Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Uz paplātes – mīkla... Kur pīrāgi?

Uz paplātes – mīkla... Kur pīrāgi?
Pirmajā rindā sēdošo ķermeņu valoda saka, ka vienaldzīgo pie Dinamo katliņa nav. Jautājums - vai viņi saprot, ko vēlas?

Foto: Romans Kokšarovs, F64, SA+

Kad sezonā bija nospēlētas 14 spēles, Rīgas Dinamo hokeja kluba padome aicināja komandas menedžeri, treneri un kapteini uz pārrunām. Par ko sprieda, kāpēc tieši šobrīd un – kādas tam visam būs sekas vai secinājumi? – lasot tālāk, neuzzināsiet...

Rīgas Dinamo pārmaiņas tika iezīmētas pavasarī ar diviem lieliem darījumiem: pirmais – tika parakstīts līgums ar somu treneri Peku Rautakalio; otrais – tika pārdots komandas rezultatīvākais uzbrucējs Lauris Dārziņš. Abas darbības bija pie pilnas saprašanas, bez spaidiem un maldiem. Abos gadījumos gan neiztika bez Dinamo tik ierastās noslēpumainības: treneru kandidāti esot bijuši vairāk par vienu un Rautakalio esot pārliecinājis ar savus spēles filozofiju. Savukārt Dārziņa notirgošana tika pēc matiem izvilkts cauri KHL reglamenta dīvainajām šķirbām. Saprotams, tā arī mēs līdz pat šai dienai nezinām: kuri vēl no uzrunātajiem treneriem bija vienā rindā ar Peku, tāpat kā komandas vadība nav ļāvusi nojaust – Dārziņu pārdeva, vai vienkārši atdeva. Ja pārdeva, tad dabūja naudu, ja atdeva – tad viņi nav normāli. Pat, ja runās un rakstos dinamieši sakās, no sirds veicinājuši sava talantīgā hokejista karjeru, hokeja tirgū tādus aktīvus kā Lauris apkārt neviens nemētā. Vismaz – bez materiālā gandarījuma tas nenotiek. Pieņemot šo, varam iztēloties, ka par Dārziņu ir iegūta nauda, kas klubam noder saimniecībā. Kāpēc šie divi gadījumi ir jācilā pusgadu vēlāk? Vienkārši – tie pasvītroja komandas nodomus lielai un agresīvai pārbūvei un kauliņu pārbīdei. Jā, arī sportisko ambīciju tālākā apmierināšana ir vistiešākā veidā jāskata caur šo divu pārmaiņu prizmu, turklāt – tas šobrīd ir atstājis salīdzinoši iznīcinošu iespaidu uz komandas līdzjutēju cerībām, sapņiem un iztēli. Kurš toreiz pavasarī saprata vai uztraucās, ko nozīmē jauna trenera parādīšanās pie komandas? Kam no vērotājiem bija saasināti iekšējie pārdzīvojumi, palaižot pasaulē savas mīļotās komandas uzbrukuma līderi? Palasiet arhīvus...

Kas notiek šobrīd? Komandai ir daudz zaudējumu un maz uzvaru. Spēles stils ļoti nepastāvīgs, lai gan ar aci jaunie pārmaiņu vēji ik pa brīdim tiek uztverti. Izveidojušies aizmetņi jauniem varoņiem un varoņdarbiem, tomēr pārsvarā ap komandu ir negācijas. Neko nevar gribēt, ja tabulā esam zemāki par zāli un pacietība šajā gadījumā ir izmērāma ar skolas mēroga lineālu. Kādi divdesmit centimetri – ne vairāk. Paņemam sastāvu un novērtējam – tas nav sliktākais, ko var salikt kopā, tomēr tas ne tuvu nav tik viengabalains kā bija pērn. Pat, ja salīdzina vienus un tos pašus hokejistus vai viņu pašreizējo pienesumu – toreiz un tagad – redzam, ka stiprāki neesam palikuši. No tā arī sākas atskaite par iespēto. Vārtos - Holts un Jučers. Pirmais atstrādā savu jauno lomu un ar regularitāti - vienu reizi katrā spēlē - tomēr pamanās nenoķert vienu tauriņu. Holtam vajadzēja būt atbildei, ka mums ir labs pirmais vārtsargs. Pareizā atbilde – mums ir labs vārtsargs. Pirmais viņš nav – to tagad redzam. Jučers pasvītro starpsezonā skaļi uzsvērto lozungu – liksim vārtos savus jaunos, pašmāju puikas. Kāpēc klubs krita uzreiz tādā galējībā, ja iepriekš bija citas darbības – laikam gribēja. Tajā pašā laikā nav skaidrs, kāpēc pie jaunajiem netika vairs skaitīts Enkuzens, Muštukovs un Lūsiņš, kuri tomēr kaut kādus sānus pie Dinamo bija apbružājuši. Nekas pret Jučeru – labs materiāls. Vienkārši, cenšos izprast loģiku, ko dabā īsteno Rīgas Dinamo menedžments.

Aizsardzībā mums visi savējie – ar KHL simbolisko zvaigzni Ozoliņu priekšgalā. Sandim labākie gadi aiz muguras, jaunāks nepaliek, tomēr kaut kādu latiņu viņš savā priekšā ceļ. Līmeni cenšas noturēt. Blakus un apkārt – pieredze, jaunība, maksimālisms, azarts. Tur nav zvaigžņu, taču līgas vidējais līmenis tiek noturēts. Nepārprotiet – viņu vietā noteikti var vēlēties labākus izpildītājus, taču komanda mērķtiecīgi palika pie šīs izvēles. Jā, arī apmierinot Rodrigo Laviņa pēdējo vēlēšanos – izspiest no sevis vēl vienu sezonu. Bet varēja taču viņam blakus vai viņa vietā būt Oļegs Sorokins – sliktāk nepaliktu. Varēja būt vēl Georgijs Pujacs, ko cita KHL komanda iecēla par savu kapteini. Aizdomājieties – šis teorētiski iespējamais resurss netika izmantots, tātad – bija pārliecība, ka esošo jauno un veco saikne ir stipra. Vai šī pārliecība ir joprojām? Ozoliņš gurst – tas ir redzams. Tam līdzi nāk drebulis skaitliskajā vairākumā, mīcīšanās savā zonā... Pirmā piespēle ir aktuāla visiem aizsargiem, tāpat kā vienkārša un ātra spēle, izvedot ripu no savas zonas. Ja salīdzina ar pagājušo sezonu, kopumā viņi spēlē stabilāk, bet – vecais vilks vairs nespēj izlēkāt pakaļ visiem kazlēniem. Ja viņam (Ozoliņam) ir liels spēles laiks, tad skaidrs, ka šī komandas komponente tomēr stiprāka nav palikusi. Neliekuļojot.

Uzbrukumā mums par līderiem kļuvuši tie, kas pērn spēlēja trešajā maiņā. Atkārtoju – tre-ša-jā! Miķelis ir rota, taču viņš vienatnē KHL nevar izcelt nevienu spēli. Neviens to nevarētu, jo komandu sports. Mums ir divi trīs enerģijas maiņas cilvēki, kuri nekad nav taisījuši un netaisīs spēli, tad ir viens vai divi jaunie, kas pa diviem kopā būtu labi, bet katrs atsevišķi – atvainojiet, ne cepti, ne vārīti... Ņiživijs ir kā Ozo – vecāks, bet nekādā gadījumā labāks. Tas nav pārmetums hokejistam(-iem) – spogulis un pase nemelo. Tad nāk leģionāri vai tā sauktie importi, kas visos iepriekšējos gados komandai ir devuši vismaz trešo daļu no uzbrukuma spēka. Rēķinot tikai vārtus un piespēles. Šajā sezonā vairāk par padsmit procentiem nesanāks... Uz papīra ārzemnieki nav sliktāki par iepriekš pārbaudītajiem, taču – uz ledus šoreiz viņi ir iekavās. Sējējs izrādās arī ir tikai cilvēks – brīnumu nav. Tie šoreiz nenotiek. Pirms tam bija, atzīsim: lai gan Hosa uzspēlēja tikai Rīgā, bet – uzspēlēja, Hartigans – tāpat, Karija sāka bikli, bet iešūpojās, Elisons šeit atspērās uz neatgriešanos, Troters – atvērās sezonas laikā un atstāja uz galda līgumu... Ja noliekam blakus Varju un Suroviju – tur var atrast vienlīdzību, taču – tas ir stāsts par rūķiem ar melnām mutēm, nevis prinčiem uz skaista zirga. Tāpat, starp Mikušu (Arnasonu) un Šindelu ir pazīmju ķīmija, tikai šo teikumu jāpabeidz ar vārdu – diemžēl... Komplektācija nav slikta, taču tā acīmredzot ir sanākusi vājāka – daba to rāda, statistika saka priekšā.

Treneris – tas, kurš neko nesaprot, nemāk un nenovērtē. Pēdējais hīts ir līgas rezultativitātes līderis Petružaleks, kuru Rautakalio esot vasarā izbrāķējis. Tā čehs tagad sakās žurnālistiem. Kāpēc viņš nesaka, ka nebija gatavs šeit spēlēt par tiem 200 000 eiro, ko viņam deva, bet paņēma no Amur tos 700 000, kas stāvēja uz plauktiņa? Tāda ir apmēram Rīgas Dinamo piedāvājumu proporcija hokeja tirgū, ja salīdzina ar līgas tā sauktajiem vidējā mēroga budžeta klubiem. Mēs neesam tērējuši vairāk kā iepriekš, tātad – esam rēķinājušies, ka ar esošo rocību brauksim pa šo grāvmalu tālāk. Salīdzinoši - Čeļabinskas Traktors savā piekabē bija uz mūsu ledus izvedis 10 miljonārus, ja rēķinam sezonas algās un tas ir apmēram par septiņiem astoņiem miljoniem vairāk nekā viņi izlika uz galda pērnsezon. Teiksiet – līgumi jau nespēlē? Piekrītu, cīņassparu un attieksmi nevar nopirkt, bet – meistarību savukārt nevar noskaņot... Ja ir iespēja, meistars savu izdevību nenopūdelē. Centīgajam arī ir iespējas, tikai nesanāk. Rautakalio nav teicis, ka viņa komandā spēlē slikti spēlētāji – viņš saka, ka runa ir par dotībām (skills). Ko viņš nesaprata, pirms piekrita šeit strādāt? Kā mēs liekam pamatus savām nākamajām hokeja paaudzēm. Citur veco vietā var mierīgi likt jaunos – zaļos gurķus. Latvijā zaļie aug siltumnīcās – jo mums viņu nav nemaz tik daudz. Līdz ar to – viņi nobriest vēlāk, ja vispār sagaida briedumu ar nūju rokās. Realitāte. Peka neskrēja ar galvu sienā – viņš jau pārbaudes spēlēs saprata, ka ir jāatkāpjas no sava sākotnēji deklarētā presinga, kas papildināts ar agresivitātes mērci. Nu, vismaz tas ir jādozē... Tomēr atgriežamies pie pavasara – šis Rautakalio spēles plāns bija uz galda arī tajā brīdī, kad viņu lenca Dinamo vadība. Vai tajā brīdī nevienam no biezā gala neienāca prātā, ka pieredzes bagātie latviešu kareivji, kas būs Pekas rīcībā, var vienkārši fiziski nepavilkt jauno kārtību, bet tie, kas pavilks ar kājām – patiesībā ir izauguši ar citu hokeja izpratni? Tajā pašā laikā lielu pārdomu vērts ir fakts, ka prasīts no hokejistiem netiek kaut kas ārkārtējs - elementāra taktiskā izpratne, ko būtu jāapgūst pusaudžu vecumā. Vai kluba vadība domāja, ka atvestais aizjūru leģions te pēkšņi atkal uzziedēs un piesegs caurumus zobu priekšrindā? Tajā pašā laikā, nemainot iepriekšējo kārtību, mēs iekultos vēl lielākos mēslos. Atstājot visu kā bija, tas agrāk vai vēlāk novestu pie izēstas putras bļodas un izdzisuša pavarda. Var saprast Dinamo menedžmentu, kas grib redzēt vairāk uzvaru, taču – tās nevar nolikt uz paplātes, ja pirms brīža esat nolēmuši izmainīt jaunā pīrāga ierauga recepti. Kādam tagad tā jaunā mīkla ir jāpamīca, jāliek lai uzrūgst un – vēl jau jāiet uz mežu pēc zariem, lai iekurtu plītī uguni. Ja viens no šiem darbiem nav izdarīts, nebūs arī pīrāgu.

Tiktāl – realitāte. Ko grib Rīgas Dinamo? Lūk, šis ir jautājums, uz ko jāatbild visiem tiem, kas burzās pie komandas un sauc sevi par vadību. Vai šis ir ilgtermiņa projekts? Vai trenera maiņai bija stratēģiska loma, vai – emocionāls mirkļa vājums? Vai komanda ir komercstruktūra, vai viena sponsora bravurīgs un bezgalīgs mecenātisms? Kāda ir mūsu varēšana, gribēšana un iespējas spēlētāju tirgū un, kāpēc tās ir tieši tādas? Kas tās par junioru un jauniešu komandām, kuras saucam par Dinamo sistēmai piederošām un – vai tās arī šobrīd strādā pēc lielā plāna? Vai - vispār ir tāds lielais plāns? Un tā tālāk... Ja kaut uz vienu no šiem jautājumiem šobrīd nav atbildes, tad ir pavisam naivi nākt kopā un izmisušiem prasīt – kas notiek ar šo komandu? Ņemiet uzreiz plašāk – kas notiek ar šo projektu?

1 2 45 komentāri

 +17 [+] [-]

, 2011-10-20 08:38, pirms 13 gadiem
Kā parasti labs raksts no Armanda - kā naglai uz galvas

  +5 [+] [-]

, 2011-10-20 08:44, pirms 13 gadiem
Neesmu dzirdējis no Dinamo vai izlases vadības, ka jaunais Pekas stils tiktu mācīts arī jaunatnes un junioru komandās, vismaz Dinamo fārmā. Citādi jau nav jēga uztiept tādam Ņiživijam jaunu ābeci īsi pirms likt slidas vadzī. Jo Peku jau ņēma ar misiju pagriezt Latvijas hokeja izpratni jaunā, kvalitatīvākā virzienā. Un tas nozīmē, ka ar vienu pašu Dinamo nepietiek, lai to izdarītu. Jo citādi nav jēgas - tad jau labāk būtu ļāvuši tādam Ozoliņam nospēlēt pēdējo(ās) sezonu Šuplera stilā, ar visu pazemīgo atgriešanos aizsardzībā un pretuzbrukumiem, kur mūsu vidēji meistarīgajiem uzbrucējiem vieglāk izspēlēt vienu lieko. Vismaz būtu prieks i pašiem i skatītājiem i plovā noteikti būtu tikuši. Tagad mēs spēlējam tā kā mūsu pretinieki pagājšsezon - uzbrūkam un metam vairāk, bet vārtus gūst pretinieks. Nav mums tās meistarības, lai spēlētu uzbrukumā 5:5. Tikai pretuzbrukums ir vāji sagatavotu spēlētāju iespēja iemest vārtos. Peku bija jāliek par Latvijas jaunatnes komandu sagatavotāju, nevis Dinamo treneri!

 +10 [+] [-]

, 2011-10-20 08:56, pirms 13 gadiem
Ir jau arī vēl viena lieta- RD menedžments ir galvā nospraudis sev mērķi katru gadu pārdot komandas līderi. Rodas tāda sajūta,ka sevi ir iedomājušies par augstākās klases hokejistu akadēmiju,no sērijas šito pārdosim(Dārziņš) vietā būs Miķelis( to nākampavasar),pēc tam būs nākamā vietējā zvaigzne,a mēs tik spēlēsim play- off. I hokejs būs,i nauda ķešā.

  +5 [+] [-]

, 2011-10-20 09:01, pirms 13 gadiem
Jāpiekrīt Armanda izteiktajām pārdomām,bet vēl jau sezona nav galā,turklāt nebūs katastrofa,ja mūsējie paliks aiz play off strīpas,tas varētu būt sākums lielākām pārdomām par Latvijas hokeja saimniecību, un varbūt arī pārmaiņām.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-20 09:02, pirms 13 gadiem
Neredzu atšķirību starp mūsu menedžmentu un tik daudz pelto krievu menedžmentu!

 +16 [+] [-]

, 2011-10-20 09:03, pirms 13 gadiem
Strādā neprofesionāli! Tas ir fakts! Neviens nepērk importu uz 4.maiņu!
ATKĀRTOŠOS- N E V I E N S (izņemot Sējēju)

  -4 [+] [-]

, 2011-10-20 09:04, pirms 13 gadiem
Normundam cepuri nost par pagājušām sezonām,šosezon Norča savārija ziepes,jo sevišķi ar 1 varotčiku!

  +3 [+] [-]

, 2011-10-20 09:05, pirms 13 gadiem
Pārdzīvojam aprunājam lamājam slavējam mīlam Rīgas Dinamo un Latvijas hokeju,jo mums ir hokeja lielvalsts!

     [+] [-]

, 2011-10-20 09:06, pirms 13 gadiem
ES MĪLU ŠO SPĒLI!

  +4 [+] [-]

, 2011-10-20 09:22, pirms 13 gadiem
vonders rakstīja: ES MĪLU ŠO SPĒLI!
Laikam pamatā raksti Skype, kad pēc katra teikuma uzbliez pa Enter? |:

  +2 [+] [-]

, 2011-10-20 09:24, pirms 13 gadiem
Kāpēc Igaunijas futbols iet uz augšu,lai arī PSRS laikos tas bija ļoti zemā līmenī,tāpēc ,ka visus šos 20 gadus viņus vada ārzemju[pārsvarā Nīderlandiešu treneri] un šī spēles filozofija tiek uzspiesta visam Igaunijas futbolam sākot no bērnu futbola. Mums hokejā sen ir jāatsakās no padomju hokeja,pat krievi tā viņa neturas kā mēs. Nu nav praktiski Latvijai tādu meistaru ,lai spēlētu tehnisko hokeju baltos cimdiņos.Praktiski jāspēlē vienkārš spēka un presinga hokejs,kuram vajag lielisku fizisko gatavību[piemērs Šveice,Dānija un Znaroka un Hara MD]. Bet tas jādara ne tikai Dinamo,bet jāsāk jau no bērnu hokeja,bet galvenais ir bērnu treneri,neticu,ka bijušie padomju produkti kā Tambijevs,Cipruss un daudzi citi spēs mācīt to ko viņi paši nesaprot un nepieņem.

  +2 [+] [-]

, 2011-10-20 09:29, pirms 13 gadiem
Pag, kurš teica ka pirka leģionāru, lai tas spēlētu 4. maiņā? Darīt kā Šuplers, par spīti likt 1. vai 2. pat tad ja viņš spēlē atbilstoši 4. maiņas līmenim? Liek viņus tur, kur viņi ir pelnījuši! Melins nopelnīja sev brīnišķīgu atvaļinājumu ar savu spēli! Citi vietu 4. maiņā, bet varbūt kāds tomēr grib apskatīt Liepāju ātrāk par 2. novembri?

 +10 [+] [-]

, 2011-10-20 09:30, pirms 13 gadiem
Gribam vai nē, bet šogad ir piepildījies tas ko visi prasīja jau 3 sezonas, lai pie spēles laika tiek Džeriņš, Meija, Bukarts, Štāls, Podziņš, tās ir 3,4 maiņa, kam pieliek leģionāru, kas diez vai ir nepareizi. Tādējādi uzreiz skaidrs, ka rezultāts ir jātaisa pirmajām 2 maiņām, kur viena šobrīd krīt ārā, jo nespēj 30gadnieki sameklēt ķīmiju un imports tomēr ir paskops ar piespēlēm. Kā arī 3-4 maiņai nu vajadzētu vismaz reizi pa 3 spēlēm iesist, kas arī ne visai sanāk. Rezultātā šobrīd ir realitāte un mūsu fanu pienākums ir audzēt pacietību.

  +3 [+] [-]

, 2011-10-20 09:35, pirms 13 gadiem
vonders rakstīja: Strādā neprofesionāli! Tas ir fakts! Neviens nepērk importu uz 4.maiņu!
ATKĀRTOŠOS- N E V I E N S (izņemot Sējēju)
speciāli priekš 4. maiņas nepērk - taču KHL leģionāri gana regulāri spēlē arī 4. maiņās...

  +4 [+] [-]

, 2011-10-20 09:38, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Kāpēc Igaunijas futbols iet uz augšu,lai arī PSRS laikos tas bija ļoti zemā līmenī,tāpēc ,ka visus šos 20 gadus viņus vada ārzemju[pārsvarā Nīderlandiešu treneri] un šī spēles filozofija tiek uzspiesta visam Igaunijas futbolam sākot no bērnu futbola. Mums hokejā sen ir jāatsakās no padomju hokeja,pat krievi tā viņa neturas kā mēs. Nu nav praktiski Latvijai tādu meistaru ,lai spēlētu tehnisko hokeju baltos cimdiņos.Praktiski jāspēlē vienkārš spēka un presinga hokejs,kuram vajag lielisku fizisko gatavību[piemērs Šveice,Dānija un Znaroka un Hara MD]. Bet tas jādara ne tikai Dinamo,bet jāsāk jau no bērnu hokeja,bet galvenais ir bērnu treneri,neticu,ka bijušie padomju produkti kā Tambijevs,Cipruss un daudzi citi spēs mācīt to ko viņi paši nesaprot un nepieņem.
ja runā par jaunatnes hokeju - tad šobrīd tas tiek grauts organizatoriski: tiek iznīcināta konkurence, veidotas kautkādas "superkomandas" visos vecumos u.t.t.
Šāda Latvijas hokeja piramīda neizaudzina jaunos Irbes, Ozoliņus, Balderus... Kaut ko vairāk sasniegt izdodas tikai tiem, kas dodas prom no Latvijas

  +8 [+] [-]

, 2011-10-20 09:40, pirms 13 gadiem
Armand - pagaidam 10 spēles, spēlētāji nav tik meistarīgi, slikta selekcija, tagad jau arī vadību liec klāt.
Vienreiz atzīsti, ka esi kļūdījies savos pirmssezonas somu trenera un 2-2-1 slavēšanā.
Reāli viss sāk izskatīties smieklīgi. Profesionālim tā kā nav jābūt tik ietiepīgam

  +2 [+] [-]

, 2011-10-20 09:42, pirms 13 gadiem
marks73 rakstīja: Ir jau arī vēl viena lieta- RD menedžments ir galvā nospraudis sev mērķi katru gadu pārdot komandas līderi. Rodas tāda sajūta,ka sevi ir iedomājušies par augstākās klases hokejistu akadēmiju,no sērijas šito pārdosim(Dārziņš) vietā būs Miķelis( to nākampavasar),pēc tam būs nākamā vietējā zvaigzne,a mēs tik spēlēsim play- off. I hokejs būs,i nauda ķešā.
Nuuuu... Attieciibaa uz Mikjeli DR naakamgad var tikai sapnjot kautko ieguut. Mikjeliitim naakamgad beidzas liigums un arii gadu nasta vinjam jau ir pietiekama, lai pats taalaak vareetu briivi paariet uz citu komandu. Kaa teikt, pirmaas nakts tiesiibas DR jau buus garaam.
Taa, ka naakamgad DR nebuus speejiiga neko uzvaariit, kaa tas sanaaca ar Lauri (protams, ja sanaaca)

     [+] [-]

, 2011-10-20 09:44, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: speciāli priekš 4. maiņas nepērk - taču KHL leģionāri gana regulāri spēlē arī 4. maiņās...
njemam veeraa arii faktu, ka DR shii gada modelii iisti nav lielas noziimas, kuraa mainjaa speelee, jo speeles laiks sadaliits diezgan proporcionaali. Protams, arii Peka paariet uz 3 mainjaam, bet tas jau ir cits staasts

  +4 [+] [-]

, 2011-10-20 09:53, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: ja runā par jaunatnes hokeju - tad šobrīd tas tiek grauts organizatoriski: tiek iznīcināta konkurence, veidotas kautkādas "superkomandas" visos vecumos u.t.t.
Šāda Latvijas hokeja piramīda neizaudzina jaunos Irbes, Ozoliņus, Balderus... Kaut ko vairāk sasniegt izdodas tikai tiem, kas dodas prom no Latvijas
Tam piekrītu ,jau no 16 gadiem veidojot izlases,tiem kuri tajās netiek praktiski zūd motivācija turpināt spēlēt un nav pret ko spēlēt. Bet tie ,kas tiek tajās izredzēto komandās atkak jūtās kā siltumnīcā uz pāris gadiem ,bet kad jāpāriet uz pieaugušo hokeju ,tad sākas problēmas.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-20 09:54, pirms 13 gadiem
peksiic rakstīja: Nuuuu... Attieciibaa uz Mikjeli DR naakamgad var tikai sapnjot kautko ieguut. Mikjeliitim naakamgad beidzas liigums un arii gadu nasta vinjam jau ir pietiekama, lai pats taalaak vareetu briivi paariet uz citu komandu. Kaa teikt, pirmaas nakts tiesiibas DR jau buus garaam.
Taa, ka naakamgad DR nebuus speejiiga neko uzvaariit, kaa tas sanaaca ar Lauri (protams, ja sanaaca)
Var jau notirgot viņu šajā sezonā.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-20 09:56, pirms 13 gadiem
peksiic rakstīja: Nuuuu... Attieciibaa uz Mikjeli DR naakamgad var tikai sapnjot kautko ieguut. Mikjeliitim naakamgad beidzas liigums un arii gadu nasta vinjam jau ir pietiekama, lai pats taalaak vareetu briivi paariet uz citu komandu. Kaa teikt, pirmaas nakts tiesiibas DR jau buus garaam.
Taa, ka naakamgad DR nebuus speejiiga neko uzvaariit, kaa tas sanaaca ar Lauri (protams, ja sanaaca)
Tapēc jau Armands katrā studijā Sējējam atgādina - noslēdz līgumu ar Miķeli jau tagad!

  +4 [+] [-]

, 2011-10-20 10:08, pirms 13 gadiem
Pats interesantākais, ka peka šo to ir sapratis, izpratis utt.
Bet jaunais Izlases treneris nesaprot neko. Viņa uzskats ir, visi ir profesionāļi, visi spēj izprast un izpildīt takltiskos zīmējumus... Būs diezgan skaists pavasris

  +1 [+] [-]

, 2011-10-20 10:12, pirms 13 gadiem
Dažas lietas man tomēr nav izprotamas..
Ja musm ri leģionāri 4 pa 200 tūkstošiem.
Kā redzam atdeve ir tikai no viena, kas aizpilda to nenovērtējamo un nekad enbijušo lv hokejā - netīro darbu un darbu pie vārtiem, vārtu priekšā. Kapēc nesamaksāt tādam Petružālekam tos 600-700 tūkstošus. Un būtu vismaz viens labs, jūtams, redzams leģionārs nevis trīs liekēži, kuriem līsdzvērtīgi ir visi lv izbrāķētie "mūžigie jaunie"

  +1 [+] [-]

, 2011-10-20 10:12, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Pats interesantākais, ka peka šo to ir sapratis, izpratis utt.
Bet jaunais Izlases treneris nesaprot neko. Viņa uzskats ir, visi ir profesionāļi, visi spēj izprast un izpildīt takltiskos zīmējumus... Būs diezgan skaists pavasris
starp citu, interesanta intervija ar Peku: ir - "Dinamo" treneris: latvieši nemāk iesist .

     [+] [-]

, 2011-10-20 10:15, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Dažas lietas man tomēr nav izprotamas..
Ja musm ri leģionāri 4 pa 200 tūkstošiem.
Kā redzam atdeve ir tikai no viena, kas aizpilda to nenovērtējamo un nekad enbijušo lv hokejā - netīro darbu un darbu pie vārtiem, vārtu priekšā. Kapēc nesamaksāt tādam Petružālekam tos 600-700 tūkstošus. Un būtu vismaz viens labs, jūtams, redzams leģionārs nevis trīs liekēži, kuriem līsdzvērtīgi ir visi lv izbrāķētie "mūžigie jaunie"
viens pats Petružāleks neko nedotu - punktu mašīna viņš ir tandēmā ar Vranu: Petružaleks 7+12=19, Vrana 7+10=17

     [+] [-]

, 2011-10-20 10:19, pirms 13 gadiem
Dienas jautājums - "kas notiek ar šo projektu?" Acīmredzot biezajam galam nav vispār nekādas sajēgas (un tas ir saprotami, jo reāli par hoķi liela daļa tur interesējas tikai no 2008. gada pavasara) kā ir jāvada un kā ir jāpārbuvē (ja viņi grib šo komandu pārbūvēt) komanda, jo nepietiek tikai ar to, ka tiek paņemts jauns treneris, kas tagad nāks ar savu jauno taktiku un redzējumu, kurš, kā izrādās, ir pilnīgi kas jauns lielai daļai mūsu čaļu vai arī viņi vienkārši šīs Pekas "uzstanovkas" nemāk izpildīt, jo priektrūkst tā saucamo "skillu", lai precīzi noslēgtu uzbrukumu .... un līdz ar to arī RD tagad ir kur ir a biezais gals tik brīnās un nezina ko darīt....

  +1 [+] [-]

, 2011-10-20 10:20, pirms 13 gadiem
laba un sakarīga RD šī brīža situācijas analīze !

  +1 [+] [-]

, 2011-10-20 10:24, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: viens pats Petružāleks neko nedotu - punktu mašīna viņš ir tandēmā ar Vranu: Petružaleks 7+12=19, Vrana 7+10=17
Pie kam tiešām nav fakts, ka tas pats Petružaleks būtu tāda pati punktu mašīnā arī te RD, bet par to nezin kapēc te daudzi nemaz neaizdomājas.... Būtu viņam teiksim tagad Cipulis vai Melins bijis blakus ta šaubos vai čalim tagad būtu tie 7+12!

     [+] [-]

, 2011-10-20 10:32, pirms 13 gadiem
skaidrs ir viens - Latvijā vairāk par 5 hokejistiem , atbilstošiem PSRS augstākajai līgai vai tagad - KHL NEKAD NAV BIJUŠI UN NEBŪS !!!! Tas ir jāpieņem. Jautājums - vai spēlējam ar saviem "gurķiem" un mīcamies pa 20-tajām vietām, vai ņemam 15 importus un cīnamies par Kosmonauta kausa 3 kārtu. Ar piebildi, ka komandas GM selekcijas darbā tik ļoti nestrādās uz savu kabatu, bet komandas interesēs?

     [+] [-]

, 2011-10-20 10:32, pirms 13 gadiem
als rakstīja: Pie kam tiešām nav fakts, ka tas pats Petružaleks būtu tāda pati punktu mašīnā arī te RD, bet par to nezin kapēc te daudzi nemaz neaizdomājas.... Būtu viņam teiksim tagad Cipulis vai Melins bijis blakus ta šaubos vai čalim tagad būtu tie 7+12!
loģiski, ka nebūtu - paskaties, cik no Amur goliem ir guvis Petružaleks no Vranas piespēlēm vai otrādi.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-20 10:43, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: skaidrs ir viens - Latvijā vairāk par 5 hokejistiem , atbilstošiem PSRS augstākajai līgai vai tagad - KHL NEKAD NAV BIJUŠI UN NEBŪS !!!! Tas ir jāpieņem. Jautājums - vai spēlējam ar saviem "gurķiem" un mīcamies pa 20-tajām vietām, vai ņemam 15 importus un cīnamies par Kosmonauta kausa 3 kārtu. Ar piebildi, ka komandas GM selekcijas darbā tik ļoti nestrādās uz savu kabatu, bet komandas interesēs?
jau šobrīd ir vairāk (ja skaita visu LV hokejistus):
Bārtulis, Kulda, Daugaviņš, Karsums, Pujacs, Masaļskis, Dārziņš, Ozoliņš, M.Rēdlihs, Ņiživijs - iespējams, vēl kāds

  +1 [+] [-]

, 2011-10-20 10:47, pirms 13 gadiem
Abrags rakstīja: viens pats Petružāleks neko nedotu - punktu mašīna viņš ir tandēmā ar Vranu: Petružaleks 7+12=19, Vrana 7+10=17
Nu tam obligāti nav jābūt Petružalekam, tas var būt jeb kurš cits, bet labs hokejists. Un partneri, aks padod ripiņu mums ir, mums visa komanda padod ripiņu (gandrīz)
P.S.
Intervija bija tiešām interesanta Paldies

     [+] [-]

, 2011-10-20 11:06, pirms 13 gadiem
[quote coffijs]
Kāpēc Igaunijas futbols iet uz augšu,lai arī PSRS laikos tas bija ļoti zemā līmenī,tāpēc ,ka visus šos 20 gadus viņus vada ārzemju[pārsvarā Nīderlandiešu treneri] un šī spēles filozofija tiek uzspiesta visam Igaunijas futbolam sākot no bērnu futbola. Mums hokejā sen ir jāatsakās no padomju hokeja,pat krievi tā viņa neturas kā mēs. Nu nav praktiski Latvijai tādu meistaru ,lai spēlētu tehnisko hokeju baltos cimdiņos.Praktiski jāspēlē vienkārš spēka un presinga hokejs,kuram vajag lielisku fizisko gatavību[piemērs Šveice,Dānija un Znaroka un Hara MD]. Bet tas jādara ne tikai Dinamo,bet jāsāk jau no bērnu hokeja,bet galvenais ir bērnu treneri,neticu,ka bijušie padomju produkti kā Tambijevs,Cipruss un daudzi citi spēs mācīt to ko viņi paši nesaprot un nepieņem.
[/quoNu nespēs gan,ko arī pierādaTambijeva rūķu komanda,kam tiek gatavoti vesela rinda spēlētāju,kuri nebūs vajadzīgi ne LM,ne kādam citam,kāpēc netiek iespēlēti-Rosinskis,Brikainis ,Eisaks,jaunais Kulda,kurus savukārt vajadzētu Prizmā un Juniorā nomainīt ar 95 gada talantīgākajiem jauniešiem īsti atbildes nav.Ja Traktorā vispār netiek izskatītas aizsargu kandidatūras zem 1,87,protams,ir izņēmumi,tad pie mums ir vienkārši bēdu ieleja-LM tikai 3 aizsargiem vairāk par 1.84,HKR-2,Juniorā tiek atskaitīti Tribuncovs,Aļeškevičs ar 1,95,bet paturēts leģeonārs un rūķis Podomajs u.t.t.,tas pats arī Prizmā.Pieturoties pie esošās trenēšanas sistēmas ar neizglītotiem treneriem,kuri trenē tāpēc,ka ir labi čomi, nekas labs mūs nesagaida un rezultāts būs redzams ļoti ātri un sekas būs ilgas

  +1 [+] [-]

, 2011-10-20 11:13, pirms 13 gadiem
netiks Dinamo pleiofos, vairāk atpūtīsies mūsu puiki un varbūt parādīsies vēlme kapāt Somijā/Zviedrijā PČ zem Latvijas karoga. ???
Lai cik augsta ir krievu un piesaistīto leģionāru skola citās KHL komandās, ticu, ka mūsējie iespēlēsies arī šajā sastāvā. Vai ar to pietiks, lai gāztu kalnus? Jāatceras, ka Latvija ir pasaulē aiz pirmā desmita.
Viss ir saistīts un slikts sākums ne vienmēr būs sliktas beigas.

  +1 [+] [-]

, 2011-10-20 11:50, pirms 13 gadiem
coffijs rakstīja: Kāpēc Igaunijas futbols iet uz augšu,lai arī PSRS laikos tas bija ļoti zemā līmenī,tāpēc ,ka visus šos 20 gadus viņus vada ārzemju[pārsvarā Nīderlandiešu treneri] un šī spēles filozofija tiek uzspiesta visam Igaunijas futbolam sākot no bērnu futbola.
Igaunijas futbolisti šajā ciklā pirmoreiz ir izcīnijuši pozitīvu vārtu attiecību, Latvija to iespēja jau 1999. gadā.
Igauņiem fantastiski paveicās, latvija pagājušajā ciklā dabūja vairāk punktus un palika stabili trešie.
Tikšana uz finālturnīru Igaunijai vēl priekšā.
1 2 45 komentāri