir iespēja attīstīties klubu līmenī (kas Latvijā ar vien vairāk tiek nonīcināts).
Dānijā ir laba jaunatnes sistēma + labas iestrādnes Zviedrijā: talantīgākie nonāk labās zviedru komandās. Tieši tāpēc pēdējajos gados izlasē ir daudz jauno - viņi vienkārši ir labāki par vecajiem.
Par Vācijas hokeja resursiem vispār nerunāsim.
Mēs varam raudāt par resursu trūkumu, kamēr paši "novācam" jaunos talantus! Parunā ar kādu jauno hokejistu, nav jābūt talantam, bet viņiem šeit tajā vecumā kad jāspēlē, to nav kur darīt, jo pilns ar "vecajiem" un tie spēlē uz pagātnes rēķiniem! Tas pats Kerčš, lai jau spēlē, bet liederīgāk viņa vietā bija likt kādu 18gadīgo, runāju par laikiem kad viņš pa Ogri muļājās un tādi piemēri ir daudz, priekš LV čempja jau der, bet jaunie, lai iet citu ceļu, augstskola, darbs, karjera, ģimene, bet hokejam ar līkumu.

     [+] [-]

, 2011-10-25 11:36, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Ļaujot spēlēt 40gadīgajiem, tiek atņemta iespēja jaunajiem, 20gadīgiem! Pēc 3gadiem pazūd tie 40gadīgie (nu jau 43) un tad tie 20(23)gadīgie tiek pie iespējas, bet ak vai, nu jau par vēlu! Pēc U-21 šim nav kur spēlēt, klubs paskatās, a nu jā, bijis visās U izlasēs, bet lielajā neņem, tad atliek mīcīties par vidusmēra līmeni un nekādas izaugsmes. 4. maiņai ir jāsastāv no U-21 izlases spēlētājiem, jo kā saka, 4. maiņa, tā ir jūsu nākotne, bet ja tur spēles 25gadīgie, kuriem ir jābūt 1. maiņā, tad mūsu nākotne ir "daudzsološa."
pilnīgs fufelis, ko Tu raksti!

ja "jaunais" sezonas laikā spēlē normālā klubā/komandā - viņš nekur nepazūd. Ja viņš visas sezonas laikā kaut kur mīcās pa kaut kādu kaktu komandu, tad nekāda izlase viņu par labu hokejistu nepadarīs!

     [+] [-]

, 2011-10-25 11:37, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Un? Parmaiņām ir jābūt! Cik tad ilgi var vienu un to pašu malt! Mož OZO gribi atpakaļ izlasē? Es nebaidos no pārmaiņām, vēlos redzēt arī nākotni, nevis pagātnes elpu, jo par tagadni viņus grūti nosaukt...
Tu esi kaut kāds jocīgs - kāpēc Tu mēģini man piedēvēt to, ko es neesmu rakstījis?
Es teicu, ka izlase būs savādāka salīdzinot ar iepriekšējiem PČ. Un viss. Pārējais jau ir Tava interpretācija un nevajag to piedēvēt man.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-25 11:39, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Ļaujot spēlēt 40gadīgajiem, tiek atņemta iespēja jaunajiem, 20gadīgiem! Pēc 3gadiem pazūd tie 40gadīgie (nu jau 43) un tad tie 20(23)gadīgie tiek pie iespējas, bet ak vai, nu jau par vēlu! Pēc U-21 šim nav kur spēlēt, klubs paskatās, a nu jā, bijis visās U izlasēs, bet lielajā neņem, tad atliek mīcīties par vidusmēra līmeni un nekādas izaugsmes. 4. maiņai ir jāsastāv no U-21 izlases spēlētājiem, jo kā saka, 4. maiņa, tā ir jūsu nākotne, bet ja tur spēles 25gadīgie, kuriem ir jābūt 1. maiņā, tad mūsu nākotne ir "daudzsološa."
Izlase NAV vieta, kur kādam jādod spēļu pieredze... Izlasē taču ir tikai kādas 10 spēles, ierēķinot pārbaudes mačus! Jaunajiem ir jāsitas savos klubos, kā piemēram, to Jekimovs dara. Lūk, viņš arī dabū augsta līmeņa pieredzi.

     [+] [-]

, 2011-10-25 11:40, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Mēs varam raudāt par resursu trūkumu, kamēr paši "novācam" jaunos talantus! Parunā ar kādu jauno hokejistu, nav jābūt talantam, bet viņiem šeit tajā vecumā kad jāspēlē, to nav kur darīt, jo pilns ar "vecajiem" un tie spēlē uz pagātnes rēķiniem! Tas pats Kerčš, lai jau spēlē, bet liederīgāk viņa vietā bija likt kādu 18gadīgo, runāju par laikiem kad viņš pa Ogri muļājās un tādi piemēri ir daudz, priekš LV čempja jau der, bet jaunie, lai iet citu ceļu, augstskola, darbs, karjera, ģimene, bet hokejam ar līkumu.
jaunie talanti "tiek novākti" kā Tu raksti - viena iemesla dēļ - Latvijas jaunatnes hokeja sistēmas nesakārtotības dēļ (šobrīd tas tiek darīts ar vien vairāk - veidojot visādas mākslīgas U16, U15 ut.t. "superkomandas").
Ar izlašu komplektāciju tam nav nekāda sakara.

Savukārt, par Ogri un Kerču - atkal Tu fufeli raksti. Pajautāšu kāpēc vispār pastāv profesionāls sports? Atbilde: dēļ skatītājiem! Par to pašu Kerču - Ogrē skatītāji nāca Kerču skatīties nevis kaut kādus 18-gadīgus jaunos gurķus.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-25 11:41, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: pilnīgs fufelis, ko Tu raksti!

ja "jaunais" sezonas laikā spēlē normālā klubā/komandā - viņš nekur nepazūd. Ja viņš visas sezonas laikā kaut kur mīcās pa kaut kādu kaktu komandu, tad nekāda izlase viņu par labu hokejistu nepadarīs!
Kur tad tam jaunajam spēlēt? Kur? Citās valstis viņu negrib, jo pavisam elementāri, nafig viņiem jāaudzina Lv hokejs? Ej mājās un spēlē, ar piezīmi ja vari. Nav viņiem kur sevi pierādīt, izlase ir jābūt vietai kur sevi pierādīt, tādēļ Ozo arī aizgāja, sevi viņš pierādīja, tgd jaunajiem kārta.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-25 11:44, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: jaunie talanti "tiek novākti" kā Tu raksti - viena iemesla dēļ - Latvijas jaunatnes hokeja sistēmas nesakārtotības dēļ (šobrīd tas tiek darīts ar vien vairāk - veidojot visādas mākslīgas U16, U15 ut.t. "superkomandas").
Ar izlašu komplektāciju tam nav nekāda sakara.

Savukārt, par Ogri un Kerču - atkal Tu fufeli raksti. Pajautāšu kāpēc vispār pastāv profesionāls sports? Atbilde: dēļ skatītājiem! Par to pašu Kerču - Ogrē skatītāji nāca Kerču skatīties nevis kaut kādus 18-gadīgus jaunos gurķus.
Būtu 18gadīgo uzvaras, skatītos arī viņus Jā bardaks šeit ir, bet tādēļ nevajag skatīties uz vecajiem un priecāties, re cik jauki spēlē aizies viņi, aizies arī fani, ja nekas netiks darīts lietas labā. Pagajušais čempis bija jau trauksmes zvans.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-25 11:47, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Kur tad tam jaunajam spēlēt? Kur? Citās valstis viņu negrib, jo pavisam elementāri, nafig viņiem jāaudzina Lv hokejs? Ej mājās un spēlē, ar piezīmi ja vari. Nav viņiem kur sevi pierādīt, izlase ir jābūt vietai kur sevi pierādīt, tādēļ Ozo arī aizgāja, sevi viņš pierādīja, tgd jaunajiem kārta.
labs jautājums.
Tikai ar izlasi tam nav tieša sakara. Izlase viņiem nepalīdzēs, pat ja viņus tur nez kādu mistisku iemeslu dēļ paņemtu...

Tas ir jautājums par Latvijas vietējo čempionātu bezsakaru/bardaku...

     [+] [-]

, 2011-10-25 11:50, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Būtu 18gadīgo uzvaras, skatītos arī viņus Jā bardaks šeit ir, bet tādēļ nevajag skatīties uz vecajiem un priecāties, re cik jauki spēlē aizies viņi, aizies arī fani, ja nekas netiks darīts lietas labā. Pagajušais čempis bija jau trauksmes zvans.
Es labāk skatos meistarīgāku Kerču nekā 18-gadniekus, kas bezsakarā kā negudri joņo pa laukumu. Te arī atbilde.

attiecībā uz pagājušo čempi - nekas jau nav mainījies pēdējo, teiksim, 7 gadu laikā - citu valstu hokejs progresē straujāk kā Latvijas

     [+] [-]

, 2011-10-25 11:52, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: labs jautājums.
Tikai ar izlasi tam nav tieša sakara. Izlase viņiem nepalīdzēs, pat ja viņus tur nez kādu mistisku iemeslu dēļ paņemtu...

Tas ir jautājums par Latvijas vietējo čempionātu bezsakaru/bardaku...
4 maiņa ir mūsu nākotne! Ņemot vērā to, ka Nolans būs klāt U čempionātos, viņš var izlasīt trīs uzbrucējos un tos jau no jaunā gada sākt gatavot izlasei, viņiem būs laiks pielāgoties Nolana spēles stilam, Nolanam būs jau no pirmās dienas viena maiņa, kas būs gatava, jo ir jaunie, kas to spētu, vajag tikai dot iespēju. Tas pats kas ar Bārtuli NHL, paņēma uz Play-off, bet tikai lai gaisu aposta, izjūt to gaisotni. Atcerēsimies Dinamo pirmo play-off, nekāds, bet tikai tādēļ ka lielai daļai spēlētāju tas viss bija kaut kas nebijis. Mēs gribam paņemt spēlētāju, ielikt maiņā un dvj spēlē! Bet vispirms viņu vajag sagatavot, jo savādāk varam paņemt jebkuru no ielas un teikt to pašu.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-25 11:55, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: Es labāk skatos meistarīgāku Kerču nekā 18-gadniekus, kas bezsakarā kā negudri joņo pa laukumu. Te arī atbilde.

attiecībā uz pagājušo čempi - nekas jau nav mainījies pēdējo, teiksim, 7 gadu laikā - citu valstu hokejs progresē straujāk kā Latvijas
Nu vot, tā jau mēs nekur netiksim. Jaunajiem ir jādod iespējas, bet arī jauno treneriem ir jāceļ kvalifikācija, nesaprotu kādēļ pieaugušajiem, kas pēc būtības ir pieauguši un ir patstāvīgi vajag augstas klases treneri, bet jaunajiem pietiek ar vietējo, kam pieredze trenera amatā līdzinās Karsuma un Sprukta pieredzei NHL... Varbūt vajag otrādāk? Iemācam jaunajiem izprast hokeju, lai vēlāk vieglāk? Jo redz kā, Peka atnāk un saka, paklau, jūsējie tak no hokeja neko...

  -2 [+] [-]

, 2011-10-25 11:57, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Nu vot, tā jau mēs nekur netiksim. Jaunajiem ir jādod iespējas, bet arī jauno treneriem ir jāceļ kvalifikācija, nesaprotu kādēļ pieaugušajiem, kas pēc būtības ir pieauguši un ir patstāvīgi vajag augstas klases treneri, bet jaunajiem pietiek ar vietējo, kam pieredze trenera amatā līdzinās Karsuma un Sprukta pieredzei NHL... Varbūt vajag otrādāk? Iemācam jaunajiem izprast hokeju, lai vēlāk vieglāk? Jo redz kā, Peka atnāk un saka, paklau, jūsējie tak no hokeja neko...
Nesaprotu, kur tāda pārliecība, ka Peka to pirmais pamanījis. Es domāju reti kuram bija rozā brilles uz acīm par mūsu jauniešu/junioru hokeju. Savādāk jau katru gadu būtu pāris draftēto, to, kas nostirpinās zviedru, somu augstākajās līgās...

  -1 [+] [-]

, 2011-10-25 11:57, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Būtu 18gadīgo uzvaras, skatītos arī viņus Jā bardaks šeit ir, bet tādēļ nevajag skatīties uz vecajiem un priecāties, re cik jauki spēlē aizies viņi, aizies arī fani, ja nekas netiks darīts lietas labā. Pagajušais čempis bija jau trauksmes zvans.
Kādā ziņā trauksmes zvans???? Ja tā objektīvi, tad pagājušais čempis bija neslikts – paskaties, kā nospēlēja pret CZE, FIN - ļoti labas spēles, vienīgā izgāšanās bija pret slovēņiem, tikai pateicoties aukstajai dušai pēc DEN spēles... Pret BLR un AUT viss jau bija normāli...
Tu man liekas esi aizķēries pagātnē - paskaties, kā DEN līmenis audzis, kur spēlē viņu spēlētāji, cik no viņiem spēlē NHL uttt. un ar visu to mēs spēlē pret DEN dominējām, vienīgais, kas DEN nospīdēja bija vārtsarga izcilā spēle....

  +1 [+] [-]

, 2011-10-25 11:58, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: 4 maiņa ir mūsu nākotne! Ņemot vērā to, ka Nolans būs klāt U čempionātos, viņš var izlasīt trīs uzbrucējos un tos jau no jaunā gada sākt gatavot izlasei, viņiem būs laiks pielāgoties Nolana spēles stilam, Nolanam būs jau no pirmās dienas viena maiņa, kas būs gatava, jo ir jaunie, kas to spētu, vajag tikai dot iespēju. Tas pats kas ar Bārtuli NHL, paņēma uz Play-off, bet tikai lai gaisu aposta, izjūt to gaisotni. Atcerēsimies Dinamo pirmo play-off, nekāds, bet tikai tādēļ ka lielai daļai spēlētāju tas viss bija kaut kas nebijis. Mēs gribam paņemt spēlētāju, ielikt maiņā un dvj spēlē! Bet vispirms viņu vajag sagatavot, jo savādāk varam paņemt jebkuru no ielas un teikt to pašu.
4 maiņa ir mūsu nākotne! - absurds apgalvojums. Kā jau teicu - izlase spēlē uz rezultātu šodien nevis kaut kādu mistisku perspektīvu...

...Nolans būs klāt U čempionātos, viņš var izlasīt trīs uzbrucējos un tos jau no jaunā gada sākt gatavot izlasei ... - piedod, šis jau ir stulbs apgalvojums. Kā viņš to varētu darīt, teiksim, ar Girgensonu vai Kļaviņu no Zviedrijas? Pat ar to pašu Kuzmenkovu nekas nesanāks - spēlētājs, pirmkārt, jau ir aizņemts savā klubā.

P.S. nejauc izlasi ar klubu - tās ir pilnīgi dažādas lietas.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-25 12:01, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: 4 maiņa ir mūsu nākotne! Ņemot vērā to, ka Nolans būs klāt U čempionātos, viņš var izlasīt trīs uzbrucējos un tos jau no jaunā gada sākt gatavot izlasei, viņiem būs laiks pielāgoties Nolana spēles stilam, Nolanam būs jau no pirmās dienas viena maiņa, kas būs gatava, jo ir jaunie, kas to spētu, vajag tikai dot iespēju. Tas pats kas ar Bārtuli NHL, paņēma uz Play-off, bet tikai lai gaisu aposta, izjūt to gaisotni. Atcerēsimies Dinamo pirmo play-off, nekāds, bet tikai tādēļ ka lielai daļai spēlētāju tas viss bija kaut kas nebijis. Mēs gribam paņemt spēlētāju, ielikt maiņā un dvj spēlē! Bet vispirms viņu vajag sagatavot, jo savādāk varam paņemt jebkuru no ielas un teikt to pašu.
Bet sagatavot vajag to, no kura pēc tam būs jēga... Un tāds, no kura pēc tam būs jēga, spēlē parasti jau normālās komandās...

  +2 [+] [-]

, 2011-10-25 12:02, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: 4 maiņa ir mūsu nākotne! - absurds apgalvojums. Kā jau teicu - izlase spēlē uz rezultātu šodien nevis kaut kādu mistisku perspektīvu...

...Nolans būs klāt U čempionātos, viņš var izlasīt trīs uzbrucējos un tos jau no jaunā gada sākt gatavot izlasei ... - piedod, šis jau ir stulbs apgalvojums. Kā viņš to varētu darīt, teiksim, ar Girgensonu vai Kļaviņu no Zviedrijas? Pat ar to pašu Kuzmenkovu nekas nesanāks - spēlētājs, pirmkārt, jau ir aizņemts savā klubā.

P.S. nejauc izlasi ar klubu - tās ir pilnīgi dažādas lietas.
Ja neko nedara, nekas arī nav Treneris redz spēlētāju, ierauga un saprot, kur piestrādāt un kur nē, treneris var ar šiem kadriem pastrādāt individuālāk, aizbraukt uz spēli, parunāt pēc spēles, pateikt pie kā jāpieliek, lai noderētu izlasei. A ja viņš sēdēs mājās un skatīsies tikai Kuldu, Bārtuli.. Uzskatu ka viņam ir jābūt šeit uz vietas, jāpastrādā ar treneriem, jaunajiem kas ir uz vietas, jāizbrauc uz tuvākajiem klubiem kur mūsējie, jāstrādā visu sezonu, jo cik saprotu Lipmans ņēma, jo viņš ir brīvs no kluba, lai strādā visu sezonu! Bet pagaidām man tas izskatās vien pēc tādām ekskursijām uz Lv.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-25 12:05, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Kādā ziņā trauksmes zvans???? Ja tā objektīvi, tad pagājušais čempis bija neslikts – paskaties, kā nospēlēja pret CZE, FIN - ļoti labas spēles, vienīgā izgāšanās bija pret slovēņiem, tikai pateicoties aukstajai dušai pēc DEN spēles... Pret BLR un AUT viss jau bija normāli...
Tu man liekas esi aizķēries pagātnē - paskaties, kā DEN līmenis audzis, kur spēlē viņu spēlētāji, cik no viņiem spēlē NHL uttt. un ar visu to mēs spēlē pret DEN dominējām, vienīgais, kas DEN nospīdēja bija vārtsarga izcilā spēle....
Pag pag, es esmu teicis ka Den visu ir sakārtojuši un viņi aug par tiem zaudējumiem, man šermuļus uzdzen Šuplere folklora - skaists zaudējum, zaudējums ir un paliek zaudējums
Dinamo ir treneris, kas beidzot māca nevis skriet, bet kādēļ skriet, lai nerodas tāda sajūta kā Abargam - jauni skrien kā dulli, bez sajēgas.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-25 12:14, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Ja neko nedara, nekas arī nav Treneris redz spēlētāju, ierauga un saprot, kur piestrādāt un kur nē, treneris var ar šiem kadriem pastrādāt individuālāk, aizbraukt uz spēli, parunāt pēc spēles, pateikt pie kā jāpieliek, lai noderētu izlasei. A ja viņš sēdēs mājās un skatīsies tikai Kuldu, Bārtuli.. Uzskatu ka viņam ir jābūt šeit uz vietas, jāpastrādā ar treneriem, jaunajiem kas ir uz vietas, jāizbrauc uz tuvākajiem klubiem kur mūsējie, jāstrādā visu sezonu, jo cik saprotu Lipmans ņēma, jo viņš ir brīvs no kluba, lai strādā visu sezonu! Bet pagaidām man tas izskatās vien pēc tādām ekskursijām uz Lv.
Pirmkārt noteikti naudas jautājums...
Otrkārt – ar vārtsargiem un aizsargiem viss ir skaidrs –
V. Masala, Jučers, Raitums, Muštukovs – citi nav...
A. RD aizsargi+ Pujacs, un ZA spēlējošie, vairāk REĀLU kandidātu nav (Jerofejevs, Jass - baigi aiz matiem pievelkot varbūt)...
U. RD spēlētāji + Jekimovs, Ķeniņš, Saulietis, Bērziņš, varbūt Vilkoits un ja kāds tiek no ZA - Daugava, Pelšs, Girgensons un varbūt vēl kāds no LM Indrašis, Upītis, Skvorcovs – vairāk neko neredzu...

     [+] [-]

, 2011-10-25 12:18, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Pag pag, es esmu teicis ka Den visu ir sakārtojuši un viņi aug par tiem zaudējumiem, man šermuļus uzdzen Šuplere folklora - skaists zaudējum, zaudējums ir un paliek zaudējums
Dinamo ir treneris, kas beidzot māca nevis skriet, bet kādēļ skriet, lai nerodas tāda sajūta kā Abargam - jauni skrien kā dulli, bez sajēgas.
Vēl viens Šuplera nolicējs...

Piedod, tas jau ir pokemonisma zīmogs uz pieres.

     [+] [-]

, 2011-10-25 12:23, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Pirmkārt noteikti naudas jautājums...
Otrkārt – ar vārtsargiem un aizsargiem viss ir skaidrs –
V. Masala, Jučers, Raitums, Muštukovs – citi nav...
A. RD aizsargi+ Pujacs, un ZA spēlējošie, vairāk REĀLU kandidātu nav (Jerofejevs, Jass - baigi aiz matiem pievelkot varbūt)...
U. RD spēlētāji + Jekimovs, Ķeniņš, Saulietis, Bērziņš, varbūt Vilkoits un ja kāds tiek no ZA - Daugava, Pelšs, Girgensons un varbūt vēl kāds no LM Indrašis, Upītis, Skvorcovs – vairāk neko neredzu...
lielos mērogos Tev taisnība.

tikai nedaudz papildinot - šobrīd neredzu, ar ko tuvāk izlasei būtu Muštukovs nekā Lūsiņš, Kalniņš vai Gudļevskis

par aizsargiem - un kāpēc ne Jass un/vai Jerofejevs?

par uzbrucējiem - šobrīd tavā sarakstā ir pārāk maz centru - vismaz kandidātos vēl kādu vajadzēs "po-ļubomu"...

     [+] [-]

, 2011-10-25 12:38, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: lielos mērogos Tev taisnība.

tikai nedaudz papildinot - šobrīd neredzu, ar ko tuvāk izlasei būtu Muštukovs nekā Lūsiņš, Kalniņš vai Gudļevskis

par aizsargiem - un kāpēc ne Jass un/vai Jerofejevs?

par uzbrucējiem - šobrīd tavā sarakstā ir pārāk maz centru - vismaz kandidātos vēl kādu vajadzēs "po-ļubomu"...
Sprukts, Džeriņš, Podziņš(?), Vilkoits, Bērziņš, Širokovs, Girgensons... Sanāk padaudz.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-25 12:39, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: lielos mērogos Tev taisnība.

tikai nedaudz papildinot - šobrīd neredzu, ar ko tuvāk izlasei būtu Muštukovs nekā Lūsiņš, Kalniņš vai Gudļevskis

par aizsargiem - un kāpēc ne Jass un/vai Jerofejevs?

par uzbrucējiem - šobrīd tavā sarakstā ir pārāk maz centru - vismaz kandidātos vēl kādu vajadzēs "po-ļubomu"...
Auziņš jau aizmirsts pie vārtsargiem? Aizsargi daudz, tādēļ trenerim tos vajag jau tgd pavērot, gan jau daži uzreiz atkristu, nepatīk stils, neder izlases modelim utt. Kamēr trenerim nav jāstrādā klubā, lai meklē, lai meklē tos kas noder izlasei Atceroties seno pagātni, kur ASV izlasē nepaņēma talantīgos un tos kuriem paredzēja vietu izlasē, paņēma tos kas var. Neceru uz veiksmes stāstu arī šeit, bet trenerim ir laiks, lai paskatās kādi mums tie spēlētāji ir, nevis lai skatās pēc tā kur tie spēlē.

     [+] [-]

, 2011-10-25 13:32, pirms 13 gadiem
martins_ms rakstīja: Auziņš jau aizmirsts pie vārtsargiem? Aizsargi daudz, tādēļ trenerim tos vajag jau tgd pavērot, gan jau daži uzreiz atkristu, nepatīk stils, neder izlases modelim utt. Kamēr trenerim nav jāstrādā klubā, lai meklē, lai meklē tos kas noder izlasei Atceroties seno pagātni, kur ASV izlasē nepaņēma talantīgos un tos kuriem paredzēja vietu izlasē, paņēma tos kas var. Neceru uz veiksmes stāstu arī šeit, bet trenerim ir laiks, lai paskatās kādi mums tie spēlētāji ir, nevis lai skatās pēc tā kur tie spēlē.
Auziņš... redzi, Gudļevski nosaucu tikai tāpēc, ka viņu uzaicinās uz izlase treniņnometni (kā jau tas bija pag. sezonā). Auziņš, ļoti iespējams, ir pat labāks par Gudļevski, taču viņš (un arī Gudļevskis) ir tikai junioru līmeņa (pēc prasmēm) vārtsargi.

Starp citu, izlasi šodienas drukātu SA - tur ir gara intervija ar Nolanu. Nolans diezgan skaidri ieskicē savu darbības plānu izlases sakarā - pirmkārt, vēro/vēros RD spēlētājus un ZAmerikā spēlējošos. Uz tiem arī tiks balstīta un veodota viņa komanda - pēc visa spriežot, pārējo spēlētāju komplektācija būs GM (jeb precīzāk, sakot LHF) ziņā. Un savā ziņā taisnība jau viņam ir - ne jau trenerim jāskraida pa Pasauli un perspektīvie jāmeklē.
Dzīvēs tas, droši vien, izskatīsies sekojoši - pēc U20 PČ Tedis droši vien kādu pārīti/bariņu no U20 izlases uzaicinās uz izlases treniņnometni/turnīru februārī, savukārt, pārējie būs tie, kurus Baldonieks spēs/gribēs sazvanīt.
Tālāk jau uz PČ tiks veidots izlases kaujas sastāvs, kurā tad būs iespēja iekļauties pa kādam no februāra turnīra veiksminiekiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-10-25 13:46, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: piekritu, izlases trenerim ir jastrada izlases intereses VISU GADU!
tas būtu ideāli - taču jau pašā saknē Kirovs ielicis Tedim "pļeku": lai to pildītu pilnvērtīgi, LV izlasei vajadzēja nometnes un spēles/turnīrus visās 3 IIHF noteiktajās pauzēs (arī novembrī un decembrī) nevis tikai februārī.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-25 13:50, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Ar izlasi vispār pavasarī būs interesanti. Nebūs Vasiļjeva, Ņiživija, ļoti iespējams arī Ankipāna, varbūt vēl kāda. Daudz lielāka nozīme būs tiem, kas agrāk izlasē bijuši tikai epizodiski vai palikuši aiz svītras.
Katrā ziņā šiem džekiem (pieļauju ka tas būs Jekijs, Vilkoits u.t.t.) vēl vajadzēs sevi pierādīt un nešaubos, ka čaļi arī sitīsies no sirds gan par vietu sastāvā, gan arī pašā PČ... un tad loģiski rodas jautājums, kas ir labāk? Neko daudz vairs nevaroši(negriboši?) ņiživiji, vasiļjevi, ankipāni vai mazāk pieredzējuši, bet "zemi ēst" gatavi jekiji un vilkoiti u.c.? Manuprāt, ta jau labāk lai cīnās tie otrie un no tiem gan jau arī kaut ko šis pats Teds arī "sameistaros", "salipinās", jo nešaubos, ka tādi jaunie labāk pakļaujas gan "dresūrai", gan arī viņus vēl var "paraudzināt" un vieglāk ir veidot viņu spēli pēc sava (trenera) skatijuma! Kamēr "veciem zirgiem" lekt pa jaunam jau vairs neiemācīsi un šaubos vai tas arī ir vajadzīgs!

     [+] [-]

, 2011-10-25 13:53, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Katrā ziņā šiem džekiem (pieļauju ka tas būs Jekijs, Vilkoits u.t.t.) vēl vajadzēs sevi pierādīt un nešaubos, ka čaļi arī sitīsies no sirds gan par vietu sastāvā, gan arī pašā PČ... un tad loģiski rodas jautājums, kas ir labāk? Neko daudz vairs nevaroši(negriboši?) ņiživiji, vasiļjevi, ankipāni vai mazāk pieredzējuši, bet "zemi ēst" gatavi jekiji un vilkoiti u.c.? ...
kā vienmēr - patiesība droši vien ir kaut kur pa vidu...

  +2 [+] [-]

, 2011-10-25 14:05, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: kā vienmēr - patiesība droši vien ir kaut kur pa vidu...
Tā visdrīzākais arī ir un nešaubos, ka labam startam vajadzētu gan vienus, gan otrus, bet galvenais būtu, lai spēlē tie kas tiešām tur grib spēlēt nevis tur vilkt kādu iekšā "aiz matiem", ar pierunāšanu vai ar lielu lūgšanos.... negribi, nevari vai esi "piekusis"? Paldies - brīvs!

     [+] [-]

, 2011-10-25 14:17, pirms 13 gadiem
Uzbrukumaa jaunas sejas Vilkoits(Allsvenskan), Kenins(NLA), Jekimovs(SM), Podzins(KHL), vini var mierigi aizstat jebkuru veco, vini ar katru menesi progresee.

     [+] [-]

, 2011-10-25 14:20, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Uzbrukumaa jaunas sejas Vilkoits(Allsvenskan), Kenins(NLA), Jekimovs(SM), Podzins(KHL), vini var mierigi aizstat jebkuru veco, vini ar katru menesi progresee.
Podziņš pēc gada...

     [+] [-]

, 2011-10-25 14:25, pirms 13 gadiem
Intervija ar Nolanu SA ļoti laba,viņš konkrēti pasaka ,ka Latvieši kaut ko sasniegt var tikai ar ļoti smagu darbu,jo talanta nepietiek. Piemērs protams tiek minēts ASV uzvara Leikplesidā un tas ir pareizi,jo pēc spēka ASV noteikti nebija pirmā sešinieka komanda ,bet uzvarēja.Un labi tas ,ka Nolanam nav favorītu izlases kandidātos ,tiks tie ,kas strādās un izpildīs viņa spēles stilu,jo viņs likšot spēlēt savādāk kā spēlē Dinamo un grib ,lai jaunie visos vecumos pāriet uz to hokeju ,ko viņš grib redzēt.