Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Kāpēc ir jāplēš krekli?

Kāpēc ir jāplēš krekli?
Kriss Holts ir komandas pirmais vārtsargs, bet tāds viņš ir kopā ar aizsardzību. Bez tās - amerikānis spriedzi netur...

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas „Dinamo” gaida izslēgšanas spēles. Labi gaida. Nekādu uztraukumu, vieta turnīra tabulā ir stabila - zemāk par astoto jau nenokritīs, bet, ja iesprings – mierīgi būs septītie. Vai viņi šajā sezonā vēlas uz ledus izdarīt vēl kaut ko? Vai grib? Vai var? Vai vajag?

Protams, katrs no hokejistiem jums pateiks, ka spēles ir jāuzvar, ka viņi ir profesionāļi, ka šajā līgā nav nepieveicamu pretinieku un tā tālāk. Bla, bla, bla. Trenerim Rautakalio arī ir plate vai singls – nu, vismaz pēc spēlēm Rīgā viņš var palūgt žurnālistiem ņemt citātus no jebkuras citas iepriekšējās spēles, ko hokejisti ir demonstrējuši savu skatītāju priekšā. Doma tāda – ja nav uz ledus disciplīna, nav variantu. Uz visa šī dīvainā fona lieli ieguvēji ir psihologi, kas strādā ar komandu. Viņiem te darbs pietiek un, ja puikām un meitenei (strādā divi veči un viena dāma) dotu uzdevumu vēl izpētīt komandas vadības psiholoģisko portretu, kas neizbēgami nosaka strāvojumus arī hokejistu zemapziņu laukos, varētu uz „Dinamo” bāzes rakstīt disertācijas. Uz mirkli arī mēs iejutīsimies psihologu ādā un mēģināsim saprast – kas notiek ar komandu pirms sezonas izšķirošajām spēlēm? Kāpēc mēs jau šobrīd varam pateikt, ka augstāko sportisko punktu „Dinamo” šajā sezonā jau ir sasniedzis un - nez vai notiks vēl kāds pavasara brīnums.

Līderis

Kurš šobrīd šajā komandā ir līderis? Nevajag pētīt statistiku - vērtējiet darbības laukumā, ķermeņu valodu, žestus, atdevi uz ledus. Cenšas daudzi, bet jautājums paliek – kurš ir līderis? Kurš ir vadonis? Vienam tādam vajadzētu būt kapteinim. Ozoliņa personā jūt profesionālismu, tomēr – Sandis vairs nav tas aizrautīgais cīņā saucējs, ko esam redzējuši iepriekš. Ja nebūtu pieredzes ar citu Ozoliņu, kas bija novērojams pērn un aizpērn, mums šāds kapteiņa lējums būtu gana labs. Ko viņam pārmest tagad? Izmaiņas komandā ir bijušas gana lielas, mainījušies spēles uzsvari un kārtība. Tieši tāpēc neatkāpjos no tēzes, ka iedot līgumu Ozoliņam uz šo sezonu bija kluba vadības taktiska un stratēģiska kļūda. Ja viņi piesaistīja treneri, kas, salīdzinot ar priekšgājēju, hokeju saprot un spēj savu koncepciju pamatot, tad vecā kapteiņa loma faktiski palika Šuplera baltā zirga iemauktos. Pie Jūļa radītā haosa Sandis varēja būt kā kulaks zem acs, ko arī apliecināja, pie Pekas – cita melodija. Te viņa emocionālā būtība un praktiskās zināšanas vai pieredze noder tik daudz, lai pastrīdētos, bet – nevis, lai iedvesmotu komandas biedrus. Jo komandai ir treneris, kam ir plāns, izpratne un kompetence. Turklāt, ir acīmredzams, ka Rautakalio labi saprot, ka būvēt komandu ap Ozoliņu ir tuvredzīgi un – to jūt arī kapteinis. Arī aizsarga bioloģiskais pulkstenis tam ir atbilde. Turklāt, neaizmirsīsim kluba administratora Savicka mājienu ar mietu Ozoliņa virzienā pirms gada, kad pirmais kapteinim sabrauca augumā, publiski viņu padarot par galveno vaininieku zaudējumā Jaroslavļā. Gan jau tam bija pamats, bet parasti tik atklāti šķēpus met uz tiem, no kuriem vairs neko negaida. Lai Savickis pakonsultējas ar nolīgtajiem psihologiem, kur ir Ozoliņa šīs sezonas emocionālā problēma? Var sanākt, ka pēc atklāsmēm psihologi dabūs meklēt jaunu darbu... Vārdu sakot – mums ir labs kapteinis, bet – viņa personā mēs nesaņemam vairs līderi. Vai citiem spēlētājiem nav tādu īpašību, tieksmes? Sprukts? Par maigu... Miķelis? Par zaļu... Galviņš? Par karstasinīgu... Hosa? Par klusu... Krišjānis? Par pieklājīgu... Varjs? Par svešu...

Meistarība

Ja salīdzina statistiku, kas panākta iepriekšējos gados, tad šis „Dinamo” šosezon regulārajā čempionātā ir nodemonstrējis diezgan pieticīgu sniegumu. Tāpēc, gluži vai jāpabrīnās, kā esam tikuši līdz kārotajām izslēgšanas spēlēm. Uzbrukumā pirmās vijoles spēlē pašmāju audzēkņi, aizsardzībā – nav nemaz citu variantu. Vārtos – izteikts pirmais numurs ar sniegumu, kas atgādina amerikāņu kalniņus. Kriss Holts var rindā salikt gan izcilas sausās spēles, gan bezcerīgus taurenīšus... Ja aizsardzība viņa priekšā tikai uz mirkli atslābst – vilcējs tiek iesēdināts peļķē, vai – pats tur iesēžas. Tajā pašā laikā, paskaitām spēles, kuras šogad ir uzvarētas, pašiem gūstot tikai divus vārtus? To ir daudz. Tātad – kaut kādas rakstura iezīmes parādās. Diemžēl leģionāru devums uz ledus ir viduvējs, kas spilgti atspoguļojas arī iespēju realizācijas statistikā. Kurš nezināja, ka viens no mūsu Mārtiņiem šajā ziņā komplekso, bet – vai mēs varējām nojaust, ka arī ārzemnieki būs ar līdzīgu stresu? Pēc izdarīto metienu skaita esam līgā septītie, pēc efektivitātes – divdesmit pirmie. Interesanti, ka pērn mēs pēc izpildītajiem metieniem uz vārtiem bijām septiņpadsmitie, bet pēc realizācijas – ceturtie. Šogad noteikti mazāk zaudēsim vārtus kā pērn, bet – līdz gūtajiem apjomiem gan būs gaismas gads. Pērn iespētie 160, pret šobrīd sakasītajiem 119, ar trīs palikušajām spēlēm azotē – ļoti izteiksmīgs un daudznozīmīgs salīdzinājums. Turklāt, atgādinu – iespējas gūt vārtus šogad ir bijušas vairāk. Hosas piesaiste mazliet pēc gadu mijas šo statistiku uzlabo, bet – vai viņš ir play off lielā atbilde? Nav. Marsels var palīdzēt komandai, ko viņš arī veiksmīgi dara, bet – viņš nav tas, kas komandu vilks vai - izvilks. Izslēgšanas spēlēs bieži vien kārtība noliek meistarību pie vietas un - tas arī paliek šī pavasara vienīgais „Dinamo” trumpis. Jāatzīst, arī pie stingras kārtības, kaut kādam meistarības un talanta uzplaiksnījumam ir jābūt, ja vēlamies vinnēt. Kārtība neizbēgami nes līdzi pašaizliedzību un pašatdevi laukumā, tas līdzi stiepj sasitumus, zilumus, asinis... Atliek atbildēt uz jautājumu – kāpēc šie krekli viņiem ir jāplēš?

Motivācija

Lielākajai daļai no spēlētājiem beidzas līgumi. Vai izslēgšanas spēles viņu statusu spēlētāju tirgū ietekmē? Tas, ka protam pretiniekam iekost, esam jau pierādījuši iepriekšējos gados. To par kairinātāju neviens vairs nesauks. Uzvara vai zaudējums pirmajā kārtā nekādu dižo pievienoto vērtību hokejista nākotnei arī nesola. Pašreizējie „Dinamo” leģionāri neviens nebauda interesi citās KHL komandās, kas attiecīgi viņus zemapziņā noskaņo uz ātrākām sezonas beigām. Kāpēc, lai viņi domātu un uzvestos savādāk? Prēmijas? Sezonas alga jau tā ir gana laba... Brīnumus var izpildīt Holts, bet te atkal jāsaka – viņa priekšnesumam ir abi gali... Mūsu pirmā maiņa savu vērtības latiņu ir nostiprinājusi sezonas laikā. Tā virspusēji prātojot – Miķelim tāpat jau ir cits līgums uz galda, Jānis var sameklēt arī labāk apmaksātu vietu, Mārtiņam ar Gunti ir ierobežots statuss, kur Rīgai pirmā roka, Krišjānis – viņa paša izvēles jautājums, kas naudas ziņā noteikti būs treknāks... Turklāt, vēl jau paturam prātā Latvijas izlasi. Nez vai viņi visi grib atteikties no šī goda un pienākuma, tajā pašā laikā – jo ātrāk beigsies KHL, jo ātrāk būs iespēja ievilkt elpu pirms Teda Nolana darbagaldiem. Nav tā, ka spēlētāji rēķinātu tik principiāli, bet kaut kur iekšā tas sēdēs... Ja play off ir jāsitās, tad viņi sev var pavaicāt – kam par godu? Nākamais līgums, stāvot uz kruķiem vai pusklibam – nekādu perspektīvu nesola. No vienas puses - lielākā daļa no pašmāju spēlētājiem sevi citur varbūt arī nemaz nevarētu piedāvāt. Pārfrāzējot kluba menedžeri – kur viņi liksies? No otras – šis pats „kur viņi liksies” - diezgan skaidri izskatās arī no hokejistu augstumiem. Kur „Dinamo” ņems naudu, lai viņus visus aizvietotu ar ārzemniekiem? Lūk, tādā vīzē un noskaņojumā esam sagaidījuši KHL regulārā čempionāta pēdējo nedēļu un Gagarina kausa izcīņu.

Prognoze

Priekšnojautas ir nekādas, lai gan izvēlētais spēles koncepts atļauj iztēlei lidot mazliet tālāk par marta mēnesi. Laukuma priekšrocības mums nav un – nevajag. Savās mājās esam šogad spēlējuši vāji jeb kā saka Rautakalio – spēlēts labi, rezultāts ir slikts. Tātad – jau viens pluss, pat neizejot uz laukuma! Pirmās kārtas pretinieks? Ja kāds baidās no SKA, tad atzīsim – arī SKA mazliet baidās no mums. Mēs viņiem esam neērts kauls. Ja būsim Rietumu konferencē septītie, pretī nāks viena no Tarasova divīzijas blicēm – Torpedo, Atlant, Minska, Severstaļ... Cik uzvaru mums šogad ir pret šīm komandām? Atbilde – viena (pret Torpedo, pēcspēles metienos).
Kam no šī „Dinamo” sastāva patiešām vajag visvairāk? Izskatās, ka ceturtajai maiņai. Pārējie spēlēs, cik atļaus... meistarība. Ja šonedēļ trīs spēlēs samizosim Austrumu konferences vidējo un zemāko galu – tas būs pamats kaut kādam sportiskam optimismam. Ja tas nenotiks, tad domāt, ka pēkšņi izslēgšanas spēlēs pamodīsimies vai saņemsimies – ir naivi. Turklāt, komandas komplektācija šobrīd vairāk atbilst play off sasniegšanai, nevis – lai tur sijātu zeltu. Un arī tas ir ar Svēto garu uz pusēm...
Ja tomēr uz ledus notiks pretējais – noskumis nebūšu.

1 2 48 komentāri

  -2 [+] [-]

, 2012-02-20 15:03, pirms 13 gadiem
Ja viņi piesaistīja treneri, kas, salīdzinot ar priekšgājēju, hokeju saprot un spēj savu koncepciju pamatot.....

Pa biezo. Puče savā stilā.
Šuplers RD izveidoja no nulles, bet Pekka mantojumā saņēma par 80% gatavu hokeja klubu.
Un ar visu savu ,,redzējumu,, nekur tālāk netika. Tieši otrādi,jo saniedza visliktākos rādītajus regulārā sezonā visās četrās RD KHL sezonās.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-20 15:05, pirms 13 gadiem
Puče turpina bruģēt Ozo ceļu uz citu komandu (kā jau iepriekš rakstīju)
zigiss bloko: Par S.Ozoliņu 2012.gada rudenī

vienkāršākā atbilde uz jautājumu virsrakstā - varbūt tāpēc, ka ir profesionāli sportisti - itkā galvenā ideja sportā tomēr sacensties un cīnīties par uzvaru.

un par to skaidro situāciju ar līgumiem arī nepiekritīšu - manās acīs džeku vērtību noteiks tieši sniegums play-off ne jau tas, ko sameta pret Vitjaz uc..

     [+] [-]

, 2012-02-20 15:06, pirms 13 gadiem
piekrītu. šī gada modelis ir par pakāpi vājāks par pagājušo. Pirmā kārta ir griesti, ko Dinamo var sasniegt. Nākamgad - paldies visiem leģionāriem (atskaitot Hosu), paldies Ozoliņam, Laviņam, arī Sējējam; jaunu , stabilu 1 nummuru vārtos, labus leģionārus, un varam cīnīties par finālu.

  +6 [+] [-]

, 2012-02-20 15:09, pirms 13 gadiem
Par SKA ar piekrītu, nesaprotu ko visi raustās no tās tabulas, lai apskatās savstarpējās spēles, SKA samaksās vēl CSKA lai zaudē visas atlikušās spēles un Rīga nav 8!

 +10 [+] [-]

, 2012-02-20 15:10, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: piekrītu. šī gada modelis ir par pakāpi vājāks par pagājušo. Pirmā kārta ir griesti, ko Dinamo var sasniegt. Nākamgad - paldies visiem leģionāriem (atskaitot Hosu), paldies Ozoliņam, Laviņam, arī Sējējam; jaunu , stabilu 1 nummuru vārtos, labus leģionārus, un varam cīnīties par finālu.
Kas ir labs leģionārs?
Tajā plauktā no kura RD pērk leģionārus iespēja iegrābties ir stipri lielāka nekā tajā plauktā no kura leģionārus pērk KHL vadosās komandas.
Nomainoties komandas GM nemainās automātiski komandas budžets.

 +10 [+] [-]

, 2012-02-20 15:13, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja viņi piesaistīja treneri, kas, salīdzinot ar priekšgājēju, hokeju saprot un spēj savu koncepciju pamatot.....

Pa biezo. Puče savā stilā.
Šuplers RD izveidoja no nulles, bet Pekka mantojumā saņēma par 80% gatavu hokeja klubu.
Un ar visu savu ,,redzējumu,, nekur tālāk netika. Tieši otrādi,jo saniedza visliktākos rādītajus regulārā sezonā visās četrās RD KHL sezonās.
izveidoja augša, atlasot spēlētājus! Tālāk nekas nemainījās! kā pirmā sezona, tā pēdējā pie Šuplera! Lai kā tagad ietu, es domāju, ka ja Rautakalio turpinās vadīt, tad kļūs tikai labāk!

  +6 [+] [-]

, 2012-02-20 15:15, pirms 13 gadiem
"Ja salīdzina statistiku, kas panākta iepriekšējos gados, tad šis „Dinamo” šosezon regulārajā čempionātā ir nodemonstrējis diezgan pieticīgu sniegumu. Tāpēc, gluži vai jāpabrīnās, kā esam tikuši līdz kārotajām izslēgšanas spēlēm."

Lai vai ka,kas zin ka butu ja nebutu Loko tragedija tad varbut sobrid ar CSKA sistos par pedejo vietu uz zirga

  +3 [+] [-]

, 2012-02-20 15:16, pirms 13 gadiem
iemidzinām pretiniekus?

  +3 [+] [-]

, 2012-02-20 15:16, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: piekrītu. šī gada modelis ir par pakāpi vājāks par pagājušo. Pirmā kārta ir griesti, ko Dinamo var sasniegt. Nākamgad - paldies visiem leģionāriem (atskaitot Hosu), paldies Ozoliņam, Laviņam, arī Sējējam; jaunu , stabilu 1 nummuru vārtos, labus leģionārus, un varam cīnīties par finālu.
piekrītu Namejam. to vai leģionārs ir labs / slikts visi gudrinieki redz sezonas beigās

  +5 [+] [-]

, 2012-02-20 15:26, pirms 13 gadiem
Calvin rakstīja: piekrītu. šī gada modelis ir par pakāpi vājāks par pagājušo. Pirmā kārta ir griesti, ko Dinamo var sasniegt. Nākamgad - paldies visiem leģionāriem (atskaitot Hosu), paldies Ozoliņam, Laviņam, arī Sējējam; jaunu , stabilu 1 nummuru vārtos, labus leģionārus, un varam cīnīties par finālu.
Kas ir labi leģionāri?
Vai cienītais jaunskungs ir papētījis kas tad no AHL šogad atbrauca uz Eiropu?
Iepriekš katru gadu viss AHL zieds, kurš bija pārsniedzis 23 gadus (kad parasti beidzās pirmais līgums ar draftējušo NHL klubu) skatījās Eiropas virzienā meklējot gardu kumosu pēc NHL algu griestu palielinājuma tagad arī AHL var nopelnīt nesliktu ciparu un nu jau uz Eiropas līgām kur vēl nesen spēlēja labākie AHL kadri brauc vairs tikai ECHL zvaigznes un AHL viduvējības. Vai mums tādas ir nepieciešamas Rīgā? Visticamāk ka nē protams var jau izvilkt pilno lozi kā Lahti Pelikāniem paveicās ar
Justin Hodgman Eliteprospects.com - Justin Hodgman

taču tā ir vairāk cūcene nekā likumsakarība...

     [+] [-]

, 2012-02-20 15:31, pirms 13 gadiem
www.ivi.lv rakstīja: izveidoja augša, atlasot spēlētājus! Tālāk nekas nemainījās! kā pirmā sezona, tā pēdējā pie Šuplera! Lai kā tagad ietu, es domāju, ka ja Rautakalio turpinās vadīt, tad kļūs tikai labāk!
Ko nozīmē izveidoja augša?
Protams, ka Koziols/Sējējs arī krietni pastrādāja lai izveidotu RD, bet nevajag aizmirst,ka Hossa RD parādijās pateicoties tieši Šupleram.
Un pirmā sezonā RD bez visādiem Ozoliņiem un Spruktiem iekļuva Play Off.

  +5 [+] [-]

, 2012-02-20 15:35, pirms 13 gadiem
Nākošsezon , laikam jau būs jāveido komanda gandrīz no nulles .
Lielākā kadru mainība šo gadu laikā , kamēr esam KHL . Varbūt tā pat labāk .....viena daļa mūsu spēlētāju izskatās iztukšoti , bez degsmes , bez azarta , kas bija iepriekšējos gados , kad bij vēlēšanās un gribēšana sevi pierādīt , gan komandai , gan spēlētājiem būs labāk uz laiku šķirties , lai vieniem nolaisties uz grēcīgās zemītes , citam saprast kas ir kas . Pilnībā piekrītu Pučem motivācija sisties un grauzt ledu ir tikai ceturtai maiņai , kas arī tā būtu jābūt .

  +1 [+] [-]

, 2012-02-20 15:40, pirms 13 gadiem
juings rakstīja: Nākošsezon , laikam jau būs jāveido komanda gandrīz no nulles .
Lielākā kadru mainība šo gadu laikā , kamēr esam KHL . Varbūt tā pat labāk .....viena daļa mūsu spēlētāju izskatās iztukšoti , bez degsmes , bez azarta , kas bija iepriekšējos gados , kad bij vēlēšanās un gribēšana sevi pierādīt , gan komandai , gan spēlētājiem būs labāk uz laiku šķirties , lai vieniem nolaisties uz grēcīgās zemītes , citam saprast kas ir kas . Pilnībā piekrītu Pučem motivācija sisties un grauzt ledu ir tikai ceturtai maiņai , kas arī tā būtu jābūt .
Pastāsti kur RD ņems naudu, lai veiktu tik lielu reorganizāciju, kā Tu esi iedomājies?

  +2 [+] [-]

, 2012-02-20 15:47, pirms 13 gadiem
Par to "kur viņi liksies" vairāk tomēr derētu padomāt spēlētājiem. Jo nav jau tā, ka obligāti visas pirmās maiņas vietā būtu jāpērk ārzemnieki - ir vēl RD savulaik draftētais Jekimovs Somijā, ir Saulietis un Bērziņš Baltkrievijā, ir Meija un Bukarts tepat Rīgā... skaidrs, ka viņi uzreiz nebūs tik labi kā šī brīža pirmā maiņa, bet kādam no viņiem var izdoties sevi parādīt, ja visi tagadējie pirmie būs prom.

     [+] [-]

, 2012-02-20 15:51, pirms 13 gadiem
Edgars rakstīja: Kas ir labi leģionāri?
Vai cienītais jaunskungs ir papētījis kas tad no AHL šogad atbrauca uz Eiropu?
Iepriekš katru gadu viss AHL zieds, kurš bija pārsniedzis 23 gadus (kad parasti beidzās pirmais līgums ar draftējušo NHL klubu) skatījās Eiropas virzienā meklējot gardu kumosu pēc NHL algu griestu palielinājuma tagad arī AHL var nopelnīt nesliktu ciparu un nu jau uz Eiropas līgām kur vēl nesen spēlēja labākie AHL kadri brauc vairs tikai ECHL zvaigznes un AHL viduvējības. Vai mums tādas ir nepieciešamas Rīgā? Visticamāk ka nē protams var jau izvilkt pilno lozi kā Lahti Pelikāniem paveicās ar
Justin Hodgman Eliteprospects.com - Justin Hodgman

taču tā ir vairāk cūcene nekā likumsakarība...
Gadu skaits norada, ka vinsh katru gadu progresee, nevis ir ECHL zvaigzne vai AHL viduvejiba. Nav teikts, ka ja nakamgad aizbrauktu atpakal uz AHL vinsh tur nebutu lideris.

  +3 [+] [-]

, 2012-02-20 15:52, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pastāsti kur RD ņems naudu, lai veiktu tik lielu reorganizāciju, kā Tu esi iedomājies?
Ko ir labāk ...turēt komandā spēlētāju , kas tik iet laukumā formāli atstrādāt savu laiku ....vai piemēram divas ceturtās maiņas no mūsu pašu puikām , bet kuri sitās no zvana līdz zvanam ....to jau viņi ir pierādījuši . Pirmām divām maiņām nauda pietiks .

  +4 [+] [-]

, 2012-02-20 15:55, pirms 13 gadiem
Iekš play off nekam nav pamata būt. Nekas nebūs, un tas ir vispareizākais.
Komanda fiziski ir vāja un nevarīga. nemāk spēlēt savu spēli, tikai tik, cik jaukt ārā pretinieka spēli. Fiziskā impotence atspoguļojas gūtajos vārtos un realizācijā. Sējēja īsās rokas - Holtā.
Mājās arēna spiež spēlētājus skriet, tas ir pamats fiziskā nepietiekamībai, kas atspoguļojas disciplīnā un mazrezultativitātē.
Ja godīgi - komandā šosezon izskatās skatāmāka, bet ne labāka. Ja Trīs leģionāri un viens Mārtiņš spētu samest savas 10 ripas, sezona būtu ar skaistu plusu, tā kā divi no viņiem ir mazāk spējīgi iemest kā Upītis un Bičevskis, ļoti žēl... Uzbrucējam ir jāmet iekšā un galu galā, viņa vērtību nosaka pēc iemestajām ripām nevis bloķētajiem metieniem...
Bullīsī - katastrofa. Kā teica balderis uz uzdoto jautājumu - Kas jādara, kad iziet viens pret vārtsargu - Jāmet ir iekšā! tas arī viss...
Tātad sezona ir nekāda, ne plus, ne mīnuss... Treneris un jaunie spēlētāji ir zem plusa.
Latvijas izlases spēlētāju impotence zem liela mīnusa.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-20 16:11, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Iekš play off nekam nav pamata būt. Nekas nebūs, un tas ir vispareizākais.
Komanda fiziski ir vāja un nevarīga. nemāk spēlēt savu spēli, tikai tik, cik jaukt ārā pretinieka spēli. Fiziskā impotence atspoguļojas gūtajos vārtos un realizācijā. Sējēja īsās rokas - Holtā.
Mājās arēna spiež spēlētājus skriet, tas ir pamats fiziskā nepietiekamībai, kas atspoguļojas disciplīnā un mazrezultativitātē.
Ja godīgi - komandā šosezon izskatās skatāmāka, bet ne labāka. Ja Trīs leģionāri un viens Mārtiņš spētu samest savas 10 ripas, sezona būtu ar skaistu plusu, tā kā divi no viņiem ir mazāk spējīgi iemest kā Upītis un Bičevskis, ļoti žēl... Uzbrucējam ir jāmet iekšā un galu galā, viņa vērtību nosaka pēc iemestajām ripām nevis bloķētajiem metieniem...
Bullīsī - katastrofa. Kā teica balderis uz uzdoto jautājumu - Kas jādara, kad iziet viens pret vārtsargu - Jāmet ir iekšā! tas arī viss...
Tātad sezona ir nekāda, ne plus, ne mīnuss... Treneris un jaunie spēlētāji ir zem plusa.
Latvijas izlases spēlētāju impotence zem liela mīnusa.
Pirms diviem gadiem, kad pirmajā kārtā izsitām SKA visi šeit pirms tam ņaudēja, ka mums visus vārtus met iekšā tikai Hosa, nosegs Hosu un neviens vairs nemetīs, un pret SKA mums nav nekādu variantu. Kā izradījās nevis SKA mums nosedza Hosu, bet mēs izslēdzām SKA pirmo maiņu un uzvarējām.
Savukārt Pučes apcerējums par tēmu negribam lauzt kaulus... nu nu
1) Ar izcilu sniegumu PO dažs labs mūsu leģionārs var būtiski uzlabot savu vērtību pirmkārt jau Hosa.
2) Nebūsim naivi arī visiem vietējiem hokejisti savi nākamās sezonas līgumi ir jānopelna un 3. un 4. maiņā spēlējošajiem ļoti jau nu gribētos palikt Rīgā nevis blandīties kaut kur apkārt pa Baltkrievijas ārēm.

Šī raksta tēma, gan vairāk iekļaujās kampaņā, kāds bagāts klubs grib Ozoliņu, jo RD tāpat viņu izmantot neprot, bet nu ja Rīga piedāvās labu ciparu Ozo varētu arī palikt...

  +2 [+] [-]

, 2012-02-20 16:14, pirms 13 gadiem
flipsider rakstīja: Gadu skaits norada, ka vinsh katru gadu progresee, nevis ir ECHL zvaigzne vai AHL viduvejiba. Nav teikts, ka ja nakamgad aizbrauktu atpakal uz AHL vinsh tur nebutu lideris.
Tak palasi manu komentāru, būtība bija tāda, ka AHL labākie vairāk nebrauc uz Eiropu brauc šitādi nedraftēti, AHL vidusšķira un ECHL zvaigznītes...

  +5 [+] [-]

, 2012-02-20 16:34, pirms 13 gadiem
Diemžēl šosezon mājas spēles vairāk sagādā vilšanos nekā citus gadus-pareizi teikts par to sišanos-bieži vien neredz to sisties vēlmi pirmo 3 maiņu izpildījumā un Ozoliņš diemžēl arī kļūdās arvien biežāk.Pēc vakardienas spēles stipri skeptiskāk skatos play-off virzienā-varam izlidot arī pirmajā kārtā,ja tā turpināsim.Atlants izskatījās kā no augstākas līgas.Varbūt par izdevīgāk būtu tikties ar Torpedo,kur mūsu vecais paziņa Elisons ir notraumēts,tāpat arī R.Veske.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-02-20 16:38, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kā jau kuro gadu pēc kārtas, Namejs un Raicha veidīgie apdirsīsies, ka noskan vien!
Es jau tikai par labiem rezultātiem priecātos, bet ja četras sezonas klupšanas akmens ir fiziskā sagatvaotība kas šogad pastiprinās ar momentu realizāciju, ir kur aizdomāties par to...
Varbūt ar stundu ledus treniņiem ir par maz, varbūt Kandava pirms sezonas ir tikai nosaukums, nevis slodzes...
Cipulis, es biju gatavs uz kādām 15 sausām spēlēm, nevis saus sezonu...

     [+] [-]

, 2012-02-20 16:40, pirms 13 gadiem
Edgars rakstīja: Pirms diviem gadiem, kad pirmajā kārtā izsitām SKA visi šeit pirms tam ņaudēja, ka mums visus vārtus met iekšā tikai Hosa, nosegs Hosu un neviens vairs nemetīs, un pret SKA mums nav nekādu variantu. Kā izradījās nevis SKA mums nosedza Hosu, bet mēs izslēdzām SKA pirmo maiņu un uzvarējām.
Savukārt Pučes apcerējums par tēmu negribam lauzt kaulus... nu nu
1) Ar izcilu sniegumu PO dažs labs mūsu leģionārs var būtiski uzlabot savu vērtību pirmkārt jau Hosa.
2) Nebūsim naivi arī visiem vietējiem hokejisti savi nākamās sezonas līgumi ir jānopelna un 3. un 4. maiņā spēlējošajiem ļoti jau nu gribētos palikt Rīgā nevis blandīties kaut kur apkārt pa Baltkrievijas ārēm.

Šī raksta tēma, gan vairāk iekļaujās kampaņā, kāds bagāts klubs grib Ozoliņu, jo RD tāpat viņu izmantot neprot, bet nu ja Rīga piedāvās labu ciparu Ozo varētu arī palikt...
Ozo ir jābeidz karjera, ir jāmāk aiziet, nav ko bojāt iespaidu par sevi...
Piespēle ir laba un skaista lieta, bet nu jau būs laiks pienācis formu nomainīt pret uzvalku...

     [+] [-]

, 2012-02-20 16:41, pirms 13 gadiem
Edgars rakstīja: Kas ir labi leģionāri?
Vai cienītais jaunskungs ir papētījis kas tad no AHL šogad atbrauca uz Eiropu?
Iepriekš katru gadu viss AHL zieds, kurš bija pārsniedzis 23 gadus (kad parasti beidzās pirmais līgums ar draftējušo NHL klubu) skatījās Eiropas virzienā meklējot gardu kumosu pēc NHL algu griestu palielinājuma tagad arī AHL var nopelnīt nesliktu ciparu un nu jau uz Eiropas līgām kur vēl nesen spēlēja labākie AHL kadri brauc vairs tikai ECHL zvaigznes un AHL viduvējības. Vai mums tādas ir nepieciešamas Rīgā? Visticamāk ka nē protams var jau izvilkt pilno lozi kā Lahti Pelikāniem paveicās ar
Justin Hodgman Eliteprospects.com - Justin Hodgman

taču tā ir vairāk cūcene nekā likumsakarība...
man domāt, tagad Tu te batonus mums sāc spraust....
paskatījos uz zviedru SEL atnācējiem no ZAmerikas - Tev galīgi nav taisnība:
Eliteprospects.com - Stefan Meyer
Eliteprospects.com - Jason Krog
Eliteprospects.com - Bud Holloway
Eliteprospects.com - Brad Moran
Eliteprospects.com - Liam Reddox
Eliteprospects.com - Kyle Klubertanz
Eliteprospects.com - Noah Welch
Eliteprospects.com - Freddy Meyer
Eliteprospects.com - Rob Schremp .

un vēl jau ir DEL, NLA...

     [+] [-]

, 2012-02-20 16:42, pirms 13 gadiem
man šķiet, ka RD ir vienīgā komanda KHL, kurā leģionārs Luseniuss 51 spēlē ( ar labu spēles laiku ) nav iemetis nevienus !!!! vārtus...un vēl arvien ir sastāvā....

  +2 [+] [-]

, 2012-02-20 17:12, pirms 13 gadiem
marks4 rakstīja: man šķiet, ka RD ir vienīgā komanda KHL, kurā leģionārs Luseniuss 51 spēlē ( ar labu spēles laiku ) nav iemetis nevienus !!!! vārtus...un vēl arvien ir sastāvā....
Protams, KHL spēlē tikai 1 Luceniuss!

  +2 [+] [-]

, 2012-02-20 17:16, pirms 13 gadiem
juings rakstīja: Ko ir labāk ...turēt komandā spēlētāju , kas tik iet laukumā formāli atstrādāt savu laiku ....vai piemēram divas ceturtās maiņas no mūsu pašu puikām , bet kuri sitās no zvana līdz zvanam ....to jau viņi ir pierādījuši . Pirmām divām maiņām nauda pietiks .
Jā,pašu jaunie puikas tiešām sitās ar sirdi un dvēseli, bet tas tomēr ir par īsu,lai klubs ko reāli sasniegtu. Komandai ir jābūt ar sabalansētu sastāvu, un nevis nokomplektētai pēc nacionālā principa.
Labs piemērs tam ir Liepājas Metalurgs hokeja komanda, kur arī jaunie hokejisti sitās ar sirdi un dvēseli, bet rezultāts no tā ir diezgan stipri zem viduvējā.

  +2 [+] [-]

, 2012-02-20 17:35, pirms 13 gadiem
rainmaker rakstīja: Lai vai ka,kas zin ka butu ja nebutu Loko tragedija tad varbut sobrid ar CSKA sistos par pedejo vietu uz zirga
Visdrīzākais tā arī būtu... bet vai tas priekš RD būtu kaut kas jauns?

     [+] [-]

, 2012-02-20 17:39, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja viņi piesaistīja treneri, kas, salīdzinot ar priekšgājēju, hokeju saprot un spēj savu koncepciju pamatot.....

Pa biezo. Puče savā stilā.
Šuplers RD izveidoja no nulles, bet Pekka mantojumā saņēma par 80% gatavu hokeja klubu.
Un ar visu savu ,,redzējumu,, nekur tālāk netika. Tieši otrādi,jo saniedza visliktākos rādītajus regulārā sezonā visās četrās RD KHL sezonās.
Ivar, Suplers CSKA saņēma mantojumā Fetisovu ar visu taktisko un monetāro plānu, Jašinu, Paršinu,nopirka Staņu( kurš protams nav caurums Holts) uzdāvināja vēl Filatovu un virkni U-20 PČ medaļniekus - un tagad cīnās par palikšanu 8ajā vietā.. Necel Šupleram asti, tas ir pilnīgi lieki, vinš pats to nemaz nemāk izdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-20 17:45, pirms 13 gadiem
Kad pasaka vārdu līderis, man galvā nāk Daugaviņš

  +1 [+] [-]

, 2012-02-20 17:47, pirms 13 gadiem
Zips rakstīja: Ivar, Suplers CSKA saņēma mantojumā Fetisovu ar visu taktisko un monetāro plānu, Jašinu, Paršinu,nopirka Staņu( kurš protams nav caurums Holts) uzdāvināja vēl Filatovu un virkni U-20 PČ medaļniekus - un tagad cīnās par palikšanu 8ajā vietā.. Necel Šupleram asti, tas ir pilnīgi lieki, vinš pats to nemaz nemāk izdarīt.
Kā pierāda pagājušā sezona, kad Ņemčinovs ne ar to sliktāko sastāvu vispār netika KHL Play Off, tad CSKA ir iekšējo konfliktos plosīta kā minimums jau divas sezonas.
Fetisovs pa durvju spraugu ļāva ielūkoties CSKA aizkulisēs, un nedomāju ka viņš pateica pilnīgi visu.
Un atceries,kas sezonas sākumā darījās pagājušās sezonas Gagarina kausa ieguvēju nometnē, kad komandu arī plosīja iekšējās problēmas. Tieši tas pats notiek ar CSKA.

  +1 [+] [-]

, 2012-02-20 17:48, pirms 13 gadiem
Nu par Luceniusu tas ir tā dīvaini,bet teikt,ka viņš ir slikts-tā gan nav!Domāju viņš ir pats tehniskākais komandā(varbūt vēl Saška) vienkārši neveicas! Un jā,jau 51 spēli neveicas,bet ja viņu kādam atdotu,tad zaudētāji būtu RD! Nākamā gada 1 vai 2 maiņas spēlētājs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-02-20 17:52, pirms 13 gadiem
un vispār es nespēju saprast, vai tad sportistam dzīvē lielākais kaifs nav rubīties playoffos? NHL tie ir svētki, iet līdz galam lai ko arī tas prasītu... a pie mums te diskutē par kaut kādiem kumosiem un citiem mēsliem

     [+] [-]

, 2012-02-20 17:58, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā pierāda pagājušā sezona, kad Ņemčinovs ne ar to sliktāko sastāvu vispār netika KHL Play Off, tad CSKA ir iekšējo konfliktos plosīta kā minimums jau divas sezonas.
Fetisovs pa durvju spraugu ļāva ielūkoties CSKA aizkulisēs, un nedomāju ka viņš pateica pilnīgi visu.
Un atceries,kas sezonas sākumā darījās pagājušās sezonas Gagarina kausa ieguvēju nometnē, kad komandu arī plosīja iekšējās problēmas. Tieši tas pats notiek ar CSKA.
Paņem acis pirkstos un paskaties vēlreiz uz pagājušā gada Ciskas sastāvu! Šīgada sastāvs pēc uzvārdiem un spēlētāju(iepriekš) iespētā vien IR krietni spēcīgāks... vismaz uz papīra noteikti... bet dabā redzam, ka mūsu ex-"superelfs" Cisku ir nolaidis (tieši spēles ziņā) uz grunti! Var jau ņaudēt par nesaskaņām klubā bet tādas nesaskaņas tur jau ir ne pirmo gadu un pat ne otro... Jūlis nezināja uz kurieni viņš iet? Tapēc tagad vainot komandas sniegumā kādas nesaskaņas ir muļķīgi! Vai tad Ciskas šefi ņēma Jūli uz komandu lai šis šosezon tikai PO tiktu un iespēlētu jaunos? Cik atceros plāni bija krietni lielāki un neba nu dēļ plikas tikšanas PO tika izgāzta nauda priekš Jašina, Filatova u.c.....

p.s. Tu tagad esi palicis (pilnīgi nevietā) par Jūļa jauno advokātu? Ja komanda rāda sūdīgu spēli, tad galvenais treneris arī nu nekādi nevar nebūt pie vainas... to jau Tev tā ka vajadzētu saprast?
1 2 48 komentāri