Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

...un visas Latvijas hokejizācija!

Jānis Matulis
Jānis Matulis

...un visas Latvijas hokejizācija!
Vents Feldmanis un "Liepājas metalurgs" var spēlēt, cik labi grib, taču TV ekrānos viņu neieraudzīsiet.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Neesmu hokeja naidnieks. Drīzāk pat otrādi, taču, ja no rīta un vakarā - ripa, priekšā un pakaļā - tikai hokejs... Tā jau ir šizofrēnija. Vai arī vēlme nozombēt latviešu tautu, lai tā nedomātu un neredzētu, kas notiek visapkārt.

Tiem maniem "draugiem", kas tūlīt uzbruks, pats patiekšu divas lietas: par hokeju interesējos kopš 1964. gada, rakstu - kopš 1983. gada 1. aprīļa. Žurnālistiku studējis neesmu, toties augstskolā loģikā bija piecnieks (pēc vecās atzīmju skalas), atšķirībā no Ļeņina, kuram šajā priekšmetā bija četrinieks.

Viens no žurnālistikas pamatprincipiem ir, ka pirmajai jābūt galvenaijai ziņai, bet, ja tādas nav, tad ziņu raidījums allaž jāsāk ar vietējām ziņām, pārējot uz nacionālām un pēc tam uz starptautiskām ziņām. Ja vien šī starptautiskā ziņa nav tik svarīga, lai ar to sāktu. Varbūt esmu vecs un stulbs, un tagadējās komercializācijas (zombēšanas!) laikmetā viss pagriezts ar kajām gaisā, taču, ja radio rīta programmā pirmā ziņa ir, ka "Salavat Julajev" un "Baris" vakar nospēlēja 2:2, tad man kaut kas nav saprotams. Vai nu mēs jau sevi pieskaitām kā atjaunotās PSRS sastāvdaļu, vai kādam liekas, ka "tikai Rīga, tikai "Dinamo" laikā tā pieklājas darīt. Ka latvju tauta to tik vien gaida, kā tad nospēlējis "Salavat Julajev" un kā veicies trenerim Mihaļovam. Savulaik mazliet esmu mācījies informātikas teoriju, kur šādu gadījumu sauc par informatīvo troksni. Ja vien tā nav apzināta zombēšana.

Ar "Dinamo" sistēmā strādājošajiem esam diskutējuši, vai vajag TV rādīt visas HK "Rīga" mājas spēles. Esot interesanti un arī reitingi augsti... (Par reitingiem un aptaujām šoreiz nerunāsim, bet augsskolā esmu studējis socioloģiju un zinu, kā tās desas taisa.) Ja būtu tautai interesanti, tad Piņķu halle HK "Rīga" spēlēs nebūtu tukša. Tauta runā, ka hokejisti, arī no "Dinamo" esot iedomīgi un ar zvaigžņu klapēm uz acīm. Bet kā tu nekļūsi iedomīgs, ja tauta tevi tik ļoti dievina... Jau juniora vecumā, TV rādot katru tavu mājas spēli... Saprotams, ka HK "Rīga" ir kā piedeva "Dinamo" karbonādei, taču Latvijas hokejā abiem pa vidu ir kāds "Liepājas metalurgs", kas spēlē itin solīdā Baltkrievijas čempionātā un nule Kontinentālajā kausā uzvarēja Kazahstānas čempionus, parādot, ka Latvijas hokeja otrais līmenis nemaz nav tik vārgs, kā dažam tīk domāt. Taču "LM" hokeju TV jūs neieraudzīsiet pat ar uguni.

Ja jau tik ļoti Latvijā visi nu mīl hokeju, varbūt kādreiz HK "Rīga" vietā vajadzētu pievērst uzmanību arī "Junioram", kas tiešām ir ļoti perspektīva komanda. Un, ja nu kaut kur aug rezerves "Dinamo" un Latvijas izlasei, tad tās aug "Juniorā."

P. S. Neesmu pret hokeju, taču, ja tas kādam/kādiem vai pat visai tautai kļūst par dzīves vienīgo vērtību? Skumji...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-25 14:51, pirms 13 gadiem
zzk rakstīja: Ir divi pilnīgi atšķirīgi Lattelekom televīzijas veidi.
To es labi zinu! Nezinu cik tur "saturs plašāks".... man NTV+ šārē ir pie 200 kanāliem! Un tiešām reāli skatāmi (intereses ziņā) ir apmēram 80-90..... zinot ar kādiem sūdkanāliem tās pakas piebāž mūsu kabeļi u.c. "zvēri", tad no mūsu TV piedāvājuma man faktiski neko vairāk arī nevajag par Virszemes bezmaksas piedāvājumu (t.i. 4 bezmaksas kanāliem)! Lai es tagad vēl pārietu uz kaut kādu interaktīvo TV un tikai dēļ tā, lai redzētu Sportacentrs.tv? Tu joko? Neesmu jau es tāds Ivara un arī LM fans, lai izietu uz šādiem "upuriem".... Bet doma bija tāda, ka saucamā Latvijas televīzija (LTV7 izskatā) varēja arī bišķi vairāk atspoguļot citu Latvijas komandu startus gan LM, gan arī dažas LAČ cīņas! Nu kaut vai tikai interesantākās kā piem. šo gaidāmo 5. novembra vietējā mēroga megaspēli! Saprotu, ka TRTD faneļiem viņas nešķitīs saistošas, bet LTV7 auditorija (es domāju un ceru) jau nesastāv tikai no TRTD faneļiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-25 14:56, pirms 13 gadiem
als rakstīja: To es labi zinu! Nezinu cik tur "saturs plašāks".... man NTV+ šārē ir pie 200 kanāliem! Un tiešām reāli skatāmi (intereses ziņā) ir apmēram 80-90..... zinot ar kādiem sūdkanāliem tās pakas piebāž mūsu kabeļi u.c. "zvēri", tad no mūsu TV piedāvājuma man faktiski neko vairāk arī nevajag par Virszemes bezmaksas piedāvājumu (t.i. 4 bezmaksas kanāliem)! Lai es tagad vēl pārietu uz kaut kādu interaktīvo TV un tikai dēļ tā, lai redzētu Sportacentrs.tv? Tu joko? Neesmu jau es tāds Ivara un arī LM fans, lai izietu uz šādiem "upuriem"....
Plašāks tas ir salīdzinot ar Virszemes TV.
Protams, ka tas diez vai var konkurēt ar dažādiem pirātiskajiem piedāvājumiem, kuros var skatīties gandrīz visu, ko pasaulē rāda.
Interaktīvo TV ir izdevīgi pieslēgt, ja tiek izmantoti pārējie Lattelekom pakalpojumi - balss sakari un internets - tad tā pieslēgšana un izmantošana ir salīdzinoši pa lēto.

     [+] [-]

, 2011-10-25 14:57, pirms 13 gadiem
KARABASSBARABASS rakstīja: Sporta karalis ir futbols. Visā pasaulē.
diezgan lielā daļā no Pasaules laika tomēr ne: ASV, Kanāda, Indija, Somija, u.t.t.... kopā jau sanāk ~1/4 no Pasaules iedzīvotājiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-25 15:34, pirms 13 gadiem
KARABASSBARABASS rakstīja: Abrag, es neticu, ka tāds fakts vispār ir bijis. Sākumā viena komanda, tad cita...Pierādījumus vajag- tautai jāzina savi varoņi.
Latvijas Radio, 8:35 no rīta, Initas Kresas balss, datumu gan vairs nepateikšu. Kādreiz viņi šos ierakstus saglabāja, tagad nezinu, kā ir.

Tāpēc jau par to rakstu, ka man tas likās vairāk nekā jocīgi.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-25 16:36, pirms 13 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Latvijas Radio, 8:35 no rīta, Initas Kresas balss, datumu gan vairs nepateikšu. Kādreiz viņi šos ierakstus saglabāja, tagad nezinu, kā ir.

Tāpēc jau par to rakstu, ka man tas likās vairāk nekā jocīgi.
saglabā lr mājas lapā, visu arhīvu, vari klausīties kamēr slikti paliek!
Raidījumu programmu arhīvs

  +1 [+] [-]

, 2011-10-25 16:40, pirms 13 gadiem
Jani, biznesa ir tads teiciens ka ''ir pieprasijums, ir piedavajums'', jeb saja gadijuma varetu parfrazet un teikt ''nav pieprasijuma, nav piedavajuma''
nezinu kur tu dzirdeji ka zinas sak ar Salavat speles rezultata nosauksanu, jebkura gadijuma tas ir stulbi un nelogiski, neapsaubami, acimredzot zinu lasitajs ir tads Salavata fans, ka uzskatija, ka visai tautai jazin sis speles rezultats bet visada citada mera, ja tauta grib hokeju tad vina to dabu.
ari es gribetu redzet LM spelet Ltv7 kanala, bet pienemu, ka so spelu translesanas izmaksas varetu but parak lielas lai tas butu ekonomiski izdevigi. galvenokart jau logistikas izdevumi - aparaturas nogadasana Liepaja un atgadasana atpakal. ka ari protams kvalitativu komentetaju regulara vadasana no Rigas uz Liepaju.
varetu jau Ltv7 koopureties ar Tv Dzintari, tacu skiet, ka Dzintarei jau sen nav ne tuvu tadu iespeju lai noorganizetu augstas kvalitates tiesraidi.
ja cilveki tiesam grib redzet LM speles, tad to mierigi var redzet tepat SC tiesraides. piemeram es minutes laika piesledzu datoru pie liela televizora un baudu Ivara komentesanu.
vienigi butu interesanti ja kads no SC vadibas varetu pateikt cik videji skatas LM speles un cik piemeram futbola virsligas speles vai ta pasa basketbola vai florbola speles.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-25 17:04, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Tu es tups (vai Jamulejs) vai kā? Es skaidri un gaiši rakstiju, ka man ir Lattelekom Virszemes TV (pa 3.50)!!!! Parādi man, kur tur ir 411. kanāls! Ibio! Nekādus citus Latelekom piedāvātos mēslus, "pakas" u.t.t. es netaisos ne ņemt , ne skatīties!
Jā,sorry.
Uzreiz nepiefiksēju to teikumu.

  -2 [+] [-]

, 2011-10-25 17:11, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: jā, jā - vēl Matulim vajadzēja pateikt, kādā krāsā bija radio diktora žakete in ko šamais ēdis brokastīs.
Vel atliek šajās TV pārraidēs iemontēt 25 kadru, un tauta LV Saeimā ievēl Rīgas Dinamo hokeja komandu ar visu galveno treneri.

  -1 [+] [-]

, 2011-10-25 18:50, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Tas cirvis pērkot Tavu produktu naudu Tev pelna!


Tu vari rakstīt savus rakstus bez gala, bet ja cirvji nepirks Tavu produktu tad Tu pats būsi cirvis un skatoties spogulī varēsi to atkārtot pie sevis!


Tu esi žrnālistikā daudzus gadus, bet ar pieklajibu Tev ir kā ir.. ar ko Tu atšķiries no Znaroka ko pēdējā gada laikā lamā un apraksti pa labi un pa kreisi? Ar to ka Tev ir Latvijas pase kabatā? Un??


Iemācies Matuļa kungs izturēties cienīgi pret cilvēkiem.. es kkā nevaru te izlasīt kur kāds tevi būtu nosaucis par cirvi!!


Tu esi vīrs ar pieredzi, bet uzvedies kā bērns! Un ne jau pirmo reiz!


Laikam kāds ir Tevi apbižojis un nav alu uzsaucis tapēc esi tik nervozs!
nez. Matulis ir tiešs, bet domāju, ka tas jau nav nekas slikts, nevajag apvainoties...
ok, beigšu te

  +1 [+] [-]

, 2011-10-25 22:52, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Nez'... man nebūtu nekas pretī arī tādu LM paskatīties pa savu LED "kasti" (nevis pie mazā tizlā portatīvā monitoriņa), ja protams kāds tādu "extru" te pa TV rādītu! To Sportacentrs.tv neredzu , jo no LV "kabeļiem"ir tikai Lattelekom virszeme. Man dažādība netraucē! Es pat godīgi sakot labāk par visām HK Rīgām u.t.t. teiksim tādā 5. novembrī labprāt gripētu redzēt SMS kredīta un Vilku spēli! Sastāvi komandām ir ne pa jokam interesanti, ja "patin filmu" uz 90. un nultajiem gadiem..... Abi Ketrči, Astašenko, Saviels vienā pusē, Ābols, Ignatjevs otrā! Nešaubos, ka arī pati spēle būs jautra! Vot ko LTV7 varadzēja rādīt!
Vot tam, ka LTV vajadzētu no sava sporta arhīva nopūt putekļus un laist ēterā pat ļoti normālos reitingu laikos, es piekrītu par visiem 100. Piemēram, katru dienu, ja nav kāds LIVE sporta pasākums, laist kādu materiālu no sporta arhīvai- vienalga bobslejs, basketbols vai hokejs, arī biatlona ziedu laiki, tur varētu tik daudz pērles izrakt. Es varētu visu šo arhīvu skatīties burtiski pielipis pie tā TV, bet, acīmredzot, nevienam tas nav vajadzīgs...
Vispār varētu sākt bombardēt LTV ar meiliem, visādiem ieteikumiem, un tad jau viņi varbūt arī censtos kko ņemt vērā... Jo pie šī ieteikuma pat nevajag nekādus tehniskos uzlabojumus/ ieguldījumus, kā tas ir gadījumā ar 16:9 pārraidīšanu...

     [+] [-]

, 2011-10-26 00:57, pirms 13 gadiem
KARABASSBARABASS rakstīja: Es arī esmu redzējis, dzirdējis, ka sporta ziņas sākas ne ar to pareizāk izvēlēto vēsti, tomēr lai tas būtu ar KHL komandu rezultātiem, (ne Rīgas Dinamo) nav piedzīvots. Šaubos, vai tiešām tik dumji kāds būtu rīkojies!
Tas, ka neesi dzirdējis/redzējis, nenozīmē, ka tas tā nav bijis. Vispār, tādu tendenci arī esmu jutis, it kā ar domu, ka tie ir rezultāti no līgas, kurā spēlē RD.

Kopumā - par HK "Rīgas" translācijām šobrīd neņemos spriest, it kā dažreiz ir patīkami uzslēgt, paskatīties. Vai nepieciešams rādīt visas spēles? Tam vajadzētu būt atkarīgam no pieprasījuma.
Arī tas, ka hokeju rāda biežāk nekā pāris reizes sezonā un PČ, ir patīkami. Man šo spēļu sezonas laikā nav par biežu. Ja tam nav laika un jādara kas cits, neskatos. Tāpēc ir mērs. Ja skatīšanās dēļ atliek svarīgākas vai pārāk svarīgas lietas, tad gan ir problēmas. Tāpēc zombēšanu atgādina šie "atņēmi sievasmātei TV pulti?" un " visu 3.periodu nostāvēji kājās?".

  +2 [+] [-]

, 2011-10-26 05:07, pirms 13 gadiem
nestreso,ierauj bocmani

     [+] [-]

, 2011-10-26 07:32, pirms 13 gadiem
kalvis00 rakstīja: Vot tam, ka LTV vajadzētu no sava sporta arhīva nopūt putekļus un laist ēterā pat ļoti normālos reitingu laikos, es piekrītu par visiem 100. Piemēram, katru dienu, ja nav kāds LIVE sporta pasākums, laist kādu materiālu no sporta arhīvai- vienalga bobslejs, basketbols vai hokejs, arī biatlona ziedu laiki, tur varētu tik daudz pērles izrakt. Es varētu visu šo arhīvu skatīties burtiski pielipis pie tā TV, bet, acīmredzot, nevienam tas nav vajadzīgs...
Vispār varētu sākt bombardēt LTV ar meiliem, visādiem ieteikumiem, un tad jau viņi varbūt arī censtos kko ņemt vērā... Jo pie šī ieteikuma pat nevajag nekādus tehniskos uzlabojumus/ ieguldījumus, kā tas ir gadījumā ar 16:9 pārraidīšanu...
Droši vien ceri,ka tajos sporta arhīvo,s kādā sacensībā vai mačā rezultāts mainīsies?

  +3 [+] [-]

, 2011-10-26 11:17, pirms 13 gadiem
kalvis00 rakstīja: Vot tam, ka LTV vajadzētu no sava sporta arhīva nopūt putekļus un laist ēterā pat ļoti normālos reitingu laikos, es piekrītu par visiem 100. Piemēram, katru dienu, ja nav kāds LIVE sporta pasākums, laist kādu materiālu no sporta arhīvai- vienalga bobslejs, basketbols vai hokejs, arī biatlona ziedu laiki, tur varētu tik daudz pērles izrakt. Es varētu visu šo arhīvu skatīties burtiski pielipis pie tā TV, bet, acīmredzot, nevienam tas nav vajadzīgs...
Vispār varētu sākt bombardēt LTV ar meiliem, visādiem ieteikumiem, un tad jau viņi varbūt arī censtos kko ņemt vērā... Jo pie šī ieteikuma pat nevajag nekādus tehniskos uzlabojumus/ ieguldījumus, kā tas ir gadījumā ar 16:9 pārraidīšanu...
Ar tiem 90. gadiem es biju domājis spēlētājus, kas izlasē spēlēja 90./ 00. gados + vēl salīdzinoši nesen perspektīvie - Kerčs jr., Cinks u.t.t.! Gan SMS kredītā gan Vilkos (Monarhos) ir pietiekami daudz tādu kadru, kuru spēle varētu piesaistīt ne tikai Volx-u, huy, Abragu vai mani.... man drīzāk ir jautājums kapēc mūsu pašu čempis (LAČ) vai vismaz viņa interesentākās spēles (nešaubos, ka 5. novembra Piņķu "derbijs" tāds noteikti būs) netiek atspoguļotas LTV 7? Kamēr pa valsts (!!!) Radio ziņo kaut kādus SJU un Baris spēles rezultātus.... kuru tie interesē? Man personīgi nē un man ir pa lielam poh#j kā tur Salavats ar to Baris ir nospēlējis (pieļauju, ka lielākajai daļai latviešu auditorijas ir tāpat un es saprastu, ja tāda infa ietu pa krievvalodīgajiem mēdijiem piem. SWH+ u.t.t., kas būtu saprotami, jo ne jau visi krievvalodīgie te ir RD fani) ! Mani varbūt vairāk intersē kā tur teiksim tie paši Vilki ar LM-2 nospēlēja, bet tādu infu labi, ja tik uz vakarpusi vai nākamo rītu kādu reizi Sportacentrs.com te ieliek... Mani tieši vairāk interesē aktuālie notikumi, spēles nevis arhīvi! Kā Ivarello jau te teica mača rezlutāti tajās arhivārajās vērtībās jau vairs nemainīsies un viņiem pa lielam ir tikai arhivāra un vēstures vērtība, bet es vairāk gribētu redzēt valsts TV tieši aktuālos notikumus, sacensības un ne tikai RD vai VEFu.... jo mums jau te nav tikai RD un VEFs vien.... bet tas, ka valsts televīzija pa lielam "ieciklējas" tikai uz šiem diviem pasākumiem, manuprāt, nav pareizi.... ar RD un VEFu jau te sports ne sākas, ne beidzas!

  +2 [+] [-]

, 2011-10-26 12:28, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Ar tiem 90. gadiem es biju domājis spēlētājus, kas izlasē spēlēja 90./ 00. gados + vēl salīdzinoši nesen perspektīvie - Kerčs jr., Cinks u.t.t.! Gan SMS kredītā gan Vilkos (Monarhos) ir pietiekami daudz tādu kadru, kuru spēle varētu piesaistīt ne tikai Volx-u, huy, Abragu vai mani.... man drīzāk ir jautājums kapēc mūsu pašu čempis (LAČ) vai vismaz viņa interesentākās spēles (nešaubos, ka 5. novembra Piņķu "derbijs" tāds noteikti būs) netiek atspoguļotas LTV 7? Kamēr pa valsts (!!!) Radio ziņo kaut kādus SJU un Baris spēles rezultātus.... kuru tie interesē? Man personīgi nē un man ir pa lielam poh#j kā tur Salavats ar to Baris ir nospēlējis (pieļauju, ka lielākajai daļai latviešu auditorijas ir tāpat un es saprastu, ja tāda infa ietu pa krievvalodīgajiem mēdijiem piem. SWH+ u.t.t., kas būtu saprotami, jo ne jau visi krievvalodīgie te ir RD fani) ! Mani varbūt vairāk intersē kā tur teiksim tie paši Vilki ar LM-2 nospēlēja, bet tādu infu labi, ja tik uz vakarpusi vai nākamo rītu kādu reizi Sportacentrs.com te ieliek... Mani tieši vairāk interesē aktuālie notikumi, spēles nevis arhīvi! Kā Ivarello jau te teica mača rezlutāti tajās arhivārajās vērtībās jau vairs nemainīsies un viņiem pa lielam ir tikai arhivāra un vēstures vērtība, bet es vairāk gribētu redzēt valsts TV tieši aktuālos notikumus, sacensības un ne tikai RD vai VEFu.... jo mums jau te nav tikai RD un VEFs vien.... bet tas, ka valsts televīzija pa lielam "ieciklējas" tikai uz šiem diviem pasākumiem, manuprāt, nav pareizi.... ar RD un VEFu jau te sports ne sākas, ne beidzas!
Esmu jau sen pārliecinājies, ka no citiem nav ko gaidīt, bet pašam jāķerās vērsim pie ragiem,lai popularizētu savu mīļoto komandu vai sporta veidu.
Jā,tas prasa zināmu laiku, bet rezultāts sniedz morālu gandarījumu.

     [+] [-]

, 2011-10-26 15:28, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Kamēr pa valsts (!!!) Radio ziņo kaut kādus SJU un Baris spēles rezultātus.... kuru tie interesē? Man personīgi nē un man ir pa lielam poh#j kā tur Salavats ar to Baris ir nospēlējis (pieļauju, ka lielākajai daļai latviešu auditorijas ir tāpat un es saprastu, ja tāda infa ietu pa krievvalodīgajiem mēdijiem piem. SWH+ u.t.t., kas būtu saprotami, jo ne jau visi krievvalodīgie te ir RD fani)
Nez, cik sanācis dzirdēt, kā latvieši par KHL spriež, šķiet, ka diezgan interesējas, tajā pašā laikā, lielākā daļa nezina, kā "Vilki" nospēlējuši. Varbūt arī tas ir mediju ietekmē, modes lieta vai kā, varbūt izņemot vienīgi, ja pastiprināti seko līdzi KHL, bet tad reāli tas KHL kanāls laba hokeja dēļ ir jāskatās.
Mūsu iepriekšējo 20 gadu zvaigznes varētu piesaistīt, vienīgi - pamazām, tur varētu piekrist.
P.S. Kur pašlaik Cinks? No Tevis noprotu, ka LAČ. Tas veselības dēļ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-10-26 17:05, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Nez, cik sanācis dzirdēt, kā latvieši par KHL spriež, šķiet, ka diezgan interesējas, tajā pašā laikā, lielākā daļa nezina, kā "Vilki" nospēlējuši. Varbūt arī tas ir mediju ietekmē, modes lieta vai kā, varbūt izņemot vienīgi, ja pastiprināti seko līdzi KHL, bet tad reāli tas KHL kanāls laba hokeja dēļ ir jāskatās.
Mūsu iepriekšējo 20 gadu zvaigznes varētu piesaistīt, vienīgi - pamazām, tur varētu piekrist.
P.S. Kur pašlaik Cinks? No Tevis noprotu, ka LAČ. Tas veselības dēļ?
Cik es esmu dzirdējis tā teikt "mūsu barā", tad ja arī spriež par KHL ziņām, tad pārsvarā kā tur mūsu "nedinamoviešiem" un viņu komandām iet vai neiet.... neesmu dzirdējis, ka kāds tur baigi apspriestu piem. Magņitkas vai Traktora spēli.... labākajā gadijumā Viķkas vēl var apsriest (no sērijas: "klauni gatavie" un "vai tādu klubu KHL vajag")... bet ka tur kāds dikti interesētos par teiksim severstaļ vai Torpēdo spēli vai rezultātu... man piem. nav sanācis dzirdēt!
Cik zinu, Cinks kapā (ja LHF dati nemelo) SMS kredītā! Bet kam nopietnākam jau laikam čalis vairs nebūs gatavs! Žēl!!! Noteikti bija viens no talantīgākajiem jaunajiem centriem, kas pie labas likteņa sakritības varēja nākotnē būt arī labs centrs izlasē! Katrā ziņā arī savās pāris spēlēs RD čalis uz pārējo fona slikti neizskatijās (es pat teiktu otrādi) - bija gana labs nākotnes materiāls no kura tiešām varēja sanākt labs centrs! Laikam tagad jāsaka "diemzēl tikai bija"....

  -1 [+] [-]

, 2011-10-26 17:47, pirms 13 gadiem
a-burts rakstīja: runa seit nav par TV translacijam,bet gan par HOKEJU,par so sporta veidu ka tadu,par vinia popularitati,par Matulia kunga neizpratni,kapec ta tas ir? tas pirmkart ir tapec,ka mes , Lettini, esam BALTIE CILVEKI !!! pec tam tikai lettini mums nav vajadzigs pertikveidigo basketbols,kas pec savas butibas un speles strukturas ir SVESS LATVIESU MENTALITATEI gluzi tapat ka muzika REPS,HIP-HOPS.REGEJS un pareja 4ERNUHA mums vel no PADUMJIEM LAIKIEM tika zombets,ka basitis ir LATVIJAS NACIONALAIS SPORTA VEIDS NE FIGA TADA !!! vispopularakais klubs PSRS laikos LPSR bija RIGAS DINAMO!!! Krieviski runajosa dalia iedzivotaju tadu VEFU un TTT atklati ignoreja,bet gan uz veca DR gan uz RIGAS DAUGAVAS futbola spelem tribines bija PARPILDITAS,gan ar Latviesiem gan ar nelatviesiem! pagaja gadi, TIKAI UN VIENIGI HOKEJS un FUTBOLS, kliuva par sporta fanosanas ETALONU jaunaja Latvijas Republika,nevis kaut kads tur basis,Gulbis ar Sevastovu,vieglatletikas un biatlona "karali" un"karalienes" ( iznemums varetu but bobslejs,bet tas jau ir atsevisks stasts) hokejs musdienas ir palicis par praktiski VIENIGO TIRI BALTO CILVEKU SPORTA VEIDU.vismaz uz 99%.mums ir jalepojas ar to ka esam BALTIE CILVEKI!!! nezinu ka tur Leisi,vini aizgajusi greizo taku sava sporta sistema,izveloties Basi par savu sportu n.1 bet mums,lettiniem,numur viens BIJA,IR un BUS HOKEJS!!!
Glupais idiot, beidz rakstīt komentārus. Basketbols savos pirmsākumos bija balto sporta veids un pamati jau nav mainījušies.
Hokejs latviešu? Tas ir pārāk dārgs priekš Latvijas.
Ā un jā pajoli, Basketbols joprojoām populārākais Latvijā, cik ir jauno hokejistu un cik basketbolistu? Tas ir visobjektīvākais vērtēšanas princips. Skatīties var da jebko.

Bet nu jā, jau parāk daudz tā hokeja apkārt, to vien tik dzirdu kā Milicijas Dinamo...

     [+] [-]

, 2011-10-26 21:24, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Cik es esmu dzirdējis tā teikt "mūsu barā", tad ja arī spriež par KHL ziņām, tad pārsvarā kā tur mūsu "nedinamoviešiem" un viņu komandām iet vai neiet.... neesmu dzirdējis, ka kāds tur baigi apspriestu piem. Magņitkas vai Traktora spēli.... labākajā gadijumā Viķkas vēl var apsriest (no sērijas: "klauni gatavie" un "vai tādu klubu KHL vajag")... bet ka tur kāds dikti interesētos par teiksim severstaļ vai Torpēdo spēli vai rezultātu... man piem. nav sanācis dzirdēt!
Cik zinu, Cinks kapā (ja LHF dati nemelo) SMS kredītā! Bet kam nopietnākam jau laikam čalis vairs nebūs gatavs! Žēl!!! Noteikti bija viens no talantīgākajiem jaunajiem centriem, kas pie labas likteņa sakritības varēja nākotnē būt arī labs centrs izlasē! Katrā ziņā arī savās pāris spēlēs RD čalis uz pārējo fona slikti neizskatijās (es pat teiktu otrādi) - bija gana labs nākotnes materiāls no kura tiešām varēja sanākt labs centrs! Laikam tagad jāsaka "diemzēl tikai bija"....
Es runāju tieši par "nedinamoviešu" apspriešanu. Cita lieta, vai tā spēle vispār redzēta, bet teksts: "Re, kā "Traktors" mauc, to un to apspēlēja," nav nekas nereāls.
Bet tad tas vairāk veselības dēļ? Jo pagājušosezon pēc kopsaucēja neatrašanas ar Tambijevu taču tika citā MHL klubā! Tiešām škita spējīgs, tās pašas spēles RD ar labiem partneriem, bija ļoti sakarīgas.

     [+] [-]

, 2011-10-26 21:26, pirms 13 gadiem
sandis444 rakstīja: Tu vari būt tiešs bet ievēro kkādu pieklājību pret cilvēkiem kas Tev naudu pelna..


ta jau piemēram Pučem jau sen vajadzēja Nameju pasūtīt ar smagiem vārdiem pār lūpām.. bet viņš to nedara, kgan droši ka ļooti grib to izdarīt..
Varbūt trenējas. Bet, nopietni runājot, Namejs taču kādreiz runā arī konstruktīvas lietas.

     [+] [-]

, 2011-10-27 00:43, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Varbūt trenējas. Bet, nopietni runājot, Namejs taču kādreiz runā arī konstruktīvas lietas.
Vislaik jau nevar tikai purgu dzīt...

     [+] [-]

, 2011-10-27 12:02, pirms 13 gadiem
Tad jau Kanādā tauta ir visa nozombeta, jo hokejs tur ir Nr.1. KHL ir nauda, bet kam ir nauda tas pasūta mūziku. Kāpēc Latvijā hokejs nevarētu būt sporta veids Nr.1?!

     [+] [-]

, 2011-10-27 13:53, pirms 13 gadiem
ZORRO rakstīja: Tad jau Kanādā tauta ir visa nozombeta, jo hokejs tur ir Nr.1. KHL ir nauda, bet kam ir nauda tas pasūta mūziku. Kāpēc Latvijā hokejs nevarētu būt sporta veids Nr.1?!
Zinoši cilvēki saka,ka Kanādā sporta veids Nr. 1 ir lakross.

     [+] [-]

, 2011-10-28 02:42, pirms 13 gadiem
Onslovs rakstīja: Glupais idiot, beidz rakstīt komentārus. Basketbols savos pirmsākumos bija balto sporta veids un pamati jau nav mainījušies.
Hokejs latviešu? Tas ir pārāk dārgs priekš Latvijas.
Ā un jā pajoli, Basketbols joprojoām populārākais Latvijā, cik ir jauno hokejistu un cik basketbolistu? Tas ir visobjektīvākais vērtēšanas princips. Skatīties var da jebko.

Bet nu jā, jau parāk daudz tā hokeja apkārt, to vien tik dzirdu kā Milicijas Dinamo...
Pie ārsta esi bijis ,bimbambolist un kā pats saki,pajoli

     [+] [-]

, 2011-10-28 11:06, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinoši cilvēki saka,ka Kanādā sporta veids Nr. 1 ir lakross.
Vēl zinošāki cilvēki runā, ka sporta veids Nr.1 var būt arī ir lakross, bet reliģija ir hokejs!