Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Spogulīt, spogulīt...

Spogulīt, spogulīt...
Ja mūsu komandā ir veči, viņi Nolanu sapratīs...

Foto: Romāns Kokšarovs, F64, SA+

Trāpīt desmitniekā, nozīmē kaut ko labu... Piemēram, loka šaušanā, tas būtu trāpījums mērķa centrā. Ja Latvijas hokeja izlase pasaules čempionātā izcīna desmito vietu, vai tas ir labi vai slikti? Un vispār – vai šoreiz par iegūto vietu, skaistākas un vērtīgākas nav dažas atziņas, ko liekam aiz auss?

Kad izlasi vadīja Oļegs Znaroks, tad starp rindām bieži varēja dzirdēt hokejistu teikto, ka patiesībā viņi nav īsti mierā ar savu priekšnieku laukuma malā. Bija rūcieni, neapmierinātība, daži bija izdomājuši, ka krievs ir par asu, citos gadījumos – par rupju, vēl kādos – par stulbu... Skaļi to neviens neteica, bet acīs varēja nolasīt nepārprotamās alkas pēc pārmaiņām. Un te nāca viņš – Tedis... Teds Nolans. Ar rāmu kārtību, profesionālu noskaņojumu – elementārām prasībām. Tās bija tik elementāras, ka spēlētājiem pietrūka iztēles, lai izdomātu – kāpēc tās der, piestāv vai gluži pretēji – nekādā gadījumā neder mūsu hokeja augumam. Jo tie bija hokeja pamati, ko prasīja Nolans. Turklāt, hokejistu tehniskajai varēšanai priekšplānā treneris no Kanādas vienmēr izvirzīja vēlmi spēlēt – pašatdevi, nepiekāpību, azartu... Viņš labi saprata mūsu varēšanu, viņam kopš pirmā treniņa nebija nekādu ilūziju par mūsu hokejistu patieso meistarību. Taču treneris zināja, ka hokejā daudzas lietas var padarīt nevis ar iedzimto talantu, kas lielam baram no latviešiem vienkārši nav, bet gan ar darbu – tā Tedis pie sevis klusībā loloja Latvijas izlases cerību kuģi... Izlasē bija labs mikroklimats – kā pirms čempionāta sprieda paši spēlētāji. Nav kliegšanas, nav pārmērības... Viss notika profesionāli. Tieši tā kā mūsu hokejistiem patīk – Ziemeļamerikas skola, kanādietis... Kas notika čempionātā? Nekas. Latvijas izlases spēlētāji pārliecinājās, ka ar atmosfēru vien, kas radīta ģērbtuvē vai viesnīcas numuriņos, spēles uzvarēt nevar. Tāpat viņi ieraudzīja, ka citās komandās nespēlē KHL hokejisti, kas vienam otram ir pašapziņas un vērtību mērs. Vēl amizantāk, ka tie citi nebija ne par naga melnumu sliktāki par latviešu bāliņiem. Kas bija vēl redzamāk – izrādījās, ka liela tiesa no tiem mūsu apspēlētājiem nenāk arī no NHL, kas, protams, būtu jau cita svaru kategorija un citi argumenti pēc zaudējumiem. Tomēr – vislielākais šoks hokejistu zemapziņā bija par treneri. Jo izrādījās, ka Teds Nolans joprojām prasa to, kas faktiski nedod nekādu atkāpšanās ceļu, nekādu vaļību, nekādu haltūru un vēl trakāk – treneris nejokoja... Atšķirībā no Znaroka, kas tomēr savas komandas spēlētājus no publiskās kritikas pasaudzēja, bieži vien iekožot mēlē, ja vajadzēja runāt atklātu valodu, kanādietis ar pirkstu parādīja uz komandas līderiem un skaidri lika saprast, ka viņi vispirms ir atbildīgi par komandas sniegumu. Arī Nolans nevienu vārdā nesauca, tikai viņš iezīmēja tās robežas, kas skaidri lika saprast, kurus viņš bija domājis, ar kuru spēli viņš nav apmierināts. Cilvēks no malas – un tāds Teds Nolans mūsu hokeja saimniecībā patiešām arī ir! – redzēja un saprata, ka komanda viņam nepakļaujas vai klausa tikai pa pusei. Ja tas būtu tikai nespēks, kas iekrāts sezonas laikā, to treneris saprastu – to notēlot viņa priekšā nevarētu, lai kā dažam lūpa jau nevilka uz to pusi. Acīmredzot Nolans redzēja vēl dažas lietas, kas mums paliek noslēpumā, taču tās starp rindām varēja nolasīt viņa pēcspēļu komentāros... Niknums uz vienu otru spēlētāju bija tik liels, ka Tedis pat atļāvās norādīt, ka ar dažiem viņš turpmāk noteikti nerēķināsies kā ar komandas spēlētājiem. Vīriem vajadzētu mazliet pārdomāt dzīvi, jo visādi mēdz gadīties – ja nu sanāk tā, ka jūsu nākamo lielo līgumu atsaka tikai tāpēc, ka Nolana rekomendācija nav jums labvēlīga? Pasaulē ceļi mēdz krustoties visdažādākajos veidos. Tiesa, Nolanam pašam vēl nav skaidrs, vai viņš te paliks – kopā ar Latvijas izlasi. Brālis Kirovs kā allaž flirtē šajā sakarā, it kā taustot drēbi, taču arī no federācijas prezidenta bīdītajiem tekstiem var nojaust, ka viņu drīzāk neapmierina nevis Nolans, bet gan citas darbojošās personas, starp kurām ir gan spēlētāji, gan...citi treneri. Pieņemu, ka viens otrs patiešām nav sapratis, ka viņu priekšā bija cilvēks, kas netēloja, nelaizīja, nesūkāja un neizpildīja piruetes, kuras ir redzētas pie izlases galda citugad pārpārēm. Lūk, tieši šo iemeslu dēļ – tāpēc, ka treneris ir nepiekāpīgs paviršas attieksmes priekšā – Tedim vajadzētu palikt. Nolans ir īstais cilvēks, kas šai paaudzei, kas acīmredzot, vēl tikai briest un tausta savu klātbūtni pie izlases karoga, spēj tieši ar pirkstu acī norādīt uz vērtībām, kuras izceļ jebkuru darbu. Vai tas hokejs vai sētnieks... Ja lielai daļai no mūsu puikiem viņu vecāki un pirmie, otrie vai n-tie treneri to nav spējuši pasniegt vai iemācīt, jo noteiktā laika posmā hokejs bija pāri visam, kas kopumā nav nekas nosodāms, tas nenozīmē, ka Nolana kulaks vai ideoloģiskā pote tagad nāk par vēlu. Nē, tā ir tieši laikā! Desmitniekā...
Bet tie, kas to negrib pieņemt – lai nespēlē!

P.S. Virsraksts ir aicinošs...

     [+] [-]

, 2012-05-17 16:58, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Labākais pierādijums tam, ka par Znaru klubā lielākā daļa stāv un krīt, manuprāt, ir šogad izcīnītais Gagarina kauss! Vai varbūt,Tavuprāt, komanda var gūt kādus panākumus, ja spēlētāji liek "mīksto" uz treneri un neņem viņu pierē?
Znaroka galvenā nelaime ir tautība! Ja viņš būtu latvietis mēs viņam slavas odas rakstītu, bet viņš ir krievs ar visām no tā izrietošām sekām!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-17 17:38, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Labākais pierādijums tam, ka par Znaru klubā lielākā daļa stāv un krīt, manuprāt, ir šogad izcīnītais Gagarina kauss! Vai varbūt,Tavuprāt, komanda var gūt kādus panākumus, ja spēlētāji liek "mīksto" uz treneri un neņem viņu pierē?
Es jau neteicu, ka spēlētāji nepilda Znaroka rīkojumus.
Runa bija par ko citu.
Man darbā arī jadara tas ko priekšnieks liek, bet vai es viņu cienu? Tas ir neatbildēts jautājums.

     [+] [-]

, 2012-05-17 18:00, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau neteicu, ka spēlētāji nepilda Znaroka rīkojumus.
Runa bija par ko citu.
Man darbā arī jadara tas ko priekšnieks liek, bet vai es viņu cienu? Tas ir neatbildēts jautājums.
Nabadziņš! Kā Tev neiet! Bet, ja nezināji Tev ir iespēja meklēt arī citu darbu un labāku priekšnieku! To pašu var teikt par spēlētājiem kluba sakarā! Spēlētāji zin kur (kādā klubā) viņi spelē un zin kas ir viņu treneris pat, ja treneris kādam var nepatikt vai ir pārāk prasīgs! Tātad varam secināt, ka visi spēlētāji, kas bija Znara rīcībā arī pieņēma viņa "spēles noteikumus"! Tie kas ar Znaroku nevarēja sastrādāties jau ir prom no MD! Cita lieta ir dažas "princeses" no LV izlases, kas redz iepriekšējos pleyofos mazliet dabuja ciest no Znaroka mentiem, jo nesaprata, ka izlase ir izlase, bet klubs ir klubs un tur nekādu draugu vai čomu nav! Interesanti būs paskatīties nākamo sezonu, kad piem. tāds Miķelis spēlēs Loko, bet viņa bračkas RD! Ja piem. Ješka vai Krišs ieliks jaunāko bračku bortā, tad ko? Miķelim būs iemels apvainoties un uz izlasi nebraukt? Jo redz "bračkas - cūkas" pret viņu būs spēlējuši asi? To pašu var teikt par Janku Spruktu! Ja piem. nākamsezon tāds Karsums šo ieliks bortā tā smagāk vai tas būs iemesls Jankam "uzmest lūpu" uz Karsiku un nebraukt uz izlasi?

     [+] [-]

, 2012-05-17 18:06, pirms 12 gadiem
p.s. mūsu puikiem ir jāsaprot, ka klubu cīņās, pleyofos radu, draugu un čomu nav! Ir tikai komandas biedri un pretinieki un katrs grib uzvarēt un priekš tā dara visu nežēlojot ne sevi, ne pretiniekus!

     [+] [-]

, 2012-05-17 19:10, pirms 12 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Lai kau tko tādu apgalvotu ir jabūt spēcīgiem pierādijumiem, ka arī klubos spēlētāji par Znaroku stāv un krīt. Arī klubā pie Znaroka spēlē dažādi cilvēki ar dažādiem raksturiem.
kādi vēl pierādījumi ?! ir lietas kuras ir aksiomas, tikai viņas ir iekodētas un dažiem tas kods ir pa smagu ...pat dažiem žurnālistiem lācis uz auss uzkāpis un sirgst ar daltonismu...viņi neko ne redz, ne dzird, (un tik bļauj - dodiet man pierādījumus) ... jo dzīvo savā kastītē, un viņiem tur ir labi...

starp citu Dinamo M mīkstmiešu nav, tāpēc tur visi točna stāv un krīt par Znaroku un pierādījumus nevienam nevajag...

...ja kas - kad 1968.g. uz Dinamo R atnāca V.Tihonovs arī bija daudzi neapmierinātie - tāpēc, ka nebija pieraduši pie tāda režīma....

     [+] [-]

, 2012-05-17 19:16, pirms 12 gadiem
Handry rakstīja: Znaroka galvenā nelaime ir tautība! Ja viņš būtu latvietis mēs viņam slavas odas rakstītu, bet viņš ir krievs ar visām no tā izrietošām sekām!
vecīt, ne jau Znarokam ir nelaime, bet gan mums - proti, ka mēs nēesam krievi, bet - latvieši ....starp citu - arī ar visām izrietošām sekām ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-17 23:57, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Tak neviens nepatiks visiem Es no mūsējiem nekādus pukstus nebiju manījis. Protams bija Saulieša variants, pieņemu ka Sprukta nogurumam viens no faktoriem varētu būt treneris, gan vēl kāds. Principā par kritēriju ņēmu intervijas kaimiņpresē, pat bijušie diezgan atzinīgi izteikušies. Antoņeko kad netika MVD gan nolika Znaru. Bet ja Armands, saka ka bija pukstēšana, tad pieņemam ka bija. Pēc šī čempja liekas ka mūsu balerīnām neviens nebūs gana labs.
Redzi... pukstētājos ieklausās tikai tad, kad rezultāta nav. Ja rezultāts ir... pukstētāji apklust, jo medaļas viņiem pašiem kaunu nedara.

Izlasē ir cita lieta... nebija konkurences un pukstētāji varēja uz laukuma mierīgi neizpildīt to, ko Znaroks spieda laukā... cita jau nav, ko vietā paņemt. Klubā: "Neizpildi? Nākamais!"

     [+] [-]

, 2012-05-17 23:59, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Nabadziņš! Kā Tev neiet! Bet, ja nezināji Tev ir iespēja meklēt arī citu darbu un labāku priekšnieku! To pašu var teikt par spēlētājiem kluba sakarā! Spēlētāji zin kur (kādā klubā) viņi spelē un zin kas ir viņu treneris pat, ja treneris kādam var nepatikt vai ir pārāk prasīgs! Tātad varam secināt, ka visi spēlētāji, kas bija Znara rīcībā arī pieņēma viņa "spēles noteikumus"! Tie kas ar Znaroku nevarēja sastrādāties jau ir prom no MD! Cita lieta ir dažas "princeses" no LV izlases, kas redz iepriekšējos pleyofos mazliet dabuja ciest no Znaroka mentiem, jo nesaprata, ka izlase ir izlase, bet klubs ir klubs un tur nekādu draugu vai čomu nav! Interesanti būs paskatīties nākamo sezonu, kad piem. tāds Miķelis spēlēs Loko, bet viņa bračkas RD! Ja piem. Ješka vai Krišs ieliks jaunāko bračku bortā, tad ko? Miķelim būs iemels apvainoties un uz izlasi nebraukt? Jo redz "bračkas - cūkas" pret viņu būs spēlējuši asi? To pašu var teikt par Janku Spruktu! Ja piem. nākamsezon tāds Karsums šo ieliks bortā tā smagāk vai tas būs iemesls Jankam "uzmest lūpu" uz Karsiku un nebraukt uz izlasi?
Piedod, ka Tavu tekstu savādāk pateicu... vienkārši šo komentāru vēl nebiju izlasījis.

  +6 [+] [-]

, 2012-05-18 00:08, pirms 12 gadiem
huy rakstīja: Nu tagad ir tādi kā abu iekārtu surogāti - ja ņem pa stingo tad apbižojas, uzmet lūpu par to kā tiek mocīti. Bet demokrātījā ne katram ir raksturs būt profesionālim
Te daļēji piekrītu. Daļēji tikai tādēļ.. jo spēlētāju ir daudz un ar "dažādām galvām"! Piemēram daudzu peltais Laviņš, lai arī kā, izlasē spēlē un izpilda visu, ko spēj. Līdzjutēji "noliek", bet viņš tāpat spēlē no sirds. Izlasē iespējams netiks, bet viņš paziņo presē, ka ja nebūs vajadzīgs, tātad kāds būs tomēr bijis labāks par viņu un nebūt negrasās apvainoties.

Tāds ir Laviņš, piemēram. Kamēr Ozoliņš jau n gadus nespēlē par karogu.

     [+] [-]

, 2012-05-18 00:38, pirms 12 gadiem
Yurchix rakstīja: Te daļēji piekrītu. Daļēji tikai tādēļ.. jo spēlētāju ir daudz un ar "dažādām galvām"! Piemēram daudzu peltais Laviņš, lai arī kā, izlasē spēlē un izpilda visu, ko spēj. Līdzjutēji "noliek", bet viņš tāpat spēlē no sirds. Izlasē iespējams netiks, bet viņš paziņo presē, ka ja nebūs vajadzīgs, tātad kāds būs tomēr bijis labāks par viņu un nebūt negrasās apvainoties.

Tāds ir Laviņš, piemēram. Kamēr Ozoliņš jau n gadus nespēlē par karogu.
Es to nebiju domajis par visiem, man ari šādas visparināšanas netīk

  +1 [+] [-]

, 2012-05-18 11:59, pirms 12 gadiem
Principā jau bija cerības,ka nospēlēsim labāk tieši spēles ar Norvēģiju un Dāniju,pārējās spēles bija labas,sevišķi čempionāta sākums.Laikam jau tāpēc tā vilšanās tik liela,sevišķi pēc spēles ar Dāniju.Bet tieši 1. un 2 .maiņas nespēja realizēt vairākumus un vēl savārīt ziepes aizsardzībā neļāva sasniegt labāku rezultātu-labi,ka Daugaviņš pats atzina,ka spēli ar čehiem viņš noraka mazākumā skrienot uzbrukumā un pazaudējot ripu pie rezultāta 1:1.Laikam jau treneriem vajadzēja ātrāk sākt mainīt virknējumus,jo bija redzamd,ka neiet ne Spruktam,ne Miķelim,ne Daugaviņam,ne Cipulim un žēl,ka fiziski nevilka līdz beigām arī Širokovs.Un Dinamo treneri neko labu izlasei nedeva!Varbūt pat otrādi.Jo maiņas kopā lika Ābols.

     [+] [-]

, 2012-05-21 21:08, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: sevišķi smieklīgi lasīt šādu komentāru no pilsoņa, kura avatarā ir 'VEF'...
Sevišķi smieklīgi vērtēt kādu pēc ''avatara''.? ;D

  +1 [+] [-]

, 2012-05-22 17:47, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: NOlans vienalga ir pārāks
Paldies Pučem par labo runu
Nekad neesmu salīdzinājis Znaroku un Nolanu kā trenerus!Kuŗš labāks? Viņi ir diezgan atšķirīgi, bet vienu gan nevar noliegt un proti, abi ir personības!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-25 16:07, pirms 12 gadiem
rolex rakstīja: Atļaušos papildināt Tevis rakstīto.Savickis aizliedza RD spēlētājiem sniegt videointervijas.Nepārprotami norādot ar kuru žurnālistu nedrīkst kontaktēties RD spēlētāji un personāls.Cik saprotu arī Kira ir sakārtojis lietas tā ,ka Armands tiek turēts šāviena attālumā no izlases.Pučes pretreakcija ir kritizēt visu un visus(pelnīti,nepelnīti nav svarīgi).Bet tas viss tik un tā mums netraucē viņu uzskatīt par vis objektīvāko un zinošāko hokeja ekspertu. Vai ne?
starp citu, nē))

     [+] [-]

, 2012-05-25 16:14, pirms 12 gadiem
Viktorovičs rakstīja: Vai kāds vēl atceras PSRS izlases uzvaru kaldinātāja - Tihonova piegājienu izlasei ??? Uz lidostu soļoja ierindā, čempionāta valstī - ierindā, nekādu interviju, slēgtie treniņi, laukums - kazarma ( viesnīca ) - laukums. PSRS pilsoņiem, audzinātiem kazarmās, tas bija dabīgi kā elpot. Acīmredzot - PSRS gēns vēl joprojām sēž mūsu bāleliņos, jo viņi, apreibuši no brīvības, vienkārši nav spējīgi ievērot pašdisciplīnu !!! Acīmredzot vajag vagaru ar pātagu, kas stimulētu pašatdevi un spēlētgribu. Savickis, kā jau čekists to ir sapratis, Znaroks pats tā tika audzināts, Nolanam saprast to nav lemts. Tas pats ir arī basketbolā.
nepareizs ir pamatpieņēmums, ka citiem jau nu tādu problēmu nav... Kanādiešiem arī šajā čempī bija un noteikti ne tikai viņiem un ne tikai hokejā

     [+] [-]

, 2012-05-27 01:42, pirms 12 gadiem
Manuprāt, visa vaina ir spēlētājos - viņu neprofesionālajā attieksmē.
Ja ņemam Zanroku - Armands labi aprakstīja spēlētāju attieksmi pret viņu. Un, vai tas ir pareizi, ja sportists, nespējot izpildīt to, ko treneris prasa, sāk sūdzēties, ka vinš ir slikts treneris?
Profesionāls sportists vienmēr klausīs treneri, darīs to, ko treneris saka, nevis to, ko pats uzskata par pareizu, jo tapēc arī ir treneris, lai domātu, bet spēlētājs, lai spēlētu! Tiklīdz spēlētāji sāk spēlēt no trenera norādījumiem atšķirīgu spēli, rezultāts izpaliek (pie nosacījuma, ka treneris ir labs)
Latvieši Znaroku neklausīja, uzskatot, ka vinam ir nepareiza domāšana, nepareiza attieksme, ka viņš nav labs treneris un vispār viņš ir krievs. Līdz ar to arī nebija rezultāta, jo spēlētāji neuzticējās Znarokam!
Pretēji - Dynamo Znaroku cienīja, spēlēja tā kā viņš viņiem lika, nevis kā pašiem likās pareizi - lūk arī rezultāts!Tāpat arī ar MVD bija.
Ja spēlētājs sāk uzskatīt, ka viņš ir gudrāks un labāks par trenesi, tad nav ko spēlēt šāda trenera vadība, jāiet prom no komandas vai pašam jākļūst par treneri, nevis ar pretēju spēli trenera teiktajam bojāt komandas sniegumu!