Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Esam liekuļi! Esam...

Jānis Matulis
Jānis Matulis

Esam liekuļi! Esam...
Mirastija izrādi arēnā noskatījās 9510 skatītāju.

Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Pēc svētdienas spēles ar "Vitjaz" man liekas, ka gandrīz visa Latvija dzīvo klosterī. Mirastijs un Nazarovs kropļi! Visu "Vitjaz" vajag patriekt no KHL. Rīgā beidzot vajag policistu, kurš šādus atsaldeņus noliek pie vietas. Un tamlīdzīgā vīzē. Starp komentāriem ir arī pa sakarīgam priekšlikumam, taču lielākā daļa kā zirgi ar klapēm iet vienā virzienā. Kā jau klosterī pienākas.

Taču stastitika parāda to, ka lielai daļai tautas, kas iet uz hokeju, šāds Mirastija, Jablonska vai Brenana cirks ir vajadzīgs. Nav iespējams noteikt, cik starp 9510 svētdienas mača apmeklētājiem gāja skatīties "cirku" un cik gribēja redzēt hokeju. Taču izsmalcinātā un hokeju izprotošā Latvijas publika sezonas apmeklētības rekordu sasniedza nevis spēlē ar Pēterburgas SKA, Gagarina kausa ieguvēju Salavat Julajev vai Znaroka trenēto Maskavas Dinamo, bet ar visas līgas otro vājāko komandu Vitjaz...

Dažs argumentē, ka pēc trim zaudējumiem bijusi cerība, ka beidzot uzvarēs, dažs saka, ka rekords tāpēc, ka gada pēdējā spēle. Tiek meklēti vēl dažādi argumenti, kāpēc Rīgā Vitjaz bijis tik mīļš.

Ja gribam redzēt uzvaras, tad loģiski būtu, ka pēc 5:3 pret CSKA sezonas pirmajā spēlē uz maču ar Minsku atnāktu, ja ne tikpat daudz, tad vairāk par 5650 skatītājiem noteikti.
Ja kādam nozīmīga punkti un spēles kvalitāte, tad uz 31. oktobra spēli ar Jugra arī vajadzēja būt vairāk skatītajiem. Jo pirms tam Dinamo taču skaisti cīnījās Popradā (5:3) un Maskavā nolika uz lāpstiņām Znaroku (5:2). Bet uz SJ spēli Rīgā vajadzēja būt pārpildītām tribīnēm. Ja runājam par hokeju, punktiem un uzvarām. Jo Dinamo no izbraukuma atveda 11 punktus no 15 iespējamiem, plus pirms tam bija vēl uzvaras Rīgā pret SKA un Spartak, kopā 16 punkti no 21.

Septembris

19.pirmdienaCSKA9300
21.trešdienaMinska5650
26.pirmdienaLev5220
28.trešdienaDinamo.M6550

Oktobris

12.trešdienaLev6250
14.piektdienaAuto8110
16.svētdienaBaris8250
18.otrdienaTraktor6950
31.pirmdienaJugra6350

Novembris

2.trešdienaMagņitka2400
4.piektdienaAvangard9510
6.svētdienaSeverstaļ6680
16.trešdienaSKA7550
20.svētdienaSpartak9250

Decembris

5.pimdienaSJ7490
7.trešdienaAK Bars7520
9.piektdienaŅeftehimik8120
11.svētdienaVijaz9510

Negribu jūs apgrūtināt ar skaitļu virtenēm, taču, kā jums liekas, kāpēc Omskā šoruden tikai uz trim spēlēm tribīnēs bijis maksimālais skatītāju skaits (10 318). Par divām - SJ un Traktor man tā kā viss būtu skaidrs, viens ir čempions, otrs līderis Austrumos, bet trešais klubs, protams, ir Vitjaz. Sezonas astotā spēle, Avangard tobrīd 14 punkti no 24, Omskā jau bijis Sibirj (10 300), Severstaļ (7035) un Spartak (8739), bet lieko biļetīti nevar dabūt uz Vitjaz.

Labi, ņemsim pilsētu, kas mums tuvāk. Minskas Dinamo. No 15 spēlēm Minskā halle (15 000) bijusi pārpildīta sešos mačos. Un, protams, arī spēlē ar Vitjaz. Avangard, Atlant, Sibirj un pat Austrumu līderis Amur Minskā nav tik pieprasīts kā Vitjaz.

Ja nenotiks nekas ārkārētējs, gan jau Dinamo arī nākamgad spēlēs KHL. Droši vien tur būs arī Vitjaz. Droši vien viņiem būs arī kaušļu brigāde. Tad, lūk! Ja jums, sirdsšķīstie tautieši, ir pretīgs Vitjaz hokejs, tad ignorējam to! Neejam neviens uz tādu cirku!

Bet, ja ejam, tad beidzam dzīvot liekulīgi. Tāpat kā Eirovīzijas un citu zemās kultūras reizēs. Kad neviens it kā TV neskatāmies, bet beigu beigās visi tomēr esam šo zemo kultūru baudījuši.

P. S. Ja kādam tas interesē, tad rakstu par hokeju, bet boksu, cīņas, K1, sieviešu boksa vai svarcelšanas sacensības neapmeklēju. Mani tās neinteresē.

     [+] [-]

, 2011-12-14 16:49, pirms 13 gadiem
Pret Avangard bija tikpat skatītāju, pat bez Jāgra klātbūtnes, pret CSKA un Spartak arī tuvu tam rādītājam. Apšaubu vai pastāv kaut kāda korelācija starp apmeklētāju skaitu un Dinamo pretinieku Vitjaz. Tie tikai pliki skaitļi, bez jebkāda statistiska pamatojuma, katrs interpretē kā grib!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-12-14 16:55, pirms 13 gadiem
shumo rakstīja: Pret Avangard bija tikpat skatītāju, pat bez Jāgra klātbūtnes, pret CSKA un Spartak arī tuvu tam rādītājam. Apšaubu vai pastāv kaut kāda korelācija starp apmeklētāju skaitu un Dinamo pretinieku Vitjaz. Tie tikai pliki skaitļi, bez jebkāda statistiska pamatojuma, katrs interpretē kā grib!!!!!
To mēs nekad neuzzināsim, ja nu vienīgi notiek bīnums un Vitjaz nākam sezon spēlē bez kaušļiem un mums spēle ar iekrīt 7dien

  +1 [+] [-]

, 2011-12-14 17:13, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Liekulība ir viena no tām lietām dzīvē ko cilvēks nekad nespēj godīgi atzīt.
Un līdz ar to turpina liekuļot.

     [+] [-]

, 2011-12-14 17:44, pirms 13 gadiem
tapirs19 rakstīja: ...ja runa iet par liekulību vispār, tad es Tev piekrītu, bet - ja par konkrēto gadījumu, tad....iesaku uzmanīgāk palasīt dažus komentārus, kuri oponē Matulim - ja gribēsi, tad atradīsi labus domu graudus
....lieta tāda, ka Matulis spriež pārāk primitīvi un demagoģiski...
Varbūt pārāk primitīvi, bet viņš vismaz liek galdā reālus ciparus un faktus.

     [+] [-]

, 2011-12-14 17:44, pirms 13 gadiem
M9 rakstīja: Un līdz ar to turpina liekuļot.
Tieši tā.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-14 17:49, pirms 13 gadiem
Matulis murgo. esmu pret Vitjaz, bet varbut skatitaji speciali gaja uz sho speli, lai redzetu, ka musejie sadodpa seju. Lavins un Jecis normali kaavaas, faniem bija iespeja aiziet izladeties. tak forshi palamaties, paradit videjo, pauuinaat..... bet nejau tapec, ka tas nenormali kruti un visi iet tapec, ka grib redzet vitjaz cirku

  -1 [+] [-]

, 2011-12-14 18:10, pirms 13 gadiem
ĪSTIE sporta žurnālisti un fani šādas lietas neatbalsta! Izradās Matulim, ka tikai šoviņš.. asinis, traumas. Galvenais, ka pats sveiks un vesels, un ir par ko parunāt. Mīkstais..

     [+] [-]

, 2011-12-14 18:15, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt pārāk primitīvi, bet viņš vismaz liek galdā reālus ciparus un faktus.
Kaadus faktus Matulis paraadija? To, kaads apmekleejums bijis maajas speeleem? Un ko tas pieraada? To, ka 5ienas 7dienas maajas speeles ir visapmekleetaakaas. Taalaak?

  -1 [+] [-]

, 2011-12-14 18:19, pirms 13 gadiem
peksiic rakstīja: Kaadus faktus Matulis paraadija? To, kaads apmekleejums bijis maajas speeleem? Un ko tas pieraada? To, ka 5ienas 7dienas maajas speeles ir visapmekleetaakaas. Taalaak?
Es rakstu par to ka viņš piedāvā reālus ciparus, un nevis kāda no tā loģika.
Tas katram pašam pēc viņa saprašanas.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-14 18:31, pirms 13 gadiem
AUTOR!
Lielākā daļa gāja atbalstīt mūsējos grūtā un bīstamā spēlē zinot ka pretiniekos atsaldēti tipi. Gāja tāpēc lai cīnoties ar tiem būtu lielāks atbalsts un kopības sajūta mūsu hokejistiem ar tribīnēm. Kopā mēs nebaidamies ne no viena. Neviens no līdzjutējiem negāja skatīties kā atsaldētie sitīs mūsējos.
Padomā ko raksti! Tas nav normāli.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-14 18:43, pirms 13 gadiem
Ja nu kāds liekuļo,tad tas ir raksta autors.To, kādu iemeslu pēc tauta nāk uz spēlēm ar šo komandu ,Jānis ļoti labi saprot.Tas protams ir saistīts ar to idiotismu,kas notika spēles beigās,bet apgalvot ka tas ir tas ko līdzjutējs alkst redzēt katrā spēlē....... !?

     [+] [-]

, 2011-12-14 19:32, pirms 13 gadiem
Man tāda bezjēdzīga izkaušanās riebjas. Ja tas ir kādā spēles epizodē sakāpinātu emociju dēļ, tad ok, emocijas ir emocijas. Bet ja spēlētājs kāpj uz ledus nevis lai spēlētu hokeju, bet lai kautos, tad tas man nepatīk.

Man spēlē pret Vitjaz saista tāpēc, ka gribās redzēt to komandu zaudējot, jo tas, ko viņi dara neatbilst tīra sporta principiem. Tieši tāpēc arī ir ažiotāža ap Vitjaz spēlēm, kautiņus man tur galīgi negribas redzēt. Es ceru, ka lielākajai daļai skatītāju ir tāpat.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-14 19:47, pirms 13 gadiem
Matuli, te viss logjiski! pirmkart svetdienas spele un var atbraukt daudzi no talakam republikas vietam, brivdiena, kuraa neka cita nenotiek, Pedejaa no 4am majas spelem, pedeja gada spele, ceriba vismaz uz uzvaru nu un no Vitjaz protams, ka var daudz ko sagaidit, vairak ka no Baris uz kuru bija tik par 12% mazak. turklat sezonas sakuma nedavinaja biljetes skolam. Un manu draugu lokalaja totalizatora 1/2 prognozeja kautinjus. hokeju redzi katra macha kautinjus 2 reiz gadaa! Iespejams, ka pat pati Ligaa atbalsta Vitjaz, ja jau kapj apmekletiba, jo ipashi krievija krieviem kautinji patik.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-14 19:51, pirms 13 gadiem
Protams Vitjaz jau beigās palika smieklīgs. Bet spēli jau no rokām izlaida tiesneši, kas vispār nespēja kontrolēt spēles gaitu. Un ja pavisam godīgi daudz pretīgāk izskatijās kā mūsu muļļas (Sprukstiņš un arī uz soliņa leģionāri)) ļāva sevi sist nevis Vitjaz kaušļu izdarības.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-14 19:55, pirms 13 gadiem
BB77 rakstīja: Matuļa kungs. Ar kādām tiesībām Jūs apgalvojat, ka tiek kas teica, ka viņiem riebjas Vitjaz rīcība, tad viņi ir liekuļi?
Vai tas, ka citiem ir savādākas domas nekā Jums uzreiz nozīmē, ka cilvēki ir liekuļi?
Manuprāt katram ir tiesības uz viedokli un šis Jūsu viedoklis nav obligāti jāievieto maksas sadaļā. Šajā sadaļa ir daudz interesantākas lietas ko lasīt.
Ļoti labi teikts! Manās acīs Matulis ar šo rakstu vispār cieņu pazaudēja. Man arī ar Puči daudz kur viedokļi nesakrīt, bet tomēr biš diplomātiskāk jāmāk žurnālistam uzvesties.

  +4 [+] [-]

, 2011-12-14 21:04, pirms 13 gadiem
Matuļa k-gam gan pašam savs raksts jāpārlasa, gan vēlreiz pašizveidotās tabulās jāpaveras (būtu bijis kalkulators, varbūt pat raksts izpatiktu)... Kāpēc svētdien bija skatītāji? Ne jau slimniekus skatīties, bet gan baudīt hokeju un atpūsties, kas, kā izrādās, Rīdziniekiem ir iepaticies tieši piektdienās, sestdienās un svētdienās (parēķinām vidējos apmeklējumus pret pirmdienām, otrdienām, trešdienām un ceturtdienām)... Nezinu nevienu paziņu, kas ko saprot no hokeja un neatbalstītu Vitjaz izslēgšanu no KHL..
..bēdīgākais, ka par šo tēmu, kas sen ir noiets etaps, kāds raksta jau n-to rakstu... Es tak par šito naudu maksāju...

     [+] [-]

, 2011-12-14 21:38, pirms 13 gadiem
Vecais kraķi, es nebiju uz spēli un sevi par liekuli neuzskatu, tā ka nerunā par visiem.

     [+] [-]

, 2011-12-14 22:07, pirms 13 gadiem
Piekrītu Matuļa kungam, gāju tīri lai pielietos, pabļautu un paskatītos kādu normālu kautiņu... Starpcitu nevajag pataisīt Duļevski par varoni, pretinieks bija zaļš puika un pats Duļevskis cieta vairāk... un Ješka kautinu nu nekadīgi neuzvarēja, viņš tika pārmācīts...

  +1 [+] [-]

, 2011-12-14 22:12, pirms 13 gadiem
Vienalga liekulība vai nē. Patīk vai nepatīk vitjaz kaušļi. Uzmanību tas piesaista un visiem interesē, kad šie atbrauc uz Rīgu būs kautiņi vai nē.

Vienmēr runā par vitjaz izslēgšanu no khl. Pastāv 2 varianti vai nu krieviem bail, ka nebūtu ko likt vietā; vai arī khl vadība neoficiāli atbalsta vienu šādu kaušļu komandu. Mārketings ir un paliek mārketings. Visi zina, kas ir vitjaz, pat tie, kas neskatās hokeju, ir dzirdējuši par vitjaz kautiņiem. Ja noņemtu viņiem kaušļus un neuzlabotu pārējo sastāvu un sniegumu, tad tā vispār būtu sētas komanda uz kuru Arēnā aizietu ne vairāk skatītāju kā basketā.

     [+] [-]

, 2011-12-14 22:58, pirms 13 gadiem
esam Jāni esam,bet labāk dzīvs suns,kā mirusi lauva

     [+] [-]

, 2011-12-15 10:47, pirms 13 gadiem
Pēc analoģijas varētu pieņemt, ja es esmu noskatījies video, kā sabrūk Dvīņu torņi Amerikā, es atbalstu terorismu...
Nu nav gan viss tik vienkārši.

     [+] [-]

, 2011-12-15 11:40, pirms 13 gadiem
Uz 20. decembra spēli ar Vitjaz, Minskā ir izpārdotas visas 15000 biļetes!

     [+] [-]

, 2011-12-15 11:43, pirms 13 gadiem
colonelace rakstīja: Piekrītu Matuļa kungam, gāju tīri lai pielietos, pabļautu un paskatītos kādu normālu kautiņu... Starpcitu nevajag pataisīt Duļevski par varoni, pretinieks bija zaļš puika un pats Duļevskis cieta vairāk... un Ješka kautinu nu nekadīgi neuzvarēja, viņš tika pārmācīts...
Mirasty intervijas fragments:
– Зато концовка получилась веселой. Как оцените драки ваших партнеров?
– Думаю, что они проиграли свои бои, к сожалению. Мне шанса подраться не дали, а я свои бои не проигрываю.

     [+] [-]

, 2011-12-15 13:44, pirms 13 gadiem
Matulis alu atkal pārdzēries... reālu suudu uzrakstijis !
Liekulis esi tu, nevis citi !

     [+] [-]

, 2011-12-15 15:12, pirms 13 gadiem
Tie skaitļi, manuprāt, arī ir diezgan greizi. Piemēram, spēlē pret SKA, arēnā bija patukšs viens, pats augšējais, sektors, bet pa pārējo arēnu varēja redzēt pa kādai brīvai vietai. Ar paziņām spriedām kāds varētu būt apmeklētāju skaits. Izskatījās uz kādiem vismaz 9,5 vai pat pāri 10 tūkstošiem. Informators pēkšņi pasaka, ka arēnā ir 7550 skatītāji. Pilnīgi tas pats bija arī spēlē pret SJ.
Tik maz cilvēku šajās abās spēlēs arēnā nu nekādīgi nebija.

     [+] [-]

, 2011-12-22 01:32, pirms 13 gadiem
Lūk arī 7dienas faktors, tas arī parāda, kad 7 nāk skatīties hokeju, nevis tādēļ, kad Vitjaz atbraucis ar visu cirka trupu, būtu Ufa atbraukusi būtu vēl vairāk skatītāju

     [+] [-]

, 2012-01-01 12:43, pirms 13 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Gribētos redzēt kā Matulis ar Armandu izkaujas!