Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Esmu šokā! Kauns...

Esmu šokā! Kauns...
Tā neviens rokas pēc gūtajiem vārtiem neceļ... Vispirms ir jāpaceļ labā, tad kreisā roka. Nevis tā kā šajā attēlā - vispirms kreisā un tad - labā.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64.

Te būs 10 punkti, kas izskaidro Latvijas hokeja izlases startu pasaules čempionātā. Kāpēc viņi nevinnēja Kanādu, Zviedriju, Čehiju un citus mēslus...

Desmit punkti, kāpēc izlase pasaules čempionātā izgāzās...

1. Znaroks nemāk latviešu valodu.

2. Cipulis pēc gūtajiem vārtiem nepriecājas.

3. Miķelim taču pašam nebija jādzemdē...

4. Vasiļjeva tēvs ir Haralds.

5. Štāls uztaisīju nožēlojamu pirueti pret Šveici.

6. Karsums pret zviedriem gribēja izrādīties.

7. Ņiživijs met pa vārtiem, kad tajos stāv vārtsargs.

8. Saulietis neprot krist tik labi kā Kerčs.

9. Masaļskis ir jau vecs.

10. Laviņš bija iemiesojies Reķī, Sotniekā, Kuldā, Pujacā, Jerofejevā...

P.S. Nekā personīga – tikai vērojumi no malas. Mūs šajā turnīrā uzvarētu pat amerikāņi...
Ja sapratāt, ko ar to gribēju pateikt.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 01:43, pirms 14 gadiem
emiils rakstīja: Pilnībā piekrītu. Nožēlojami komentāri pārpildījuši esportu. Ja vakar būtu vinnējuši čehus, visi slavētu gan Latvijas izlasi, gan vairākumu, gan Niživiju.
Nu bet pilnīgi loģiski ka slavētu! Bet mēs smagi pakāsām, tāpēc pilnīgi loģiski ka izlasi noliek! Ko tad tu gribēji, lai visi tagad ir baigajā starā? Kā spēlē, tā komentē, kad vienreiz visi beigs šausmināties par šo loģisko faktu!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 01:45, pirms 14 gadiem
wtf!? Puče vafele sito ir sarakstijis!

  +7 [+] [-]

, 2010-05-19 04:04, pirms 14 gadiem
pasaules cempionaats nav pikniks ,kura laikaa uzcept galu.nu tiesaam nevajag uz turieni doties saules nogurdinaatiem un dzemdeet gribosiem.ontario liela taisniiba . . .

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 07:18, pirms 14 gadiem
ontario ir dala taisnibas,bet mums ir tads hokejs un tadi hokejisti,un ari zurnalisti,citu vienkarsi nav.

  +5 [+] [-]

, 2010-05-19 08:51, pirms 14 gadiem
Puče beidzot pateica, ko sen vajadzēja pateikt par nožēlojamajiem komentētājiem šajā un visos pārējos portālos.

Visvairāk man patīk tas, ka Laviņš šoreiz atsakās spēlēt PČ, bet tāpat ir vainīgs pie visa. Vot līmenis. Arī par M. Rēdlihu, vai jūs ietu ar draugiem spēlēt boulingu, ja jums dzimtu bērns tajā dienā? Taču padomājiet dažreiz ko runājiet, cilvēki.

     [+] [-]

, 2010-05-19 09:30, pirms 14 gadiem
Bravo!

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 09:42, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: malacis armand...tā tik turpini...celiet vien ar matuli gaisā latvijas izlasi...laikam bailes jums, ka nolikšanas gadījumā, liela daļa hokejistu atteiks turpmāk intervijas jums... bet ir liela daļa pelnijuši nozākāšanu....nu ja pirmā maiņa spēlējot vienā periodā vairākumā četru minūšu laikā (puse no tām 8 vairākuma minūtēm 2. periodā pret čehiem) pamanās zaudēt divus golus un izdarīt pāris sapļūtītus metienus pa pretinieku vārtiem....ko tad faniem teikt...ka cipulis-vasiļjevs-ņiživijs reķis-pujacs ir forši džeki?....jā protams jūs esiet tie gudrinieki kas te runā par smago sezonu, par emociju trūkumu...viens neliels piemērs malkina jevgenija personā....čalis nospēlēja nhl 67 spēlēs regulārajā, olimpiāde aizvadīja par spēli vairāk kā latvieši, pēc tam vēl 13 spēles plejofos un pēc tā visa atbrauca sisties par krievijas krāšam vācijā.....vot respect malkinam...a ko latviešu salaboni?...nospēlē khl kaut kādas 50 spēles....tad 9 plejofos...un viss, viņi ir pagalam un miruši, spēka nav, emociju nav...nē nu jūs man pasakiet vai tad tie ir profesionāļi, vai tad tie ir latvijas patrioti, kas aizbrauc uz vāciju uz čempi un nevar sev arast emocijas izdrāzt čehus?....tikai nevajag teikt, ka izlase sitās karā epizodē, pie jebkura rezultāta...nevajag spraust batonus ausīs...es visu pats redzēju, bieži vien tur bija necīnīšanās, totāla necīnīšanās...vāja spēle....puse komandas sadomājušies ka ir kruti džeki...lai gan īstenībā ir baigie salagas....ha, interesanta lieta, parēķināju un izrēķināju ka nākamgad latvija būs grupā ar reitinga 4. un 5. komandu kā arī dāniju. nu ko īstais laiks izkrist uz 1. divīziju? dāņi maitas būs stipri, bet kā 4. un 5. klāt nāks kādas no šīm top komandām (čehija,kanāda, krievija, somija, zviedrija, liekas ka asv būs atkrituši uz 6. vietu tātad pretī nenāks). ja znaroku nenometīs un nepieaicinās labu treneri kurš var no salaboniem uztaisīt komandu, tad latvija labākajā gadījumā izcīnīs nākamgad 13 vai 14 vietu, bet 50 % ticamība ka izlidos uz 1. divīziju. vot saglabā armandin šito manu komentāru un tu pēc gada slovākijā varēsi šito izlasīt atkal un teikt - jā ontario, vecīt tu nu gan precīzi visu pateici.
Puis, taisniiba jau ir,bet tomeer raksti vaardu Latvija ar lielo burtu!

     [+] [-]

, 2010-05-19 09:44, pirms 14 gadiem
HA H A HAA!!! šis aizies pa visu Latviju

  -3 [+] [-]

, 2010-05-19 10:17, pirms 14 gadiem
KĀ VAR NOD...T UN KRITIZĒT LATVIJAS IZLASI, KURA NOSARGĀJA VIETU ELITĒ, ŅEMOT VĒRĀ TO, KA LATVIJA IR MINIVALSTŅA AR 4 000 HOKEJISTU.
KO TAD TEIKT ASV????
KĀDĀ SAKARĀ PIEKASĪJĀS KLĀT PEČURAS PRIECĀŠANOS AR ROKĀM,VAI NAV PIE PAKAĻAS, KURU ROKU VINŠ PACEĻ VISPIRMS?

  -3 [+] [-]

, 2010-05-19 10:25, pirms 14 gadiem
Laža kaut kāda!! Kāda jēga man bija vispār šito vaļā atvērt??

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 10:30, pirms 14 gadiem
labs !!!!

     [+] [-]

, 2010-05-19 10:31, pirms 14 gadiem
pacific rakstīja: 3. Miķelim taču pašam nebija jādzemdē...

Vot šito es nesapratu arī OS kad Lauriitis dzemdēja, labi viņš paspēja atgriezties, bet nu zna vietā nelaistu. Ir tomēr pienākumi, kas ( sorry ) ir svariigāki par ģimeni.

10. Laviņš bija iemiesojies Reķī, Sotniekā, Kuldā, Pujacā, Jerofejevā...


labs raksts, paldies Armand!
Tevi laikam, pat no palīgskolas ir izmetuši !!!

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 10:54, pirms 14 gadiem
Es nesaprotu, ja uz Vaciju aizbrauc pārēdušies hokeju spēlētāji, tikai tapec ka itka nav ko ņemt viņu vietā un lai neizkristu no A divizijas, tad tas ir absurds.
Nu mes tad mānām paši sevi. Šis čempionāts vispār paiet zem jauno speletaju zīmes.
Iespejams ka mes tagad sistos par paliksanu ja butu vel vairak bijusi jauno, bet varbut mes speletu tagad astotniekā...
Ir jāriskē lai attīstītos, Znaroks paņēma vecos kaklus, lai butu kads garants ka nu vismaz paliksim A.
Neticu ka ta ir kada progresija un prieksu, ta ir drizak atkartosanas vecajos grabekļos. 4.maiņa iepriecināja, kā tie jaunie skrēja un līda, jā, arī kļūdījās, bet viņi bija sakarīgāki par 1 maiņu!!!
Uz ko tad mēs īsti ejam?
Ticu ka visas četras maiņas varēja izveidot saliekot kopā vecos (kuri grib spēlēt) ar jaunajiem (pie tiem kuri jau bija + Jekimovs, Bukarts u.c.)

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 11:05, pirms 14 gadiem
sporta lidzzinatajs rakstīja: Es nesaprotu, ja uz Vaciju aizbrauc pārēdušies hokeju spēlētāji, tikai tapec ka itka nav ko ņemt viņu vietā un lai neizkristu no A divizijas, tad tas ir absurds.
Nu mes tad mānām paši sevi. Šis čempionāts vispār paiet zem jauno speletaju zīmes.
Iespejams ka mes tagad sistos par paliksanu ja butu vel vairak bijusi jauno, bet varbut mes speletu tagad astotniekā...
Ir jāriskē lai attīstītos, Znaroks paņēma vecos kaklus, lai butu kads garants ka nu vismaz paliksim A.
Neticu ka ta ir kada progresija un prieksu, ta ir drizak atkartosanas vecajos grabekļos. 4.maiņa iepriecināja, kā tie jaunie skrēja un līda, jā, arī kļūdījās, bet viņi bija sakarīgāki par 1 maiņu!!!
Uz ko tad mēs īsti ejam?
Ticu ka visas četras maiņas varēja izveidot saliekot kopā vecos (kuri grib spēlēt) ar jaunajiem (pie tiem kuri jau bija + Jekimovs, Bukarts u.c.)
Viena lieta tocna ir skaidra,proti shogad Znaroks daleeji iebrauca auzaas ar sastaavu (varam vilkt pareleeles ar OS)..1)Pirmkaart paarbaudes spelees praktiski nepaarbaudiija pirmo mainju, ticeedams,ka ar tiem jau viss kaartiibaa 2)Panjeema savu veocs bukus,kuriem nav motivaacijas speleet. Tas pats Sorokins buutu ljoti nodereejis, ja vien pagaasgad(kaa arii OS) Znaroks vinju nebuutu piekaasis. Jaasaprot arii Sorokins , jo 30+ gados vinsh negrib buut 4.tajaa aizsargu paarii. Reeali es uzskatu,ka vinsj vairaakumaa buutu daudz lietderiigaaks ,kaa Rekjis un Pujacs, kuri visu laiku tika laizti speleet vairaakumaa. Personiigi man likaas,ka Sotnieks un Kulda vairaakumaa bija labaaki,bet tas jau tikai subjektiivais viedoklis.
Ar sho visu es negribu teikt,ka Znaroks ir slikts treneris, vnk vinjam vajag beidzot nebuut tik spiitiigam un visu laiku pietureeties pie saviem vecajiem principiem. Hokejs mainaas un, ja girbi buut liimenii ,tad jaaspeej tam pielaagoties,..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-05-19 11:17, pirms 14 gadiem
Katrā jokā ir tikai daļa joka. Šoreiz tā ir ne visai liela.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-05-19 11:32, pirms 14 gadiem
Armands, protams, jauki pairgājies par dažkārt vājprātīgi stulbajiem komentiem. Tomēr, ja godīgi, tad arī Pučes rakstos to domas dziļumu un lielo raupjo dzīves patiesību nerodu, lai gan lielāka daļa no rakstītā ir līmenī - laba valodiņa, redzams, ka autors nocieties pēc rakstīšanas kā Ovečkins pēc nevainīgiem vārtiem.
Tomēr tas, ka mūsējos nevar savākt uz PČ vai olimpiskajām spēlēm, ir redzams pat visinfantīlākajiem portodauņiem. Un skaitliskais vairākums...
Varbūt ir jēga uz dažām lekcijām izsaukt vecvectētiņu Nežēlīgo Tihonovu? Viņa laikā Dinamo zvaigznes no debesīm negrāba (lai arī diezgan regulāri uzvarēja ACSK), par medaļām pat nesapņoja. Toties tieši tad vairākus gadus pēc kārtas Rīgas Dinamo PSRS augstākajā līgā bija labākā komanda vairākuma realizācijā, labāki par visiem ciskiem (70% no PSRS izlases) un citiem Maskavas klubiem!
Un man bailes, ka misteram Ontario būs krietni vairāk taisnības nekā SA žurnālistu ciltij. Turklāt vēl viens faktors, kas pierāda Latvijas izlases pašreizējo impotenci - šis bija olimpiskais gads. Tādos parasti labākie spēlētāji (tie, kas, protams, brīvi no NHL pleiofiem) uz PČ nebrauc, atvelk elpu un apārstē traumas. Tādos gados hoķī ir tukšais čempionāts, tieši tāpēc Lipmanenam arī 2006. iedeva to sarīkot. Ja pat tukšajā čempī mūsējie nevar vinnēt (vai pat tikai nospēlēt līdzīgi, tās runas pēc mača ar čehiem ir plika ...iršana) ne tikai kādu no grandiem, bet arī šveiciešus, nu ko... Turklāt pārspriedumi pēc mača ar Šveici bija nekritiski un melīgi. Visi saprātīgie redzēja - Šveice (un tieši tāpat arī gadu iepriekš) ir klasi pārāka komanda. Un nekādā ziņā līdzvērtīga. Ja visu mēģina pamatot tikai ar šveiciešu fizisko, tad jau sanāk, ka olimpiādē kanādieši un amerikāņi bija baisie švarcenēģeri, bet nabaga eiropieši tikai diegabikši, kas cilājuši puskilograma hanteles un plecos neko jaudīgāku par spilvenu nav spējīgi uzsviest. Latvijas un Šveices gadījumā tā nav patiesība, par šitādām atklāsmēm SAvīžniekiem (kopā ar izlases personāžiem) pulicerus nesaņemt, tāpat kā Raiti Ivanānu par ātru, tehnisku un kombinacionālu meistaru neviens nesauks. Ko tad mums vajag, lai vinnētu Šveici - 20 ivanānus?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 11:36, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Viena lieta tocna ir skaidra,proti shogad Znaroks daleeji iebrauca auzaas ar sastaavu (varam vilkt pareleeles ar OS)..1)Pirmkaart paarbaudes spelees praktiski nepaarbaudiija pirmo mainju, ticeedams,ka ar tiem jau viss kaartiibaa 2)Panjeema savu veocs bukus,kuriem nav motivaacijas speleet. Tas pats Sorokins buutu ljoti nodereejis, ja vien pagaasgad(kaa arii OS) Znaroks vinju nebuutu piekaasis. Jaasaprot arii Sorokins , jo 30+ gados vinsh negrib buut 4.tajaa aizsargu paarii. Reeali es uzskatu,ka vinsj vairaakumaa buutu daudz lietderiigaaks ,kaa Rekjis un Pujacs, kuri visu laiku tika laizti speleet vairaakumaa. Personiigi man likaas,ka Sotnieks un Kulda vairaakumaa bija labaaki,bet tas jau tikai subjektiivais viedoklis.
Ar sho visu es negribu teikt,ka Znaroks ir slikts treneris, vnk vinjam vajag beidzot nebuut tik spiitiigam un visu laiku pietureeties pie saviem vecajiem principiem. Hokejs mainaas un, ja girbi buut liimenii ,tad jaaspeej tam pielaagoties,..
Es piekrītu ka trennerim ir jābūt progresīvam, elastīgam un ir arī jāriskē, lai atklātu ko jaunu. Lai no tā varētu mācīties.
Es neapšaubu Znaroka un Vītoliņa kompetenci, tas parādīja sevi MVD spēlēs, bet...
Izlase ir kas cits. Šeit tu ar spēlētājiem nestrādā visu sezonu. Daudzi atbrauc no citām ligām, komandām.
Te viss jasak no jauna un baigi jādomā, jāskatās, jāseko līdzi spēlētāju gaitām un viņu lomām laukumā.
Ņemot vērā ka Znaroks ar Vītoliņu visu sezonu sitās pa KHL un veiksmīgi, viņš ar visu prātu, emocijām bija klubā.
Tad viņs atlidoja uz pārbaudes spēlēm prātojot par MVD pleiofu spelem, nevis iedzilinaties izlases shēmās, jo klubs tacu maksa naudu vinam un sasniegums ir labs.
Kā tas vis beidzās mēs zinām. Sastāvs uz ātro tika salipināts, vairakiem jaunajiem pateicas par trenniņiem, Miķeļa dzemdības tika paildzinātas par 3 spēlēm, Rīgas Dinamo speletajiem dota atpūta vienam no otra utt.
Rezumē tāds, ka šāda lipināšana kopā uz ātru roku noved pie nesaprašanos starp speletājiem laukumā un nevarēšanu

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 11:56, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Viena lieta tocna ir skaidra,proti shogad Znaroks daleeji iebrauca auzaas ar sastaavu (varam vilkt pareleeles ar OS)..1)Pirmkaart paarbaudes spelees praktiski nepaarbaudiija pirmo mainju, ticeedams,ka ar tiem jau viss kaartiibaa 2)Panjeema savu veocs bukus,kuriem nav motivaacijas speleet. Tas pats Sorokins buutu ljoti nodereejis, ja vien pagaasgad(kaa arii OS) Znaroks vinju nebuutu piekaasis. Jaasaprot arii Sorokins , jo 30+ gados vinsh negrib buut 4.tajaa aizsargu paarii. Reeali es uzskatu,ka vinsj vairaakumaa buutu daudz lietderiigaaks ,kaa Rekjis un Pujacs, kuri visu laiku tika laizti speleet vairaakumaa. Personiigi man likaas,ka Sotnieks un Kulda vairaakumaa bija labaaki,bet tas jau tikai subjektiivais viedoklis.
Ar sho visu es negribu teikt,ka Znaroks ir slikts treneris, vnk vinjam vajag beidzot nebuut tik spiitiigam un visu laiku pietureeties pie saviem vecajiem principiem. Hokejs mainaas un, ja girbi buut liimenii ,tad jaaspeej tam pielaagoties,..
Starp citu, jā! Varbūt tieši tāpēc tik labi gāja pārbaudes spēlēs, jo pirmā maiņa nespēlēja! Varbūt labāk būtu, ja vatstātu Jekimovu, Bukartu un vēl kādu!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 12:29, pirms 14 gadiem
pienins rakstīja: wtf!? Puče vafele sito ir sarakstijis!
Vsp jau tie ir "fanu" komentāri par saviem hokejistiem!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 13:06, pirms 14 gadiem
Armand, gandrīz no smiekliem nogāzos no krēsla, bet pa lielam daļa taisnība ir, lai kā arī nebūtu!

  -1 [+] [-]

, 2010-05-19 13:22, pirms 14 gadiem
vai tik Puče negrib so savu murgu tagad izdzest...
nez kurs ta parmet izlasei zaudejumus tiem "mesliem" ? parmet kaa tika zaudets. un zaudets tika tizli. vismaz pusi no tam samazgam, ko sanema basketbola izlase, daziem hokejistiem deretu ari uzgazt...

  +2 [+] [-]

, 2010-05-19 13:36, pirms 14 gadiem
gadas rakstīja: vai tik Puče negrib so savu murgu tagad izdzest...
nez kurs ta parmet izlasei zaudejumus tiem "mesliem" ? parmet kaa tika zaudets. un zaudets tika tizli. vismaz pusi no tam samazgam, ko sanema basketbola izlase, daziem hokejistiem deretu ari uzgazt...
par ko tad hokejistiem? viņi godīgi darīja savu darbu - nav jau viņu vaina, ka pretinieki (kuriem tika zaudēts) ir spēcīgāki.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 13:55, pirms 14 gadiem
Kā naglai uz galvas. Mana diena nu ir labāka.
Slēpts komentārs: BALBOO

  -1 [+] [-]

, 2010-05-19 14:38, pirms 14 gadiem
Abrags rakstīja: par ko tad hokejistiem? viņi godīgi darīja savu darbu - nav jau viņu vaina, ka pretinieki (kuriem tika zaudēts) ir spēcīgāki.
atradas laukuma ? tas ir vinju darbs ? basketbolisti jau ar bij laukuma...
es ta ka par pasatdevi te runaju daziem. Spruktam, Karsumam bij vieglaka sezona vai ?

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 15:30, pirms 14 gadiem
BALBOO rakstīja: Sviests! Pretīgi lasīt ko tādu no cilvēka, kurš par sportu kaut ko saprot. Vismaz tā vajadzētu būt!

Tas patiesībā ir ļoti prasti.
Tev un vēl dažiem neprašām varu paskaidrot, ka Pučes rakstītais ir sarkasms, jeb mūsu pašu komentāri pēc Latvijas spēlēm.

  +1 [+] [-]

, 2010-05-19 15:43, pirms 14 gadiem
emiils rakstīja: Tev un vēl dažiem neprašām varu paskaidrot, ka Pučes rakstītais ir sarkasms, jeb mūsu pašu komentāri pēc Latvijas spēlēm.
100% taisniba.

     [+] [-]

, 2010-05-19 17:12, pirms 14 gadiem
Ontario rakstīja: malacis armand...tā tik turpini...celiet vien ar matuli gaisā latvijas izlasi...laikam bailes jums, ka nolikšanas gadījumā, liela daļa hokejistu atteiks turpmāk intervijas jums... bet ir liela daļa pelnijuši nozākāšanu....nu ja pirmā maiņa spēlējot vienā periodā vairākumā četru minūšu laikā (puse no tām 8 vairākuma minūtēm 2. periodā pret čehiem) pamanās zaudēt divus golus un izdarīt pāris sapļūtītus metienus pa pretinieku vārtiem....ko tad faniem teikt...ka cipulis-vasiļjevs-ņiživijs reķis-pujacs ir forši džeki?....jā protams jūs esiet tie gudrinieki kas te runā par smago sezonu, par emociju trūkumu...viens neliels piemērs malkina jevgenija personā....čalis nospēlēja nhl 67 spēlēs regulārajā, olimpiāde aizvadīja par spēli vairāk kā latvieši, pēc tam vēl 13 spēles plejofos un pēc tā visa atbrauca sisties par krievijas krāšam vācijā.....vot respect malkinam...a ko latviešu salaboni?...nospēlē khl kaut kādas 50 spēles....tad 9 plejofos...un viss, viņi ir pagalam un miruši, spēka nav, emociju nav...nē nu jūs man pasakiet vai tad tie ir profesionāļi, vai tad tie ir latvijas patrioti, kas aizbrauc uz vāciju uz čempi un nevar sev arast emocijas izdrāzt čehus?....tikai nevajag teikt, ka izlase sitās karā epizodē, pie jebkura rezultāta...nevajag spraust batonus ausīs...es visu pats redzēju, bieži vien tur bija necīnīšanās, totāla necīnīšanās...vāja spēle....puse komandas sadomājušies ka ir kruti džeki...lai gan īstenībā ir baigie salagas....ha, interesanta lieta, parēķināju un izrēķināju ka nākamgad latvija būs grupā ar reitinga 4. un 5. komandu kā arī dāniju. nu ko īstais laiks izkrist uz 1. divīziju? dāņi maitas būs stipri, bet kā 4. un 5. klāt nāks kādas no šīm top komandām (čehija,kanāda, krievija, somija, zviedrija, liekas ka asv būs atkrituši uz 6. vietu tātad pretī nenāks). ja znaroku nenometīs un nepieaicinās labu treneri kurš var no salaboniem uztaisīt komandu, tad latvija labākajā gadījumā izcīnīs nākamgad 13 vai 14 vietu, bet 50 % ticamība ka izlidos uz 1. divīziju. vot saglabā armandin šito manu komentāru un tu pēc gada slovākijā varēsi šito izlasīt atkal un teikt - jā ontario, vecīt tu nu gan precīzi visu pateici.
Skarbi!

     [+] [-]

, 2010-05-21 17:19, pirms 14 gadiem
la_duster rakstīja: Latvieshi nemak per sevi pasmieties, Armand - laikam pats neesi latvietis
Vaina nav tautībā, bet smadzeņu izmēros!