Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:459, Did:0, useCase: 3

Tiesneši? Beidziet ņaudēt...

Tiesneši? Beidziet ņaudēt...
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Zinu, ka tūlīt mani izsvilps 11 597 un + hokeja fanātiķu, taču gribētu mazliet atvēsināt daža laba pārliecību attiecībā uz Rīgas Dinamo un Sanktpēterburgas SKA sērijas trešā mača tiesāšanu.

Tiesneši peldēja, par to nav šaubu, taču sestdienas vakarā lielākas pretenzijas pret viņiem varēja būt SKA hokejistiem un nevis Rīgai. Jo:
- viņi atļāva komandām spēlēt ļoti atlētisku hokeju, uz noteikumu pārkāpumu robežas, kas konkrētajā sērijā ir Rīgas Dinamo priekšrocība. SKA hokejisti tikai ar retiem izņēmumiem ir gatavi iesaistīties spēka divcīņās, kamēr Rīga šādā manierē kausē pretinieka cīņassparu, kas, iespējams, ir vienīgais mūsu trumpis pret otras komandas tehnikas un meistarības pārspēku;

- otrajā trešdaļā tiesneši mums iedeva 2 minūtes, pretiniekam – 10. Viņi mūs burtiski pēc ausīm izvilka, nokaujot SKA pēdējās fiziskā spēka paliekas, ko – pratām izmantot tikai vienreiz. Tas, ka Sanktpēterburgas klubs trešdaļas beigās no spēlēšanas mazākumā knapi vilka kājas – tas bija redzams ar neapbruņotu aci;

- ir jābūt ļoti lielai veiksmei, lai situācijā, kādā Masaļskis kļūdījās un faktiski zaudēja trešos vārtus, tiesneši pamanītu SKA pārkāpumu, veicot spēlētāju maiņu. Tā vietā, lai rezultāts uz tablo kļūtu 1:3, tas palika 1:2, turklāt pretinieks tika atstāts uz laukuma trīs vīru sastāvā pret mūsu pieciem;

- epizodē, kad SKA hokejists, mums spēlējot vairākumā, izskrēja viens pret vienu un neguva vārtus, pēc jebkuras hokeja tiesnešu loģikas un noteikumu grāmatas prasījās soda metiens. Tā vietā Sorokins saņēma noraidījumu. Vai jums liekas, ka Sušinskis, Jašins&Co soda metienos ir nespējīgi? Tobrīd rezultāts joprojām bija 1:2;

- tas, ka tiesneši trešajā trešdaļā tīri cilvēciski censtos mazliet pasvilpt uz otru pusi, lai kaut daļēji kompensētu savu otrās trešdaļas izgāšanos pret SKA, to varēja paredzēt. Tam bija jābūt gataviem, jo faktiski spēles gaitā izsaukuma zīmes par labu viesiem varēja salikt jau otrajā trešdaļā. Taču tas nenotika;

- spēles trešajā trešdaļā abas komandas saņēma katra pa vienam noraidījumam. Tātad, nevar apgalvot, ka soģi vienpusēji atveda pretiniekam parādu par otrās trešdaļas murgu (ja raugāmies no SKA pozīcijām). Turklāt, brīdī, kad sods tika nosvilpts Laurim Dārziņam, pēc kā viņš uz sodītā soliņa salauza savu nūju, citā situācijā šāda epizode tiktu traktēta kā 10 minūtes bez liekiem jautājumiem. Bet – tas atkal nenotika.

Spēles gaita mums bija labvēlīga, taču paši vien palikām ar savām problēmām. Otrās trešdaļas uzņemtais temps bija jākurina tālāk spēles pēdējā daļā, jo SKA jau spēki vairāk nepalika. Tā vietā pretinieks pietiekami gudri saraustīja šos ātrumus, faktiski liekot mums stāvēt uz vietas – tas strādāja par labu Sanktpēterburgai, jo šie ieguva iespēju ievilkt elpu. Mēs savukārt neko daudz šajā ziņā neizpildījāmies, bet vienā brīdī, kad līdzjutēji, izrādot nepatika pret tiesnešiem, uz ledus sāka mest drazas un monētas, tas vispār bija kā SKA pasūtījums – katra šāda pauze nāca par labu pretiniekam. Varbūt uz svētdienas hokeju vajadzētu fanus lūgt ierasties tikai ar kredītkartēm kabatā...

P.S. Prieks, ka pēcspēles publiskajās sarunās mūsu komandas treneris un spēlētāji precīzi ievēroja play off paradumus - ne vārda par savainojumiem, tiesnešiem, pretinieka meistarību utml. SKA nav jāzina, kā mēs gatavojamies sezonas izšķirošajam mačam.

1 2 52 komentāri

 +11 [+] [-]

, 2010-03-13 22:20, pirms 14 gadiem
Nu bet speelees beigaas kad Ribins tureeja 10 sek jau aizmirsu ko nebija paarkaapums ??? Paaarsit degunu 2 m attaalumaa no tiesnesha ar nav sods nu jaa ir striidiigas epizodes bet nejau shitaadas...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-13 22:23, pirms 14 gadiem
bet izshkjiroshajos briizhos kad bij jaaizskjir speele tiesnesis bij pa labu SKA

  +1 [+] [-]

, 2010-03-13 22:24, pirms 14 gadiem
Ha beidziet ņaudēt! Vai tas ir godīgi, ka puiši cīnās, bet viens Dievs uz ledus vienkārši visu izjauc? Kāda ir sajūta, ka tu cīnies, cenites bet viens auns to visu vienkārši izjauc?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-03-13 22:27, pirms 14 gadiem
Pilnigi piekrītu,apnikuši tie raudātāji,kas taisa topikus un vēl sazin ko...
kad tiesneši svilps mums par labu,tadtiesneši būs super,bet ja otrādi,tad atkal p..... utt
Vieniigi epizode ar galviņu bija tāda,kad gribējās kko rupju pateikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-13 22:32, pirms 14 gadiem
Paldies autoram par rakstu, cerams ka daļai kliedzēju atversies acis.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-13 22:32, pirms 14 gadiem
Armands visu pateica kā ir, piekrītu visam.

  -2 [+] [-]

, 2010-03-13 22:33, pirms 14 gadiem
Tas joks jau ir iekš to, ka spēlētāji var nospēlēt visu spēli ideāli, bet viena (VIENA!!!) tiesneša svilpe var būt izšķiroša. Un ir arī jāatzīst, ka tiesneši šodien to nodemonstrēja.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-13 22:33, pirms 14 gadiem
ka es jau te minēju - nedrīkst ļauties tribīņu spiedienam! spēlējam no aizsardzības, nesmuki, skatītājiem nebaudāmi, mazrezultatīvi, bet pretiniekam neērti! neskrienamies, nemēģinam izspēlēt smuli, skaisti utt nokausējam SKA un kaut vai pēdējā minūtē iesitam to vienu izšķirošo golu!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-13 22:34, pirms 14 gadiem
piilaadzis rakstīja: Tas joks jau ir iekš to, ka spēlētāji var nospēlēt visu spēli ideāli, bet viena (VIENA!!!) tiesneša svilpe var būt izšķiroša. Un ir arī jāatzīst, ka tiesneši šodien to nodemonstrēja.
kura ta bija tā izšķirošā svilpe?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-13 22:39, pirms 14 gadiem

Smieklīgi.
Loģiski, ka no tiesnešu puses ja vienai komandai ir divreiz lielāks noraidījumu skaits, tiesnesis skaitās slikti nosvilpis, tādēļ, viņi parasti cenšas izlīdzināt spēli.
BET....
Nav ja tiesnesis ko tādu var pieļaut, un izlaist spēli no rokām aizlaižot to līdz tik tālām un atklātām rupjībām, kā šajā spēlē, tad vien atliek pateikt PATS VAINĪGS.
tas, ka nejēdz visu spēli svilpt uz abām pusēm, vai tā nav viņa vaina?
Bet nē lūk labāk otrajā trešdaļā pavilkt bikiņ, un pēc tam trešajā tēlot aklu maitu uz slidām...
Tiesnesis var visu spēli svilpt vienai komandai par labu, bet atliek vienu divas reizes nenosvilpt (vai pretēji) un spēlē tiek lauzta, šoreiz tika smagi pievērtas acis, vai nosvilpts tad, kad tiešām to nevajadzēja (turklāt, kā parasti ir ar tiesāšanu un mājniekiem?)
Armand, tev jau kā žurnālistam to vajadzētu labi zināt un nenāktu par ļaunu arī atzīt, ka ja tiek svilpts (kā saki 2 pret 10 vienā perjodā) tad tā JAU ir pazīme par tiesnešiem, kuri spēli vnk nekontrolē un dara kko aplamu (vienalga uz kuriem vārtiem tas notiek)
Krievijas prezidents un premjers to ākstu aiz kājstarpes būtu pakāris, ja viņš beigās būtu nosvilpis kā vajag un mēs to būtu izmantojuši... Bet redz, nobijās strīpainais....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-13 22:39, pirms 14 gadiem
Viss kārtībā, tiesneši aizvadīja ne to labāko spēli, bet netika tiesāts kādam par labu. Galviņa epizodi liekas ka vienkārši ka kaut kā palaida garām, bet gandrīz uzreiz pēc tam SKA spēlētājam iedeva noraidījumu pie saviem vārtiem, situācijā kur noraidījuma patiešām nebija.
Un ja godīgi, tas, ka kaut kādi idioti sāk mest uz ledus visu kas pa rokai, šajā spēlē bija tracinošāks mirklis nekā tiesnešu nepārliecinošā spēle.
Par rītdienas uzvaru!!!

 +14 [+] [-]

, 2010-03-13 22:41, pirms 14 gadiem
un tie 11 597 mani šovakar reali tracināja - viņi NEATBALSTIJA komandu, tikai tempa alu un gaidīja uzvaru, biļetes bija nonākušas pie nepareiziem cilvēkiem!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-13 22:44, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: un tie 11 597 mani šovakar reali tracināja - viņi NEATBALSTIJA komandu, tikai tempa alu un gaidīja uzvaru, biļetes bija nonākušas pie nepareiziem cilvēkiem!
10niekā!

  -4 [+] [-]

, 2010-03-13 22:45, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: un tie 11 597 mani šovakar reali tracināja - viņi NEATBALSTIJA komandu, tikai tempa alu un gaidīja uzvaru, biļetes bija nonākušas pie nepareiziem cilvēkiem!
Ja es eju uz spēli, tad principā kā uz teātri, ja var iekožu, nebļauju, neredzu jēgu tajā visā, drīzāk komandai tā svilpšana traucē kā palīdz.

     [+] [-]

, 2010-03-13 22:47, pirms 14 gadiem
sliver rakstīja: Viss kārtībā, tiesneši aizvadīja ne to labāko spēli, bet netika tiesāts kādam par labu. Galviņa epizodi liekas ka vienkārši ka kaut kā palaida garām, bet gandrīz uzreiz pēc tam SKA spēlētājam iedeva noraidījumu pie saviem vārtiem, situācijā kur noraidījuma patiešām nebija.
Un ja godīgi, tas, ka kaut kādi idioti sāk mest uz ledus visu kas pa rokai, šajā spēlē bija tracinošāks mirklis nekā tiesnešu nepārliecinošā spēle.
Par rītdienas uzvaru!!!
Nav svarīgi vai palaida garām, vai nē, uz laukuma ir divi galvenie un divi līnijtiesneši... Domāju, ka tiesnešiem vajadzētu zināt, kas ir rakstīts noteikumos par spēlētāju saskarēm un asinīm pēc tām...Noraidījuma neiedošana tikai veicināja SKA rupjības (kas rupji netika pamanītas)

BET
Vai Laurim bija jādod 2as minūtes?
Ja tā, tad tas xxxxxxx Čajaneks vispār pie spēlēs laika netiktu, aiz sava niķa ķeksēt piespiestas ripas....

  +3 [+] [-]

, 2010-03-13 22:48, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: un tie 11 597 mani šovakar reali tracināja - viņi NEATBALSTIJA komandu, tikai tempa alu un gaidīja uzvaru, biļetes bija nonākušas pie nepareiziem cilvēkiem!
Tu biji arēnā?
Piekrītu, ka priekšmetu metēji uz laukuma ir MAZGUDRI, bet nedomāju, ka ir slikti gaidīt uzvaru no kluba, ko atbalsti, kuram jūti līdzi... Ja negaidi uzvaru, tad kapēc ej uz spēli?

  +1 [+] [-]

, 2010-03-13 22:58, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu biji arēnā?
Piekrītu, ka priekšmetu metēji uz laukuma ir MAZGUDRI, bet nedomāju, ka ir slikti gaidīt uzvaru no kluba, ko atbalsti, kuram jūti līdzi... Ja negaidi uzvaru, tad kapēc ej uz spēli?
Pats trakaakais jau ir tas,ka prieksmeti tika mesti no fanu sektora.Jaa tie ir ''iisti fani''. Vnk pats seedeeju virs vinjiem un visu redzeeju.

     [+] [-]

, 2010-03-13 22:59, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Tu biji arēnā?
Piekrītu, ka priekšmetu metēji uz laukuma ir MAZGUDRI, bet nedomāju, ka ir slikti gaidīt uzvaru no kluba, ko atbalsti, kuram jūti līdzi... Ja negaidi uzvaru, tad kapēc ej uz spēli?
Ir jāgaida uzvara, bet ja komanda zaudē tad varbūt vajag pamēģināt vēsi paskatīties uz spēli un paanalizēt ko komanda darīja nepareizi, nevis nodrst visus un visu. Zaudējumi būs vienmēr, galvenais ir mācēt zaudēt ar godu, nevis pārvērsties par Spartaka faniem!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-03-13 23:00, pirms 14 gadiem
ma4o rakstīja: Ha beidziet ņaudēt! Vai tas ir godīgi, ka puiši cīnās, bet viens Dievs uz ledus vienkārši visu izjauc? Kāda ir sajūta, ka tu cīnies, cenites bet viens auns to visu vienkārši izjauc?
Ko tieši tev izjauca? Tiesneši atsevišķās epizodēs nosvilpa vai nenosvilpa ļoti dīvaini. Jā, 2+2 neiedošana par Galviņa asiņaino degunu bija rupja kļūda, taču tā spēli neizšķīra. Jā, arī epizodēs ar Ozo un Ņiživija piedalīšanos sods prasījās, taču tiesneši domāja citādi. Šajā spēlē epizodiski pietiesāja katrai no komandām, taču neviena netika norakta. Vot, pasaules čempī pret amīšiem tiesneši mūs atklāti noraka. Taču ne šovakar. Pašiem bija jānokautē pretinieks, kad tas bija uz dēļiem. Dinamo to nespēja, un tā nav tiesnešu vaina.
Bet tas, ka pāris atsaldētie atkal drazas meta uz laukuma, ir nožēlojami.

     [+] [-]

, 2010-03-13 23:01, pirms 14 gadiem
Nu protams nevar jau teikt ka uzreiz butu vinnejuši, bet tomer neieverot tik elementarus parkapums vienalga kads butu rezultats.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-13 23:02, pirms 14 gadiem
dexterito#5 rakstīja: kura ta bija tā izšķirošā svilpe?
Kaut vai Ņiživija bloķēšana beigās, vai Ozoliņa grūstīšana vārtu priekšā.

     [+] [-]

, 2010-03-13 23:03, pirms 14 gadiem
FJIIIIIIIUUUUUUFF(svelpjosha skanja). liecies mieraa, tu juuti dreebi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-03-13 23:08, pirms 14 gadiem
Jā, arī es čīkstēju un čīkstu vēl joprojām, jo ir pamats, biju spēlē un visu redzēju.
Autors šajā rakstā ir atreferējis kādus 5 momentus, un, jā, šajās konkrētajās epizodēs tiesnesis bija +/- lebvēlīgs mums, vai pareizāk sakot piemiedza acis savām tā jau daudzajām neizdarībām par labu SKA.
Moments, kad neieskatīja viņu vārtus nav diskutējams, pats savām acīm redzēju, ka Ska spēlētājs redzot garām slīdošo ripu, izleca laukumā tad, kad tuvākais laukumā esošais spēlētājs bija knapi pāri centram.
Tikpat labi varu uzskaitīt momentus, kad viņš mums bija nelabvēlīgs, un to bija stipri vairāk.
Var pat uzskaitīt pa konkrētām pārkāpumu kategorijām:
Bīstama spēle ar augstu paceltu nūju - Galviņa gadījums (vismaz 2+2), pat ja tiesneši nemanīja, tie izrādīja klaju necieņu, jo parasti vismaz pārbauda vai viss ir kārtībā ar spēlētāju. Atklāti redzēju, kā vēl tiek pārkapts tas pats pret Ankipānu un Hossu, vienalga tīši vai netīši, varbūt vēl pat bija, visu nevarēju pamanīt.
Grūšana mugurā - arī savas trīs, četras reizes bija, visas atklāti pamanāmas, pret Ņiživiju, Karsumu.
Turēšana - izteikti redzams beigās gadījumā ar Ņiživiju, vienkārši trūkst vārdu, tāpat bija 2reiz pret Rēdlihu, pret Kariju, kad veci Ska aizsargi netika līdz mūsu ātrajiem uzbrucējiem.
Gadījums, kad iedeva Dārziņam vispār neloģisks, sliktākajā gadījumā abpusējs sods, pretinieks tīši iebrauca sejā, nebūtu sods tikai Dārziņam, nebūtu salauzis nūju, nebūtu, ko slavēt šeit tiesnešus.
Nu nav normāli, ka kādus 3 sodus, ko iedeva SKa komandai, iedeva tiesnesis otrā pusē, nevis tas, kurā priekšā notika pārkāpums.
Vienkārši gribu teikt, ka tiesneši peldēja KHL un SKA prezidenta pavadā, Dinamo iedeva visus sodus, ko varēja un ko nevarēja, Ska atdeva tikai dažus.
Protams, šis ir mans subjektīvais viedoklis, kas rakstīts Dinamo fana vēl joprojām uzvilktā garīgā iespaidā.
Slēpts komentārs: rinalds2m

     [+] [-]

, 2010-03-13 23:20, pirms 14 gadiem
rinalds2m rakstīja: Tu Armand ar savu subjektīvo viedokli jau ZB!!!

Spēlētājam salauž degunu un nedod noraidījumu...

TĀ VAR BŪT TIKAI SPĒLĒ PRET MUMS!!!

JA PIE GALVIŅA NORAIDĪJUMA SKA IEDOTU 2+2 MĒS ŠO SPĒLI VIENNOZĪMĪGI UZVARĒTU!!!

Jo bijām uz viļņa, noraidījums būtu līdz 2.perioda beigām un mēs viennozīmīgi iemestu vārtus!!!

Neņem ļaunā, bet TĀ VIŅŠ TAGAD BŪTU, ARMAND!!!
Tur jau tā lieta, nav svarīgi , kam un kad tu svilp...
Atliek tikai vienreiz nosvilpt, vai pretēji nenosvilpt, un spēlē tiek lauzta, vai apturēta ofensīva utt...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-13 23:31, pirms 14 gadiem
lilion23 rakstīja: bet izshkjiroshajos briizhos kad bij jaaizskjir speele tiesnesis bij pa labu SKA
Tieši tā, jāskatās ir kontekstā, nevis kā iedot sodus uz otru pusi, lai izliidzinaatu to daudzumu, tad jau nav jēgas ievērot disciplīnu, ja zini, ka ja nopelniisi par speeli 10 min, tad pretiniekam arii iedos 10min.....Kur loģika tad vispār tiem sodiem? Tad jau SKA spēlētāji varēja uznaakt ar beizboleni un saakt klapeet mūsējos, bet 2 min nedotu, jo redz pietiekami jau iedots un jādod uz otru pusi...

Armand ko Tu runā?

     [+] [-]

, 2010-03-13 23:32, pirms 14 gadiem
Protams - spēli skatījās kaut kāds medveģevs, kas esot līgas priekšnieks un viņš juta līdzi tieši ska. Tāpēc arī tiesneši izpildījās tā, ka mēs visi, izņemot puči, redzējām. Bezkaislīga analīze ir laba lieta, bet tad tiešām jābūt OBJEKTĪVAM un jāsaskaita VISI mums un ska neiedotie sodi. To varētu izdarīt rūpīgi pētot videoierakstu, nevis skricelējot NEPĀRBAUDĪTUS faktus, lai tikai pseidoeksperta, pseidoviedoklis būtu pirmajā lapā. Šādas analīzes nav un pučem ir tikpat daudz taisnības, cik vaņam, kas meta pēdējos 6 santīmus...

     [+] [-]

, 2010-03-13 23:34, pirms 14 gadiem
Armand, kopš parādijās SA+ un raksti ir jācep uz kvantitāti, nevis kvalitāti, sorry, bet brāķis jūtams...

  +3 [+] [-]

, 2010-03-13 23:39, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja:
Smieklīgi.
Loģiski, ka no tiesnešu puses ja vienai komandai ir divreiz lielāks noraidījumu skaits, tiesnesis skaitās slikti nosvilpis, tādēļ, viņi parasti cenšas izlīdzināt spēli.
BET....
Nav ja tiesnesis ko tādu var pieļaut, un izlaist spēli no rokām aizlaižot to līdz tik tālām un atklātām rupjībām, kā šajā spēlē, tad vien atliek pateikt PATS VAINĪGS.
tas, ka nejēdz visu spēli svilpt uz abām pusēm, vai tā nav viņa vaina?
Bet nē lūk labāk otrajā trešdaļā pavilkt bikiņ, un pēc tam trešajā tēlot aklu maitu uz slidām...
Tiesnesis var visu spēli svilpt vienai komandai par labu, bet atliek vienu divas reizes nenosvilpt (vai pretēji) un spēlē tiek lauzta, šoreiz tika smagi pievērtas acis, vai nosvilpts tad, kad tiešām to nevajadzēja (turklāt, kā parasti ir ar tiesāšanu un mājniekiem?)
Armand, tev jau kā žurnālistam to vajadzētu labi zināt un nenāktu par ļaunu arī atzīt, ka ja tiek svilpts (kā saki 2 pret 10 vienā perjodā) tad tā JAU ir pazīme par tiesnešiem, kuri spēli vnk nekontrolē un dara kko aplamu (vienalga uz kuriem vārtiem tas notiek)
Krievijas prezidents un premjers to ākstu aiz kājstarpes būtu pakāris, ja viņš beigās būtu nosvilpis kā vajag un mēs to būtu izmantojuši... Bet redz, nobijās strīpainais....
Pilnība piekrītu šim cilvēkam...

Pēdējā rindkopa ļoti laba....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 52 komentāri