Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Vāji slēpts pazemojums...

Vāji slēpts pazemojums...
Ja Sandis Ozoliņš netiktu sastāvā vai spēlētu slikti, vai viņu arī Rīga sūtītu uz fārmklubu?

Foto: Romāns Kokšarovs, ''Sporta Avīze'', f-64

Par to, kāpēc skatītāju uz Rīgas „Dinamo” spēlēm nāk mazāk, nekā iepriekš – galvu nelauzīsim. Jo tas neuztrauc arī pašu klubu... Parunāsim par kaut ko tik piezemētu, kā par elementāru cieņu pret savējiem.

Kas Rīgas „Dinamo” komandai ir galvenais? Savickis droši vien pieies pie spoguļa, Ulmanis pieies pie Savicka, Kalvītis pieies pie kases lodziņa... Kur pieies Opuļskis, nav pat svarīgi. Tomēr galvenais hokeja komandā nav nedz priekšnieks, nedz viņa bikšu turētājs (-i) – pirmais vienmēr bija, ir un būs spēlētājs. Tā tam vajadzētu būt. Jo tieši spēlētājs simbolizē kluba tēlu, lomu, darbus – jā, dažreiz arī neveiksmes. Spēlētājs ir galvenais komandā, jo bez viņa komanda nav. Ko redzam „Dinamo” servētajā ēdienkartē šajā sakarā? Viņiem ir spēlētāji – labi puikas. Tikai viņi šajā komandā nekad nav bijuši galvenie. Viņu loma ir būt par dekorāciju vienam uzpūtīgam pāvam ar svītu... Kad uzzināju par Rodrigo Laviņa un Ģirta Ankipāna aizsūtīšanu uz tā saukto fārmklubu Liepājā, pirmā doma kā visiem – nu, acīmredzot viņi neizturēja konkurenci par vietu sastāvā. Otrā doma – ko tas vispār nozīmē? Runa ir par spēlētājiem, kam komanda šogad iedeva līgumus – tātad, viņus gribēja. Cita lieta, ka treneris neredz šobrīd abiem vietu sastāvā, bet galveno nevar nolikt malā – viņus gribēja komanda, klubs... Viņi nav vakardienas juniori, tāpat viņi nav aizvakar sākuši spēlēt hokeju. Šī viņiem nav pirmā sezona kopā ar „Dinamo”. Ja te kāds atzīmē kaut kādu mistisku piekto dinamiešu gadu, tad četros iepriekšējos Laviņš ar Ankipānu bija ar šiem krekliem. Man neinteresē, kāpēc kādam vajadzēja parakstīt abus veterānus, kurā brīdī abiem tika iedoti līgumi un tamlīdzīgi – tas, ka šī aktivitāte nebija saskaņota ar treneru plāniem un redzējumu, tāpat ir skaidrs. Jo tikai cilvēks no alas var domāt, ka Laviņš 2012. gada pavasarī spers nākamo kvalitatīvo lēcienu savas meistarības pilnbriedā, bet Ankipāns tā paša gada vasarā sevi uztrenēs par ātrāko skrējēju komandā. Mēs nerunājam par šo vīru meistarību un karjeras punktu, kas ir tuvāk rietumu horizontam, nekā vēlam launagam... Mēs runājam par to, ka ņemot abus komandā, bija zināms par viņiem pilnīgi viss – arī tas, ka visticamāk viņi komandā varētu arī netikt vai palikt uz slidenas robežas. Tad kāda velna pēc, brīdī, kad patiešām izrādās sliktākais no scenārijiem, klubs nolemj abus nosūtīt uz Liepāju – uz rezerves komandu? Atgādināšu, ka nav runa par podziņiem vai upīšiem – tie ir hokejisti, kas šai komandai ir devuši daudz, atdevuši daudz un ir pelnījuši šajā karjeras posmā cieņu, vai vismaz – attieksmi. Jā, starp citu, arī tā būtu laba attieksme, ja pavasarī, novērtējot abu devumu un saprotot, ka viņu laiks profesionālajā hokejā ir pabeigts, klubs viņiem piedāvātu tālāku sadarbību – organizācijā vai tai pietuvinātās struktūrās, hokeja saimniecībā. Un nevis līgumu, kas jāatstrādā hokeja laukumā... Kurš tur kuru pielauza vai apmānīja, pierunāja vai pārliecināja – šajā gadījumā ir maznozīmīgi. Liela nozīme ir šī brīža pēcgaršai, kas izskatās pēc pazemojama. Ja KHL reglaments neļauj savādāk rīkoties, tad tā paša goda un cieņas dēļ varēja izvēlēties citu atvadu vai reveransa formu – kaut vai piedāvāt abiem jebkura veida darbu ar pievienoto hokeja vērtību, kas būtu daļa no „Dinamo” labas gribas un reputācijas žesta. Tas liecinātu par komandas vēlmi un izpratni būt kopā ar savējiem – gan priekos, gan bēdās, gan spēlēs, gan pēc tam – kad tas viss beidzies. Treneru kolektīvs šīs lietas būvē no sava skatu punkta, no sportiskā, bet klubam ir jāsaprot - kā viņi izskatās no ielas puses... Ko mēs redzam tagad? Vāji slēptu ņirgāšanos. Ja tā nebija domāts – tad tā ir sanācis... Ankipānam un Laviņam pagaidām nav vietas šajā „Dinamo” sastāvā, bet atzīsim – vismazāk viņi ir pelnījuši arī nosūtīšanu uz rezerves komandu.
Nezinu, vai klubam ir nākotne, bet - kaut kāda vēsture ir gan...

1 2 58 komentāri

 +11 [+] [-]

, 2012-09-19 13:43, pirms 12 gadiem
Dinamo komandā cilvēks nav vērība- atceramies to pašu Sorokinu un cūcīgo (ne)atvadīšanos no šā. Ļoti žēl. No otras puses, čaļiem ir vienvirziens, tātad LM saņem to pašu.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-19 13:43, pirms 12 gadiem
Visu šo es jau iepriekš x reizes esmu komentāros rakstījis! Gan no cita skatu leņķa, proti, salīdzinot pavasara un rudens (piemēram) Laviņu, nekas slikts vai ārkārtējs spēlētāja prasmēs nav noticis. Bet klubam liekas, ka pavasarī spēlēja Laviņš ar lielo "L", bet pa vasaru kaut kas notika un nu ir laviņš ar mazo "l"! Pgarinam līgumus un tad.. nu tad jau redzēs...
Es domāju, ka abi veterāni vēl var pacīnīties par vietu Dinamo sastāvā un rādīt labu priekšzīmi Metalurga jauniešiem!

 +26 [+] [-]

, 2012-09-19 13:45, pirms 12 gadiem
Nu jau gan muļķības sarakstītas... sports ir nežēlīgs un spēlē labākie, kas uz to brīdi var. Tikai aiz žēluma un cieņas sezonas sākumā turēt laukumā veterānus? Varbūt aiz cieņas arī Balderi uzaicināt? Kad būs nepieciešams, paņems atpakal komandā, piemēram, sezonas vidū, beigās, kad risināsies izšķirošie momenti.

Es personīgi labāk skatos, kā jaunie hokejisti aug un veidojas jauns komandas kodols, nevis vecie cēli beidz savas karjeras, jo tiek turēti aiz cieņas par senākiem sasniegumiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-09-19 13:49, pirms 12 gadiem
senscore rakstīja: Nu jau gan muļķības sarakstītas... sports ir nežēlīgs un spēlē labākie, kas uz to brīdi var. Tikai aiz žēluma un cieņas sezonas sākumā turēt laukumā veterānus? Varbūt aiz cieņas arī Balderi uzaicināt? Kad būs nepieciešams, paņems atpakal komandā, piemēram, sezonas vidū, beigās, kad risināsies izšķirošie momenti.

Es personīgi labāk skatos, kā jaunie hokejisti aug un veidojas jauns komandas kodols, nevis vecie cēli beidz savas karjeras, jo tiek turēti aiz cieņas par senākiem sasniegumiem.
Par to jau arī stāsts, ka varbūt šosezon jau no paša sākuma nevajadzēja viņus ņemt kā spēlētājus uz ledus, bet atstāt kā darbiniekus sistēmā.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-19 13:51, pirms 12 gadiem
Piekrītu tiem, kas domā, ka jādod iespēja jaunajiem, ja tie šobrīd ir labāki. Bez tam treneris nekautrējas jaunos sūtīt laukumā arī grūtos brīžos, piemēram mazākumā.
Slēpts komentārs: pinta

 +12 [+] [-]

, 2012-09-19 14:01, pirms 12 gadiem
par ko cepiens? Jaunie nometnē izrādījās spraunāki. Šogad mēs paldies dievam esam iztikuši bez traumām, bet ko mēs darīsim, ja 2-3 aizsargi dabūs traumas? Spēlēsim ar Saliju vai no Liepājas aizņemsimies Feldmani?

 +14 [+] [-]

, 2012-09-19 14:15, pirms 12 gadiem
Nu loti emocionals,sai jautajuma,ir raksta autors. Sports ir sports un taa notiek visur. Ja pasi neprot aiziet ,tad taa arii tam vajadzeja notik. Un ja katram izbijusham RD speletajam pec karjeras beigam bus jadod kada "silta" vietina RD struktura,jo redz vins tak ir spelejis te 4-5 gadus,tad drizuma RD vairs nebus nauda par ko iegadaties speletajus,jo visa naudina aizies bijuso speletaju izdomato amatu algam.

 +16 [+] [-]

, 2012-09-19 14:26, pirms 12 gadiem
Nu, Armands nedaudz sanervozējies. Mans viedoklis ir, ka Laviņš un Ankipāns ir backup's, ja pirmajā sastāvā rodas caurumi, tad viņi ir pirmie, kas brauc uz Rīgu, jo LM jau labāku nav un visu likt tikai uz jaunajiem ir neprāts. Nav tik melni, kā tiek rakstīts un, manuprāt, var mierīgi arī Ozoliņu (ja spēlētu) vai Ņiživiju sūtīt uz LM vai jebkuru citu, uzvārdam nav nozīmes, ja nevelc, tad spēlē un uzturi sevi formā, izsauksim, kad vajadzēs.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-19 14:28, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Dinamo komandā cilvēks nav vērība- atceramies to pašu Sorokinu un cūcīgo (ne)atvadīšanos no šā. Ļoti žēl. No otras puses, čaļiem ir vienvirziens, tātad LM saņem to pašu.
dinamo sistēma nav saems vai veco ļaužu patversme

  +6 [+] [-]

, 2012-09-19 14:32, pirms 12 gadiem
varbūt šis AP raksts ir kā mājiens un sasaucās ar autora doto atbildi uz double drible jautājumu (sadaļā ''uzdod jautājumu'') - ''Armand, vai pasaules hokejā ir dzirdēti tādi gadījūmi kā piemēram šāds: Laviņš, Ņiživijs teiksim vienojas ar ģenerālmenedžeri (Sējēju): "Klau, noslēdz ar mums vēl 2 gadu līgumu un teiksim mēs Tev pēctam personīgi atgriežam 30% naudas no mūsu algām?" Jo principā šādi iegūst abas puses...?

P.S. tikai nevar zināt kam tieši jāatdod tie 30% (vai varbūt vairāk) ....es domāju - ne jau nu J.Opuļskim..

  -3 [+] [-]

, 2012-09-19 14:34, pirms 12 gadiem
pinta rakstīja: dinamo sistēma nav saems vai veco ļaužu patversme
Kur es to rakstīju, cienījamais neliela auguma hokejistu nīdēj? Nevajag izdomāt muļķības. Runa ir par cilvēcisku attieksmi pret hokejistiem, kas lielu daļu savas karjeras atdevuši klubam.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-19 14:36, pirms 12 gadiem
Ankipāns jau nu mierīgi spētu tikt RD sastāvā, bet laikam vecums nenāk viens...Patika kā Ģirts spēlēja un kādus vārtus viņš pagājušajā sezonā guva pret Torpedo:
Кошмарная ошибка Туокколы / Disasterous fail by...
Viens labums tomēr ir no šī visa: Liepājas Metalurgs šogad var pacīnīties par medaļām BAČā!

  +4 [+] [-]

, 2012-09-19 14:41, pirms 12 gadiem
purva_velns rakstīja: Kur es to rakstīju, cienījamais neliela auguma hokejistu nīdēj? Nevajag izdomāt muļķības. Runa ir par cilvēcisku attieksmi pret hokejistiem, kas lielu daļu savas karjeras atdevuši klubam.
tas ir viņu darbs,vai bizness,kā labāk tīk,bet ja viņi vairs nespēj un līgumus ir nopelnījuši ar atkatiem,saņem to pašu naudu,ko spēlējot dinamo,tad kādu vēl cilvēcīgāku attieksmi-vienkārši komunisms

  +5 [+] [-]

, 2012-09-19 14:42, pirms 12 gadiem
es domāju, ka abi ir pietiekami labi, lai vēl noderētu Dinamo, bet tribīnēs sēdēdami, viņiem iekšā sastāvā tikt būtu daudz grūtāk. Lai uzkrāj spēļu praksi, un tad jau laiks rādīs...
Savulaik Irbe rādīja skaistu piemēru NHL farmklubā un jaunie mācījās vaļā mutēm. Lai tagad notiek kas līdzīgs!

 +15 [+] [-]

, 2012-09-19 14:43, pirms 12 gadiem
skatoties šo lietu no viņu pašu pozīcijām (Ģirta un Rodrigo) man liekās, ka abi nemaz nav apvainojušies, jo ir hokeja cilvēki - līdz ausīm ir iemīlējušies hokejā...atcerēsimies cik ilgi Ankipānam bija jāgaida lai tiktu līdz spēlēšanai LAT izlasē (šķiet ka tikai 2003.g.t.i. 28 gadu vecumā - ātrāk nevarēja iekļauties sastāvā jo izlasē bija krutās personības)...arī Laviņš ir riktīgais hokeja fanātiķis - vienmēr gatavs spēlēt, ja palūgs...

...sieviešu basketbolā tāda pati ir Liene Jansone

     [+] [-]

, 2012-09-19 14:49, pirms 12 gadiem
Atvaino Armand, bet komandā viņiem vietas nav, tāpat ka dažiem citiem, kas tajā vēl spēlē. Labāk bakstīt un dīdīt jaunos nekā mocīties ar tādiem, kas jau vairākas sezonas pēc kārtas neko sakarīgu nevar parādīt. Ja komanda vēlās uzvarēt, nevar pa draugam un pa čomam, jābūt biznesa principiem, ja slikts darbinieks, nav jēgas paturēt!

  +1 [+] [-]

, 2012-09-19 14:49, pirms 12 gadiem
pinta rakstīja: tas ir viņu darbs,vai bizness,kā labāk tīk,bet ja viņi vairs nespēj un līgumus ir nopelnījuši ar atkatiem,saņem to pašu naudu,ko spēlējot dinamo,tad kādu vēl cilvēcīgāku attieksmi-vienkārši komunisms
tu sveci turēji pie viņu atkatiem?

 +16 [+] [-]

, 2012-09-19 14:52, pirms 12 gadiem
Camoon', šis ir raksturīgi letiņiem...ņirgāšanās, pazemojums un vēl nez sazin kas Kāpēc Kriss Čelioss savos 40+ gados bija gatavs spēlēt AHL un viņam netrūka motivācijas tur kapāties, lai pierādītu, ka ir vēl noderīgs... Tos sauc par PROFESIONĀLISMU!!!!

 +10 [+] [-]

, 2012-09-19 14:53, pirms 12 gadiem
Nesapratu rakstu. Chris Chelios nedabuja kontrakta pagarinājumu ar Red Wings, noslēdza divvirzienu ar Atlantu un mierīgi spēlēja AHL Chicago Wolves, jo Thrashers'os netika sastāvā. Tā bija viņa izvēle, viņš gribēja turpināt spēlēt hokeju. Kad apnika, dabuja darbu Red Wings sistēmā.

  -3 [+] [-]

, 2012-09-19 14:57, pirms 12 gadiem
senscore rakstīja: Nu jau gan muļķības sarakstītas... sports ir nežēlīgs un spēlē labākie, kas uz to brīdi var. Tikai aiz žēluma un cieņas sezonas sākumā turēt laukumā veterānus? Varbūt aiz cieņas arī Balderi uzaicināt? Kad būs nepieciešams, paņems atpakal komandā, piemēram, sezonas vidū, beigās, kad risināsies izšķirošie momenti.

Es personīgi labāk skatos, kā jaunie hokejisti aug un veidojas jauns komandas kodols, nevis vecie cēli beidz savas karjeras, jo tiek turēti aiz cieņas par senākiem sasniegumiem.
Žēl, ka tu nesaprati, ko Puče bija domājis. Pārlasi vēlreiz, moška uzķersi domu graudu.
Pamatdoma bija tāda, ka ar spēlētājiem paraksta līgumus kluba vadība, lai gan trenerim šie spēlētāji nemaz nebija vajadzīgi sastāvā. Runa ir par kluba vadības pretīgo rīcību, pret ne mazāko cieņu pret spēlētājiem un, ka nav nekādas saiknes ar trenera domām. Sanāk tā nesmuki, ka Kalvītis paraksta līgumu ar veterāniem, lai gan trenerim viņi sastāvā nemaz nav vajadzīgi, vīri jau priecīgi, varēs vēl uzraut DInamo sastāvā, bet treneris pasaka, vīri piedodiet, bet es jūs sastāvā nemaz nebiju paredzējis. Nu nekas, paskatīsies kā ies pirmajās spēlēs, nu labi, paspēlējāt , tagad marš uz Liepāju.
Kaut ko uzķēri, kaut mazāko domu?

  +1 [+] [-]

, 2012-09-19 14:59, pirms 12 gadiem
etranger77 rakstīja: Nesapratu rakstu. Chris Chelios nedabuja kontrakta pagarinājumu ar Red Wings, noslēdza divvirzienu ar Atlantu un mierīgi spēlēja AHL Chicago Wolves, jo Thrashers'os netika sastāvā. Tā bija viņa izvēle, viņš gribēja turpināt spēlēt hokeju. Kad apnika, dabuja darbu Red Wings sistēmā.
Nepareizi. Čeliosam nebija divvirziens ar Atlantu, viņam bija līgums tikai ar Wolves. Kad sezonas izskaņā Atlanta viņu gribēja dabūt pie sevis, viņi slēdza atsevišķu līgumu.

  +7 [+] [-]

, 2012-09-19 15:00, pirms 12 gadiem
Armands atkal ir centies apskatīt tikai medaļas vienu pusi.
Otra medaļas puse ir, ka spēlētājiem (lai cik grūti arī tas nebūtu) savlaicīgi pašiem ir jaapzinās savas iespējas, un mirklis, kad slidas jākar vadzī.

  +6 [+] [-]

, 2012-09-19 15:02, pirms 12 gadiem
cik viņi ir/būtu noderīgi Dinamo - grūts jautājums ...bija tādi kas brēca jau 5 gadi atpakaļ, ka Laviņš nekam neder, taču treneri domāja savādāk un viņiem bija sava taisnība...

par Ģirtu runājot - nu labi, mums ir salīdzinoši jauns Meija - nesās kā dulls, taču ripu vārtos neprot dabūt, Džeriņš no jaunā-perspektīvā lēnām pārtop jau par veterānu - bez pārejas perioda ...un vēl ir daži kuri jau ir hokeja pilnbrieda vecumā, bet nav ņuhs uz vārtu momentu...Ankipāns ir tieši pretējs - momentu nav tik daudz, taču realizācija ir ļoti augsta....reizēm neviens nesaprot kā ripa atrod ceļu vārtos

  +5 [+] [-]

, 2012-09-19 15:05, pirms 12 gadiem
Bet tādu ciparu, ka ir līgumā 9(ne jau par 1000 eiro mēnesī viņi spēlē), viņi nenopelnītu nevienā citā darbā ar pievienoto hokeja vērtību. Varbūt tomēr paldies, ka večiem iedeva līgumu un viņiem ir garantēts ienākums. kas zin - sezona gara un ja komandā nebūtu Ivanāns, varbūt jau 2-3 pamatsastāvā spēlētāji būtu uz ilgstošām traumatologa konsultācijām aizsūtīti.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-19 15:07, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Žēl, ka tu nesaprati, ko Puče bija domājis. Pārlasi vēlreiz, moška uzķersi domu graudu.
Pamatdoma bija tāda, ka ar spēlētājiem paraksta līgumus kluba vadība, lai gan trenerim šie spēlētāji nemaz nebija vajadzīgi sastāvā. Runa ir par kluba vadības pretīgo rīcību, pret ne mazāko cieņu pret spēlētājiem un, ka nav nekādas saiknes ar trenera domām. Sanāk tā nesmuki, ka Kalvītis paraksta līgumu ar veterāniem, lai gan trenerim viņi sastāvā nemaz nav vajadzīgi, vīri jau priecīgi, varēs vēl uzraut DInamo sastāvā, bet treneris pasaka, vīri piedodiet, bet es jūs sastāvā nemaz nebiju paredzējis. Nu nekas, paskatīsies kā ies pirmajās spēlēs, nu labi, paspēlējāt , tagad marš uz Liepāju.
Kaut ko uzķēri, kaut mazāko domu?
Viss jau ir pareizi, bet hokejā sastāvu komplektē GM, nevis treneris kā tas ir Premjerlīgā. Kalvītis/Sējējs?Opuļskis domā, būs rullētāji, Peka saka, ka nav, nu ko viņam darīt, protams, ka sūtīt prom uz fārmu. Ja jau treneris visu noteiktu, ko viņam vajag, kam tad tas GM vajadzīgs? Ir sastāvs, lūdzu, Peka, strādā un rādi rezultātu. Tas vai vajadzēja slēgt ar Laviņu 2 gadu līgumu, ir cits jautājums.

     [+] [-]

, 2012-09-19 15:12, pirms 12 gadiem
mans avots Chris Chelios - Wikipedia, the free encyclopedia
zzk rakstīja: Nepareizi. Čeliosam nebija divvirziens ar Atlantu, viņam bija līgums tikai ar Wolves. Kad sezonas izskaņā Atlanta viņu gribēja dabūt pie sevis, viņi slēdza atsevišķu līgumu.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-19 15:13, pirms 12 gadiem
to Ocho cincho
Tas vai vajadzēja slēgt ar Laviņu 2 gadu līgumu, ir cits jautājums.
Vai tad nebija 1 gads?

  +5 [+] [-]

, 2012-09-19 15:14, pirms 12 gadiem
Man liekas, ka šī situācija ir tikai normāla. Ja klubs, domājot par garo sezonu un iespējamām traumām, ir nolīdzis šos spēlētājus, tad viņiem ir īstā vieta fārmklubā. Labāk spēlēt fārmā nevis sēdēt tribīnēs Rīgā.

  +7 [+] [-]

, 2012-09-19 15:25, pirms 12 gadiem
Te nu gan pilnīgi nesaprotu Puči.
Tā ir normāla prakse, ka tos, kas netiek sastāvā sūtu spēlēt uz farmklubu.
Ja viņi būs bez spēļu prakses, tad brīdī, kad būs vajadzīgi, tad izgāzīsies un visas portāla "zvaigznes" viņiem metīsies virsū.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-19 15:26, pirms 12 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Žēl, ka tu nesaprati, ko Puče bija domājis. Pārlasi vēlreiz, moška uzķersi domu graudu.
Pamatdoma bija tāda, ka ar spēlētājiem paraksta līgumus kluba vadība, lai gan trenerim šie spēlētāji nemaz nebija vajadzīgi sastāvā. Runa ir par kluba vadības pretīgo rīcību, pret ne mazāko cieņu pret spēlētājiem un, ka nav nekādas saiknes ar trenera domām. Sanāk tā nesmuki, ka Kalvītis paraksta līgumu ar veterāniem, lai gan trenerim viņi sastāvā nemaz nav vajadzīgi, vīri jau priecīgi, varēs vēl uzraut DInamo sastāvā, bet treneris pasaka, vīri piedodiet, bet es jūs sastāvā nemaz nebiju paredzējis. Nu nekas, paskatīsies kā ies pirmajās spēlēs, nu labi, paspēlējāt , tagad marš uz Liepāju.
Kaut ko uzķēri, kaut mazāko domu?
Bet tas ir normāli, ka paraksta spēlētājus, saliek komandu un paliek kāds liekais. Kāda necieņa, ne Laviņš, ne Ankipāns ne tuvu netiktu KHL līmeņa komandai bez Dinamo, kas ir viņu vienīgās durvis vēl savā vecumā. Tieši otrādi, tā ir cieņa pret "savējiem", jo nevienam citam vismaz KHL viņi noteikti nav vajadzīgi.

Tad nu gan brēka, sezonas pats sākums un dažiem LM jāuzspēlē. Būs traumas, jaunie taisīs ziepes, nāks pieredzējušie no LM ar spēļu praksi un lielāku motivāciju un vēlmi sevi pierādīt, nekā sēžot uz soliņa vai spēlējot tālākajās maiņās.

Kaut ko uzķēri, kaut mazāko domu?

  +9 [+] [-]

, 2012-09-19 15:28, pirms 12 gadiem
Izlasot rakstu rodas iespaids ka Laviņš ar Ankipānu neslēdza līgumu kā brīvi cilvēki, bet tika nopirkti second-hend veikalā vai vergu tirgū. Ja viņi paraskstijās, tad viņiem tas šķita izdevīgi.

Atvaino Armand, emocionāls uz ātru roku tapis raksts tikai tapēc ka kaut kas taču tam SA+ jāraksta.

  +6 [+] [-]

, 2012-09-19 15:35, pirms 12 gadiem
Piekrītu tam, ka kļūda bija parakstīt līgumus.
Bet tas, ka nosūta spēlēt uz Liepājas Metalurgu ir uzskatāms par pazemojumu? Negribas piekrist. Pirmkārt, tas nav amatieru klubs, kas spēlē amatieru līgā. Otrkārt, kaut kā liekas mazticams, ka, nenoslēdzot līgumu ar Dinamo, viņi tiktu pie daudz labākiem līgumiem citur. KHL - ļoti apšaubu. Citās vadošajās Eiropas līgās - varbūt, bet arī neesmu drošs. Jebkurā gadījumā ne par tādu algu, kādu var piedāvāt Dinamo...
PS. Es arī neredzu šībrīža modelī vietu Ņiživijam. Ātrumā galīgi nevelk, vārtu momentos arī nepārliecina. Pēc Daugaviņa ierašanās taisni viņu vajadzētu sūtīt uz fārmklubu, nevis kādu no jaunajiem spēlētājiem, kas vēl tikai progresētu, nevis regresētu.

  +4 [+] [-]

, 2012-09-19 15:45, pirms 12 gadiem
Pilnīgas muļķības Pučes kungs sarakstījis.. es saprotu, ka savējie jāaizstāv un kā gan Armands izskatīsies kādā kopējā pasākumā, ja to nedarīs.. bet nu šis jau ir par traku.

Tas ir profesionālais sports, kurā sportists ir algots darbinieks un dara to, ko darba devējs liek. Un tā ir pilnīgi normāla situācija, ka hokeja komanda paraksta vairāk līgumus nekā vietas pieteikumā (traumas taču mēdz notikt) un tālāk izvēlas tos, kuri attiecīgajā brīdī šķiet piemērotākie.

Ja nesūtītu uz Liepāju, kāds tad būtu nākamais Pučes raksts pēc tam, kad kāds no pamatsastāva iziet no ierindas, bet vietā jāņem divi veterāni bez spēļu prakses!? Mana versija - "Gāzes Juris atkal apkakājies", "Te pat Biedriņam jāsmejas" vai tamlīdzīgi.

Visu cieņu Ankipānam un Laviņam, bet viņi paši zināja uz ko iet un ja nezināja, tad nav ko apbižoties... vismaz ārēji izskatās, ka viņi zin ko dara, bet brēku taisa AP.

P.S. Pēc savas ūberspožās karjeras arī Čelioss spēlēja AHL ar domu atgriezties NHL.
1 2 58 komentāri