Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Izlases nolemtība uz NHL standartu fona

Izlases nolemtība uz NHL standartu fona
Vankūverā mums tādus skrastiņus vajadzētu vēl vismaz desmit, lai izrādītu pienācīgu pretestību konkurentiem, cīņā par uzvaru.

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Trīs pirmie Čehijas hokeja izlases gūtie vārti bija kā mājiens ar mietu mūsu komandai un sniedza gandrīz visas atbildes līdzjutējiem, kas šajās dienās vaicā – nu, kāpēc mēs norokam...

Pirmkārt, Latvija vēl neko nav norakusi. Abi zaudējumi ir pret komandām, kuru sastāvos ir tik pat NHL spēlētāju, cik mūsu rindās KHL zemes racēju. Atšķirību meistarībā varēja redzēt ar neapbruņotu aci, bet tā bija zināma arī uz papīra pirms tam. Turklāt, vajag vienreiz un par visām reizēm atcerēties, ka pasaules čempionāts un olimpiskās spēles priekš NHL spēlētājiem tomēr ir divas atšķirīgas lietas un, ne tāpēc, ka olimpiāde notiek tikai katru ceturto gadu. Šajā laikā ir pats sezonas vidus un visi NHL hokejisti praktiski ir sasnieguši savu kaujas sportisko formu – viņi kā profesionāļi brauc un atstrādā sev atvēlēto laiku laukumā, jo pēc spēlēm tas pats būs jāturpina darīt sava kluba kreklā. Dodoties uz pasaules čempionātu, lielai daļai jau galvā ir ieslēgts brīvlaika režīms, jo neviens viņus pēc tā turnīra pie saviem Ziemeļamerikas darba galdiem atpakaļ tik drīz negaida. Tāpat paturēsim prātā, ka olimpiāde notiek Kanādā, kur tribīnes ir pilnas ar klubu menedžeriem, saimniekiem un izlūkiem, tā kā muļķa laišana tur galīgi nevienam nav prātā.

Divās spēlēs pēc kārtas mēs totāli bezcerīgi izskatāmies pirmajā trešdaļā un nav brīnums, ka liela daļa Latvijas izlases līdzjutēju pēc pirmajām divdesmit minūtēm izmanto savas tiesības, izslēdzot televizoru. Kas notiek laukumā? Pirmkārt, abos gadījumos pretinieks bija noskaņojies spēles sākumam kā nekastrēts un nedabūjis vērsis pie govju aploka. Otrkārt, varēja skaidri redzēt, ka pret tāda kalibra meistariem un viņu motivācijas, mūsējiem faktiski nav nekādu pretargumentu, nerunājot par mēģinājumiem uzspiest savu spēles stilu. Ja pēc spēles ar krieviem visi latviešu hokejisti vienā korī runāja, ka esot faktiski uz laukuma stāvējuši, tad – to pašu viņi darīja mača sākumā pret čehiem. Treškārt, čehi parādīja, ka viņi ir skatījušies mūsu spēli ar Krieviju, jo Latvijas izlases skaitliskā vairākuma izspēlei tika ierādīta vieta jeb – tās vienkārši nebija, lai gan iespējas tika dotas. Ceturtkārt, mūsu komandā tikai dažiem (uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi) hokejistiem izdodas visu spēles laiku noturēt intensīvu spēka spēli jebkurā spēles situācijā. Piektkārt, mēs no pretinieka atpaliekam ne tikai fiziskajā spēkā šīs vārdkopas vienkāršotajā izpratnē, bet arī domāšanas ātrumā.

Kā čehi guva savus pirmos trīs vārtus pirmo piecu minūšu laikā:

- aizsargs Galviņš, kam it kā vajadzētu paturēt prātā nule kā ģērbtuvē dzirdēto Znaroka teikumu par disciplīnu un spēka spēli, savā pirmajā reidā aizlien kā akls dundurs līdz Vokuna aizvārtei, ielīmē ar skaļu blīkšķi vienu no pretinieku komandas spēlētājiem (šķiet, tieši tajā epizodē viņš izmežģīja plecu) un, protams,...noskatās kā čehi pretuzbrukumā piespiež Masaļskim taisīt dubulto špagatu;
- aizsargs Sotnieks ļoti rūpīgi iedzina aiz Masaļska vārtiem Mihaleku un, pēc tam tikpat uzmanīgi ar skatienu pavada to pašu Mihaleku, kurš zibenīgi jau Edgara vārtu priekšā pielabo sava kolēģa metienu. Kristaps nogulēja divus soļus, bet ar to pietika, lai zaudētu vārtus;
- spēle mazākumā. Vai tiešām Znaroks nespēja izskaidrot saviem hokejistiem atšķirību – kā čehi šo viena vīra pārsvaru realizē ar Jāgru un kā – bez. Nav viņš nekāds aizjūras princis, kuru ieraudzījām tikai pie svētku galda. KHL pa diviem gadiem jau ir atskatījušies, ka visos gadījumos, kad skaitliskajā vairākumā iziet laukumā Jāgrs, visas saspēles tiek virzītas tikai caur viņu. Šķīliens (nevis plaukstas metiens) bija nekaunīgs, vārti – loģiski.

Labās lietas, kas palika atmiņā:
- Meija uz NHL profesionāļu fona ir vismazāk apjucis;
- Daugaviņu iepazīstam kā labu komandas spēlētāju;
- Skrastiņš savus kvalitātes standartus nepazemina;
- Ankipāna agresivitāte ir dabiska viņa spēles sastāvdaļa;
- Vasiļjevs ir neaizstājams mazākumā;
- Pujacs parāda, kāpēc viņu savulaik draftēja Bostona;
- Ņiživija enerģija spētu darbināt arī Ķeguma HES;
- Sotnieks attaisno Znaroka uzticību;
- Bārtulis būs izlases aizsardzības nākotnes balsts.

Par Masaļski vajadzētu rakstīt atsevišķi, jo Edgars tomēr spēj vilkt mūsu smago un, atzīsim – nepateicīgo vezumu, ja skatāmies no pretinieku plauktiem. Tajā pašā laikā nākas apjēgt, ka šie puikas met precīzāk, kas tiek konvertēts nospiedošā rezultātā un tam patiešām ir konkrēts sakars ar NHL kvalitātēm. Vēl viens teikums pārdomām – Znaroks tomēr atzīst savu vainu, nenovērtējot Kuldas vajadzību izlases Vankūveras modelī. Tas uzmundrina, lai gan šajā turnīrā šo izlieto ūdeni vairs nevarēs sasmelt.
Virsraksts provocē, lai gan taisnība vien laikam būs - NHL mūs Vankūverā skolo...Bet par skolu kā zināms, jāmaksā - šajā gadījumā ar zaudējumiem.

  +5 [+] [-]

, 2010-02-20 17:42, pirms 15 gadiem
ļoti pareizi, vēl jo vairāk, kad spēles notiek uz maziem laukumiem! nav pretargumentu tiem ātrumiem un saspēlei, bet es negribētu piekrist it visā, jo manuprāt, mūsējie izskatās tik slikti, tāpēc, ka neviens viņiem nav iemācījis spēlēt uz maziem laukumiem! Būsim reāli, cik ir katrs no spēlētajiem spēlējis uz tādiem laukumiem un cik galu galā uz tiem ir spēlējis Znaroks ar Vītoliņu? Kāpēc tie paši šveicieši, kuri spēlē nosacīti zemākā līmenī spēj izvilkt niču pret kanādiešiem, bet mēs bezcerīgi zaudējam? Daudz jautājumu Znarokam.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-20 17:54, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Kāpēc tie paši šveicieši, kuri spēlē nosacīti zemākā līmenī spēj izvilkt niču pret kanādiešiem, bet mēs bezcerīgi zaudējam?
Šveici ir klasi pārāka komanda par mums... nevajag sevi mānīt ar kaut kādiem vecumveciem priekšstatiem, ka Šveice ir zemāka līmeņa komanda kā mēs... Varbūt viņiem pagājušajā PČ ar realizāciju nevedās, bet spēles ziņā jau pagājušajā PČ varēja redzēt, ka tā ir komanda, kas spiež un spiedīs Latviju savstarpējās spēlēs... visos līmeņos (u18, u20, veči) Šveice visās spēles met pa musu vartiem 40 reizes, kamer mes ar 25 raidijumiem atbildam...

Reāli mums jāskatās uz norvēģiem, baltkrieviem un vāciem... Norvēģi un baltkrievi ir tikpat apjukuši, vāciem mazie laukumi ir parocigi un skatoties viņu gabarītus, var tikai apskaust, bet... iemest viņi nevar NE-KO...

  -1 [+] [-]

, 2010-02-20 17:55, pirms 15 gadiem
Nu tad jau šīvakara spēle noliks visu ''pa plauktiņiem''!Paskatīsimies - kurš kuru ,galu galā (iz)skolos !

  -3 [+] [-]

, 2010-02-20 17:56, pirms 15 gadiem
Vidziņš rakstīja: Nu tad jau šīvakara spēle noliks visu ''pa plauktiņiem''!Paskatīsimies - kurš kuru ,galu galā (iz)skolos !
zaudejums mums 2:4 bus...

  +4 [+] [-]

, 2010-02-20 17:58, pirms 15 gadiem
Turpinot par Skrastiņu - man prieks, ka mums ir tāds spēlētājs, kurš tikpat labi varētu spēlēt arī Krievijas vai Kanādas izlasē (līmeņa ziņā).
Par Galviņu - vai olimpiāde ietekmēs viņa vērtību KHL slēdzot līgumu uz nākamo gadu?

     [+] [-]

, 2010-02-20 18:00, pirms 15 gadiem
sa6964 rakstīja: zaudejums mums 2:4 bus...
Arī tā būs ļoti vērtīga skola,uz priekšdienām par zemu skolasmaksu!

  +1 [+] [-]

, 2010-02-20 18:03, pirms 15 gadiem
sa6964 rakstīja: Šveici ir klasi pārāka komanda par mums... nevajag sevi mānīt ar kaut kādiem vecumveciem priekšstatiem, ka Šveice ir zemāka līmeņa komanda kā mēs... Varbūt viņiem pagājušajā PČ ar realizāciju nevedās, bet spēles ziņā jau pagājušajā PČ varēja redzēt, ka tā ir komanda, kas spiež un spiedīs Latviju savstarpējās spēlēs... visos līmeņos (u18, u20, veči) Šveice visās spēles met pa musu vartiem 40 reizes, kamer mes ar 25 raidijumiem atbildam...
Pag, pag, tas ir kāpēc? Tie spēlētāji ir individuāli spēcīgāki? Viņu ikdienas sparinga partneri, līgas, kurā spēlē, ir spēcīgaki par mūsu apstākļiem? Kur slēpjas viņu pārākums?

  +5 [+] [-]

, 2010-02-20 18:04, pirms 15 gadiem
isti meistari labi spele gan lielos laukumos gan mazos...esmu parliecinats par to ka , spele mazaja laukuma ir daudz baudamaka neka lielaja, un KHL jau vienu laiku runaja par pareju uz mazajiem laukumiem,tas butu super !

  +1 [+] [-]

, 2010-02-20 18:14, pirms 15 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Pag, pag, tas ir kāpēc? Tie spēlētāji ir individuāli spēcīgāki? Viņu ikdienas sparinga partneri, līgas, kurā spēlē, ir spēcīgaki par mūsu apstākļiem? Kur slēpjas viņu pārākums?
tajā, ka viņi spēlē līgā (Šveicē), kas pēc spēka ir tajā pašā līmenī kādā zviedru līga un kas tikai nedaudz atpaliek no KHL... un viņu spēlētāji tur ir rezultatīvāko saraksta galvgalī, kas dod lielas iespējas atlasīt pašus labākos spēlētājus... Mums ir tikai pārdesmit viduvēja līmeņa KHL spēlētāji, kas kopumā, protams, ļauj spēlēt cienījami ar Šveici, bet viņiem ir daudz labākas atlases iespējas un līdzvērtīgāks sastāvs...

Nu ok, varbūt es pārspīlēju ar to ''līmeni augstāka'' komentāru, bet viņi ir puslīmeni labāki par otrā ešelona komandām... tikai bieži šiem klibo realizācija momentu, kā dēļ viņi pakāš tādām komēm kā Baltkrievija un Latvija... bet spēj turēt līdzi lielajiem labāk

  -2 [+] [-]

, 2010-02-20 18:16, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: .esmu parliecinats par to ka , spele mazaja laukuma ir daudz baudamaka neka lielaja
nepiekrītu... KHL runā par pāreju tikai tāpēc, ka mazais laukums attīsta domāšanas, mešanas, rou darbības u.t.t. ātrumu labāk- arī spēka spēli, kā dēļ NHL spēlētājiem ir priekšrocības arī uz lielajiem laukumiem, jo vienīgais vērā ņemamais lielā laukuma pluss ir apvešanas skili, ko uz lielā laukuma labāk var attīstīt...

Bet pati spēle tomēr pēc manām domām skatāmāka ir uz lielā laukuma

     [+] [-]

, 2010-02-20 18:48, pirms 15 gadiem
kā nekastrēts un nedabūjis vērsis pie govju aploka

haha... man jau šķiet, ka vērsis apriori nevar būt nekastrēts. Vērsis ir kastrēts bullis. Ja nu vienīgi no dabas "negribošs", bet kas tad viņam pie govju aploka darāms....

  +2 [+] [-]

, 2010-02-20 18:50, pirms 15 gadiem
sa6964 rakstīja: nepiekrītu... KHL runā par pāreju tikai tāpēc, ka mazais laukums attīsta domāšanas, mešanas, rou darbības u.t.t. ātrumu labāk- arī spēka spēli, kā dēļ NHL spēlētājiem ir priekšrocības arī uz lielajiem laukumiem, jo vienīgais vērā ņemamais lielā laukuma pluss ir apvešanas skili, ko uz lielā laukuma labāk var attīstīt...

Bet pati spēle tomēr pēc manām domām skatāmāka ir uz lielā laukuma
par gaumi nestridas,lielaja laukuma, skatoties KHL, speletaji stundam valka ripu pa savu zonu ,ka miegs nak, mazaja spele ir intensiva un paiet viena elpas vilciena, lielaja loti biezi ir loti garlaicigas speles. un pats galvenais arguments NHL,ja speles butu interesantakas lielajos laukumos, tad NHL parietu uz viniem viena sekunde, un tur mak naudu pelnit ,iemanit skatitajus stadionos........ja grib lielu laukumu ir jau vel bendijs.....

  -4 [+] [-]

, 2010-02-20 19:10, pirms 15 gadiem
sa6964 rakstīja: tajā, ka viņi spēlē līgā (Šveicē), kas pēc spēka ir tajā pašā līmenī kādā zviedru līga un kas tikai nedaudz atpaliek no KHL... un viņu spēlētāji tur ir rezultatīvāko saraksta galvgalī, kas dod lielas iespējas atlasīt pašus labākos spēlētājus... Mums ir tikai pārdesmit viduvēja līmeņa KHL spēlētāji, kas kopumā, protams, ļauj spēlēt cienījami ar Šveici, bet viņiem ir daudz labākas atlases iespējas un līdzvērtīgāks sastāvs...

Nu ok, varbūt es pārspīlēju ar to ''līmeni augstāka'' komentāru, bet viņi ir puslīmeni labāki par otrā ešelona komandām... tikai bieži šiem klibo realizācija momentu, kā dēļ viņi pakāš tādām komēm kā Baltkrievija un Latvija... bet spēj turēt līdzi lielajiem labāk
zviedru līga, somu līga, šveices līga..... visas eiro līgas vnk pakāš KHL...
un LV ir spēcīgākā no visām tā saucamajām 2 eš komandām... tas kas notika pirmajās 2 spēlēs .... vainu var meklēt da jebkur... treneros(manuprāt, visticamākais variants), psihologijā, disciplīnā... galugalā Šuplerā kurš līdz galam visu neizstāstija Znarokam... kā jārealizē viņa briesmīgais plāns...vienalga... tikai nevajag stāstīt ka mēs esam kautkādi pastarīši.... tie paši RU bij ņemami, nemaz nerunājot par čehiem... kapēc nepaņēmām?... iemesli augstākminētie...

     [+] [-]

, 2010-02-20 19:53, pirms 15 gadiem
krahs rakstīja: par gaumi nestridas,lielaja laukuma, skatoties KHL, speletaji stundam valka ripu pa savu zonu ,ka miegs nak, mazaja spele ir intensiva un paiet viena elpas vilciena, lielaja loti biezi ir loti garlaicigas speles.
Nu nezinu...ASV un Šveices spēle bija, piem. ļoti raksturīga mazā laukuma spēle un diez vai man tā baigi patīk, ka visu laiku notiek skriešana no vienas uz otru pusi, viena, div piespēles metiens un trieciens bortā... un atpakaļ... Tas, manuprāt, ar nav visai interesanti... Uz lielā laukuma labāk var redzēt t.s. lielo bildi, kopainu... zīmējumu u.t.t.

Kas attiecas uz miegainību KHL spēlēs, tad tā nav lielā laukuma, bet gan spēlētāju līmeņa vaina... Kad uz lielā laukuma KHl spēlē Ufa pret SKA vai Maskavas Dinamo pret Lokomotiv, tad ir pavisam cita spēle kā Rīgas "Dinamo" pret "Torpedo"... tomēr kopējais līmenis NHL ir gan augstāks, gan arī komandas līdzīgākas. Spēlētu NHL komandas uz lielajiem laukumiem, diez vai spēles butu garlaicigakas arī...

Lai NHl pārietu uz lielajiem laukumiem, tur vajadzētu gan visus ntos tūkstošus haļļu paŗbūvēt pēc starptautiskā standarta, gan arī mainīt pašu spēli savā saknē, ko dabiski NHL nedaris, jo mazais laukums arī ir viena no viņu tradicijam un vini neko neiegust parejot uz lielajiem laukumiem, jo videjais NHL fans (sevišķi ASV) spēles uz lielā laukuma VISPĀR NAV REDZĒJIS... izņemot pagājušās olimpiādes.

     [+] [-]

, 2010-02-20 20:09, pirms 15 gadiem
sa6964 rakstīja: Nu nezinu...ASV un Šveices spēle bija, piem. ļoti raksturīga mazā laukuma spēle un diez vai man tā baigi patīk, ka visu laiku notiek skriešana no vienas uz otru pusi, viena, div piespēles metiens un trieciens bortā... un atpakaļ... Tas, manuprāt, ar nav visai interesanti... Uz lielā laukuma labāk var redzēt t.s. lielo bildi, kopainu... zīmējumu u.t.t.

Kas attiecas uz miegainību KHL spēlēs, tad tā nav lielā laukuma, bet gan spēlētāju līmeņa vaina... Kad uz lielā laukuma KHl spēlē Ufa pret SKA vai Maskavas Dinamo pret Lokomotiv, tad ir pavisam cita spēle kā Rīgas "Dinamo" pret "Torpedo"... tomēr kopējais līmenis NHL ir gan augstāks, gan arī komandas līdzīgākas. Spēlētu NHL komandas uz lielajiem laukumiem, diez vai spēles butu garlaicigakas arī...

Lai NHl pārietu uz lielajiem laukumiem, tur vajadzētu gan visus ntos tūkstošus haļļu paŗbūvēt pēc starptautiskā standarta, gan arī mainīt pašu spēli savā saknē, ko dabiski NHL nedaris, jo mazais laukums arī ir viena no viņu tradicijam un vini neko neiegust parejot uz lielajiem laukumiem, jo videjais NHL fans (sevišķi ASV) spēles uz lielā laukuma VISPĀR NAV REDZĒJIS... izņemot pagājušās olimpiādes.
ok neiet jau runa kad spele izcilas komandas, Krievija-Canada vienmer ,uz jebkura laukuma bus interesanta. biezi tiek vienlaicigi raditas hokeja speles, gan NHL gan KHL ,pamegini parslegties no vienas ligas uz otru,tad ari ta starpiba vislabak ir redzama...........

     [+] [-]

, 2010-02-20 21:44, pirms 15 gadiem
Perfekts raksts. Gluži manas domas.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-20 21:48, pirms 15 gadiem
rekā šoreiz sanāca - tas, ka lielākā daļa izlases spēlē vienā klubā, nospēlē mums par sliktu.

PČ būs pavisam cits scenārijs, visi play off būs garām, džeki būs atpūtušies un laidīs kā negudri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-02-20 23:14, pirms 15 gadiem
Labās lietas, kas palika atmiņā:
- Meija uz NHL profesionāļu fona ir vismazāk apjucis;
- Daugaviņu iepazīstam kā labu komandas spēlētāju;
- Skrastiņš savus kvalitātes standartus nepazemina;
- Ankipāna agresivitāte ir dabiska viņa spēles sastāvdaļa;
- Vasiļjevs ir neaizstājams mazākumā;
- Pujacs parāda, kāpēc viņu savulaik draftēja Bostona;
- Ņiživija enerģija spētu darbināt arī Ķeguma HES;
- Sotnieks attaisno Znaroka uzticību;
- Bārtulis būs izlases aizsardzības nākotnes balsts.

Pilnīgi precīzi, Armand.

  -1 [+] [-]

, 2010-02-21 00:10, pirms 15 gadiem
Ja mūsējie 'sistos' un neļautu NHL večiem demonstrēties, tad...VARBŪT spēle(un rezultāts) būtu tīkamāks!
Dažreiz šķiet, ka vienīgais kas pietrūkst, ir neatlaidība un nekaunība - neļaut spēlēt pretiniekam...nekas ja neizdodas pašiem, bet - nevajag to(spēlēt) atļaut pretiniekiem!
Vajag cīnīties...piemēram, Norvēģija...pēc pirmo 2 spēļu rezultātiem Šveicei jāuzvar Norvēģija bez lielām grūtībām, bet 5arpusminūtes pirms 3.perioda beigām ir 4:4.
Par turpmākām cīņām...ar cerību, ka Latvijas izlases puikām vēl ir gan fiziskais, gan morālais spēks...kaulos un galvās!!!

     [+] [-]

, 2010-02-21 01:07, pirms 15 gadiem
andzadza rakstīja: zviedru līga, somu līga, šveices līga..... visas eiro līgas vnk pakāš KHL...
un LV ir spēcīgākā no visām tā saucamajām 2 eš komandām... tas kas notika pirmajās 2 spēlēs .... vainu var meklēt da jebkur... treneros(manuprāt, visticamākais variants), psihologijā, disciplīnā... galugalā Šuplerā kurš līdz galam visu neizstāstija Znarokam... kā jārealizē viņa briesmīgais plāns...vienalga... tikai nevajag stāstīt ka mēs esam kautkādi pastarīši.... tie paši RU bij ņemami, nemaz nerunājot par čehiem... kapēc nepaņēmām?... iemesli augstākminētie...
Krievija bija ņemama?

     [+] [-]

, 2010-02-21 18:53, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Krievija bija ņemama?
par to cik slikti izskatījās LV mačā pret RU, bija pārsteigti paši krievi, to viņi atzina KHL TV. Neskatoties uz to mēs varējām iemest vēl vismaz 2 bankas, turklāt krieviem pie kādiem trijiem nu ļoti paveicās...Viņi izmantoja praktiski visus savus momentus... par spēles sākumu pat nav ko runāt... protams ka RU ir spēcīgāka... vienkārši nav neuzvaramu komandu...

     [+] [-]

, 2010-02-21 19:44, pirms 15 gadiem
andzadza rakstīja: par to cik slikti izskatījās LV mačā pret RU, bija pārsteigti paši krievi, to viņi atzina KHL TV. Neskatoties uz to mēs varējām iemest vēl vismaz 2 bankas, turklāt krieviem pie kādiem trijiem nu ļoti paveicās...Viņi izmantoja praktiski visus savus momentus... par spēles sākumu pat nav ko runāt... protams ka RU ir spēcīgāka... vienkārši nav neuzvaramu komandu...
nebija NEKADU variantu ne pret RUS, ne pret CZE un arii SVK. vienkaarshi 3 liimenji zemaak. muusu puishi nav slikti hokejisti, bet paareejaas izlases ir vienkaarshi labaakas, mums nav par ko paardziivot. tas ir labaakais kas mums ir un par to pashu ir jaapriecaajas

     [+] [-]

, 2010-02-21 19:55, pirms 15 gadiem
Dāvis Kalniņš rakstīja: nebija NEKADU variantu ne pret RUS, ne pret CZE un arii SVK. vienkaarshi 3 liimenji zemaak. muusu puishi nav slikti hokejisti, bet paareejaas izlases ir vienkaarshi labaakas, mums nav par ko paardziivot. tas ir labaakais kas mums ir un par to pashu ir jaapriecaajas
nu ir jau tev taisnība... un nepārdzīvoju par zaudējumiem kā tādiem tikai esmu pārliecināts ka varam labāk un kā jau teicu, to pēc LV un RU mača atzina paši krievi kas teicās esam negatīvā ziņa pārsteigti par mūsu vājo sniegumu un ja to saka pieredzējuši RU hokeja korifeji, tad man nav iemesla tam nepiekrist...