Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Spēles "pēc kāda gribas"

Anatolijs Kreipāns
Anatolijs Kreipāns

Spēles "pēc kāda gribas"
Foto: Romāns Kokšarovs

Diezin vai uz šo jautājumu var atbildēt apstiprinoši, ja "Arēnas Rīga" tribīnēs uz Latvijas un Dānijas hokeja izlašu pirmo spēli bija nedaudz vairāk par 2000 skatītājiem. Līdzjutēji - tas ir objektīvākais rādītājs par interesi un šādu spēļu nepieciešamību.

Tā vien liekas, ka Latvijas hokeja federācijas prezidents Kirovs Limpmans ir salasījies un pārāk ietekmējies no portālos manītajiem dažu līdzjutēju jautājumiem par to, kāpēc Latvijas izlase iepriekšējā KHL čempionāta pauzē nespēlēja. Kāda jēga bija spēlēt - tiktāl neviens neaizdomājās. No sportiskā viedokļa izlases treneri Oļegs Znaroks, Harijs Vītoliņš un Mihails Vasiļonoks noteikti ieguva nepieciešamo informāciju par dažiem hokejistiem. Jautājumu par izlases sastāvu Znarokam un Co pēc spēlēm ar Dāniju nekļuva ne mazāk, ne vairāk, jo par procentiem 80 tas viņiem jau ir zināms.

Ja vajadzēja pildīt "tautas gribu", tad laikam vajadzēja to darīt kaut kā elastīgāk, jo Dānijas izlase jau nu gan nav tā, uz kuru līdzjutējs, ka saka, skries. Savukārt savējie gandrīz visi redzami dinamiešu spēlēs KHL čempionātā un vienīgi "vāciešu" Herberta Vasiļjeva un Arvīda Reķa ierašanās (tikai uz pirmo maču, jo Vācijas DEL čempionātā pauzes tagad nav) varēja piesaistīt papildus uzmanību un interesi. Kāpēc nevarēja, piemēram, noteikti sibolisku cenu Ls1 par biļetēm vai bērnus un skolniekus laist uz šīm spēlēm par velti? Spēļu svarīgums no tā nekļūtu lielāks, bet tribīnēs gan būtu krietni vairāk cilvēku.

Jāņem taču vērā arī laiks, kurā notiek šīs spēles un cilvēku rocība. Nupat bija četras pēc kārtas Rīgas "Dinamo" spēles un gada beigās - starp Ziemassvētkiem un gadu miju - būs vēl divas, turklāt ar Maskavas "Dinamo" un CSKA, bet jāpērk taču Ziemassvētku dāvanas, jāgatavojas Jaunā gada sagaidīšanai un tāpēc arī no sportiskā līmeņa viedokļa otršķirīgas spēles ar Dāniju par tādām arī kļuva. Tiem, kas par hokeju interesējas īpaši, interesanti un vērtīgi, protams, ir redzēt, kā mūsu tuvākā rezerve vai tie, kam vieta izlasē vēl nav kaut vai puslīdz droša bez līderiem spēlēs ar Dāniju, bet vai tas ir interesanti arī parastam līdzjutējam - paskataties "Arēnas Rīga" tribīnēs...

1 2 47 komentāri

 +35 [+] [-]

, 2009-12-17 13:19, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu, it īpaši par pretinieku izvēli draudzības spēlēs.

 +22 [+] [-]

, 2009-12-17 13:19, pirms 15 gadiem
Es uzskatu, ka tribīnes bija tukšas, tikai tāpēc ka pretenieks, nebija nearko spožs. Kā arī cena, par tāda līmeņa hokeju bija par augstu.

  +6 [+] [-]

, 2009-12-17 13:21, pirms 15 gadiem
Piekrītu par tām cenām,ka varēja būt stipri mazākas! Bet bija interesanti paskatīties,kā piemēram Herberts spēlē un visi pārējie "arzemnieki"...

 +10 [+] [-]

, 2009-12-17 13:23, pirms 15 gadiem
Izlases parbaudes speles vairs neradis tadu aziotazu, kada ta bija agrak, vismaz kamer pastaves KHL ar DInamo piedalisanos taja. HOkeja skatitaji ir atedusies augsta limena hokeju, un kapec gan viniem apmeklet izlases maznozimigas speles?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-12-17 13:24, pirms 15 gadiem
Vel ari dienu izvele nav parak spoza.Ne visi ir ridzinieki un no tai piederosam zemem.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 13:28, pirms 15 gadiem
piekrītu Toļikam.

Ja nauda nav, nav variantu.

Man, piemēram, biļetei nauda bija, bet auto nav. Tādā aukstumā ar sabiedrisko, zinot, cik tālu no Valdemārenes jāiet kājām, tad atpakalj, visa tā sab.tr. gaidīšana... nee, paldies šoreiz.

Turklāt nebija gadsmita mačss.

Bet domāju, ka viss ir ok jeb nav šoka. Es, piemēram, nemaz neproganzēju, ka būs daudz cilvēki.

  +3 [+] [-]

, 2009-12-17 13:31, pirms 15 gadiem
Vēl jau ir viens moments, ja tā nav nedeļas nogale, tad reģioniem ir diez gan grūti atbraukt uz Rīgu. Bez tam cenu politika arī bija... nu labi kronis visam bija 2006. gads, kad par labākajām vietām pārbaudes spēlēs plēsa 25Ls, bet nu tik un tā būtu tur pretī Somi vai Zviedri būtu ok. Bet pret Dānijas čempja izlasi.... no kuras uz čempionātu aizbrauks labi, ja kādi 8 spēlētāji... Tad jau labāk varēja belarus uzaicināt derbijs ir un paliek derbijs...

Bet kopumā spēles vajadzīgas, lai gan arī tad jau labāk varēja kādu no jaunajiem vārtsargiem iespēlēt vakar Edža varēja arī atpūsties... Enkuzenam vai kādam no U-20 vārtsargiem gan tā spēle no pieredzes viedokļa būtu nākusi daudz vairāk par labu.

     [+] [-]

, 2009-12-17 13:33, pirms 15 gadiem
kādas bija biļešu cenas?

  +4 [+] [-]

, 2009-12-17 13:38, pirms 15 gadiem
Arī uz Dināmo spēlēm biļetes ir par dārgu.Ja uz spēli ej viens,tad normāli,bet ja gribi aiziet ar ģimeni ta 30 Ls jāatdod.Un nejau par labām vietām!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-12-17 13:39, pirms 15 gadiem
Pilnīgi peikrītu, un vispār to biļešu došanu bērnu namiem, skolām u.c. vispār ir leiliska doma, RD jau kaut ko darīja šīs lietas labā. (ar Rīgas Satiksmi vai kādu firmu sabīdīt par simbolisku cenu transportu)

Par cenu vispār nav ko teikt. Interesanti viņš nosapņoja tos 10 Ls vai kā. Uzliktu saprātīgāku cenu būtu mazliet vairāk to cilvēku un peļņa arī palielinātos, ņemot vērā, ka cilvēki tērētos arēnā arī vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 13:42, pirms 15 gadiem
Piekrītu.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 14:05, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: Te arī parādās mūsu lielā hokejmīlsestība
Uz krievu jarmarku ar bāleliņu piedalīšanos ejam, krītam un mirstam, bet par savu Tēviju - pigu

Kā lai par Jums, RD fani, domā labu?!
Ej labāk paskaties LV izlases spēlēs futbolā, kur uz laukuma futbolisti sarunājas NElatviešu valodā. Mēs paskatīsimies jarmarku un latviski pārspriedīm kā atkal krievam nervā iekodām ...

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 14:11, pirms 15 gadiem
Vajadzeja Arēnā uzspēlēt pret Slovākiju..tad es domāju būtu vismaz 6000 skatītāju! Hosa kā nekā!

 +18 [+] [-]

, 2009-12-17 14:11, pirms 15 gadiem
Cena, cena, cena!!! Kad beidzot mūsējie iemācīsies, ka summa nemainīsies samazinot cenu, jo cilvēku būs vairāk. Bet atmosfēra gan būtu 2x labāka.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 14:12, pirms 15 gadiem
megamenis rakstīja: Ej labāk paskaties LV izlases spēlēs futbolā, kur uz laukuma futbolisti sarunājas NElatviešu valodā. Mēs paskatīsimies jarmarku un latviski pārspriedīm kā atkal krievam nervā iekodām ...
Vēl pasaki, ka Ņiživijs latviski saprot

  +4 [+] [-]

, 2009-12-17 14:21, pirms 15 gadiem
kegums rakstīja: Vēl pasaki, ka Ņiživijs latviski saprot
tici vai netici, bet saprot gan.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 14:26, pirms 15 gadiem
Piekrītu sasperjodam, lai gan plusiņu tīri tehniski nevar ielikt....:p

     [+] [-]

, 2009-12-17 14:34, pirms 15 gadiem
Vot rakstam piekrītu pa visiem 100%
Kad uzzināju par šīm spēlēm, tas bija aptuveni mans retoriskais jautājums, kas man radās?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 14:34, pirms 15 gadiem
Piekrītu, bet tā jau pie mums ir ierasta lieta, ka gan biļešu cenas ir dārgas , gan pretinieku izvēle brīžiem klibo. Šķiet , ka federācijā neviens nedomā par to, lai tiešām būtu pilna Arēna un, lai mūsu vīri varētu arī attīstīties spēlējot ar spēcīgiem vai vismaz līdzīgiem pretiniekiem

     [+] [-]

, 2009-12-17 14:35, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: Te arī parādās mūsu lielā hokejmīlsestība
Uz krievu jarmarku ar bāleliņu piedalīšanos ejam, krītam un mirstam, bet par savu Tēviju - pigu

Kā lai par Jums, RD fani, domā labu?!
Ko tu te muldi? Ja izlasei būtu olimpiskās kvalifikācijas atlases spēles pret nopietniem pretiniekiem, nešaubos, ka tribīnēs būtu vairāk cilvēku, nekā vidēji Dinamo spēlēs! Bet nu uz pārbaudes spēlēm, kam nav nekāda nozīme un turklāt arī spēlētāji ir gandrīz tie paši kas Dinamo, daudziem galīgi nevelk (arī man).

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 14:39, pirms 15 gadiem
Lai kaa man nepatiktu Kreipans, bet piekriitu vinam par visiem 100%.... vai nu labs pretinieks un augsta cena (protams gribetos zemu), vai zema limena un zema cena.... tiesam vareja simbolisku 1LS par speli un arena piepilditos daudz labaak....
tiesa tiri matematiski.... ja izpirktas visas 10000 vietas tie ir tikpat lati, tiesa vietas nav vairak pardot tiri teoretiski nevar, tacu ja atnak 2000 par videjo cenu 5 lati tie ari ir 10000 LS, tacu vel paliek pari 8000 vietas, kuras var izpirkt un teoretiski, pelna lielaaka....
naudai ir svariga loma... tacu objektivitatei jabut....

  +3 [+] [-]

, 2009-12-17 14:47, pirms 15 gadiem
Anatolijam +10 par ļoti pareizi izprastu situāciju ar līdzjutējiem!

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 14:53, pirms 15 gadiem
Cena neatbilst piedāvātajam pakalpojumam... tā jau naudas nav. Būtu bijis piem 1ls es būtu gājis

  -3 [+] [-]

, 2009-12-17 14:55, pirms 15 gadiem
amplis rakstīja: piekrītu Toļikam.

Ja nauda nav, nav variantu.

Man, piemēram, biļetei nauda bija, bet auto nav. Tādā aukstumā ar sabiedrisko, zinot, cik tālu no Valdemārenes jāiet kājām, tad atpakalj, visa tā sab.tr. gaidīšana... nee, paldies šoreiz.

Turklāt nebija gadsmita mačss.

Bet domāju, ka viss ir ok jeb nav šoka. Es, piemēram, nemaz neproganzēju, ka būs daudz cilvēki.
Ak tu nabadziņš ārā tik auksti Kas tās pa atmaskām, neaizgāji uz spēli nu un vis. Priekskam izdomāt tadas muļķības.

     [+] [-]

, 2009-12-17 15:08, pirms 15 gadiem
Small-print rakstīja: Vajadzeja Arēnā uzspēlēt pret Slovākiju..tad es domāju būtu vismaz 6000 skatītāju! Hosa kā nekā!
bija jau ieprieksheejaas paarbaudes speeles ar slovaakiju un iipashi wairaak liidzjuteeju nebija pat ar wisu hossu priekshgalaa.speele,pareizaak divas notoka pirms pasha chempinja,wnk paarbaudes spele ir paarbaudes speele

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 15:14, pirms 15 gadiem
Biļetes par dārgu, nevienam tagad nav naudas..
Slēpts komentārs: elninjo2

  +2 [+] [-]

, 2009-12-17 15:45, pirms 15 gadiem
elninjo2 rakstīja: Labāk par 30 Ls aizej ar ģimeni uz hoķi, nekā viens pats uz erotisko masāžu.
Tad jau labāk uz teātri par 30 3 personām
Slēpts komentārs: Tu saki?

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 15:47, pirms 15 gadiem
Vairāk vai mazāk šo visu jau izklāstīja Matuļa kungs 2dienas numurā! Nesaprotu,kāpēc Toļiks atkārtojas...

     [+] [-]

, 2009-12-17 15:48, pirms 15 gadiem
nepiekritu. kad nav spēles, tad [cenzē], ka neparbauda kadrus, kad ir- ka nav vajadzīgas. viedoklis, lai ievilktu ķeksīti pie "viens raksts mēnesī" Anatolijam

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 15:50, pirms 15 gadiem
vajadzēja pret Slovākiem

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 15:55, pirms 15 gadiem
Kāpēc nevarēja, piemēram, noteikti sibolisku cenu Ls1 par biļetēm vai bērnus un skolniekus laist uz šīm spēlēm par velti? Spēļu svarīgums no tā nekļūtu lielāks, bet tribīnēs gan būtu krietni vairāk cilvēku.

seit gan atlausos nepiekrist, jo ja ta patiesam ir ka biletes cena uz so speli ir sakot no 5ls lidz 10 ls tad kiram un co ir izdevigak lai uz speli nak sie 2100 skatitaju, jo ja pienemam ka pat visi 2100 skatitaju pirka biletes par 5ls tad ienakumi no sis speles ir bijusi 10 500 ls, bet visticamak vel vairak, jo kads jau ari pirka biletes pa 10ls. ielaizot skaitajus pa 1ls maksimums ko kira butu atpelnijis butu apmeram ta pati summa ko vins nopelnija uzliekot 5-10ls cenu vai vel pat mazak.
1 2 47 komentāri