Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Karsums uz NHL? Jaunie prasās uz izlasi

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Karsums uz NHL? Jaunie prasās uz izlasi
Mārtiņš Karsums ir hokejists, kuru augstu vērtē ne tikai fani, bet arī izlases galvenais treneris Oļegs Znaroks.

Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Jūtu, ka Latvija tiešām ir brangi internetizēta. Kārtējie desmit jautājumi un visi par hokeju!

1. Imigrants
Vēlējos noskaidrot cik reāli Jāni tu uzskati, ka Karsums varētu atgriesties un tikt uz NHL. Respektīvi es neesmu līdz šim dzirdējis, ka no KHL, reāli kāds tiktu saukts uz NHL. Kā tu domā Karsums visdrīzāk paliks šeit turpnāt savu karjeru, vai drīzāk nākamsezon dosies atpakaļ uz NHL/AHL ?

Šajā dzīvē viss ir reāls līdz brīdim, kamēr tevi neliek mazā kastē un neuzmet virsū daudz sauju smilšu. Es domāju, ka tas ir reāli un tāpēc arī Mārtiņa aģents Teofanuss tā cīkstējās par līgumu līdz sezonas beigām.

Mārtiņš kā sportists ir diezgan spītīgs un gan jau mēģinās pierādīt, ka viņš der NHL. Tam lieti noderēs statistika Dinamo un olimpiskās spēles Vankūverā. Iespējams, viņam personīgi tās ir visnozīmīgākās no mūsu izlases.

Neesmu tik skrupulozi sekojis, bet redz, Emerijs atgriezās NHL. Gan jau Karsumam arī šāda iespēja var rasties. Prognozēt, kur Karsums sāks jauno sezonu, ir tas pats, kā man bez miljona bankā strīdēties ar sievu, vai pirksim dzīvokli Barselonā, vai labāk tomēr būvēt cūku kūtu Gudeniekos.

2. Sandris35
Sveiks Jāni. Dažus gadus atpakaļ Latvija varēja lepoties "vārtu vīru"jautājumā. Pietika gan lielajai izlasei, gan U-20 un U-18. Šobrīd izskatās, ka bez Edgara lielajai izlasei "īsta aizstājēja" nav. Kas šobrīd notiek Latvijā ar vārtsargiem??? Vai ir kādas kandidatūras uz U-18;U-20 izlasēm? Kāda izskatās tuvāko gadu vīzija šajā jautājumā???

Es neteiktu, ka mums vārtsargu līnijā ir gluži vai krīze. Jā, Masaļskis šobrīd it kā ir aizskrējis tālu visiem priekšā. Nu gluži kā tāds 1997. gada Irbe.

Bet! Labā fiziskā kondīcijā joprojām ir Naumovs, slikts nav Muštukovs, bet Ervīnam, domājot par nākošo sezonu, jācer uz treneru maiņu Dinamo. Nu neiekrita viņš Šupleram acīs, vai arī tieši otrādi - ar kaut ko ne tik labu iekrita. Pie Beresņeva Dinamo/Juniorā ir Enkuzens, kuram treniņos savas gudrības nodod Naumovs. Un Naurim ļoti ļoti ir vajadzīga Sergeja skola, jo tā nopietni ar viņu neviens nekad nav strādājis. ja viss ies no rokas, Enkuzena progress var būt straujš. Vācijā ne tik slikti sokas Lūsiņam. Liepājā šogad ne tik pārliecinošs ir Žabotinskis. Ar nosauktajiem varam spēlēt A grupā.

Kas tālāk? Man vismaz liekas, ka LM Kalniņš (1991) ar savu ne jau tā milža augumu sēž pārāk zemu un labi uzbrucēji viņam lādē virs pleciem. Vasiļjevu kādu brīdi neesmu redzējis, tāpēc neizteikšos, bet Ermičs ir Amerikā un arī pērn viņu tikpat kā neredzēju (Prizma/Pārdaugava). Di/Juniorā ir Žurkovs. Manuprāt, ne bezcerīgs. Maticins slavē Gudļevski (1992), bet viņu esmu redzējis tikai vienā treniņā.

Tuvākā nākotne mums nemaz tik slikta nav. Cita lieta, ka neviens nevar visam šim vārtsargu baram nodrošināt pietiekami daudz augsta līmeņa spēļu.

3. EmilS OzerS.
Jāni! Kas notiek ar Latvijas izlases nomināli trešās maiņas centra uzbrucēju Armandu Bērziņu? Šobrīd izskatās, ka Dinamo viņa pakalpojumi vairs nešķiet interesanti un uz nākošo sezonu viņu sastāvā var negaidīt! Kāda ir Armanda perspektīva skatoties nākošās sezonas virzienā?

Piektdien biju uz Di/J spēli ar Žlobinu. Diemžēl Armandu neredzēju. Kaut arī laukumā viņš bija. Viņam vispirms pašam jātiek skaidrībā ar sevi. Ja grib nopietni spēlēt, tad jāsitas. Lai mums nebūtu jāraksta par latviešu Taileru.

Šķiet, ka Šupleram viņš neliekas vajadzīgs. Ja tāpat domās Dinamo ģenerālais menedžeris Sējējs, tad jāskatās uz citu pusi. Bet vai Baltkrievijā viņš būs kādam vajadzīgs. Katrā ziņā Armandam kaut kas jāmaina. Varbūt vispirms sevī.

4. marcijs.
Man arī radās tāds jautājums..
Pēc tavām domām, kāpēc KHL nesamazina sodus par kautiņiem? Es domāju ka spēle būtu "tīrāka" ja katrā komandā būtu viens līdz divi "Policisti" un arī Vityaz tā nesprēgātu.

Īsti nesapratu jautājumu. Man liekas, ka KHL šajā jomā grib atšķirties no NHL, bet vai policisti būtu tās brīnumnūjiņas, kas piespiestu Vitjaz nesprēgāt? Var jau būt, bet es par to šaubos. Vitjaz, netiekot play off, savus skatītājus izklaidē ar kautiņiem. Neesmu pareģis, bet ļoti iespējams, ka Čehovai būs jānoiet no KHL skatuves.

5. Fingerling.
Ir iespēja pie Jums tikt Ēnu Dienā 17. februārī?

Jā, tas ir iespējams. Tikai tad steidzami jāpērk lidmašīnas biļete uz Vankūveru.

6. jenkijs17.
Atceros, ka Sējējs bija Amerikā un it kā bija iecere pastiprināt saiknes starp klubiem(DR un kādu no NHL) un iespējams kādu no NHL komandas spēlētājiem, kuri ir uz robežas starp NHL un AHL, paņemt uz sezonu Eiropas hokejā DR sastāvā. Vai nav zināms cik nopietni ir attīstījusies šī sadarbība?

Jā, es arī par šādu ieceri esmu dzirdējis, bet pagaidām par šo sadarbību man nekas vairāk arī nav zināms.

7. jenkijs17.
Kāpēc KHLā ir noteikums par ārzemniekiem uzskatīt visus bez Krievijas pases? Vai loģiski nebūtu, ja ārzemnieki neskaitās visi, kuru valstu komandas šajā līgā spēlē (šajā gadījumā Latvijas, Kazahstānas, Baltkrievijas), jo tas it kā ir atklātais čempionāts.

Pilnīgi piekrītu. Agri vai vēlu KHL nonāks pie tā, ka šāda ārzemnieku limita vispār nebūs. Ja vien krievi nopietni domā, ka KHL varētu būt Eiropas NHL.

8. pipars.
Sveiks,Jāni!
Es saprotu,ka būtu šāds jautājums jājautā Znarokam,bet tomēr,kā Tu domā,kuri ir tie argumenti,kuri Znarokam lika izvēlēties Sotnieku ,nevis Kuldu uz Vankūveru!Nu tak labākais pēc +/- visā AHL pret sliktāko pēc šā rādītāja RD,vēl arī Amerikas mazo laukumu faktors+spēka spēles faktors+rezultativitāte+fakts,ka Sotnieks tiek retāk pie spēlēšanas,Man tiešām nesaprotama loģika!

Pirmkārt. Sotnieks spēlē labākā līgā.
Otrkārt. Ir spēlējis izlasē PČ un tātad ir vismaz daļēji pārbaudīts kadrs. Kuldam pagaidām - viena vai trīs spēles izlasē. (Slinkums meklēt, cik precīzi, figurē abi skaitļi).
Treškārt. +/- koeficients nedrīkst būt kritērijs, daudzi spēlētāji paši par to smejas.
Mazie laukumi? Varbūt. Rezultativitāte? Aizsargam tas nav arguments.
Spēka spēle? Varbūt. Acīmredzot Znaroks zina, kā izmantos Sotnieku.

Varbūt kļūdos, bet tā nedomāju tikai es vien, ka olimpiādē vismaz sākumā būs šādi aizsargu pāri: K. Rēdlihs - Skrastiņš, Reķis - Pujacs, Laviņš - Galviņš, Bārtulis - Sotnieks. Zinu, ka uzreiz sāksies diskusija, kāpēc NHL stabils vecis Bārtulis tikai ceturtajā pārī.
Tāpēc, ka pirms OS nav laika iespēlēt jaunus pārus. Uz pasaules čempionātu iespējams viss var mainīties.

9. hokejaeksperts.
Sveiks Jaani.
Man ir viens jautaajums. Peec kaada principa tiek atlasiiti speeleetaaji Latvijas u 18 izlasei? Kaa piemeeru minu to ka divi 94 gada dzimushi puikas, Kristaps Bazevics un Martins Lavrovs speelee AIK zviedrijas elite u16 komandaa un ar vienu kaaju jau ir j18 komandaa kuri pagajusho sezon izciinija pirmo vietu zviedrijas cempionaataa un shogad nekas neliecina par to ka tas neatkaartosies shosezon. Ja no AIK j18 komandas 5 (!) speeleetaaji speelee zviedrijas u 18 izlasee. Vai nevajadzeetu kkaa paintereseeties par viniem, vismaz ieklaut kandidaatos un uzaicinaat uz treninnometni? Vai vienkaarshi latvijas treneri negrib pashi sevi apkaunot njemot zviedrijaa speeleejoshus. 94 gada dzimushus puishus jo tad sanaak ka vini ir slikti treneri jo redz vinu izaudzinaatais 92 vai 93 gads ir sliktaaks par aarzemees speeleejoshu 94...

Princips elementārs - labākie no 1992. un 1993. gada. Kā izņēmums - kāds supertalants no 1994. Vai Bazēvičs un Lavrovs ir šie supertalanti, nezinu. Tāda prakse ir bijusi allaž. Un ļoti reti kāds spēlējis, apejot divus vecumus. Ņiživijs, Salijenko, varbūt vēl kāds no aizsargiem - pie 1974., Reķis, Augstkalns - pie 1977., Žabotinskis, Masaļskis - pie 1978., Bļinovs, Pujacs, Širokovs - pie 1979.

Dzīves loģika ir diezgan skaidra - 15 un pat 16 gadus vecs puika reti kad ir fiziski tik labi nobriedis, lai spēlētu pie divus gadus vecākiem. Tagad arī treneri diskutē, vai vajadzēja Pelšu (1992) ņemt U-20, kur pamatgads tomēr ir 1990.

Pēdējā U-18 iesaukumā uz spēlēm Baltkrievijā bija seši ''zviedri'' - Bikars, Legzdiņš, V. Ozoliņš, Kepals, Irbe un K. Kalniņš, kā arī vācietis Dudins.

Ja Jūsu piedāvātie talanti spēlētu (!) AIK U-18 komandā, kā to dara K. Freibergs (1992), nebūtu nekādu jautājumu.

Es jau gadus četrus piecus rakstu, ka LHF mājas lapā pirms sezonas jābūt visu izlašu paplašinātajam kandidātu sarakstam, lai visi zinātu, kas un kā un lai kāds netiktu piemirsts. Diemžēl viss paliek pa vecam.

10. dublinskis.
Jautājums, mazliet ''nestandarta'' un ne pa tēmu , taču, noteikti ieinteresēs daudzus lasītājus - Vai Rīgas Dinamo (un vispār Latvijas izlasē, tagadējā vai bijušajā) kāds smēķē, vai agrāk ir smēķējis?

Jā, Znaroks vienmēr ir pīpējis un to zinājuši visi treneri.
Vārtsargs Zinkovs pīpēja, droši vien vēl kāds, bet hokeja komandās pīpmaņi nav nemaz tik izplatīta parādība.

1 2 45 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-20 08:57, pirms 15 gadiem
Vai vecajā Dinamo tas nebija Odincovs, kas vilka kā skurstenis?

  +3 [+] [-]

, 2010-01-20 08:59, pirms 15 gadiem
ha ha par to pēdējo jautājumu es gar zemi Jāni Tu labāk uzraksti to, cik reizes gada laikā Zinkovam pa pāli nav atņemtas autovadītāja apliecības!!! Tādēļ jau šis regulāri pie amatieriem spēlē komandās un turklāt BEZ MAKSAS, kur spēlē ceļinieki, jo tāpat jau visi zina, ka Ziņa norausies no ķēdes Plus par pīpēšanu viņš kurī ne tikai pie halles, bet arī razģivalkā pēc treniņa

  +3 [+] [-]

, 2010-01-20 09:12, pirms 15 gadiem
patīk tas, ka starp mazajiem figurē gan Irbe, gan Ozoliņš Ozoliņu jau kādu laiku atpakaļ biju pamanījis, bet Irbe gan pirmā dzirdēšana. nez kurā pozīcijā..

  +7 [+] [-]

, 2010-01-20 09:14, pirms 15 gadiem
''Šajā dzīvē viss ir reāls līdz brīdim, kamēr tevi neliek mazā kastē un neuzmet virsū daudz sauju smilšu.''

njā, diezgan trāpīgi

  -2 [+] [-]

, 2010-01-20 09:21, pirms 15 gadiem
Pirmkārt. Sotnieks spēlē labākā līgā.
Otrkārt. Ir spēlējis izlasē PČ un tātad ir vismaz daļēji pārbaudīts kadrs. Kuldam pagaidām - viena vai trīs spēles izlasē. (Slinkums meklēt, cik precīzi, figurē abi skaitļi).


1.Pēc kā var spriest,ka KHL ir labāka (augstāka) līmeņa līga nekā AHL???
2. Vai galvenais ir cik spēlētājs nospēlējis spēles izlasē jeb cik labā formā spēlētājs atrodās uz konkrēto turnīru (šoreiz OS)?

     [+] [-]

, 2010-01-20 09:36, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu. Agri vai vēlu KHL nonāks pie tā, ka šāda ārzemnieku limita vispār nebūs. Ja vien krievi nopietni domā, ka KHL varētu būt Eiropas NHL.

Skatijos nesen interviju ar Tretjaku, un tajā viņš skaidri un gaiši pateica,ka kamēr viņš būs KHF prezidents tikmēr nekādu ārzemnieku (leģionāru) invāzija RU hokejā nenotiks. Drīzāk otrādi. Ne par velti viņš runā arī par to,ka KHL klubu skaits varētu sarukt. Un tas ir loģiski,jo galu galā tas ir Krievijas Atklātais čempionāts hokejā,kā galvenais uzdevums ir audzināt RU hokejistus.

  +8 [+] [-]

, 2010-01-20 09:47, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Pirmkārt. Sotnieks spēlē labākā līgā.
Otrkārt. Ir spēlējis izlasē PČ un tātad ir vismaz daļēji pārbaudīts kadrs. Kuldam pagaidām - viena vai trīs spēles izlasē. (Slinkums meklēt, cik precīzi, figurē abi skaitļi).


1.Pēc kā var spriest,ka KHL ir labāka (augstāka) līmeņa līga nekā AHL???
2. Vai galvenais ir cik spēlētājs nospēlējis spēles izlasē jeb cik labā formā spēlētājs atrodās uz konkrēto turnīru (šoreiz OS)?
1. Tu tiešām mēģini salīdzīnāt KHL un AHL? Kāpēc AHL nespēlē Jašins, Ozoliņš, Jāgrs, uc?

2. Tak beidzat par to kuldu cepties, palasa, kas te ir rakstīts.. kādas 10x un viens un tas pats un neksa pa pēdējām 3 dienām nav mainijies.

Es jau jāņa vietā vienkārši ignorētu tos jautājumus par Kuldu..

Pieraduši te pie tā, ka izlasē 15 normāli spēlētāji un pārējos 5, lai būtu 20, no kaut kurienes jāpielasa...

Gan Sotnieks, gan Kulda ir normāls spēlētājs, tā ir Trenera izvēle ko ņemt...

Diez Krievijā vai Kanādā arī kāds šitā vislaik prasa kāpēc vienu nevis kādu no 200 pārējiem?

     [+] [-]

, 2010-01-20 09:49, pirms 15 gadiem
Jautājumam numur 8 loti labi der palasīt šo atbildi par Bār Bārtuli samērā līdzīgas situācijas!

ZZ-TOP rakstīja: Sveiks!
Bārtulis NHL?
Kā vērtē viņu, manuprāt viņš var no sevis izspiest vairāk!!! vai arī viņš uz doto brīdi ir tik labs cik ir ? Kā nekjā sliktākais lietderības koeficients komandā par labu spēli neliecina, jā ir labi, ka viņš trenējas ar NHL puišiem kopā, taču izaugsme viņam???!!!

Armands atbild:
Viņš ir ļoti labi sevi apliecinājis Filadelfijā - stabils pamatsastāva aizsargs. Par koeficentu nav ko uztraukties, jo viņš laukumā nespēlē viens. Vismaz šobrīd Oskars uz ledus rīkojas kā drošam aizsargam jārīkojas - neko lieku neizgudro, spēlē vienkārši. Protams, ka viņš var izspiest vairāk, bet tas ir tikai sākums - viss ir kārtībā.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-20 09:50, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Pirmkārt. Sotnieks spēlē labākā līgā.
Otrkārt. Ir spēlējis izlasē PČ un tātad ir vismaz daļēji pārbaudīts kadrs. Kuldam pagaidām - viena vai trīs spēles izlasē. (Slinkums meklēt, cik precīzi, figurē abi skaitļi).


1.Pēc kā var spriest,ka KHL ir labāka (augstāka) līmeņa līga nekā AHL???
2. Vai galvenais ir cik spēlētājs nospēlējis spēles izlasē jeb cik labā formā spēlētājs atrodās uz konkrēto turnīru (šoreiz OS)?
Galvenais ir kam tic treneris un ko treneris ir pārbaudījis. Zanroks ne vienu reizi vien ir teicis, ka Kulda viņu interesē, bet bez pārbaudes komandā, vismaz pagaidām, neņems. Un visticamāk Soča būs ceturtajā pārī, ar attiecīgu spēles laiku, ļoti iespējams, ka šādā situācijā arī ir daudz labāks variants par Kuldu. Nu neesam mēs tik nabadzīgi ar aizsargu resursiem, lai treneris ņemtu nepārbaudītu kadru un liktu kādā no pirmajiem pāriem. Tāpat arī visiem ir skaidrs, ka Kulda izlasei ir noderīgs un vajadzīgs un iespējams jau PČ tur arī spēlēs (ja varēs atbraukt uz nometni).

     [+] [-]

, 2010-01-20 09:52, pirms 15 gadiem
Tikai apinīts, tikai septītnieks!

     [+] [-]

, 2010-01-20 09:59, pirms 15 gadiem
Intars Āboms rakstīja: Galvenais ir kam tic treneris un ko treneris ir pārbaudījis. Zanroks ne vienu reizi vien ir teicis, ka Kulda viņu interesē, bet bez pārbaudes komandā, vismaz pagaidām, neņems. Un visticamāk Soča būs ceturtajā pārī, ar attiecīgu spēles laiku, ļoti iespējams, ka šādā situācijā arī ir daudz labāks variants par Kuldu. Nu neesam mēs tik nabadzīgi ar aizsargu resursiem, lai treneris ņemtu nepārbaudītu kadru un liktu kādā no pirmajiem pāriem. Tāpat arī visiem ir skaidrs, ka Kulda izlasei ir noderīgs un vajadzīgs un iespējams jau PČ tur arī spēlēs (ja varēs atbraukt uz nometni).
Mēs neesam tik stipri,lai izlasē liktu spēlētājus,kam klubā ir galīgi slikta sezona.

  +7 [+] [-]

, 2010-01-20 10:17, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Mēs neesam tik stipri,lai izlasē liktu spēlētājus,kam klubā ir galīgi slikta sezona.
Mēs neesam tik stipri, lai sastāva liktu spēlētājus, tapēc ka kaut kādi interneta lietotāji, tā vēlas.

     [+] [-]

, 2010-01-20 10:31, pirms 15 gadiem
par Zinkovu - laikam Znaroks bija tas, kas besijās, ka Zinkovs smēķē kad ir uztraucies. Un tā kā viņš pa puspaciņai pirms katras PČ spēles, tad tas slikti esot ietekmējis komandu.

     [+] [-]

, 2010-01-20 10:37, pirms 15 gadiem
Paldies par atbildi, bet vienalga, vismaz uz kkadu paarbaudi uzaicinaat, un tad ja neder tad neder.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-20 10:52, pirms 15 gadiem
Jāni - Jūs diezgan bieži rakstat par junioru un jauniešu hokeju.
Kā Jūs domājat - kāds būtu labs variants hokeja saimniecības sakārtošanai?
Jautājumi ierosmei:
Vai jauniešu sportam jābūt valsts/pašvaldības finansētam? (Cik lielā mērā);
Vai jābūt Latvijas čempionātam jauniešiem/junioriem vai tomēr jāmēģina konsolidēties ar kaimiņiem?
Ko darīt ar U-18 un U-20. Taisīt bāzes komandu, kas spēlē vietējā līgā, vai tomēr netaisīt mākslīgu veidojumu un paļauties uz "tirgus principu".
Ko darīt ar pieaugušo hokeju? Skaidrs, ka RD šobrīd Latvijas hokējā ir tāpat kā Mario Lemjē vai Veins Greckis Liepājas Metalurgā... vai ir nepieciešams visu hokeja sistēmu pagriezt virzienā, lai atbalstīt RD vai tomēr jāveicina konkurence aiz RD muguras?

Jau iepriekš pateicos par atbildēm.

     [+] [-]

, 2010-01-20 11:11, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Mēs neesam tik stipri, lai sastāva liktu spēlētājus, tapēc ka kaut kādi interneta lietotāji, tā vēlas.
Es neko nevēlos, bet man ir tiesības izteikt savu viedokli pat neskatoties uz to,ka tas kādām var arī nepatikt.
Bet kas attiecās uz spēlētāju likšanu izlasē, tad mani šajā sakarā nekas sen vairs neizbrīna, un mūsu izlase ir tur kur viņa ir.
Šis Olimpiskās spēles būs labs katalizātors gan Znarokam kā izlases trenerim, gan spēlētājiem, kuri spēlē Rīgas Dinamo, un tāpēc tiek slavēti,ka pateicoties tam ir noticis liels viņu progress.

     [+] [-]

, 2010-01-20 11:15, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Es neko nevēlos, bet man ir tiesības izteikt savu viedokli pat neskatoties uz to,ka tas kādām var arī nepatikt.
Bet kas attiecās uz spēlētāju likšanu izlasē, tad mani šajā sakarā nekas sen vairs neizbrīna, un mūsu izlase ir tur kur viņa ir.
Šis Olimpiskās spēles būs labs katalizātors gan Znarokam kā izlases trenerim, gan spēlētājiem, kuri spēlē Rīgas Dinamo, un tāpēc tiek slavēti,ka pateicoties tam ir noticis liels viņu progress.
Es nekādi nevērsos pret tavām tiesībām izteikt viedokli. Es vnk izteicu savējo Atslābsti
Man arī ir prieks ka izlase ir tur kur ir - olimpiādē!

     [+] [-]

, 2010-01-20 11:37, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Es nekādi nevērsos pret tavām tiesībām izteikt viedokli. Es vnk izteicu savējo Atslābsti
Man arī ir prieks ka izlase ir tur kur ir - olimpiādē!
Ir tikai neatbildēts jautājums, vai Tu par to priecāsies arī pēc Olimpiskām spēlēm.
Nepārproti,es nevēlos,lai mūsējie izgāžas Olimpiskās spēlēs, bet es nebūšu pārsteigts,ja tā notiks.

     [+] [-]

, 2010-01-20 11:46, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Ir tikai neatbildēts jautājums, vai Tu par to priecāsies arī pēc Olimpiskām spēlēm.
Nepārproti,es nevēlos,lai mūsējie izgāžas Olimpiskās spēlēs, bet es nebūšu pārsteigts,ja tā notiks.
Par 99% domāju ka priecāšos. Kad tad vēl priecāties ja ne turnīrā kur sapulcejas visa hokeja elite.

     [+] [-]

, 2010-01-20 11:51, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Par 99% domāju ka priecāšos. Kad tad vēl priecāties ja ne turnīrā kur sapulcejas visa hokeja elite.
Viss atkarīgs no tā, kā mūsējie šajā Elites sabiedrībā izskatīsies.
Pirms Pasaules čempionāta U-20 šai portālā arī daudzi priecājās, ka mūsējie spēlē Elitē, bet kas notika pēc tam domāju,ka nav jaatgādina.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-20 12:07, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Ir tikai neatbildēts jautājums, vai Tu par to priecāsies arī pēc Olimpiskām spēlēm.
Nepārproti,es nevēlos,lai mūsējie izgāžas Olimpiskās spēlēs, bet es nebūšu pārsteigts,ja tā notiks.
Zin izklausās, ka tev ar to traktora aizdedzi viss nav kārtībā, ja Tu domā, ka visas komandas likteni izšķir tas, ka A.Kulda netiks ņemts uz OS, tad komanda izgāzīsies! Bet ja viņš būs izlasē, tad vis būs čiki briki! Tā nebūs, mums ir tāds materiāls, kāds viņš ir un ar tādu ir jāstrādā, ir reizes kad sanāk un ir reizes kad nesanāk! Un ja Tev liekas ka 7 vieta PČ ir sūdīgi, tad varu Tev pateikt vienu, Latvija ir tik liela cik viņ ir, Krievijā vai tai pat Kanādā ir daudz tādu mazu Latviju, kur ik gadus izaug pārīts NHL superzvaigznes, mums izaug pārītis labu spēlētāju, kam reiz tiks dota iespēja uzspēlēt NHL, ir tikai loģiski, ka mēs nevaram vienmēr sisties ar šim valstīm, es uzsveru vienmēr, jo paretam jau var, piemērs pagājušā gada PČ spēle ar Zviedriju!
Visi tieši to pašu pagāšogad mala par Bārtuli, nu vai vajadzēja Bārtuli ņemt ? Kulda tak labāks, šogad bārtulis spēlē NHL, neviens viņu vairs neaiztiek, aiztiek Sotnieku!
Znaroks viņu (Kuldu) neņam uz OS jo viņš nau redzējis cik spēcīgs viņš ir spēlējot Lv izlasē, ar pašmāju spēlētājiem, tas ir tāpat, kā pirkt kaķi maisā zini ka ir tikai nezini, kas tieši! Ja uz šo pavasari Kulda tiks uz pirms PČ pārbaudes spēlēm, (es mu drošs, ka Znaroks viņu uzaicinās) tad arī Znaroks sapratīs vai viņš ir noderīgs vai nē!

     [+] [-]

, 2010-01-20 12:10, pirms 15 gadiem
ZZ-TOP rakstīja: Zin izklausās, ka tev ar to traktora aizdedzi viss nav kārtībā, ja Tu domā, ka visas komandas likteni izšķir tas, ka A.Kulda netiks ņemts uz OS, tad komanda izgāzīsies! Bet ja viņš būs izlasē, tad vis būs čiki briki! Tā nebūs, mums ir tāds materiāls, kāds viņš ir un ar tādu ir jāstrādā, ir reizes kad sanāk un ir reizes kad nesanāk! Un ja Tev liekas ka 7 vieta PČ ir sūdīgi, tad varu Tev pateikt vienu, Latvija ir tik liela cik viņ ir, Krievijā vai tai pat Kanādā ir daudz tādu mazu Latviju, kur ik gadus izaug pārīts NHL superzvaigznes, mums izaug pārītis labu spēlētāju, kam reiz tiks dota iespēja uzspēlēt NHL, ir tikai loģiski, ka mēs nevaram vienmēr sisties ar šim valstīm, es uzsveru vienmēr, jo paretam jau var, piemērs pagājušā gada PČ spēle ar Zviedriju!
Visi tieši to pašu pagāšogad mala par Bārtuli, nu vai vajadzēja Bārtuli ņemt ? Kulda tak labāks, šogad bārtulis spēlē NHL, neviens viņu vairs neaiztiek, aiztiek Sotnieku!
Znaroks viņu (Kuldu) neņam uz OS jo viņš nau redzējis cik spēcīgs viņš ir spēlējot Lv izlasē, ar pašmāju spēlētājiem, tas ir tāpat, kā pirkt kaķi maisā zini ka ir tikai nezini, kas tieši! Ja uz šo pavasari Kulda tiks uz pirms PČ pārbaudes spēlēm, (es mu drošs, ka Znaroks viņu uzaicinās) tad arī Znaroks sapratīs vai viņš ir noderīgs vai nē!
Pričom tur Kulda?
Es rakstiju par vispārējiem izlses komplektācijas principiem.

     [+] [-]

, 2010-01-20 12:13, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Viss atkarīgs no tā, kā mūsējie šajā Elites sabiedrībā izskatīsies.
Pirms Pasaules čempionāta U-20 šai portālā arī daudzi priecājās, ka mūsējie spēlē Elitē, bet kas notika pēc tam domāju,ka nav jaatgādina.
Izskatīsies tā kā izskatīsies, ja cīnīsies tad vis būs labi, īpasi citu argumentu mums nav. Bet olimpiāde pats par sevi ir pozitīvs pasākums un izlases iespējama neveiksme man to nesabojās.

     [+] [-]

, 2010-01-20 12:13, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Pričom tur Kulda?
Es rakstiju par vispārējiem izlses komplektācijas principiem.
Labs princips - spēlē visi labākie.

     [+] [-]

, 2010-01-20 12:28, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Pričom tur Kulda?
Es rakstiju par vispārējiem izlses komplektācijas principiem.
Tad apgaismo mani, kurs vēl būtu tas tavs iemesls, kas tiku uzskatīts par izlases neveiksmi? Komplektācija? Ar to viss kārtībā! Treneris, arī braš puika? Kas tad vēl, komplektācijas princips Tad tev liekas, ka Artūrs ir jāņem šā vai tā , kautkur ieķepinās un būs labi? Izskaidro, kas Tev nepatīk principā ?

     [+] [-]

, 2010-01-20 13:15, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Labs princips - spēlē visi labākie.
Nu beidz, tur tak nav iekļauts vēju pilsētas Jāgrs #17

     [+] [-]

, 2010-01-20 13:21, pirms 15 gadiem
zzk rakstīja: Nu beidz, tur tak nav iekļauts vēju pilsētas Jāgrs #17
Un vel viens otrs čugunlējējs nepelnīti nav iemeiģināts

  -1 [+] [-]

, 2010-01-20 13:22, pirms 15 gadiem
ZZ-TOP rakstīja: Tad apgaismo mani, kurs vēl būtu tas tavs iemesls, kas tiku uzskatīts par izlases neveiksmi? Komplektācija? Ar to viss kārtībā! Treneris, arī braš puika? Kas tad vēl, komplektācijas princips Tad tev liekas, ka Artūrs ir jāņem šā vai tā , kautkur ieķepinās un būs labi? Izskaidro, kas Tev nepatīk principā ?
Man nepatīk,ka izlasē spēlē spēlētāji par veciem nopelniem vai arī avansā cerībā uz saulaino nākotni, bet nevis tie,kas sezonas laikā rāda atzīstamu sniegumu un ir labā sportiskā formā. Neiet runa tikai par Sotnieku,Kuldu,Jerofejevu u.t.t., bet gan par daudz nopietnāku lietu kā Latvijas izlases selekcijas darbu sezonas laikā.
Bet lai jau paliek. Es savu viedokli esmu pateicis un man vairāk nav ko teikt šajā sakarā.
Veiksmi mūsējiem Olimpiskās spēlēs.

     [+] [-]

, 2010-01-20 13:26, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Man nepatīk,ka izlasē spēlē spēlētāji par veciem nopelniem vai arī avansā cerībā uz saulaino nākotni, bet nevis tie,kas sezonas laikā rāda atzīstamu sniegumu un ir labā sportiskā formā. Neiet runa tikai par Sotnieku,Kuldu,Jerofejevu u.t.t., bet gan par daudz nopietnāku lietu kā Latvijas izlases selekcijas darbu sezonas laikā.
Bet lai jau paliek. Es savu viedokli esmu pateicis un man vairāk nav ko teikt šajā sakarā.
Veiksmi mūsējiem Olimpiskās spēlēs.
Neko konkrētu Tu nepateici, vnk uzbrauci selekcijai

     [+] [-]

, 2010-01-20 13:48, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Neko konkrētu Tu nepateici, vnk uzbrauci selekcijai
Pats esi vainīgs,ja neko nesaprati.
Speciāsli priekš Tevīm turpmāk centīšos rakstīt maksimāli vienkāršāk, lai arī Tev pielektu.

     [+] [-]

, 2010-01-20 13:52, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Pats esi vainīgs,ja neko nesaprati.
Speciāsli priekš Tevīm turpmāk centīšos rakstīt maksimāli vienkāršāk, lai arī Tev pielektu.
Vari necensties. Galvenais lai pats saproti ko saki un nenonāc regularas pretrunas pats ar sevi.
Tomēr būtu interesanti uzzinat nepamatoti nepaņemto spēlētāju sarakstu

     [+] [-]

, 2010-01-20 13:58, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Vari necensties. Galvenais lai pats saproti ko saki un nenonāc regularas pretrunas pats ar sevi.
Tomēr būtu interesanti uzzinat nepamatoti nepaņemto spēlētāju sarakstu
Tēlo muļķi jeb patiešām tāds esi?
Paskaties kādu sniegumu šosezon rāda Sotnieks un kādu Kulda. Naumova braukšana uz OS ir vispār cirks. Un arī Muštukova,kas pat BAČ līmeni knapi velk.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-20 14:04, pirms 15 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Tēlo muļķi jeb patiešām tāds esi?
Paskaties kādu sniegumu šosezon rāda Sotnieks un kādu Kulda. Naumova braukšana uz OS ir vispār cirks. Un arī Muštukova,kas pat BAČ līmeni knapi velk.
Man nekas nav jatēlo, kads esmu tads esmu. Ja muļķis tad muļķis, neko darīt. Vismaz es spēju atzīt ka neesmu redzējis Kuldu spēlējam. Un tapēc netēlošu gudraku kā esmu.
Sotnieks spēle pietiekami sakarīgi, lai spēlētu izlasē. Muštukovs - BAČ vidusmērs, tapat kā Žaba.

Bet neko oriģinālu tā ari nedzirdeju. Itka baigās selekcijas problemas, bet finālā vecais stāsts par 4. maiņas aizsargu un 2. vai 3. vārtsargu.
1 2 45 komentāri