Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Esam liekuļi! Esam...

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Esam liekuļi! Esam...
Mirastija izrādi arēnā noskatījās 9510 skatītāju.

Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Pēc svētdienas spēles ar "Vitjaz" man liekas, ka gandrīz visa Latvija dzīvo klosterī. Mirastijs un Nazarovs kropļi! Visu "Vitjaz" vajag patriekt no KHL. Rīgā beidzot vajag policistu, kurš šādus atsaldeņus noliek pie vietas. Un tamlīdzīgā vīzē. Starp komentāriem ir arī pa sakarīgam priekšlikumam, taču lielākā daļa kā zirgi ar klapēm iet vienā virzienā. Kā jau klosterī pienākas.

Taču stastitika parāda to, ka lielai daļai tautas, kas iet uz hokeju, šāds Mirastija, Jablonska vai Brenana cirks ir vajadzīgs. Nav iespējams noteikt, cik starp 9510 svētdienas mača apmeklētājiem gāja skatīties "cirku" un cik gribēja redzēt hokeju. Taču izsmalcinātā un hokeju izprotošā Latvijas publika sezonas apmeklētības rekordu sasniedza nevis spēlē ar Pēterburgas SKA, Gagarina kausa ieguvēju Salavat Julajev vai Znaroka trenēto Maskavas Dinamo, bet ar visas līgas otro vājāko komandu Vitjaz...

Dažs argumentē, ka pēc trim zaudējumiem bijusi cerība, ka beidzot uzvarēs, dažs saka, ka rekords tāpēc, ka gada pēdējā spēle. Tiek meklēti vēl dažādi argumenti, kāpēc Rīgā Vitjaz bijis tik mīļš.

Ja gribam redzēt uzvaras, tad loģiski būtu, ka pēc 5:3 pret CSKA sezonas pirmajā spēlē uz maču ar Minsku atnāktu, ja ne tikpat daudz, tad vairāk par 5650 skatītājiem noteikti.
Ja kādam nozīmīga punkti un spēles kvalitāte, tad uz 31. oktobra spēli ar Jugra arī vajadzēja būt vairāk skatītajiem. Jo pirms tam Dinamo taču skaisti cīnījās Popradā (5:3) un Maskavā nolika uz lāpstiņām Znaroku (5:2). Bet uz SJ spēli Rīgā vajadzēja būt pārpildītām tribīnēm. Ja runājam par hokeju, punktiem un uzvarām. Jo Dinamo no izbraukuma atveda 11 punktus no 15 iespējamiem, plus pirms tam bija vēl uzvaras Rīgā pret SKA un Spartak, kopā 16 punkti no 21.

Septembris

19.pirmdienaCSKA9300
21.trešdienaMinska5650
26.pirmdienaLev5220
28.trešdienaDinamo.M6550

Oktobris

12.trešdienaLev6250
14.piektdienaAuto8110
16.svētdienaBaris8250
18.otrdienaTraktor6950
31.pirmdienaJugra6350

Novembris

2.trešdienaMagņitka2400
4.piektdienaAvangard9510
6.svētdienaSeverstaļ6680
16.trešdienaSKA7550
20.svētdienaSpartak9250

Decembris

5.pimdienaSJ7490
7.trešdienaAK Bars7520
9.piektdienaŅeftehimik8120
11.svētdienaVijaz9510

Negribu jūs apgrūtināt ar skaitļu virtenēm, taču, kā jums liekas, kāpēc Omskā šoruden tikai uz trim spēlēm tribīnēs bijis maksimālais skatītāju skaits (10 318). Par divām - SJ un Traktor man tā kā viss būtu skaidrs, viens ir čempions, otrs līderis Austrumos, bet trešais klubs, protams, ir Vitjaz. Sezonas astotā spēle, Avangard tobrīd 14 punkti no 24, Omskā jau bijis Sibirj (10 300), Severstaļ (7035) un Spartak (8739), bet lieko biļetīti nevar dabūt uz Vitjaz.

Labi, ņemsim pilsētu, kas mums tuvāk. Minskas Dinamo. No 15 spēlēm Minskā halle (15 000) bijusi pārpildīta sešos mačos. Un, protams, arī spēlē ar Vitjaz. Avangard, Atlant, Sibirj un pat Austrumu līderis Amur Minskā nav tik pieprasīts kā Vitjaz.

Ja nenotiks nekas ārkārētējs, gan jau Dinamo arī nākamgad spēlēs KHL. Droši vien tur būs arī Vitjaz. Droši vien viņiem būs arī kaušļu brigāde. Tad, lūk! Ja jums, sirdsšķīstie tautieši, ir pretīgs Vitjaz hokejs, tad ignorējam to! Neejam neviens uz tādu cirku!

Bet, ja ejam, tad beidzam dzīvot liekulīgi. Tāpat kā Eirovīzijas un citu zemās kultūras reizēs. Kad neviens it kā TV neskatāmies, bet beigu beigās visi tomēr esam šo zemo kultūru baudījuši.

P. S. Ja kādam tas interesē, tad rakstu par hokeju, bet boksu, cīņas, K1, sieviešu boksa vai svarcelšanas sacensības neapmeklēju. Mani tās neinteresē.

1 2 62 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2011-12-14 15:00, pirms 13 gadiem
Piekriitu

 +35 [+] [-]

, 2011-12-14 15:08, pirms 13 gadiem
Matuļa kungs. Ar kādām tiesībām Jūs apgalvojat, ka tiek kas teica, ka viņiem riebjas Vitjaz rīcība, tad viņi ir liekuļi?
Vai tas, ka citiem ir savādākas domas nekā Jums uzreiz nozīmē, ka cilvēki ir liekuļi?
Manuprāt katram ir tiesības uz viedokli un šis Jūsu viedoklis nav obligāti jāievieto maksas sadaļā. Šajā sadaļa ir daudz interesantākas lietas ko lasīt.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-14 15:12, pirms 13 gadiem
Daļēji varu piekrist! Es gan skatījos TV, bet ja godīgi sāk jau tas Vitjaz palikt neinteresants! Nu uz beigām arī es sāku domāt, redz kā, bez Jablonska un Brenana Vitjaz tīri sakarīgi arī spēlēt prot un vaitanu uz beigām kādu stulbību nesastrādās! Neprot šī komanda zaudēt, paskaties kā Znaroka Dinamo nospēlēja, bija iespēja aizķert punktus, un finālā minūtes bija mazāk kā Dinamo!

  -2 [+] [-]

, 2011-12-14 15:12, pirms 13 gadiem
To skatās tikai tādēļ ka Vityaz ir tik nožēlojami un visi par viņiem grib ieņirg... Diezvai tu atradīsi daudz tādus kuri bez Vityaz atsaldētajiem pamuļķiem vevarēs iztikt!

  +8 [+] [-]

, 2011-12-14 15:15, pirms 13 gadiem
ari viduslaikos raganu medibas piedalijas visi ciema iedzivotaji.
Tas, ka ragana bija slikta un ciema melna avss nenozime, ka cilvekiem lidz ar to bija jazaude interese par vinu un raganu medibas bija japiedalas tikai bendem.
aziotaza bija liela un cilveku skaits, kas gribeja to redzet ari bija liels.
lidzigi ir ar Vitjaz, neviens vinu pieeju nesaprot un lama vinus, bet tas jau nenozime, ka tada gadijuma cilvekiem ir jasez majas un uz speli nevar iet lai neklutu par ''liekuliem''.
neredzu par ko te cepties, ta ir normala cilveka reakcija.
ja kads tev atnemtu sievu/draudzeni, tad jau tu ari to launo un slikto gribetu redzet seja.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-14 15:19, pirms 13 gadiem
Ja neskaita pirmo spēli mājās pret CSKA, tad vairāk par 8000 skatītājiem ir bijuši uz spēlēm, kas notiek piektdien vai svētdien, tas arī kaut ko rāda

  +5 [+] [-]

, 2011-12-14 15:19, pirms 13 gadiem
Matulis ar Puči sadalījuši lomas,viens uzliela to ,kas notiek ar Vitjaz,otrs to kritizē. Bet galvenais Vitjaz spēles tiek apspriestas ilgu laiku,būtībā komandai tā ir laba reklāma un patīk viņi ,vai nē ,bet populāri viņi ir.

     [+] [-]

, 2011-12-14 15:19, pirms 13 gadiem
Jāni - šis nav apmeklētības rekords. Šis ir rekorda atkātojums. Tik pat daudz cilvēku bija arī uz Tavā rakstā minētā Avangard spēli 4.novembrī. Man gan liekas, ka spēli ar Avangard apmeklēja 9615 skatītāji, bet pieņemu, ka Tavs avots par skatītāju skaitu koriģēts.

 +11 [+] [-]

, 2011-12-14 15:22, pirms 13 gadiem
Matulis pats kaa liekulis atspeeries te aizstaav savu teoriju shkjiram prom to lapu, ko kult tos vecos meeslus? labaak buutu uzrakstiijis kaa Lavinjam iet? kaa operaacija? aizbraucis nointerveejis, vismaz pazvaniijis gaidam ko interesantaaku

  +3 [+] [-]

, 2011-12-14 15:22, pirms 13 gadiem
Turklāt ejot uz cirku es nemaz negaidu hokeju. Un kopumā kas tur slikts atslodzei aiziet arī kādreiz uz ledus cirku. Un vēl, vismaz spēlē pret saldētajiem ir cerības ka mūsējie uzvarēs un iemetīs tā pavairāk.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-14 15:25, pirms 13 gadiem
Cirku gāja skatīties vismaz 95% arī es gāju uz spēli, lai redzētu rubaku, nevis hokeju! Un Domāju, ka to pašu darīja 95% apmeklētāji!!!

  +4 [+] [-]

, 2011-12-14 15:25, pirms 13 gadiem
Daļa taisnības jau varbūt arī ir. Noteikti cilvēki skatās dēļ šādiem iemesliem: "Kā nez būs šoreiz", daļu interesē kā Dinamo nospēlēs pret Vtijaz spēlē tieši bez dikvalificētajiem pretinieku kaušliem, daļa vienkārši cenšas redzēt visas Dinamo spēles un gan jau vēl kaudze ar iemesliem. Kas attiecas uz apmeklējumu - minētā statistika parāda, ka nevienu mēnesi nav vairāk kā divas "apmeklētās" spēles - pārējās +/-, bet zemākā līmenī. Tas nozīmē, ka cilvēkiem nav tik daudz tās naudiņas, lai ietu uz visām spēlēm. Un hokejs tāpat kā jebkura parādība un izklaide ir jāvērtē citu parādību kontekstā. Tas arī viss.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-14 15:27, pirms 13 gadiem
Matulis un Puče tagad spēlē lomu spēli - sliktais policists un labais policists! Tapēc, lai mums būtu ko "cepties"!

     [+] [-]

, 2011-12-14 15:28, pirms 13 gadiem
Kādu dziesmu Matulis rakstītu, ja kādu no mūsu rezultatīvajiem puikiem savainotu tā, ka jāizlaiž nevien pāris spēles, bet varbūt, ka, pieņemsim ļaunāko gadījumu - jābeidz karjera (jo Vitjazi ir atsaldēti. Nav jābūt ārstam, lai uzstādītu tādu diagnozi - tas nolasāms no spēles)?
Skatītāju skaitu ietekmē vairāki faktori - diena, kad notiek spēle, cik zvaigžņoti ir pretinieki (forši taču paskatīties, kā spēlē mūsu puiki citu komandu kreklos). Kāpēc Krievijā iet uz Vitjazu spēlēm? Paskatoties kādi sižeti ir Krievu kriminālraidījumos, nav brīnums. Personīgi man tādi raidījumi liekas pretīgi un uzskatu, ka ir nožēlojami tādus iekļaut televīzijas programmās, kuru mērķauditorija ir latviešu skatītāji. Bet ja jau Krievijā taisa tādus raidījumus, tātad ir interese un viņi labprāt ko tādu vēlas redzēt uz ledus laukuma.
Viss atkarīgs no skatītāju un spēlētāju inteliģences līmeņa. Manuprāt, mūsu puiki ir saprātīgi, kuri spēlē gan pēc rakstītiem, gan nerakstītiem noteikumiem. Un mūsu līdzjutēji, cerams, ja tādi nav bijuši, tad 3.5 gadu laikā ir kaut ko iemācījušies.

P.S. Skatītāji arēnā nepriecājās par to, ka ir kautiņš, bet gan, ka mūsu puiki, ja ir tāda vajadzība, sevi var lieliski aizstāvēt.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-14 15:32, pirms 13 gadiem
Piekrītu, ka interese par spēlēm pret Vitjaz ir liela, un tā tāda ir dēļ Vitjaza kaušļiem, bet es nekādīgi nevaru saprast, kā tas norāda uz liekulību??!!!
Jankam, savu skaisto jaunības gadu laikos, sevis noniecināšas gēns ir iestrādāts diezgan spēcīgi

  +2 [+] [-]

, 2011-12-14 15:33, pirms 13 gadiem
Pats interesantākais, ka arī mūsu žurnālistiem ir par ko rakstīt (zinot, ka šie raksti par Vitjaz spēli obligāti piesaistīs publiku, jo vienaldzīgo nav) jau cik dienu garumā. Bet lai jau tauta cepās.

     [+] [-]

, 2011-12-14 15:34, pirms 13 gadiem
Tāda nu tauta mēs esam, lamāja visus, bet tomēr redzēt tos "atsaldētos" arī gribam visi, tikai ar vienu atkāpi, mēs viņiem sadodam pa galvu. Nedomāju ka visi ietu skatīties kā sit mūsējus, visiem pret šo komandu ir naids, gribējās to izrādīt dzīvē, pateikt ko domājam par tiem un uzvarēt viņus visos spēles aspektos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-14 15:36, pirms 13 gadiem
BB77 rakstīja: Matuļa kungs. Ar kādām tiesībām Jūs apgalvojat, ka tiek kas teica, ka viņiem riebjas Vitjaz rīcība, tad viņi ir liekuļi?
Vai tas, ka citiem ir savādākas domas nekā Jums uzreiz nozīmē, ka cilvēki ir liekuļi?
Manuprāt katram ir tiesības uz viedokli un šis Jūsu viedoklis nav obligāti jāievieto maksas sadaļā. Šajā sadaļa ir daudz interesantākas lietas ko lasīt.
ko tad Tu tik ārkārtīgi jūtīgi uztver šo tematu?

Es piemēram vienmēr esmu pastāvējis pret rupjībām hokejā un pret traumām utml, bet man kautiņi patīk, pat mana sieva skatījās pēdējās sekundes... bet tā ideja ir tāda, ka ne jau es skatījos, lai gūtu kādu baudījumu, bet gan gaidīju - kurš tad šoreiz, kā, cik smieklīgi izskatīsies Vitjaz utml... asinis var sagaidīt Kļičko cīņās, kuras ir diezgan regulāri - man ar to pietiek! bet hokejā - vajag DR policistu un viss...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-14 15:38, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Gribētos redzēt kā Matulis ar Armandu izkaujas!
Kāpēc viņiem jākaujas? Katrs uzrakstīja savu viedokli. Cilā tēmu, kamēr "kartupelis karsts" un cilvēkiem interesants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-14 15:59, pirms 13 gadiem
...jūtu Tavā tekstā, Jāni, izmisumu .....tik daudz liekuļu un neviens Tev nepiebiedrojās...

  -1 [+] [-]

, 2011-12-14 16:01, pirms 13 gadiem
Pats sakarīgākais teksts no JM, kopš PSRS sabrukuma

  -4 [+] [-]

, 2011-12-14 16:03, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: ...jūtu Tavā tekstā, Jāni, izmisumu .....tik daudz liekuļu un neviens Tev nepiebiedrojās...
Bet viņam ir taisnība, lai arī kā kādam bariņam ļaužu tas nepatiktu.
Liekulība ir viena no tām lietām dzīvē ko cilvēks nekad nespēj godīgi atzīt. Tāpat kā to, ka ar viņu manipulē. Tas notiek salīdzinoši retos gadijumos.

  +5 [+] [-]

, 2011-12-14 16:10, pirms 13 gadiem
Matulis šauj pār strīpu. Liekul**** tāds.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-14 16:11, pirms 13 gadiem
Es arī skatos ar interesi uz kautiņiem, kad tas notiek normālā veidā, bet tad kad kāds atsaldētais sāk slidināties pa laukumu ar domu kādu satraumēt, tad man jau tas paliek nožēlojami un es skatos uz laukumu tikai ar cerību, lai kādu no mūsējiem nenotraumē.
.............. rakstīja: ko tad Tu tik ārkārtīgi jūtīgi uztver šo tematu?

Es piemēram vienmēr esmu pastāvējis pret rupjībām hokejā un pret traumām utml, bet man kautiņi patīk, pat mana sieva skatījās pēdējās sekundes... bet tā ideja ir tāda, ka ne jau es skatījos, lai gūtu kādu baudījumu, bet gan gaidīju - kurš tad šoreiz, kā, cik smieklīgi izskatīsies Vitjaz utml... asinis var sagaidīt Kļičko cīņās, kuras ir diezgan regulāri - man ar to pietiek! bet hokejā - vajag DR policistu un viss...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-14 16:13, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet viņam ir taisnība, lai arī kā kādam bariņam ļaužu tas nepatiktu.
Liekulība ir viena no tām lietām dzīvē ko cilvēks nekad nespēj godīgi atzīt. Tāpat kā to, ka ar viņu manipulē. Tas notiek salīdzinoši retos gadijumos.
...ja runa iet par liekulību vispār, tad es Tev piekrītu, bet - ja par konkrēto gadījumu, tad....iesaku uzmanīgāk palasīt dažus komentārus, kuri oponē Matulim - ja gribēsi, tad atradīsi labus domu graudus
....lieta tāda, ka Matulis spriež pārāk primitīvi un demagoģiski...

  +3 [+] [-]

, 2011-12-14 16:22, pirms 13 gadiem
Matuļa kungam būs jāuzsauc laikam jaunas nefiltrētais Tērvetnieks.

     [+] [-]

, 2011-12-14 16:26, pirms 13 gadiem
Zinu 5 cilveekus kuri negaaja uz vitjaz speeli, jo saviem beerniem raadiit taadu uzvediibu vienkaarshi nav labas audzinaashanas tonis.....
un vispaar kautinus man skiet ka labaak var redzeet tellukaa... ar atkaartojumiem utt.....

     [+] [-]

, 2011-12-14 16:34, pirms 13 gadiem
man speles ar Vitjaz uzsit asinis , jo tas ir kkas neierasts uz parejo spelu fona. tas ka izvicina dures ari piederas pie hokeja , protams visam ir savas robežas

  +3 [+] [-]

, 2011-12-14 16:34, pirms 13 gadiem
Būtu daudz ko teikt, bet nav vēlēšanās tērēt laiku, tāpēc, īsi.
Interese par ko ārpus ikdienā pieņemtajām normām esošu nepadara to par vēlamu.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-14 16:45, pirms 13 gadiem
Namejs arī Jāni nozombējis, abi divi mēģina savu patiesību pierādīt..

divi pēdējie taisnības cīnītāji, visi pārējie ieskaitot Puči liekuļi...

Namejs jau kā īsts virtuālais Vitjaz spēlētājs, tikai ledus arēnas vietā virtuālā vide, tagad skraida pa laukumu un mēģina kādu noķert un pārmācīt....

  +1 [+] [-]

, 2011-12-14 16:46, pirms 13 gadiem
Es arī gribēju braukt uz "Vitjaz" spēli, bet iemesls bija pavisam cits. Man vienkārši patīk kā spēlē Aņisins jau no "Sibir" laikiem.

  +3 [+] [-]

, 2011-12-14 16:48, pirms 13 gadiem
Es apmeklēju visas spēles, šī nebija izņēmums, bet atšķirībā no liekuļa Matuļa, es cerēju uz uzvaru, nevis uz kautiņu!
Slēpts komentārs: Aarnys
1 2 62 komentāri