Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Hokejs Lietuvā - kā dzimumlocekļa rituālā apgraizīšana Latvijā

Hokejs Lietuvā - kā dzimumlocekļa rituālā apgraizīšana Latvijā
Darjusa Kasparaiša olimpisko zeltu hokejā, leiši par savējo nesauc...
Foto: ITAR-TASS

Lietuviešu KHL hokeja kluba „Vetra” projekts, kam par krustēvu uzdevies kāds krievu biznesmenis, vairāk atgādina bēdīgi slavenā Rosa Akmens uznācienu Kuldīgas pusē. Leišu gadījumā vēl ir runa par hokeja tradīcijām, kas nav lielākas, ja mēs gribētu sevi pieteikt kā beisbola lielvalsts.

Krieviem naudas pietiek, dažubrīd liekas, ka tās viņiem ir par daudz. Gadījums ar hokeja kluba „Vetra” izveidi un pieteikšanu KHL turnīram ir no šīs otrās sērijas... Uzņēmējs paniekojās futbola lauciņā (starp citu, investējot komandā ar šādu pašu nosaukumu), sarīkoja pāris skandālu (šim laikam raksturīgi – algu kavēšanās, neizmaksas utml.), līdz presē paziņoja, ka turpmāk visus spēkus veltīs hokeja kluba attīstībai. Futbolam arī tikšot, bet tā vairs nav lielā prioritāte, jo futbola cilvēki Lietuvā nemākot saimniekot. Četros pavadītajos gados kopā ar futbola klubu „Vetra”, biznesmenim A.Treušnikovam nesis zaudējumus septiņu miljonu ASV dolāru apmērā. Turpmāk visi spēki tiks veltīti hokejam, bet, ar vienu noteikumu – ja komanda saņems atļauju spēlēt KHL.

Šādu atļauju leiši visticamāk saņems aprīlī – tā ir lemts KHL institūcijās. Par to būtu maza bēda. Izbrīna, kas cits. Kādas ambīcijas vada minēto biznesmeni, kurš ir gatavs investēt projektā, kura vienīgā pievienotā vērtība ir dalība KHL. Citu priekšrocību nav, tāpat kā nav un nevar būt biznesa plāna. Hokejs Lietuvā? Cienot kaimiņus, atļaušos pasmaidīt. Ja vēl trīsdesmitajos abas kaimiņu valstis hokeja attīstībā bija uz vienas līnijas – Lietuva savā pirmajā starptautiskajā spēlē zaudēja Latvijai 0:3 - turpmāk katrs šāva uz savu pusi. Pēc sešdesmit gadiem, samērojot spēkus ar tiem pašiem latviešiem, Lietuva statistikas anālēs atzīmēs visu laiku bezcerīgāko zaudējumu - 0:27... Jā, viņiem ir pāris labu hokejistu, kas spēlē vai spēlējuši NHL (Zubrus, Kasparaitis), taču šie piemēri tomēr ir saistīti ar Krievijas līdzdalību šo hokejistu izaugsmē. Elektrēni kā bija tā arī palikuši par vienīgo hokeja punktu Lietuvā.

Atšķirībā no Rīgas „Dinamo”, leišu „Vetra” savu sastāvu pat teorētiski nevar balstīt uz kaut kādu pašmāju hokeja kvalitāšu rēķina. Jaunie saimnieki tā arī pasaka – viens vai divi hokejisti ar Lietuvas pasi varbūt būšot, citus vajadzēšot pirkt ārzemēs. Skaidrs, ka nopirks. Gan jau arī kāds no mūsējiem šī projekta pirmajā gadā paspēs iekosties „Vetras” piedāvātajā ābolā – tas ir tikai normāli. Vārtsarga Naumova vārds jau ticis populistiski locīts, taču tās ir bijušas tikai baumas. Algu fonds tiekot lēsts ap 4 miljoniem dolāru, kas ir apmēram 2 reizes mazāk nekā Rīgas „Dinamo” – nevar teikt, ka par šādu naudu divreiz niecīgāka būs leišu/krievu konkurētspēja uz ledus, taču zināmas kvalitātes tas tomēr parāda. Vēl tikšot viens miljons dolāru dots fārmkluba uzturēšanai jau pieminētajos Eleketrēnos, kas kopumā ir saprātīgi.

Lietuvā eiforija ap KHL radās pēc tam, kad tur tika sarīkota viena no KHL šīs sezonas spēlēm – starp AK Bars un SKA. Sanktpēterburgas klubā šogad pierakstīts lietuviešu veterāns Darjus Kasparaitis, kas arī bija galvenais kairinātājs sešiem tūkstošiem hokeja līdzjutēju, kas šo maču Viļņā noraudzījās klātienē. Kasparaitis savainojuma dēļ uz laukuma tā arī neizgāja, taču kulisēs acīmredzot iedvesmoja vienu otru krievu naudas maisu, lai tas sāktu aizdomāties par iespējamo hokeja kluba izveidi un, kāpēc nē – spēlēšanu KHL. Tajā brīdī, kad šī ziņa nonāca līdz Latvijai, liela daļa mūsu līdzjutēju izbrīnā sarauca uzacis, bet – latvietis domā, leitis/krievs rīkojas.

Piespiest Lietuvā iemīlēt hokeju ir tas pats, kas sākt Latvijā entuziastiski praktizēt dzimumlocekļu rituālo apgraizīšanu (ebreju kultūras simbols). No līdzjušanas viedokļa raugoties, pasākums izgāzīsies jau pirms lentītes griešanas – atšķirībā no Latvijas, kur hokejam ir mediju uzmanība numur viens, Lietuvā tā labākajā gadījumā ieņems trešo vai ceturto pozīciju. Tradīcijas nepielūdzami sver kausus tikai un vienīgi basketbola virzienā un, ne velti, tas pats Kasparaitis jau minētās Viļņas spēles apmeklējuma laikā, bija visai sapīcis, ka viņa olimpiskā čempiona lauri (1992. gads – NVS komandas sastāvā) nav iemūžināti Lietuvas sportistu slavas alejā, kur, piemēram, aug arī PSRS laiku Lietuvas varoņu stādītie koki... Hokejista Kasparaiša zeltu viņi par savējo neuzskata.

Hokeja projekts Lietuvā tiks dotēts – par to šaubu nav un nevar būt. Krievu biznesmenim provizorisko zaudējumu apmērs vienas sezonas laikā var sasniegt vairāk kā desmit miljonus dolāru, bet tas ir vēl labākais scenārijs. Par sponsornaudām, kas nāktu no Lietuvas, viņi var nesapņot. Par ienākumiem no biļetēm – tas pats stāsts, jo atšķirībā no mums, leiši var mierīgi skatīties kvalitatīvu Eiropas līmeņa basketbolu, kas viņiem visādā ziņā mentāli ir tuvāks un saprotamāks. Cerēt, ka naudu piešpricēs KHL – nav pamata, jo nebūs produkta. Rīgā vismaz tas ir izdevies. Tāpat Viļņas „Vetra” pilnīgi nekādu sportisko azartu un asociācijas neraisa Krievijas hokeja izlutinātajai publikai. Politisko kontekstu arī te nepiesiesi, jo hokejs Lietuvā vienkārši nav populārs, attiecīgi – nav ko uzrunāt.

Atliek vaicāt – vai tas ir stulbums, vai viltīgs aprēķins? Krievi atmazgā naudu? Priekš kam izvēlēties kaut ko tik bezcerīgu un sarežģītu? Vēl jau gan neesam apskatījuši tādu modernā sporta fonu kā totalizatoru bizness. Tā mēdzot notikt – savācās bariņš, uztaisa vai nopērk klubu, sāk piedalīties nopietnā turnīrā (piekritīsiet, KHL tomēr ir kaut kas labāks, nekā Lietuvas futbola čempionāts). Tad dažas nejaušas manipulācijas ar noteiktu spēļu rezultātu izspēlēšanu un skat – arī nauda klubam parādās... Tik slikti par „Vetru” nedomāsim, tikai liekas dīvaini, ka uzņēmējs, kam pacietība Lietuvas futbola atbalstīšanā izsīka darbības ceturtajā gadā, tagad atradis sev rotaļlietu, kas viņu iedvesmo jauniem tēriņiem un tie būs vismaz 5 reizes lielāki. Ar prātu un skaidrā krievus patiešām neizprast. Citādi – lai tērējas, būs interesanti.

 +77 [+] [-]

, 2009-12-17 09:01, pirms 15 gadiem
virsraksts vnk mani no krēsla nogāza.

 +28 [+] [-]

, 2009-12-17 09:01, pirms 15 gadiem
Salīdzinājums vienkarši gāž no kājām. Armand, uzraksti grāmatu...

 +20 [+] [-]

, 2009-12-17 09:01, pirms 15 gadiem
Principaaa piekriitu!!!!
Slēpts komentārs: maartinz

 +12 [+] [-]

, 2009-12-17 09:07, pirms 15 gadiem
Mums tā "Vētra" ir vajadzīga, lai spiež ārā no mūsu divīzijas kādu stipro. Tas pats uz Konferenci attiecas. Ja Toljati aiziet pa pieskari, tad no mūsu kāds pāriet uz otru un noteikti, tā būs spēcīgāka nekā "Vētra". Bet nu labi, pagājušo gadu neviens arī Dinamo nenovērtēja, bet mums tomēr ir kaut kādas tradīcijas un Rīgas Dinamo, tomēr ir pazīstams Krievijā.

 +38 [+] [-]

, 2009-12-17 09:08, pirms 15 gadiem
Izlasot virsrakstu domāju, ka Matuļa kungs rakstu uzrakstījis.

 +28 [+] [-]

, 2009-12-17 09:09, pirms 15 gadiem
Toties tagad rakstu izlasīs pilnīgi visi- virsraksta dēļ!
Slēpts komentārs: mrPO

 +16 [+] [-]

, 2009-12-17 09:10, pirms 15 gadiem
Nu lai jau nu braļukām izdodas

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 09:15, pirms 15 gadiem
žetons pa virsrakstu...no sportiskā viedokļa tas ir pilnīgs sviests un murgs, labākajā gadījumā VARBŪT spēlēs 2 hokejisti ar lietuvas pilsonību....naudu ar tolkam nevarēs nopelnīt, valsts vai pašvaldība savu naudu hokejā neliks, lietuvas sponsori ne tik un uz biļetēm varbūt varēs atsist dārgo Siemens īri...tīrākais krievu bagātnieku izklaides objekts un naudas atmazgāšanas pasākums..

 +19 [+] [-]

, 2009-12-17 09:15, pirms 15 gadiem
Malacis, Armand!
Viennozīmīgi un perfekti trāpīts!!!

Interesanti noteikti būs!
Lai mums visiem veicas

  +3 [+] [-]

, 2009-12-17 09:15, pirms 15 gadiem
Pilnīgi piekrītu rakstam. Lai gan, kā saka moriss86, mums nāktu par labu, ja mums grupā būtu klāt lejasgala komanda ar kuru būtu jāspēlē 4 reizes sezonā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2009-12-17 09:22, pirms 15 gadiem
nezinu, kurš leitis ies uz to hokeju skatīties, kur spēlēs vieni krievi un citi ārzemnieki + 2 leiši. Varbūt uz pirmajām 5 spēlēm aizies eiforijā, bet kas būs tālāk. Tur jau arī nav tik daudz krievu, kā mums.
Ar igauņiem tas vēl izietu cauri, jo kamēr līdz viņiem aizietu, ka komandā visi ir ārzemnieki, tikmēr sezona jau būtu beigusies

  +5 [+] [-]

, 2009-12-17 09:23, pirms 15 gadiem
Nevajag pārspīlēt, lietuvieši iemīlēs hokeju! 6000 uz spēli arī kaut ko izsaka, bet ja būs sava komanda tad būs vēl vairāk. Un neaizmirsīsim ka arī RD balstās uz krievu naudas

     [+] [-]

, 2009-12-17 09:30, pirms 15 gadiem
viennozīmīgi ka krāniņu staipīšana

  +4 [+] [-]

, 2009-12-17 09:31, pirms 15 gadiem
Ar prātu un skaidrā krievus patiešām neizprast.

Super, tieshi desmitniekaa

 +18 [+] [-]

, 2009-12-17 09:37, pirms 15 gadiem
JA Vetra projekts labi aiziet, Armandam pirmajam jaaapgraizaas.

  +4 [+] [-]

, 2009-12-17 09:42, pirms 15 gadiem
Rich4sport rakstīja: Nevajag pārspīlēt, lietuvieši iemīlēs hokeju! 6000 uz spēli arī kaut ko izsaka, bet ja būs sava komanda tad būs vēl vairāk. Un neaizmirsīsim ka arī RD balstās uz krievu naudas
un kāpēc bija 6000 skatītāju..??
Tapēc, ka visu to organizēja Kasparaitis un bija cerība, ka viņš piedalīsies spēlēe..

  +4 [+] [-]

, 2009-12-17 09:43, pirms 15 gadiem
a es prognozēju, ka pēc gada taps arī Tallinas "Poisi", kuriem arī apakšā būs krievu nauda... secinājumus izdariet paši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Bonis23

     [+] [-]

, 2009-12-17 09:52, pirms 15 gadiem
jāpiekrīt ir - ja tas tiešām nav leģendārās Ventas projektam līdzīgs, tad, lai izdodas! un, galu galā - kāpēc lai neizdotos, ja tas tiešām ir domāts kā biznesa projekts(kaut vai tik lielā mērā, lai naudu nevis iztērētu/atmazgātu, bet vismaz kaut cik pa nullēm izlīstu), tad domājams, klubam tiks piesaistīti kompetenti cilvēki, kuri gan jau izdomās kā piesaistīt leišu publiku pat, ja tur reāli spēlēs tikai pāris hokejistu ar leišu pasēm... tāpat arī tas būtu pluss no tāda viedokļa, ka KHL līmenī varētu spēlēt vēl kādi mūsu hokejisti, kuri kkādu apsvērumu dēļ nav tikuši Dinamo vai kāda Krievzemes kluba sastāvā. vārdu sakot, lai arī neesmu KHL fans, uzskatu, ka būtu tīri ok, ja tiktu izveidots klubs Vētra...un, ja vēl spēlētu vienā divīzijā ar Dinamo, tad pavisam jauki, jo kas gan var būt labāks, kā sporta laukumā vinnēt leišus, pat neatkarīgi no sporta veida!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-12-17 09:55, pirms 15 gadiem
Pučes meteorīts

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 09:56, pirms 15 gadiem
Jābeidz d---t un jāsaprot,KHL ir biznesa projekts,komandās apvienojās cilvēki,kas ar savu spēlēšanu pelna naudu un šīm komandām nav nekāda sakara ar naciionālajām izlasēm...Arī Lietuvā var bāzēties komanda ar spēcīgu sastāvu, kurā nebūt nav noteikti jābūt leituviešiem.Kas būtu mūsu Dinamo bez leģionāriem to uzskatāmi varēja redzēt vakar,tukšas tribīnes un hokejs kas uzdzen miegu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-12-17 09:59, pirms 15 gadiem
Pēc Ulmaņa intervijā teiktā izriet, ka dz-locekļa apgraizīšana jeb cietā piezemēšanās mūs arī var sagaidīt visai drīz. Runājot par nākamo sezonu, tad arī RD nākotne ir miglā tīta. Pirmos priekšvēstnešus varēsiet sagaidīt, kad runa ies par līgumu pagarināšanu ar vietējiem spēlētājiem. Tas būs visai drīz.
Daiļrunīgs fakts - par populārāko sporta veidu Latvijā ir atzīts futbols. Tas viss pie tā, ka uz Skonto stadionu atnāk mazāk cilvēku nekā uz manas sievasmātes 50.gadu jubileju.
Jautājums - kuram apgraizīšana būs sāpīgāka?

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 09:59, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: jāpiekrīt ir - ja tas tiešām nav leģendārās Ventas projektam līdzīgs, tad, lai izdodas! un, galu galā - kāpēc lai neizdotos, ja tas tiešām ir domāts kā biznesa projekts(kaut vai tik lielā mērā, lai naudu nevis iztērētu/atmazgātu, bet vismaz kaut cik pa nullēm izlīstu), tad domājams, klubam tiks piesaistīti kompetenti cilvēki, kuri gan jau izdomās kā piesaistīt leišu publiku pat, ja tur reāli spēlēs tikai pāris hokejistu ar leišu pasēm... tāpat arī tas būtu pluss no tāda viedokļa, ka KHL līmenī varētu spēlēt vēl kādi mūsu hokejisti, kuri kkādu apsvērumu dēļ nav tikuši Dinamo vai kāda Krievzemes kluba sastāvā. vārdu sakot, lai arī neesmu KHL fans, uzskatu, ka būtu tīri ok, ja tiktu izveidots klubs Vētra...un, ja vēl spēlētu vienā divīzijā ar Dinamo, tad pavisam jauki, jo kas gan var būt labāks, kā sporta laukumā vinnēt leišus, pat neatkarīgi no sporta veida!
Nu vai tiešām ir tik grūti to saprast, ka tas nav bizness. Pat Latvijā NE TUVU tas nav bizness un kur nu vēl Lietuvā. Lietuvā futbols ir ievērojamāki populārāks par hokeju un arī tas kā redzi nes lielus zaudējumus.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 09:59, pirms 15 gadiem
iista latviesha raksts, pilns ar skaudiibu, muuzhiigo neapmierinaatiibu, kas Tev no taa ka lietuvaa taisa klubu, Tev atnjem kumosu, priecaajies buutu, ka ir cilveeki kas gulda veel kaut kur, taa ir vinja nauda, kur grib tur gulda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-17 10:01, pirms 15 gadiem
Shaibuxs rakstīja: Jābeidz d---t un jāsaprot,KHL ir biznesa projekts,komandās apvienojās cilvēki,kas ar savu spēlēšanu pelna naudu un šīm komandām nav nekāda sakara ar naciionālajām izlasēm...Arī Lietuvā var bāzēties komanda ar spēcīgu sastāvu, kurā nebūt nav noteikti jābūt leituviešiem.Kas būtu mūsu Dinamo bez leģionāriem to uzskatāmi varēja redzēt vakar,tukšas tribīnes un hokejs kas uzdzen miegu.
Lietuvā pelnīt naudu ar hokeju, kur viņiem dievs ir basketbols....???
Tas būtu aptuveni tas pats, kas, ja letiņš izdomātu tirgot un barot iekšā musulmanim cūkgaļas karbonādes, cūkgaļas šašliku vai ko citu no cūkgaļas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-12-17 10:05, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nu vai tiešām ir tik grūti to saprast, ka tas nav bizness. Pat Latvijā NE TUVU tas nav bizness un kur nu vēl Lietuvā. Lietuvā futbols ir ievērojamāki populārāks par hokeju un arī tas kā redzi nes lielus zaudējumus.
ok, vārdu bizness var likt arī pēdiņās, jo, grozi kā gribi, tad sports mūsu pusē vienmēr un visur būs labdarība(šķiet, ka citēju G.Indriksonu)! nu cik tad ir to sporta komandu pasaulē, kas reāli ar komandu pelna piķi? ok, dižākie Eiropas futbola klubi, bet tas arī viss!

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 10:09, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: ok, vārdu bizness var likt arī pēdiņās, jo, grozi kā gribi, tad sports mūsu pusē vienmēr un visur būs labdarība(šķiet, ka citēju G.Indriksonu)! nu cik tad ir to sporta komandu pasaulē, kas reāli ar komandu pelna piķi? ok, dižākie Eiropas futbola klubi, bet tas arī viss!
Nuu. Lielākā daļa no ASV profesionālo līgu klubiem strādā ar peļņu, Ziviedrijā Elites līgā klubi strādā ar peļņu (tas sīkāk jāprasa Abragam) un Eiropā kopumā ir ļotui daudz futbola klubi, kuri pelna.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 10:12, pirms 15 gadiem
Jocīgs raksts - liekas, ka Pučem gabals nokritīs, ja Lietuvā būs KHL klubs. Ļoti tendenciozs raksts utt., utjp.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 10:14, pirms 15 gadiem
Kas aizies? Aizies pa pieskari. Žēl jau to apkrāpto un naivo sportistu, kas tam tiešām noticēs. Ja šāda ideja būtu izvērsta Igaunijā tad vēl varētu domāt - ziemas sporta veidi atbalstīt, hokeja valstu ieskauti - kāpēc gan nepievienoties bariņam, bet Lietuvā, kur hokejs nekad popularitāti nav guvis... nebūs. Kas nav bijis simts gados pēkšņi nebūs šodien. Vienmēr ir bijis tā, ka Latviešiem hokejs, Lietuviešiem basketbols, Igauņiem komibnēti sporta veidi gan - vieglatlētika, slēpošana, volejbols un kaut kas no basketbola, futbola un hokeja.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 10:15, pirms 15 gadiem
Nu viena no atbildēm ir Soft power... Bet ja godīgi visticamāk patiesība tur arī sapirks Vitjaz tipa mazbudžeta brigādi un sitīsies, drusku atmazgās, drusku nopelnīs totjikā un viss būs kedā....
+ Pieļauju, ka kluba sponsoriem tas arī būs veids kā iegūt uzturēšanās atļaujas Šengenas zonas valstī....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-17 10:19, pirms 15 gadiem
elninjo2 rakstīja: Izlasot virsrakstu domāju, ka Matuļa kungs rakstu uzrakstījis.
Drīzāk jau Noviks.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-17 10:23, pirms 15 gadiem
futbolā naudu atmazgāt ir 10x vieglāk, spēļu rezultātiem manipulēt arī futbolā ir daaaaaudz vieglāk, protams ja neiet runa par vienu vienīgu zaudēšanu un ar lielām starpībām, taču hokejā dabūt 0-1 vai 1-5 ir daudz grūtāk nekā futbola 0-1 0-2

     [+] [-]

, 2009-12-17 10:26, pirms 15 gadiem
kārtējais labais Pučes raksts

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 10:29, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Valdizzz tu pats hokejam neseko līdzi!
Tagad Igaunija notiek U-20 čempionāts un Lietuvas izlase visus tur grauj kamēr Igauņi vakar pirmo punktu izcīnīja zaudējot rumānijai pēcspēles metienos.Tadas Kumelauskas rezultatīvākais visā čempionātā un tapat Igauņiem nav bijuši NHL spēlētāji kamēr Lietuvai -2!

Jā apmāti hokejam nesekoju līdzi, bet par sporta attīstību kopumā šo to zinu. Tas, ka U-20 leišiem ir kāds labs spēlētājs, ir tikai apsveicami, bet
1) tas ir U-20 (labi topošie spēlētāji, bet ne jau nu KHL tipa hokeja klubu veido tikai no 19 gadīgiem čalīšiem)
2) Salīdzini lūdzu iedzīvotāju skaita daudzumu vienā un otrā valstī un tad pasaki, kurai no abām valstīm matemātiski ir lielākas iespējas atrast kādu labāku spēlētāju hokejā (Slovākija ir labs piemērs)
3) valsts kopējais attīstības līmenis nosaka arī tās attīstību sportā. Iagunijā pagaidām ''atraujas'' šajā ziņā no Latvijas un Iagaunijas un tas ir tikai laika jautājums, kad Igauņiem būs arī laba un konkurētspējīga hokeja komanda (Slovēnija un Slovākija ir tam labi piemēri)

un hokeja spēlētāju skaits NHL nenosaka valsts spēles līmeni. Noteikti ne tad, kad NHL spēlē 1 - 5 spēlētāji.

     [+] [-]

, 2009-12-17 10:34, pirms 15 gadiem
ko jūs raudat ka mums vajag lejasgala komandu klāt, ja grib būt stiprāks un uzvarēt, tad ar lejasgalu komandu tas pašapziņu necels. Un no skatītāju viedokļa apmeklēt favorītkomandu spēles ir daudz aizraujošāk un ir lielāks stimuls atbalstīt, nekā iet atbalstīt savējos pret lejasgala komandām

  +4 [+] [-]

, 2009-12-17 10:37, pirms 15 gadiem
Ja latvieši būtu drusku gudrāki, viņi iegūtu lielu labumu no šā kluba. Tagad vajadzētu kādam uzmestiem par hokeja aģentu vai par menedžeri ( piemēram P.Skudram) un saaicināt Vētrā latviešu spēlētājus kas netiek Dinamo, Želubovski, Bļinovu, Pečuru, Andersonu, Durdinu, Savielu, G.Džeriņu u.c.

Kāpēc piemēram NHL un KHL ir tik daudz čehu un slovāku, ne jau tāpēc, ka viņu viduvējības ir meistarīgākas par latviešiem, bet tāpēc, ka viņi velk savējos.

     [+] [-]

, 2009-12-17 10:38, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nuu. Lielākā daļa no ASV profesionālo līgu klubiem strādā ar peļņu, Ziviedrijā Elites līgā klubi strādā ar peļņu (tas sīkāk jāprasa Abragam) un Eiropā kopumā ir ļotui daudz futbola klubi, kuri pelna.
nu, tā ir tāda "gudra ...iršana" no mūsu puses, jo reāli tagad filosofējam(par tiem pelnošajiem klubiem). es neesmu un domāju, ka arī Tu neesi redzējis ne ASV pro līgu, ne zviedru hokejkomandu gada pārskatus, bet man domāt, ka nekss dikti pelnošs tur nav, protams, ar retiem izņēmumiem!

     [+] [-]

, 2009-12-17 10:43, pirms 15 gadiem
taisnība vien ir

     [+] [-]

, 2009-12-17 10:45, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: nu, tā ir tāda "gudra ...iršana" no mūsu puses, jo reāli tagad filosofējam(par tiem pelnošajiem klubiem). es neesmu un domāju, ka arī Tu neesi redzējis ne ASV pro līgu, ne zviedru hokejkomandu gada pārskatus, bet man domāt, ka nekss dikti pelnošs tur nav, protams, ar retiem izņēmumiem!
Nē nu, protams, kā kura komanda. Tā pati TML neskatoties uz savām neveiksmēm pelna desmitiem miljonus katru gadu NHL.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 10:47, pirms 15 gadiem
Virsraksts jau piesaista.
Bet nevar jau lietuviešus tā nenovērtēt.Paši zinām kā tas ir ,kad nenovērtē un beigās ,kas labs sanāk. Ja jau spēlētāji no lietuvas būšot tikai daži ,tad jau komandā varētu pat laba sanākt. Piekrītu par skatītājiem,bet iesākumam līdz ko produkts jauns un svaigs kāds vēl apmeklēs,līdz ko sarūgtinās komanda vai arī vnk cilvēki nesapratīs spēli,apmeklējums var kristies.

     [+] [-]

, 2009-12-17 10:49, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Kāpēc piemēram NHL un KHL ir tik daudz čehu un slovāku, ne jau tāpēc, ka viņu viduvējības ir meistarīgākas par latviešiem, bet tāpēc, ka viņi velk savējos.
Šis teikums izsaka visu par tavu kompetenci hokejā.

     [+] [-]

, 2009-12-17 10:50, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nē nu, protams, kā kura komanda. Tā pati TML neskatoties uz savām neveiksmēm pelna desmitiem miljonus katru gadu NHL.
nu re, tas nozīmē - ja komandai apkārt ir cilvēki, kuri māk notirgot savu produktu, tad peļņa garantēta... tad jau arī Vētra varētu pelnīt pāris ļimakus sezonā!

     [+] [-]

, 2009-12-17 10:55, pirms 15 gadiem
Armand, Tev taisnība - tas pat sēnei skaidrs, bet tik daudz "ūdens"...
Tāpēc jau, laikam, Tu esi žurnālists, bet mēs (pārējie) - sportacentra lietotāji, kuri izteica to visu daudz agrāk un bez maksas...
Pievērsies akūtām problēmām - "uzroc" skandālu vai nelikumības, ak jā - tas ir reportieru pienākums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-17 10:57, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: nu re, tas nozīmē - ja komandai apkārt ir cilvēki, kuri māk notirgot savu produktu, tad peļņa garantēta... tad jau arī Vētra varētu pelnīt pāris ļimakus sezonā!
Nestāsti pasakas Salīdzini Kanādas metrapoli ar Lietuvu? Nevar pārdot, ja produkts nav saistošs. Piemēram, es esmu aludz dzērējas un man var mēģināt iesmērēt sidru kā vien grib, es viņu nesākšu dzert.

     [+] [-]

, 2009-12-17 10:57, pirms 15 gadiem
raksts ir ļoti labs. protams skaudības mums nav, jo nav jau par ko skaust, bet kapēc gan nepaņirgt par tiem mudakiem

  +7 [+] [-]

, 2009-12-17 11:01, pirms 15 gadiem
lietuvā nav hokeja tradīciju? bet, piemēram, teksasā arī gan jau nekādu lielu hokeja tradīciju nebija, kad tur parādījās nhl klubi. khl gadījumā droši vien motivācija sabīdīt klubu lietuvā ir tāda, ka tā tomēr ir ES valsts, tad līgā būs divu ES valstu klubi un šis projekts jau izskatīsies civilizētāk - varēs teikt, ka nespēlē jau tikai tatāri pret sibīriešiem, re, arī lietuvieši, latvieši. kaut kā jau eiropas virzienā logs jācērt un šeit caur baltiju tas jau vēsturiski krieviem iestaigāts ceļš.

     [+] [-]

, 2009-12-17 11:02, pirms 15 gadiem
man jau ir tada ceriba ka vetra varetu noklut vismaz kads no musu jaunajiem kuriem skiet nav nekadu izredzu spelet RD. piemeram straupe(kurs ir rezultativaks par berzu, bet uz Rd pacel berzu nevis straupi), indrasis(ar kuru skiet neviens nerekinas, jo ja rekinatos tad butu vinam vismaz divvirziena ligumu piedavajusi, ta teikt piesejusi lai nekur neaizmuk), varbut vel kads, piemeram stals, blinovs u.t.t.

     [+] [-]

, 2009-12-17 11:04, pirms 15 gadiem
playthegame rakstīja: man jau ir tada ceriba ka vetra varetu noklut vismaz kads no musu jaunajiem kuriem skiet nav nekadu izredzu spelet RD. piemeram straupe(kurs ir rezultativaks par berzu, bet uz Rd pacel berzu nevis straupi), indrasis(ar kuru skiet neviens nerekinas, jo ja rekinatos tad butu vinam vismaz divvirziena ligumu piedavajusi, ta teikt piesejusi lai nekur neaizmuk), varbut vel kads, piemeram stals, blinovs u.t.t.
Man šķiet, ka tas ir nereāli, jo šo spēlētāju klase tomēr ir ievērojami zem KHL līmeņa.

     [+] [-]

, 2009-12-17 11:05, pirms 15 gadiem
Janis2404 rakstīja: lietuvā nav hokeja tradīciju? bet, piemēram, teksasā arī gan jau nekādu lielu hokeja tradīciju nebija, kad tur parādījās nhl klubi. khl gadījumā droši vien motivācija sabīdīt klubu lietuvā ir tāda, ka tā tomēr ir ES valsts, tad līgā būs divu ES valstu klubi un šis projekts jau izskatīsies civilizētāk - varēs teikt, ka nespēlē jau tikai tatāri pret sibīriešiem, re, arī lietuvieši, latvieši. kaut kā jau eiropas virzienā logs jācērt un šeit caur baltiju tas jau vēsturiski krieviem iestaigāts ceļš.
Bet Teksasā bija tirgus utt. Kas ir Viļņa>salīdzinoši sīka pilsētele.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 11:07, pirms 15 gadiem
Janis2404 rakstīja: lietuvā nav hokeja tradīciju? bet, piemēram, teksasā arī gan jau nekādu lielu hokeja tradīciju nebija, kad tur parādījās nhl klubi. khl gadījumā droši vien motivācija sabīdīt klubu lietuvā ir tāda, ka tā tomēr ir ES valsts, tad līgā būs divu ES valstu klubi un šis projekts jau izskatīsies civilizētāk - varēs teikt, ka nespēlē jau tikai tatāri pret sibīriešiem, re, arī lietuvieši, latvieši. kaut kā jau eiropas virzienā logs jācērt un šeit caur baltiju tas jau vēsturiski krieviem iestaigāts ceļš.
Tu gribi teikt, ja Latvijā nodibinātu Amerikāņu futbola klubu un tas spēlētu NFL , tad būtu šim klubam daudz līdzjutēju? Kamēr noteikumus iemācītos un vispār saprastu, kas tur notiek paietu 10 gadi. Bet kā jau teicu iepriekš, latviešiem no ša kluba ir jāpaņem maksimums. Jābūt ir nekaunīgākiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 11:10, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Man šķiet, ka tas ir nereāli, jo šo spēlētāju klase tomēr ir ievērojami zem KHL līmeņa.
Zem kāda KHL līmeņa? Zem Ufas jā , bet vai zem Automobilista? Tu laikam arī esi viens no tiem, kas uzskata ka KHL krievu klubos visi ir vismaz Jāgri, Ovečkini un Malkini. Nu nav tā , vadošajos ir ekstra klases spēlmaņi, bet lejas gala komandām ir jābūt komandām un tikai tad būs panākumi, piemēram MVD.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 11:13, pirms 15 gadiem
Man šis raksts šķiet augstprātīgs. Lai tak leiši dara kā viņiem patīk. Kad sāks komplektēt sastāvu tad arī varēs ko spriedelēt. Bet tā vienkāši smieties jau var katrs. Pats Puče tak paķēra ideju par golfu. Pierunāja Ozoliņu un cik tālu tad ir ticis? Vai tālāk par kautkā apgraizīšanu? kur ir kaut viens latvietis kaut cik pieņemamā līmenī? Kad būs?

  +3 [+] [-]

, 2009-12-17 11:15, pirms 15 gadiem
Lai nu kam, bet Armanda jau vajadzētu zināt, ka to pašu varētu teikt par Sanhosē, Losandželosu, Anaheimu, Floridu un vēl daudzām NHL pilsētām. Tur arī sastāvos nav "iedzimto". Tāpat kā savulaik bija Harkovā. Ja ir nauda un vajadzība arī KHL klubu var ielikt gan Vorkutā, gan Suhumos, gan Kannās.

  +2 [+] [-]

, 2009-12-17 11:21, pirms 15 gadiem
Ar ask riga izveidi mes gribejam izveidot klubu ka zalgiri, bet tagad ir otradi. Kas no ta visa iznaks, visi loti labi zina.

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 11:27, pirms 15 gadiem
Raimonds65 rakstīja: Man šis raksts šķiet augstprātīgs. Lai tak leiši dara kā viņiem patīk. Kad sāks komplektēt sastāvu tad arī varēs ko spriedelēt. Bet tā vienkāši smieties jau var katrs. Pats Puče tak paķēra ideju par golfu. Pierunāja Ozoliņu un cik tālu tad ir ticis? Vai tālāk par kautkā apgraizīšanu? kur ir kaut viens latvietis kaut cik pieņemamā līmenī? Kad būs?
Golfs palielam nav sports tāds pats hobijs kā trenažieri vai biljards. Hokeju Lietuvā ļoti labi salīdzināja Abrags ar Motofrīstailu Latvijā. Reizi gadā sanāk cilvēki lai paskatītos trikus, bet cik regulāri viņi nāks uz to skatīties ikdiena?
Lai gan kā jau rakstīja Puče īpašnieku mērķi viennozīmīgi nav peļņas gūšana, bet visticamāk dažādas citas aktivitātes...

     [+] [-]

, 2009-12-17 11:28, pirms 15 gadiem
maris777 rakstīja: Zem kāda KHL līmeņa? Zem Ufas jā , bet vai zem Automobilista? Tu laikam arī esi viens no tiem, kas uzskata ka KHL krievu klubos visi ir vismaz Jāgri, Ovečkini un Malkini. Nu nav tā , vadošajos ir ekstra klases spēlmaņi, bet lejas gala komandām ir jābūt komandām un tikai tad būs panākumi, piemēram MVD.
Man nav ne mazāko šaubu, ka tevis minētie spēlētāji arī Avtomobiļistā neizdzīvotu. Jo tu runā par otru spēcīgāko līgu pasaulē un puišiem, kuri spēlējot BAČ pagrūž praktiski visiem pēc kārtas.

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 11:34, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Golfs palielam nav sports tāds pats hobijs kā trenažieri vai biljards. Hokeju Lietuvā ļoti labi salīdzināja Abrags ar Motofrīstailu Latvijā. Reizi gadā sanāk cilvēki lai paskatītos trikus, bet cik regulāri viņi nāks uz to skatīties ikdiena?
Lai gan kā jau rakstīja Puče īpašnieku mērķi viennozīmīgi nav peļņas gūšana, bet visticamāk dažādas citas aktivitātes...
Diez vai Taigers Vuds to arī sauktu par hobiju ( un ne tikai viņš, ja reiz olimpiādē to spēlēs )? Un kādēļ tad Puče staigāja pielipis savulaik Baltiņam kā dazis. Līdz saņēma īpašu statusu savam laukumam ar virkni atvieglojumiem, kas pienākas tikai īpašiem sporta projektiem. Tagad uzmeties par korišu Skudram...
Bet ne par to runa. Runa par attieksmi pret citu cilvēku darbu un idejām. Lai tak leiši vispirms parāda ko spēj ( ja reiz atvēzējušies ) un tad varēs spriest.

     [+] [-]

, 2009-12-17 11:45, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nestāsti pasakas Salīdzini Kanādas metrapoli ar Lietuvu? Nevar pārdot, ja produkts nav saistošs. Piemēram, es esmu aludz dzērējas un man var mēģināt iesmērēt sidru kā vien grib, es viņu nesākšu dzert.
nekad nesaki nekad - alus, sidrs - tā ir tikai šļura, bet viss atkarīgs no tā, kā to pasniegs un ko vēl Tu iegūsi, nedzerot alu, bet dzerot sidru... tā teikt - kāda būs bonusu pakete!

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 11:49, pirms 15 gadiem
moriss86 rakstīja: Mums tā "Vētra" ir vajadzīga, lai spiež ārā no mūsu divīzijas kādu stipro. Tas pats uz Konferenci attiecas. Ja Toljati aiziet pa pieskari, tad no mūsu kāds pāriet uz otru un noteikti, tā būs spēcīgāka nekā "Vētra". Bet nu labi, pagājušo gadu neviens arī Dinamo nenovērtēja, bet mums tomēr ir kaut kādas tradīcijas un Rīgas Dinamo, tomēr ir pazīstams Krievijā.
Ne jau pag.gada Dinamo ir zinams Krievija. Un ne jau shita komanda starteja tuksha vieta. Lielaka dalja fanu vairak vai mazak atceras vecos Dinamo laikus

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 11:49, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: nekad nesaki nekad - alus, sidrs - tā ir tikai šļura, bet viss atkarīgs no tā, kā to pasniegs un ko vēl Tu iegūsi, nedzerot alu, bet dzerot sidru... tā teikt - kāda būs bonusu pakete!
Un kādu bonusa paketi tu piedāvā. Konkrētajā gadījumā vēl varētu saprast, ja Viļņā nebūtu ko skatīties, bet viņiem ir Rytas, kas spēlē Eirolīgā.

     [+] [-]

, 2009-12-17 12:00, pirms 15 gadiem
Ilgi gan bija jāgaida, lai kāds beidzot uzrakstītu par to, ka šis ir bezjēdzīgs projekts (Vētra). Tad jau patiešām loģiskāka šķiet kāda Igaunijas krievu kluba - tās pašas Narvas dalība, bet nu to arī nevajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 12:19, pirms 15 gadiem
Lietuvieši ļoti labi iztiek arī bez kaučuka mētāšanas.

     [+] [-]

, 2009-12-17 12:20, pirms 15 gadiem
tagad tik nevajag brīnīties vai apvainoties, ja leišu žurnālisti, uzzinājuši par šo virsrakstu, sāks līdzīgi par mūsu basketbolu izteikties...

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 12:22, pirms 15 gadiem
Daukis rakstīja: tagad tik nevajag brīnīties vai apvainoties, ja leišu žurnālisti, uzzinājuši par šo virsrakstu, sāks līdzīgi par mūsu basketbolu izteikties...
Jā, bet tam tomēr nebūtu pamatojuma.

     [+] [-]

, 2009-12-17 12:22, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Un kādu bonusa paketi tu piedāvā. Konkrētajā gadījumā vēl varētu saprast, ja Viļņā nebūtu ko skatīties, bet viņiem ir Rytas, kas spēlē Eirolīgā.
nu paklau, es jau neesmu Vētras dibinātājs vai topošais menedžeris, lai man būtu vīzija par to, ko piedāvāt klientiem, lai viņi ietu gan uz Eirolīgu, gan KHL! ja būtu, tad savādāk!

     [+] [-]

, 2009-12-17 12:45, pirms 15 gadiem
Nu būs latviešu džekiem, kur spēlēt. Leiši par latviešiem arī fano. Tāpat tie 6 tk kas sanāca uz KHL spēli norāda, ka viņiem hokejs nav tik svešs kā Puče raksta, kad Enerģija dibināta.. tad pat, kad Elektrēni un tas nav vakar..nav ko raudāt, lai lei;šiem/krieviem izdodas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-17 12:49, pirms 15 gadiem
Pučes k-gs, ja Medvedevs gribēs, Lietuvā KHL klubs būs, pat ja paši leiši ar rokām un kājām tam pretosies, un pat ja vajadzēs ieviest Krievijas "miera uztrurēšanas karaspēku"! Pareizi atzīmēts, ka šim projektam nav nekāda sakara ar hokeja līmeni un tradīcijām šinī valstī, tas ir politisks projekts, tāpat kā Krievijas gāzes dolāru novirzīšana KHL kluba "Rīgas Dinamo" uzcelšanai uz drupām, ko sauca par Latvijas hokeja saimniecība (nepārproties, RD jūtu līdz un uzskatu, ka tā ir medusmaize LV hokejam). Un par hokeja popularitāti Lietuvā - kāds redzēja reportāžu par 2 KHL klubu viesošanos Siemens hallē? Es redzēju pilnu halli un cilvēku tūkstošus, kas mača beigās stāvēja kājās, ar ovācijām sveica hokejistus, skandinot "Aču, aču!"("Paldies, paldies!"), pateicoties par šovu... So what's the problem? Mūsu uzpūtība un iedomība, ka mums uz hokeju Baltijas valstīs ir monopols??? Maybe
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-12-17 12:51, pirms 15 gadiem
Vetrā varētu iesaistīt abus NHL/KHL večus, varbūt kāds zin, kādu leiti AHL, IHL, ECHL utt. tad to arī + pāris jaunos perspektīvākos no Elektrēniem, tad latviešus, kuri balansē uz tikšanu RD, piemēram, Jekimovu, Cinku..kādu krievu, somu, slovāku, amerikāni..un sanāktu komanda, kas būtu bišk švakāka kā RD, bet nu nekas, lai pamēģina KHL, ja līga to atļauj...

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 12:53, pirms 15 gadiem
Volx rakstīja: Valdizzz ka jau teicu tu švaki pārzini notikumus hokejā.
Igaunija notiek čempionats kur piedalās 3 hokeja komandas.Viss viņu hokejs ir palicis no tiem laikiem kad Kohtla-Jarvē bija PSRS otrās(laikam) līgas komanda un citi savukārt patrenejušies Somijas zemākajās līgās.
Lietuvā savukart visulaiku ir Enerģija kas piedalījās AEHL un LAČ un bieži sastāva ir jaunie spēlētāji pat ar režģiem.Vietējais čempionats Kėdainių LRK, Kauno „Velniai", Marijampolės „Sūduva", Elektrėnų „Sporto centras".Labākie lietuvieši spēlē Krievijas augstākajā līgā,Čehijā u.c. Donats Kumeliauskas pēc spēlēšanas mūsu Latgalē prcēlies uz Franciju kamer viņa bralis Tadas spēlē Sankpeterburgas SKA farmklubā.Lietuvieši jau paris gadus ir stipri priekšā Igauņiem
Jau rakstīju, ka apmāti hokejam līdzi nesekoju un tas nozīmē, ka neko izcilas zināšanas man par hokeju nav.

Saku to, ka tas ir tikai laika jautājums, ka Igauņi ies savu attīstības ceļu hokejā un, ka Lietuvā nesanāks nekas ar ''Vētru''. Nav man ticības. Tīri subjektīvi tagad izsakos - es domāju, ka šī avantūra nenostrādās.

Visu cieņu tev par detalizēto atbildi un par visiem punktiem ko izklāstīji. Pilnīgi iespējams, ka tev ir taisnība. Tikai laiks ir vējš, kas izklīdinās mākoņus.

     [+] [-]

, 2009-12-17 13:15, pirms 15 gadiem
Pirmkārt, latvietis neko nesaprot.
Tu, raksta autor, nezini neko par to, kā atmazgā naudu krievi, jo viņi to nerāda, tā kā mēs, piemēram, Degupunktā.
Tu vienkārši nezini to shēmu, nu nav tas cilvēks muļķis un zin ko dara, ja jau viņam ir pietiekami daudz naudas, lai varētu ko tādu noorganizēt.
Otrkārt - kāpēc gan nesākt popularizēt hokeju Lietuvā?

     [+] [-]

, 2009-12-17 13:16, pirms 15 gadiem
Gribēju vēl piebilst - padomā, cik mazo bērnelīšu skatīsies šo pasākumu pa TV un sāks vēlēties atdarinā tos čaļus ekrānā? Tu domā viņiem tas nāks par sliktu? Zini, nejau tu maksā par to.

     [+] [-]

, 2009-12-17 13:19, pirms 15 gadiem
Nezinu , Nezinu ! Ja jau leiši gandrīz Žalgiri palaida pa burbuli......

     [+] [-]

, 2009-12-17 13:30, pirms 15 gadiem
Ja nebūtu šāds virsraksts diezin vai būtu šo rakstu izlasijis.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 13:42, pirms 15 gadiem
lai tak viņi taisa kaut 10 Vētras,labāk būtu pievērsuši uzmanību pašu mājās notiekošajam,sākot ar jaunatnes hokeju,un beidzot ar LHF,a ne bāzuši savu degunu kaimiņu dārzā.Mēs kā jau latvieši....

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 13:52, pirms 15 gadiem
Tik labs virsraksts.

     [+] [-]

, 2009-12-17 14:21, pirms 15 gadiem
KKO tādu pēc virsraksta, varētu no Novika sagaidīt, bet no Pučes?

  +2 [+] [-]

, 2009-12-17 16:08, pirms 15 gadiem
Taatad nolemts! Ja Vetra kaadaa sezonaa ienjem augstaaku vietu nekaa RD, tad Kirovu Lipmans taisa Pučem rituālo apgraizīšanu!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-17 16:55, pirms 15 gadiem
Nav vārdu - vai šādi raxti (īpasi virsraxti) ir vajadzīgi? Varētu tā vietā vienkārši ielikt kaku čupas bildi - sajūtas būtu vienādas...

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 16:59, pirms 15 gadiem
Tā vien liekas, ka Puče grib, lai tas projekts izgāžas jau pašā saknē. Vai tad tas būtu slikti, ja kaimiņos arī būtu viens labs klubs? Besī lasīt šādus negācijām pārpildītus rakstus. Ej Puče labāk ieskrietis

  +2 [+] [-]

, 2009-12-17 17:16, pirms 15 gadiem
Nu iespējams ir viss, bet šita latviešu neicietiba, un kad bikses ir pied-irstas, bet kauns ir tas novilkt un tā rezultāta tiek d-irsts talāk, goda vārds riebjās. Nenoliedzami pat daudzi ASV NHL klubi gribētu pilnākas tribines, jo nav jau noslēpums,ka hokejs nav tas populārkakais sports, atšķirība no Kanādas. Un es tiešām nesaprotu,kapēc latviesi ir iedomājusies,ka viņi ir vienīgi visa baltijā, kas intresējas par hokeju. Arī Lietuvā ir tādi paši cilveki ,kā šeit, atšķirība tāda,ka viņiem, nav nekad bijis klubs,kas spelētu augstā līmeni, neatminu , ka BAČ laikā, spelēs un fanošana Latvijā būtu bijusi augstā līmeni. To cik Latvijas hokejs kā tads ir intresnats tiešām paradīja vakardienas spēle, pie pustukšām tribīnēm.
Un gan jau leiši piepildīs tribines ar skolniekiem vai ko citu, un izaudzinās jaunu paudzi,kas sapratis un fanos par hokeju iespējams vairāk kā Latvijā. Un ne jau visām Krievijas pilsētam ir KHL klubi, bet vai tāpēc tur neviens vairs neskatās hokeju. Tāpat pie mums, vai Cēsis, Talsos ,Liepāja neviens neskatās Rīgas Dināmo spēles, jo dināmo nav Latvijas klubs, bet gan Rīgas Dināmo. Stulbi ir par kaut ko spriest pirms vispār kaut kas ir noticis.

     [+] [-]

, 2009-12-17 17:35, pirms 15 gadiem
pirmie komentāri tik paredzami - pokemoniem lielie brīnumi un smiekli par virsrakstu. bērndārzs

     [+] [-]

, 2009-12-17 17:41, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: Tik labs virsraksts.
šaubos,vai pat tu biji spējīgs virsrakstu saprast ieraudzīji,ka pieminēts dzimumloceklis un jau baigie prieki,ka afigennais jociņš

     [+] [-]

, 2009-12-17 18:18, pirms 15 gadiem
Tiešām virsraksts liek izlasit visu tekstu!
Taisniiba vien ir: Ar prātu un skaidrā krievus patiešām neizprast.

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 18:22, pirms 15 gadiem
Pat Lietuvas basketbola grandi Žalgiris un LR nes finansiālus zaudējumus ,bet viņi vismaz ir tautas mīlēti un viņiem naudiņa tiek sameklēta. Bet kas attiecas uz šo projektu ,tad šī komanda finanses uz vietas[ja neskaita krievu naudu] praktiski nebūs, skatītāju intrese par svešiem spēlētājiem minimāla un ja kā daži saka varētu tur pārcelt piemēram Ladu ,tad ja pārsvarā tur spēlēs krievi tad pēc pāris spēlēm Lietuvai šis klubs būs pie vienas vietas.Jo atšķirībā no Latviešiem Leišiem nekad nav paticis savās komandās iesaistīt svešiniekus[atceraties psrs laikus Lietuvas komandās basketbolā futbolā un roķenē spēlēja gandrīz tikai vietējie ,bet mēs ķarstijam iebraucējus pa visu savienību lai arī vietējie spēlētāji bieži nebija daudz švakāki ,bet tādi nu mēs esam].

     [+] [-]

, 2009-12-17 18:53, pirms 15 gadiem
27:0
nabaga leiši!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-17 18:55, pirms 15 gadiem
nu Pučem lidz tam lai pretendeetu uz nopietna zhurnaalista liimeni ir apmeeram tikpat daudz cik pirkstam liidz virsrakstaa mineetajam orgaanam..var jau pasmieties protams.. tomeer labaak ir pagaidiit rezultaatus nevis prognozeet kaut kaut ko vadoties no sava hiperpashnoveerteejuma augstumiem

     [+] [-]

, 2009-12-17 19:26, pirms 15 gadiem
"Leišu gadījumā vēl ir runa par hokeja tradīcijām, kas nav lielākas, ja mēs gribētu sevi pieteikt kā beisbola lielvalsts."
Tas gan ir par skarbu teikts, labāk būtu teikt - mēs kā regbija valsts.
Jo leišiem ir hokeja tradīcijas, ko pierāda Kasparaitis, Zubrus, kas sasnieguši visaugstāko līmeni, kā arī ilggadēji Latvijas klubu vilcēji Darjus Lelens, Darjus Pliskausks (Liepājas metalurgs), Sauļus Širmelis, Egidijs Bauba, Donats Kumeļausks (Latgale).

  +1 [+] [-]

, 2009-12-17 19:31, pirms 15 gadiem
pelikans rakstīja: JA Vetra projekts labi aiziet, Armandam pirmajam jaaapgraizaas.
Vari jau asināt nazi.Armands ar apskaužamu regularitāti aplaužas savos spriedumos.Ja viņš saka ;tur točna nekā nebūs!Tad zini,točna būs!(PČ Rīgā,RD un KHL)

  -1 [+] [-]

, 2009-12-17 20:20, pirms 15 gadiem
Nu visraksts man patīk!!

  +2 [+] [-]

, 2009-12-17 21:45, pirms 15 gadiem
Daljeeji, nepiekritiishu Puches kungam... Skatoties I. Diviizijas speeles, kas bija Viljnjaa.... videeji uz speeli naaca ap 7000 skatiitaaju... Tieshi LTU speeleem ..... Peec kvalitaates, speeles bija nekaadas, bet liidzjuuteeji bija.... un ne klusaaki, kaa Latvijas izlasei...

Kaut kaadas perspektiivas ir, vai piepildiisies raadiis laiks....

Lietuva pati pa sevi miil sportu....

  -2 [+] [-]

, 2009-12-17 22:14, pirms 15 gadiem
henco rakstīja: Daljeeji, nepiekritiishu Puches kungam... Skatoties I. Diviizijas speeles, kas bija Viljnjaa.... videeji uz speeli naaca ap 7000 skatiitaaju... Tieshi LTU speeleem ..... Peec kvalitaates, speeles bija nekaadas, bet liidzjuuteeji bija.... un ne klusaaki, kaa Latvijas izlasei...

Kaut kaadas perspektiivas ir, vai piepildiisies raadiis laiks....

Lietuva pati pa sevi miil sportu....
Nevaru nepiekrist par sporta miileeshanu .... ta4u ja Latvijas izlases speeles notiktu areenaa... kaa tas bija 2006 P.Č. Mums arii areena bija pilna ta4u kad speelee RD areena nebuut nav paarpildiita....
Jo....
Izlase un klubs nav tas pats....
Un it sevishki kad klubs zaudee vairaakas speeles peec kaartas... kaa tas bija shogad... fanu uzmaniiba zuud... un fanu rindas dilst kaa alus pudeles liimenis uz pohaam....
Taatad ja Lietuvaa izveidotu komandu,un lai taa buutu konkureet speejiiga naaktos iepirt daudz un legionaaru kas ar mazu budzhetu buutu problemaatiski... ta4u uztaisiit komandu uz 1.diviizijas izlasi.... bez apvainojumiem....liimenis buuutu tik reizes suudiigaaks cik suudiigaaka ir leishu izlase par mums..... un ja jau mees knapi velkam dziiviibu khl tad to komandu vnk izniicinaatu.... un jo biezhaak zaudeetu jo vairaak fanu rindas tukshotos....
liidz beigaas paliktu tikai saujinja extreemistu kas naak uz speeleem rituaala peec
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja